Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
4
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Florian, Grzegorz,
Michał, Monika,

DZIEŃ STRAŻAKA,
HUTNIKA I KOMINIARZA
Do końca roku 241 dni.
Start arrow Wschowa arrow Aglomeracja szansą dla Wschowy

Aglomeracja szansą dla Wschowy

Aglomeracja szansą dla Wschowy

14.10.2011. Radio Elka, Jan Gacek
ratusz_wschowa.jpgGmina Wschowa wstąpiła do stowarzyszenia Aglomeracja Zielonogórska. Włodarze sądzą, że członkostwo może pomóc samorządowi w walce o najważniejsze i najbardziej wyczekiwane inwestycje.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Aglomeracja Zielonogórska to stowarzyszenie przedsiębiorców i samorządów z województwa lubuskiego. Jego pomysłodawcą jest Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej. Stowarzyszenie ma poszukiwać inwestorów oraz terenów pod
inwestycje. Aglomeracja Zielonogórska będzie także działać w obszarach komunikacyjnym, gospodarczym, edukacyjnym oraz turystycznym.

Na ostatniej sesji miejscy radni ze Wschowy podjęli decyzję o przystąpieniu gminy do stowarzyszenia. - Mamy nadzieję, że pomoże nam ono w zrealizowaniu najważniejszych inwestycji drogowych, czyli budowie drugiego etapu obwodnicy praz przebudowie drogi wojewódzkiej z Zielonej Góry - mówi Miłosz Czopek, zastępca burmistrza Wschowy. Stowarzyszenia ma także pomóc w tworzeniu stref inwestycyjnych i w walce o unijne dotacje na samorządowe inwestycje.
Pierwszy rok członkostwa w stowarzyszeniu dla samorządów jest bezpłatny. - Nie jest to dla nas żadne ryzyko - przyznaje Czopek - możemy natomiast sprawdzić czy jest to dobry kierunek i czy działania stowarzyszenia są skuteczne. (kas)
 
Komentarze (34)
1. Dodane przez Anty, w dniu - 14-10-2011 14:46
czy oni poszaleli??!!?? do zielnej góry jest 90 km!!! jakie stołki im obiecali za byt w tym marnym lubuskim?? obym doczekał czasu kiedy ten sztuczny twór przestanie istnieć...
2. Dodane przez zx, w dniu - 14-10-2011 15:19
po co się hamować? niech się od razu podłączą pod Nowy York :grin
3. Dodane przez proponuje referendum obywatels, w dniu - 14-10-2011 15:40
PRZEJSCIE Z WOJ LUBUSKIEGO DO WOJ WIELKOPOLSKIEGO,.BEDA Z TEGO KORZYSCI CHOCBY POJEDZIE POCIAG LESZNO GLOGOW,I INNE,,STUCZNY TWOR GEREM,,TRZEBA ZLIKWIDOWAC PISAC KTO ZA,,I NIE BEDZIEMY NAJBIEDNIEJSI W LESZNIE,
4. Dodane przez dipinto, w dniu - 14-10-2011 15:42
Brawo nareszcie coś się dzieje, zawsze warto sprawdzać nowe rozwiązania, zwłaszcza że to nic nie kosztuje. A anty nie ma zielonego pojęcia o przedsiębiorczości!
5. Dodane przez Stanisław, w dniu - 14-10-2011 16:02
Zgadzam się z przedmówcą. Zielona Góra nic nam nie pomoże, władze Wschowy chcą tylko takim działaniem pokazać, że chcą dużo zdziałać, mają dobre chęci ale wiadomo to wszystko pod publiczkę. 
Na stołkach nie ma kompetentnych ludzi przykładem może być np Pan Semeniuk. Niestety brakuje osób z pomysłami, które mogły by stworzyć region przyjazny dla inwestorów. Miejscowości takie jak Sulęcin czy Wolsztyn rozwijają się i są przecież dużo mniejsze niż Wschowa. Położenie nie ma tu przecież znaczenia, ludzie z charyzmą i z pomysłami mogą zdziałać dużo. 
Wschowa leży na granicy woj. wielkopolskiego, jest to dla niej ogromny atut, którego władze nie potrafią wykorzystać. Nie potrafi też współpracować ze swoim sąsiadem jakim jest Leszno.
6. Dodane przez Anty, w dniu - 14-10-2011 17:23
nie potrafią współpracować z Lesznem bo pan Grabka gloryfikuje kulturę zaburzańską zapominając że to nie czas ani miejsce na to i nie każdy mieszkaniec jest z nią tak samo związany!! myślę że większość mieszkańców Wschowy nie bardzo chce aż takiej bliskości z zg!! do kom2 to chyba ty się nie znasz, przeczytaj dokładnie - pierwszy rok jest za darmo a dalej? tereny tejże "aglomeracji" tworzą powiaty żarski, żagański, nowosolski, zielonogórski, wystarczy popatrzeć że wśród tych powiatów prezentujemy się najsłabiej, myślisz że dostaniemy coś za darmo? inne powiaty oddadzą nam inwestora?? proponuje się obudzić... musimy działać lokalnie a nie dać się wykorzystywać innym!!
7. Dodane przez dipinto, w dniu - 14-10-2011 18:58
Bujacie w obłokach pisząc sprzeciw, a sami nie potraficie działać. Najlepiej jest krytykować niż szukać rozwiązania. Nie zachowujcie się jak małe dzieci chcące zabawkę, której nie dostaną. jak się nie podoba to do Leszna.
8. Dodane przez mike, w dniu - 14-10-2011 21:58
w polsce nie ma aglomeracji
9. Dodane przez kolo, w dniu - 15-10-2011 00:58
No trochę geografii. W polsce są aglomeracje - Aglomeracja warszawska - 2 400 000, jest to aglomeracja monocentryczna z jednym miastem centralnym - Warszawą i wieloma miastami satelitarnymi (30). aglomeracja łódzka - 1 300 000, aglomeracja monocentryczna z głównym miastem - Łódź - aglomeracja trójmiejska - prawie konurbacja, złożona z miast: Sopot, Gdynia, Gdańsk.  
- aglomeracja krakowska - aglomeracja monocentryczna 
Inne aglomeracje: wrocławska, bydgosko-toruńska, poznańska, szczecińska. 
Duże aglomeracje skupiają 75% ludności kraju.
10. Dodane przez do wszyscy, w dniu - 15-10-2011 08:18
oj ludzie , ludzie WSZĘDZIE DOBRZE GDZIE NAS NIE MA....znacie to?
11. Dodane przez DAR, w dniu - 15-10-2011 08:30
WSZĘDZIE,TYLKO NIE DO LESZNA. CO LESZNO MA??? NIC!
12. Dodane przez pojpo, w dniu - 15-10-2011 08:52
Zielona ma gdzieś Wschowę ! taka prawda,we Wschowie to sa w ogóle dziwni ludzie !
13. Dodane przez A jednak Leszno ma..., w dniu - 15-10-2011 10:14
Leszno ma Galerię, do której przyjeżdżają same czereśniaki...
14. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 15-10-2011 10:54
Co Leszno ma? Nic. A co ma Wschowa? Mieszkańców przybyłych do tego bezbarwnego miasteczka w ramach akcji "Wisła" i ich potomków, którzy nie identyfikują się z Wielkopolanami i za wszelką cenę starają się, wbrew zdrowemu rozsądkowi, połączyć albo z Dolnym Śląskiem, albo z tzw. "Ziemią Lubuską". Wiadomo-"swój do swego ciągnie". Problemem Wschowy jest jej położenie, bo niezależnie od tego, czy będzie funkcjonować w granicach woj. wielkopolskiego, dolnośląskiego, czy lubuskiego- zawsze pozostanie mieściną na rubieżach tychże, a jak to z dbaniem o rubieże bywa-wszyscy wiedzą. Problemem mieszkańców Wschowy jest natomiast to, że nie przyjmują tego do wiadomości i zdają uważać się za pępek świata, a są, w raz z całym województwem lubuskim, "ścianą wschodnią" na zachodzie kraju. Stanisław z kom. 3. napisał, że Sulęcin, czy Wolsztyn, mimo iż o wiele mniejsze od Wschowy-rozwijają się. Tak, to prawda, ale nie można nie zauważyć, iż Sulęcin jest położony na terenie przygranicznym i przecinają go ważne szlaki komunikacyjne, a Wolsztyn... należy do woj. wielkopolskiego, i raczej w tej przynależności należy upatrywać źródła jego sukcesów. Poza tym ani Sulęcin, ani też Wolsztyn, nie są "dużo mniejsze" od Wschowy. Dużo mniejsze jest tam tylko bezrobocie. Wschowa w Aglomeracji Zielonogórskiej? Aglomeracja Zielonogórska? Nic tak z rana nie poprawia humoru, jak dobry żart.
reklama
15. Dodane przez lolo, w dniu - 15-10-2011 11:01
To kolejne pozorowane działania wice burmnistrza Czopka. 
Chłopie! jak żeś został wice burmistrzem do spraw promocji, to weź się do roboty i zacznij konkretne działania w kierunku rozwoju a nie udawaj że coś potrafisz. 
Kiedyś krytykować potrafiłeś a teraz siedzisz i tylko stołek grzejesz bo nic mądrego nie potrafisz wymyślec.
16. Dodane przez asd, w dniu - 15-10-2011 12:57
jak zobaczyłem tytuł artykułu 
wiedziałem, że to tylko jeden człowiek mógł wymyślić, bo tylko jemu się chce myśleć w tej gminie! 
 
(...) Brawo Czopek!
17. Dodane przez z poludnia, w dniu - 15-10-2011 13:00
Aglomeracja Zielonogórska nie ma racji bytu z powodów czysto ekonomicznych. Lepiej inwestować w miastach większych niż w dziesiątkach mniejszych nie mających niczego do zaoferowania. Swoją drogą nie opłaca się rzucać pieniądze w to co nie wypali. A na to się zapowiada. Dobrym wyjściem byłoby założenie współpracy na linii Głogów-Wschowa-Leszno co jest najbardziej zrozumiałym kierunkiem. Większość osób tam się wybiera w różnych sprawach, pracuje tam. Więc jest to lepszy motyw do współpracy niż z Zieloną Górą do której: trudno dojechać, nie ma bezpośrednich tanich połączeń komunikacyjnych. Jedyne co nas tam łączy to województwo. A i tak resztę załatwiamy poza województwem (Leszno, Poznań, Głogów). Dodatkowo warto zaznaczyć, że nie musimy wchodzić we wszystko co OPZL organizuje. Ale mimo wszystko, żeby Wschowa się rozwijała to i sami musimy coś działać chociaż w małym zakresie, ale zawsze.
18. Dodane przez do z południa, w dniu - 15-10-2011 14:23
braaawooo w końcu ktoś napisał tu coś rozsądnego!!! Leszno-Wschowa-Głogów i już mamy więcej mieszkańców niż "nasza stolica aglomeracji" a te trzy miasta dzieli 45 km a nie 90!! i tu powinniśmy zacieśnić kontakty!!w dodatku są bezpośrednio koleją połączone!!
19. Dodane przez wrrrrrrr, w dniu - 15-10-2011 15:35
Do Krzysztofa z kom 14. 
Weź się chłopie trochę ogarnij i poczytaj fachową literaturę na temat repatriacji z Kresów wschodnich , przesiedleń autochtonów i wysiedleń w ramach akcji" Wisła". 
Teren powiatu wschowskiego nie był miejscem docelowym dla wysiedlanych z akcji "Wisła". 
Wschowa i okolice zasiedlano częściowo repatriantami z terenow Bialorusi / dużo ludzi z okolic Oszmiany/ i Ukrainy. 
Nasi Kresowiacy sa tego dowodem. 
Dużo ludnosci napływowej pochodzi z kielecczyzny.
20. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 15-10-2011 20:19
Warczący Chłopie,jestem jako tako ogarnięty i doskonale wiem, Ty pewnie też, że wysiedlani w akcji "Wisła" kierowani byli do swoich miejsc przeznaczenia w niewielkich grupach, aby uniemożliwić im odrodzenie ich społeczności, a więc tym samym nie mieli prawa w większej liczbie zasiedlić miasteczka wielkości Wschowy. Wiesz też zapewne(?), co to przenośnia. Faktem jest natomiast, że ludność Wschowy to ludność napływowa, i mimo, iż około 30% tej ludności po wojnie stanowili Wielkopolanie, dziś Wschowianie mają problem z samookreśleniem swej przynależności do któregoś z regionów. Faktem jest też, że w jakiś irracjonalny sposób mieszkańcy Wschowy dążyli do zerwania z Wielkopolską i przyłączenia do "Ziemi Lubuskiej" lub Dolnego Śląska, byle tylko miasteczko mogło w zamian zyskać status powiatowy. Cóż, Wschowa powiatem została, ale jak to w życiu bywa-za wszystko trzeba płacić. Za chore ambicje płaci się z reguły najwięcej. Tak więc pozostaje Wschowa miasteczkiem powiatowym na marginesie "Ziemi Lubuskiej"-"Ziemi", która sama musi walczyć o przetrwanie i na inwestowanie w powiat (który robi u niej tylko za dostarczyciela powierzchni i ludności w statystykach) nie ma chęci. Jestem przekonany, iż w Wielkopolsce Wschowa wyglądałaby inaczej. Może nie byłaby Eldorado, ale nie byłaby też Wschową teraźniejszą. Pozostaje czekać na cud. Być może odkrycie opłacalnych do wydobycia surowców zmieniłoby pozycję miasta? Trzeba szukać. A jak już się kiedyś znajdzie, to wtedy przypomni sobie o Wschowie aglomeracja i zacznie doić kasę, wszak do krezusów finansowych lubuskie nie należy, a pieniądze potrzebne. 
P.S. Nie jestem Wielkopolaninem.
21. Dodane przez Ozer, w dniu - 15-10-2011 20:17
Cytat :  
 
To już teraz wiem dlaczego co drugi wschowianin chwali się swoim scyzorykiem w kieszeni... :-)
22. Dodane przez iza, w dniu - 15-10-2011 22:30
Szkoda, że pamięc macie taką krótką.Chodzenie po pasach sobie przypomnijcie.Wielkopolska nas nie chciała, gdyby nie Zielonka, Wschowa powiatem by nie była.A wy teraz po latach za Lesznem tęsknicie NO TO SIĘ TAM WYPROWADZCIE!!!
23. Dodane przez do iza, w dniu - 16-10-2011 10:13
i co masz z powiatu droga Izo?? no chyba że tam pracujesz to przepraszam, dostajesz niezłą pensje i uważasz że wszystko jest w porządku.. ale tak naprawdę nasz powiat ( przy naszym położeniu geograficznym) nie ma prawa bytu (niestety), starostwo i inne instytucje związane z powiatem to nic innego jak "zmniejszanie bezrobocia" przez administracje i napychanie kieszeni "naszych elit" taka prawda, w 1998 roku zostaliśmy skrzywdzeni a ludność omamiona przez lokalnych polityków!! Droga Izo śmiem twierdzić że też za Lesznem zatęsknisz kiedy przyjdzie Ci się np po paszport bądź do konserwatora zabytków, 90 km przejechać i stracić cały dzień na to!! ( no chyba że pracujesz w starostwie i stać Cię na takie wycieczki :-) )
24. Dodane przez Wschowianin, w dniu - 16-10-2011 10:14
Panie Krzysztofie! popieramy w 200%
25. Dodane przez Jo, w dniu - 16-10-2011 10:36
Nie wiem czemu Izo chcesz wyrzucić 3/4 mieszkańców ze Wschowy do Leszna:P. Sama zostaniesz ze swoją rodziną. 
Zresztą po co się wyprowadzać przecież mieszkamy w Trójmieście: Leszno, Wschowa, Szlichtyngowa:P.
26. Dodane przez wrrrrrrr, w dniu - 16-10-2011 11:45
" Co Leszno ma? Nic. A co ma Wschowa? Mieszkańców przybyłych do tego bezbarwnego miasteczka w ramach akcji "Wisła" i ich potomków, którzy nie identyfikują się z Wielkopolanami i " 
 
Jeżeli to miała byc przenosnia , to gratuluję dobrego samopoczucia .  
Szkoda wysilkow twego polonisty .
27. Dodane przez paweł, w dniu - 16-10-2011 13:15
bez obaw panie i panowie, lubuskie musi w końcu upaść, sztuczne województwo, sztuczny port lotniczy, teraz sztuczna aglomeracja, mam nadzieję że w końcu ten sztuczny twór zniknie z mapy
28. Dodane przez Witaliusz Niepiśmienny, w dniu - 16-10-2011 21:32
To dobrze.Bardzo dobrze!Leszno jako województwo było śmieszne.Upadło !Bo było sztucznym tworem gierkowskim.Wiem,że tego niezamiescicie.Ale możeta pocałowac mnie w (...).Dobrounoc.Rumcajs z Leszna.
29. Dodane przez jfk, w dniu - 16-10-2011 21:57
Trochę żałosne te Twoje wypociny. Leszno przestało być miastem wojewódzkim w wyniku reformy administracyjnej, która objęła swym zasięgiem cały kraj, a upadłość dość jednoznacznie kojarzy się z czymś zupełnie innym. Z czymś, co spotka prędzej, czy później lubuskie. I nie tylko.
30. Dodane przez tadek, w dniu - 17-10-2011 09:24
Jestem ze Wschowy, żeby nie było nieporozumień. Przyglądam się Wschowie, Wolsztynowi, Sławie, Lesznu, itp. Kiedyś Wschowa mogła być przykładem rozwoju dla Wolsztyna, a Sława była wpatrzona w nas jak szpak w .... Dzisiaj zostało dno i wodorosty, zero przemysłu, działalność kulturalna to koncerty w zamku i jarmark mieszczański, a jak tak dalej pójdzie to siedziba powiatu znajdzie się w Sławie, albo go w ogóle nie będzie bo takie są zakusy centralne. A co do Leszna, biadolicie i biadolicie, ale na zakupy to tylko tam jeździcie. Niedługo 17stycznia będzie tranzytówką dla samochodów z rejestracją FWS, a jak dojdą 2 nowe galerie to pozamiatane. Ja mam 2 małych dzieci i porównuję to z moim znajomym z Leszna. On może posłać dzieci na basen, aikido, taniec, i milion innych zajęć, a place zabaw mają co narożnik, nie mówiąc o salach sportowych itp. Nasi włodarze (szumna nazwa) zapomnieli że jak nic nie zrobią dla najmłodszych to za kilka lat będą tu tylko emeryci. Gdzie obiecany kryty basen? eee tam, po co, przecież jest obwodnica - widmo.
31. Dodane przez do 30, w dniu - 18-10-2011 21:45
Zapomniałeś o gazie (g)łupkowym,którego we Wschowie mamy dostatek..Co prawda oficjalnie dostępne mapy istnienia na tutejszym terenie nie potwierdzają.ale co tam,, :grin :grin
32. Dodane przez do 31, w dniu - 19-10-2011 09:43
Akurat na dostępnym w necie mapach jest zaznaczona lokalizacja złóż gazu pod Wschową... wystarczy pogoglować.... a nie być łosiem. 
 
A swoją drogą kiedy włączą oświetlenie ronda na Leszno w naszej aglomeracji, bo jest tam ciemno jak w dziurze zabitej dechami???
33. Dodane przez do 32, w dniu - 19-10-2011 16:25
No i właśnie akurat ja nie widziałam, no chyba,że Wschowa lezy gdzieś na północy kraju lub bardziej centrum w kierunku wschodu -jeśli już chcesz nazywać łosiem.Tak tak-na pewno będziemy szejkami arabskimi :grin
34. Dodane przez kjkj, w dniu - 19-10-2011 22:22
Działania pozorowane,niby coś robimy,a jak nie wyjdzie,no to i co z tego-przecież próbowaliśmy
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj