Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
1
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aniela, Filip,
Jakub, Jeremi, Józef
Do końca roku 244 dni.
Start arrow Wschowa arrow Wyrzucił psa, ale sąd go nie ukarał

Wyrzucił psa, ale sąd go nie ukarał

14.08.2012. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
aktaprokur.jpgSąd Rejonowy we Wschowie uniewinnił 27-letniego mieszkańca Wschowy, który wyrzucił psa przez okno. Prokuratura oskarżyła mężczyznę o znęcanie się nad zwierzęciem ze szczególnym okrucieństwem, ale sędzia nie podzielił tej opinii. Uznał wprawdzie, że było to zachowanie naganne moralnie, ale nie wyczerpało znamion przestępstwa. Prokurator złożył apelację w tej sprawie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przypomnijmy, na początku maja podczas kłótni w mieszkaniu, pijany 27-latek chwycił psa i wyrzucił go z drugiego piętra na teren ogródka sąsiadów. Tej samej nocy mężczyzna został zatrzymany. - Przyznał się do popełnienia zarzucanego mu czynu. Wyjaśnił, iż wyrzucił psa przez okno, gdyż był wówczas bardzo zdenerwowany. Wyraził skruchę i zapewnił, iż poza tym zdarzeniem psa traktuje dobrze - informuje
Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze. Prokurator domagał się dla oskarżonego kary więzienia w zawieszeniu. Sąd nie ukarał jednak 27-latka. - W uzasadnieniu wyroku sąd przyznał, że mężczyzna świadomie zadał ból psu. Mimo to w sprawie zapadł wyrok uniewinniający, gdyż sąd nie dopatrzył się wyczerpania znamion znęcania się nad zwierzęciem ze szczególnym okrucieństwem ani nawet znęcania się nad psem - dowiedzieliśmy się w zielonogórskiej prokuraturze.

Chwilowy ból fizyczny, brak cierpienia emocjonalnego psa z jednej strony, a z drugiej strony nerwowe zachowanie pod wpływem impulsu ze strony oskarżonego, bez szczególnego nastawienia na umyślne zadawaniu bólu fizycznego lub cierpień moralnych sprawiły, iż Sąd nie mógł przypisać oskarżonemu przestępstwa znęcania. Zrobił on tylko tyle i aż tyle że pod wpływem zdenerwowania wyrzucił psa do ogródka z drugiego piętra. Jest to zachowanie naganne moralnie, ale nie wyczerpało znamion art. 35 ust. Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt - czytamy w uzasadnieniu.

Innego zdania jest prokurator. Uważa, że działanie oskarżonego było zachowaniem okrutnym. - Nieważne jakie pobudki kierowały mężczyzną, wyrzucanie psa z drugiego piętra, jest działaniem okrutnym i inaczej ocenić tego nie można - powiedział prokurator Grzegorz Szklarz, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze. Prokurator złożył już apelacje od wyroku zarzucając mu obrazę przepisów postępowania polegającą na dokonaniu przez sąd I instancji dowolnej, sprzecznej z zasadami doświadczenia życiowego ocenie dowodów. O tym czy sprawa trafi do ponownego rozpatrzenia zdecyduje Sąd Okręgowy w Zielonej Górze.(emi)
 
Komentarze (52)
1. Dodane przez Paula, w dniu - 14-08-2012 08:56
ten sędzia to chyba jakiś niepoważny!!!! 
może tak samo robi ze swoimi zwierzętami i nie podzielał kary dla kata! :/
2. Dodane przez max65, w dniu - 14-08-2012 09:14
Potem się dziwić, że chcą zamykać sądy. Jeżeli ferują takie wyroki to "zamknąć natychmiast zamknąć".
3. Dodane przez zax, w dniu - 14-08-2012 09:25
bardzo łaskawy sędzia prawdziwy katolik
4. Dodane przez marcin, w dniu - 14-08-2012 09:39
heh smieszne ,jak pod wplywem alko mozna cos takiego zrobic bez bronnemu zwierzeciu! kretyn!
5. Dodane przez Betsy, w dniu - 14-08-2012 09:42
a może to jakiś znajomy sędziego? 
 
żenujące....
6. Dodane przez Kar, w dniu - 14-08-2012 09:45
Nie mam żadnego zwierzaka i nie jestem wielbicielem zwierząt, ale uzasadnienie wyroku jest kuriozalne! "Chwilowy ból psa...". To wypuśćmy wszystkich, którzy kogoś pchnęli nożem albo zastrzelili. To też był "chwilowy ból".
7. Dodane przez joolsik, w dniu - 14-08-2012 09:49
nerwy niczego nie tlumacza!!!!!!!, nie mozna tak poprostu cisnac zywym zwierzeciem by dac upust swoim emocjom, ten pies przeciez czuł nie tylko strach przed dziwnym zachowaniem wlasciciela ale i napewno bol bo upadek z 2 pietra napewno nie byl przyjemny.UKARAC WŁAŚCICIELA!! zawiasy plus wysoka kara pieniezna dla przykladu!!!! niech innym taki pomysl do glowy nigdy nie przyjdzie!!!!!!!! a swoja droga niemoge pojac czym kierowal sie sedzia orzekajac taki wyrok!!!! Polska sprawiedliwosc!!!!
8. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 14-08-2012 09:56
Zgadzam się z kom nr1 to jakiś skandal!!!!!
9. Dodane przez k., w dniu - 14-08-2012 10:01
w takim razie tego co wyrzucił psa przez okno trzeba też wyrzucić przez okno; z takim podejściem Sądu do sprawy nie ma się czego obawiać, bo to nie będzie znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem a nawet zwyczajne znęcanie się, normalnie KPINA!!!
10. Dodane przez Wacek, w dniu - 14-08-2012 10:11
Jestem za sędzią. Jego argumentacja mnie przekonuje, gdyż nie było to powolne zadawanie bólu, ale działanie pod wpływem impulsu. Nerwowy wybuch każdemu może się zdarzyć.
reklama
11. Dodane przez do Wacka z kom 10, w dniu - 14-08-2012 10:39
Jeżeli koleś przyznał się do zarzucanych mu czynów to jest winny co tu więcej gadać? Uniewinnienie to jakaś kpina. Jest wina musi być kara - to nie tego całe życie nas uczyli? Wyrzucę cię przez okno, skręcisz sobie kark - jestem zabójcą. Wyrzucę cię i tylko się poodzierasz - jestem niewinna? Obłuda...
12. Dodane przez ola, w dniu - 14-08-2012 10:49
do komentarza 10 jeśli Ty masz takie impulsy to proponuję wizytę u psychiatry bo strach się spotka z kimś takim na ulicy
13. Dodane przez byk, w dniu - 14-08-2012 11:05
po co sąd we Wschowie jak takie wyroki wydaje !
14. Dodane przez kaśka, w dniu - 14-08-2012 11:36
zgadzam się z kom.11 co by było gdyby pod ręką nie był wtedy psiak tylko dziecko? przepraszam,ale coś z tym sędzia chyba jest nie tak!!!
15. Dodane przez xx, w dniu - 14-08-2012 11:40
to znaczy że należy psy dzieci itp. po prostu wyrzucać przez okno, w kamionkę itd itp - widocznie to dopuszczalne!
16. Dodane przez matt, w dniu - 14-08-2012 12:10
Polskim wymiarem sprawiedliwości rządzi STATYSTYKA!
17. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 14-08-2012 13:02
Moim zdaniem wyrok jest sprawiedliwy. Durne natomiast jest coś takiego jak "ustawa o ochronie zwierząt".
18. Dodane przez HEH, w dniu - 14-08-2012 13:36
To ile razy musi wyrzucić tego psa, by załapać się wg wschowskiego sądu na wyrok? Faktem też jest to, iż pies niewiele mógł powiedzieć o swojej traumie, za to sprawca potrafił usprawiedliwić się zdenerwowaniem.
19. Dodane przez do Krzysztofa W., w dniu - 14-08-2012 13:59
A moim zdaniem durny jesteś ty. Więcej nie będę komentować twojego wpisu bo mamy widzę różne systemy wartości. Tzn. ja mam a twój jest dla mnie wątpliwy.
20. Dodane przez Krysia, w dniu - 14-08-2012 14:07
taa, to jest nasze piękne polskie prawo...
21. Dodane przez Gosia, w dniu - 14-08-2012 14:37
cyt. "Wyjaśnił, iż wyrzucił psa przez okno, gdyż był wówczas bardzo zdenerwowany"- a jak nie będzie miał psa pod ręka tylko np. jakieś dziecko i znowu się zdenerwuje? 
Takie zachowanie trzeba tępić w zarodku.
22. Dodane przez nb, w dniu - 14-08-2012 15:51
Kpina.
23. Dodane przez ala, w dniu - 14-08-2012 17:11
Czyli sądy przyzwalają na wyrzucanie zwierząt przez okno? Paranoja kompletna. 
 
Zgadzam się z kom 19, facet rzeczywiście zasługuje na miano jakim określił ,, ustawę o ochronie zwierząt"
24. Dodane przez ann, w dniu - 14-08-2012 17:20
SKANDAL!!!!!!!!!!!!!! CO TO ZA SĄD????????????
25. Dodane przez kor, w dniu - 14-08-2012 17:26
sędzia powinien sprawdzić osobiście czy przyjemnie skacze się z okna tego nerwusa
26. Dodane przez wokanda, w dniu - 14-08-2012 19:04
To znaczy że jak będę wk......y to mogerobić co uważam za słuszne.Brawo panie sędzio,jesteś prawdziwym znawcą KK oby nie spotkały by się nasze drogi.
27. Dodane przez KW, w dniu - 14-08-2012 19:49
Nie dziwi mnie że kara ominęła tego zbrodniarza. W Sądzie Rejonowym we Wschowie to normalne, że karzą niewinnych, a winnym nic nie robią. Ten sąd nie chwali się dobrą opinią. Już dawno powinni zamknąć ten sąd bo tam nie ma sprawiedliwości. Jak można nie ukarać kogoś kto zadał ból i cierpienie istocie żywej?! To daje przykład innym zbrodniarzom, że mogą znęcać się nad słabszymi bo Sąd Rejonowy we Wschowie i tak nic im nie zrobi. Znam procedury tego sądu z autopsji- tam nigdy nie było sprawiedliwości!To skandal żeby sąd pochwalał taki czyn!
28. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 14-08-2012 20:48
To powinni ogłosic w prasie ogólnokrajowej a sędzia ... to szkoda słów
29. Dodane przez znam, w dniu - 14-08-2012 21:16
a gdyby to było dziecko? Dziecko tego Pana? Mogło by sie tak własnie zdarzyc.....pod wpływem alkoholu człowiek nie ma jasnego umysłu....mogło dojsc do tragedii....i nadal moze dojsc :(
30. Dodane przez grześ, w dniu - 14-08-2012 21:37
W SĄDZIE WE WSCHOWIE LICZĄ SIĘ TYLKO UKŁADY! A SĘDZIOWIE SA NIEUDOLNI I PRZEWAŻNIE WYROKI SA ODWROTNE DO WINY. PROKURATORZY TEZ NIE SĄ WCALE LEPSI. NAJLEPIEJ WYJECHAĆ Z TEGO KRAJU
31. Dodane przez sputnick, w dniu - 14-08-2012 22:21
Sędzia ma rację. Liczy się jeszcze zamiar. Wyrzucając psa przez okno zrobił rzecz moralnie naganną, ale robiąc to w zdenerwowaniu nie miał zamiaru znęcać się nad psem, tylko pewnie wkurzyć osobę z którą się kłócił. Chwilowy ból to nie znęcanie się. Zwierze w prawie karnym to rzecz. Znęcanie się nad zwierzętami nie jest karane z powodu tego że zwierze to czuje w negatywny sposób tylko dla tego, że jest to zachowanie społecznie niebezpieczne. Jeśli zaczniemy karać za zadawanie bólu zwierzętom to będzie trzeba pozamykać rzeźnie.
32. Dodane przez R.J., w dniu - 15-08-2012 08:32
W Polsce prawo działa dla wybranych - dziki zachód i wolna amerykanka.
33. Dodane przez zbulwersowana, w dniu - 15-08-2012 08:34
Do komentarza 10 nie znęcanie się chwilowy ból co za absurd chyba was pogięło. Jak w impulsie zabijemy człowieka to co? jesteśmy wolni.Sędzia daje pozwolenie na takie incydenty zawsze można powiedzieć że to był impuls.
34. Dodane przez Zenek, w dniu - 15-08-2012 09:00
Niech sędzia sobie skoczy z 2 piętra też będzie miał chwilowy ból,a moze nawet obędzie się bez bólu ! jaja w tym kraju ! i dziwic się,że ludzie nie mają szacunku dla zwierząt,ja mam psy od ponad 20 lat ,miałem klika ras i zwasze wszystkie były traktowane jak członek rodziny
35. Dodane przez gość, w dniu - 15-08-2012 10:10
panie sędzio! pomyśl a póżniej wydaj wyrok to jest żenada
36. Dodane przez ona, w dniu - 15-08-2012 16:18
Działanie wymiaru sprawiedliwości w naszym kraju woła o pomstę do nieba (szczególnie ostatnio).
37. Dodane przez marek-beatles, w dniu - 15-08-2012 17:26
Proszę podać adres P.Sędziego...bardzo mi na tym zależy gdyż chcę go wyrzucić przez okno ku radosci przechodniów...gdyż będzie to zachowanie naganne moralnie, ale nie wyczerpujące znamion przestępstwa. OT ŻART W DOBRYM GUŚCIE ! Z CYKLU - DAŁA BOZIA WŁADZE..ALE NIE DAŁA ROZUMU...WYRAZY WSPÓŁCZUCIA
38. Dodane przez XX, w dniu - 15-08-2012 20:57
Do czego dochodzi w Polsce? Sędzia przyzwala w zdenerwowaniu wyrzucić psa z drugiego piętra I UWAŻA TO TYLKO ZA NAGANNE ZACHOWANIE! Mam nadzieję, że podchwycą to media krajowe!
39. Dodane przez sputnick, w dniu - 15-08-2012 22:35
mówiąc dobitniej karane jest znęcanie się nad zwierzętami a nie zabijanie zwierząt. Jakby wziął siekierę i zabił psa albo wyrzucił przez okno z zamiarem zabicia lub ewentualnym zamiarem zabicia to nie jest to karalne. Karalne jest znęcanie się nad zwierzętami. Znęcanie z definicji jest procesem a nie jednorazowym aktem. W tym przypadku okoliczności wskazują, że to co zrobił było powodowane innymi czynnikami niż chęć znęcania się. Piec jest jego rzeczą może z nią zrobić co chce o ile się nie będzie znęcał. Takie mamy prawo czy wam się podoba czy nie.
40. Dodane przez bliżniak, w dniu - 15-08-2012 23:23
Właściciel powinien być ukarany bo suczka była w ciąży gdy oprawca ją wyrzucał. Sąd powinien przyglądnąć się także dziecku które tam mieszka bo kiedyś i te dziecko wyleci bo "tatusiek"lub "mamuśka" będzie miał/ła nerwy.POLSKIE PRAWO ŻENADA !!!
41. Dodane przez mamucha, w dniu - 16-08-2012 16:24
do kom.39 "Sputnik", a może to ty jesteś tym superowskim sędzią? No to gratuluję. Skocz sobie z drugiego pietra na łeb i sprawdź, czy będzie bolało.A jak nie masz odwagi to umów się z kimś, kto cię z tego piętra wyrzuci. Może wówczas dojdziesz do przytomności i nie będziesz pisał jakby cię Bóg opuścił. A może ty katotalibem jesteś-to też by wiele tłumaczyło.
42. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-08-2012 19:18
A może by tak sędziom zabierać gażę za każdą decyzję , która przy odwołaniu okazała się niewłaściwa lub niesłuszna ? 
 
Niestety sędziowie bardzo często popełniają pomyłki i to z własnego niechlujstwa, bałaganiarstwa lub niestaranności, czy też traktują sprawy po macoszemu. 
 
Znam to z autopsji.  
 
Wszystkie decyzje w mojej sprawie, a było ich kilka ,przy odwołaniu okazały się błędne podczas pierwszej instancji. 
 
To jest kpina z zawodu.  
 
Inni ludzie za błędy w zakładach pracy ponoszą konsekwencje i to nieraz bardzo poważne aż do zwolnienia z pracy włącznie . 
 
A sędziowie ? Immunitet .
43. Dodane przez sputnick, w dniu - 16-08-2012 20:07
jak skoczę z drugiego piętra na łeb to pewnie w ogóle nie będzie bolało. I przestańcie psy do dzieci porównywać bo jest różnica jednak między tymi stworzeniami.
44. Dodane przez OKO, w dniu - 16-08-2012 22:54
Posiadam psa, bywam bardzo zdenerwowany, mieszkam jednak na 3 piętrze. Jeśli wyrzucę psa przez okno, to wyczerpię znamiona pzestępstwa, czy też załapię się jeszcze na uniewinnienie? (Sąsiad z 4 piętra też jest zainteresowany wyrzuceniem swojego, tyle, że na spokojnie, ale czwarte to już chyba przegięcie)
45. Dodane przez obserwator nonsensów, w dniu - 16-08-2012 23:51
w prymitywnym narodzie żle się traktuje zwierzęta i takim narodem mimo "europesjkości" jesteśmy, chętnie pomogę temu Panu wyskoczyć przez okno, bo to takie krótkotrwałe cierpienie, że też morderców jeszcze nie klasyfikujemy na tych którzy zadają lekką i cięższą śmierć-IDIOTYZM: facet zabił psa i takie są fakty
46. Dodane przez dmitria, w dniu - 17-08-2012 01:33
"nerwowe zachowanie pod wpływem impulsu" widać sędzia musi stosować podobne metody na zdenerwowanie. Trzeba poprawić to prawo jeśli czyny (czytaj fakty) nie liczą się kompletnie a tylko domniemane intencje.
reklama
47. Dodane przez Justyna, w dniu - 18-08-2012 17:27
do kom 10 Wacka 
"Jestem za sędzią. Jego argumentacja mnie przekonuje, gdyż nie było to powolne zadawanie bólu, ale działanie pod wpływem impulsu. Nerwowy wybuch każdemu może się zdarzyć." A co powiesz jeśli następnym razem pod wpływem impulsu wyrzuci dziecko, działając w impulsie nie kontrolujemy emocji i tego co się dzieje. Rozumiem pod wpływem impulsu sam wyskoczył z 2 piętra jego ból i jego sprawa, ale jeśli nawet sąd dopuszcza się uniewinnienia za znęcanie się nad zwierzęciem to ja w prawo nie wierze, przez takich sędziów dojdzie do tego że ludzie sami będą wymierzać sprawiedliwość niczym oko za oko, ząb za ząb
48. Dodane przez Pola, w dniu - 19-08-2012 00:16
Dlaczego nikt nie wspomina że wywalił psa bo dziecko płakało a on awanturował się z żoną, że kilka miesięcy temu ograniczyli im prawa rodzicielskie, że on często miewa takie impulsy
49. Dodane przez Obserwator2, w dniu - 20-08-2012 15:49
Dlaczego nie publikuje się danych takich ludzi? To rozumiem, że jeśli wyrzucę psa sąsiada przez okno z 2-3 piętra to nie grzech! Uczmy takimi decyzjami sądu, że można robić co się chce, a i tak bezkarność będzie górowała... Szkoda, że nikt nie wie kto za tym wszystkim stoi. ŻAL!!!
50. Dodane przez Irokez, w dniu - 20-08-2012 15:58
Suczka Łajka poniosła śmierć w czasie lotu na orbitę. A wschowskiemu psu nic się nie stało. Może on mówić o szczęściu, ale to nie szczęście to dobre wyszkolenie, czy gdyby obecnie Polscy naukowcy wysłali psa na orbitę, i on by zginął, to czy powinni być skazani? Moim zdaniem nie, taki często jest los pionierów. A Wschowski piesek żyje dalej szczęśliwie ze swoim właścicielem i jest to też prawdziwy bohater Wschowski psi Yamakasi. Mam już dość słuchania tych co chcieliby ograniczyć jego właścicielowi prawo do opieki nad psami.
51. Dodane przez Pola, w dniu - 20-08-2012 23:53
do kom 50 no wiesz jeśli ograniczyli mu prawa rodzicielskie nad dzieckiem tzn że ten facet nie kontroluje swoich emocji i może kiedyś pod wpływem impulsu stanie mu taki irokez na drodze
reklama
52. Dodane przez ona, w dniu - 03-10-2012 19:57
ludzie nie znacie tej rodziny i nie wiecie do czego sa zdolni patologia totalna!! ona w ciazy pijaca tak zwane jabole on pijany spia na lozku wiem znam ich osobiscie a jego zona jest na prawde psychicznie chora dzieci w domu dziecka teraz tylko brakuje zeby te malenstwo sie znalazlo tez w DD ludzie ona jest na prawde chora nie dziwie sie ze on z nerwow wyrzucil psa bo z taka zona ja bym nie wytrzymala wiem nic nie usprawiedliwai jego bo mogl by chwycic dziecko i je wyzycic przykro mi zwierzecia ale ona przez zone zmienil sie i to bardzo nawet zastanawiam sie czy nie jest chory psychicznie wspolczuje na prawde bo to moja rodzina i zal mi tylko tego malenstwa
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj