Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start

SOLS broni Starówki

SOLS broni Starówki

17.09.2009. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_sols.jpgLeszno. Leszczyńska Starówka jest zagrożona. Uważają tak założyciele stowarzyszenia jej obrony, które właśnie jest tworzone. Podkreślają oni, że powstanie Galerii Goplana i Galerii Młyny oznaczać będzie degradację ścisłego centrum Leszna. Dlatego Stowarzyszenie Obrony Leszczyńskiej Starówki zamierza oprotestować studium zagospodarowania przestrzennego na tereny przy ul. Królowej Jadwigi.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Stowarzyszenie tworzy na razie kilka osób - przede wszystkim są to kupcy ze Starego Miasta, ale na czele stanął Zbigniew Sadowski, dyrektor banku BZWBK w Lesznie. Nie jesteśmy stowarzyszeniem kupieckim - przekonuje Sadowski podkreślając, że członkiem może być każdy, komu droga jest przyszłość Starówki.

A ta, zdaniem członków organizacji, rysuje się w dość ciemnych barwach. Obawy budzą przede wszystkim dwie galerie handlowe, które w ciągu pięciu lat mają powstać w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku i przyległych ulic: Galeria Goplana przy ul. Królowej Jadwigi i Galeria Młyny przy ul. Przemysłowej. Skutkiem tego do 2014 roku liczba sklepów na Starówce zmaleje z 270 do 84 - mówił Andrzej Gołdyn - a jej udział w rynku lokalnym ze 138 do 47 milionów złotych. Najważniejsze obiekty w mieście to lotnisko, stadion, pływalnia i Starówka - przekonywali członkowie SOLS - który jesteśmy gotowi wymazać z mapy w zamian za galerię handlową? Podkreślają przy tym, że chodzi nie tylko o sklepy czy usługi, ale też o same zabytkowe domy, których właściciele bez dochodów z wynajmu pod handel nie będą w stanie robić remontów.

Stowarzyszenie zamierza więc oprotestować studium zagospodarowania przestrzennego na tereny, gdzie powstać ma Galeria Goplana. Zażąda między innymi profesjonalnej analizy, jak nowe centra handlowe wpłyną na centrum miasta. Dotychczasowe opracowania są bowiem ich zdaniem zbyt ogólne i mało rzetelne.

SOLS ma też program pozytywny. Zamierza włączyć się w rewitalizację Starówki - poszukiwanie pieniędzy, na przykład z programu Jessica. Zapowiada też opracowanie planu animacji i promocji centrum. Radna Leszna Danuta Balcerzak już teraz zaprasza mieszkańców na spotkanie na temat rewitalizacji, które odbędzie się 28 września o 18.00 w leszczyńskim Ratuszu. (jad)
 
Komentarze (97)
1. Dodane przez ja, w dniu - 17-09-2009 11:54
To jakies zarty? Nie wiem kiedy ostatnio cokolwiek kupowalem na tej starowce. Drozyzna i zerowy wybor. Jezdze do Poznania lub Wroclawia, czas to zmienic i po to jest konkurencja!
2. Dodane przez z, w dniu - 17-09-2009 11:58
Jeśli mam wybierać między uboga wynędzniałą itp. starówką a nowoczesnymi centrami handlowymi to wybieram CENTRA HANDLOWE !!!! Najwyższy czas się rozwijać a nie cofać ! A co mnie interesują kupcy, jest wolny rynek, ambitni i przedsiębiorczy przetrwają a cieniasy nie.
3. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 17-09-2009 12:02
Starówka to nie targowisko i miejsce handlu. To miejsce na relaks, kulturę. Miałam wielu gości i polskich i europejskich podczas tegorocznych wakacji i byli zszokowani taką ilością sklepów na Rynku. Nie robi to dobrego wrażenia. Podkreśla prowincjonalność i prymitywny charakter miasta. I takie jest Leszno. Handel na Starówce, kupcy leszczyńscy i żużel to najważniejsze priorytety i to jeszcze oklaskiwane przez włodarzy miasta-smutny obraz.Starówka powinna byc pełna eleganckich restauracji, orginalnych pubów, klubów-nawet piwnicznych, gdzie można byłoby posłuchać ciekawej muzyki, pójść na kameralny spektakl itp. A tu tylko handel, handel. handel. Oczywiście mozna stworzyć sklepy artystyczne, z rękodziełami, pamiątkami Leszna, pamiątkami o Królu-bo to przecież miasto królewskie itp. Obawiam się jednak, dopóki nie zmieni się władza będziemy tylko świadkami na Starówce Pana (...) i ,,damy'' (...)
4. Dodane przez Arni, w dniu - 17-09-2009 12:07
To jakiś ponury żart! 
Panowie ! 
Czas na pobudkę z tego zimowego snu! 
Tylko rozwój galerii w ścisłym centrum miasta może uratować starówkę. 
Nikt normalny nie pójdzie spacerem z galerii na 17 stycznia(granice miasta w kierunku na Wrocław) na kawę na leszczyński rynek. 
Popierając galerie na obrzeżach miasta a blokując goplanę i plazę, sami sobie podcinacie gałąź na której siedzicie!
5. Dodane przez Handel, w dniu - 17-09-2009 12:11
Popieram komentarz 3 w 100% !!!  
Najwyższy czas wprowadzić na Leszczyńskiej starówce zmiany.  
Każdy przedsiębiorca ma prawo otwierać to co mu się podoba a nie żeby jakieś śmieszne stowarzyszenie rzucało takim ludziom kłody pod nogi.
6. Dodane przez ha, ha, ha, ha, ha, ha, w dniu - 17-09-2009 12:19
Czy ci kupcy nie wyjeżdżają poza Leszno - rynek to miejsce na restauracje, kawiarnie, puby, ewentualnie sklepy z pamiątkami  
dlaczego miasto ma chronić grupkę ludzi ??????????????? 
kto im broni poprzenosić się do centr handlowych ??????????
7. Dodane przez zd, w dniu - 17-09-2009 12:21
Kolejni hamulcowi, 
chcą blokować innych sami nie mając pieniędzy na wyremontowanie jednego domu.
8. Dodane przez Wsytd za Władze, w dniu - 17-09-2009 12:56
Ludzie kochani, i bardzo dobrze ze powstaja takie galerie!!!!Tylko szkoda ze miasto tak dlugo zwlekalo ze zgoda na budowe Galerii!!!! 
Czy w lesznie mamy cos ciekawego? NIC!!!!!! 
i tak wiekszosc z Nas jezdzi do Poznania, Wrocławia na zakupy, sa tam duze centra i jest konkurencja, a tu co? jedna pani, drugi pan sklep pelen tandety i cena jak z kosmosu- to jest nabijanie kasy sobie a nie obrona starowki!!!!! 
Przeciez jednym z inwestorow Galerii Goplana jest człowiek, ktory finansował budowe galeri ,,Cuprum Arena,,w Lubiniu. 
Ja osobiscie jezdze na zakupy do Lubinia wlasnie do Curum i do Glogowa - wstyd za wladze Leszna ze u nas nie ma Castoramy, czy innego duzego marketu budowlanego( nie mowie o Nomi)albo Media Markt a w Głogowie ktory jest mniejszy od Leszna jest jedno i drugie , jak dodamy jeszcze duze Tesco to naprawde w lesznie jest bieda, i czego tu bronic?! Powstana centra handlowe to miasto zyska na atrakcyjnosci powstana nowe miejsca pracy i moze kino powstanie galerii- tak wiec same plusy.
9. Dodane przez Leszno, w dniu - 17-09-2009 12:28
Widzę że nasi kupcy nie maja pomysłu na swoja działalność, są mało przedsiębiorczy i chyba mało świata widzieli jeśli takie argumenty podnoszą... brak słów. Miasto musi się rozwijać a nie cofać. Jestem za wolnym rynkiem, niech każdy otwiera to co chce, a rynek zweryfikuje czy przetrwa...
reklama
10. Dodane przez $zopen, w dniu - 17-09-2009 12:30
To stowarzyszenie pod płaszczykiem niehandlowego reprezentuje wyłącznie interesy grupki kupców z Rynku. To jest oczywiste.  
 
Rynek to nie miejsce na sklepy z armaturą do łazienek i muszlami klozetowymi, tudzież z butami z ceraty jak z najgorszego bazaru.  
 
Idzie konkurencja. Mam nadzieję, że wymiecie pseudokupców ze starówki.  
 
Jak słusznie zauważyli moi przedmówcy, Rynek to miejsce na knajpki, kluby, restauracje. Powiedzcie gdzie w niedziele można zjeść na mieście normalny obiad? Tylko pizze, kebaby i restauracje pokroju Arkadii.  
 
Poza tym sądzę, że stadion żużlowy należy zaorać, a Unię zlikwidować.
11. Dodane przez ac/dc, w dniu - 17-09-2009 12:37
Całkowicie zgadzam się z komentarzem 3 Leszczynianki i komentarzem 4 Arniego. Straganiarski charakter "handlu" na Rynku, zabija Starówkę. Działania tzw. sols nie mają nic wspólnego z troską o Starówkę, chodzi o interesy wąskiej grupy ludzi, polecających towary mało atrakcyjne w cenach światowych. Ta wąska grupa ludzi nie dba wogóle o Starówkę - przykład to parking na Rynku w soboty i niedziele. Kto na tym zyskuje? Starówka - wygląd, atrakcyjność czy straganiarze - mają potencjalnych klientów, którym nie chce się przejść na spacer do Starówki w weekend, wolą wjechać samochodem po sam stragan, może coś kupią np. dres, kiepskie buty itp.?
12. Dodane przez właśnie, w dniu - 17-09-2009 12:47
w normalnym mieście na rynku są knajpy w których można posiedzieć, a u nas ?
13. Dodane przez centra handlowe? jestem na TAK, w dniu - 17-09-2009 12:48
haha się uśmiałem, protestujcie protestujcie nic wam to nie da bo ludzie chcą porządnego centrum handlowego! ta wasza starówka i te nędzne sklepiki z cenami z kosmosu i marnym asortymentem będą miały porządną konkurencje może wtedy przejrzycie na oczy! wielcy handlowcy 8)
14. Dodane przez Joo, w dniu - 17-09-2009 12:53
Najlepszym pomysłem byłoby połączenie Galerii Młyny z dworcem PKP ^^ A w sensie połączyć... rozumiem zburzyć dworzec i wybudować nowy połączony z Galerią :)  
A kupcy niech spadają ze swoim (...)!
15. Dodane przez xyz, w dniu - 17-09-2009 13:02
zdecydowanie popieram komentarz nr 3 :) trzeba brac przykład z innych miast
16. Dodane przez Adik, w dniu - 17-09-2009 13:09
Podsumuje to tak...ŚMIECH NA SALI :grin
17. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 17-09-2009 13:09
mam tylko nadzieję, że władze Leszna przeczytają te opinie, które są jednoznaczne i pozwolą na budowę galeri Goplana, bo może wreszcie w Lesznie będzie kino i pare innych ciekawych propozycji.
18. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 17-09-2009 13:13
popieram komentarz 14, tylko dworzec powinien powstać w starej postaci, bo to co tam obecnie stoi to wielki wstyd.
19. Dodane przez on, w dniu - 17-09-2009 13:14
jedyna starówka w kraju gdzie są same sklepy , a nie ma gdzie ze znajomymi wyjść bo dwa bary na krzyż
20. Dodane przez jac66, w dniu - 17-09-2009 13:18
Autor komentarza nr 3 - na PREZYDENTA LESZNA!!! 
W pełni popieram, zarówno argumentację, jak i wysunięte tezy. 
Grupka kupców nie może blokować rozwoju miasta.
21. Dodane przez Maryla, w dniu - 17-09-2009 13:19
Żałośni sklepikarze imają się różnych sposobów aby ich marne geszefty były jedynymi w okolicy.
22. Dodane przez ul, w dniu - 17-09-2009 13:29
Rynek powinien być wizytówką miasta a nie targowiskiem z kosmicznymi cenami! Puby, restauracje, kawiarnie banki ew. apteka, złotnik...a nie spinki, ciuchy, telefony itd. 
Handel z dala od rynku na obrzeża miasta!Jeżeli już to jest Słowiańska, Leszczyńskich! 
Nich ci ludzie z tego stowarzyszenia zbierają na ubogich lub domy dziecka tym się zasłużą a nie dziwnymi komitetami! 
Leszczyniacy już dawno wybrali i czekają za centrum handlowym w pełnym tego słowa znaczeniu!!!
23. Dodane przez mini, w dniu - 17-09-2009 13:30
Knajpy się zwijają nawet z rynku. To po co Wam więcej knajp i restauracji ? To miasto jest małe i zapyziałe. Większa podaż nie wpłynie na popyt. To nie Poznan czy Wrocław. To prowincja. Dlatego rynek wymusza to co tam jest teraz. Gdyby było inaczej mielibyście knajpy i knajpeczki.
24. Dodane przez Noil, w dniu - 17-09-2009 13:34
Przeczytałem wszystkie 14 komentarzy. Wszystkie są za budową Galerii w Młynach i na miejscu Goplany. Nic dodać, nic ująć. Cenię Pana Gołdyna, ale uważam, że w tym momencie powodują Nim tylko i wyłącznie prywatne interesy, a nie dobro Starówki. To, że zniknie ponad połowa sklepów ze Starówki to taka strata? Prawo rynku, a poza tym nie znikną zupełnie, tylko powstaną w tych miejscach inne działalności (kto wie: puby, restauracje, galerie sztuki, sklepy z pamiątkami? Rynek i przedsiębiorcy z wyobraźnią zweryfikują).  
Szkoda tylko, że prywatny interes handlowców ze Starówki ukrywa się pod "płaszczykiem" chęci uratowania Starówki. 
 
P.S. Pomysł z posta nr 14 - połączenie Młynów z "nowym dworcem" (górą lub dołem) to jest POMYSŁ!! Niestety ja nie mam na to wpływu, ale jak coś takiego kiedyś powstanie to będzie kolejna "wizytówka Leszna". A ja i Joo będziemy mieli satysfakcję, że już to wiedzieliśmy wcześniej :)
25. Dodane przez Marek, w dniu - 17-09-2009 13:40
Panie S(...). Myślę, że po lekturze dotychczasowych komentarzy zrozumiał Pan, że nie wypada porządnemu dyrektorowi, porządnego banku firmować swoim nazwiskiem tego przedsięwzięcia. Swoją drogą kto Pana do tego namówił i jak przekonał?,
26. Dodane przez Jacek, w dniu - 17-09-2009 13:38
Przeczytałem wszystkie komentarze i nie znalazłem ani jednego który popierałby Wasze działania.To chyba o czymś świadczy.To po pierwsze.Po drugie zaś to fakt iż plany zagospodarowania tych terenów były znane już od kilku lat.Gdzie wtedy byliście jak Wam to się nie podobało.Teraz kiedy zaczyna się budowa to się budzicie aby jak zwykle pomieszać.Jesteście jak widać odosobnieni w swoich poczynaniach.Ja osobiście widzę naszą starówkę bez drogich sklepów,pełną zieleni,fontann czy kafejek z dobrymi pączkami.To tyle.Pozdrawiam serdecznie
27. Dodane przez Leszcz-yniak, w dniu - 17-09-2009 13:39
Tylko po tych komentarzach widać jak bardzo ludzie chcą porządnego centra handlowego a nie wytworów jakie teraz są w lesznie...NIe będę powtarzał po innych po co jest starówka....ale popatrz ze strony kupców jak nie ma centru to kupisz u nich:).... może będzie większy porządek na tej"starówce"
28. Dodane przez brak słów!!!!, w dniu - 17-09-2009 14:09
Blokujcie sobie dalej... jak nie powstaną Galerie to i tak nie zarobicie. Pieniążki popłyną do miasta Poznania lub Wrocławia.... W Lesznie (...) będzie a Wy i tak nie zarobicie bo ceny macie z kosmosu. Jedyny normalny sklep na Rynku to (...), który i tak tylko zarabia na wyprzedażach. Brak mi słów na Was wszystkich!!!!!
29. Dodane przez Adam, w dniu - 17-09-2009 13:53
A po co nam więcej knajp na Rynku-o 20 miasto śpi, a sklepów to będzie żal- nie każdy lubi Galerie, gdzie jest traktowany bezosobowo.
30. Dodane przez Kasia, w dniu - 17-09-2009 14:00
Gratululuję wszystkim, co myślą, że jak powstanie galeria to będzie raj na ziemi. I Starówka nam wypięknieje.... Szkoda, że rzeczywistość może okazać się inna
reklama
31. Dodane przez cześć frustraci..., w dniu - 17-09-2009 14:02
ciekaw jestem ile osób napisało komentarze od 1 do 27... 3 czy 4 osoby? :) leszczyniaki... ech...
32. Dodane przez Kamil, w dniu - 17-09-2009 14:04
Szkoda, że nikt nie myśli o ludziach którzy pracują na Starówce. :cry
33. Dodane przez Krystyna, w dniu - 17-09-2009 14:06
Zawsze kupuję na Starówce i lubię te zakupy- nie lubię Galerii i tak nie jest taniej. A miasto niech pomyśli o czymś pożytecznym, a nie tylko o galeriach.
34. Dodane przez Tomek 75, w dniu - 17-09-2009 14:08
A po co małpować po innych- sklepy na Rynku to tradycja i to właśnie urok miasta - nie musimy być jak inni.
35. Dodane przez prezes zarządu., w dniu - 17-09-2009 14:10
jesteście drodzy Państwo śmieszni. 
Tworzycie swoiste towarzystwo wzajemnej adoracji a raczej samoobrony przed zmianą. 
Jesteście bezrefleksyjnymi hamulcowymi, nierozumiejącymi najprostszych funkcji związanych z procesem globalizacji. 
Tak , bez wątpienia, przyszłość wymaga sprzedaży przez obecnych właścicieli kamienic z centrum swoich nieruchomości tym, którzy będą posiadać pieniądze i koncepcję funkcjonowania inną niż byle butik z ciuchami dwa razy droższymi niż w galerii handlowej. 
Na pewno kamienice nie będą puste. 
Sam jestem zainteresowany kupnem paru z nich i nie boje się tego jak mi wypali biznes. 
Gdy ktoś jest kreatywny i ma koncepcję z optymizmem spogląda na przyszłość. 
Państwo pod płaszczykiem troski o starówkę bronicie własnego monopolu, który jedynie dla was samych jest atrakcyjny, styl w jakim prowadzicie wasz handel jest żałosny i bardzo małomiasteczkowy, wręcz żenujący każdego kto ma choć ciut wyobraźni. 
Radzę państwu- zamiast walki o to co dawno juz przegraliście , dostosujcie się do obowiązujących realiów albo pakujcie swoje torby i zapewniam was, nikt po was płakał nie będzie.
36. Dodane przez Jagoda, w dniu - 17-09-2009 14:10
Nie chcemy galerii, bo są tam kosmiczne ceny i obsługa która myśli tylko o sobie.A na pewno zwykłys sklepów nie będzie - tylko te na których nikogo nie stać!!!!
37. Dodane przez ... dzierżawy, w dniu - 17-09-2009 14:11
Myślę , że najwięcej krzyczą właściciele kamienic , którzy bagatelka chcą 10 tyś. za wynajem lokalu na Rynku , co zmusza wynajmujących do windowania cen - muszą przecież zarobić na ZUS swój i pracowników , ogrzać w zimie lokal , zapłacić za towar no i ten czynsz ... Korzystnie zaś mają ci , którzy handlują we własnych lokalach. Czynszu przecież nie płacą a lokalizację mają super .
38. Dodane przez ac/dc, w dniu - 17-09-2009 14:14
do Marek (kom. 25) Tego pana z banku to albo podstawili jako figuranta, albo też ma (on lub ktoś z jego rodzinny) jakiś sklepik w Rynku
39. Dodane przez Ktoś, w dniu - 17-09-2009 14:15
Wybudujcie sobie nawet i 10 galerii- będę z przyjemnością patrzeć jak jedna po drugiej plajtuje!!! Haha i kto będzie tam kupował - Leszno to nie metropolia .
40. Dodane przez olka, w dniu - 17-09-2009 14:15
śmieszni ludzie boją się tylko o swoja d... a o mieszkańcach wogóle nie myślą przecież a tej naszej "starówce" nic porządnego kupić nie można tylko się ludzie ośmieszyli
41. Dodane przez lump, w dniu - 17-09-2009 14:17
czuć tu zawisć
42. Dodane przez adi, w dniu - 17-09-2009 14:18
Tak szczeze to ja na leszczynskim rynku zostawiam pieniadze w 3 miejscach jest to sklep croop restauracja efez i komis z telefonami do reszty sklepów nawed nie wchodze bo niema sensu ogladac stare kolekcje i za wysaką cene mowie tylko o samym rynku bo na leszczynskiej i słowianskie jeszcze nieraz bywam w sklapach a co do rynku to powiem wam tyle bylem wczoraj po godzinie 18 i co widzilem pozamylkane wszystko oprucz resauracji w ktorych byli ludzie i az zal mnie sciskal ze taki rynek o tej godzinie jest szary i nic sie niedziej zapraszam kupcow do wroclawia na rynek tam to az sie chce posiedziec  
ps. a moze zorganizujemy sodaż co chcemy na rynku ciekawe ile sklpow by zostało
43. Dodane przez xxxx, w dniu - 17-09-2009 14:19
Leszno ma już galerie- i co ? Jedna bardziej oblegana od drugiej. A i tak wyboru brak. Następne nie będą lepsze, a ludzie i tak nie będą mieć gdzie pracować.
44. Dodane przez Ja, w dniu - 17-09-2009 14:22
A ja nie chcę galerii- bo stracę pracę- a nie będę sidzieć do nocy i w niedzielę w galerii i patrzeć jak się snujecie zamiast kupować! :(
45. Dodane przez Grubcio, w dniu - 17-09-2009 14:26
Wszędzie galerie są na obrzeżach miasta, nie w samym centrum, gdzie i tak nie ma jak zaparkować- a teraz nawet nie będzie jak przejechać. I co powstanie małe nie wiadomo co, bo zabraknie miejsca na parking. Nic nowego- powtórka z historii.
46. Dodane przez Joo, w dniu - 17-09-2009 14:36
Myślę że najwyższy czas myśleć nad rozwojem miasta... stworzeniem nowoczesnej infrastruktury aby mieszkańcy nie narzekali na brak rozrywek. A gdyby galeria Młyny była połączona z nowym dworcem (np. przeszklonym korytarzem) to wówczas przejezdni skorzystaliby z usług a pieniądze zostałyby w Lesznie. Bo gdzie teraz przejezdni mają spędzić czas? W lumpeksie na dworcu??? Pozdrawiam tych co popierają moją koncepcję. :)
47. Dodane przez aneta, w dniu - 17-09-2009 14:49
A ja lubię kupować na Rynku. Większość sklepów jest naprawdę OK a w galeriach? Wszędzie to samo....
48. Dodane przez aaa, w dniu - 17-09-2009 14:57
A jak będą same knajpki na Rynku to kto do nich pójdzie? latem do ogródków to jeszcze ale jesienia, zimą? Nie utrzyma się tyle lokali :( I co będzie na Rynku wtedy? Banki? To kto wtedy będzie chodził na Rynek? A tak są sklepy, jest kilka pubów i jest OK
49. Dodane przez Manhatan, w dniu - 17-09-2009 15:03
ciekawe czy kupcy z Centrum Manhatan też będą mieli jakieś pretensje do tego że kolejne galeria powstają w Lesznie...przecież to konkurencja i to wielka do wielkich galerii...Starówka starówką pozostanie...jak i jej pomysły na stowarzyszenia...nie wspominając o dennej administracji w ratuszu
50. Dodane przez ja, w dniu - 17-09-2009 15:28
Na starowce kroluje dwa rodzaje sklepow - strasznie drogie (np. sklep Pani radnej - ciekawe kogo stac by tam kupowac) albo totalny kicz - 3 sklepy obuwnicze z butami z targu. Niestety jesli chce sie kupic cos porzadnego to na pewno nie na leszczynskiej starowce. Jedynym chyba normalnym sklepem (ktory nie musi sie martiwc o swoja przyszlosc) jest moim zdaniem sporting. Nie dziwie sie obawom Pani Baalcerzak, bo u niej to chyba rzadko ktos kupuje takie ma ceny.
51. Dodane przez mmmmm, w dniu - 17-09-2009 15:32
na rynku powinno byc wiecej lokali gastronomicznych, gdzie mozna by bylo zjesc dobry obiad czy kolacje i wypic DOBRE piwo. z tym drugim jest bardzo ciezko. nie wiem dlaczego podaje sie tu tylko piwo lane (0,5l.) ktore w niektorych lokalach jest po prostu okropne
52. Dodane przez JANUSZ Z POPOWA, w dniu - 17-09-2009 15:33
WPISUJCIE WIOSKI, KTÓRE NIE CHCĄ GALERII HANDLOWYCH: 
 
- POPOWO
53. Dodane przez KRIS, w dniu - 17-09-2009 15:35
ICH MAŁOŚĆ I DBANIE O WŁASNE INTERESIKI TERAZ WYCHODZI...
54. Dodane przez ... pieniadze, w dniu - 17-09-2009 15:38
Ludzie - przecież to czy kolejna galeria będzie oblegana nie zależy od lokalizacji tylko od tego ile mamy pieniędzy na zakupy i na kolacje w restauracjach !!  
Mamy tylko 60 tyś. mieszkańców oraz kilka tysięcy z okolicznych wiosek :p . Pomysł połączenia Galerii z Dworcem rewelacja ale Leszno to nie Kraków . Tu nie przyjeżdżają ludzie z całej Polski . Co najwyżej z okolicznych wioch do pracy ... Wersalu nie zbudujemy !
55. Dodane przez nikaaa, w dniu - 17-09-2009 15:41
do 43. 
"Leszno ma już galerie- i co ? Jedna bardziej oblegana od drugiej. A i tak wyboru brak. Następne nie będą lepsze, a ludzie i tak nie będą mieć gdzie pracować." 
 
okej, ale pamiętaj, że w centrum M. sklepy mają w zasadzie tylko sprzedawcy z rynku (poza C. i E.), to "centrum" to bardzo marne ksero większości sklepów 
 
ostatnio był do wynajęcia lokal na pietrze... 70m za 17 tys netto miesięcznie... 
 
KLIKA! 
koniec z nią! 
chcemy wolnego rynku w Lesznie, na wolnym rynku i konkurencji zyskują klienci,,, 
a że właściciele sklepów z rynku nie umieją konkurować (zero ciekawego towaru w przystępnych cenach) to i trzęsą portkami i powołują sobie towarzyszenia... 
 
PRECZ Z SOLSem !
56. Dodane przez tur-rek, w dniu - 17-09-2009 15:49
Zacznijmy od tego czy Leszno jest tak intensywnie odwiedzane przez turystów , jak np Poznań, po drugie filie starówki już mamy w naszych centrach , więc najważniejsze żeby sklepy się nie powtarzały , aby była różnorodność towarów , bo do tej pory to wydaje mi się że gdzie pójdę to jest prawie to samo. A starówka napewno zyska bo sama obecność klientów w Goplanie daje nadzieję , że część z nich spacerkiem dojdzie do rynku, a niestety bolączką centrum są parkingi. A w tym przypadku samochody będą parkować także tam. A rynek z samych pamiątek nie wyżyje, bo niby dla kogo te pamiątki - dla ościennych mieszkańców.
57. Dodane przez iva, w dniu - 17-09-2009 16:08
dajcie przedsiebiorcom buowac co chcą! to ich ryzyko i ich pieniądze - widocznie wiedzą najlepiej co im sie opłaca! Do tego żadni urzednicy nic nie powinni miec! Jak widac z wpisów - 95% jest ZA Gakleriami, których Leszno NIE MA!!  
Natomiast ciarki po plecach mnie przeszyły widzac, ze Dyrektor Banku (uznawanego dotą za popierającego zdrową przedsiębiorczość) popiera protest?!?! przeciw rozwijaniu tejże? czy reputacja Banku nie ucierpi na tym? jesli jego szef reprezentuje tak skrajne wstecznctwo gospodarcze?!?! Być przeciw tworzeniu nowym miejscom pracy? przeciw nowym branżom tak skrzetnie dotąd blokowanym przez kupców leszczyńskich?! ludzie! nie do pojęcia! Starówkę należy ożywić ale we własnym zakresie a NIE PROTESTUJĄC PRECIW innym przedsiębiorczym ludziom.Jestem w szoku...Panie Dyrektorze!!!!
58. Dodane przez nowak, w dniu - 17-09-2009 16:09
Wy sobie żarty robicie. ta biedna Starówka jest otwarta w godzinach nieprzystępnych, w niedziele tam tlko wiatr słychać i pozatym cena ma się nijak do jakości, ostatnio cokolwiek tam kupiłem 3 lata temu i omijam was z daleka. Galerie ożywią miasto i żadna mafia temu nie powinna przeszkadzać. Wybudujcie najpierw kino i potem porozmawiamy.
59. Dodane przez pracownik, w dniu - 17-09-2009 16:19
Spójrzmy na galerie, które już mamy w Lesznie są tam ciuchy przywiezione z giełdy:)nie powiem jest kilka sklepów z super ciuchami no ale cena wprost zabija, szczerze mówiąc nie wiem czy potrzebne nam są kolejne galerie rynek mamy taki piękny wszyscy nam go zazdroszczą!
60. Dodane przez WALKIRIA, w dniu - 17-09-2009 16:24
KOCHANI LESZCZYNIACY. CZYTAJAC WASZE OPINIE W CALOSCI WAS POPIERAM(NO MOZE POZA LIKWIDACJA UNI LESZNO) KILKU KUPCÓW BRONI SWOICH INTERESÓW I WYGLASZA NUDNE OPINIE O OBRONIE CZEGOS CO I TAK JEST ZAWLADNIETE PRZEZ NICH. NEDZNE SKLEPY, DROGIE CENY I TANDETA NA PÓLKACH ODSTRASZAJA WZYSTKICH. SAMA JEZDZE NA ZAKUPY DO POZNANIA BO JEST W CZYM WYBIERAC I JAK NA DUZE MIASTO TANIEJ!! NAWET SOLAR KTORY MOZE I MA TOWAR NA POZIOMIE ODSTRAZA PERSONELEM A ZWLASZCZA WŁASCICIELKA. CENTRA POWINNY POWSTAWAC ALE BEZ PROBLEMOW DLA INWESTOROW NOWYCH. CZY WSZEDZIE MUSI BYC TANDETA KUPIECKA. KUPCY-POZWÓLCIE LUDZIOM INWESTOWAC TWORZYC OTWIERAC -NIECH LESZNO ZACZNIE ZYC I LUDZIE TU ROZWIJAJA SKRZYDŁA... POZDRAWIAM POPIERAJACYCH MOJE ZDANIE...MOWMY CO MYSLIMY BO JAK MY TEGO NIE POWIEMY TO JUZ NIC SIE NIE ZMIENI...
61. Dodane przez WALKIRIA, w dniu - 17-09-2009 16:29
DO KOMENTARZA 48. 
OJ MUSISZ NA NIEZŁYM WYPUCZAJEWIE MIESZKAC ZE TAK PODOBA CI SIE NASZ RYNEK.CIEKAWA JESTEM ILE RZECZY KUPIŁ/A PAN/I Z RYNKOWYCH CUDNYCH SKLEPIKÓW??? I ZA ILE? GDZIE NIE PATRZEC W DUZYCH MIASTACH WSZEDZIE RYNEK TO KAWIARENKI, PUBY, RESTAURACJE I TO ONE TWORZA SPECYFICZNY UROCZY KLIMAT RYNECZKOW W MIESCIE.. A JAK KTOS SIE ZACHWYCA BANKIEM TO NIE MA O CZYM MOWIC... MIMO WSZYSTKO POZDRAWIAM.
62. Dodane przez ewka, w dniu - 17-09-2009 16:37
to cale SOLS zalatuje prywata na kilometr.Proponuje zalozyc STOWARZYSZENIE OBRONCOW BUDOWY GALERII. Wreszcie znikna te rudery po Goplanie i mlynach,A wladze miasta moga zrobic referendum w tej sprawie.Chyba ze rodzinka tez ma tam na Rynku swoje dzialki.
63. Dodane przez ares, w dniu - 17-09-2009 16:44
bede sledzil ta sprawe.Ciekawe czy znowu zwyciezy kolesiostwo.
64. Dodane przez leszno - tu chce sie zyc??, w dniu - 17-09-2009 17:55
NIEKONIECZNIE, kazda proba zrobienia czegos nowego w tym miescie spali na panewce bo grupka ludzi dba o swoje interesy! Moze to oni wpadli na to haslo: "tu chce sie zyc" bo im tu fajnie a co!maja monopol na handel i basta!! Mam nadzieje,ze tym razem pomysl z galeriami przejdzie przeciez nie moze byc tak aby cale miasto tkwilo w marazmie tylko z powodu jakiejs bandy kupcow! 
A tlumaczenie swojej akcji dobrem Starowki jest wrecz zenujace, co za obluda!!!! 
A pan z banku...no coz ...przeciez Starowka to tylko banki i tandetne sklepy..nic dodac nic ujac.Wstyd.
65. Dodane przez Joo, w dniu - 17-09-2009 18:13
I co z hasłem "Rozwiń skrzydła"??? Skoro jak widać robi się wszystko by te skrzydła podcinać :/ Powinno się ułatwiać przedsiębiorcom a nie rzucać kłody pod nogi ;/ 
A na dyrektora banku BZ WBK brak mi słów :|
66. Dodane przez jacek, w dniu - 17-09-2009 19:04
wszyscy gadacie bzdury.........
67. Dodane przez zak, w dniu - 17-09-2009 19:19
PYTANIE RETORYCZNE: 
Jakim cudem my wyborcy wybraliśmy ludzi, którzy myślą tylko o swoich zapyziałych interesikach i dorabiają do tego ideologię: 
1) jakiś sols, 
2) rynek, który ma się zmieniać - ale tylko na parking, 
3) odbudowa kamienic - ale najlepiej za pieniądze z urzędu, 
4) blokowanie jaichkolwiek inwestycji - ludzi przedsiebiorczych m.in. galerii, 
5) itd. 
???
68. Dodane przez jaca, w dniu - 17-09-2009 19:24
Jest jeden problem....Jak najbardziej jestem za tym aby w miescie rządziło prawo rynku ,a nie prawo lobby sklepikarzy....Co do knajp ,restauracji czy pubów na Rynku ....po co kolejne skore te co są ledwo wiąza koniec z końcem i stoją puste.Podobnie jak puste będą stały te dwa centra handlowe , które mają powstac ...spójrzcie na ,,Manchatan,,był pełen przez pierwszy miesiąc po otwarciu ,idzcie tam teraz ....na korytarzach tyle miejsca że tir z podwójnym składem może nawracac...Leszno ma to do siebie że niby ktoś coś chce zrobic na styl wielkiego miasta ...zrobi jakąs tanią podróbkę wielkiego centra handlowego ,a ceny zapierniczy i tak 20 % droższe niż dostaniemy w Poznaniu.Bo wszystkim się wydaje że ludzie tu muszą kupowac ....Obudżmy się wszyscy ...!!!My mieszkamy w Lesznie ,mieście 65 tysięcznym ,zaściankowym,Kzdy wie czego tak naprawdę można sie tu spodziewac w wielu dzizdzinach życia.Uważam że takie dwa centra handlowe spowodują że Ptrzędsiębiorcom ..wszystkim grozi fala bankructw ,gdyż to społeczeństwo tego nie uciągnie...nie liczmy na to że więcej konkurencji wprowadzi obnizkę cen ...znając te komunistyczne korzenie Leszna raczej liczyłbym na zmowę przedsiębiorców niż na wolny rynek,a ludzie i tak na zakupy będą jeżdzic do Poznania bo same zakupy to tylko czasem pretekst lub dokładka do tego aby jechac do kina ,zoo,teatru ,znajomych , na jakieś fajne wydarzenie ,któego w naszym mieście próżno szukac.
69. Dodane przez nikaaa, w dniu - 17-09-2009 19:33
"Leszno... rozwiń skrzydła (i leć stad jak najdalej)" 
niestety nawias sie na bannerach nie zmieścił :(
70. Dodane przez Lila, w dniu - 17-09-2009 20:15
Dyrektor banku to bardzo rozsądny facet. Znam go. Zobaczycie za kilka dni informację, że się wycofał z tej żenującej funkcji. Każdemu się zdarza pomylić. Panie Zbyszku do dzieła, naprawdę to nie wstyd przyznać się do pomyłki. To cecha wielkich.
71. Dodane przez kartofel, w dniu - 17-09-2009 22:19
no tak , galerii nie ale za to więcej sklepików z butami i znudzonymi sprzedawczyniami.Patrz sklep (..) na Leszczyńskich.
72. Dodane przez Adam, w dniu - 17-09-2009 20:31
Żal mi tego Stowarzyszenia Obrońców Starówki, jesteście żałośni. Leszno z was się śmieje.
73. Dodane przez jacho, w dniu - 17-09-2009 21:24
a pierwszy galerie poparł pis - warto o tym pamiętac.
74. Dodane przez kibic, w dniu - 17-09-2009 21:27
Komentarze ZA nowymu centrami napisało góra dwie , trzy osoby , lobing idzie tam gdzie kasa , ale niech tam , niech mu będzie Wojtek dla świętej zgody.  
100% racji komentarza 31.  
Jest wolna konkurencja , faktycznie niech budują , ale jestem pewny , że tak jak szybko powstaną , tak szybko się pozamykają , gdyż Leszno i okolice to głęboka prowincja , a klasa średnia czyli nowobogaccy , potencjalni klienci to margines.Pożyjemy , uwidim.
75. Dodane przez RITA, w dniu - 17-09-2009 22:22
NAJLEPIEJ POSTAWIĆ OBORY Z DOJNYMI KROWAMI I BĘDZIE NOWOCZESNA WIEŚ W KRAJACH UNIJNYCH BIĘDZIEMY W CZYMŚ NA PIERWSZYM MIEJSCU !!!!
76. Dodane przez do 74, w dniu - 17-09-2009 22:41
Raczej PRZECIW piszą 2 góra trzy osoby... 
 
Wystarczy spojrzeć na czas komentarzy co 2 minuty czyli w sam raz żeby napisać i zatwierdzić... 
 
Były badania ,były sondy uliczne i zapytaj kogo chcesz to ci powie ,ze jest za Galeriami a zwłaszcza za GOPLANĄ... 
 
A o zamykanie się nie bójcie w końcu to prywatni inwestorzy i ich sprawa... Zapewniam ,że nic nie upadnie... 
 
Zapominacie ,ze nie tylko o Leszno chodzi ,ale o całą okolice w promieniu jakiś 40 km...
77. Dodane przez Ewa, w dniu - 18-09-2009 00:07
Calkowicie popieram bardzo rozsądną wypowiedź 3 i tych pzoostałych, ktorzy tak samo uważają, ze na Starówce jest miejsce na stylowe kluby/puby/restauracje/pamiatki itp. A nie na HANDELEK!! I tak samo uważam, że kupcy sobie strzelają w stopę sądząc, że jak klienci wyjadą na obrzeża miasta do Galerii to wrócą na Rynek tylko po to, żeby kupić jakiś bzdet!! Przeciwnie - jak pochodzą wewnątrz Galerii tuż przy Rynku - to chętnie siądą w jakiejś kafejce z "klimatem" lub stylowej restauracji.... Wlasnie na Starowce.
78. Dodane przez Miasto Leszno, w dniu - 18-09-2009 03:09
I tak nikt nie zwraca uwagi na to że większość ( duża )mieszkańców pragnie aby powstały w Lesznie jakieś prawdziwe Centra Handlowe z restauracjami i kinem. 
Jak długo leszczyniacy będą ograniczani .Proszę o jak największą liczbę postów na ten temat . Lessno
79. Dodane przez michas, w dniu - 18-09-2009 06:30
zgadzam sie z komentarzem nr 3
80. Dodane przez :), w dniu - 18-09-2009 07:38
ja nie wiem, czemu to stowarzyszenie lamentuje... jak bedzie bardzo zle, sklep zamknac, a lokal wynajac bankowi. slowianska juz sie robi aleja bankow,wiec moze by ja przedluzyc az na rynek? trzeba byloby tylko pomyslec o jakiejs sygnalizacji swietlnej, zeby ulotkarze sie nie pozabijali. juz zreszta niektorzy stwarzaja duze zagrozenie dla ruchu. dobrze byloby tez zrobic na stale przy ratuszu parking. najlepiej z parkomatami, zeby zapewnic lepsza rotacje aut.
81. Dodane przez Kto blokuje !!!, w dniu - 18-09-2009 08:37
Trzeba przypomnieć ze PO i PiS w Lesznie zabiegało o równe traktowanie inwestorów, o nowe inwestycje w handlu. Jak zwykle SLD i Gospodarni blokowali! Trzeba też przypomnieć, że prezydent Malepszy przez prawie dwa lata odmawiał przystąpienia do zmian w planach zagospodaroania uniemożliwiając budowe galerii przy królowej Jadwigi.
reklama
82. Dodane przez roberto, w dniu - 18-09-2009 08:38
Popieram komentarz 68. Myślę podobnie.
83. Dodane przez olo, w dniu - 18-09-2009 09:30
Może w trosce o Starówkę i całe Leszno zróbmy tak: wprowadźmy zakaz ruchu samochodów w Lesznie, komunikacja miejska tylko będzie jeździła i będzie dochodowa, a ja mam pole pod Lesznem, tam zróbmy parking płatny. Wtedy nasze piękne miasto zyska, MZK zyska no i ja!
84. Dodane przez za galerią, w dniu - 18-09-2009 10:01
Nikt nie pomyślał o jednym. Tu potrzeba wpuścić znane marki międzynarodowe, które wszędzie mają takie same ceny, promocje, wyprzedaże - a czy to będzie w goplanie czy na manhattanie nie ma znaczenia. Tego właśnie boją się nasi leszczyńscy kupcy.
85. Dodane przez Ela, w dniu - 18-09-2009 10:35
Jak w sklepach na Rynku będą mieli takie ceny jak dotychczas to już nikt nie przyjdzie do nich kupować.Dlaczego nasi kupcy ze Starówki muszą się od razu wzbogacić i to naszym kosztem.Faktycznie do niektórych sklepów aż strach wejść, bo obsługa jest bardzo nieuprzejma zwłaszcza gdy widzi osobę starszą lub w rozmiarze XXL.Wtedy od progu już jest informacja: dla pani nie mamy takich rozmiarów.Ja się cieszę,że powstaną galerie, bo każdy będzie mógł swobodnie i spokojnie coś dla siebie wybrać.A Sterówka niech otworzy sklepy dla mieszkańców swojego miasta , a nie dla bogaczy.
86. Dodane przez piotr i pawel, w dniu - 18-09-2009 10:56
do wszystkich!!! 
trzeba byc wyjatkowo ograniczonym matematycznie zeby wypisywac takie bzdury... 
ludzie zrozumcie ze czysta ekonomia nie pozwoli na to by sie wszystkie te sklepy utrzymaly. zaczna padac jak kaczki a zacznie starowka bo jak sami zauwazyliscie sklepy te nie sa przygotowane do walki z konkurencja.  
pozdro dla piotra i pawla  
super sklep mila atmosfera szkoda ze u ryndwida tego psozyta leszczynskiego
87. Dodane przez sebastian, w dniu - 18-09-2009 10:58
do komentarza 84 
zachowujesz sie jakbys pracowal na koparce koles
88. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 18-09-2009 11:19
w poznaniu powstal Stary Browar i Kupiec Poznanski. Jakos na ulicy półwiejskiej, która łączy oba centra sklepy są w każdej kamienicy i się rozwijąją. Nie mogżna już słuchać tych nazcyh specjalistów z rynku.
89. Dodane przez Monika, w dniu - 18-09-2009 12:12
wszyscy chcą galerii... a nikt nie myśli, jak do nich dojechać? ulice przy Starówce nie są przystosowane do uciążliwego ruchu. Już dzisiaj trudno przejechać w po godz.15.00 a co dopiero gdy powstaną przy Starówce galerie. Ale oczy się nam otworzą po fakcie... i wtedy będzie już na wszystko za późno. Piszecie ciągle o kupcach a co o mieszkańcach przy Rynku i Starówce - ten paraliż komunikacyjny dotknie ich najbardziej. Spaliny, kopcenie starych samochodów... a przejście na drugą stronę ulicy będzie graniczyło z cudem. Mamy z dziećmi - już im współczuję. Robi się zament wokół kupców - a tak naprawdę to Oni dadzą sobie radę - a mieszkańcy? wyprowadzą się? Ludzie myślcie szerszymi kategoriami, niż tylko zakupocholizmem... jestem przerażona. Ciekawe, czy Ci co tak szumnie wypisują że pragną tych Galerii chcieliby aby przed ich domem kursowały tysiące aut... z prędkością 20km/h (brud, smród i spaliny). Dlaczego nasze społeczeństwo myśli tak jednostronnie - byle kupić i mieć wszystko gdzieś... a gdzie inne konsekwencje tych decyzji? Nie porównójmy Leszna do Poznania - Browarów - tamta infrastruktura jest bez porównania z naszą... my nie mamy takich dróg-połączeń jak w Poznaniu...
90. Dodane przez za galerią, w dniu - 18-09-2009 14:17
Do 86. To chyba ty się tak zachowujesz. Przecież ta galeria to nie będzie nic innego, jak tylko kolejna kopia Manhattanu. No może wpuszczą tam jakieś dwie porządne marki. Poza tym będą tam tylko ci co maja być. W Manhattanie EMPIK jest, bo widocznie w układzie nie ma nikogo kto ma księgarnię i płyty CD. No chyba, że się mylę, ale nie wierzę, że tu powstanie coś naprawdę porządnego - jednego ale wielkopowierzchniowego poza miastem. I tak będę jeździć do Głogowa do TESC.., do CASTO... i do JY.SKu, a po ciuchy do Wrocławia.
91. Dodane przez Olo, w dniu - 18-09-2009 20:18
Panie Dyrektorze Banku, po co to Panu?...Jaki w tym interes?...Reputacja Banku może być wystawiona na ciężką próbę...
92. Dodane przez marko, w dniu - 18-09-2009 21:53
jeszcze tylko przepędzić żuli z rynku i słowiańskiej to będzie OK.
93. Dodane przez nie kupuję na starówce, w dniu - 18-09-2009 21:53
To jakaś żenada .Jak długo jeszcze święte krowy ze starówki będą blokować budowę galerii.Znalezli się obrońcy. A może by tak obniżyć marże to wtedy żadna galeria nie bedzie straszna panowie zdziercy.Argument że ich czynsz idzie na remonty budynków na starówce po prostu powala z nóg.Wasz czynsz ponowie nabija kabzdę właścicielom kamienic i opróżnia kieszenie klientom waszych sklepów. :( :( :( :(
94. Dodane przez eeh, w dniu - 18-09-2009 22:22
pamietam kiedys na rynku byla kawiarnia Ratuszowachodzilamtam jeszcze z mama potem z kolezankami na kawe i ciacho czasem na winko.CHodzily tam przewaznie kobiety na plotki,TERAZ nie ma gdzie isc jaksie spotka znajoma na miescie.Bo wszystko jest albo dla mlodziezy albo dla trunkowycvh.
95. Dodane przez Kacpi, w dniu - 23-09-2009 15:19
SOLS to jakieś total dno . Głupie jajogłowe kupce ! Galeria Goplana powstanie na 99 % . A jak nie to z Leszna wszyscy zaczną sie wyprowadzaźć i kupcy w ogóle na tym nie skorzystają galerie rządzą ! :(
96. Dodane przez mm, w dniu - 23-09-2009 17:02
centrum jest potrzebne tylko szkoda że sknerus Heniu buduje
reklama
97. Dodane przez jedyny, w dniu - 23-09-2009 22:04
Dla mnie to całe to przedsięwzięcie SOLS-u można nazwać tylko jednym słowem: ŻENADA. Chcecie się panowie przepychać z inwestorami odwodząc tylko w czasie coś co i tak jest nie uniknione. Ale dla Was to jeszcze kilka miesięcy biznesu... naprawdę żenada... . Choć raz moglibyście nie patrzeć tylko na własny koniec nosa... Pozdrawiam.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj