Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
1
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aniela, Filip,
Jakub, Jeremi, Józef
Do końca roku 244 dni.
Start arrow Gostyń arrow Minister chce wyjaśnień

Minister chce wyjaśnień

12.08.2012. Radio Elka, Marcin Hałusek
smiglowiec.jpgMinister zdrowia będzie interweniował w sprawie 5-letniego chłopca poszkodowanego w wypadku w Nieparcie. Radio ZET poinformowało, że szef Lotniczego Pogotowia Ratunkowego został poproszony przez ministra o złożenie wyjaśnień w sprawie odmowy wysłania śmigłowca po rannego chłopca.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak już informowaliśmy helikopter nie przyleciał do Gostynia po ciężko ranne dziecko, a lotnicze pogotowie tłumaczyło odmowę wysłania pomocy
brakiem spełniającego wymogi proceduralne lądowiska. 5-letni chłopiec na operację do Poznania został przetransportowany dopiero po ponad 4 godzinach karetką sprowadzoną z Ostrowa Wielkopolskiego. Radio ZET poinformowało dziś, że sprawą zainteresował się już minister zdrowia i poprosił o wyjaśniania szefostwo Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Jutro natomiast minister zwróci się do zarządu gostyńskiego starostwa, któremu podlega szpital. Wyjaśnienia wymaga bowiem kwestia dopełnienia procedur związanych z transportem szpitalnym. (mah)
 
Komentarze (64)
1. Dodane przez agata, w dniu - 12-08-2012 12:42
brak słów
2. Dodane przez uuuuu, w dniu - 12-08-2012 12:45
O jakże dziękować panu ministrowi, brak słów by pojąć hipokryzję.
3. Dodane przez DGR, w dniu - 12-08-2012 12:53
W Górze gdy była taka potrzeba, taki helikopter lądował na pobliskim stadionie, gdzie pacjent został dowieziony karetką. Jak się chce to można.... 
 
 
............Szef Lotniczego Pogotowia Do dymisji..........
4. Dodane przez Miraż, w dniu - 12-08-2012 12:54
Czy w Gostyniu jest lądowisko dla helikopterów? Dlaczego w szpitalu brak nawet jednej karetki przystosowanej do transportu ciężko chorych.
5. Dodane przez Piotr, w dniu - 12-08-2012 13:45
(...) nasza służba zdrowia jest bardziej choira niż my wsztscy. mały życzę ci powrotu do zdrowia
6. Dodane przez Piotrek, w dniu - 12-08-2012 12:58
No tak to jest jak nikt w gostyńskim szpitaliku nie wyznacza dyżurów lekarskich na transport szpitalny. 
Lekarze dyżurni z oddziałów w sprawach krytycznych zdani są sami na siebie i szukają zewnętrznego transportu za drogie pieniądze w czasie kiedy w szpitalu na medycznym transporcie szpitalnym jeżdżą tylko kierowcy, czasami ratownicy a szpitalne karetki stoją i rdzewieją, bo nie ma na nich lekarzy. 
Inną sprawą jest dlaczego wzywają transport lotniczy jak chory nadaje się do medycznego transportu kołowego.
7. Dodane przez mały, w dniu - 12-08-2012 13:05
na polach lądują na drogach krajowych a tu jakieś procedury z lądowiskiem .... śmiech na sali operacyjnej jak nie chce im się pracować i pomóc walczącym o życie z naszych pieniędzy to niech na kuronia idą i pod sklepem przesiadują .... żal.pl po prostu
8. Dodane przez do posła ziemii Gostyńskiej, w dniu - 12-08-2012 13:09
Brak spełniającego wymogi proceduralne lądowiska - i wszystko na temat. Wcale się nie dziwię dyspozytorowi, gdyby coś się stało - on dostałby po d..e. 
Czas zmienić te chore przepisy panie pośle ZIEMNIAK a nie biegać z aparatem foto.
9. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 12-08-2012 13:10
To dowód na to ,ze osoba podejmująca decyzje musi decyzję uzasadnić i gdyby uznano , ze wysłała helikopter niezgodnie z przepisami Lotniczego Pogotowia Ratunkowego musiałaby za cala akcję zapłacić z własnej kieszeni.  
Szpital nie podpisał umowy na transport lotniczy czyli ... za transport dziecka musieliby prywatnie zapłacić rodzice a potem procesować się ze szpitalem o nieudzielenie pomocy na skutek braku umowy z Lotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Skomplikowane. 
Pomyślmy wszyscy o dziecku ( pomódlmy się ) przez chwilę i życzmy mu powrotu do zdrowia.
10. Dodane przez jan, w dniu - 12-08-2012 13:14
Nie życiowych przepisów w tym dziwnym kraju mamy aż nadto tak samo jak urzędników przytwierdzonych do stołków w starostwie.
reklama
11. Dodane przez dgffdg, w dniu - 12-08-2012 13:23
brakiem spełniającego wymogi proceduralne lądowiska..... a na boisku nie mogli wyladowac? ale sciema
12. Dodane przez tylko w Polsce takie rzeczy, w dniu - 12-08-2012 13:40
do odpowiedzialności dyscyplinarnej powinno być pociągnięte szefostwo Lotniczego Pogotowia....
13. Dodane przez zbulwersowana, w dniu - 12-08-2012 14:29
s]szlag mnie trafia jak to czytam ze nie spelnioe byly warunki ladowania przeciez w lesznie mogsa helikoptery przy szpitalu ladawac ciekawa jestem czy jak by to bylo dziecko szefa pogotowia lotniczego czy tez by tak zrobiono
14. Dodane przez mmm, w dniu - 12-08-2012 14:35
chyba dzis widziałem to w tvn 24
15. Dodane przez kinźezr, w dniu - 12-08-2012 14:59
i co na to zarządzanie kryzysowe w Gostyniu, które od wielu lat zapewnia, że nie a potrzeby stworzenia lądowiska mogącego służyć w takich właśnie przypadkach?
16. Dodane przez dar, w dniu - 12-08-2012 15:03
ludzie to był wypadek samochodowy. wtedy helikopter ląduje na ulicy a nie szuka lotniska.
17. Dodane przez Marek, w dniu - 12-08-2012 15:10
Ja już wiem jedno nie dość że płacimy za leczenie to g**o z tego mamy ...
18. Dodane przez Mak, w dniu - 12-08-2012 15:17
Szok Dziadostwo do dymisji Dyr szpitala albo dać mu podwyżkę.
19. Dodane przez do kom 8, w dniu - 12-08-2012 15:22
Świetnie zostało to ujęte w kom nr 8
20. Dodane przez Mak, w dniu - 12-08-2012 15:44
Oglądam TVN24 dziennikarka wraz z przdstawicielem LPR-u mowi iż niema gdzie ladowac helikopter A PIEĆ KILOMETRÓW OD SZPITALA JEST LĄDOWISKO AGRO LOTNICZE OD WIELU LAT. WSTYD I HANBA
21. Dodane przez anonymus, w dniu - 12-08-2012 15:47
co za problem żeby wyladowac na boisku w gostyniu wezwać psp z gostynia do zabezpieczenia lądowiska przecież każdy strażak wie co miał by zrobić z takim helikopterem...taki helikopter potrzebuje dosłownie 15na15 żeby wyladować
22. Dodane przez PPP, w dniu - 12-08-2012 15:53
Od kilku lat w każdej gminie w Polsce jest wyznaczone miejsce do lądowania LPR. Nie rozumiem tłumaczenia że Gostyń lądowiska nie posiada.  
Polskie prawo jest chore
23. Dodane przez Zaja, w dniu - 12-08-2012 16:10
karetka była, tylko akurat zajęta innym pacjentem. LPR niech się tłumaczy.
24. Dodane przez do zbulwersowanego, w dniu - 12-08-2012 16:25
WSzZ w Lesznie posiada lądowisko z aktualnym pozwoleniem Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Gostyński szpital takiego miejsca nie posiada.
25. Dodane przez sen, w dniu - 12-08-2012 16:33
13 - to idź zobacz jak tam wygląda. to jest miejsce oznaczone, oświetlone o którego parametrach powiadomione jest pogotowie lotnicze i dlatego mogą tam lądować helikoptery. Kilka lat temu o ile pamiętam też nie było lądowiska przy leszczyńskim szpitalu. w Gostyniu tego nie ma i po krzyku.
26. Dodane przez greg, w dniu - 12-08-2012 16:45
Jakoś po wypadku młodego wałęsy żadne procedury nie stały na nprzeszkodzie, aby ratować zdrowie i życie. No ale są równi i równiejsi... Władza się wyżywi a reszta...
27. Dodane przez Bartas, w dniu - 12-08-2012 17:05
To tylko w Polsce są takie jaja, jeden wielki kabaret z udziałem naszych szpitali
28. Dodane przez donald, w dniu - 12-08-2012 17:34
sprywatyzowac helikopter i szpitale na koncu i tak trzeba prywatnie do lekarzy chodzic albo czekac rok na wizyte nfz-takie jaja tylko w polsce
29. Dodane przez kaliber44, w dniu - 12-08-2012 17:36
Może ktoś w Urzędu Miasta lub ze szpiala wypowie się czy mają przygotowane lądowisko dla helikopterów i czy spełnia ono wymagane przepisami normy. Żaden dyspozytor nie wyśle w ciemno pilota aby ten latał nad miastem i szukał miejsca na lądowanie. W razie wypadku kryminał dla dyspozytora jak w banku. Niech najpierw ktoś z mądrych urzędników przygotuje odpowiednie miejsce do lądowania a później można wsciekać się na pilotów.
30. Dodane przez witka, w dniu - 12-08-2012 17:54
na rydzyńskiej (leszno Rydzyna ) był wypadek lądowali na ulicy i było ok trzeba było po zbadaniu dziecka w szpitalu zawieżć go na miejsce wypadku to by przylecieli bez słów
31. Dodane przez czytać!!!, w dniu - 12-08-2012 18:01
nieudane ladowanie na łące rowna sie 3 ofiary-pilot lekarz i ratownik, nieudane ladowanie w miescie(zwlaszcza gdy szpital dzieli 50m od CPNu =100 ofiar)...dlaczego samoloty z terrorystami zestrzeliwuje sie nad oceanem a nie nad metropolia? jak sie konczy ladowanie na lotnisku bez papierka pokazał smolensk...co wiecie o lotnictwie? przepisy musza byc a paierek w tym kraju jest najwazniejszy jesli gostyn go nie ma to wina gostynia a nie lpru!wiadomosci w mediach sa coraz rozniejsze wiec ja nie oceniam, ale jesli tlumaczenie lpru jest prawdziwe to racja jest po ich stronie, gostyn nie dopelnil obowiazkow chyba ze prawda okaze sie inna w co watpie...a dziecka oczywiscie zal
32. Dodane przez xxx, w dniu - 12-08-2012 20:05
śmiech na sali, pozwalniac ich z stanowiska niech ktos za to straci prace
33. Dodane przez maria do kom 11, w dniu - 12-08-2012 20:25
człowieku,masz 100% racji;w zeszłym roku w okolicach Boszkowa zginął młody człowiek na motorze,który wyraził zgodę na pobranie organów do przeszczepu.Helikopter medyczny wylądował na boisku we Włoszakowicach(miejscowość nie posiada stosownego lądowiska dle tego typu zdarzeń)w expresowym tempie więc czegoś tu nie rozumiem."Myśleć przy robocie",tyle powinno wystarczyć.Mały,trzymaj się i szybkiego powrotu do zdrowia.
34. Dodane przez XX, w dniu - 12-08-2012 20:30
To jest chore. Jak można było przez prawie pięć godzin czekać i targać to ciężko poszkodowane dziecko? Moim zdaniem helikopter powinie od razu zabrać dziecko a o przepisy martwić się póżniej. Zyczę pięciolatkowi szybkiego powrotu do zdrowia!
reklama
35. Dodane przez hancock, w dniu - 12-08-2012 20:53
Do komentarzy 8 i 19 
Gdyby coś się stało? Panowie, już się stało! 5 letnie dziecko, po wypadku samochodowym, z otwarta raną brzucha, wykrwawiające się potrzebowało natychmiastowego transportu do szpitala. Transport naziemny był o wiele bardziej nie bezpieczny niż lotniczy. Poza tym, co miało się stać? Śmigłowce ratunkowe lądują na szosach, boiskach, trawnikach, łąkach, polach, parkingach, lądowisko zabezpiecza i oznacza Straż Pożarna. Policja obecna przy wypadku wzywa takie służby. Jeśli mielibyśmy bać się każdego wylotu do wypadku, to po co nam śmigłowce ratunkowe? Siedźmy w domu i nic nie róbmy, bo coś może się stać. Paranoja! Transport karetką, to dodatkowe cenne godziny na uratowanie życia, zdrowia, to możliwość kolizji z innym pojazdem, kolizji jakiejkolwiek, - tu może się wszystko wydarzyć, dlatego ktoś kiedyś pomyślał nad użyciem śmigłowców, których boimy się używać lub ograniczamy ich użytek procedurami. Ostatnio (mieszkam tak że widzę doskonale lądowisko pod szpitalem w Lesznie), tuż przed burzą wieczorem, Śmigłowiec lądował na lądowisku w Lesznie pod Szpitalem. Błyskawice i grzmoty były cholernie blisko, dlatego z sąsiadami zwróciliśmy uwagę na śmigłowiec zmierzający do szpitala, i owszem, stało się... pilot minął lądowisko i poleciał dalej w kierunku stadionu. Po chwili zawrócił, naprawił błąd, być może ktoś nawalił i nie zapalił świateł na lądowisku... nie wiem, ale po to mamy taki sprzęt i wyspecjalizowanych ratowników by ratować życie. Jednak poszkodowany szybko i sprawnie został dostarczony do szpitala. Błędy były i będą, ale jeśli będziemy się bać, że ktoś nam za to da po (...) i nie wylecimy do poszkodowanego walczącego o życie, to wiecie co... oddajcie śmigłowiec Policji, Wojsku, sprzedajcie na allegro... nie wiem... i idźcie do innej pracy.
36. Dodane przez admin, w dniu - 12-08-2012 20:56
Dziwne bo każda gmina powinna mieć przygotowane lądowisko właśnie do takich przypadków. Już pare lat temu np. nasza gmina poinformowała odpowiedznie służby, że mamy 4 miejsca w gminie gdzie w czsie jakiegoś wypadku może wylądować helikopter. Są to miejsca przede wszystkim na boiskach sportowych naszych szkół. Wtedy karetka przewozi poszkodowanego okolo 2 km do śmigłowca i dlalej już leci śmigłowcem do szpitala. Drogi powiatowe są otoczone drzewami i za wąskie do wylądowania śmigłowców. Każda gmina i miasto ma takie miejsca chyba, że miasto Gostyń czegoś nie dopełniło i osoby wysyłające śmigłowiec nie wiedziały o miejscu gdzie śmigłowiec mógłby wylądować.
37. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 12-08-2012 21:30
Radni miasta , starostwa pracują za pieniądze i nigdy nie myślą o sprawach przy ziemnych tylko o swoich dietach.
38. Dodane przez obywatel, w dniu - 12-08-2012 21:31
Po co w Gostyniu karetki jak są Ostrowie ,Poznaniu i Wrocławiu lepiej obsadzić kupla w NFZ ... MOŻE COŚ UDERZY W TEN B....
39. Dodane przez xxx, w dniu - 12-08-2012 21:53
DWA TYGODNIE TEMU W GARZYNIE GM. KRZEMIENIEWO ŚMIGŁOWIEC WYLĄDOWAŁ NA BOISKU NIEUTWARDZONYM NA TRAWIE. POCO WIĘC TE WYMÓWKI ZE NIE MOŻNA,ŻE PRZEPISY.JAK CHCĄ TO POTRAFIĄ
40. Dodane przez do 35, w dniu - 12-08-2012 21:54
drogi niby znawco- helikopter zawsze ląduje pod wiatr!!! przylecial z wiatrem i polecial zawrocic, ale skad laiku mozesz cos tam wiedziec, a piejesz o błedzie jakbys mial pojecie o lotnictwie laiku
41. Dodane przez zszokowany, w dniu - 12-08-2012 21:57
polowa ludzi tu piszacych nie rozumie rozgraniczenia przepisow!!! rzecznik prasowu LPR wyraznie mowi o rozgraniczeniu przepisow na ladowanie w celu ratowania zycia i ladowaniu w celu transportu miedzyszpitalnego i ciezko mi na duszy jak czytam frajerskie wpisy kogos kto nic nie rozumie lub nawet czytac nie umie a chce blyszczec, do szkoly wracajcie co drugi ALE JUZ
42. Dodane przez ixa, w dniu - 12-08-2012 21:58
jak na wojnie - szok bez szacunku dla życia i zdrowia ...szok
43. Dodane przez ma ta dorr, w dniu - 12-08-2012 22:01
jeżeli żaden chirurg nie miał dyżuru na oddziale dziecięcym to po co w Gostyniu taki oddział, a później cyrk z przewozem dziecka szok!
44. Dodane przez Jus, w dniu - 12-08-2012 22:04
pamiętam jak gostyńskie media jakiś czas temu pisały,że wyznaczono lądowisko do helikoptera Pogotowia Ratunkowego czyli stadion w Gostyniu ! Pytanie czy Lotnicze PR wiedziało o wyznaczonym przez UM Gostyń lądowisku ! jeżeli nie to poważne narażenie życia i zdrowia mieszkańców naszego powiatu i gminy !
45. Dodane przez Pryskający Czar, w dniu - 12-08-2012 22:08
Kim jest ten 64-letni kierujący, że się aż Radio Z i TVN 24 przejęło losem dziecka. 
Mało to dzieci każdego dnia kona w męczarniach w tej sponiewieranej przez 
nieprzyjaciół Polsce? 
LPR-u nie ma nawet w sondażach wyborczych a tak najeżdżacie . 
Byli piloci którzy polecieli na lotnisko które nie spełniało wymogów. 
Są dla was bohaterami ??????????????????????????????????????????
46. Dodane przez x, w dniu - 12-08-2012 22:32
lrp jak leci do zdarzenia i jak jest dobry pilot to wyląduje w każdym miejscu jak tylko stwierdzi że da radę posadzić maszynę, a bosko kani to myślę że odpowiednie miejsce 
widziałem niedawno jak pilot wylądował na kawałku łąki między domami, a nie przypominało to lądowiska
47. Dodane przez LESZCZ, w dniu - 12-08-2012 22:59
PO CO TA DYSKUSJA!!! 
NALEŻY ZMIENIĆ MARTWE PRZEPISY
48. Dodane przez mlody 18, w dniu - 13-08-2012 00:05
dziki kraj ,gdzie uciekać?
49. Dodane przez bb55, w dniu - 13-08-2012 00:06
każdy rodzić teraz drży mocno drży !
50. Dodane przez marta, w dniu - 13-08-2012 07:54
w przypadku Gostynia zgłoszony jest stadion w razie nagłej potrzeby lądowania niestety jak widać to nic istotnego nie dało
51. Dodane przez xxxxxxxxxxx, w dniu - 13-08-2012 08:09
gdzie organizacja władze można zorganizować wszystko jak sie chce ale widocznie nie chciało sie
52. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 13-08-2012 09:01
Pilot nie wyląduje wszędzie jak Wam się wydaje.  
Kaczyński też myślał , ze pilot może wszystko ...  
Najważniejsze , że dziecko żyje.
53. Dodane przez no, w dniu - 13-08-2012 09:01
nauczcie się wreszcie CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM 
 
phy Gostyniacy - pyskujecie, zamiast pyskować już dawno byście to lądowisko wybudowali
54. Dodane przez do 50, w dniu - 13-08-2012 09:04
droga marto skad masz te informacje ze stadion jest zgloszony? bo LPR nic o tym nie wiem:) to ze gmina napisala pismo do szpitala ze tam mozna ladowac nie oznacza ze szpital zglosil to dalej
55. Dodane przez stadion, w dniu - 13-08-2012 09:04
stadion do czego zgłoszony? 
Chyba nie do odbierania chorego ze szpitala - DO TEGO JEST POTRZEBNE LĄDOWISKO
56. Dodane przez Michał, w dniu - 13-08-2012 09:10
Wokół Gostynia jest aż nadto miejsc do lądowania helikopterów. Wystarczy chcieć. Jak syn Wałęsy miał wypadek na motorze to helikopter bez problemu wylądował koło drogi. No ale syn Wałęsy to europoseł i syn byłego prezydenta. To wystarczające rekomendacje do tego żeby wylądować nawet w gównie.
57. Dodane przez Jan., w dniu - 13-08-2012 09:12
Mama chłopca ma racje gdyby to dziecko było jakiegoś polityka to nie było by problemu a że dziecko pochodzi z zwykłej rodziny to wyszło jak wyszło ! W takim burdelu przyszło nam żyć i co zrobić!
58. Dodane przez iza, w dniu - 13-08-2012 09:14
cała Polska ... wstyd i hańba
59. Dodane przez ratunkowy, w dniu - 13-08-2012 09:22
do wzszystkich ktorzy krytykuja lamanie przepisow-czy jesli moje dziecko zlamie w sobotni wieczor rączke a ja bede po 0.5l dobrej wodki i zeby bylo szybciej wsadze je do auta i zawioze po drodze potracajac wasze dziecko tez uznacie ze dobrze postapilem? i ze to byla wyzsza koniecznosc i nie bedzie problemu ze mam 2 promile?
60. Dodane przez sowa, w dniu - 13-08-2012 09:52
Starosta nie dopilnował aby szpital miał lądowisko i to tylko jego wina,skoro załatwia się to w kilka godzin to dlaczego starostwo tego nie dopilnowało??
61. Dodane przez xyz, w dniu - 13-08-2012 10:00
Zgadzam sie z kom.51 różne głupoty można zorganizować i pieniądze też na to sie znajdą- różne imprezy itp.a tu chodzi o zdrowie i życie chłopca i nikt przez 4 godziny nie potrafił nic zdziałać .
62. Dodane przez IGA, w dniu - 13-08-2012 10:55
MNIE SIĘ WYDAJE ŻE LEKARZE JUŻ DAWNO ZAPOMNIELI JAKA PRZYSIEGE SKŁADALI .WAŻNE JEST LUDZKIE ZYCIE A POTEM MOZNA SIE TŁUMACZYĆ Z BŁĘDÓW JAKIE MIAŁO MIEJSCE A PRZEPISY SĄ PO TO ŻEBY W WAŻNYCH SPRAWACH GDZIE LICZY SIĘ CZAS JE PO PROSTU ŁAMAĆ
63. Dodane przez Ela, w dniu - 13-08-2012 14:26
Tak to jest jak na stanowska Dyrektrów ZOZ zatrudnia się emerytów kolesi
reklama
64. Dodane przez magic, w dniu - 13-08-2012 15:59
Wielka Ściema i hiPOkryzja Jego Ekscelencji Bartosza A. oraz nadmiernie rozbudowanego do absurdalnych rozmiarów i niekompetentnego aparatu biurokratycznego w POlandii.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj