Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow Leszno arrow Kłopoty na ratunkowym

Kłopoty na ratunkowym

Kłopoty na ratunkowym

28.11.2011. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_szpitalno.jpgOrdynator oddziału ratunkowego leszczyńskiego szpitala rezygnuje ze stanowiska – dowiedziało się Radio Elka. Dyrektor szpitala potwierdza, że wypowiedzenie trafiło na jego biurko. Jeszcze rozmawiamy – zapewnia Tomasz Stroiński.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy powodem rezygnacji ordynatora oddziału ratunkowego dra Rafała Wawrzyniaka są problemy w kierowaniu oddziałem spowodowane brakami
kadrowymi. Dyrektor szpitala potwierdza, że otrzymał pismo z wypowiedzeniem. Zaprzecza jednak pogłoskom, że oddział pozostaje bez kierownictwa i nadzoru. Kodeks pracy przewiduje czas na procedurę - mówi. Zapewnia przy tym, że cały czas trwają rozmowy z drem Wawrzyniakiem. Oddział funkcjonuje, nie ma powodów do niepokoju - mówi dyrektor - zdarzało się w przeszłości, że w czasie przed podpisaniem nowych umów z NFZ pojawiały się niepokoje o przyszłość. Dr Stroiński przyznaje jednak, że dotąd nie zdarzyło mu się, żeby ordynator informował, że trudno mu kierować zespołem i rezygnuje z funkcji.
Z samym ordynatorem nie udało nam się jak dotąd porozmawiać - na oddziale ratunkowym odmówiono nam jakichkolwiek informacji, odsyłając do dyrekcji szpitala. (jad)
 
Komentarze (76)
1. Dodane przez Zofia, w dniu - 28-11-2011 12:25
Leszczynski szpital to badziewie wcale sie nie dziwie ze odchodza lekarze a nawet ordynatorzy żenada
2. Dodane przez AD, w dniu - 28-11-2011 12:42
ZGADZAM SIĘ W 100% Z PIERWSZYM KOMENTARZEM
3. Dodane przez Magda, w dniu - 28-11-2011 12:43
Niech ktoś się jeszcze zainteresuje RATOWNIKAMI, same rodzinne powiązania, przekręt na przekręcie.
4. Dodane przez bn, w dniu - 28-11-2011 13:03
mała strata, gość jest cieńki jak Polsilver :)
5. Dodane przez dr, w dniu - 28-11-2011 13:12
Czy obaj wymienieni panowie są doktorami nauk medycznych czy lekarzami????
6. Dodane przez MATKA, w dniu - 28-11-2011 13:33
SZPITAL W LESZNIE TO DOBRE MIEJSCE DLA CHORYCH,JEST CZYSTO OPIEKA JEST WSPANIAŁA CHYBA ZE KO\TOS BY CHCIAL OSOBISTA OPIEKE-TAK TO DO PRYWATNYCH KLINIK!CHYBA JESZCZE NIEWIWDZIELI INNYCH SZPITALI!
7. Dodane przez AD, w dniu - 28-11-2011 13:53
do matka : Kto z Twoje rodziny tam pracuje ,że tak ich chwalisz? Ja spędziłam w tym szpitalu kilka miesięcy z moim synkiem i wiem co mówię. Zabrała bym tych konowałów i te pseudo pielęgniarki do Poznania na szpitalną to by padli z przepracowania.
8. Dodane przez xyz, w dniu - 28-11-2011 14:03
leszczyński "szpital" a szczególnie ortopedia to KATASTROFA!!!
9. Dodane przez pacjent., w dniu - 28-11-2011 14:06
Leszczyński szpital zszedł już dawno na psy.Niedawno opisywali że pieniędzy na oddziale onkologicznym nie ma a później że się znalazły ha ha ha . Chorych na raka odprawia się z kwitkiem i róbta co chceta.Może w Poznaniu przyjmą albo gdzieś indziej bo szpital jest zadłużony.
10. Dodane przez rii, w dniu - 28-11-2011 14:09
wcale się nie dziwię kto by wytrzymał z takimi lekarzami zwłaszcza jak mają dyżury w pogotowiu
11. Dodane przez Hania, w dniu - 28-11-2011 14:10
nasz szpital jak i poradnie w szpitalu pozostawiaja wiele do zyczenia....Panie dyrektorze proszę sie rozejrzeć i przyjrzeć pracy pana podwładnych....ciekawe czy bedzie wtedy to samo odczucie...co u mnie?....pozdrawiam
12. Dodane przez ratownik, w dniu - 28-11-2011 14:40
zatrudnić na ratunkowym ratowników, wiedza ta sama co lekarzy, praktyka większa, bedą pracować z uśmiechem za 1500 zł i się fochy skończą:)
reklama
13. Dodane przez Marian, w dniu - 28-11-2011 14:55
Do kom.3 Jak jestes taka dobra Magdalenko to podaj chociaz jeden przyklad na powiazania rodzinne wsrod ratownikow... 
Sprawdza sie powiedzenie ze jestesmy niepotrzebni dopoki nie jestesmy potrzebni! Jak sie nie podoba to leczcie sie i ratujcie PRYWATNIE!
14. Dodane przez popieram 12, w dniu - 28-11-2011 15:05
Właśnie ile lat trzeba jeszcze czekać kiedy na sor będą ratownicy, czy to takie trudne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15. Dodane przez Kuba, w dniu - 28-11-2011 15:27
niecałkiem zgadzam sie z AD nie wszystkie oddziały są takie jak mówisz np. okulistyka gdzie leżała moja matka to super oddział a po drugie to dyrektorem powinien być menadżer który sie zna na ekonomi a nie lekarz
16. Dodane przez zen, w dniu - 28-11-2011 15:52
Tyle zwolnień w szpitalu i braki kadrowe?!
17. Dodane przez Marek, w dniu - 28-11-2011 16:30
A ja nie popieram kom.12 bo za 1500zl to se sami robcie przy tych roznych corobach w SOR! Lekarz ma 2400 za 24 godziny a ratownik ma miec 1500 na miesiac??? No prosze Was...
18. Dodane przez paula, w dniu - 28-11-2011 17:10
wielkie hallo że z SORu odchodzi ordynator...a to że od miesiąca na karetkach podstawowych jeżdżą tylko dwie osoby ( z powodu oszczędności!!! ) to nic się nie mówi!!!
19. Dodane przez do 17. Dodane przez paula, w dniu - 28-11-2011 17:36
to co? ratownik z kierowcą nosze noszą? a kroplówkę w zębach? :)
20. Dodane przez bywalec, w dniu - 28-11-2011 18:09
Ja już choruję ponad 20 lat. Leżałem jeszcze na Wałowej i chyba z 8 razy w "nowym" i szlak mnie trafia jak czytan głosy malkontentów. Rozumiem tych ludzi którzy narzekają na szpital ale nie róbcie tego generalnie. Sam miałem w rodzinie przypadek, gdzie obwiniamy lekarzy za przedwczesną śmierć bliskiego. 
Ja mam wiele oserwcji z oddziału wewnętrznego jak i kardioilogicznego który co opuściłem.Uważam, że ten oddział ma kłopoty kadrowe.Popatrzcie państwo na nazwiska prywatnych przychodni kardiologicznych. Gdzie oni zdobywali specjalizację, za czyje pieniądze się szkkolili.Co prawda nie ma już nakazu pracy ale ale jakieś zobowiązania wobec szpitala w sumieniu winni mieć. A w końcowym efekcie gdzie ich możliwości się kończą to i tak pacjent trafia do państwowej lecznicy. 
Jak pisałem wyżej spędziłem dwa tygodnie na kardiologii.Jakie możliości lecznicze ma oddział można sprawdzić na stronie Oddziału. 
 
Serdecznie pozdrawiam cały personel 
Wdzięczny pacjent /bwz powiązań rodzinnych/ 
Jestem pełen podziwu dla personelu tego oddziału. Wiele firm by chciało mieć takich pracowników. 
Wielki szacunek mam dla Pani dr Pawełczyk - ordynatora oddziału. Obserwowałem jej pracę w czasie całodoboego niedzielnego dyżuru. Ta Pani cały czas była w akcji. Nie zamknęła sie w dyżurce i nie udawała że jej nie ma. 
Przez oddział przewinęło się setki członków rodzin chorych. Zawsze była gotowa do rozmów z rodzninami. 
Na każdy sygnał od pacjenta była przy nim. 
Szanowna Pani Doktor. Serdecznie Pani dziękuję, a za Pani pośrednictwem całemu skromnemu Pani personelowi za opiekę nad nami pacjentami. Wiem, że to nie jest tylko moje zdanie, ale wielu pacjentów. A malkontenci byli, są i będą.
21. Dodane przez do kom. 12, w dniu - 28-11-2011 18:24
Jak u Ciebie jest taka wiedza z ratownictwa jak z języka polskiego, to już się boję pomocy udzielonej przez takiego ratownika.
22. Dodane przez xxx, w dniu - 28-11-2011 18:29
Szkoda bardzo że odchodzi taki dobry dr. Zawsze solidny żetelny uczciwy to dlatego tacy ludzie jak dr nie wytrzymują presji tego zawodu. Ale i taką decyzje należy uszanować, widocznie miał ku temu jakieś poważne powody. A jeśli chodzi o szpital to ludzie którzy piszą o nim żle za dużo oglądają tv "Leśna Góra" bardzo odbiega od rzeczywistości i stąd te bzdurne zdania. Życie to nie film. Wszystkie problemy wynikają że jest za mało personelu a jak go brakuje to ktoś zawsze będzie się czuł zaniedbany. To przecież takie proste odpowiednia ilość lekarzy i pielęgniarek do tego aby pacjent czuł się w kręgu zaintereowania to wtedy nie przeszkadzałaby im nawet zła diagnoza byliby zadowoleni że się biega nad nimi i byłoby lepiej niż w Poznaniu.A na to się nie zanosi i będzie coraz gorzej. Ale co tam dyrektor i tak dostanie premie za doooobre gospodarowanie.
23. Dodane przez takie czasy, w dniu - 28-11-2011 18:36
Teraz pomocy będą nam udzielali w większości ratownicy po dwuletniej szkole policealnej w Rawiczu, którzy maja o sobie niekiedy jeszcze większe mniemanie niż lekarze.
24. Dodane przez kryś, w dniu - 28-11-2011 18:41
ortopedia w tym szpitalu powinna być zamknięta
25. Dodane przez punia, w dniu - 28-11-2011 19:10
do kom. 12 żaden z panów ratowników ani z pań ratowniczek nie zhańbiliby się taką płacą
26. Dodane przez 13, w dniu - 28-11-2011 19:29
Na kardiologii jest profesjonalnie, a pacjent jest podmiotem. Na okulistyce pani ordynator czuje się jak pani na swoich włościach. Dwukrotnie odesłała moje dziecko mówiąc, że nie zoperuje zeza, bo nie widzi potrzeby. Potrzebę widziała okulistka i zoperowali bez pomiatania człowiekiem w ...Krakowie. Może podpadliśmy jej, bo przeszkodziliśmy w urządzaniu imienin na oddziale... Poznań, ul. Szpitalna- tam pacjent też jest podmiotem, a nie zawalidrogą.
27. Dodane przez x, w dniu - 28-11-2011 19:54
Dyrekcję wymienić bo największy nepotyzm panuje tym panom już dziękujemy.
28. Dodane przez xz, w dniu - 28-11-2011 19:59
płace w leszczyńskim szpitalu najwyższe w Polsce jakość usług najniższa .
29. Dodane przez Jerzy, w dniu - 28-11-2011 21:04
Jak macie takie złe zdania o tym szpitalu i różnych oddziałach, to możecie się leczyć w innych. Nikt nikogo nie zmusza. (...)
30. Dodane przez xyz, w dniu - 28-11-2011 20:09
dyrekcję zmienić tym panom już dziękujemy nie potrafią zarządzać pensje najwyższe w Polsce dlatego taki niski poziom usług bo NFZ STARCZA TYLKO NA WYNAGRODZENIA oczywiście tylko dla wybranych no i oczywiście panujący nepotyzm karygodne i bardzo żałosne.
31. Dodane przez Sad, w dniu - 28-11-2011 20:30
Mam w rodzinie ratownika medycznego i wiem ile zarabiają ukończył policealna 2 letnią szkołę później studia na Uniwersytecie Medycznym teraz zaczyna magisterkę na dodatek po pracy widzę go cały czas przy książkach medycznych uczy sie analizuje przypadki z jakimi sie spotkał i spotkać może szkoli kierowców grupy pracownicze jest oddany swojej pracy-pasji a zarabia miesięcznie mniej niż lekarz za jeden 24 godzinny dyżur bierze. a studia kosztują bardzo dużo. dochodzą jeszcze szkolenia dla ratowników(obowiązkowe) i to wykłada z własnej kieszeni. I powiem , że nigdy nie poskarżył się na koszta, cięcia etatów, zespoły 2 osobowe, wypłaty.wybrał ten zawód bo to jego pasja. Ale wiem że jest mu ciężko.Jak w komentarzu 12 napisali , że 1500 mają zarabiać to zapraszam komentującego na kilka dyżurów. Ratownicy trzymajcie się !!!!!
32. Dodane przez PACJENT LARYNGOLOGII, w dniu - 28-11-2011 20:37
A JA BYŁEM W LISTOPADZIE NA LARYNGLOGII I WYSTAWIAM OCENĘ "6" (WG OCEN SZKOLNYCH - CZYLI MAXYMALNĄ). MIAŁEM PEŁNĄ OPIEKĘ, POMOC, MIŁYCH LEKARZY ICH ZAANGAŻOWANIE ORAZ ZROZUMIENIE... PODZIEKOWANIA DLA WSZYSTKICH Z 7 PIĘTRA "PO LEWEJ STRONIE", CZYLI ODDZIAŁU LARYNGOLOGICZNEGO - NAPRAWDĘ WIELKIE DZIĘKI. POWIEM SZCZERZE, ŻE CHCIAŁEM MIEĆ ZABIEG W PUSZCZYKOWIE/PUSZCZYKÓWKU BO SĄDZIŁEM, ŻE LESZNO JEST BLEEEEE, ALE PO WYJŚCIU ZE SZPITALA NIE ZAMIENIŁBYM LESZNA (ZWŁASZCZA LARYNGOLOGII) NA INNĄ MIEJSCOWOŚĆ - TAM NAPRAWDĘ BYŁO "RODZINNIE" I GRATULUJĘ ORDYNATOROWI, ŻE STWORZYŁ TAKĄ EKIPĘ.
33. Dodane przez M, w dniu - 28-11-2011 21:22
Też korzystałam w Krajowie z pomocy okulisty i Bogu dziękowałam, że mnie tam bardzo dobrze przyjęli. Tutaj niestety nawet do kontroli nie mam szans.
34. Dodane przez kazimierz, w dniu - 28-11-2011 21:43
Ci co tak negatywnie oceniają leszczyński szpital to albo w nim nie byli, lub należą do "elyty" przyzwyczajonej do nadzwyczajnej opieki nad pacjentem , któremu wszystko przeszkadza. Byłem kilkakrotnie w szpitalu na różnych oddziałach i nie spotkałem sie NIGDy z niewłaściwym podejściem do pacjenta, tak ze strony lekarza jak i pielęniarek, podobnie jak na oddziale ratowniczym , panie tam pracujace robią wszystko by ulżyc dolegliwościom pacjentów, obojetnie czy jest to poważny przypadek, czy też dolegliwość, którą mozna było zdiagnozować u lekarza rodzinnego..Przesyłam wyrazy szacunku dla całego personelu naszego szpitala.
35. Dodane przez JA, w dniu - 28-11-2011 22:54
Rodzinnej atmosfery to na pewno nie znajdziecie na oddziale dziecięcym , telewizor kawka ciastko. Panie pielęgniarki to chyba do pracy przychodzą , prawda ??? Seriale to w domu a nie w pracy. Może kasjerce w markecie , pani w urzędzie i innym też zamontujemy telewizor i obsługiwać nas będzą w przerwie reklamowej. Nawet największemu wrogowi nie życzę pobytu na tym oddziale z dzieckiem , tragedia. A Wy szanowni Rodzice nie przynoście Panią pielęgniarkom torcików one maja się zajmować Waszymi dziećmi a nie opychać w PRACY!!!!!
36. Dodane przez rere22, w dniu - 28-11-2011 23:47
Co Pani/Panu dolega?...Na Chrobrego proszę...gdzie>Na Chrobrego,albo proszę iść pod szpital i wezwać karetkę.Nasza służba Zdrowia...brak słów!
37. Dodane przez JoGi, w dniu - 29-11-2011 00:15
Zaraz zaraz!!! Karetki 2 osobowe!? Czyli jeżeli ktoś straci przytomność w Włoszakowicach i trzeba go będzie reanimować, to ratownicy będą ubijać kotleta na miejscu zamiast jak najszybciej zawieźć takiego pacjenta do szpitala!!!!? Bo jakoś nie widzę reanimacji w pojedynkę podczas jazdy karetką!!! Współczuję temu ratownikowi i pacjentowi na pace! I co ze "złotą godziną"? Jak będą reanimować na miejscu to aretka do pomocy musi przyjechać a Leszna i tamże wrócić z pacjentem! Kogoś nieźle po....o! To mają być te oszczędności? 1500zł miesięcznie zamiast trzeciego ratownika kiedy lekarz kasuje, jak piszecie 2400zł za jeden dyżur!? To jakaś paranoja jest... Nie myslałem że wartość ludzkiego życia to zaledwie 1500 zł!!! Co za POrąbanych czasów doczekaliśmy!
38. Dodane przez K., w dniu - 29-11-2011 01:15
Leżałam w Leszczynskim szpitalu 4 razy na Ginekologii,Hirurgi,Kardiologi,i muszę powiedzieć że jestem zadowolona z obsługi personelu,ordynatorzy mili i uprzejmi,kto nie leżał w szpitalu ten bzdury mówi.Ostatno leżałam w styczniu miałam operacje na tarczycę i jestem zadowolona z personelu.Tak trzymać.Pacjentka.
39. Dodane przez do kom.4, w dniu - 29-11-2011 09:13
Nie zgadzam się z tym co napisałeś/aś. Miałam okazję dwa razy tam wyladować i faktycznie długo czekałam na przyjęcie, ale jeżeli chodzi o fachowość i podejście do pacjenta dr Wawrzyniaka to byłam mile zaskoczona. Twoja opinia jest krzywdząca.
40. Dodane przez zanim, w dniu - 29-11-2011 09:29
za Dyrektora Smyrka to był szpital, a za Stroińskiego lepiej tego wyrazu nie napisać. Komu tamta zmiana wyszła na dobre, pewno opatrzności miasta a szpitalowi i pacjentom - sytuacja straszna, a gdzie rada szpitala???.
41. Dodane przez HSFH, w dniu - 29-11-2011 10:03
NO WLASNIE KARETKI 2 OSOBOWE A LEKARZ ZA DYZUREK 2400..! PRAWDA ZE PIEKNIE JEST W TYM KRAJU? DLA LEKARZY TO JESZCZE PEWNIE ZBYT MALO-PRZECIEZ ONI TYLE MUSIELI SIE UCZYC INNI NIC NIE ROBILI! NOZ SIE OTWIERA W KIESZENI...
42. Dodane przez gaba, w dniu - 29-11-2011 12:01
ostatnie pół roku więcej przebywałam w szpitalu niż w domu ja leżałam na ginekologi i nic złego nie mogę powiedzieć ale najdłużej odwiedzałam tatę na oddziale onkologi tam to anioły pracują od pani ordynator począć do personelu pomocniczego im to złoty medal się należy wspaniali ludzie
43. Dodane przez mijo, w dniu - 29-11-2011 12:08
W całej Polsce zespoły 2 osobowe już prawie są.nie byłoby w tym nic złego gdyby karetek S było więcej i mogły być na każde wezwanie karetki P ale niestety... A co do kasy? No cóż i tak nie dostanie ratownik podwyżki bo po co, niech robią za tyle ile robią, a jak się nie podoba to zwolnić się. Tak słyszę na każdym kroku.:(
44. Dodane przez przyszly ratownik, w dniu - 29-11-2011 12:27
jak widzę niektóre komentarze to aż zal patrzeć ze będę musiał was kiedyś ratować! zgadzam sie z kom 34! masz 100% racje kazimierzu.
45. Dodane przez vidi, w dniu - 29-11-2011 12:27
Ktoś z mojej rodziny trafił jakiś czas temu na SOR, akurat dużur miał wtedy dr Wawrzyniak. Byliśmy pod dużym wrażeniem, pozytywnym oczywiście. Szkoda, jeżeli miałby odejść, bo to jedna z nielicznych pozytywnych postaci w naszym szpitalu.
46. Dodane przez db dr, w dniu - 29-11-2011 12:58
można mieć różne opinie o nas lekarzach ale dr wawrzyniak to judym
47. Dodane przez Tom, w dniu - 29-11-2011 14:42
Jeżeli 2400zł za 24 godz.dyżur lekarza jest prawdą to ja wysiadam... Lekarze nie narzekają.Sprawiedliwość!
48. Dodane przez do mijo, w dniu - 29-11-2011 14:55
Jak tak słyszysz, to może lepiej czegoś poszukać jak takie nędzne pieniądze za tak ciężką pracę. Tylko gdzie dadzą 2500 i jeszcze się można wyspać?
reklama
49. Dodane przez xxx, w dniu - 29-11-2011 15:04
Trzeba się było uczyć matołki, a nie teraz narzekać
50. Dodane przez Ewa, w dniu - 29-11-2011 15:32
do kom7 Chciałaś być mądrzejsza od lekarza?Doceniam cały personel oddziału dziecięcego.Synek był częstym bywalcem tego oddziału i nie mam żadnych zastrzeżeń, życzę im zdrowia do dalszej pracy
51. Dodane przez ABC, w dniu - 29-11-2011 15:38
Komentarze typu " jak Ci się nie podoba to jedź gdzie indziej" są nie na miejscu! To co ma służyć naszemu zdrowiu powinno być niezależne i ogólnie dostępne. Podejście takie jest wyłącznie obrazem wypaczenia poglądów komentatora nr 29. oraz zepsucia systemu ochrony zdrowia. Zdrowie to nie buty, gdzie kiepski sprzedawca jest omijany szerokim łukiem. Sformułowanie takie obraża w bezczelny sposób pacjentów. Jeśli system się nie sprawdza to należy wyeliminować z niego zepsute elementy, tak aby mógł poprawnie funkcjonować. Moje osobiste odczucie jest następujące: leszczyński szpital= prywatna przychodnia, w której należy się pojawić celem ustalenia terminu wizyty prywatnej u specjalisty. P.S. Izba przyjęć - porażka. Miałem okazję być tam przyjęty. Złamana została zasada tajemnicy lekarz-pacjent. Około 14 pacjentów wchodzi(bo musi) do gabinetu, ustawia się w półokrąg jak w afrykańskim tipi i mówi swojemu szamanowi co każdemu dolega. Co to za standard? Pozdrawiam lekarza :)
52. Dodane przez lekarz, w dniu - 29-11-2011 15:42
jestem lekarzem i dopiero teraz dowiaduję się, że płaca mi za dyżur 2400. A myślałem, że 3000. oszukują mnie!!! 
Ludzie wierzycie w te brednie o kasie za dyżury? No na pewno nie w naszym szpitalu.
53. Dodane przez do kom nr 4, w dniu - 29-11-2011 15:44
Cienki to jesteś Ty. Chyba nie miałeś okazji być pacjentem dr Wawrzyniaka. Ja byłam. Szkoda, że tylko jeden taki pracuje na SOR.
54. Dodane przez hi hi, w dniu - 29-11-2011 17:00
Dobry szpital za Smyrka? Wolne żarty, zastał szpital z 800 tysiącami długu, zostawił z 20-kilku milionowym... dzisiejsze kłopoty szpitala sa wynikiem zobowiązań z czasów tego właśnie "wybitnego" specjalisty. Taki dyrektor, jaki kierowca.
55. Dodane przez półsierota, w dniu - 29-11-2011 20:40
Karetki jeżdżą tylko z 2 ratownikami! Czy ratownik ma taką samą wiedzę co lekarz? Czy ratownik zna się na prawidłowym odczycie EKG? ODPOWIEDŹ brzmi NIEEEE!!! Ratownicy medyczni wezwani do zasłabnięcia pacjenta po analizie EKG stwierdzili, że nic się nie dzieje! Po dwóch dniach pacjent zmarł! Pytam DLACZEGO? Czy ktoś jest winny jego śmierci? Liczył na pomoc, której nie otrzymał a wręcz został oszukany!
56. Dodane przez hdg, w dniu - 29-11-2011 21:27
Do kom.53... Mozliwe ze faktycznie jestes lekarzem bo nie chcesz zeby ludzie poznali prawde! Szpital nie ujedzie jezeli lepiej lekarzom do 14 byc w szpitalu i przyjmowac na NFZ a pozniej na prywate i takze na NFZ przyjmowac w prywatnych przychodniach,jakby nie mozna bylo siedziec w szpitalu i przyjmowac tych samych pacjentow. Wtedy i lekarze wiecej by zarobili i tak,pacjenci byliby zadowoleni i szpital nie mialby dlugow. Proste?  
A teraz wszyscy doja NFZ i kasy brak...
57. Dodane przez kat, w dniu - 29-11-2011 22:08
A panu ordynatorowi chodzi po prostu o kasę. No bo tuż przed podpisywaniem kontraktu z NFZ ma braki kadrowe, a wcześniej nie miał? To taki wybieg taktyczny, żeby zmusić dyrekcję szpitala do podwyżki dla ordynatora- bo jak go zabraknie, to może być problem z kontraktem na SOR.
58. Dodane przez sia50, w dniu - 29-11-2011 22:17
Wielka szkoda, że dr Wawrzyniak zdecydował się odejść z Oddziału Ratunkowego w naszym szpitalu. Kilkanaście dni temu znalazłam się tam- przywiozło mnie pogotowie ratunkowe w którym była lekarka, 2 sanitariuszy no i oczywiście kierowca (nie rozumiem tych komentarzy o łącznej liczbie 2 członków karetek pogotowia). Muszę powiedzieć, że dr Wawrzyniak otoczył mnie opieką - przeprowadził ze mną szczegółowy wywiad dotyczący powodu mojej obecności na Oddziale Ratunkowym i zlecił personelowi wykonanie WSZYSTKICH potrzebnych badań. Serdecznie dziękuję DR WAWRZYNIAKOWI za jego dobre serce- prawdą jest to, co napisano o Nim, cudowny DOKTOR JUDYM. Dziękuję serdecznie- pacjentka leszczyńskiej Izby Przyjęć i jednego z oddziałów szpitalnych.
59. Dodane przez do hihi, w dniu - 29-11-2011 23:00
Mister pojęcie masz o całej sprawie poniżej poziomu chodnika. Najpierw trzeba znać fakty z później się wypowiadać. Koncerty obecnego dyrektora z wyborem ordynatora ginekologii sa znane w całym kraju, to był pokaz umiejętności kierowania szpitalem!!!
reklama
60. Dodane przez do półsieroty, w dniu - 29-11-2011 23:07
Współczuję. Może warto się zastanowić nad dochodzeniem odszkodowania?
61. Dodane przez JOLKA, w dniu - 29-11-2011 23:12
Pierwsze słyszę że karettka jeżdzi w obsłudze 2 osobowej często karetka przyjeżdza na ul. Łaziebną i widzę jak wychodzą 4 osoby.Do pijanego leżącego na chodniku przyjeżdza 4 osoby z karetki jadącej na sygnale,policja,straż miejska.
62. Dodane przez Lokatorka, w dniu - 30-11-2011 12:16
Czytam niektóre kom. i płakać się chce!Owszem nie jest idealnie w szpitalu ale ludzie to nie prywatna klinika!Wy byście chcieli żeby skakać koło Was,wiecznie się uśmiechać i bez kolejki wpuszczać-ogarnijcie się tak nigdzie nie jest,a jeśli gdzieś tak jest to wypad do innego szpitala,nikt Was nie zmusza to położenia się w tym szpitalu!Mało tego najbardziej narzekają Ci co w dzień w dzień są u lekarza i wszystko im się należy bo płacą składki!Już dawno wyczerpali limit tych składek!Ale tak to już jest najlepiej narzekać!Zmieńcie miasto jak się nie widzi!
63. Dodane przez ja, w dniu - 30-11-2011 12:24
do kom.31 Bez przesady z tymi ratownikami.Nikt nie karze mu robić studiów,a szkolić musi się każdy-pielęgniarka też takie wchodzą wymogi.A porównywanie ratownika do lekarza to lekka przesada,ja wiem bo ich znam oni tak się uważają,ale ludzie oni umieją tyle co pielęgniarka a nawet niektóry o wiele mniej!Zarobki nie są też wcale niskie,ale zawsze w tyłku mało prawda!Spójrzmy tak trzezwo na świat inni mają gorzej i nie narzekają,a my nie mamy tak zle jak było to kilka lat temu.Szkoda że jestem pewnie jedną z nielicznych która nie narzeka na płace a mam podobnie jak oni,to jednak zależy od tego jaka jest nasza pazerność i wymagania życiowe.To tyle!
64. Dodane przez ratownik, w dniu - 30-11-2011 15:39
wszystko zrozumiem, każdy musi ponarzekać żeby mu się lepiej zrobiło.Taki nasz naród. Jest jedno ALE! nie pozwolę ratowników i pielęgniarek/pielęgniarzy nazywać SANITARIUSZAMI!!! ot co.
65. Dodane przez Do ratownika, w dniu - 30-11-2011 17:08
No tak, nie można was nazywać snitariuszami, bo doświadczony sanitariusz wie i potrafi więcej niz ratownik.
66. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 30-11-2011 20:09
Porównywanie ratownika medycznego z lekarzem ma mniej więcej taki sens jak porównywanie torcika szwarcwaldzkiego z kulą rumową. To słodkie i to słodkie. Różnica nadto widoczna jednak jest.
67. Dodane przez półsierota, w dniu - 30-11-2011 22:00
do kom. 60...czy ktoś z lekarzami wygrał? Po śmierci napisałam zapytanie, dlaczego dlaczego nie został zabrany do szpitala... odpowiedź ciągle taka sama... Ratownicy działali zgodnie z procedurą. Zero odpowiedzi na moje konkretne pytania o odczyt EKG przez kardiologa, który załączyłam z karetki. Kompletne lekceważenie.... Uważam, że w karetce powinni jeździć również lekarze.
68. Dodane przez do półsieroty, w dniu - 01-12-2011 10:23
Jeśli chcesz wyjaśnić tą sprawę to może warto zaangażować jakiegoś adwokata? Tylko czy w dokumentacji medycznej z wyjazdu nie dokonano zmian tego już nie możesz być pewna. Jak masz konkretne dowody na zaniedbania ze strony zespołu to działaj, nie może być tak, że kogoś brak kompetencji i umiejętności mógł doprowadzić do czyjejś śmierci i jeszcze ma mu to ujść na sucho.
69. Dodane przez piotr, w dniu - 01-12-2011 17:39
Wszystkich Państwa zaskoczonych obsadą karetek odsyłam do lektury ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym z dnia 8 września 2006r.  
Art. 36.  
1. Zespoły ratownictwa medycznego dzielą się na: 
1) zespoły specjalistyczne, w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby 
uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym 
lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; 
2) zespoły podstawowe, w skład których wchodzą co najmniej dwie osoby 
uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym 
pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. 
2. Zespół ratownictwa medycznego jest wyposażony w specjalistyczny środek 
transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w 
Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 
3. W skład zespołów, o których mowa w ust. 1, wchodzi kierowca, w przypadku 
gdy żaden z członków zespołów ratownictwa medycznego nie posiada prawa 
jazdy kategorii B oraz nie spełnia warunków, o których mowa w art. 95a ust. 1 
ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. 
Nr 108, poz. 908, z późn. zm.9)). 
 
Dyrektor skorzystał z możliwości jaką daje prawo i tyle. Co do komentarza odnośnie reanimacji w czasie transportu, to wiedzcie Państwo, że nie praktykuje się tego, poza bardzo nielicznymi sytuacjami. Po prostu nie da się tego dobrze robić w czasie jazdy. Ratownicy są lepsi i gorsi i sam jako ratownik ubolewam nad tym, że "czarne owce" psują opinie całej grupie. Niestety System nie weryfikuje w żaden sposób umiejętności osób zatrudnianych przez szpitale i pogotowia w całej Polsce.
70. Dodane przez półsierota do kom. 68, w dniu - 01-12-2011 19:02
Mam wynik badania ekg z karetki. Ten wynik (ksero ) załączyłam do pisma z prośbą o opis kardiologa ze szpitala. W każdym piśmie ten temat jest pomijany. Jest ciągłe powoływanie się na procedury. Jeśli chodzi o adwokatów, to tez jest to grupa elitarna, nie bardzo chcąca zadzierać z lekarzami. Lekarze i sędziowie, adwokaci to grupa nietykalna. Wspierają się wzajemnie. Taka jest rzeczywistość.
71. Dodane przez 123, w dniu - 01-12-2011 20:15
O- a skąd nagle braki kadrowe w SOR? Tyle lat było dobrze, coś się zmieniło? To, niestety ironia...Praca w SOR jest najcięższą pracą w szpitalu, ale nikt tego nie szanuje- ani pacjenci, ani personel innych oddziałów. Oczywiście sa wyjątki w obu grupach i tym bardzo dziękuję.  
Bardzo dobrze Piotrze z kom.69. Tylko kto to zrozumie z tych wczesniejszych wszystkowiedzących ?
72. Dodane przez CyNIK, w dniu - 02-12-2011 20:52
Do Piotra spod 69... To fascynujące co piszesz. Możesz jeszcze wyjaśnić w jakich sytuacjach dwuosobowy zespół karetki, kontynuuje reanimację pacjenta podczas jazdy, oraz jaka jest statystyczna przeżywalność ofiar tego procederu? Kontynuując wątek produkcji zwierzęcej oraz dylematów zootechnicznych, sugerujesz że Ty, ostatni sprawiedliwy wełnianego stada, jesteś białą owcą... a może baranem...?
73. Dodane przez Pacjent szpitala, w dniu - 02-12-2011 21:40
to jest dziwne o wszystkich wspominacie w komentarzach o (LEKARZACH I PIELEGNIARKACH) ale o tych biednych salowych ktore wszystko robia nikt nie powie....bylem raz na ratunkowym i co pielegniarka sie nie ruszyla tylko caly czas byla przy mnie salowa i wszystko robila to jest smieszne bo te kobiety zarabiaja napewno malo w porownaniu do pielegniarek i co maja z tego garba ....a co do lekarza Wawrzyniaka to dla mnie on ma dobre serce i zawsze z usmiechem podchodzil do pacjentow sam mnie przyjmowal :) zal ze odeszedl z oddzialu ale ja mu sie nie dziwie bo to co dzieje sie 
na odziale ratunkowym to porazka....zycze mu szczescia napewno zasługuje na to :) bardzo dobry czlowiek
74. Dodane przez robin, w dniu - 03-12-2011 14:03
to nie slyszelisci jak sie chyba odnosil do personelu masakra dobrze ze go juz tam nie ma haha nikt nie bedzie za nim plakal a co do salowych jak zamalo zarabiaja to klatki zamiatac tam sa pieniadze inie narzekac mi tu nie ma go i bedzie lepiej w szpitalu to jest pewne sam bylem pacjetem i byl bardzo nie mily jak i dla mnie i personelu pozdrawiam pielegniarki
reklama
75. Dodane przez ryba, w dniu - 03-12-2011 14:09
nie rezygnuje tylko musial odejsc taki dostal warunek bo jest slaby nie mily mam nadzieje ze ktos normalny bedzie na tym stanowisku pozdrawiam
76. Dodane przez piotr, w dniu - 06-12-2011 16:14
Drogi Cynik'u! Bynajmniej nie uważam się za snieznobialego, nieomylnego i niezastąpionego,zwlaszcza,ze ratownictwo, jak i cała medycyna wymaga dużo pokory. Tym bardziej nie pretenduje do miana przywódcy dwukolorowego stada, (barana). chcialem tylko zwrócić uwagę, że wszedzie pracują ludzie lepsi i gorsi w tym co robią i nie można wrzucac wszystkich do jednego worka. No chyba, że w lesznie pracuja tylko nieslusznie obrzucani blotem wybitni specjalisci ratownicy heh...zreszta, przyznaje, nie znam środowiska. Reanimacja w 2 osobowym zesp podczas jazdy, to jakis absurd, pisałem o tym, ze sie nie praktykuje w kontekscie dotychczasowych 3 osobowych.. A wyjatek- szpital w zasiegu wzroku i pacjent sie zatrzymuje..pozdrawiam.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj