Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
2
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow Leszno arrow Mają żal do policji

Mają żal do policji

Mają żal do policji

02.07.2012. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
wiadukt105.jpg- Policja nie zrobiła nic, żeby pomóc Michałowi - mówią koledzy 29-latka, który skoczył w sobotę z wiaduktu. Przyznają, że wcześniej pili, ale zapewniają, że nie zaatakowali policjantów. Sami ich wezwali, bo nie wiedzieli co zrobić, kiedy kolega przeszedł przez barierki. Rzecznik komendy na zarzuty nie odpowiada. - Badamy wszelkie wątki tego zdarzenia - mówi.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dramatyczne sceny rozegrały się w sobotni poranek. Około piątej nad ranem grupa młodych ludzi szła na leszczyńskim wiadukcie. W pewnym momencie jeden z nich, 29-letni Michał, przeszedł przez barierki. - Nie wiemy dlaczego to zrobił, nic wcześniej nie mówił, nie było żadnej kłótni - opowiadali
Radiu Elka jego znajomi. Twierdzą, że od razu zadzwonili pod numer 112, bo nie wiedzieli, co mają zrobić. Wśród nich był także brat 29-latka. - Kiedy policja przyjechała Przemek im mówił, żeby pomogli Michałowi, ale oni to zlekceważyli. Zamiast zająć się Michałem, negocjować z nim żeby przeszedł na chodnik, żeby tu wrócił, to zaczęli bić Przemka - twierdzi świadek. - Kiedy Michał zobaczył, że Przemek ma twarz od krwi, to wtedy skoczył. Nogi mi się ugięły, to było straszne. Przemek chciał zbiec do brata, to policjanci podłożyli mu nogę i go nie puścili.

Policja w sobotę potwierdziła, że interweniowała na leszczyńskim wiadukcie. - Sytuacja była trudna, jeden z mężczyzn zaatakował policjantów. Doszło do naruszenia nietykalności funkcjonariuszy - powiedział Zbigniew Krawczyk, rzecznik leszczyńskiej komendy policji.

W tej chwili wszystko jest dokładnie przez policję sprawdzane. - Badamy wszystkie wątki tego zdarzenia, przesłuchujemy świadków. Dopiero po zbadaniu sprawy poinformujemy o poczynionych ustaleniach - zakończył Krawczyk.

29-latek w ciężkim stanie trafił na Oddział Intensywnej Opieki Medycznej leszczyńskiego szpitala. Ma obrażenia głowy i nóg.(emi)
 
Komentarze (141)
1. Dodane przez no, w dniu - 02-07-2012 18:29
było by fajnie jeśli ta wersja jest prawdziwa, no ale cóż z mafią ciężko wygrać:/
2. Dodane przez widz, w dniu - 02-07-2012 18:36
ojej, ojej... Ta okropna policja nie pomogła bandzie nawalonych oszołomów, straszne po prostu, I jeszcze nogę podłożyli temu grzecznemu chłopcu co chciał nieść pomoc. Faktycznie, powinni byli tego skoczka grzecznie poprosić by nie zechciał się rzucić i jeszcze przekupić lizakiem...
3. Dodane przez alvaro, w dniu - 02-07-2012 19:04
bez urazy ale normalni ludzie nie skaczą tak o , zresztą w domu było siedzieć a nie chlać po nocach w bamber clubach
4. Dodane przez xyz., w dniu - 02-07-2012 19:23
w policji robia tez nie lepsze (...) oszolomy ktorzy (...)teraz kozacza bo sie dowartosciowali poprzez mundor..
5. Dodane przez XXXXXXXXXXXXXXXXX, w dniu - 02-07-2012 19:24
Prawidłowo wypowiedziane komentarze!!!!!!!!!
6. Dodane przez xxxx, w dniu - 02-07-2012 19:35
Bez urazy !!!Policjia jest od tego by interweniowac w takich sytuacjiach a nie zucic sie na drugiego gazem dac po oczach i zaczac bic mam nadzieje ze poniosa za to konsekwencjie !!A walczyc o to bedziemy !!!
7. Dodane przez obserwator, w dniu - 02-07-2012 20:14
Nawalona banda kryminalistów z wyrokami między innymi za naruszenie nietykalności f-szy opowiada bajeczki jaka ta policja jest be! Przecież mógł się rzucić Pan Policjant za ćpunem! Rozwinąć swoją czarodziejską pelerynę, w ostatniej chwili złapać skoczka-bandytę i bezpiecznie wylądować. Na koniec pocałować w czółko i zabrać całą wesołą gromadkę na kolejnego browarka pod wiadukt... Mogli też szanowni Policjanci użyć magicznego zaklęcia, których przecież uczą w akademiach policyjnych,aby uratować wzorowego obywatela Leszna! (...)Szkoda że koledzy nie skoczyli za nim.
8. Dodane przez alternatywa mieszkaniec Leszna NoACTA, w dniu - 02-07-2012 19:41
nie wierze leszczyńskiej policji -milicji....
9. Dodane przez sss, w dniu - 02-07-2012 19:49
Mnie wczoraj policjant czepiał się ze jeżdżę po chodniku a 5 metrów za mną okrągły niebieski znak na którym był narysowany rower a ze by było śmieszniej to zdarzenie miało miejsce naprzeciwko posterunku policji
10. Dodane przez q, w dniu - 02-07-2012 20:00
Grupa pijanych kretynów chodzi po mieście i drze gęby normalni ludzie o tej godzinie śpią albo pracują a nie po pijaku łażą jak menele tamten za dużo przesadził i chciał rozwinąć skrzydła ale mu nie poszło głupich nie sieją sami rosną
11. Dodane przez tadeusz, w dniu - 02-07-2012 20:05
straszny żal oj straszny skoczył a gdzie byli jego koledzy i brat w tym przypadku nie dopatruje sie winy policji
12. Dodane przez elita, w dniu - 02-07-2012 20:13
Normalnie szok.co się dzieje w tym Lesznie.Niewinni i wzorowi obywatele trzeźwi wchodzą na barierki i skaczą .Pewnie był już tak wycieńczony że spadł a tu nie było napoju energetyzującego.Ciekawe czy był chociaż ubezpieczony .pewnie nie i z naszych podatków leczenie kolejnego porządnego obywatela
13. Dodane przez policja, w dniu - 02-07-2012 20:16
panowie policjanci proszę wozić na przyszłość dla takich wzorowych obywateli poduszki powietrzne pieluszki kocyki no i oczywiście w przypadku gdy bedzie obywatelowi się chciało pić to zimny napój tylko bez gazu bo może go potem bolec gardziełko.
14. Dodane przez upss, w dniu - 02-07-2012 20:21
zamiast alkoholu takim dać może łopatę do ręki i niech rowy kopią.współczucia tylko dla personelu szpitala że muszą teraz koło tego gościa biegać a my ze swoich podatków musimy za to płacić
reklama
15. Dodane przez hehe, w dniu - 02-07-2012 20:22
Nikt mu nie kazał wchodzić i skakać a teraz szukają winnych..... Fakt nie lubię policji ale w tym przypadku policja nie bierze odpowiedzialności każdy jest dorosły i odpowiada za swoje czynny byłby normalny grzecznie poszedł by do domu....
16. Dodane przez XXXXXXXXXXXXXXXx, w dniu - 02-07-2012 20:31
Dosłownie zgadzam się z wami.Niektórzy oddali by wszystko żeby żyć a ten (...) próbuje udawać batmana,zresztą co tu mówić to znane osoby można je tylko zaliczyć do czołówki meneli Leszczyńskiej starówki są mądrzy jak są w grupce,a jak się ich wyłapie pojedynczo to jeden drugiego sprzedaje na zawołanie.
17. Dodane przez hero, w dniu - 02-07-2012 20:26
5 rano to w sumie normalna godzina na ciąg dalszy pijackiej imprezy.Przeciez wszyscy byli trzeźwi pili oranżade a źli policjanci przyjechali zawołali komandosów no i grom tez tam był wisiał na linach nastepnie przyjechało wojsko zaczęło strzelać z armat a policja kopała i podkładała nogi a grzeczne towarzystwo stało i czekało na obrót sytuacji.
18. Dodane przez Piotr, w dniu - 02-07-2012 20:29
Jestem rozgoryczony że żaden z tego towarzystwa nie włączył telefonu i nie nagrał tych strasznych scen.Pewnie byli tak nawaleni ,że nie wiedzieli gdzie jest opcja nagrywania.Przepraszam oni nie mieli czasu przez policjanci ich byli za to że stali na wiadukcie i kierowali ruchem gołębi w rejonie wiaduktu
19. Dodane przez szacun, w dniu - 02-07-2012 20:31
Powinno się takiego ...... obciążyć kosztami leczenia na bank nie ma gościu ubezpieczenia.
20. Dodane przez ala, w dniu - 02-07-2012 21:08
Nie macie wrażenia, że naruszenie nietykalności funkcjonariuszy to coraz częstsza linia obrony policji???  
Wezwali policję i zaczęli bić przybyłych na pomoc? 
Może rzeczywiście policjanci nie zabrali się do interwencji tak jak należy i pijana grupka miała za duże pretensje i źle je wyrazili??? 
Pijany czy naćpany czy chory psychicznie to chyba najważniejsze, żeby nie skoczył.  
Widzu odpowiem ci: tak, mieli go prosić, a nawet przekupić lizakiem. A co według ciebie pewnie potencjalnego samobójcę powinni popchnąć?  
Trudna sytuacja z jednej strony można by powiedzieć, że w tym wieku to już lepiej w głowie powinien mieć poukładane, chciał skoczyć i zrobił to. Z drugiej to przecież człowiek,pewnie potrzebuje pomocy, może leczenia, ma rodzinę, która cierpi. Każdego życie może kiedyś przytłoczyć, nie wiem dlaczego postanowił skoczyć.Oby prawda wyszła na jaw. 
Najważniejsze jednak, żeby ten mężczyzna wyzdrowiał, życzę mu tego.
21. Dodane przez oooo, w dniu - 02-07-2012 20:34
Dlaczego w ogóle tam była Policja???????Gościu chce skakać to niech...... mamy demokrację. Do roboty sie chłopcze weź
22. Dodane przez Jan, w dniu - 02-07-2012 20:36
Bardzo mi wstyd za niektore komentarze bratu poszkodowanego poprostu urodzil sie synek wiec troszke opijali te sytuacje nie bylo agresji lecz wielka radosc 
oczywyscie jak w wielu przypadkach wedlug policji byli agresywni lecz nie jest to prawda widac komentarze broniace policji pisza sami policjanci lub ich rodziny tak tez bylo w przypadku straz miejska a rowerzysta itd, uwazam ze jest potrzebne spojrzenie na te sprawe komisji z zewnarzt np Lodz Zielona Gora Wroclaw by rozwiklac te bardzo skomplikowana sprawe a jest to niezbedne by uspokoic spoleczenstwo
23. Dodane przez cwaniak, w dniu - 02-07-2012 21:10
Zgadzam sie z xxxxxxxxxxxxxx.W kupie siła i bardziej śmierdzi.Jak jeden z drugim są sami i 60 letni pan Ziutek powie że da mu w dziób to dzwonią na (...)i przepraszam ale proszę o pomoc bo chcą mnie bić
24. Dodane przez zielono, w dniu - 02-07-2012 20:41
Napiszmy wniosek do prezydenta Leszna żeby chłopakowi za życia postawić pomnik o nazwie "leszczyński nielot" a jego bratu dać posadę trzeźwego menadżera. 
Niech brat jeszcze nie zapomni skarzyc architekta od wiaduktu że wybudował za wysoki wiadukt, no i o koleji nie zapomnij, przecież były druty z prądem mógł nie daj bóg na te druty spaść.
25. Dodane przez tak sobie, w dniu - 02-07-2012 21:02
Do 13 
W cywilizowanym kraju tak właśnie jest jak piszesz, gdyż tam policja jest po to aby obywatelowi pomagać, a nie ścigać i pałować. 
W cywilizowanym kraju nie ma izb wytrzeźwień, a na zatrzymanie obywatela musi być nakaz prokuratorski, ale w naszym kraju długo tak nie będzie, dopóki żyją ludzie, którym komuna wyprała mózgi.
26. Dodane przez pijani mają żal do policji, w dniu - 02-07-2012 21:12
najpierw piją a później mają żal do Policji...śmiech na sali! Od wódki rozum krótki!
27. Dodane przez marzena żyndul, w dniu - 02-07-2012 22:20
(...)PODAJE SWOJE IMIE I NAZWISKO BYŚCIE WIEDZIELI ŻE SIĘ NIKT WAS NIE BOI I ODPOWIECIE ZATEN CZYN GDZIE BYŁ NEGOCJATOR GDZIE BYŁ PSYCHOLOG PO ZDARZENIU NIE BYŁO (...)A DO WAS WSZYSTKICH CO PISZECIE BZDURY ZASTANÓWCIE SIĘ BO NIE DZIŚ NIE JUTRO MOŻE ZA ROK LUB DWA SPOTKA WAS COS PODOBNEGO CIEKAWE CZY POWIECIE TAK SAMO JAK DZIŚ TUTAJ POZDRAWIAM KUZYNA PRZEMKA ŻE WALCZY DO KOŃCA I JESTEŚMY ZTOBĄ
28. Dodane przez rrr, w dniu - 02-07-2012 21:17
Do kom.15 Poczytaj sobie ustawę o policji to bedziesz wiedział jakie to oni mają obowiązki a póżniej komentuj
29. Dodane przez Przemek Ścigocki, w dniu - 02-07-2012 21:22
Do kom.1 To nie jest jakaś tam wersja tylko szczera prawda powiedziana przez świadków.Bo ja raczej nie miałem możliwości nakłaniania ich do takich zeznań
30. Dodane przez p, w dniu - 02-07-2012 21:28
Co do leszczyńskiej policji to zgadzam się z kom.8. Masakra mało powiedziane, gdyby pracowali tak jak powinni nie było by tyle przestępstw w Lesznie. Myślą że mają mundur to wszystko wolno. Jeśli chodzi o tą sytuację powinno spojrzeć się w obie strony a nie tylko jacy to chłopcy źli bo mieli wypite. Jestem przekonana że nie jedna osoba komentująca tutaj wracała w gorszym stanie do domu.
31. Dodane przez UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA, w dniu - 02-07-2012 22:38
Dlaczego policjantem może zostać każdy (...)?!?!??!!! Znam przypadek że zawodówkę chłopak tylko skończył a że pracy nie znalazł to ciociunia ((...)załatwiła mu badania psych i różne papierki i wystarczy że tylko fizycznie biedaczek zaliczył i mundurek nosi. Zatrzymuje tylko staruszków i bezczelnie przy tym gume żuje. Kiedyś zwróciłam mu o to uwagę jak mnie zatrzymał to powiedział że wlepi mi mandat za obrazę policjanta. Gówniarz ma 23 lata a ja 56... To jest sprawiedliwe? Powinna być wyższa szkoła i studia a nie zbieranina ( nie urażając władzy z wykształceniem )
32. Dodane przez ks, w dniu - 02-07-2012 21:37
Do kom.11 Brat sie dopatruje winy. Wszystko w swoim czasie.
33. Dodane przez do 25, w dniu - 02-07-2012 21:39
Tak właśnie jest w Lesznie , niestety
34. Dodane przez Małysz, w dniu - 02-07-2012 21:42
a według mnie to wina strażaków, mają poduszki i co nie napompowali.Też tam byli i nie uratowali tak zacnego obywatela. Proponuję nagrodzić medalem za odwagę - skoczka.
35. Dodane przez misia, w dniu - 02-07-2012 21:59
znam mamę chłopaków, nie jest to rodzina w której się przelewa, mam nadzieje że Michał wróci szybko do zdrowia, a cała sprawa z naruszeniem nietylakności szybko się wyjaśni, bo jestem pewna że Przemek zwyczajnie spanikował widząc Brata po drugiej stronie barierki.
36. Dodane przez do 22, w dniu - 02-07-2012 21:59
współczuję podobna sytuacja jak na radio elka- góra -policjanci usłyszeli zarzuty- Proszę nie brać do serca brzydkich komentarzy bo bardzo przykre że panuje tak wielka znieczulica wśród ludzi,niektóre komentarze są naprawdę żałosne ,ludzie nie mają serca dla drugiego człowieka,z powagi sprawy robią kpiny WSTYD!!!!
37. Dodane przez MATKA, w dniu - 02-07-2012 22:08
MIMO WSZYSTKO-CIEKAWE JAKBY TAK TYCH WSZYSKICH CO KRYTYKUJA DZIECKO TAM BYŁO CIEKAWE CZY BY TAK MÓWILI?
38. Dodane przez XX, w dniu - 02-07-2012 22:13
Winny, niewinny trudno, skoczył i jest ciężko ranny. Skoczył sam i nikogo nie zmuszał ani nie popchnął. Po co te drwiny w obliczu takiej tragedii. Bądżmy ludżmi i lepiej się powstrzymać od żartów i złośliwości. Zaznaczam, że nie znam chłopaka ale życzę mu aby szybko wyzdrowiał.
39. Dodane przez i ja, w dniu - 02-07-2012 22:18
a i ja też miałbyn żal do policji i mam.Nie pomogli,a powinni,
40. Dodane przez kkkkkkkkckc, w dniu - 02-07-2012 22:46
gdzie leży prawda to my się raczej nie dowiemy a sprawa ucichnie. Z mojej strony mogę dodać tylko tyle że 3 lata temu wyszedłem z domu pod klatkę na papierosa po 23. po paru minutach wyszedł z nieoznakowanego samochodu pan policjant który mnie zatrzymał pot pretekstem rzekomego wybicia szyby w sklepie osiedlowym(podobno miał na mnie świadków) zabrali mnie na komende, tam zastraszali, chcieli mnie bić i wypuścili z dołka na drugi dzień dopiero jak wlaściciel sklepu, mój znajomy nie wniósł skargi. Niestety na ślub kuzynki nie zdążyłem. Nikt mi nie dał wiary w to co mówiłem bo przecież policja nie robi nic bez powodu. A własciciel sklepu na mnie patrzy krzywo za każdym razem gdy się spotkamy w sklepie.
41. Dodane przez Tomix, w dniu - 02-07-2012 22:47
Coś mi tu "śmierdzi"policja mataczy. Dziwne, że pierwszy komunikat który na ten temat sie pojawił w mediach, bodajże w sobotę. Od razu było zaznaczone, że grupka zaatakowała policje. Jakby to było najważniejsze. Przecież facet skoczył z wiaduktu.A, policja zachowuje się już pierwszego dnia jakby szykowała linie obrony.Dla mnie jest to podejrzane i przypomina m się mataczenie Policji parę lat temu w Poznaniu. Jak tajniacy pomylili auta i zaczęli strzelać do młodego chłopaka.Gdy już wiedzieli, że popełnili pomyłkę, pierwszy komunikat który wydali był taki, że chłopak chciał przejechać umundurowanych funkcjonariuszy, co oczywiscie było nieprawda. 
 
Mam nadzieje, że ta sprawa zostanie rozwiązana uczciwie, a nie zamieciona pod dywan (...)No chyba, ze sprawa staje się medialna, to wtedy nie maja wyjscia.
42. Dodane przez matka, w dniu - 02-07-2012 22:48
zamiast szwędać się po Lesznie i budzić ludzi ,do roboty się banda powinna wziąść a nie głupich myśli dostają jak się nawalą.Może was to czegoś nauczy wielcy przyjaciele od siedmiu boleści .Pewnie myśleliście wszyscy że na lotnisku jesteście a tu niespodzianka wiadukt i sru w dół.
43. Dodane przez Dariusz, w dniu - 02-07-2012 22:42
Popieram rozsądne komentarze nr 20 i 27
44. Dodane przez jozef, w dniu - 02-07-2012 22:49
jak długo jeszcze policja będzie odpowiadać za idiotów? Chce jeden z drugim skoczyć? to trza go jeszcze w (...) kopnąć by sie nie rozmyślił, a panienka z 27 to juz całkiem za miast mózgu ma chyba błoto pośniegowe.
45. Dodane przez Tubi, w dniu - 02-07-2012 22:45
popieram maźenę masź rację
reklama
46. Dodane przez sprawiedliwy, w dniu - 02-07-2012 23:11
sa ludzie a bedzie ich jeszcze wiecej którzy beda staliu na strazy by sprawa ta nie została zmieciona pod dywan w jakims gabinecie na ul.Korcza
47. Dodane przez Hancock, w dniu - 03-07-2012 07:00
Brak mi słów. Po prostu hardość Waszych komentarzy odbiera mowę. Pijany - niech skacze, niech mu się dzieje cokolwiek. Ale spałować wolno, zamiast przystąpić do czynności mających na celu ratowanie życia.  
Niestety leszczyńska Policja to (...), których sam pamiętam jak wracali do domu bardziej nawaleni i z większymi kabaretami. 
Komendancie wstyd. Niech Pan poczyta sobie te komentarze, ludzi których bezpieczeństwa ma za zadanie Pan pilnować. Ci ludzie życzą śmierci obcemu człowiekowi. Cokolwiek tam było, Policjant ma zasrany obowiązek nie dopuścić do nieszczęścia, któe się stało, jeśli nie jako Policjant pod Ustawą Sejmową, to przynajmniej jako człowiek, ale uprawiacie tam bandytkę.  
Mam znajomych z Policji. Pijemy razem piwo w kilku pubach w Lesznie, słucham opowieści. Patrze jak się śmieją, jak chłopcy, którzy niedawno biegali wyładowywać się na siłownię, niestabilni emocjonalnie, z kompleksami, bawią się noszeniem munduru. 
Panie Komendancie, zrób Pan coś z tym, ma Pan na tyle lat, że powinien Pan pamiętać, ze jeśli nie Pan, to ludzie sami z tym porządek zrobią. Historia niczego nie nauczyła? 
Wszystkie przykłady głupoty i braku profesjonalizmu, znajomości przepisów naszych policjantów podane tutaj, są prawdziwe. Pan wie i my wiemy. A gówniarze bawią się dalej. Człowiek może i pijany jak wór, może agresywny i bezczelny, ale jeśli chłopak po testach rekrutacyjnych i badaniach, przyjeżdzając do takiego zdarzenia, pierwsze czym się przejmuje to własne ego, to Panie komendancie do dupy z taką Policją. Wolę zapłacić rosyjskiej mafii, żeby w mieście porządku i bezpieczeństwa pilnowała. Dlaczego Ci chłopcy nie umieli zareagować? Nie ma procedur? Najpierw zabezpieczyć teren, czyli spacyfikowac pijanych przerazonych chłopaczków, któzy pewnie darli się: Kurwa chuju ratuj go! - miałem to samo, ze strażnikiem miejskim, nawet go pchnąłem, bo gość na imprezie publicznej, na stadionie zabawiał dwie dziewczyny dowcipami, a kolega mało nie miał wątroby przeszczepianej po tym co mu wywinęli kibole.  
Tylko, że ten facet zrozumiał w jakim szoku jestem, zrozumiał więcej niż to że rzuciłem się na strażnika miejskiego i szarpałem za kołnierz, zrozumiał, że ktoś potrzebuje pomocy... w pierwszej chwili uciekłem, po chwili w asyście spokojniejszego niż ja kolegi wróciłem, i przeprosiłem, powiedziałem co się stało, akcja była natychmiastowa.  
Dzisiaj jednak, liczy się Wasz mundurek. Wykonanie planu. Mają być Policjanci to są, byle kto. A potem, niech sobie jakoś radzi, ble umiał bić po mordzie i słuchać co mus się mówi. 
Wiem, że z takimi sprawami jak szkolenie Policjantów, zmiany w zapisach to do resortu do Warszawy, ale jesteście ludźmi do cholery!  
Robicie z siebie idiotów przed prostymi ludźmi, jak stoicie nad rowerzystą i się wyżywacie mandatem 500zł! 
Taki ma być wizerunek naszej Policji. 
Poczekamy jak będziecie potrzebować pomocy. Kto do Was przyjdzie pomóc? Nikt! Bo nie zbudowaliście zaufania, nie wzbudzacie ni krzty szacunku do siebie. Ludzie widzą człowieka, nawet w mundurze. Pamiętajcie o tym.  
A Wy szanowne rodziny wystraszonych Policjantów - tak. 
Wystraszonych. Piszecie te komentarze, ze miał skakać bo się boicie. Wiecie że było coś nie tak, te komentarze mają przekonać opinię publiczną, że nic się nie stało... Boicie się bo wiecie jak było. 
W domu też dajesz żonie w pysk za obrazę policjanta?
48. Dodane przez Hancock, w dniu - 02-07-2012 23:19
36, 37, 38, 39, 41 - popieram! Dziękuję, że ktoś oprócz mnie wyraził się w ten rozsądny sposób. nie znam tych chłopaków, nie jestem z nimi w żaden sposób związany, ale wstrząsnęły mnie te komentarze, zapewne pisane w większości przez Policjantów i ich rodziny i znajomych, tylko dlatego że się boją, bo wiedza jak było naprawdę i że było coś nie tak.
49. Dodane przez Nemezis, w dniu - 03-07-2012 06:56
W wolnym kraju każdy ma prawo skoczyć z wiaduktu. (...). Dlaczego podatnicy mają finansować jego leczenie?. Ja się nie potrafi pić wódki to niech się pije mleko. Ludzie jaki negocjator jaki psycholog a gdzie zasada - chcącemu nie dzieje się krzywada. Gdzie byli jego koledzy - pewnie jeszcze bardziej nawaleni. Szanowna Pani z kom 27 przykro mi, że to tak się skończyło ale nie widzę tu niczej winy po za winą poszkodowanego i jego wesołej kampani, którą sobie sam przecież wybrał
50. Dodane przez Do.kom.44, w dniu - 02-07-2012 23:29
Policja nie ma odpowiadać za idiotów. Oni maja tylko obowiazki które wzieli na siebie po to by miec pewna wypłate na 10. tylko dlatego
51. Dodane przez mp, w dniu - 02-07-2012 23:32
Ludzie zastanowcie sie co wy piszecie normalnie zal to czytc. Nawet nie wiecie co jego matka czuje. Moze swiety to on nie byl ale widocznie cos go do tego sklonilo nie oceniajcie ludzi po pozorach bo mimo wszystko to dobry chlopak
52. Dodane przez meggi, w dniu - 02-07-2012 23:44
Czytając komentarze co niektórych to po prostu ręce opadają!!! Po pierwsze policja widząc człowieka za balustradą wiaduktu powinna zając się nim w pierwszej kolejności czas na pozostałych członków tej grupy przyszedłby później gdyby ściągneli tego młodego człowieka i nieważne czy pijanego czy trzeźwego on w tamtej chwili był najważniejszy. Podejrzewam że policja widząc znajome twarze po prostu zlekceważyła sprawe i brata tego chłopaka poniosły nerwy na ich bezczynnośc ale to są tylko moje domysły popieram mądre komentarze 4,20,22,30,31,41.Natomiast komentarz 44 uważam za idiotyczny i chciałabym abyś kiedyś poczuł to co matka tego młodego chłopaka i wtedy byś przemyślał swoją durną wypowiedz typu !!!to trza go jeszcze w (...) kopnąć by sie nie rozmyślił!!!Gdyby co to jestem osobą postronną ale znieczulica mnie nie dotknęła też mam dzieci na razie jest dobrze ale życie przed nami i nie wiem co może się stac różnie w życiu bywa i trzeba to brac pod uwagę
53. Dodane przez do kom. 22 !, w dniu - 02-07-2012 23:46
nie, to nie są komentarze policji i "ich ludzi " bo oni na to nie maja czasu żeby na elce famazony wypisywać, lecz są to komenatarze ludzi którzy znają czołówke leszczyńskiej starówki, albo bynajmniej wiedzą o kogo chodzi! chce skoczyc niech skoczy a nie potem wylewa żale na policje.
54. Dodane przez do marzeny, w dniu - 03-07-2012 00:15
proszę przeczytać artykuły o policjantach z góry-na elce po lewej stronie-POLICJANCI ZAWIESZENI i drugi artykuł POLICJANCI USŁYSZELI ZARZUT- to da Pani wiele do myślenia jacy są okrutni ludzie,czytając te artykuły ,komentarze nie myślę że jest dobroć ,ale mśiwośc,tam rodzina przeżyła tragedię ,a komentarze co niektóre szydercze,życzę wytrwałości a chłopcu powrotu do zdrowia,
55. Dodane przez przechodni, w dniu - 03-07-2012 00:29
raczej każdy normalny człowiek o tej godzinie pracuje idzie do pracy lub w niej jest. wiec nie wiem czego oni szukali o 5 rano na wiadukcie. alkohol do ludzi z mózgiem a nie ptasim móżdżkiem. wydzieraja sie jak nieormalni po nocach. meliny jedne! nie jedna osoba wraca z nocki czy coś albo idzie do pracy to aż strach przejsc kolo takich bo nie wiadomo co do lba strzeli.. a moze i skok z wiaduktu ; )
56. Dodane przez Jakub, w dniu - 03-07-2012 06:52
Problem w tym: 
Jeżeli któryś z tych milicjantów (np. tych z interwencji na estakadzie) wpadnie w podobne kłopoty w innej części naszej Polski i nikt nie będzie wiedział, że to milicjant (lub dziecko milicjanta) to musi się liczyć z podobnym traktowaniem (na wschodzie Polski jeszcze lepszym) i wtedy może sobie przypomni o tym czy innym. 
Panie P(...) mnie Pan sprowadził również do parteru wiele lat wstecz. Ach te socjalistyczne teksty, te ...
57. Dodane przez do 4 popieram...., w dniu - 03-07-2012 07:31
niestety...do prewencji przyjmuja chłopaków i dziewczyny które maja niska samoocene i powtarzam ludzie macie teraz mozliwosc wlaczenia kamery, dyktafonu w komórce...złe , nieprawidłowe zachowanie policjio nagrywajcie....a pozniej piszcie skarge do WKP w Poznaniu....nie bójcie sie....to oni sa dla nas a nie my dla nich i to my wszyscy ludzie pracujemy na ich wypłaty.....
58. Dodane przez sika, w dniu - 03-07-2012 07:42
do 27. Nie jest to miejsce by tu krzyczeć.Naucz się najpierw kultury.Poza tym jak ktoś dostaje małpiego rozumu po alkoholu to trzeba go pilnować by nie pił.Od tego ma rodzinę i znajomych.Chłopaka pewnie że szkoda.Tylko wina tu nie jest policji tylko tych co pozwolili na picie i jego "bohaterskie "czyny.
59. Dodane przez do hancoc, w dniu - 03-07-2012 08:01
toś sie wyplakał...nie znam leszczynskich policjantow jednakze bawi mnie twoja ocena niestabilnosci emocjonalnej policjantow-kim jestes? psychologiem? raczej nie to ty jestes niestabilny emocjonalnie dlatego pewnie wydaje ci sie ze oni sa tacy....jakos nie wierze w twoja wersje ze straznik miejscki stoi 20m od zadymy i bawi panienki,pewnie stal w takim miejscu ze nie byl w stanie widziec co sie dzieje....zabezpieczenie miejsca zdarzenia o ktorym piszesz to miedzy innnymi zabezpieczenie samego policjanta i na to sa procedury o ktorych piszesz a o ktorych nie masz bladego pojecia...przyklad? policjant podbiega do barierki nie zdazy, chlopak skoczy, a psychologia chorego tlumu zepchnie policjanta bo przeciez nie okazal sie Tytoniem....kolejna sprawa policjant jest sam i ma neocjowac swoimi 75 db a tlum wrzeszczy z sila 120db byc moze w chichotach ktore jeszcze przed tragedia mialy miejsce tlum wrzeszczal "skacz skacz" a pozniej dreczony wyrzutmi sumienia bo nie przypuszczali ze maja w swojej grupie mieczaka probuja wyczyszcic swoje sumienia odwracaja kota ogonem...drogi panie rozmiekczony emocjonalnie hancocu pomysl troszke zanim cos napiszesz i pojdz prosze do lekarza zanim i ty skoczysz....
60. Dodane przez nina, w dniu - 03-07-2012 08:22
nie bójcie sie pisać skargi na złą prace Policji...najprosciej ....pisać do Wojewódzkiej Komendy Policji w Poznaniu....piszcie...a jak Policjant was zatrzyma pamietajcie niech wam poda imie nazwisko, stopień i nr słuzbowy, wtedy zanotujcie i piszcie....oni nie sa nietykalni !!!!!!
reklama
61. Dodane przez slawek, w dniu - 03-07-2012 08:34
te chłopaki to na pewno kolejne pokolenie JP a teraz jak cos sie stanie to jaki nr tel wyduszaja??.............112 jak miał mu pomóc? skoczyć za nim?? chciał by wrócił ale wybrał inna droge a tera wszystko na policje. jak by policji nie było to by była MASAKRA
62. Dodane przez kościaniak, w dniu - 03-07-2012 08:35
Kościanska policja i straż miejska nie lepsza najwięcej interwencji na rowerzystach i nawet nie wychodzą z samochodu do badania alkomatem tylko każą podejść do otwartego okna i dmuchać nie potrafią się przedstawić podczas interwencji
63. Dodane przez ja, w dniu - 03-07-2012 08:36
sprawa powinna zając sie inna komenda....wiadomo ze koledzy beda sie teraz chronic...odsunąć nasza komende od sprawy i niech sprawe sprawdza zielonogórska komenda....będzie obiektywnie, a tak znowu nasi święci policjanci wyjdą z tej sprawy cało...oj jak ja nie lubie prewencji...to nie policja to ....szkoda ze ja nie jestem wszym przełożonym.....nie chodzilibyście po ulicach jakbyscie kaloryfery nosili...sami prowokujecie młodych ludzi a potem ze młodzi sa winni....a chlopakowi i rodzinie zycze duzo zdrowia...
64. Dodane przez ja, w dniu - 03-07-2012 08:41
a kto udowodni ze to byla nietykalnośc policja ma swiadków.....wątpie...codziennie obserwuje bezsensowna "prace" mlodych adeptów policji...zal..poprostu zal...wczoraj samochod prewencji celowo blokował i utrudniał ruch na 17-g0 stycznia przez całośc długośc jest zakaz wyprzedzania a oni jechali przez cała dlugosc 30 km....i dlaczego komendant nie reaguje i pozwala na takie zachowanie....
65. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 03-07-2012 09:17
Naruszenie nietykalności funkcjonariuszy zdarza się coraz częściej, gdyż brak szacunku do tej instytucji i małe kary powodują, że młodzieży się główkach przewraca! Ukarać jednego i drugiego to by się nauczyli! grunt to PRAWO, które jest jak płot: lew go przeskoczy, wąż się prześlizgnie a bydło zatrzyma. ot tyle w tym temacie.
66. Dodane przez ja, w dniu - 03-07-2012 09:41
ludzie przecież to jest patologia, margines społeczny chodzą po ulicach nieroby jedne i rozrywki szukają jakby się tak za uczciwą pracę wzięli a nie z opieki społecznej żyli to by im się odechciało głupot.I darcia gęby po nocach wtedy, gdy normalni obywatele śpią.Wódkę trzeba umieć pić. Skoczył to jego problem nie widzę tutaj winy policjantów i zaznaczam że jestem obiektywna.
67. Dodane przez wczssowiczka, w dniu - 03-07-2012 09:42
A nam odholowano auto bo zdaniem policji stało za blisko torowiska które od 20 lat było nieczynne a nagle je udostępniono. Rok wcześniej sama policja pokazywała żeby tam zaparkować a dzisiaj nas za to skasowali zabrali auto i mało tego miasto nie wyraziło zgody na postawienie tam znaku że jest torowisko bo lepiej skasować przygodnego wczasowicza 350 zł odholowanie i 100 zl mandat Masakra jakaś. Niech się zdecyduje jeden z drugim kto ma rację policjant na porannej służbie czy popołudniowej bo jeden mówi tak drugi tak a my ponosimy tego konsekwencje
68. Dodane przez p, w dniu - 03-07-2012 10:32
Policja w Lesznie to po prostu taka fikcja, spójrzmy na Policje w Anglii, podejdziesz zapytasz się miło i z uśmiechem odpowiedzą, pomogą, coś źle zrobisz najpierw zwrócą Ci uwagę, a w Lesznie minimum 100zł na dzień dobry a odezwij się to kolejne 100zł za obrazę policjanta. I gdzie ta sprawiedliwość? 
Gdzie pomoc dla chłopaka który o mało nie stracił życia bo "policja" zamiast zająć się nim wolała dbać o własne ego?
69. Dodane przez do 62, w dniu - 03-07-2012 10:36
napisz skarge ....donos...jak wolisz do WKP Poznań....odpowiedzą napewno...i kto wie może cos to zmieni...ale nie dowiesz sie jak nie bedziesz pisać...ja pisze...zawsze...
70. Dodane przez ucywilizowany, w dniu - 03-07-2012 10:38
(...). 
A co do sprawy to się nie wypowiem. Nie byłem nie widziałem, więc nie wiem co się tam działo, ale komentarze typu "grzeczne dzieci o tej porze już śpią" troszkę mnie śmieszą. Komuna się skończyła. Panowie godziny policyjne dawno temu znieśli.
71. Dodane przez JR, w dniu - 03-07-2012 11:01
Cała ta historia opowiedziana przez świadków jest naciągana. Policjanci bili bez powodu? Nie próbowali udzielic pomocy? Popatrzcie w lustro i pomyslcie... Dobrze pomyślcie...
72. Dodane przez dzik, w dniu - 03-07-2012 11:06
to jest wlasnie leszcynska MILICJA!oni potrafia pijanego na rowaze ukarac a gdy juz zrobi sie problem to tempe szczały nie potrafia myslec!
73. Dodane przez ka, w dniu - 03-07-2012 11:41
zaczne od tego ze mam nadzieje ze michal wyzdrowieje a rodzinie chce przekazac zeby sie trzymali w tych trudnych chwilach zycze wytrwalosci.chcialabym zauwazyc ze co chwile slychac ze jakis policjant popelnil samobojstwo!!!ba nawet rodzine potrafi zastrzelic z broni sluzbowej!!!to tez patologia tak?tez taki typ wodki nie umial pic?!!!w sobote nad ranem pol leszna bylo pijane.margines spoleczny to moze skakac?a kim jestescie zeby wogole tak pisac?porzadny od urodzenia?widzieliscie policjanta na emeryturze jak potrsfi sie stoczyc?ale o takim nikt nie powie margines bo kiedys milicjantem byl.niestety w lesznie obraza policjanta jest powszechnie praktykowana wystarczy zle sie spojzec i nie koniecznie wystawiaja za to mandat ani nie wioza na komende...za to po takim spotkaniu zeby sie gubi i tylko w szpitalu moga pomoc.roznica miedzy chlopakami wracajacymi noca po imprezie a mlodymi policjantami jest tylko jedna-mundur.ci drudzy w bojke moga wdawac sie bezkarnie.ludzie ktorzy piszecie tu komentarze typu jednego mniej proponuje isc do psychologa bo to z wami jest problem skoro nie macie ludzkich uczuc to was powinnismy sie bac bo w takim razie jestescie w stanie komus zrobic krzywde skoro ludzkie zycie nie ma dla was znaczenia!!!a moze macie juz na koncie pobicie jakiegos bezdomnego tylko dlatego ze zdanie niektorych byl z marginesu spolecznego
74. Dodane przez WAWA, w dniu - 03-07-2012 12:16
Obojętnie czy zakłócali ciszę nocną czy nie policja powinna pomóc chłopakowi, bo od tego jest policja... A jeżeli komuś przeszkadzały ich krzyki ( hałasy ) na NOWYM RYNKU mógł zadzwonić na policję, może by nie doszło do tego wypadku.No ale jak zawsze policja zrobiła wszystko co w jej mocy i nic nie mają sobie do zarzucenia. KIEDY TO SIĘ ZMIENI? Trzeba zmienić to że policja ma zawsze rację i są nietykalni.
75. Dodane przez HONKO, w dniu - 03-07-2012 12:20
nie było trzeba się ALKOHOLIZOWAĆ!!! Buraki i tyle!!
76. Dodane przez Anna, w dniu - 03-07-2012 12:37
Znane twarze?! Banda kryminalistów po wyrokach, szalejących na wolności! Niech skaczą bakterie - wszyscy na raz albo jeden po drugim i do wariatkowa z nimi jeśli skończą tylko na połamaniu gnatów. Policja wie z kim i jak należy się obchodzić - z nieprzewidywalnymi bandziorami z kartotekami za pobicia nie ma rozmowy tylko pełna gotowość! Zresztą to świr zaczął podobno od szantażu ,że skoczy jak nie puszczą brata - nie puścili i głupek skoczył.Szkoda, że strażaków z płachtą nie zawołali, bo może gnidy nie trzeba by teraz pakować w gips za nasze składki!
77. Dodane przez do 73, w dniu - 03-07-2012 13:27
To że ty się wiecznie upijasz nie znaczy, iż inni tez tak robią. Gość z nudów upił się i z nudów sobie urzadzili widowisko. Za mało obowiązków za dużo źle pojętego luzu i efekty liberalnego wychowania są widoczne. A policji gratuluje zdecydowanego działania.
78. Dodane przez zal, w dniu - 03-07-2012 13:46
dać dzieciom komputery to teraz piszą ....... 
nieważne czy to patologia czy normalna rodzina w każdej mogło się to zdarzyć a POLICJA jest po to aby przyjechać i pomóc by nie doprowadzić do takiego czynu a oni co zrobili nic...jeszcze szarpali się z bratem jego zamiast pomóc skoczkowi no po prostu brak słów normalnie BRAWO dla Policji ładną opinie sobie wyrabiają niedługo ludzie nie bendą dzwonić pod 112 bo bendą się bali że przyjadą i pobija człowieka wielki wstyd...wstyd...wstyd....
79. Dodane przez Ruddi, w dniu - 03-07-2012 15:23
LESZCZYŃSKA POLICJA TO PO PROSTU BANDA (...) KTÓRZY TYLKO POTRAFIA SIĘ LANSOWAC W SŁUŻBOWYCH AUTACH. OGOLENI I IBWIESZENI ŁAŃCUCHAMI Z "ZIMNYM ŁOKCIEM" TAKIE SCENY WIDUJĘ CO DNIA. ZA TO JAK PRZEPĘDZĄ AUTA Z PRZEJAZDU PKP , JAK TO ZROBIŁ rOBERCIK TO ZARAZ IM SIĘ KRYSZTAŁOWA GWIAZDA NALEZY I PREMIA. PYTAM SIĘ ZA CO ??? NIECH PIEKARZ TEŻ DOSTANIE TAKA GWIAZDĘ. WSZAK BEZ NIEGO NIE BYŁOBY CHLEBA.....
80. Dodane przez do komentarza 76, w dniu - 03-07-2012 15:30
kobieto kim ty jesteś? Jak można tak o drugim człowieku pisać? dla ciebie każdy na procentach to kryminalista po wyrokach? zakompleksiona pełna jadu i nienawiści absolwentka szkoły policji w Pile czy gdzieś tam? 
Kobieto ogarnij się trochę i odrobinę współczucia. Rodzinie poszkodowanego radze zwrócić się do portalu elki o udostępnienie IP tej osoby z kom 76 - jest o co skarżyć i to bym wykorzystała
81. Dodane przez do 76, w dniu - 03-07-2012 16:12
czytając twój komentarz napiszę krótko, ty masz być żoną matką? a jaką jesteś córką ?Wstyd za taką kobietę!
82. Dodane przez ka, w dniu - 03-07-2012 16:22
do 77 naucz sie czytac i wskaz miejsce gdzie napisalam ze wiecznie sie upijam.stwierdzam fakty bo po imprezie na lotnisku duzo osob bylo po alkoholu ale to nie znaczy ze oni wszyscy sa bezrobotnymi alkoholikami!zdecydowane dzialanie policji?smichu warte oby jak najmniej tak zdecydowanych dzialan.a tego ze policjant potrafi sie zabic i cala swoja rodzine juz bez komentarza zostawisz?tez zle wychowany czy za malo obowiazkow?a moze dlatego ze to funkcjonariusz i jemu wolno?ludzie przestancie tez pisac ze za podatki jest leczony jak wogole mozna tak myslec?!!!ale skoro macie juz takie zdanie to napiszcie tez z pretensjami do sejmu ze za nasze podatki politycy chaty sobie buduja i wodke pija.co do 76 to zastanow sie jaka jestes osoba skoro czlowieka lezacego w szpitalu nazywasz GNIDA to kim ty jestes?
83. Dodane przez ka, w dniu - 03-07-2012 16:32
szkoda ze niektorzy widza w innym czlowieku tylko jakas kartoteke policyjna ale cale szczescie jest duzo osob ktorzy nie mysla w ten prymitywny sposob:(
84. Dodane przez do kom.76, w dniu - 03-07-2012 16:38
wszyscy ludzie sa równi wobec prawa i policjanci na równi powinni traktowac wszystkich a nie dzielic na kategorie
85. Dodane przez do kom. 76, w dniu - 03-07-2012 16:45
Jestem też kobietą ale komentarz twój,ocenia ciebie jako bardzo złą osobę nie można cię nazwać kobietą lecz czymś godnym potępienia,Jak z ust człowieka mogą paść tak okrutne i pełne mściwości słowa,bronisz policję bo czyni zło,tak jak napisał kom.80 ile jadu i nienawiści ,nie życz nigdy nikomu żle ,bo nie wiesz co cię w życiu czeka,zresztą nikt z nas nie wie,Napiszę wprost jesteś gorzej niż zero,choć nie znam chłopaka ani jego rodziny ale twoje słowa są obrzydliwe,wiedziałam że ludzie -nie wszyscy - są podli ,sama przeszłam tragedię i doświadczyłam złośliwości ludzkiej,dlatego proszę rodzinę aby nie brała sobie do serca tak okrutnych ,obrzydliwych słów od kom.76. Jesteś BESTIĄ. Tylko czy ty potrafisz zrozumieć co to BESTIA ,tyle co chciałam napisać.
86. Dodane przez Aaaaaa, w dniu - 03-07-2012 16:51
WY tu Wszyscy sie ogarnijcie z tymi komentarzami!!!
87. Dodane przez do rodziców poszkodowanego, w dniu - 03-07-2012 16:59
Bądzcie dzielni ,należy wierzyć że syn wasz wyjdzie z tego ,ale mimo to nie zostawcie tej sprawy bez echa,a to że wypił,zna ktoś osobę która nie pije,bo ja nie,Wystaczy zwrócić uwagę jak się zachowuje władza jak wypije,gorzej jak żle i tu się krytykuje Waszego Syna,choć jestem abstynentką ale znam życie i rozumię wiele,i jeśli ktoś wypije trochę to robi się aferę że pijak ,zboczeniec ,czy kryminalista,Ludzie naprawdę zanim napiszecie coś co kogoś zaboli ,nie piszcie wcale,ja też doświadczyłam szkalowania i nikt nie patrzył jaki ból mi sprawia a to jest bolesne,Jacy ludzie potrafią być złośliwi i cieszyć się z czyjegoś nieszczęścia to się nie mieści w naszych głowach.A koment 76 to już naprawdę zło konieczne jak można tak żle pisać .Komentarzu czy nie wstyd ci ,ale myślę że u ciebie nie ma wstydu ,kultury jesteś nikim poprostu nikim ale mimo to pewna siebie,oby to zło które napisałaś nie obróciło się przeciwko tobie.
88. Dodane przez thc00, w dniu - 03-07-2012 18:55
leszczynska policja to banda (...) nie umieja nic robic tylko bic odrazu i obrazac juz nie raz mialem przejscia z tymi leszczynskimi (...) za darmo to umieja bic ale jak widza ze kogos ktos bije to ida w droga strone najchetniej (...) tych wszystkich pseudo policjantów
89. Dodane przez olo, w dniu - 03-07-2012 17:51
29 lat i "michałek" co to dzidziuś jest ?
90. Dodane przez do 76, w dniu - 03-07-2012 18:48
Dziwne, że nie zatrułaś się jeszcze swoim jadem. Twoja rodzina ma przerąbane.
91. Dodane przez marzena żyndul, w dniu - 03-07-2012 18:59
polcicja leszczyńska jest poprostu od łapania niby narkomanów by muć spalić lub wciągnąc w nosa to co zrewidują a potem małolaty naciągać na seks czy nie tak droga policjo kto niedawno miał sprawę o wykorzystywanie nastolatki z leszna no jak kto policjanci bez jaj bo z jajami nierobią takiego czegoś brak mi słów.
92. Dodane przez anna, w dniu - 03-07-2012 19:50
z kom. nr 6o zgadzam się w 100%. Jak przejechałam na przejściu rowerem na czerwonym, bo nie było ruchu i zatrzymał mnie policjant, grzecznie poprosiłam go o legitymacje... masz racje trzeba wylegitymować tych zdzieraczy mandatowych...
93. Dodane przez luki, w dniu - 03-07-2012 19:58
Dla obrońców chłopca, który skoczył z wiaduktu... 
dlaczego ma być leczony ze środków NFZ, a nie ma środków pieniężnych na rehabilitację ofiar wypadków samochodowych itp... 
dlaczego oskarżacie Policję a bronicie 29 latka, któremu odbiła palma.... 
ja rozumiem, że wielu z Was byłoby szczęśliwych...gdyby nietrzeźwy 29 latek został uratowany, a w szpitalu ze złamanym kręgosłupem leżałby policjant.... 
dziwny jest ten kraj.... 
można współczuć rodzicom, ale za głupotę trzeba płacić, szkoda, że w tym przypadku za publiczne pieniądze, tj. ze składek na ubezpieczenie społeczne, w sytuacji, gdy nie ma środków na leczenie ludzi na prawdę chorych...
94. Dodane przez dla ciebie pani marzena żyndul, w dniu - 03-07-2012 21:07
do 44 ty policyjny gnyku możesz tak napisac jedynie nie podpisująć się bo strach ci nie pozwala na podpisanie a ja się podpisuje bo mam was (...)........i uważaj kolego by nie stało ci się nic złego kiedyś bo różnie bywa pujdziesz upadniesz i zostaniesz inwalidą a wtedy ja napisze poco się pchałeś na wysoki chodnik hahahahah (...)
95. Dodane przez do 71, w dniu - 03-07-2012 21:04
TAK ,POLICJA BIJE I (...) BEZ POWODU,BYŁEM ŚWIADKIEM TAKIEJ SPRAWY I ZA TO DOSTALEM PO GĘBIE A KOLEGA NIESTETY ZMARŁ I NIE MASZ RACJI BIJĄ BEZ POWODU ABY SIE WYŻYĆ
96. Dodane przez marzena żyndul, w dniu - 03-07-2012 20:02
do 90 dla nas zawsze będzie michałkiem a ty człowiekiem bez honoru nawet się niepodpiszesz a takie niemądre wypowiedzi że cię mama nie kocha i ci nie słodzi to nieznaczy że masz być zamądry
97. Dodane przez wioleta żyndul, w dniu - 03-07-2012 21:03
no proste bo leszczynskie 9...0 to tylko jada z checia do małolat pijacych piwko na ławce i zamiast zawiesc do rodzicow to rapraszaja do kabaryny na gale za 5 dyszek....sama czytaalam smsy do jednej malolaty od jedego palkarza i poprostu zal rodzina w domu ,chore dziecko a w glowie tylko pustka...zal poprostu słw jednym z takich to pan k(...) K... i jego przydupasek.zamiast na słozbie to jezdza do mojej 15 letniej sasiadki gdzy niema rodzicow w domu i wychodza z usmiechem po 2 godzinach..i o czym to swiadczy???  
a michalowi to zycze szybkiego powrotu do zdrowia a dla najblizszych pocieszenie,ze michal zawsze wychodzi calo z sytulacji i tak w tym przypadku tez będzie.a dla idiotow ktorzy sa(...)...
98. Dodane przez do 89, w dniu - 03-07-2012 20:17
nawet jak 29 lat , to dla matki i ojca zawsze bedzie dzidziusem,nie masz dzieci czy nie mozesz,to nie obrazaj,ale w tobie złosliwosci,rodzina cierpi napewno a ty takie bojkoty wypisujesz jestes godny potepienia ,skad wiesz co ciebie czeka i nie smiej sie,bo moze taki przygłup jak ty kiedys bedzie sie smiał z ciebie-oby nie bo to przykre.
99. Dodane przez Xx, w dniu - 03-07-2012 20:22
Czy w takim przypadku nie powinien być wezwany przez policję negocjator lub psycholog? Do kom 76: Dobrze, że nie jesteś moją krewną! Wstydzę się! Za Ciebie!
100. Dodane przez APAPAPA......, w dniu - 03-07-2012 20:25
Do kom. 89 moj syn ma 34 lata i mowię do niego zdrobniale...to tez kwestia tego jak zostales wychowany w domu a mowiąc do syna czy corki "SERCE" wcale nie świadczy o tym ze to DZIDZIUSIE>>>>>>................
101. Dodane przez Aaaaaa, w dniu - 03-07-2012 20:29
Nasza leszczyńska Policja to Jakis Skandal mysli jeden z drugim ze jest policjantem to mu wszystko wolno!!
102. Dodane przez dO KOM 89., w dniu - 03-07-2012 20:40
wIDZE ZE NIGDY NIE ZAZNAŁES MILOSCI I CZUŁOSCI. SZKODA ALE MASZ PECHA
103. Dodane przez Lol, w dniu - 03-07-2012 20:48
Banda się odgraża , banda rządzi -to jest to właśnie, za komuny niemożliwe! No i po to właśnie mamy policję,by nas broniła przed takimi! Ale mamy demokrację, wolność i więcej nauczycieli dobrze zarabiających a mniej policji z pensją 1.500 na miesiąc by się z pijakami użerać! Ta grupka znajomych i brat nie mogła przekonać narwańca by zlazł z barierki a policjant miał pijakowi przemówić do rozsądku?!Przecież jak tu widać od nienawiści do policji aż huczy, to oni za takie traktowanie mają własne życie narażać?! Żyj jak człowiek a nie zwierzę! Jak ktoś wódki nie umie pić to niech pije mleko - będzie wielki i trzeźwy, zawsze twardo stąpający po ziemi i nie zapomni o prawach fizyki!
104. Dodane przez Ikar, w dniu - 03-07-2012 21:00
Powtórzę to, co już raz pod innym newsem napisałem. Hałasująca, nawalona zgraja kręciła się pod wiaduktem od strony Nowego Rynku już około 23. Pewnie się doprawili, nadal świrowali do 5 rano, jednemu odbiło zbyt mocno a potem gdy nadjechała policja stało się nieszczęście... Podziwiam cierpliwość mieszkańców, że wytrzymali do 5 rano to hałaśliwe i chamskie zachowanie tej ekipy. Aż dziwne, że ci bohaterowie nocy tak długo nie ponieśli uszczerbku na zdrowiu, że np. nie pobili się nawzajem. Częste patrole w tej okolicy mogą wiele zmienić. Niemal co wieczór na schodach z wiaduktu siedzą mniejsze lub większe grupki popijające napoje "energetyczne". Tyle, że służby mundurowe raczej omijają te miejsca. Szkoda. Okolice pod wiaduktem to totalny syf robiony przez ludzi i przez stada gołębi. Ale gołębie i kilogramy ich odchodów to już osobny temat dziwnie nie zauważany przez odpowiednie służby (Sanepid, Urząd Miasta).
105. Dodane przez DO KOM 104, w dniu - 03-07-2012 21:45
STUKNIJ SIE TROSZKE W ŁEPETYNE BO LEDWO ZACZĄŁES SWÓJ KOMENTARZ A JUZ KŁAMIESZ I WPROWADZASZ LUSZI W BŁĄD. WIEM CO PISZE CHŁOPIE. WIEC JAK PISZESZ TO PISZ PRAWDE A NIE POPWIADASZ BZDURY
106. Dodane przez marzena żyndul, w dniu - 03-07-2012 22:10
do 104 adlaczego tak się dzieje pod tym wiaduktem...........................bo jest ciemno a wtakie miejsca to policja (...) zajeżdzać
107. Dodane przez obywatel, w dniu - 03-07-2012 22:34
policja=(...)=jedna wielka mafia-zawsze bez winy.(...)!!!!!
108. Dodane przez nie ma co znadzie się usprawiedliweinie Policji, w dniu - 03-07-2012 23:28
Policja musi pozostać bez winy, bo musiałaby wypłacić odszkodowanie za swoją głupotę
109. Dodane przez polonistka, w dniu - 04-07-2012 05:04
Matko kochana!! Ludzie ?!?!?!?! Jakie Wy macie szkoły pokończone, że piszecie z takimi błędami (żucić, któży) Wasi poloniści się za głowy chwytają, no chyba , że nauka poprawnej pisowni w klasach I - III była dla Was murem chińskim, to ja w takim razie przepraszam:)))))))) 
A teraz krótki komentarz do artykułu i tego zajścia. Wina leży po obu stronach to raz, dwa faktem jest, że dzisiaj byle piwo i fetniaka się zgrywa , trzy - te "mundurki" naprawdę sprawią , że w głowie jest tylko mózg , a o umyśle nie było ani widu, ani słychu:), po czwarte drodzy pokrzywdzeni mieszkańcy miasta Leszna!! APEL DO WAS - UDAJCIE SIĘ MOŻE PO JAKIEŚ PROSZKI NASENNE, BO NORMALNY CZŁOWIEK JAK ŚPI TO ŚPI I ŻADNA GRUPKA PIJANYCH NIE JEST W STANIE GO OBUDZIĆ, a jeśli już tak się stanie to gdzie Wasza reakcja?? Następuje u Was natychmiastowy zanik pamięci i nie wiecie , gdzie leży Wasz telefon? I nie znacie numeru 112?? To numer ALARMOWY - sobie zapiszcie i na drugi raz, jak jeden z drugim przykładny i porządny mieszkaniec Leszna zostanie zbudzony przez grupkę pijanych osób, to niech przedzwoni pod 112 i zgłosi zakłócenie ciszy nocnej, a takowa trwa od 22.00 do 6.00. Jednym słowem jak tak czytam niektóre wypowiedzi to nasuwa mnie się jedno - MASAKRA !!
110. Dodane przez DGR, w dniu - 04-07-2012 07:57
oj tak gadacie a oni nie sa wcale tacy zli jak mi tlumik sie przepalil we wrzesni to co prawda patrol samochod sprawdzil ale bez mandatu puscil po prostu oni wiedza kto jest cos warty a kto nie kto normalny cala noc chleje sam sobie winny a nie oni najlepiej zwalac wine na policje a koledzy dlaczego mu pozwolili tak pic do tego stanu mniej pic panowie a nie miec zale najlepiej miec zal do kogos a nie do siebie
111. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 04-07-2012 08:00
No i sprawa rozwiązana. Nijaka "polonistka" czyli sędzia, prokurator, polonist(k)a, psychiatra i Bóg wie kto jeszcze w jednej osobie rozwiązała sprawę. A tak na marginesie: gdzie w kodeksie (jakimkolwiek) jest mowa o tzw. "ciszy nocnej"? Dziękuję za uwagę.
112. Dodane przez do kom.111, w dniu - 04-07-2012 08:53
Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym, 
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny. 
§ 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu, 
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny. 
§ 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.
113. Dodane przez mari, w dniu - 04-07-2012 09:17
Czyli wszyscy zapłacimy za jego głupotę. Wystawić fakturę desperatowi jeśli wyjdzie ze szpitala!
114. Dodane przez po lekturze komentarzy, w dniu - 04-07-2012 10:11
Czytając nasuwają się refleksje: 
- rodzina i znajomi oraz ci którym nadużywanie alkoholu i rozrabianie po nocach jest sensem życia są zbulwersowani tym,że policjanci mu nie pomogli. Ale też pytam gdzie był brat i przyjacieli z którymi tam był, że pozwolili mu na przejście przez barierę wiaduktu? Po co tam wszedł? Co chciał tym osiągnąć? Ktoś pisze gdzie był negocjator? Odpowiem pewnie gdzieś był, jest ich przecież tylu, że w ciagu kilku minut mógł stawić się o piątej rano w sobotę na leszczyńskim wiadukcie - ale to byłby pewnie policjant lub policjantka ale z tego co przeczytałem to Michałek ich też nie lubi! Więc skoro chiał skorzystać z hasła promocji Leszna, tak by chciał rozwinać skrzydła- no cóz tym razem nie wyszło. 
- mieszkańcy, którzy wiedzą co normalny człowiek winien robić w nocy są za tym aby policja robiła z całą stanowczościa to co powinna, 
- piszą ci, którym na widok policjanta jad z ust tryska i ci zawsze bedą przeciwko policji bo inaczej być przecież nie może, ale zapewne jak im za przeproszeniem mordy obiją lub buchną komóre to biegiem do komendy no bo jak by inaczej płacą podatki na tych w/g nich "nierobów i nieudaczników" wiec mają pełne prawo żądać pomocy,  
Reasumując jedno jest pewne: zachowuj się normalnie, przestrzegaj przepisów prawa i ogólnie przyjętych norm a zapewne nie bedziesz musiał( ła) mieć kontaktu z tymi, których wszyscy tak bardzo nienawidzą i tym którym płacą potężne pieniądze pochodzące od poczciwych podatników. Zgodnie z powiedzeniem " kowal zawinił, cygana powiesili" tj. Michałkowi coś się w głowie poprzewracało a policjantów na szubienicę!
115. Dodane przez Zywe Swiadesctwo, w dniu - 04-07-2012 10:44
"...z serca ludzkiego" 
Jezeli czujesz, ze nie dajesz rade z soba samym i z Twoim zyciem przyjdz do Zywego Boga w modlitwie popros go o pomoc, wyznaj mu wszystko co Cie trapi i z czym sobie nie radzisz- On napewno odpowie na Twoje wolanie. Bog nie ma wzgledu na sobe, nie ma znaczenia kim jestes narkomanem, alkocholikiem, prostytutka, zlodziejem, oszustem, czlowiekiem zdeprawowanym i klamliwym. Jedno wiem Bog Cie Kocha i ma moc zmienic Twoje brudne zycie na lepsze... Moje juz zmienil i nigdy bym tego nie zamienil na stare zycie...
116. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 04-07-2012 10:56
Do kom. 112. No i gdzie ta magiczna "cisza nocna". Wszyscy prawnicy i nie tylko wiedzą, że ów stwierdzenie nie jest zdefiniowane w prawniczej wykładni. Dziękuje za uwagę.
117. Dodane przez do 114, w dniu - 04-07-2012 10:56
i amen.
118. Dodane przez NN, w dniu - 04-07-2012 13:02
No i mial pewnie problem, nie umial sobie z nim poradzić a nikomu nic nie mówił. 
Piszą niektórzy że do pracy ma iść-nie tak łatwo ja teraz dostać! 
To też czlowiek i to powinno BYĆ NIE WAŻNE CZY ELITARNY!!!CZY CAŁKIEM ZWYKŁY! Wszystkim trzeba pomagać. Chłopakowi zycze zdrowia!  
Do Policji i tak nie mam szacunku-bo oni nie zawsze wiedza co maja JAKO PIERWSZE ZROBIĆ. elo
119. Dodane przez do kom 114, w dniu - 04-07-2012 14:03
Po pierwsze było dzwonione 7 razy na policje, i jak Policja przyjechała to zamiast z nim negocjować to lekceważyli Michała. A teraz sądzą że jego brat za atakował policje . I można powiedzieć ci co głupoty wypisują to gówno wiedzą. Można też powiedzieć że Policja nic nie zrobiła co do nich na leżało. oni dobrze wiedzą ze to jest ich wina ze mogli mu pomóc .Chciałem też za apelować do organów że tą sprawę powinno prowadzić jakieś inne miasto a chodzi mi o policje, Prokuraturę, i sąd bo powinno byc nie zależne
120. Dodane przez do kom. 114 i kom.76, w dniu - 04-07-2012 14:51
nie nadużywam alkoholu- jestem zdecydowana abstynentka, w mojej rodzinie nie ma osób dla których nadużywanie alkoholu i nocne rozróby stanowią sens życia ALE zarówno ja jak i moja rodzina jesteśmy zbulwersowani - nie tylko postawa policji w całym tym zajściu ale i po raz kolejny pokazaniem braku profesjonalizmu i brakiem kompetentnego przygotowania zawodowego! Nie boje się policji - miałam kiedyś krewnego policjanta- były mąż kuzynki- ten to dopiero potrafił urządzać nocne rozróby- bil bo policjant może i potrafi tak aby nie było widać- gratulacje! Nie jestem anty policja bo wiem ze są i dobrzy policjanci ale uważam ze prawo powinno być równe dla każdego a policja powinna być bardziej przygotowana.  
Na zakończenie kom 76 - brak slow,nie wiem jak określić osobę wypowiadającą się- poniżej wszelkiej krytyki! A do tych wszystkich, którzy zamiast współczuć i okazać odrobinę zrozumienia ( nikt nigdy nie wiem co jego samego spotka bądź jego najbliższych) zastanawiają się kto zapłaci za leczenie poszkodowanego gratuluje Waszym rodzicom wartości jakie Wam wpoili- materializm na pierwszym miejscu- nic dodać nic ując- a w niedziele pewnie pierwsi w kościele. WSTYD! Nikt z nas nie jest wolny od błędów , nie mam doświadczeń z alkoholem ale wiem ze ludzie pod jego wpływem całkiem inaczej potrafią się zachować i w moich oczach absolutnie ich to nie przekreśla. Kazdy z nas ma za sobą lub przed sobą chwile słabości i życzę Wam krzykacze aby za wasze chwile słabości nie musieli płacić podatnicy i nie skończyły się tak jak ta smutna historia
121. Dodane przez green man, w dniu - 04-07-2012 18:39
jak zwykle - winni się tłumaczą
122. Dodane przez Przemek Ścigocki, w dniu - 04-07-2012 18:51
W dniu dzisiejszym do leszczyńskiej Prokuratury Rejonowej zostało złożone zawiadomienie o możliwośći popełnienia przestępstwa przez funkcjonariuszy policji.
123. Dodane przez Ramona...., w dniu - 04-07-2012 21:56
Po co było dzwonic na policję ???? Czy młodzież potrafi się bawić ???? Jak się bawi młodzież wystarczy pojechać do Boszkowa na dyskotekę do *Dzidasa* tam właśnie widać jak się bawi młodzież...strach się bać.Kto daje pozwolenie na takie dyskoteki...Butelki po piwie fruwają jak ptaki....
124. Dodane przez Olo, w dniu - 04-07-2012 23:46
Jakie halo, już po0licja winna a oni poszkodowani i nawet podobno liczą na odszkodowanie. Nie wiem jak by to miało się stać? potencjalny samobójca traci wszelkie prawa do odszkodowania z polisy ubezpieczeniowej o ile taka miał a czyn - jakikolwiek - popełniony w stanie nietrzeźwym - eliminuje z praw do odszkodowania. Skoro bliscy nie mieli wpływu na pijanego desperata, to skąd oczekiwać siły przekonania od obcej osoby a do tego w mundurze, który źle podziałał na człowieka w pijanym zwidzie . Nie wiem kiedy się używa kajdanek ale chociaż do balustrady mogli go przykuć . A może chcieli a inni nietrzeźwi przeszkodzili policji w tych czynnościach!? Ale od tego są prokuratorzy by zbadali przebieg całego zdarzenia. Jak by nie było pijany jest poza nawiasem! W wypadku samochodowym niekoniecznie winien jest ten kto go spowoduje. Jeśli stwierdzą nadmiar promili u prawidłowo jadącego, to własnie on - niby poszkodowany - będzie miał przypisana winę!
125. Dodane przez DO KOM.124, w dniu - 05-07-2012 07:56
Nikt jeszcze nie uznał policjantów za winnych zgodnie z zasadą domniemania niewinności- jeśli wiesz o czym mówie. Na reszte twoich pytań szkoda czasu zeby odpowiadać bo kim ty jesteś zebyśmy musieli własnie tobie sie tłumaczyc. zapewniam jednak ze sprawa ta nie zakonczy sie w PR W Lesznie
126. Dodane przez A.C.A.C, w dniu - 05-07-2012 14:29
z (...) nigdy nie wygramy nie damy im rady bo to fatalne układy w polsce ciągle mamy , A.C.A.C
127. Dodane przez Do kom.126, w dniu - 06-07-2012 10:15
Fatalne układy w Lesznie pewnie i są ale ta sprawa na Lesznie się nie zakończy. Są głosy prawnicze żeby pisac do prokuratora generalnego ale wszystko pokolei. na wszystko przyjdzie czas
128. Dodane przez marzena żyndul, w dniu - 08-07-2012 12:04
brawo przemek jeśli już zawiadomienie poszło to jest dobrze robie wszystko by cała polska się dowiedziała jakie to (...) z policji będzie dobrze trzymaj się kuzyn a wy bezczelne(...) które piszecie bzdury ogarnijcie się
129. Dodane przez dziw, w dniu - 08-07-2012 13:45
Moje komentarze co do rodziny i wspóczucia nie są ujawniane,czy to nie dziwne,a przecież tej rodzinie należą się jakieś współczucia,a chłopakowi należy życzyć szybkiego powrotu do zdrowia,BRAWO że nagłaśniacie ,bo zobaczcie co zrobiłi 2 policjanci(...) z góry ,wejdż na radio elka GÓRA 2 artykuły ,to nie policja w polsce .Najwyższą i podwójną karę tym niby policjantom,co to za kraj ludzie .
130. Dodane przez ja, w dniu - 08-07-2012 14:31
TYLKO ŻE DOBRE KOMENTARZE NIE SĄ UJAWNIANE,A KRYTYCZNE TAK,CZY TO NIE DAJE DO MYŚLENIA ,SAMA PISAŁAM I MOICH NIE MA ,DLATEGO ŻE WSPÓLCUJĘ RODZINIE I ŻYCZĘ POWROTU DO ZDROWIA,WIEM ŻE DUŻO OSÓB PISAŁO ZŁE KOMENTARZE O POLICJI I ICH TEŻ NIE MA ,CO JEST GRANE
131. Dodane przez do marzeny zyndul, w dniu - 08-07-2012 14:51
bardzo dobrze bo takie sprawy trzeba nagłasniać,i nie poddawajcie się ,szybkieg powrotu do zdrowia chłopakowi a bzdurnych komentarzy nie bierzcie do głowy,madry nie napisze bzdur bo rozumie,a bezmózgowcy niech sobie krytykuja to onich żle świadczy.
132. Dodane przez Daxx, w dniu - 08-07-2012 20:33
pisanie komentarzy nic nie da..jest jak jest..uważam że sprawę postępowania policjantów powinno wyjasnic postępowanie wydziału wewnętrznego.ewentualnie sprawę zbadac prokuratura np Gorzowa itp...Jesli chodzi o leszczynskich strózów prawa z prewencji to faktycznie jest tam kilku małolatów jeszcze niedawno prezentujących poziom przecietnego troglodyty ulicznego,jaki sie wykreował wsród zamulonej uzywkami młodziezy.ale skoro ich przyjeli do policji widocznie ukonczyli rozmaite terapie,pokazali zaswiadczenia o ukonczeniu leczenia z czerwonym paskiem i sa w stanie emocjonalnie z profesjonalizmem słuzyc społeczenstwu)))))
133. Dodane przez marzena żyndul, w dniu - 08-07-2012 21:56
do kom 131 dziękuje za poparcie
134. Dodane przez do 133, w dniu - 08-07-2012 23:31
proszę nie dziękować ,nasze komentarze to między inn.85,129.130.131,przeszłam tragedię i bardzo Wam współczuję,wiem jak bolą okrutne komentarze,bądzcie twardzi chociaż wiem że nie jest lekko,policja zawsze znajdzie dla siebie dobre rozwiązanie,ja mmimo tragedii nie odpuszczę dlatego podałama PANI aby poczytała co wydarzyło się na elce góra -policjanci zawieszeni i policjanci usłyszeli zarzuty,Jeszcze raz wspólczuję i życzę powrotu do zdrowia choc WAS NIE ZNAM ale rozumiem że nie jest Wam łatwo.
135. Dodane przez do 132, w dniu - 11-07-2012 06:54
pierdoły piszesz myślisz że rozumy pozjadałeś tym głupim komentem ,to się mylisz,cały twók komen to bzdury.zamiast współczuć rodzinie i życzyć zdrowia chłopakowi ,to wypisujesz jakieś brednie,co ty możesz wiedzieć że tak się wypowiadasz?
136. Dodane przez DO wszystkich, w dniu - 12-07-2012 17:40
Sprawa została przekazana do Prokuratury Okregowej w Poznaniu. Bezkarność leszczyńskich co niektórych "Funkcjonariuszy Policji" powoli się konczy.
reklama
137. Dodane przez DO 136, w dniu - 13-07-2012 11:07
I WRESZCIE ,MOŻE WRESZCIE SKOŃCZY SIĘ CWANIACTWO NIEKTÓRYCH POLICJABTÓW ,CO NIEKTÓRYM SKOŃCZY SIĘ BEZKARNOŚĆ I ZWALANIE WINY NA POSZKODOWANEGO ,ICH ZDANIE TO ALBO PIJANY ALBO NAĆPANY,NAWET JAK BY TAK BYŁO ,TO ONI OD TEGO ABY POMÓC,DO POLICJI NIE MA PROBLEMU SIĘ DOSTAĆ ,NIE WYMAGAJĄ ODPOWIEDNIEGO WYKSZTAŁCENIA I JEST JAK JEST, JAK ZE ZDROWIEM U CHŁOPAKA,.OBY BYŁO JUŻ DOBRZE
138. Dodane przez Do 137, w dniu - 13-07-2012 11:56
Uratowali Michała. Powoli dochodzi do zdrowia.
139. Dodane przez dawno zapomniana, w dniu - 13-07-2012 14:53
policja...kto był chociaz raz swiadkiem przebiegu spotkania policji,a przemkiem i michałem to wiedza,ze to co pisze przemek to jest prawdą buziaki michu trzymaj sie
140. Dodane przez dawno zapomniana, w dniu - 13-07-2012 14:56
policja...kto był chociaz raz swiadkiem przebiegu spotkania policji,a przemkiem i michałem to wiedza,ze to co pisze przemek to jest prawdą buziaki michu trzymaj sie
141. Dodane przez ja, w dniu - 19-07-2012 19:54
nie ma sensu się wypowiadać,zrobią wszystko żeby policja wyszła na prostą,jak do tej pory nie ma dla nich sprawiedliwości a to przykre,ale przyjdzie czas ze i policji się urwie bezkarnośc ,oni powinni karani być podwójnie bo po to są stóżami prawa,co drugi narzeka na policję i oni dobrze o tym wiedzą,ale niby nie chcą wiedzieć,
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj