Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
4
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Florian, Grzegorz,
Michał, Monika,

DZIEŃ STRAŻAKA,
HUTNIKA I KOMINIARZA
Do końca roku 241 dni.
Start arrow Leszno arrow Postępowanie w sprawie Goplany zawieszone

Postępowanie w sprawie Goplany zawieszone

Postępowanie w sprawie Goplany zawieszone

14.02.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_gopll4.jpgPrezydent Leszna zawiesił postępowanie w sprawie decyzji środowiskowej dla budowy Galerii Goplana. -Zrobiliśmy to na wniosek inwestora – tłumaczy Marian Bartkowiak z Referatu Ochrony Środowiska UML. Urząd odmówił też uznania za stronę postępowania Stowarzyszeniu Starówka.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przygotowania do budowy Galerii Goplana przy ul. Królowej Jadwigi trwają od prawie pięciu lat, jednak jak na razie prace budowlane się nie rozpoczęły. Cały czas bowiem trwają procedury biurokratyczne. Urząd Miasta właśnie ogłosił, że zawieszono postępowanie w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla inwestycji.
Decyzja jest jednym z dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia na budowę. -Postępowanie zawieszono na wniosek inwestora - informuje Marian Bartkowiak. Inwestorem jest spółka Goplana MGC Inwest, w której większościowe udziały ma Dariusz Miłek. Wniosek nie oznacza jednak, że spółka wycofuje się z planów budowy galerii. Po prostu wciąż nie ma planu zagospodarowania dla terenu, na którym centrum handlowe ma powstać. Jego uchwalanie się przeciąga - ostatni termin podawany przez prezydenta to pierwszy kwartał tego roku. -Bez planu zagospodarowania nie można wydać decyzji środowiskowej - tłumaczy Marian Bartkowiak - dlatego inwestor wnosi o zawieszenie postępowania. Kiedy plan zostanie przyjęty, postępowanie zostanie podjęte, oczywiście także na wniosek inwestora.

Tymczasem dowiedzieliśmy się, że wniosek o uznanie za stronę w postępowaniu złożyło Stowarzyszenie Handlowców Starówka, które sprzeciwia się powstaniu Goplany. Strona ma w postępowaniu specjalny status - może na przykład wnosić odwołania od podjętych decyzji. Miasto jednak wniosek odrzuciło. -Uznaliśmy, że statut stowarzyszenia nie daje podstaw do takiego działania - mówi Bartkowiak. Poza tym w sprawie galerii zostanie przeprowadzona ocena oddziaływania na środowisko, a w tej procedurze każdy zainteresowany będzie mógł zająć stanowisko, niezależnie od uznania za stronę. (jad)
 
Komentarze (46)
1. Dodane przez waldi, w dniu - 14-02-2012 09:47
zastawimy się galeriami i to będą muzea na przyszłość w Lesznie dla zwiedzających a nie kupujących za małe miasto tu brakuje przemysłu niskie zarobki itd
2. Dodane przez ona, w dniu - 14-02-2012 09:49
Nie dziwię się, że inwestor podjął taką decyzję! Ile można czekać na decyzję urzędów! To jest kpina, każdemu by się odechciało robić cokolwiek w tym mieście przy takiej żółwiej pracy urzędników! Kto za to odpowiada! Przecież w tym mieście nic się nie dzieje, bo każdy co chce coś zacząć musi latami czekać!
3. Dodane przez m, w dniu - 14-02-2012 09:53
ciekawe jak dlugo ci smieszni "kupcy" i ich koledzy z rady miejskiej maja zamiar blokowac zdrowa konkurencje. wiecej sklepow to zysk dla mieszkancow strata dla kilku osob windujacych ceny w okolicach rynku.
4. Dodane przez Adams, w dniu - 14-02-2012 09:54
Lepiej, pozwolić swojemu zrobić pseudogalerię. Obcego pogonić, jestem ciekaw czy miasto przygotowało rachunek zysków i strat dla powstania galerii z prawdziwego zdarzenia... A koleś spoza układu wybudował kilka centrów, któe naprawdę kompunuje sie z otoczeniem ( w galerii Leszno, na detale w wykończeniu już zabrakło mamony ) a taka galeria ma nie tylko spełniać walory komsumpcyjne! 
Panowie i Panie ze Starówki to jakieś nie porozumienie! Ceny mają z księżyca a towar z marsa! W okresie dwudziestolecia po komunie,człowiek nie zadowala się tanim chłamem w wysokiej cenie. 
Prosze o wygenerowanie mojego kom.! takich, jak jest więcej!
5. Dodane przez bina, w dniu - 14-02-2012 10:13
dziwnie szybko Ciesiółka miał wszystkie zezwolenia a goplane się blokuje jak to ładnie daje obraz układów i układzików. Niema to jak prywatne niechciejstwa załatwia się na polu urzędniczym
reklama
6. Dodane przez mamrot, w dniu - 14-02-2012 10:18
Czy powstanie galeria czy nie,to i tak sklepikarze ze śródmieścia pójdą z torbami.
7. Dodane przez Ech, w dniu - 14-02-2012 10:48
Jak coś piszecie to się najpierw zastanówcie. Jeśli chodzi o sklepikarzy ze starówki, to ile osób u nich pracuje? Najczęściej sam sklepikarz i ktoś z rodziny, rzadko ktoś spoza familii. W każdej galerii prace za co prawda niskie stawki, ale takie same jak u sklepikarza kilkadziesiąt osób, więc interes społeczny jest. Galeria Goplana nie powstaje bo tak chce inwestor, po prostu mu się rachunek ekonomiczny nie zgadza i jak gadacie bzdury o blokowaniu przez urzędników to słabo się robi, ten inwestor to prezydenta i wszystkich urzędników może...... W mediach musi być: inwestor cacy, władza zła.
8. Dodane przez urban, w dniu - 14-02-2012 10:58
Do obrońców kolejnych galerii - A jaki pomysł macie na starówkę skoro nie ma tam być sklepów? Ile waszym zdaniem może utrzyma się knajp w 64 tyś. Lesznie bez rzeszy studentów i turystów? Czy nie macie wrażenia ,że wszystko jest puszczane na żywioł i nikt się nie zastanawia nad konsekwencjami, ja mam wrażenie że już widać pierwsze efekty. Za kilka lat będzie dyskusja w sprawie jak zrewitalizować stare miasto?rekapitalizować stare miasto.
9. Dodane przez Eda, w dniu - 14-02-2012 11:04
Trochę jestem zdziwiony opieszałością radnych. Gdy rządziła w Lesznie LSD to wiadomo - rzucała kłody pod nogi Galerii Goplana. Ale teraz opcja polityczna się zmieniła na PoPis i nadal się nic nie dzieje. Czyli jednak widać, że na rzeczy leży co innego. A jak nie wiadomo o co idzie, to idzie o kasę. Może się mylę, ale pewnie niejeden tak myśli, że będzie "dola" - będzie "dobra wola". Obym się mylił i rzecz dotyczy tylko i wyłącznie planu zagospodarowania. Ale z drugiej strony to kto wykształcił takiego architekta czy projektanta, który radzie przedkłada plan zagospodarowania już 5 rok?! :( To porażka systemu, porażka rajców leszczyńskich ostatnich dwóch kadencji.
10. Dodane przez a, w dniu - 14-02-2012 11:05
Dziwię się wszystkim popierającym tak goraco budowę tej galerii. 
To nie potrzebne w Lesznie. Kto ma forsę i tak jeździ do Poznania, Warszawy czy Berlina na zakupy bo tam tanio i w większym wyborze a kto kasy nie ma i mieć nie będzie musi zadowolić się Holenderską albo Luksemburską. 
Poza tym rodzinie J. chyba wystarczą stacje paliw z "najlepszymi cenami w okolicy". U nikogo tak drogo nie kupisz paliwa jak na ich stacjach. 
To tutaj potrzebna jest konkurencja a nie nowa galeria z "najlepszymi cenami w okolicy"...
11. Dodane przez Fan J.Kowalczykówny i Staszka Królaka, w dniu - 14-02-2012 11:12
A tak liczyłem,ze dzieki Dariuszowi Miłkowi ruszy w Lesznie profesjonalne kolarstwo....
12. Dodane przez do mamrot, w dniu - 14-02-2012 11:12
Nie wiem czy zauważyłeś,ale większość "sklepikarzy" ( czyli kupcy leszczyńscy i radzę dowiedzieć się kto tak tak naprawdę jest) ze śródmieścia ma swoje sklepy w gl i na manhatanie, więc chyba tylko najemcom w ww miejscach zależy na tym,żeby gg nie powstała, a na czele chyba wiadomo kto stoi.
13. Dodane przez porażka, w dniu - 14-02-2012 11:18
rynek umiera! coraz wiecej sklepów sie likwiduje! jak nie bedzie Goplany centrum całkowicie upadnie!
14. Dodane przez klas, w dniu - 14-02-2012 11:32
mnie nie jest potrzebna galeria bo nie jest mnie na nia poprostu stac !!! mogli by wkoncu pomyslec(ale na powaznie ) o kinie !!!!! jezeli chodzi o srodowisko to martwia sie o leszczyniakow !!! a niech ktos popatrzy na gore gnoju w dlugich starych kolo blokow !!!! takim srodowiskiem nikt sie nie przejmuje !!! ale ze leszczyniacy beda mieli trohe dymu kolo domou czy ieksze staraty niby beda dla leszna?... bez sensu ludzie chociaz prace dostana !!!!!!!!!A TYCH W URZEDACH TO POPROSTU PRZESIAC BO ZA DUZO JEST TAM ICH I JEDEN NA DRUGIEGO OCZY WYWALA A ROBOTA ZAJAC SIE NIE UMIEJA !!!!!!!!!
15. Dodane przez do urbana, w dniu - 14-02-2012 11:36
Od pomysłów na Starówkę mamy przecież menedżera ;)
16. Dodane przez Tomek72, w dniu - 14-02-2012 12:42
Pan C(...) - to zupełnie inna sprawa. 
Tam nic nie trzeba było rozbierać - idealne miejsce na Galerię.  
 
A co do Goplany - to też jej kibicuję, bo to ciekawy projekt na realną rewitalizację tamtego miejsca. 
 
Mam też nadzieję, że Plaza się nie wycofa - stare młyny połączone z dworcem PKP to mogłaby być piękna wizytówka Leszna. Takie "serdecznie witamy" w Lesznie mieście zadbanym. Do tego trzeba skończyć remont okolic dworcowej oczywiście. 
 
Do kom 10. O tym czy Galerie będą się w Lesznie opłacały pozwól decydować inwestorom. A o tym czy mieszkańcy chcą kolejnych pozwól decydować mieszkańcom (a chyba większość jest za). 
 
Co do śródmieścia - cóż ja nie mogłem znaleźć ciekawej pracy w Lesznie - to przez prawie całę "życie zawodowe" jeździłem do Poznania, Wrocławia, Warszawy. 
 
Nie ma przymusu prowadzenia sklepu na rynku. Właściciele opuszczą nieco czynsze - to z pewnością najemcy się znajdą...
17. Dodane przez funcky, w dniu - 14-02-2012 11:41
do kom. kto Tobie karze kupować u Pana J. paliwo? kup rower albo omijaj jego stacje.Po drugie to jest demokracja
18. Dodane przez awm, w dniu - 14-02-2012 11:41
Do 4 Adams 
Masz rację. Chciałem napisać to samo. Dodam tylko, że po wybudowaniu galerii dużo osób dostanie pracę. Sklepikarze ze starówki niech konkurują z galerią cenami i jakością towaru. Dlaczego mam przepłacać. Nikt się nie przejmował losem pracowników zlikwidowanych przedsiębiorstw; sklepikarze pracy im nie dali a w galerii część tych osób może pracę znajdzie. Mieszkańcy też będą mieli większy wybór towarów. Pieniądze zostaną w Lesznie a nie w Poznaniu czy Wrocławiu, co druga osoba którą znam, właśnie w tych miastach robi większe zakupy.
19. Dodane przez EDA, w dniu - 14-02-2012 11:52
Galeria Leszno to powiększony Manhattan !,mozna obejść w 7-8 minut,wiele pustych pomieszczeń,bardzo drogo zwłaszcza sporting,ja raz w miesiącu jadę do galerii Malta w Poznaniu i jestem zadowolony,przydałaby sie w Lesznie solidna elegancka galeria a taka ma by Goplana wiec Start !
20. Dodane przez jan, w dniu - 14-02-2012 11:55
Jestem ciekaw co myslą własciciele tych kamienic które miały być wykupione przy niepodlełosci i dąbrowskiego
21. Dodane przez bartas, w dniu - 14-02-2012 11:59
Budujcie już tą galerie, w Lesznie nie ma gdzie iść!!! Na rynku powinny być kawiarnie, puby czy restauracje, banki, salony sieci komórkowych, a wszystkie inne sklepy w galeriach. Rozwiązałby się probelm parkowania w centrum i dojazdu do sklepów, Leszno musi się rozwijać, niepotrzebne jest myślenie typu - po co nam galeria, jedziemy do Poznania. A co gdyby w Poznaniu myśleli - po co nam galeria, jedziemy do Berlina? Jaki mamy pomysł na strówke? - Cóż gdyby miasto postawiło na turystów, rozwój uczelni i zachęcanie mieszkanców okolicy Leszna do przyjazdu tutaj (taką zachętą może być G.Goplana) wtedy na starówce będzie więcej ludzi co da duży popyt na rozrywkę. Poza tym nie pomyśleliście ile ta galeria da miejsc pracy? Ochroniarze, serwis sprzątający, konserwatorzy, sprzedawcy itp itd. Parking, atrakcyjność miasta wzrośnie. Niektórzy zachowują się jak stare komuchy - każdej zmiany się boją!!!
22. Dodane przez roman, w dniu - 14-02-2012 12:36
Prosze policzyć ile mamy centra spożywcze, oraz galeri w tym naszym lesznie.Dla nas wystarczy ALBERT ijeden lidl, oraz trzy Biedronki.W lesznie mamy 65 tys. mieszanców,ktoś musi być odpowiadać za te MOLOCHY.Prace zapewniać,Iwestorów wprowadzać.Panowie z URZEDU.
23. Dodane przez vb, w dniu - 14-02-2012 12:45
jak widać na UKŁAD nie ma mocnych, nawet milionerzy nie poradzą:)
24. Dodane przez marudy, w dniu - 14-02-2012 13:16
galeria Goplana nie ma byc TYLKO dla mieszkancow Leszna! my z okolicznych wiosek u siebie nie mamy szans na wiekszych wybor a po co mamy jezdzic do Poznania? wam w lesznie ciagle zle! a Galeria Leszno nuda na 15 min
25. Dodane przez KOSTEK, w dniu - 14-02-2012 13:22
KIBICUJĘ POWSTANIU TEJ GALERII.SKLEPY NA STARYM MIEŚCIE I TAK UPADNĄ.
26. Dodane przez gumiś, w dniu - 14-02-2012 13:31
Do Roman 
jakby się nie opłacało to by nikt nie chciał budować. 
65 000 jak każdy wyda średnio 5 zł na jedzenie dziennie to się robi ładna sumka w ciągu roku, a Goplana moim zdaniem nie powstanie przed 2015 (tzn.rozpoczęta budowa)
27. Dodane przez zyta, w dniu - 14-02-2012 14:38
Popieram powstawanie takich miejsc jak galerie w Lesznie. Sklepy sieciowe świadczą dobrym towarem i dobrymi cenami (częste promocje, wyprzedaże). Poza tym wszystko w jednym miejscu,,jest to wygoda wybierając się chociażby z dzieckiem na zakupy. Zdrowa konkurencja ,a także wykwalifikowany personel (bo w "sklepikach rynkowych" można w większości narzekać na obsługę)to też atuty sieciówek.No i kino z "prawdziwego zdarzenia"-brakuje...
28. Dodane przez do 27, w dniu - 14-02-2012 15:54
duże kino może działać w auli PWSZ. I do tego 5 lat bez biletów.
29. Dodane przez urban, w dniu - 14-02-2012 16:01
Jak czytam takie "dobre rady " niech sklepikarze konkurują z potężnymi sieciami handlowymi to ręce mi opadają ... Problem w tym, że nie macie dobrego pomysłu na starówkę drodzy leszczyniaacy. Zgadzam się z jednym argumentem za budową Goplany - jak będzie wygodny parking - to może "przy okazji" ktoś coś załatwi na mieście.
30. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 14-02-2012 16:34
właśnie mam ferie i nie powinienem siedzieć przed kompem ale nie ma gdzie iść w tym Lesznie, (oczywiście nie licząc miejsc gdzie trzeba płacić jakieś tam pieniądze bo trzeba oszczędzać a przez 2 tyg chodzić to bowling to basen to dla nastolatka z przeciętnymi rodzicami lekki problem) Goplana to dobry pomysł ale jeszcze lepszym byłaby galeria w młynach przy dworcu połączona z nim. róbcie te galerie, bo na rynku i tak nic nie ma, nawet halówek nie można kupić w normalnej cenie. I niech mi ktoś powie, że o starówkę ktoś się martwi to go wyśmieję, miało być lodowisko na rynku co było by cudowną sprawą a zrobili szpecący parking, który odbiera urok, już nie mówiąc o tych chyba ławkach co stały na środku rynku. Proponuję także władzą pomyśleć o wybudowaniu czegoś co będzie sprowadzać ludzi do Leszna (park rozrywki itp) aby te galerie miały się kim wypełniać, i żeby ludzie wiedzieli, gdzie leży Leszno na mapie. pozdrawiam wszystkich, którzy myślą inaczej jak ja, przypominam wam, że mam prawo do swojego zdania, co nie oznacza, że wasze pomysły nie mogą być lepsze
reklama
31. Dodane przez ********************, w dniu - 14-02-2012 16:43
nie maja szans na lepsze warunki i tak upadnę na starówce bo ich jóż upadaja sklepy bo galerie sie opłacaja jestem za budowa galeri i niech nareszcie ruszy budowa bo kupcy niewiedza co chca odzycia pozdrawiam i powodzenia
32. Dodane przez bartas, w dniu - 14-02-2012 17:07
moja pani mieszka na dabrowskiego, jej rodzice twierdza ze jezeli ktos to wykupi z zapewni lokal (musza byc przynamniej te same gabaryty) to oni z radoscia z tej starej chaty sie wyprowadza
33. Dodane przez e, w dniu - 14-02-2012 18:19
prosta sprawa,budowa Galerii Goplana musi być wstrzymywana, bo przecież (...) musi zarobić, a tak byłby stracony.No właśnie jak to się stało,że tak szybko wybudowana została ta Galeria przy ul. 17 Stycznia? Tak wszystko było zgodne z przepisami, terminami i decyzjami. Uważam że taki obiekt jak Goplana jest potrzebny, tu właśnie w śródmieściu. Ile osób jest bez samochodu? a nawet emeryci, przecież lżej podejść parę ulicy i kupić jedna rzecz, a nie planować wyprawe na koniec miasta. Druga sprawa to terminy opracowania planu miejscowego.Czy to duzy obszar opracowania? chyba nie. A że to centrum miasta, konserwator,no to co takiego, Tylko nikt nie porusza tu jednej sprawy, że miasto Leszno nie ma architekta, z prawdziwego zdarzenia i wykształcenia,który miałby coś do powiedzenia w sprawie kształtowania , zagospodarowania, m.Leszna. 
życzę inwestorowi GOPLANY dużo zdrowia i wytrwałości w inwestowaniu w Lesznie.
34. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 14-02-2012 17:57
5 lat - kpina, żal,smutek i złość - Leszno rozwiń skrzydła (dla układów)....wszystko na ten temat
35. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 14-02-2012 18:04
Czy można sie dziwić -jeśli inwestor czeka 5 lat na zgodę i końca nie widać... przeciż jeśli nie w Lesznie to mozna 200 mil. zł zaiwestować w innym mieście, gdzie zgoda będzie w 2- 3 miesiące - a Leszno no cóz jeden wielki układ spowoduje ze mocno się uwstecznia. 
Pamiętajcie ilośc atrakcji w mieście spowoduje napływ ludności z rejonu. Do galerii poznańskich nie tylko zagladają Poznaniacy - sami piszemy że chętnie tam jeżdzimy -to dlaczego nie mozna zaprosić do Leszna?
36. Dodane przez tutejszy, w dniu - 14-02-2012 18:47
Galeria Goplana,a galeria Leszno to będzie dzień do nocy,lepsza lokalizacja,duzo ładniejsza,starannie wykonana i garstka ludzi się boi ! Dlaczego niewiele większy Lubin moze mieć solidną galerię a LESZNO nie ?,tylko namiastkę galerii jak g. Leszno !
37. Dodane przez kikson, w dniu - 14-02-2012 19:22
ten temat nadaje się do programu E.Jaworowicz- typowy strajk włoski urzędniów różnego typu- a wszystko po to żeby bronić interesów jednego przedsiębiorcy- skandal! a powstanie tej galerii na pewno ożywi rynek i okolice- tak jak w przypadku starego browaru w poznaniu, przy okazji - panie od ożywienia starówki- smacznego snu za naszą kasę- skandal nr 2
38. Dodane przez polo, w dniu - 14-02-2012 19:25
Jestem ciekaw kiedy uchwalą ten plan zagospodarowania przestrzennego ,
39. Dodane przez Ola, w dniu - 14-02-2012 19:35
Macie co chcieliście sama pracuje w sklepie i wiem ,ze wielu klientów zachwyconych nowymi markami oraz centrami handlowymi zawsze twierdziło ,ze na zakupy tylko do dużych miast jadą więc miast wyszło na przeciw.Kwestia pieniędzy i to że na rynku już się nic nie dzieje nawet w knajpach to osobny temat.
40. Dodane przez Ałła, w dniu - 14-02-2012 23:37
I wszystko ze strachu, że ludziska spacerkiem, bez samochodów, tak z osiedli jak ze Starego Miasta będą nawiedzać ten śródmiejski obiekt! Bbcie wracając z kościółka też zobaczyłyby wielkopowierzchniowe centrum handlowe! A teraz nie mogą doprosić się wnuczka, by ich zawiózł na wylot z Leszna jak nie na POznań, to na Wrocław - a komu tam po drodze?!Panie Jessa ja mam nadzieję, że się pan nie podda i Galeria zostanie wybudowana! MPEC już zaciera ręce bo podłączy to do sieci ciepłowniczej więc o jakim dymieniu z kominów mowa! Dymi Przedszkole , Żłobek i SP 10 przy Jagiellońskiej i tam nikt nie martwi się, że dym dusi i szczypie po oczach mieszkańców bloków!
41. Dodane przez przedsiebiorca, w dniu - 15-02-2012 10:41
Komentarze sa naprawde zalosne . Ludzie otworzcie oczy rynek juz padl galeria tez zaden szal nie ma kupujacych bo miasto za male a jak chcecie miejsce na spacery proponuje zbudowac park tanszy zdrowszy pomysl. Wiadomo otworzyc prosto kto wynajmie powierzchnie na tej wsi Prada Armani , chinski market z taka klientela. Chcecie zeby wszyskieinwestycje byly klapa w tym miescie budujcie.
42. Dodane przez Mariusz, w dniu - 15-02-2012 10:43
Zachłysnęliście się galeriami i centrami handlowymi.Wpierw proszę posprzątać teren przyszłej budowy Galerii Goplana.Bo to wstyd,aby w sercu miasta,był taki syf,zdezelowane resztki płotu z odzysku,wykopy zalane wodą,wylęgarnia szczurów w mieście.Dziwie się,że jeszcze nikt nie zareagował...
43. Dodane przez ciekawa, w dniu - 15-02-2012 11:06
Nadal nie rozumiem sposobu myślenia Stowarzyszenia Starówka... W samym rynku są teraz 4 sklepy do wynajęcia a ludzie uciekają do Galerii Leszno i jak już pojadą tam to nie przyjadą na starówkę... Ale gdyby przyjechali do Galerii Goplana i tam postawili samochód to przecież na rynek są trzy kroki i wizyta "u kupców" byłaby częścią zakupów w Goplanie.  
Ponoć tylko krowa nie zmienia poglądów ale widać nie tylko:-)
44. Dodane przez Tomek72, w dniu - 15-02-2012 12:41
Nie jestem sympatykiem Pana J(...), ale - przypomnij sobie JAK TE MIEJSCA WYGLĄDAŁY ZANIM ON JE KUPIŁ! 
 
Bądź rozsądny i ucziwy - zastanów się po co on ma dalej tam inwestować, JAK MIASTO CIĄGLE MU TĄ INWESTYCJĘ BLOKUJE! 
 
A może Ty wyłożysz pieniądze na utrzymaniu obiektu, na którym nic nie można zrobić? A może odkupisz go i zrobisz tam piękny park i plac zabaw (ja bym chciał ale nie mam pieniędzy). A może inni blokujący tą galerię wyłożą pieniądze na taki park (nawet z parkingiem piętrowym), żeby ludzi po zakupach na rynku mieli gdzie odpocząć i zaparkować samochody. 
 
Czy bardziej Ci się podobały ruiny budynków po Goplanie czy Metalplascie?
45. Dodane przez zenek, w dniu - 16-02-2012 09:47
te galerie są pełne osób zwiedzających a nic nie kupujących !!! same apacze ludzie kasy nie maja ceny z kosmosu i po co następna galeria !!
46. Dodane przez zdegustowany, w dniu - 16-02-2012 22:56
tyle lat czeka a galeria zaplanowana pozniej w trimiga pozwolenie az w koncu budowa a ten biedny inwestor tyle lat czekal i pewnie sie nie doczeka jak chamowali tak zachamuja ktos wtym interes musi byc czasami mysle ze n ic sie nie zmienilo i bez znajomosci i matacw nic sie wtym klraju nie zalatwi
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj