Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Co po Kolegium?

Co po Kolegium?

Co po Kolegium?

26.09.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_nkjo.jpgNauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Lesznie przestanie istnieć. -Zamiast niego powstanie Instytut Lingwistyki Stosowanej PWSZ – poinformował prezydent Tomasz Malepszy. Instytut będzie działał w tym samym miejscu, co Kolegium, czyli przy pl. Kościuszki, a to może oznaczać wyprowadzenie stamtąd III LO.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Prezydent Tomasz Malepszy, który spotkał się ostatnio z władzami Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej rozmawiał z nimi na temat przyszłości Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych. -Od września przyszłego
roku kolegia w całej Polsce przestaną istnieć
- zapowiedział - leszczyńskie ma być przekształcone w Instytut Lingwistyki Stosowanej PWSZ. Pozostaje kwestia siedziby instytutu. Budynek przy pl. Kościuszki należy do miasta tylko w połowie - druga cześć, mieszcząca właśnie Kolegium, jest własnością samorządu województwa. -Władze PWSZ zastrzegły, że przenosiny na teren uczelni są niemożliwe ze względu na brak miejsca - powiedział Malepszy. Prezydent przyznał, że ta odpowiedź dla miasta jest ważna ze względu na prace nad zmianą sieci szkół ponadgimnazjalnych. Jak już wcześniej zapowiadał likwidacji ma ulec jedno z liceów ogólnokształcących. Czy w takim razie chodziłoby o „Trójkę”? Niekoniecznie - ale całkiem możliwa jest przeprowadzka tej szkoły, ponieważ władze Leszna nie kryją też, że chciałyby, żeby budynek przy pl. Kościuszki miał jednego właściciela, w tym przypadku Urząd Marszałkowski. (jad)
 
Komentarze (45)
1. Dodane przez bob budowniczy, w dniu - 26-09-2012 11:47
czyli 4 do odstrzału.. gratulacje, dyrektor Cadler rozwalił kolejną szkołę w mieście..
2. Dodane przez kseroboy, w dniu - 26-09-2012 11:49
tato, czy stracę prace?
3. Dodane przez absolwent, w dniu - 26-09-2012 12:15
NKJO w Lesznie to (wciąż) jedna z najlepszych placówek w Polsce która kształci nauczycieli języków. Nawet ludzie z drugiego końca naszego kraju, którzy "siedzą" w tym temacie znają leszczyńskie NKJO. Pozdrowienia dla wszystkich nauczycieli i wykładowców!
4. Dodane przez poziom jest, w dniu - 26-09-2012 12:47
jedyna szkola wyzsza w Lesznie ktora trzyma poziom gdzie pierwszy lepszy gamon dostac sie nie moze o ukonczeniu juz nie mowiac.
5. Dodane przez emeryt, w dniu - 26-09-2012 13:15
Do komentarza 1 pracowałem z panem Dyrektorem , gdyby nie on wielu nauczycieli oraz administracja i obsługa byłaby do dziś bez pracy . Dyrektor dbał i dba o ludzi . Tobie pomagał .Masz krótką pamięć...
6. Dodane przez Max, w dniu - 26-09-2012 13:16
do kom.1. Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Tam nigdzie nie jest napisane o 4. Chyba kończyłeś "Trójkę".
7. Dodane przez sluchacz, w dniu - 26-09-2012 13:47
o poziomie NKJO moge powiedziec tyle ze ostatnio rozmawialem ze studentem PWSZ ktory rowniez studiuje nauczanie wczesnoszkolne z angielskim jezykiem jako przewodnim. Otoz do grupy studenta z PWSZetu dolaczyly 2 osoby ktore nie zdaly egzaminow w NKJO juz na roku pierwsym i nie widzialy szans na dalsza nauke w tej szkole.gdy dolacyly do PWSZetu w swojej grupie byly gwiazdami ktorym nikt nie mogl dorownac. przepasc miedzy szkolami mozecie sami sobie wyobrazic.. nie rozumiem wiec czemu szkole tak renomowana jak NKJO sie zamyka?
8. Dodane przez Endriu, w dniu - 26-09-2012 14:03
Tak poza tematem dyrektor z 4ki to bardzo porządny człowiek nie jednemu uczniowi pomógł w problemach. Takie teksty są nie na miejscu. Absolwent
9. Dodane przez Iwona, w dniu - 26-09-2012 14:53
Obecny II rok NKJO na pewno będzie walczył. Składając papiery nikt ich nie informował ,że dołączą do PWSZ. Wybrali Kolegium ze względu na poziom nauczania. Co z tego , że byliby "gwiazdami" w PWSZ , skoro niczego się ich tam nie nauczy? PWSZ to wg mnie wylęgarnia bezrobotnych. Nikt poważnie nie bierze tej uczelni.Zgadzam się w pełni z postem "słuchacza".
10. Dodane przez ZATROSKANY, w dniu - 26-09-2012 15:26
Top dlaczego miasto buduje boiska dla III LO?
reklama
11. Dodane przez uczennica II roku, w dniu - 26-09-2012 16:10
Skoro zostałam przyjęta do KOLEGIUM i na jego zasadach (w tym ciężkie egzaminy z UAM)pracowałam bez wytchnienia, idiotyzmem wydaje się ukończenie tejże szkoły z dyplomem PWSZ. Przyjęło mnie NKJO i jako absolwent NKJO chcę później funkcjonować na rynku pracy - cały drugi rok niewątpliwie będzie o to walczył kierując się zasadą, iż PRAWO NIE DZIAŁA WSTECZ - zaczynając Kolegium i podpisując regulamin NKJO nie możemy zostać podłączeni pod PWSZ i funkcjonować jako 'ich' studenci.  
Nie myślałam, że po fajnym czasie spędzonym w NKJO będę musiała się martwić nie tyle o egzaminy co o dyplom ukończenia z pieczątką Kolegium i rozważać przeniesienie na inną uczelnię bo nauka w leszczyńskim PWSZ zdecydowanie nie jest mi na rękę.
12. Dodane przez studentka II roku NKJO, w dniu - 26-09-2012 16:25
W pełni zgadzam się z Iwoną. Nic dodać nic ująć.!!!!
13. Dodane przez maja, w dniu - 26-09-2012 16:33
a to w takim razie co ze słuchaczami II roku?? po 2 latach nauki w NKJO będą kończyć jako PWSZ?? Przecież to jest totalnie niesprawiedliwe...
14. Dodane przez aj, w dniu - 26-09-2012 17:21
do uczennica II roku - tak chwalisz się poziomem swojej uczelni, i tym, że trudno się tam dostać, więc ja w takim razie pytam się, co Ty tam robisz i jak się tam dostałaś, skoro czytać ze zrozumieniem nie potrafisz? Wyraźnie jest napisane: "Od września przyszłego roku kolegia w całej Polsce przestaną istnieć." - więc to chyba logiczne, że to nie jest pomysł władz Leszna, tylko coś odgórnie narzuconego, więc co Ty chcesz zwojować, jeśli w całej Polsce kolegia przestaną istnieć? :D
15. Dodane przez studentka 2 roku, w dniu - 26-09-2012 17:29
Bez watpienia trzeba będzie zorganizowac spotkanie II roku na poczatku pazdziernika. Musimy wspolnie zdecydowac o dalszych krokach, ktore bedzie trzeba podjac abysmy skonczyli kolegium, a nie PWSZ.
16. Dodane przez onetka0, w dniu - 26-09-2012 19:40
Ludzie do Poznania i Wrocławia uciekajcie tam w Lesznie nic nie macie po....ukończeniu tu macie dobre praktyki
17. Dodane przez jk, w dniu - 26-09-2012 19:49
Jesteście wszyscy żałośni
18. Dodane przez do14, w dniu - 26-09-2012 19:57
Co więcej - niektóre już przestały istnieć drogi/a 'Aj' - jednak olbrzymią niesprawiedliwością będzie otrzymanie dyplomu PWSZ po 2 latach ciężkiej pracy pod szyldem NKJO.  
Radzę operowanie ambitniejszym sarkazmem - czytanie ze zrozumieniem i informacja o likwidacji NKJO w całej Polsce a troska o uzyskanie dyplomu Kolegium zamiast PWSZ to zupełnie inne sprawy.
19. Dodane przez absolwentka 2003, w dniu - 26-09-2012 20:40
STARE POCZCIWE NKJO... Stara Poczciwa KADRA... łącznie ze śp. prof. Mańczykiem, prof. Majchrzakiem i nawet bezlitosną śp. dr Springer... Było co robić, łatwo nie było, ale przynajmniej teraz po latach człowiek docenia gnębienie mgr Andrusiuka, dr. Zimniaka, ale też te wartościowe omówienia lekcji z mgr Lurc itd. Szkoda, że NKJO Leszno stanie się za chwilę już tylko historią :( 
To prawda, że LESZCZYŃSKIE NKJO znane jest w całej Polsce i odbierane jako najlepsze Z NAJWYŻSZYM POZIOMEM. Pozdrowienia dla wykładowców!!! I "Zdrowaś Mario" za tych, których już nie ma.
20. Dodane przez ciekawski, w dniu - 26-09-2012 20:42
ciekawe czy komentarze czyta Rektor PWSZ i wszyscy pracownicy tej uczelni ???
21. Dodane przez myk, w dniu - 26-09-2012 20:56
Widzę, że absolwenci kolegium mają o sobie wysokie mniemanie. Spokojnie, z waszymi wysokimi umiejętnościami lingwistycznymi poradzicie sobie na rynku pracy nawet z dyplomem wyższej szkoły lansu i bansu :)
22. Dodane przez do 21, w dniu - 26-09-2012 21:40
jakbys posmakowal NKJO i bys graduowal tez bys mial;) a poza tym to raczej realna ocena wlasnych umiejetnosci i swiadoma wartosc tych umiejetnosci anizeli wysokie mniemanie. kto kiedys posmakowal nkjo wie ze lekko ni ma ;p pozdro sluchacze
23. Dodane przez diidee, w dniu - 26-09-2012 21:41
oho ^^ widze studenta PWSZ (patrz kom. 17 :)
24. Dodane przez do 14, w dniu - 26-09-2012 21:46
czepiasz sie innych a tez bystroscia nie grzeszysz. bo piszesz do UCZENNICY II ROKU (kom 11) jakoby to ona pisala ze to wladze Leszna chca zamknac szkole podczas gdy ona wogole o czyms takim nie wspomniala! to z wypowiedzi SLUCHACZA (kom 7) jak juz mozna wnioskowac ze mial na mysli jakoby to od wladz miasta zalezala przyszlosc tej szkoly. PRZYGANIAL KOCIOL GARNKOWI
25. Dodane przez do21, w dniu - 26-09-2012 21:48
tu nie chodzi już nawet o wysokie mniemanie... 
skoro nauka została podjęta w NKJO to jako NKJO wszyscy obecni uczniowie powinni ją zakończyć... gdyby chcieli jako PWSZ to mogliby już wcześniej zamiast do NKJO pójść na PWSZ. Wybrali Kolegium więc nie powinno być im narzucone PWSZ.
26. Dodane przez II rok NKJO, w dniu - 26-09-2012 22:14
Jestem na II roku w NKJO i nie wyobrazam sobie zebysmy ukonczyli szkole z dyplomem PWSZ. Nie po to sie staramy dzien w dzien zeby ukonczyc 'byle co'. W zeszlym roku akademickim jeden z wykladowcow zaproponowal aby zlozyc pismo (od calego obecnego II roku), ktore bedzie mialo na celu ubieganie sie o ukonczenie NKJO. Podobno jest to wbrew przepisom abysmy ukonczyli cos, czego nie zaczynalismy. Przy rekrutacji nie bylismy powiadomieni i zapoznani z informacja, iz taka zmiana nastapi. Powinno przejsc. :)
27. Dodane przez myk, w dniu - 26-09-2012 22:47
Nie mogli, bo z tego co się orientuje w PWSZ nie ma kierunku związanego z językiem. Teraz zmieni się tylko nazwa szkoły. Nazwa chyba nie wpływa na jakość kształcenia? Gdyby nazwa szkoły zmieniła się np. na UAM to pewnie nie byłoby problemu i wszyscy absolwenci chodzili by dumni głosząc wszem i wobec czego to oni nie skończyli.
28. Dodane przez awia, w dniu - 26-09-2012 22:50
Mozna zrozumiec wasze rozżalenie, lecz coż z tego...  
 
skoro wszystkie kolegia w całym kraju przestana istniec to myslicie ze zostawia tylko 2rok NKJO leszczynskiego bo jakies dzieciaki napisaly pismo?!  
 
To troche smieszne co wypisujecie i niedorzeczne...  
 
Jesli ktos dobrze zna jezyk to nie jest istotne jaki "papier" posiada.
29. Dodane przez ~jfk, w dniu - 26-09-2012 23:06
Muzeum ma problem z siedzibą przy pl. Metziga - może w budynku po III Liceum umieścić właśnie je: blisko do szkół, w pobliżu parku.
30. Dodane przez Beata, w dniu - 27-09-2012 00:18
Skoro prezydent wykluczyl likwidacje 3LO, a raczej nie sadze zeby chcial zlikwidowac 1 czy 2 LO, to zostaje tylko jedno liceum.. Wlasne te, w ktorym dyrektor dba o etaty dla kumpli - emerytow, ale nie o uczniow..
31. Dodane przez poranne życzenia studentki PWSZ dla geniuszy z NSJO, w dniu - 27-09-2012 06:52
Czytam wasze wypociny o doskonałościach poziomu, intelektu i och, ach - a że jestem z Leszna to dla was kilka uwag: 
1)do kolegium dostawali się ci (przede wszystkim)którzy mieli znaj......, cho.... i rodziców z "dobrych kręgów" (przynajmniej tak się tym rodzicom wydawa..), 
2)w moim Instytucie pracuje 43,5% profesorów z tzw pierwszej półki, wykładających Geniusze z NSJO w Kanadzie, USA, Anglii, Szwajcarii, Niemczech, Włoszech itd. będących doradcami europejskich i światowych gremiów naukowych. Dalej 47,8% dr habilitowanych i doktorów oraz CZYTAJCIE (ze zrozumieniem)tylko 8,7% mgr inż. - POSYPCIE SOBIE NSJOnowcy GŁOWY POPIOŁEM DO POPIELCA JUŻ BLISKO. 
3/ ci geniusze z waszego NSJO uczą w średnich szkołach o poziomie wielu z nich nie chcę pisać - szkoda wiersza w komentarzu,proszę zapytać uczniów szkół średnich (znów powiem niektórych), 
4/ moje koleżanki i koledzy wyjeżdżają na praktyki zagraniczne "Geniusze NSJO" od Australii, USA po wszystkie zachodnie kraje Europy na wielomiesięczne czy nawet roczne praktyki, wielu z was by miało kłopot w porozumiewaniu się z obywatelami tych państw, tak jak to nasi umieją, 
5/ zanim więc o kimkolwiek znów źle napiszecie, zajrzyjcie w swoje pochodzenie, znajomości z kim i dlaczego,indeksy i wiedzę praktyczną z języka.W szkołach średnich w Lesznie (np....) gdy przyjeżdżały obce delegacje to tłumaczami nie byli nauczyciele języków obcych (np. niem. czy ang.)tylko nauczyciele innych przedmiotów - bez komentarza!!!
32. Dodane przez popieram 31, w dniu - 27-09-2012 08:36
Rozumiem, że jeżeli absolwenci NSJO uczą w PWSZ, to zaniżają poziom i powinno ich się zwolnić - to już nie moja sprawa a studentów PWSZ. Dodając do pani to do NSJO szli uczniowie klas maturalnych - III, IV liga i klasa okręgowa, bo najlepsi Ekstraklasa,I i II liga to nie tutaj się znajdują. Chociaż pani ma rację bo poziom rolnictwa teoretycznego i praktycznego w leszczyńskim do poziomu znacznej grupy absolwentów NSJO ma się tak jak wiedza Einsteina do prymusa ze szkoły dla ana.... . Ale i tutaj są złe przykłady bo dyrektor szkoły rolniczej....... ma kłopoty z rozpoznaniem zbóż jarych i ozimych, ale to problem Wydziału Oświaty a nie nasz(a na deser ma ukończone ATR w Bydgoszczy i AR w Poznaniu - zatraciło chłopisko wiedzę od czasu ukończenia studiów, lata robią swoje i to nie wina w/w uczelni).
33. Dodane przez Zuza, w dniu - 27-09-2012 09:24
Nareszcie skończy się ciasnota w budynku przy placu Kościuszki. Dwie szkoły się tam nie mieszczą. Za mało toalet. Uczniowie liceum chodzą na lekcje do PWSZ (środkowe, a przerwa trwa 5 min.), bo brakuje sal. Poza tym w salach hula wiatr (stare nieszczelne okna), a zimą można w szkole zamarznąć.
34. Dodane przez 31, w dniu - 27-09-2012 11:50
hahahahaha ale mnie teraz rozbawilas :D moze NKJO to nie jest Yale ale dlaczego nie mozesz sie pogodzic z faktem ze PWSZ to po prostu DNO?! :) prawda jest taka ze to fabryka bezrobotnych a dyplomem po tej szkoleto sie mozesz najwyzej podetrzec :) a pozniej wielki placze przeciez 'ja mam magistra, mi sie nalezy' 'jak to mozliwe ze pracy nie mam' otoz droga kolezanko zanim sie pojdzie na studia pod katem znalezienia w przyszlosci dobrej pracy trzeba najpierw zweryfikowac na jaka uczelnie sie idzie a nie pozniej wyc jak owca w roii. co do punktu drugiego.. jest to ciagle powtarzajacy sie argument studentow PWSZ gdy wdaje sie w dyspute na temat poziomu ich szkoly. Wiekszosc z nich byla tepa jak mlotki ale argument namietnie powtarzany.. otoz mozecie sobie miec profesorow nawet z Sorbony ale jak myslisz gdy taki profesor dostanie stado baranow do nauki to barany dostosuja poziom do profesora czy profesor do baranow ;> ?odpowiedz sobie sama na to pytanie :D
reklama
35. Dodane przez do27, w dniu - 27-09-2012 12:15
Nie wiem czy wiesz, ale absolwenci Kolegium dostają także dyplom UAM po zdaniu licencjatu w Poznaniu (ukończenie UAM w trybie niestacjonarnym) :) a teraz będzie tylko PWSZ......
36. Dodane przez do 31, w dniu - 27-09-2012 12:17
NSJO? Wymyślasz nową nazwę uczelni? Mówisz o NKJO a nawet jego akronim źle formujesz. 
Pozdrawiam - studentka II roku, która dostała się do Kolegium i utrzymała na nim dzięki dobrze zdanej maturze, córka pracowników fizycznych bez ''znajomości''.
37. Dodane przez 377, w dniu - 27-09-2012 12:54
Jak czytam niektóre komentarze na temat wysokiego poziomu w NKJO to mi się niedobrze robi. Na przełomie lat powstał mit na temat tego poziomu, a tak naprawdę jest to jedno wielkie dno. Poziom strasznie niski gdzie zamiast nauki przeprowadza się scenki na zajęciach często się zdarzało, że zajęcia z niektórych przedmiotów nie odbywały się przez 2 mies. Jest to przykrą prawdą. Ktoś musi tą prawdę w końcu napisać! haha znajomości żeby się tam dostać kto takie komentarze wypisuje...
38. Dodane przez II rok NKJO, w dniu - 27-09-2012 14:34
popieram 35. :) do 27 to chyba nie wiesz ze dzisiaj to tylko dobry 'papier' albo znajomosci sie licza. Nie sprobujemy to napewno stracimy, tak wiec napewno warto. Skoro Tobie ten temat jest calkowicie obojetny, co mozna wywnioskowac po tym co piszesz, to po co sie udzielasz.
39. Dodane przez odsyłacz, w dniu - 27-09-2012 16:38
wszystkich ekspertów od bardzo wysokiej oceny NKJO odsyłam do komentarza 38/. Do 34/ wstyd ogromny że ten numer miało kiedyś I LO (jedyne) w Lesznie i to był poziom nauczania, nie jak w NKJO czytaj Kolegium ds.!!!. Nie wiem czy wiesz, że tym tekstem upodobniłeś się do osłomuła.
40. Dodane przez do 31., w dniu - 27-09-2012 22:30
Ewidentny wpływ internetu na rozwój nieskazitelnej samooceny i ponadprzeciętnej inteligencji jak z bicza strzelił ;) Boże chroń Polskę... no albo odłącz NETA :)
41. Dodane przez Studentka NKJO 2 rok, niemiecki, w dniu - 28-09-2012 16:27
Zgadzam sie z 'uczennica II roku'! Przyjelo mnie NKJO, wiec chce wyjsc z NKJO a nie PWSZ! Co do poziomu NKJO powiem tak: Wielce wszyscy chwala ta szkole, mowia ze jest trudno i poziom a jak przychodzilam na lekcje, gdzie mielismy odgrywac jakies zalosne scenki, czy po 50 razy ogladac zalosne filmy, ktore moge sobie ogladnac w domu to na prawde myslalam ze mnie szlak jasny trafi...- to nazywacie poziomem?(Zgadzam sie z '377'! )Wiadomo, czasem czlowiek odetchnal jak film obejrzal, ze nie bylo wykladu, ale bez przesadyzmu! Z tej szkoly zrobilo sie kino a nie uczelnia! Juz w pewnym momecie wszyscy wrecz rzadalismy normalnej dawki wiedzy! Moze na innych lekcjach jakis poziom jest, ale ogolnie te wszystkie wyklady sa zalosne - wymagaja od nas nie wiadomo czego, rzeczy ktore tak na prawde sie nie przydadza, (potwierdza to nawet nauczycielka, ktora tam sie ksztalcila) wlaczaja nam filmy a narzekaja na nasza slaba gramatyke...Moze zamiast filmow i nie wiadomo jakich materialow z kosmosu, lepiej byloby wykorzystac czas wlasnie na doszlifowanie tych waznych podstaw, ktorych nam brakuje i o ktore sie czepiaja zamiast tracic czas na uczenie sie roli na jakis minutowy teatrzyk! Smieszne jest jeszcze to, ze niektorzy wykladowcy wrecz chwytaja sie za glowe patrzac na nasz poziom, my sami tez jestesmy tego swiadomi a tutaj czytam komenty, ze jest poziom... A jak sa jakies drzwi otwarte, to nauczyciele kaza nam wciskac kit, ze do kolegium warto chodzic jest fajnie etc...zal...No moze porownujac do innej uczelni jest wyzszy poziom?Nie wiem. Nie wiem tez jaki bedzie nasz los, ale powiem tylko tyle, ze wszyscy uwazaja ta uczelnie za wariatkowo i kpiny. Nie jest latwo, sa przedmioty trudne, latwiejsze i BEZSENSOWNE. Mysle, ze powinni nas uczyc przydatniejszych rzeczy a nie wpychac na sile wiedze z kosmosu, ktorej wiem, ze nie wykorzystam. Poziom to tam podtrzymuje Pan Zimniak i mysle, ze Pan Andrusiuk u ktorego nie mialam latwo,byly poprawki, ale przynajmniej uczylam sie przydatnych czasem nieprzydatnych rzeczy a nie scenek, czy slajdow 'kopiuj wklej '. Pozdrawiam caly drugi rok! :/
42. Dodane przez 2 rok angielski, w dniu - 28-09-2012 21:54
Przyjeto mnie do NKJO i tak tez chce ta szkole ukonczyc, czyli dyplom z UAM i NKJo , a nie jakies nic nie warte PWSZ. Co do powyzszego komentarza kompletnie sie nie zgadzam, tak jak mowia, poziom w naszym kolegium jest bardzo wysoki i konczac go jezyk praktyczny znamy o wiele, wiele lepiej niz jakis student z filologii we wro czy pz !! 
Jakos dziwnym trafem na moich zajeciach sie filmow nie oglada i bezsensownych sceneke tez nie przeprowadza ! Tak na prawde jest na wszystkich przedmiotach pozadny zapieprz ! Nie wiem kto mogl sie wgl odwazyc i napisac cokolwiek o niskim poziomie tej szkoly, prawda jest ze dostac sie moze osoba z dobrymi wynikami, ale ukonczy tylko osoba, ktorej zalezy i ktora daje duzo z siebie, nie wystarczy przychodzic na wyklady, tylko uczyc sie non stop i za to pozniej jestesmy doceniani.
43. Dodane przez Studentka NKJO 2 rok, niemiecki, w dniu - 29-09-2012 17:10
do '2 rok angielski' - bo takie jaja tylko w grupie niemieckiej...
44. Dodane przez absolwentka NKJO, w dniu - 29-09-2012 17:10
Nie ma co przesadzać z tym wysokim poziomem w NKJO, przynajmniej na niemieckim... Prawda jest taka, że nie można być tutaj leniem i chodzić na zajęcia w kratkę, kto się tego trzyma spokojnie da sobie radę. Prof.Zimniak może i faktycznie trzyma poziom, ale co z tego jak większość czasu na jego zajęciach upływa na krytykowaniu i wyśmiewaniu słuchaczy, kadry NKJO i podkreślaniu przy tym jaki to on nie jest, co on by nie zrobił, z jakimi to on ludźmi nie pracuje itd. Pozdrawiam mgr Lurc i mgr Drobnika - wykładowców (niestety już na emeryturze) wykonujących swoją pracę porządnie i z sercem, to oni przez 3 lata studiów byli i są w dalszym ciągu wzorami nauczycieli, na których bądź co bądź byliśmy kształceni. :)
reklama
45. Dodane przez I rok, w dniu - 04-10-2012 18:13
Ciekawostka jest też to, ze słuchacze pierwszego roku nie zostali poinformowani wczesniej, iż nastąpi takowa zmiana. Dopiero wszystko wyszło 1 października.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj