Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
2
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow Leszno arrow Awantura w markecie

Awantura w markecie

Awantura w markecie

12.07.2012. Radio Elka, Hania Ciesielska
0712_wozki.jpgNaganą dla pracownika skończył się incydent w markecie Praktiker w Lesznie. Klienci opowiedzieli Radiu Elka, że mężczyzna zabrał ich wózek i wyjął monetę. Próba wyjaśnienia sprawy na miejscu nie była dla nich przyjemna, skończyło się na interwencji w centrali firmy w Warszawie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pan Bartosz wybrał się z mamą do leszczyńskiego Praktikera po konkretną rzecz. Miało być szybko i sprawnie, niestety, nie było. Kiedy oglądali sprzęt, zauważyli, że zniknął ich sklepowy wózek. - Zabrał go jeden z pracowników sklepu, kiedy do niego podszedłem, zobaczyłem, że wyjmuje
złotówkę z urządzenia umożliwiającego wypięcie wózka. Trzymał monetę w ręku i próbował mi wmówić, że wypadła
- opowiada. Klient zwrócił się do przełożonego pracownika, aby sprawę wyjaśnić. - Tak, jak się spodziewałem, monitoring niczego nie zarejestrował. Pan mnie przeprosił i obiecał rabat na zakupy. Na tym jednak skończyły się uprzejmości. Przyszedł inny przedstawiciel kierownictwa marketu i poddał w wątpliwość moje słowa, padły nawet oskarżenia o nieuczciwość z mojej strony. Na koniec przy kasie okazało się, że nie mogę otrzymać upustu, bo nie ma takiej możliwości. Poczułem się bardzo niekomfortowo, a ponadto straciłem wiele czasu, bo wszystko bardzo długo trwało - opisuje rozgoryczony.

Klient sprawy jednak nie zostawił i powiadomił centralę firmy w Warszawie. - Sytuacja została wyjaśniona. Nieporozumienie czy incydent, do którego doszło oczywiście nie powinien mieć miejsca. Pracownik został ukarany naganą, natomiast klient uzgodnił z dyrektorem marketu w pełni satysfakcjonującą go rekompensatę. Mamy nadzieję, że takie sytuacje się nie powtórzą - tłumaczy Gabriela Borowczyk, szef marketingu firmy Praktiker. (han)
 
Komentarze (139)
1. Dodane przez dyko, w dniu - 12-07-2012 11:07
bu ha ha pracownik złodziej za 1 zł a ty wieśmaku chcesz rabat na 1 tysiac zł
2. Dodane przez Juras, w dniu - 12-07-2012 11:09
Czas się przestawić na Obi, w którym jest jakaś taka "sprawniejsza" i bardziej nastawiona na pomoc klientowi obsługa. Ponadto większy sklep, więcej towaru, różnorodność wyboru. Jak tam się szybko wyleczyłem z praktikera.
3. Dodane przez sylwia, w dniu - 12-07-2012 11:09
Cwaniaczki z praktikera pamietajcie ze klient zawsze ma racje a wy co najwyzej mozecie glowe sposcic i przeproscic,
4. Dodane przez uuu.., w dniu - 12-07-2012 11:17
no tak Praktiker, prosisz o pomoc a tam pewna blondynka na oświetleniu, niemal krzyczy na Ciebie, że nie ma czasu.. Ile razy czekasz na pomoc a oni tylko śmiechy i pogawędki miedzy sobą.. Zero szacunku do klienta !!! Już dawno kupuje w OBI !!!
5. Dodane przez Klient, w dniu - 12-07-2012 11:18
Niestety w Praktikerze obsługa a raczej jej brak jest nagminna.Za pracownikiem działu trzeba czasem czekac nawet kilkadziesiąt minut
6. Dodane przez xxx, w dniu - 12-07-2012 11:19
robi problem o 1zł???????normalny???robic człowiekowi problem o głupiego zeta????????
reklama
7. Dodane przez oli, w dniu - 12-07-2012 11:20
Dobry sposób na wysepienie rabatu.brawo wieśmaki!!!Napewno pracownik ukradł złotówkę
8. Dodane przez grzesiek, w dniu - 12-07-2012 15:56
pracownik idota............. klient idiota........... za zete dzwonił do warszawy i na telefon stracił 2 zł ale ludzie mają wyobraźnię..... a pan pracownik to chyba kleptoman jak złotówkę z wózka wyciągał ha ha ha chyba że faktycznie nie wyciągał?(...)
9. Dodane przez do kom.3, w dniu - 12-07-2012 11:30
Zapraszam do księgarni po słownik ortograficzny.
10. Dodane przez xxx, w dniu - 12-07-2012 11:34
a i tak najlepsze było NOMI a nie jakieś praktikery czy obi wielkie sklepy a jesli chcemy cos kupic to nikogo na sklepie nie ma albo sie nie znają
11. Dodane przez jo, w dniu - 12-07-2012 11:34
Panie Bartoszu- bój o złotówkę.....! brawo! Brak tylko Pana zdjęcia z medalem.
12. Dodane przez zasada, w dniu - 12-07-2012 11:45
Nie chodzi o 1zł - chodzi o zasady. 
Tych zasad ciagle brak, co widać po wielu wpisach
13. Dodane przez żle, w dniu - 12-07-2012 11:45
robiąc małe zakupy nigdy nie zabieram wózka niech sobie sami je pchają -a przy okazji panie na fakturach gapią się na ludzi jak przedszkolaki!
14. Dodane przez rex, w dniu - 12-07-2012 11:46
jak szybko i sprawnie to nie do tego sklepu ! Żeby się szarpać o 1 zł? Już nie wiem kto reprezentował niższy poziom klient czy pracownik. Żeby robić wielką awanturę o 1 zł. Cyba ktoś szukał pretekstu i znalazł go. Jestem tylko ciekawa czy ta nagana dla tego pracownika była faktycznie słuszna, czy poprostu miał pecha, że był a tym czasie w pracy jak przyszedł klient szukający zaczepki?
15. Dodane przez WAWA, w dniu - 12-07-2012 11:50
A co miał podarować złodziejowi swoją złotówkę która mogła mu się przydać na parking na ul. Narutowicza? A co do obsługi personelu wszystkich marketów to zachowują się jakby robili tam za karę. A kierownik który potraktował tak klienta nie powinien już tam pracować!!! Kochani pracownicy marketów pamiętajcie że to nie wasze markety, wy tam tylko pracujecie i trochę szacunku dla klienta który wam daje na chleb zarobić, bo przez takich pracowników padło już BRICO !!!
16. Dodane przez madzia, w dniu - 12-07-2012 11:52
Tu chodzi o zasade.... Zlotowka, niby nic...ale przy kasie by mu nie podarowali jakby mu zabraklo.... Dobrze zrobil, chamstwo trzeba tepic.
17. Dodane przez miki, w dniu - 12-07-2012 12:01
ile oni tam zarabiają ze połaszczył sie na złotówke
18. Dodane przez stary60, w dniu - 12-07-2012 12:03
a może ktoś z OBI chce załatwić PRAKTIKERA tak jak "dogadali się z ENTER MARCHE...
19. Dodane przez xxx, w dniu - 12-07-2012 12:23
(...) czytac ze zrozumieniem. Gdzie jest napisane, że przyjechali ze wsi? A ponadto nieważne ile wziął pracownik i do markety weź lizaczka za złotówkę i nie zapłac (bo co to złotówka) to zobaczysz co się z tobą stanie. Tego lizaczka będziesz miał min. za 20zł. O swoje trzeba walczyc.
20. Dodane przez paablo, w dniu - 12-07-2012 12:09
Pracuje tam dużo przypadkowych ludzi ,którzy przychodzą tylko odbębnić 8 godzin ,do handlu trzeba mieć żyłkę!Jak tak dalej będą robić to pójdą z torbami!
21. Dodane przez Fatal, w dniu - 12-07-2012 12:10
Obsługa w praktikerze jest fatalna. To, co piszą wyżej to prawda. Najpierw trzeba czekać na pracownika bardzo długo, a kiedy wreszcie przyjdzie to albo na takim fochu jakby łaskę wielką robił albo nie zna się w ogóle na tym co sprzedaje, a taką wiedzę przynajmniej minimalną mieć powinien. Szkoda że nie ma już nomi i brico.
22. Dodane przez Greg, w dniu - 12-07-2012 12:22
Ludzie z powodu złotówki taka afera! To śmiech w biały dzień. (...)
23. Dodane przez xxx, w dniu - 12-07-2012 12:13
oba markety to szambo.I w jednym i drugim pracują idioci;szczególnie dyrektorzy z obi to wyjątkowi kretyni. Wiem bo pracowałem.
24. Dodane przez IGA, w dniu - 12-07-2012 12:14
NIE OBRAŻAJCIE WIEŚNIAKÓW BLOKERSI LESZCZYŃSCY TO PEWNIE BYLI BO ONI ZA ZETA DADZĄ SIĘ POKROIĆ TYM BARDZIE JAK IM KTOŚ ZABIERZE . 
MOŻE WÓZEK ZOSTAWILI A PRACOWNIK ODSTAWIŁ GO NA MIEJSCE BO PRZESZKADZAŁ / KAŻDY SPOSÓB NA WYŁUDZENIE RABATU JEST DOBRY .TYPOWI LESZCZYNIACY
25. Dodane przez P4, w dniu - 12-07-2012 12:22
Poprosiłem w Praktikerze środek na chwasty do trawnika mlecze itd. Sprzedawca podał mi z szafki specyfik i zniknął. Moja wina nie doczytałem instrukcji. Okazało się , że ten środek zniszczył mi CAŁY trawnik jak Rundap. Już tam nie kupuję.
26. Dodane przez Do kom.5, w dniu - 12-07-2012 12:24
Zgadzam sie w 100% nie dosc ze nikogo nie ma na obsludze by ci pomoc, a jak przyjada po 20 minutach to jeszcze doradzic nie umia, a kiedy idzie sie do kasy to mija kolejne 20 minut bo tylko 1 maks. 2 kasy oslugują! 
A zeby jechac na zakupy w OBI to trzeba wydac wiecej kasy na paliwo dla niektorych i maja wyzsze ceny i nie wszystko maja!
27. Dodane przez Pickwick, w dniu - 12-07-2012 12:24
dlaczego leszczyńskie media milcza o serialu sądowym "Kaufland" contra klient trwajacym od 10 miesiecy....
28. Dodane przez BAMBER, w dniu - 12-07-2012 12:24
TY GRZESIEK ..A SKĄD WIESZ ŻE TO BYŁ BAMBER MOŻE JAKIŚ MIESZCZUCH .ZASTANÓW SIĘ CO PISZESZ:(
29. Dodane przez Maria, w dniu - 12-07-2012 12:26
Praktiker jest do niczego, żadnej fachowej porady, rośliny zaniedbane, wstyd takie wystawiac do sprzedaży i kliencie radź sobie sam
30. Dodane przez do 27, w dniu - 12-07-2012 12:27
bo leszczyńskie media to nie wróżki i nie muszą wiedzieć o wszystkim co się dzieje w regionie, jak masz coś ciekawego to zawsze możesz im zgłosić
31. Dodane przez Maruda, w dniu - 12-07-2012 12:31
Ja nie w sprawie Praktikera ale sąsiedniej Galerii. Może ktoś mi wytłumaczyć dlaczego na drzwiach wejściowych jest znaczek o zakazie fotografowania? Czy to obiekt strategiczny? Chyba że źle zrozumiałem zamieszczony piktogram. 
Inna sprawa bardziej wkurzająca. Chodzi o parking od strony Intermarche. Po 8 rano jest już pełen a kwadrans przed 9 jest zapchany. Nie są to auta klientów bo raczej takich tłumów w Intermarche po 8 jeszcze nie ma a i sklepy są zamkniete. Przypuszczam, że są to auta pracowników. Uważam, że dla pracowników powinny być wyznaczone miejsca parkingowe i to nie najbliżej wejścia. Tak jest w wielu porządnych sklepach w Poznaniu czy w innych miastach.
32. Dodane przez On - ze wsi.., w dniu - 12-07-2012 12:32
Bambry? Wieśniaki? heh.. Tylko, żeby nie te bambry i wieśniaki jak to mówicie, to wy mieszczuchy nie mielibyście co jeść! Skąd pewność, że klient, o którym mowa w artykule jest ze wsi? Opamiętajcie się trochę.. Osobiście sam pochodzę i mieszkam we wsi. Pracuje jako specjalista do spraw sprzedaży, mam bardzo duży kontakt z "miastową ludnością" i uwierzcie mi, że z tego jakie chamstwo i prostactwo panuje w miastach nikt sobie sprawy nie zdaje. Owszem, są ludzie "miastowi", którzy nie mają żadnych negatywnych odczuć w stosunku do ludzi ze wsi, ale chyba są oni w mniejszości.. niestety.. Nie rozumiem ludzi, którzy wyśmiewają się z "wieśniaków". Zabawne jest to, że ten, który tak się naśmiewa i wyszydza później spożywa wiejskie produkty wyprodukowane właśnie przez tego wieśniaka i bambra.. Porażka :/
33. Dodane przez arti, w dniu - 12-07-2012 12:35
dlatego polecam unikac takie sklepy jak Obi czy Praktiker. Lepiej obsluzony zostaniesz w kazdnym innym sklepie specjalistycznym (nie bede robil celowo reklamy) ale sa w lesznie dobre sklepy ogrodonicze i dla majsterkowiczow. Raz kupilem w praktikerze meble ogrodowe i po sezonie jedyne do czego sie nadawaly to do kominka...
reklama
34. Dodane przez alvaro do Pickwick,, w dniu - 12-07-2012 12:43
opowiedz coś o tym może :)
35. Dodane przez Karol, w dniu - 12-07-2012 12:45
Do wszystkich którzy uważają że awantura za 1 zł jest bez przesadą, to proszę dajcie mi każdy po 1 zł. Z komentarzy wynika że już bym miał 5 zł. 
A jak pracownik obrobił wózków 20 dziennie to miał dodatkowo 400 zł na miesiąc i to też nic?
36. Dodane przez koko, w dniu - 12-07-2012 12:53
Do.kom. 28. Bo tylko bambry robią zakupy w marketach!!! Miastowych nie stać na koszyk pełen zakupów a bamber poprosi tatę i ziemię sprzedadzą i parę groszy jest na zakupy :) Unia bambrom życie uratowała. A pamiętam jeszcze parę lat temu na PKS przychodzili i zimą wielkie gile im wisiały!!! :):):)
37. Dodane przez blabla, w dniu - 12-07-2012 12:53
skoro tam mają taką "rewelacyjną" obsługę, to bardzo dobrze że klient się o 1zł kłóci, zwłaszcza jeśli ktoś chciał mu ją chamsko zabrać z wózka!
38. Dodane przez poseł łopuszański, w dniu - 12-07-2012 12:58
Chyba wszystko idzie w dobrym kierunku skoro mamy takie problemy w wiadomościach. Gorzej jak bohaterowie reportarzu rozdmuchają go na cały świat i Leszno zostanie pośmiewiskiem od Sydney po Rio.
39. Dodane przez ALF, w dniu - 12-07-2012 13:02
Ludzie, tu nie chodzi o tą 1 zł prymitywy... tylko o zasady ogólne przyjęte w życiu w spełeczeństwie. Sam był podobną chryje zrobił... Co ro Praktikera - wstyd! Kiedyś kupowałem w tym sklepie lampkę nocną to za pracownikiem działu czekałem dobre 15 minut... skandal! Więcej już tam nie pojadę i nie polecam!
40. Dodane przez ..., w dniu - 12-07-2012 13:06
całe Leszno to jedna wielka wiocha-nie obrażając mniejszych miejscowości...a największe "bambry" w nim mieszkają...heheh taka prawda!!
41. Dodane przez OBI, w dniu - 12-07-2012 13:16
W OBI też szału nie ma, trzeba na prawdę trafić na dobrego sprzedawcę który Ci doradzi na danym dziale, najwięcej to wiedzą kasjerki, wspomnę tutaj o wszechmogącej ochronie z OBI której się wydaje że wszystko wiedzą i z każdego kupującego robią złodzieja. Tłumaczenie ochrony typu że jest to kontrola pracy kasjerka do mnie nie przemawia, a kultura osobista co niektórych ochroniarzy pozostawia wiele do życzenia.
42. Dodane przez eda, w dniu - 12-07-2012 13:25
PRAKTIKER DUŻO TAŃSZY NIŻ OBI.I tutaj cena zrobi swoje.
43. Dodane przez ja, w dniu - 12-07-2012 13:44
Kiedyś w Praktikerze chciałem kupic lampę. Pani z obsługi powiedziała, że te które wiszą nie ma ich na półce. Poprosiłem by przyniosła z magazynu.... po 15 minutach oczekiwania pani wróciła bez lampy i powiedziała że ona kończy już pracę i mam pytać kogoś innego. Oczywiście lampy nie kupiłem.
44. Dodane przez ala, w dniu - 12-07-2012 14:00
Często kupuję w różnych ,,sieciówkach" w Niemczech, tam pracownicy muszą odznaczać się dużą kulturą osobistą, nie to co u nas(są oczywiście wyjątki) Robią klientom łaskę, jakby pracowali za karę. Dobre traktowanie klienta uzależniają chyba od wysokości wynagrodzenia. Ja pracuje jako pomoc biurowa za najniższą krajową ale gdyby mi przyszło do głowy tak traktować petentów, szef 5 minut by się nie zastanawiał i kogoś uprzejmego na moje miejsce znalazł.  
Co do powyższej sytuacji jeżeli jesteś nieuczciwy w małym to i w wielkim nie zasługujesz na zaufanie. Gdyby jakiś inny pracownik(który niepotrzebnie się wtrącił) dodatkowo oskarżył mnie, że to jednak ja kłamie też dzwoniłabym do kierownictwa(u miejscowych zazwyczaj niczego się nie załatwi, a czego jak czego ale kierownictwa sieci to oni boją się bardzo )Z TĄ RÓŻNICĄ, ŻE JA ŻADNEGO ODSZKODOWANIA BYM NIE ŻĄDAŁA.Bo niby za co? stracony czas? Koń by się uśmiał!
45. Dodane przez Klo095, w dniu - 12-07-2012 14:06
hahaha bez sensu takie coś zgłaszać ale ok
46. Dodane przez darek, w dniu - 12-07-2012 14:24
Pan LESZEK S zawsze chętnie pomoże w Praktikerze nawet jak nie jest to jego dział Pozdrawiam Pana Leszka
47. Dodane przez marek, w dniu - 12-07-2012 14:28
praktiker to dziadostwo i niekompetencja.Kilka razy usiłowałem coś kupić a pracownicy zamiast pomóc to wolą powiedzieć że nie ma.Leczą klientów konkretnie
48. Dodane przez xde, w dniu - 12-07-2012 14:31
Szanowni Państwo obrażacie się nawzajem "wieśniacy" "mieszczuchów" i odwrotnie w tym wszystkim nie chodzi o to kto skąd pochodzi ale o to kto jakim jest człowiekiem.Pracownik marketu okazał się zwykłym oszustem i złodziejem i naprawdę nie ma znaczenie czy jest z miasta czy ze wsi, czy skonczyl podstawówkę czy studia.Chodzi o to że okazał się nieuczciwym i dzisiaj wyjął komuś złotówkę z koszyka a jutro weźmie portfel bo ktoś nieopacznie na chwilę odłoży go do koszyka oglądając jakiś towar.Zatem nie ma znaczenia czy klient kłócił się o złotówkę czy o 10 tysięcy istotne jest to, że okazja czyni złodzieja a nieuczciwych nie brakuje i takich ludzi należy nauczyć że kradzież nie popłaca
49. Dodane przez anka, w dniu - 12-07-2012 14:51
do koko. (...). Samo nic nie przyjdzie nawet ludziom na wsi. a poza tym uczciwi i porządni ludzie mieszkają i na wsi, i w mieście. Nie chodzi o 1 zł ale o fakt, że tak się nie robi ludzie
50. Dodane przez ryn, w dniu - 12-07-2012 14:39
robicie hałas o złotówe a przyjdźcie na Rynek o 6.30 w niedziele, posłuchacie jak w ogródkach "lodowych" sprzątają. Biedne kobiety ciągną fotele po podłodze robiąc niemiłosierny hałas na cały rynek. Współczuję mieszkańcom bo nawet w niedziele nie mogą się wyspać nie mówiąc o urlopie
51. Dodane przez keks, w dniu - 12-07-2012 14:49
za PIS za złotówką ludzie sie tak nie szmacili ale widocznie za Tuska 1 zł to niestety łakomy kąsek
52. Dodane przez dyko, w dniu - 12-07-2012 14:53
PISZĘ DUŻYMI LITERAMI DLA TYCH KTÓRZY NIE POTRAFIĄ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM W KOMENTARZU NR 1 NAPISAŁEM WIEŚMAK A NIE WIEŚNIAK
53. Dodane przez do kom 15.., w dniu - 12-07-2012 14:57
Ty chyba na głowę upadłeś (łaś) to Ty jesteś tylko klientem...jak czytam Twoje wypociny to aż mi się słabo robi....Powiedz mi jak obsługa marketów ma być miła dla nas,was skoro na każdym kroku znajdzie się oszołom któremu się spieszy itp... co chwila słychać jak wyżywają się na Kasjerkach że kolejki że cena nie ta...A CO KASJER (KASJERKA) jest winna? jak powiedział to NIKOŚ DYZMA ...."Wpuścić Chamstwo na Salony"...pozdrawiam zielonyPL
54. Dodane przez asdasd, w dniu - 12-07-2012 16:05
popieram P.Bartosza! Wogóle jak można tak postapić ze strony pracownika pewnie całą swoją zmianę chodzi po swoim dziale i szuka takich wolnych wuzków (pewnie wszyscy tak robią skoro za obsługą sie doczekać nie można) A po drógie tak jak pisał już kotś wczesniej ogranie 20 wuzków dziennie i już minimum 20zł w kieszeni razy 20 dni roboczych 400zł wpada dodatkowo za zaniedbywanie swoich obowiązków pracy
55. Dodane przez ada, w dniu - 12-07-2012 16:06
DO KOM> NR 51 
Jakby nadal rządził PIS to za góra trzy lata mielibyśmy tak jak w grecjii albo i gorzej, PO przynajmniej zajmuje sie sprawami Państwa a nie wyszukuje sobie problemów czy i gdzie bedzie stał krzyż i kto i za co musi odejść
56. Dodane przez JARES, w dniu - 12-07-2012 15:41
ZARABIAJAC NAJNIZSZA KRAJOWA TEZ BILBYM SIE O ZLOTOWKE,ZAWSZE JAKAS KASA,A JA TEMU PRACOWNIKOWI DALBYM TA ZLOTOWKE BO CI PRACOWNICY TO TACY SAMI JAK CI PRZED SKLEPEM I CZEKAJACY NA WOZKI.
57. Dodane przez klientka, w dniu - 12-07-2012 16:01
w Praktikerze jest fatalna obsługa, czekasz aż łaskawie ktoś do Ciebie podejdzie.... i tak można czekać i czekać... jeżeli kogoś poprosisz o pomoc to okazuje się, że pracownik nie jest z tego działu i szuka kolegi, po czym i tak nikt nie przychodzi... pracownicy nawet nie wiedzą jaki sprzęt posiadają na sklepie!!! wstydźcie się pracownicy Praktikera żeby na wózkach dorabiać....
58. Dodane przez albert, w dniu - 12-07-2012 16:11
marne pensje musza byc skoro walcza o kazda zlotowke,
59. Dodane przez olo, w dniu - 12-07-2012 16:20
chciałbym zobaczyć wszystkich tych co piszą że z tą złotówką to śmiech na sali w sytuacji jak z ich koszyka monetę wyciąga dany pracownik pewnie by jeszcze z kieszeni dali mu z 5 zeta?? raczej nie zrobili by pewnie większą aferę niż facet opisany w artykule więc po co to wyśmiewanie gościa???
60. Dodane przez do 59, w dniu - 12-07-2012 16:40
Nawet o 5 zł bym nie robił afery Jesteście śmieszne małe POlaczki.
61. Dodane przez baran, w dniu - 12-07-2012 16:41
Dla mnie klient to PAN!! Ja z jego zakupów żyję. Jak go kantuje na 1 zł i następnego też, to tylko do czasu aż się zorientuje. potem już jego i obawiających się orżnięcia klientów nie będzi w tym sklepie. Wtedy muszę myśleć o likwidacji interesu bo zmiana sprzedawcy pod tym samym szyldrm g..no da!!
62. Dodane przez Patrycja, w dniu - 12-07-2012 17:10
Zgadzam się co do pracowników Praktikera- w grupkach stoją, wielkie rozmowy toczą i śmieją się najwidoczniej z klientów-takie miałam osobiste odczucie i przy kasie to samo, Panie zerkają na siebie i w śmiech, przydałaby się lekcja Savoir vivru dla personelu.
63. Dodane przez Anna, w dniu - 12-07-2012 17:26
Może wreszcie ten incydent da do myślenia dyrektorowi praktikera i innym nierobom żeby coś zmienić. Marne pensje = marna obsługa...
64. Dodane przez dosia, w dniu - 12-07-2012 17:38
Ja robie zakupy tylko w Poznaniu pełna kultura :) 
W Lesznie jeszcze daleko do tego poziomu!!!!!
65. Dodane przez Do 15, w dniu - 12-07-2012 17:42
NIe zapominaj , ze sprzedawca to tez czlowiek, a nie robot, ktory widzi wiecznie niezadowolonych klientow,ktorzy mysla, ze jak zostawiaja kase to trzeba po d...calowac.Drogi kliencie, bedziesz mily i usmiechniety to i obsluga bedzie podobnie sie zachowywac.
66. Dodane przez PRACOWNIK PRAKTIKERA, w dniu - 12-07-2012 18:19
KLIENCI PRZYHCODZA I TRAKTUJA CIE JAK SMIECIA A TY MASZ SIE DLA NICH PONIŻAC PROSZE CIE NIE JESTESCIE WARCI TEGO ZMIENCIE PODEJSCIE DO PRACOWNIKOW TO ONI ZMIENIA DO WAS A PO DRUGIE RACZEJ NIE CHCIALBYS ROBIC ZA TE PIENIADZE CO MY.G.. WIEDZIE A WIELKIE KOMENTARZE NIE JEDEN Z WAS NA NASZYM MIEJSCU MIALBY TAKIE SAMO PODEJSCIE JAK MY A PO DRUGIE JAK ZNACIE SIE NA WSZYTSKIM TO SAMI SIE OBSŁUŻ. NO I NA KONCU BO TEGO NIE WIECIE PRAKTIKER TO SKLEP SAMOOBSLUGOWY TAK JAK INNE MARKETY W BIEDRONCE TEZ CI LADUJA MLEKO DO WOZKA HAHAHA
67. Dodane przez ada, w dniu - 12-07-2012 18:39
obsludze brak kompetencji i jej nie ma ALE ok poltora miesiaca temu kupowalamm farbe magnat i bylam z 2 razy i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu podchodzil sapracownik - sam i tlumaczyl co to za farba itp byl kompetentny i sympatyczny
68. Dodane przez p, w dniu - 12-07-2012 18:52
moze którys z tych takich niezadowolonych klientów chciałby spróbowac pracy w markecie.wbrew pozora tez obowiązuja jakies kolejki............ to nie jest latwy kawalek chleba........a Polacy tylko narzekac umiecie.
69. Dodane przez ania, w dniu - 12-07-2012 20:38
ja tez ostatnio robiłam zakupy w Praktikerze i macie racje obsługa fatalna a szczególnie pani na dziale ogrodowym chyba (...) zachowywala sie tak jakby za kare tam robiła.Fatalna obsługa z jej strony naprawde.
70. Dodane przez klientka, w dniu - 12-07-2012 18:59
Jestem zadowolona i to bardzo z obsługi klienta wszystko wytłumaczy i na spokojnie. poświęci Ci tyle czasu ile potrzeba. Dyrektor powinnien być dumny że ma takich pracowników. A OBI przy PRAKTIKERZE się chowa!!!! : )))))
71. Dodane przez do kom 48, w dniu - 12-07-2012 19:09
Całkowicie popieram!
72. Dodane przez wiktoria, w dniu - 12-07-2012 19:13
wiara to ma z gorkiem żal
73. Dodane przez MAGDA, w dniu - 12-07-2012 19:24
LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ , TU NIECHODZI O TĄ ZŁOTÓWKĘ.TAKIE JAJA TO Z KOLEGAMI PO PRACY NIECH SOBIE ROBI.
74. Dodane przez Skromny, w dniu - 12-07-2012 20:05
A Ja lubię przychodzić do Praktikera, spędzam tam dużo czasu. Załoga jest super, większość klientów jest miłych tak samo jak pracownicy. Jak by były nagrody dla najmilszego pracownika to bym ją przyznał Panu Darkowi.
75. Dodane przez rychu77, w dniu - 12-07-2012 20:21
jeśli w markecie Praktiker obsłudze brak kompetencji, to polecam obi ...tam dopiero głupoty wciskają,udając że się 
znają.Ja jednak wole żeby ktoś powiedział że czegoś nie wie niż wymyślał głupoty.
76. Dodane przez rychuu, w dniu - 12-07-2012 20:23
jeśli w markecie Praktiker obsłudze brak kompetencji, to polecam obi ...tam dopiero głupoty wciskają,udając że się 
znają.Ja jednak wole żeby ktoś powiedział że czegoś nie wie niż wymyślał głupoty.
77. Dodane przez xxx, w dniu - 12-07-2012 20:45
hahahahahahahaha
78. Dodane przez pracownik marketu, w dniu - 12-07-2012 20:51
jaki KLIENT taka OBSŁUGA!!!!
79. Dodane przez Paulina, w dniu - 12-07-2012 21:13
Do komentarza 66- Też pracuję z ludźmi ale takiego podejścia nie mam. W takim razie powiedz mi PRACOWNIKU PRAKTIKERA w jakiej pracy jest łatwo???????????????????
80. Dodane przez wujek, w dniu - 12-07-2012 21:40
Pracowałem w Praktikerze od początku sądzę że ludzie sami są nie poważni pisząc tutaj takie głupoty. Przychodzisz do pracy masz sporo zdań z wczorajszego dnia z tym że detektor (...)wymyśla nowe + obsługa klienta a na to wszystko jesteś sam na wielkim dziale. To nic dziwnego jeśli o godzinie 8 rano nie ma wcale klientów a o godzinie 11 jest ich już tylu że nie jesteś w stanie tego ogarnąć to co jest winna sprzedawcy. Dlaczego klienci nie pójdziecie do detektora bądź kierownika bądź też nie napiszecie do centrali że po prostu jest mała obsada w markecie. Tylko wyżywają się na sprzedawcy który na każdym kroku musi wysłuchiwać od FM że coś jest nie tak od klientów kierownika i dyrektora nie wspomnę o wspaniałym kierownikiem magazynu. I to wszystko za 1100 zł miesięcznie.
81. Dodane przez tom, w dniu - 12-07-2012 21:31
CIEKAWE CZY FAKTYCZNIE TAK BYŁO CZY TEN SPRZEDAWCA NIE ZOSTAŁ WROBIONY PRZEZ KLIENTA. LUDZIE SĄ PODLI WIĘC NIE ZDZIWIŁO BY MNIE TO. ALE NAD TYM NIKT NIE POMYŚLI. W POLSCE JEST TAK ZAWSZE WINNY I SKAZANY BO TO TYLKO ZWYKŁY ROBOL. POKAŻCIE TO NA FILMIE A UWIERZĘ. INACZEJ TO TYLKO SŁOWO PRZECIW SŁOWU. PRAWDY NIKT NIE ZNA .A NAGANA JEST ZA 1 ZŁ BO KTO UWIERZY ROBOLOWI . POPROSTU ŻAL
82. Dodane przez aha, w dniu - 12-07-2012 21:36
to wy nie wiecie ze w obi wiekszosc pracownikow to ci ktorzy odeszli z praktikera?
83. Dodane przez mirek, w dniu - 12-07-2012 22:50
do pana koko żebyś ty gamoniu wiedział że by nie te (...) ze wsi to tobie by wisiały gile z głodu wielce zapracowany psożyt
84. Dodane przez Mika, w dniu - 12-07-2012 22:05
NIE SZKODA ZDROWIA I RABANU O ZŁOTÓWKĘ. KTO Z PRACOWNIKÓW POŁASZCZY SIĘ O ZŁOTÓWKĘ. NIE CHCE MNIE SIĘ WIERZYĆ. MOŻE MYŚLAŁ, ŻE KTOŚ ZOSTAWIŁ KOSZYK.MOŻE MIAŁ SZUKAĆ WŁAŚCICIELA.A JAK JUŻ, TO NIE WARTO TAK SIĘ SZARPAĆ. SĄ NIESTETY LUDZIE, CO LUBIĄ SIĘ PROCESOWAĆ. OJ POLACY,POLACY. TROCHĘ MIŁOŚCI, A NIE NIENAWIŚCI..
85. Dodane przez klient, w dniu - 12-07-2012 22:11
Ludzie w Obi pracuje połowa Praktikera...
86. Dodane przez klient, w dniu - 12-07-2012 22:12
ludzie myslcie co piszecie bo i na złotówke trzeba zapracowac czy to bedzie przusłowiowy robol czy prezes banku. a jesli taka sytuacja miała miejsce to jest to karygodne. a sam miałem kiedys nie miła sytuacje w tym markecie kupujac płytki naliczono mi inna cene niz była podana przy towarze oczywiscie nikt nie potrafił tego racjonalnie mi wytłumaczyc,a na koncu usłyszałem od kasjerki "to tylko 9 zł" ciekawe ile ma na godzine pracy .
87. Dodane przez xxxx, w dniu - 12-07-2012 22:17
Może by się tak łaskawie zastanowic i nie pakować wszystkich do jedego worka ,a samemu zastanowić się co zmienić w swoim zachowaniu.Obecne tempo życia jest za szybkie ciągle nerwy i pogoń i stres.Pracuję w handlu już kikanście lat i co?.....i nie raz byłam zmieszana prawie z błotem przez klienta,który rano wstał lewa nogą itylko szukał pretekstu i osoby na kim by się wyżyć>Pozdrawiam wszystkich pracujących w handlu za ich stalowe nerwy
88. Dodane przez klient3, w dniu - 12-07-2012 22:28
Skoro wszyscy narzekacie w Praktikerze na obsługę to dlaczego robicie tam zakupy??? Odpowiem - bo jest NAJTANIEJ. W obi jest DROGO.
89. Dodane przez rychuu, w dniu - 12-07-2012 22:33
A może Leszno jeszcze nie dorosło do marketów samoobsługowych i do zakupu "worka cementu" lub innej prostej sprawy klient potrzebuje porady sprzedawcy?Jestem częstym gościem Praktikera i czasem mam niezły ubaw jak klienci proszą obsługę o worek cementu lub innej zaprawy i są zdziwieni że muszą mieć wózek."To pan mi tego nie zaniesie do samochodu?".
reklama
90. Dodane przez pracownik, w dniu - 12-07-2012 22:39
od otwarcia obsada została zmniejszona o połowę,a market się nie zmniejszył.resztę niech sobie każdy sam dopowie.
91. Dodane przez ciekawy, w dniu - 12-07-2012 23:00
sami kulturalni klienci narzekający na na brak kultury u sprzedawców...tylko że kulturalni ludzie nie przerywają sprzedawcy gdy ten obsługuje innego klienta("bo ja mam tylko pytanie"),albo nie dzwoni z pytaniem typu "po ile macie płytki,no wie pani takie do łazienki"i jest zbulwersowany że pani nie chce mu podać dokładnej ceny . pobił rekord klient który jakiś czas temu załatwił swoje potrzeby fizjologiczne(wszystkie)za regałem.Ale na szczęście są też normalni klienci...a bywają nawet mili.
92. Dodane przez rychuu, w dniu - 12-07-2012 23:15
wszyscy kiedyś mówili jaka to zła obsługa była w brico i nomi...ale w o zmarłych żle sie nie mówi więc teraz okazuje się że to były super sklepy i czego to w nich nie było.Ludzie pomyślcie trochę zamiast pisać brednie.
93. Dodane przez mloda, w dniu - 12-07-2012 23:23
Gratuluje Wam, że bilibyście się wyłącznie o większe pieniądze a pewne zasady macie w nosie. Nie obchodzi Was to, że ktoś tam robi sobie z Was wała, ważna jest kasa, kasa, kasa ...
94. Dodane przez byly sprzedawca, w dniu - 13-07-2012 00:14
Ludzie takie markety to SAMOOBSLUGA, wiec nie oczekujcie ze pracownik zaniesie wam na drugi koniec parkingu kupiony przez was towar. Jego praca polega na "fachowym doradztwu" i dbania o porzadek na stanowisku pracy w jakim sie znajduje. Inna sprawa to kasjer. Jesli ktos chce byc naprawde milo i rzetelnie obsluzony to niech idzie kupowac do malych sklepow z narzedziami itp, gdzie sklepy specjalizuja sie w danym towarze. Jesli ktos kupuje duzo to moze sie dogadac z sprzedawca i bedzie mial dostarczony towar na miejsce gdzie chce. Takiego problemu nie ma w Świeciechowie! Za darmo ci przywioza, jeszcze rabat dorzuca. "Czyn blizniemu tak jakbys chcial, zeby tobie czyniono" W mniejszym sklepie nie trzeba szukac lub prosic zeby ci powiedziano gdzie cos jest i na dodatek musisz sam sobie poradzic. Idziesz, prosisz i ci podadza! Jeszcze mozesz porozmawiac i dowiedziec sie czegos wiecej, tak samo jest w przypadku sprzedawcy bo nabiera tym samym doswiadczenia, ze praca staje sie milsza i efektowna
95. Dodane przez do 90, w dniu - 13-07-2012 00:14
I dlatego, że można być nieuprzejmym?
96. Dodane przez klient, w dniu - 13-07-2012 01:08
W Obi jest drogo, w Praktikerze niemiło i niekompetentnie. W obi byłem zaskoczony obszerną wiedzą personelu na temat środków ochrony roślin. Jest tam drożej i brak wielu produktów (np. worków do odkurzaczy), natomiast w praktikerze niektórzy pracownicy nie wiedzą co jest w ofercie działów którymi się opiekują i jakie te produkty mają właściwości, a jedna pani to nawet raz ochrzaniła mnie, że dotknąłem ekranu dotykowego jedynego działającego czytnika cen, który zawiesił się i nie odpowiadał (stuknięcie w ekran pomogło). Nie zapytała "w czym mogę panu pomóc", wolała powiedzieć "nie dotykać, nie naciskać!". "Grzecznie" odpowiedziałem jej, że nie powinna tak odnosić się do klientów, a na urządzeniu powinna być informacja "nie dotykać" jeśli tego rzeczywiście chcą. Tak niestety jest w sklepach, które mają "wszystko" (i nic) i zatrudniają niewykwalifikowanych pracowników za marne pieniądze i na marne umowy śmieciowe. Dlatego wolę kupować to, czego szukam w mniejszych sklepach specjalistycznych.
97. Dodane przez XXX, w dniu - 13-07-2012 06:39
A jednak w Nomi było najlepiej!!! BLISKO , TANIO I PRZYJEMNIE. PROFESJONALNA OBSŁUGA W POŁĄCZENIU Z JAKOŚCIA TOWARÓW PRZYCIAGAŁA CODZIENNIE MNÓSTWO KLIENTÓW. NOMI WRÓĆ!!!!!!!!!!!!!
98. Dodane przez DO PRACOWNIK PRAKTIKERA, w dniu - 13-07-2012 06:59
A KTO CI TAM KAŻE PRACOWAĆ!
99. Dodane przez xyz, w dniu - 13-07-2012 08:46
A ja mysle, ze nie chodzilo o ten 1 zl, tylko obiecany rabat. Klienci maja obsesje na punkcie rabatow.Kupuje za 20zl i pada pyt. A RABAT?
100. Dodane przez Teraz ja..., w dniu - 13-07-2012 09:38
mnie zwrócono róznicę kwoty w cenie jaka widniała na półce, a tym co miałem zapłacić w kasie...11 groszy. chodzi o zasady, cena jest ceną. i nikt na mnie nie krzyczał, pracownicy praktikera spisali się na medal. jeśli jest wam źle z obługą to po jeden zwraca się uwagę kierownikowi sklepu, a po drugi nie kupuje się w takim sklepie, a najlepeij jest teraz anonimowo pisać w necie. ciekawi mnie ilu z was pisząc negatywnie o sklepie i tak wróci tam po zakupy?
101. Dodane przez KLIENTKA STAŁA, w dniu - 13-07-2012 11:17
NOMI WRÓĆĆĆĆĆĆĆĆ!!!!!!!!!!!! uWIELBIAŁAM ROBIĆ TAM ZAKUPY, BYŁO TANIO, MIŁO I ZAWSZE DALI JAKIS RABACIK. A TU SIEDZA TAKIE ZOŁZY I PATRZA JAKBYM BYŁA INTRUZEM, JESZCZE CHŁOPAKI Z DZIAŁU BUDOWLANEGO SA SUPER, CI SIĘ STARAJĄ (CHŁOPAKI TO JA!!!!!!
102. Dodane przez kaz, w dniu - 13-07-2012 11:55
Nie tylko tam pracują ludzie przypadkowi -niedawno kupowałem truskawki u pewnej pani w Lesznie (na parkingu i po cichu) i pytam czy słodkie a ona że nie próbowała, chciałem też brzoskwinie i zadaję to samo pytanie a ona że nie lubi, był jeszcze agrest a ja znów pytam a ona że nie cierpi! I jak tu w ciemno kupować pewnie ją tam mąż stawiał co popołudnie za karę!
103. Dodane przez Klient, w dniu - 13-07-2012 13:24
A mi tam zawsze pyry na targu zaniosą do samochodu i jeszcze dorzucą którą marchew do tego. A te markety to zguba ludzkości Zanim coś znajdziesz to sam byś szybciej to wyprodukował
104. Dodane przez pracownik nomi/obi, w dniu - 13-07-2012 16:01
w skrocie NOMI->PRAKTIKER->OBI, jak moglo byc w nomi lepiej skora wszedzie sa ci sami sprzedawcy no jak? wiekszosc kierownikow ta sama, szczególnie parking i wyjazd z NOMI byl extra, kazdy za nim teskni, a NOMI to taka sama siec handlowa jak pozostale!
105. Dodane przez do kom 103, w dniu - 13-07-2012 16:21
To po co kupujesz - produkuj - cwaniak!
106. Dodane przez Pickwick NoACTA, w dniu - 13-07-2012 16:29
dlaczego tylko mnie nie pozwalacie odpowiedzieć na zadane pytania od 30 i 34....a ponoć media leszczynskie to nie wróżki i skad maja wiedziec.Ja właśnie juz wielokrotnie Elke informuję.
107. Dodane przez kAROL, w dniu - 13-07-2012 16:50
JA TEŻ RAZYGNUJE Z PRAKTIKERA - JEDE DO OBI!!!!!!!!!!!
108. Dodane przez olaf, w dniu - 13-07-2012 18:25
podejrzewam, ze wiekszosc komentujacych to pracownicy z konkurencji stad takie bezpodstawne komentarze, ale jak to mowia wolnosc (glupawego) slowa, pzdr
109. Dodane przez ja, w dniu - 13-07-2012 21:33
"elka" (...) nie zawracajcie takimi artykułami
110. Dodane przez polpol, w dniu - 13-07-2012 21:42
Oj brakuje bricomarche brakuje
111. Dodane przez byly pracownik (...), w dniu - 13-07-2012 22:14
powiem tak jeden wielki syf, dyrektor pierwszy do zwolnienia, brak szacunku dla pracownikow za te pieniadze pracowalem tam i wsyd sie przyznawac ze tam pracowalem!!!
112. Dodane przez zdziwiona, w dniu - 13-07-2012 21:54
najlepszy i tak jest pan hary z działu plytki, obsługiwał naras kilku klientów, nie mozna go bylo zatrzymac, jakby mial adhda, obsluzyl wszystkich i zdazyl pozartowac jeszcze z innymi pracownikami,dla mnie szacun, więcej takich na Unii:)
113. Dodane przez Pickwick 106, w dniu - 13-07-2012 22:41
Cito! 
do 30 i 34 zglaszam i opowiadam 
4 Sedziow Wydzialu Karnego prowadzi sprawę o rzekomy zabor "Gazety Polskiej-Codziennie" za 1,80 zł z artykułem "Minister Ewa Kopacz klamala w sprawie smolenskiej",oraz sprawe o bon upominkowy "Kauflandu" za 5 zl...obecnie sprawy przybieraja tryb bialoruski...
114. Dodane przez SPRZEDAWCA, w dniu - 14-07-2012 09:19
łaskawie to przychodzą klienci i myslą, że jak chca wydac parę zł w markecie budowlanym, to my wszyscy (z reguły 1-2 osoby na zmianie na CAŁY DZIAŁ) będziemy fruwać na wysokości lamperii z zachwytu... prawda jest taka, że: 
1) pracujemy tu, bo nie ma w danej chwili innej alternatywy 
2) jesteśmy sprzedawcami, a zamiast sprzedawać, biegamy z jakimiś papierami na wczoraj, bo kontrola itymp. i codziennie sto innych zadan 
3) do takich sklepów nie przychodzi się dzień dobry, poproszę kilogram cukru, do widzenia - towar z reguły swoje waży, trzeba go przytaszczyć 
4)jak już uporamy się z tym przytaszczeniem, podejdziemy do następnego klienta, to trezci dostaje piany na pysku nsa to nie dziwi, ale to nie my jestesmy temu winni !!!!! 
5) & i podchodzę do tego trzeciego i pierwsze co słyszę czekam tu już k(...) czterdzieści minut, czy wy sobie k(...) jaja robicie?! a ja muszę na to: dzień dobry, w czym mogę pomóc? - & 
TAK, ZMUSZAM SIE DO TEGO! 
6) jak ktoś jest miły dla mnie, to i ja staram się być uprzejmy dla kogoś, a jak wrzeszczy, to jestem tylko grzeczny, bo muszę
115. Dodane przez sputnick, w dniu - 14-07-2012 09:06
Po komentarzach widać że w Polsce jest przyzwolenie na złodziejstwo. Nie chodzi o 1 zł chodzi o zasady. Jak ktoś czuje potrzebę to może i 10 zł wydać w obronie swojego dobrego samopoczucia. Większość z was chodzi do kościoła i co tydzień parę zł w błoto wyrzuca.Pracownicy practicera nikt wam nie każe tam pracować. Co do obsługi nie dziwota że jest kiepska za minimalną krajową jaka ma być i po co ma być lepsza skoro tam są przebitki kosmiczne na duperelach które w hurtowniach kosztuj po 30% ceny practicera. To jest sklep dal ludzi którzy grzebią coś sami w domu po godzinach i im czegoś zabrakło i nie ma normalnego sklepu.
116. Dodane przez sputnick, w dniu - 14-07-2012 09:08
A co do kauflanda jest promocja że jeśli stałeś w kolejce dłużej niż 5 minut a nie wszystkie kasy działały to dostajesz bon na 5zł. Więc co się dzieje jak jest długa kolejka. Włączają taśmy w nieczynnych kasach żeby się kręciły i po promocji.
117. Dodane przez sputnick, w dniu - 14-07-2012 09:12
czy wy naprawdę myślicie że klient chciałby wrobić pracownika na złotówkę ryzykując, że to się nagra na monitoring? Ruszcie trochę głowami. Gościa oszukali i zrobili z niego debila a wy piszecie że zrobił problem o złotówkę. Tu nie chodzi o złotówkę tylko o naplucie w twarz przez dwie lub więcej osób. Cobyście zrobili gdyby wam ktoś napluł w twarz? Podziękowali?
118. Dodane przez klientka, w dniu - 14-07-2012 11:28
PRAKTIKER jest super uwielbiam robić tam zakupy podoba mi się szczególnie obługa na dziale ogród((i na innych działach też) wszytsko wytłumacza maja wiedze w tym pomagą doradzą i wgl; ) a w konkurencji DROGO!
119. Dodane przez bubulubu, w dniu - 14-07-2012 11:30
z jednej strony rzeczywiście muszą mało zarabiać w tym praktikerze skoro próbują walczyć o złtówki; ale szczerze mowiąc wydaje mi się że to rzeczywiście kolejny klient któremu żona wieczorem niedała...,wstał lewą nogą i próbawał jakoś sie wyrzyć na kimkolwiek, i tu trafiło na pracownika;klient myslał pewnie że jak zrobi awanturę to jeszcze dobrze na tym wyjdzie.
120. Dodane przez olololo, w dniu - 14-07-2012 14:17
awantura o 1zł tacy ludzie niestety ale to nie zmieni że PRAKTIKER najlepszy jest pracownicy maja wieksza wiedze na temat jest tańszy jest poprostu najlepszy POLECAM tam robić zakupy ; )!
121. Dodane przez pracownik odp.do 119, w dniu - 14-07-2012 15:12
i wyszedł bo za złotówkę dostał bon na 140!!!!Biedny pokrzywdzony klient:)
A mam pytanie do wszystkich oburzonych tą złotówką.Wiecie jak często klienci zostawiają wózki na sklepie, bo akurat nic nie kupili, albo zamówili transport i wózek był im niepotrzebny? I co taki wózek ma stać bo ktoś może po niego wróci za 4 godziny?A towar dla innych klientów może śmigłowcem dowozić?Poza tym połowa wózków nie potrzebuje monet.Może pracownik odstawiając wózek który ktoś zostawił ma zostawić w nim monetę,albo dać ogłoszenie w elce że ktoś zapomniał wyjąć monety.Na pewno jakby było cokolwiek w wózku nikt by go nie ruszał.A panu katechecie gratuluje postawy \"godnej prawdziwego katolika\",miał swoje pięć minut sławy i wywiadu udzielił...Człowieku i ty uczysz dzieci religii??? Jakiej? Na pewno nie chrześcijańskiej.Poczytaj może nowy testament.
122. Dodane przez klienci, w dniu - 14-07-2012 16:57
Moja rodzina poleca PRAKTIKER.super obsługa, kompetentna, miła i pomocna fachową poradą.zwłaszcza na dziale budowlanym.szczególnie pozdrawiamy i polecamy pana Tomka z tego działu...
123. Dodane przez lao, w dniu - 14-07-2012 21:11
prawda jest taka,nie jest wina pracownika tylko kiepskiego systemu w praktikerze,niektorzy ludzie to laicy,ktorzy pracuja tam dzieki kablowaniu na innych lub wazeliniarstwu i ukladom,niektorzy kierownicy to laicy ktorzy nie wiedza co sie na ich dziale dzieje,nie potrafia zarzadespolem,niewielu jest tam fachowcow z branzy a z przypadku,panuje haos,niektorzy ludzie frontem do klienta,pozoruja prace,no ale za 1000 zl/mc ciezko znalezc fachowca,przewaznie sa tam ludzie dla ktorych to 1 praca,bez doswiadczenia i zadowalaja sie tym co maja,brak jest tam jasnej organizacjii pracy,polecenia wydaje kilka osob z kierownictwa i niewiadomo za co sie 1 brac,wynikiem tego jest ogolny baklagan na dzialach,niewiadomo gdzie co jest a to napewno nie usprawnia pracy i szybkiej iobslugi,pozatym praktiker nie naciska pracownikow na obsluge klienta dla nich nie jest to tak wazne,wychodza z zalozenia ze to samoobslugowy,dlatego malo sprzedawcow na dzialach,w dodatku laicy w wiekszosci podkreslam bez zadnego doswiadczenia handlowego czy branzowego,w obi pod tym wzgledem jest o niebo lepiej
124. Dodane przez Ryszard, w dniu - 14-07-2012 22:01
najwięcej rabanu robią mieszczuchy z Leszna - a szczególnie ci co mają jeszcze słomę w butach - niektóre komentarze to ich popisy jak kom. niech sie domyślą???
125. Dodane przez do 123 odp.lao, w dniu - 14-07-2012 22:06
napisał pracownik obi który w swoim mniemaniu jest fachowcem...chyba właśnie w tym o czym pisal czyli w kablowaniu i wazeliniarstwie co w obi jest podstawą dzialania firmy.Ciekawe kiedy pojawią sie pierwsze sprawy o mobing w tej wspanialej firmie,stawiam na to że w najbliższym półroczu .
126. Dodane przez kaja, w dniu - 14-07-2012 22:30
odpuscie juz tego zeta pracownikowi Popieram w pelni komentarz 121 Suuuuper chrzescijanska postawa!!!Klody w oku swym nie widzisz ale plewe u blizniego zaraz zauwazysz!!Pozdrawiam Praktikera ja dalej bede robic u Was zakupy
127. Dodane przez PM, w dniu - 14-07-2012 23:28
Ja bardzo cenię Praktiker oraz jego obsługę. Szczególnie ludzi z działu farb, są przesympatyczni. Na największą uwagę zasługuje tam Pan Leszek.W :D
128. Dodane przez do rodziców, w dniu - 15-07-2012 01:27
BIADA TYM DZIECIOM CO ICH KATECHEZY I ETYKI A CO ZA TYM IDZIE TAKŻE WYBACZANIA I MIŁOSIERDZIA TAKI ZAWISTNY KATECHETA (ponoć z górowskiego) NAUCZA...
129. Dodane przez luk, w dniu - 15-07-2012 10:06
Na kazdym kroku widac ze klienci to panicze ktorym sie wydaje ze jak przyjdzie cos kupic to od progu trzeba klekac przed nim.Pop.......... sie w glowach 
!!!
130. Dodane przez leo, w dniu - 15-07-2012 11:08
jaki mobing???jesli ktos wspomina o mobingu w pracy niech sie przyjrzy leszczyńskiemu Mc Donaldowi i temu jak sie tam traktuje pracowników
reklama
131. Dodane przez Anna, w dniu - 15-07-2012 18:57
I o co wam chodzi leszczyniacy. Najgorszy ptak który w swoje gniazdo s...a. To nie kupujcie w Praktikerze ani w OBI tylko jedżcie to Poznania to stracicie zamiast 1zł dużo więcej
132. Dodane przez goscie, w dniu - 15-07-2012 21:19
bylismy na zakupach i okazalo sie ze kazda cena na polce nie zgadza sie z ta z kasy w praktikerze ZAL
133. Dodane przez ziooom, w dniu - 16-07-2012 18:11
Tak czytam wasze komentarze. Ktoś napisał żeby pracownicy pamiętali że to nie ich sklep, że tam tylko pracują i trochę szacunku dla klienta który wam daje na chleb zarobić... Proszę was!! Wy myślicie że pracownicy zarabiają tam po 2 tyś?! Za najniższa krajową przerzucać paletę płytek która waży tonę? Chyba was pogięło. A klienci panicze przychodzą i myślą że im wszystko wolno. PAMIĘTAJCIE!! To jest sklep SAMOOBSŁUGOWY!!! Pracownik jest tylko po to, aby EWENTUALNIE wam doradzić. Nie oczekujcie od niego Bóg wie czego.
134. Dodane przez nito, w dniu - 16-07-2012 18:14
Ja kupuję w Obi ,bo są tam byli pracownicy Nomi :)
135. Dodane przez tgdgdf, w dniu - 17-07-2012 00:00
Ludzie! Tu nie chodzi o jakąś głupią złotówkę, ale o to, że pracownik sam wyciągnął z wózka monetę a powiedział, że wypadła. To złodfziej nie pracownik. Cała zmiana powinna zostać zwolniona, zostać powinny osoby, które nie miały do czynienia z nimi. Zwolnić powinni kierownika sklepu, tego co zabrał kasę, sprzedawcę z kasy i resztę bandy, która nie chce pomagać, tylko patrzą na wszytskich jak na złodziei.
136. Dodane przez ja, w dniu - 17-07-2012 11:19
wszyscy mądrzy co u rodziców na garnuszku siedzą. nomi obi czy inny market sprzedaje to co dostaje w transporcie z centrali głównej, jak ci się nie podoba nie kupuj i nie truj dupy sprzedawcom. kupujesz towar to czytaj dokładnie ulotki dołączone do tego towaru a nie przychodz i nie mów że nie działa. Zrób zakupy przynajmniej za 3000 zł i wtedy spytaj o rabat a co najważniejsze nie kradnij bo pewnie rodzice cię tego nie nauczyli
137. Dodane przez Barbara, w dniu - 18-07-2012 11:30
Ja kupuję w OBI, gdyż zapewniono mnie wiele razy iż gwarantują NAJNIŻSZĄ cenę. W Praktikerze była kabina za 499, natomiast w OBI o 100 zł więcej i co? Po ustaleniu rzeczywistej ceny tej kabiny przez kierownika w Praktikrze zdecydowałem się na zakup w ich konkurencji ;)  
Osobiście już nie wrócę na Al. Konstytucji.. chyba, że do Galerii ;)
138. Dodane przez 22 km do leszna, w dniu - 24-07-2012 10:40
praktiker jest do bani drogo ,obsługa niemiła, ktora tylko sie obija i nic wiecej Towaru tez nie maja konkretnego. w lesznie teraz najlepiej wybrac sie do obi odkad nie ma nomi i bricomarsche !!!!
reklama
139. Dodane przez greg, w dniu - 01-08-2012 23:42
POlaczki załtówy
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj