Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow Góra arrow Fałszywi policjanci

Fałszywi policjanci

Fałszywi policjanci

12.12.2012. Radio Elka, Hania Ciesielska
1122_policja.jpgWkrótce przed sądem staną dwaj mieszkańcy Niechlowa, którzy w sierpniu po pijaku zabawili się w policjantów. Przy drodze Niechlów – Klimontów zatrzymywali samochody „do kontroli”. – Tłumaczyli, że chcieli zdyscyplinować kierowców, którzy jeżdżą tam za szybko – mówi Liliana Łukasiewicz, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Legnicy. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zdarzenie miało miejsce na początku sierpnia. Na komendę zadzwonił jeden z kierowców. Poinformował, że na trasie Niechlów - Klimontów został zatrzymany do kontroli, ale „funkcjonariusze” wydali mu się podejrzani. Kiedy policjanci pojechali na miejsce,
zastali dwóch pijanych mężczyzn, przy zaparkowanym na poboczu volkswagenie passacie. Na dachu samochodu zamontowany był niebieski sygnał świetlny. - Panowie przyznali, że owszem, podawali się za policjantów, ale zrobili to w szczytnym celu, ponieważ w tym miejscu kierowcy bardzo często przekraczają prędkość - informuje Liliana Łukasiewicz. Grozi za to grzywna lub pozbawienie wolności na rok.
Obaj mężczyźni odpowiedzą też za kierowanie samochodem pod wpływem alkoholu. Jeden miał ponad półtora, drugi ponad dwa i pół promila alkoholu w organizmie. - Nie chcieli się przyznać do tego, który siedział za kierownicą, przerzucali się odpowiedzialnością. Sprawa została rozwiązana po sprawdzeniu zapisu monitoringu na stacji paliw, na której krótko wcześniej byli. Było widać wyraźnie, że jeden z mężczyzn przyjechał na stację, a po zatankowaniu za kierownicę usiadł drugi. Te informację potwierdził biegły - dodaje prokurator Łukasiewicz. Za kierowanie pod wpływem alkoholu mężczyźni mogą trafić do więzienia nawet na dwa lata. (han)
 
Komentarze (157)
1. Dodane przez arek, w dniu - 12-12-2012 13:24
Z tego co ja wiem to chłopaki nie zatrzymywali,i nie jechali po pijanemu,ale robicie aferę z niczego,ani zabujstwa,ani wypadku,ani nikomu żle nie zrobili ,ani nie ubliżali ,wiem że nie byli agresywni ale cóż policja w Górze chce zdobyć sławę przez kłamstwo.
2. Dodane przez gap, w dniu - 12-12-2012 13:29
pani pokurator ja wiem że tak nie powiedzieli i pani tu dodaje i nie tankowali jak pani pisze,poczytaniu widzę że sami nie macie pewności i piszecie byle pisać,piszcie prawdę bo wiem że nie tankowali nie kierowali a stali koło samochodu a stać każdy może,
3. Dodane przez as, w dniu - 12-12-2012 13:38
oooo wszechwiedzący "Arek" jakby był na miejscu, a idąc dalej twoim tokiem "rozumowania" to może niech policja zajmuje się tylko zabójstwami.
4. Dodane przez anka, w dniu - 12-12-2012 13:39
Zapraszamy do Wąsosza - tu nikt po alkoholu za kółko nie wsiada. Prohibicja - wszystko kojarzy się tu z alkoholem.
5. Dodane przez wwww11, w dniu - 12-12-2012 13:40
A CO ONI MIELI MUNDURY?ŻE PISZE FAŁSZYWI POLICJANCI.MANDATY TEŻ PISALI? AJAJAJ,KOM 1 DOBRZE NAPISAŁ I JA SIĘ TEŻ POD KO.M 1 PODPISUJE
6. Dodane przez koral, w dniu - 12-12-2012 13:43
a jak by wlepili ,mandaty to DOŻYWOCIE???
reklama
7. Dodane przez wyga, w dniu - 12-12-2012 13:49
najlepiej brać się i karać nieszkodliwych młodych ludzi, a prawdziwych kryminalistów albo handlują narkotykami zostawić,bo grożni i policja się boi,a cichego zawsze tempią,jak się jest złym to policja ucieka,Węzcie się policjanci naprawde do roboty bo ośmieszacie się tak jak tu.
8. Dodane przez do 1, w dniu - 12-12-2012 13:52
kup sobie Areczku słownik a następnie pisz komentarze.Ortografia i gramatyka kłania się w pas.
9. Dodane przez koksik, w dniu - 12-12-2012 15:17
heh po pijaku ale pewnie wiecej by zdziałali przebrani mundurowi niz kpp góra
10. Dodane przez do 9, w dniu - 12-12-2012 17:25
napewno więcej by zdziałali ale że uczciwi to ani mandatu nie pisali ani łapówek nie brali,apropo policjantów prawdziwych -to może ktoś napisze ile dostali policjanci łapówkarze bo jakoś cicho ,czy dlatego że policjanci to cisza,a tu się czepiają chłopaków,WSTYD POLICJA GÓROWSKA-jestem swiadkiem jak na tej stacji policjant i policjantka nie reagowali na bójkę grupki agresywnejtylko szybko wsiedli w samochód i jak stusie uciekli,widziało to dużo osób co wtedy akurat byli na cpn i co na to policja górowska?a o chłopakach piszE pierdoły,POLICJANCI Z GÓRY POPATRZIE CO WY WYRABIACIE I UJAWNIJCIE WRESZCIE NA ELCE,BO TO CO WY GŁOSICIE TO BURZY WIELU Z NAS.WSZYSCY ŚMIALIŚMY SIĘ JAK TO POLICJANT Z POLICJANTKĄ SZYBKO UCIEKLI,i to są stóże prawa i tak nikt nie zmieni opini policji Górowskiej (...).staliśmy grupą obok i patrząc na to śmiech ogarniał,a spokojnych to szybko zniesławią kłamaniem.
11. Dodane przez do koksika, w dniu - 12-12-2012 17:25
ja też myślę że więcej by zdziałali,ale nie zrobili nic co by komu zaszkodziło,niech napiszą policjanci jak chcą zabrać prawko starszej osobie i to prawie sąsiadowi albo wujkowi po trupach ale niszczą wszystkich ,tyle że nie udało się bo starszy pan nie miał żadnych podstaw aby go ukarać ,a to że policjanci niektórzy dostali po g...e to cicho bo wstyd pisać ,piszcie prawdę ,coś nie tak z policj gora jak wszyscy ich nienawidzą.Popytać starczy pierwszą lepszą osobę z powiatu ,to się dowie co warta policja w górze,burzy mnie to cp piszą o chłopakach i nie tylko mnie,
12. Dodane przez pepsi, w dniu - 12-12-2012 16:35
he no to teraz bendom sie rozpisywać plicjanty pod inymi nazwami,
13. Dodane przez ja, w dniu - 12-12-2012 16:46
TAKIE KOZAKI TO TYLKO W GÓRZE
14. Dodane przez XX, w dniu - 12-12-2012 19:38
Przekroczyli swoje uprawnienia to fakt ale żeby aż taka kara? jak ma się to zdarzenia w stosunku do przypadków, w których ktoś ucierpiał?
15. Dodane przez Czytelnik, w dniu - 12-12-2012 19:53
Czy monitoring to alkomat? Panie biegły na podstawie czego pan twierdzi ze do samochodu wsiedli pijani? Szanowni panowie policjanci a nie mogli wypić na drodze po opuszczeniu pojazdu? Coś tu sie nie trzyma ani kupy ani ....
16. Dodane przez ODWAŻNY!!! do Pana biegłego DO 14, w dniu - 12-12-2012 23:28
mnie tak samo dziwi CZY MONITORING TO ALKOMAT o co tu chodzi co Pan Panie biegły też przypuszcza jak policjanci,weście się wreszcie za sprawiedliwośc a nie obrabiania przypuszczaniem tyłka innym,jakie przekroczenie,znam sprawę i nie tak było jak pisze na wstępie,rozmawialiśmy z chłopakami i nikt nie widział z nas aby jechali po pijanemu,co policjanci chcą przez to zdziałać,(...)POLICJA KOMENDA I RESZTA PRACOWNIKÓW w KOMENDZIE to wolno wszystko,tam trzeba kontroli albo może wreszcie zajmie się komendą WROCŁAW,LUB WARSZAWA i trochę poszpera (...),NAJWYŻSZY CZAS!!!
17. Dodane przez fakt, w dniu - 12-12-2012 23:11
Może pan biegły tak twierdzi,jak komenda przypuszcza,było sporo osób i jakoś nikt nie widział że pili.a jeszcze że kierowali oj to już baju baju,pisano że stali koło samochodu a teraz że kierowali,ja tu nie pojmuję albo jechali po pijaku albo zatrzymywali.skupcie się i SZanowna Pani rzecznik i Komenda w górze,piszcie jednakowo a nie raz tak drugim razem inaczej .
18. Dodane przez górowianin, w dniu - 12-12-2012 23:19
ZAJmijcie się prawdziwą przestępczością,
19. Dodane przez re, w dniu - 12-12-2012 23:23
No i ptoka wreszcie udupią szkoda tego młodego;0
20. Dodane przez do wstępu Adam, w dniu - 12-12-2012 23:41
piszecie że policjanci zastali mężczyzn przy samochodzie,to nie rozumię jak mogli kierować,to stali czy zatrzymywali,a wypić mogli jak stali,każdy ma prawo wypić,sami się nakręcacie,
21. Dodane przez janosik, w dniu - 12-12-2012 23:59
nie piszecie że siedzieli za kierownicą,tylko że stali,to nawet stać przy aucie nie wolno CHOLERA,to ja już nie mogę też piwa wypić przy aucie bo zrobicie ze mnie przestępcę!
22. Dodane przez gira, w dniu - 13-12-2012 00:03
znam tych mieszkańców i jestem z nimi jak wszyscy,nie mam do nich nic,i inni czytam też są z nimi ,robicie stertę z niczego drodzy policjanci z Góry.
23. Dodane przez do odważenego, w dniu - 13-12-2012 05:32
a czy sądzisz że na podstawie badania krwi nie da sie ustalic kiedy ci wspaniali stróże prawa spozywali alkohol, monitoring przyczynił sie do tego ,że nie jeden jechał ale dwóch tzn pierwszy przyjechał na cpn a drugi wyjechał z niego i ot cała filozofia.
24. Dodane przez hgw, w dniu - 13-12-2012 05:35
czyżby te pochlebne komentaże o niechlowskich strózach prawa pisała ta kobieta która tak zawistnie wypowiada sie o policjantach z Góry
25. Dodane przez bum, w dniu - 13-12-2012 09:06
hahaha pomysłowi :D
26. Dodane przez GÓROWIANIN, w dniu - 13-12-2012 09:51
nO WŁASNIE KTOŚ TU DOBRZE NAPISAŁ ŻE MONITORING TO NIE ALKOMAT , WIĘC NA JAKIEJ PODSTAWIE BIEGŁY TWIERDZI ŻE MONITORING TO DOWÓD ŻE BYLI PIJANI,A PO DRUGIE NIKT ICH PIJANYCH ZA KIEROWNICĄ NIE ZŁAPAŁ , A STAĆ PRZY AUCIE NAWET PIJANY MOŻE ,
27. Dodane przez do 23, w dniu - 13-12-2012 10:14
pwnośc masz że byli na badaniu krwi,byłeś że piszesz czy jechali czy nie bo piszą że stali a jechali to od razu że pijani,masz wyobrażnię,po co się chwalić że alkomaty nie miały atestu,ot cała filozofia
28. Dodane przez Jan, w dniu - 13-12-2012 11:00
Ludzie, wy jesteście jednak dziwni. Prostego komunikatu nie rozumiecie. Monitoring potwierdził jedynie, że samochód prowadzili obaj, a to że byli pijani potwierdziło badanie krwi. Naprawdę tak trudno to zrozumieć?
29. Dodane przez DO JANA, w dniu - 13-12-2012 11:12
trudno zrozumieć,bo piszą różnie i nie wiadomo gdzie prawda,niby badanie alkomatem teraz że krwi,ach
30. Dodane przez Jurek, w dniu - 13-12-2012 13:07
Jak mieli się przyznać jak piszecie że stali koło samochodu,widać policja prubuje im wmówić,albo ja nie rozumię albo rozumię i pojąć nie mogę,
reklama
31. Dodane przez xxx, w dniu - 13-12-2012 13:12
piszcie o przestępstwach a nie czegoś co nikomu nic się nie stało.A może policja chce zwrócić na siebie uwagę,jakie to wykrywacze he.he.tyle że muszą mieć pomoc bo sami nie potrafią,a co potrafią to złapać na rowerze,a od bandy uciekają i jak tu być bezpiecznym.
32. Dodane przez DO JANA, w dniu - 13-12-2012 13:32
Nie było żadnego badania krwi tylko alkomat.
33. Dodane przez do 32 górowianin, w dniu - 13-12-2012 15:35
i mi też wiadomo że był alkomat a nie było żadnego badania krwi,no i macie przykład jak kłamie i policja i rzecznik,a jak w takim razie ma się zachować niejeden z nas szaraków,jak piszą fałszywe artykuły i jak nie bronić mężczyzn,co to piszą fałszywi policjanci,a jacy są prawdziwi bo ja czytam i po tym widzę że fałszywi to policjanci góra,i nie ma co się dziwić że te okoliczne wioski i Góra miasto ma obrzydzenie na widok policjanta,a jest przykład jakie są fałszywi,policja w Górze fałszywością to wy nie grzeszycie,a jak już czytać elkę Góra to w środku skręca
34. Dodane przez do 32, w dniu - 13-12-2012 15:39
musi policja kłamać w górze śląskiej bo z tego słynie,na białe mówią czarne a na cazrne białe.
35. Dodane przez obiektywny, w dniu - 13-12-2012 16:58
Chociaż nie jestem w temacie to czytam i widzę że i rzecznik i policja nie piszą prawdy,bo jak wszyscy są za mężczyznami ,a nikt w tym wszystkim nie ucierpiał,to patrząc z boku za coś takiego już podają wyrok,a jaki wyrok poniesie np.sprawca wypadku śmiertelnego jadący po pijanemu,albo jakiś psychol znęcający się nad innymi,handlarz narkotyków itd,wiadomo mi było na temat policji górze ale że aż tak potrafią,to nie mieści się w głowie,OTO JAKICH MAMY STÓŻÓW PRAWA,czytając komentarz kiedyś jak to pan chciał sprawdzić poziom alkoholu we krwi na komendzie,to został wyśmiany,Takie ma podejście do spraw SZANOWNA POLICJA W GÓRZE.
36. Dodane przez PRAWO, w dniu - 13-12-2012 17:03
poczytajcie na elce PRZEMĘT,zabił dziecko i żadna kara,dopiero odwołanie rodziców,To jest sprawiedliwość ! Takie prawo w Polsce!!!
37. Dodane przez ..., w dniu - 13-12-2012 17:03
Mi jak ukradli samochód i policjanci pzyjechali do budynku z którego on zginął chciałem aby zabezpoieczono odciski palców z okna, drzwi,mebli ale oni chwilę postali i oznajmili mi,ze takie czynności to widziałam chyba w filmach
38. Dodane przez policjant, w dniu - 13-12-2012 17:06
ludzie a wiecie co to jest retrospekcja?????? jak nie to poczytajcie sobie pozdrawiam
39. Dodane przez ja, w dniu - 13-12-2012 17:06
ten świadek co to niby wezwał policję to nie był policjant z góry?
40. Dodane przez jaga, w dniu - 13-12-2012 17:11
szok z niczego robią sensację,czy tu ktoś zginął że jakieś brednie policja wypisuje,
41. Dodane przez stefek, w dniu - 13-12-2012 17:21
Dla mnie policja w górze nie znaczy nic i nie tylko dla mnie,ale muszę się z nimi mijać po ulicy chyba że pojadę do pracy dłuższą drogą,na sam widok żle się robi.Kto im dał mudury,Komendant toleruje swoich pupielków?
42. Dodane przez krzyżak 12312F, w dniu - 13-12-2012 18:23
brawo i ja też bym tak postąpił skoro tam jada jak szaleni to gdzie była POLICJA
43. Dodane przez -marco, w dniu - 13-12-2012 20:48
Ukarac solidnie tych skretynialych pijanych mlokosow! A jak widac z komentarzy to maja wielu ;obroncow;! Dlatego prosze, aby panowie policjanci nadzorujacy rejon Niechlowa zaopatrzyli sie w wieksze ilosci dmuchawek do alkomatow i troche ;przetrzebili podrajanych; kierowcow tych okolic.Jednoczesnie az prosi sie, abyscie panowie zajrzeli przejazdem do wiejskich sklepow i ;kryjowek obszczymurow; > tam to zawsze zaczynaja popijac alkohol , a potem glupota rozpiera im ;pluca;.Okolczni mieszkancy beda wdzieczni za wprowadzony spokoj wieczorny, a ulice przez to beda bezpieczniejsze!
44. Dodane przez dokom 42, w dniu - 13-12-2012 22:25
z tego co wiem to zabawiała dziewczynki a inni siedzieli na NK.Tak pracują!
45. Dodane przez ćwik do 43, w dniu - 13-12-2012 22:28
ty to z kosmosu się urwał,co za słownictwo,p.s. jak zauważyłeś mają w komentarzach obrońców to chyba coś znaczy!Tobie mściwośc rozpiera płuca!
46. Dodane przez jacek, w dniu - 13-12-2012 22:52
Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka... Tym razem tatuś tyłka im nie uratuje.
47. Dodane przez Adam, w dniu - 13-12-2012 22:34
to samo bym zrobił,a co to przestępstwo czy co,kom.42 ma rację tam jeżdżą jak wariaty,a policja przypuszczam idzie na łatwiznę,normalka w Gorze.
48. Dodane przez AKG., w dniu - 14-12-2012 09:21
LUDZIE SZKODA DO WAS SŁÓW WIDAĆ ,ŻE NAPRAWDĘ ZLE SIĘ DZIEJE SKORA ZŁO JEST PRZEZ WAS CHWALONE ,PEWNIE TEŻ GRZECH NIE JEST DLA WAS GRZECHEM ,WYKROCZENIE NIE JEST WYKROCZENIEM WSZYSTKO ODWROTNIE KAŻDY USTALA SWOJE PRAWA I SĄDZI WEDŁUG SIEBIE ŚWIAT SIĘ PRZEWRACA I ZŁO TERAZ RZĄDZI , KRYTYKUJECIE POLICJĘ BO PEWNIE SAMI MACIE COŚ NA SUMIENIU, ALE CZEMU JAK COŚ SIĘ DZIEJE TO PO NICH DZWONICIE .
49. Dodane przez Arek do 48, w dniu - 14-12-2012 10:45
nikt po nich nie dzwoni bo nie pomogą,uciekną przed np bandą albo wcale nie przyjadą jak widzą że trzeba rękawy zakasać i tak ich postawa,z której strony u ciebie pobożność?ty wiesz co to grzech?
50. Dodane przez do 48 kaśka, w dniu - 14-12-2012 22:31
Co ty piszesz, zajrzyj do przykazań kościelnych i potem że co to grzech,nikt tu nie grzeszy oprócz takich jak ty,A co do sumienia to nie wiesz co to znaczy,ktoś co ma sumienie to nie życzy żle i nie śmieje się z innej osoby jak robisz to ty i temu świat się przewraca jak piszesz do góry nogami
51. Dodane przez kluska, w dniu - 14-12-2012 22:36
KOMENTARZ 48 JAK TO JEST ZŁEM,TO CO JEST DOBRE,MALTRETOWANIE RODZINY,WYPADEK ŚMIERELNY PO ALKOHOLU?CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM JAK POLICJA KŁAMIE,SAMI SIĘ OKRĘCAJĄ W FAŁSZU AŻ SIĘ POGUBILI GDZIE JEST PRAWDA.
52. Dodane przez ZŁY, w dniu - 14-12-2012 22:42
Złość mnie bierze jak czytam niektóre komentarze złośliwe co do mężczyzn-dlaczego taka obojętność wobec drugiej osoby,
53. Dodane przez Trybek, w dniu - 14-12-2012 22:54
policja i pani recznik się ośmieszają bo jak czytam to coraz to inaczej piszą,ale jedno jest reka reke myje.
54. Dodane przez gość, w dniu - 15-12-2012 00:00
Dla mnie to sam tytuł to śmiechu warte,jakby jakie wielkie przestębstwo,takie drobnostki na elke dają,
55. Dodane przez gościu, w dniu - 16-12-2012 12:38
ciekaw jestem co byś zrobił jak by ciebie zatrzymali ci dwaj panowie o których tak pochlebnie się wypowiadają internauci .Ja osobiście to zanim zadzwoniłbym po Policje to bym ich sponiewierał,zwłaszcza tego którego tatuś był radnym.
56. Dodane przez Ernest, w dniu - 16-12-2012 14:16
Zgadza się po Wąsoszu jeździ cała masa chłopaków bez prawa jazdy,badań technicznych,składki OC a do tego sporo piją.Osobiście znam takiego kolesia,który twierdzi że nikt mu nic nie zrobi bo ma Policje w kieszeni i wszystko na to wygląda że tak jest.
57. Dodane przez do kom 56, w dniu - 16-12-2012 23:14
Bestio ! to takbyś zrobił, nic dziwnego że są zdolni a wśród nich i taka bestia jak ty że sponiewierali człowieka w Wąsoszu do śmierci,sprawia ci przyjemność sponiewierania człowieka,idą Święta a ty takie okrucieństwa piszesz,oby kiedyś to zło nie obróciło się przeciw tobie,a myślę że powinno,takie teksty jak ty to pisze tylko zwyrodnialeć i kanalia,
58. Dodane przez edek do 56, w dniu - 16-12-2012 23:20
To święta prawda ,policja Górowska ma wiele do zarzucenia i nie tylko koleś z Wąsosza ma ich w kieszeni,policjanci boją się co drugiego urazić bo wyjdzie dużo ich przekrętów.Wiedzą kto pijany z kolegów i udają że nie widzą,a zatrzymują upatrzonych sobie,
59. Dodane przez Radek do gościa 55, w dniu - 17-12-2012 06:56
Hej sadysto a co oni złego zrobili,to że nie wzieli łapówki,nie wypisali mandatu,a stać koło samochodu też zakazane bo piszesz że byś sponiewierał,co może napiszesz że mundury mieli,żebyś ty nie był SPONIEWIERANY,a dobrze by ci to zrobiło,by trochę rozumu ci się przydało(...)!!!!!
60. Dodane przez Wojtek, w dniu - 17-12-2012 07:48
A propos, pomijając te wszystkie wyczyny tych Panów, sprawa do urzędasów.....postawcie znak "KONTROLA RADAROWA" na końcu i początku Niechlowa tak jak to zrobiono w Górze na ul. Poznańskiej i będzie git. NIe będą wtedy potrzebne dodatkowe siły i środki prewencji niechlowskiej. Ja się pytam, gdzie wyjeżdża paliwo pan posterunkowy z Niechlowa??????
61. Dodane przez J. K .A., w dniu - 17-12-2012 08:32
Ludzie zastanówcie się o co wam chodzi ,przestańcie pisać i obrażać innych . Zastanawiam się tylko jak wyglądałby świat gdyby byli sami przebierańcy , niech któryś z Was co tak chwali tych co się zabawili przebierze się za lekarza ,drugi może np . za księdza itd. ciekawi mnie czy też mielibyście pochlebne opinie na ten temat , czy tylko policja stoi wam w oczach ? . Moim zdaniem lepiej zostawić ludzi w spokoju i dać sobie spokój zająć się sobą .
62. Dodane przez do kom.61, w dniu - 17-12-2012 13:31
No to teraz już nawet piszesz że byli przebrani,czego to nie wymyślą aby robić pierdoły,co byli przebrani?FAŁSZ piszesz kom.61 ZMYŚLASZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
63. Dodane przez do kom. 61, w dniu - 17-12-2012 16:52
Naucz się czytać nie pisze tam że byli przebrani , tylko napisane jest gdyby byli przebierańcy i to jet przenośnia jak już .....
reklama
64. Dodane przez Rawiczanin, w dniu - 17-12-2012 19:40
Standard w DGR hehe
65. Dodane przez do 63, w dniu - 17-12-2012 22:46
żebyś wiedział a jak jeszcze policja góra coś wymyśli to już całkiem standart.
66. Dodane przez dgr, w dniu - 18-12-2012 00:18
co to za policjant 21 lat i on stróżem prawa,toż to dziecko jeszcze,a w tym wieku niektórzy zaczynali pracę w komendzie,pytam kto przymuje dzieci do policji,kiedy oni zdążyli się przygotować do pracy w policji,a jak zaliczyli testy?to wielu zastanawia,Znajomości rodzina,czy kasa zrobiła z nich policjantów i policjantki,tu by nazwać że fałszywi policjanci z górowkiej komendy.Założyć muddur i udawać policjanta górowskiego,ŻENADA.
67. Dodane przez do kom 66, w dniu - 18-12-2012 18:39
stróżem to moze jestes na budowie .Ja w wieki 19 lat poszedlem do wojska io nikt mnie nie pytał co zemnie za żołnierz , skoro masz ochote zostac policjantem to spróbój zaliczyć testy bez mózgowcu.
68. Dodane przez do 67, w dniu - 18-12-2012 23:02
i wyszłeś z wojska mając 21 lat i zostałeś policjantem,a i może nikt nie może pytać co z ciebie za policjant,wiem że nie nadaję się na policjanta i nie próbuję,a dobrze wiesz że mało który przeszedł testy (...) i nie czaruj sam siebie,podaj choć 1 przykład co zrobiłeś dobrego STRÓŻU,lepiej być na budowie stróżem niż być bezmózgowcem jak ty w polici
69. Dodane przez maciej, w dniu - 18-12-2012 22:58
coś musi być na komendzie w górze nie tak ,że tyle jest złych zdań o nich i to wszędzie ich nielubią,
70. Dodane przez marekdo 69, w dniu - 19-12-2012 00:38
jak pracują to i tak mają!a widać nie ma nic u nich na lepsze,
71. Dodane przez bez., w dniu - 19-12-2012 09:49
Policja to nie zupa pomidorowa jedni ją lubią drudzy nie
72. Dodane przez do 71, w dniu - 19-12-2012 22:29
mylisz się ma czegoś że jedni lubią inni nie,policja powinna być wzorem ,niestety nie jest i stąd takie potepienie ich przez ludzi.
73. Dodane przez do 71, w dniu - 21-12-2012 22:58
nie powinno być w policji że się lubi czy też nie,to stróże prawa i powinni swoją pracę uszanować!ale tak nie jest.
74. Dodane przez PANI PROKURATOR, w dniu - 21-12-2012 23:07
CO ZA WYRAŻENIA Z PANI UST -PO PIJAKU-JAK TAKIE JEST PANI SŁOWNICTWO-TO GDZIE PANI WYCHOWANA,ŻEBY Z KOBIETY UST PADAŁO TAKIE SŁOWNICTWO-WSTYD I TYLE.
75. Dodane przez as do 74, w dniu - 22-12-2012 15:09
Co się dziwić,na stanowiskach pracują a wypowiedzieć poprawnie słowa nie umieją,w słowniku nie ma słowa po pijaku!żałosne!!!!!
76. Dodane przez Jakub, w dniu - 23-12-2012 23:09
Coś nie tak piszecie,jak mogli jechać jak sami na wstępie artykułu piszecie że policjanci zastali mężczyzn przy zaparkowanym samochodzie,pan rzecznik też zaczyna się mieszać i gupić w tym co pisze,jak na komendę i policjantów to nieładnie,to jak to naprawdę wygląda stali czy jechali,piszcie jednakowo!
77. Dodane przez jeleń z Wąsosza, w dniu - 24-12-2012 22:44
to ile dostaną dwaj policjanci co to są oskarżeni,bo jak tu grozi kara ,to jaka może być kara dla szczeniaków co to są zawieszeni w czynnościach ,jak się czyta co policja wyrabia to krew człowieka zalewa,SPRAWIEDLIWOŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
78. Dodane przez Gość, w dniu - 25-12-2012 10:40
Dziwne że policjanci piszą że z przypadkku pracują a inni że aby tak tylko do emerytury,tyle że tą emeryturę mają bardzo szybko,Z PRZYPADKU,Jak się nie ma powołania to co to za praca.
79. Dodane przez IZA, w dniu - 25-12-2012 22:43
To lekarz,leczy pacjentów też z przypadku a nie z powołania? jak to właściwie jest?Policjant z przypadku!Sami na siebie bicz kręcą policjanci górowscy,ale jak nigdzie typów nie chcą przyjąć do pracy,bo sie nie nadają to komenda w górze z otwartymi rekami,a to świadczy o komendzie.Co się dziwić że każdy się żle wypowiada na temat policji w górze?
80. Dodane przez piotrek, w dniu - 25-12-2012 23:17
ale se opinie wyrabiają panowie policjanci góra śląska,a co na to rzecznik i komendant?takich pracowników,to tylko w górze w policji.
81. Dodane przez jędras, w dniu - 27-12-2012 10:57
policjanci z góry z przypadku ,to i inni też mogą z przypadku sobie żarty robić ,co policja może a inni nie ,im nie wolno nic,policja z przypadku ale nic dobrego nie robi,inni z przypadku robią dobre rzeczy, nie szkodzą nikomu,jak policjanci z góry ,nie mają wstydu wszyccy o nich żle gadają ,a oni bez honoru ale to tylko takie zachowanie policjantów w górze.
82. Dodane przez heca, w dniu - 27-12-2012 10:59
Jaki pan taki kram,tak i jaki komendant i rzecznik takie pracowniki.
83. Dodane przez x, w dniu - 27-12-2012 13:25
Jakby się uczyli to by mieli pracę wszędzie,ale że marne ich wykształcenie to poszli do pracy w policji Góra,a narzekają że mało zarabiają,ludzie po studiach ,magistr,inżynierzy pracują na kasie w sklepach i nie narzekają, a pracę mają nie lekką a ilu stoi na bazarze aby sprzedać towar ,nikt nie widzi że marzną ,albo w upały pracują,a tu jakieś smsy na głosowanie na dzielnicowego i to jeszcze zaznaczyli że z jednego numeru można wysyłać dowolną ilość,tu jest fałszerstwo i to POLICJA!
84. Dodane przez do 83, w dniu - 27-12-2012 23:51
żebyś wiedział że fałszerstwo,bo starczy patrzyć jak procenty idą w dół,to kasacja smsów ?ni to kogut ni kura z ich głosowania,ale to przecież POLICJA GÓRA!
85. Dodane przez pzn, w dniu - 27-12-2012 23:57
to se narobili wstydu przez te smsy,widać jak oszukują!
86. Dodane przez harcerz i harcerka, w dniu - 28-12-2012 13:31
Nie bronimy ale pisze prawdę fałszywi policjanci to nasi górowscy co wyrabiają z głosowaniem to jest fałsz,a pisać o kimś umią że fałszywi,co by nie mówił na temat policji to każdy od razu -NAJGORSI TO W GÓRZE- i chyba coś w tym jest i mają rację ludzie.
87. Dodane przez Normalny, w dniu - 29-12-2012 12:26
Myślę, Ze tym już nie tak młodym ludziom od dawna należała się porządna nauczka. To przecież nie pierwszy tego typu wyczyn po pijanemu synalka Pana radnego.
88. Dodane przez adam, w dniu - 29-12-2012 15:10
znam ich i nie pier....bo myśleć to radzę ,myśl za zsiebie,nie sądzę aby to jakieś przestępstwo,a prawdziwi przestępcy albo łażą albo uniewinnieni,popatrz naokoło ile jest prawdziwych przestępców ,tu niczego nie zrobili co by komuś zaszkodziło!jakby byli huligany to by ich tak nie bronili w komentach i ty jesteś NORMALNY?
89. Dodane przez do kom.87, w dniu - 29-12-2012 20:07
Zastanów się 3 razy zanim coś napiszesz i pamiętaj że nigdzie anonimowy nie zostaniesz popieram kom.88 i pozdrawiam chłopaków.
90. Dodane przez do 87 koksik, w dniu - 29-12-2012 23:03
z mojego punku widzenia,to zamiast NORMALNY powinno być NIENORMALNY,bo NORMALNY nie pisze fałszu i obraża kogoś,a nauczka to będzie tobie jak się ujawni kim jesteś ,a nie jesteś anonimowy,ża oczernianie,wiem coś o tym bo i mnie kiedyś obrażano i oczerniano za ypadek którego nie zrobiłem i doszłem kto mnie oczerniał,czytając to wszystko to policja się ośmiesza ,kłamie,a na dodatek kręci jak kot ogonem,żeby tylko nie było takich jak ty "NORMALNYCH"to było by całkiem dobrze,A co powiesz na tych co biorą łapówki,mordują ? to nie przestępcy ,a NORMALNI?NA MIEJSCU RODZIN TYCH CHŁOPAKÓW NIE POPUŚCIŁBYM FAŁSZOWANIA I OPISYWANIA NIEPRAWDY PRZEZ policję.
91. Dodane przez KAŚKA DO 43, w dniu - 29-12-2012 23:05
POLICJANCIE PODPISZ SIĘ ,
92. Dodane przez Ania, w dniu - 29-12-2012 23:10
Jak to się nazywa przestępstwo,no to nie mamy o czym pisać,bo tu ani zabójstwa,ani wypadku,ani łapówki ani jazda po pijanemu i więcej by tu pisać że nie ma nic złego co by zrobili,OCZERNIAJCIE PRZESTĘPCÓW,a nie niewinnych nieszkodliwych ludzi,czy któryś z nich obraził kedyś kogoś?wiem że nie.
93. Dodane przez dgl olcha, w dniu - 02-01-2013 00:07
a może tak zacząć od policji w górze?kto tu jest fałszywy?Co wypisują? niech zaczną od siebie a potem głupie pisanie że np.znieważył policjantów młody człowiek w górze i fotka w kajdanach!brrrrrrrrrrrr
94. Dodane przez do 15 i 14, w dniu - 02-01-2013 00:21
i ja mam wątpliwości co do pana biegłego decyzji!.właśnie czy ktoś ucierpiał?czy komuś stała się krzywda? pani rzecznik trochę rozsądku!a za nieprawdziwe informacje to nie ma kary?co do informacji policji ,rzecznik. to mamy wiele niejasności w wielu artykułach,i dziwią się że jakiś młodzieniec z Góry znieważył policjantów,ale czy to aby napewno prawda?a komentarz 90 popieram.Fałszujecie ludzi z okolicy!
95. Dodane przez do 94, w dniu - 02-01-2013 11:03
popieram i słusznie napisane,oto cała prawda.Tylko czy do ucziwych takie sprawy docierają,nazywają innych od fałszywych a jacy sami są?
96. Dodane przez XxX, w dniu - 02-01-2013 12:56
najlepiej wszystko zlikwidujcie sądy, policje jak źle działają i zobaczymy jak wam będzie lepiej!!!
97. Dodane przez do 96, w dniu - 03-01-2013 23:27
a żebyś wiedział że by było lepiej i sprawiedliwiej!
98. Dodane przez DO 96, w dniu - 04-01-2013 13:14
najlepiej jak by zajrzała tam kontrol CBA!
99. Dodane przez jacek, w dniu - 06-01-2013 22:51
tu piszecie pierdoły a o tym kto został dzielnicowym komendant milczy,policja boi się wyjawić swoje gniazdo a kolegów moich nazywa fałszywi,to teraz widać kto to fałszywy panie komendancie i cała wasz reszta,czujecie ten wstyd na sobie czy to po was ścieka.
100. Dodane przez KAMILdo 99, w dniu - 07-01-2013 15:16
Policja w górze i komenda za dużo ma za uszami i temu nie pisze o swoich,to jasne podali że GŁOSUJCIE NA DZIELNICOWEGO i żadnej podsumy kto został ,czego się obawiają Fałszerstwa!Komenda ODWAGI!jak ktoś głosował to chce wiedzieć kto dzielnicowy,a może to było FAŁSZYWE GŁOSOWANIE?
101. Dodane przez obiektywny, w dniu - 09-01-2013 16:53
no i macie znowu komendant ze swoimi pracownikami piszą fałsz w artykule ODPOWIE ZA JAZDĘ BEZ UPRAWNIEŃ na ELKA GÓRA,ludzie co ta policja w Górze wyrabia,żeby dopuścić się takiego szantażu wobec człowieka ,ma się przyznać bo jak nie to dadzą zdjęcie,winny nie winny ale musi powiedzieć że pił! ludzie to przekracza niebo co wyrabiają policjanci w Górze i oni opisują mężczyzn że fałszywi,to policjantów powinni oskarżyć że szantażują,czy to ma być bezkarne,trafia człowieka ja się czyta ,co wyrabiają na komendzie,przecież zwykły człowiek nie posunie się do tak fałszywego kroku jak policja górowska,CZY KOMENDA W GÓRZE TO NAPRAWDĘ FAŁSZERZE BEZKARNI!przecież nie jedna czy dwie osoby piszą lecz setki,pisał ktoś że zgłosił kradzież samochodu to kazali wskazać kiedy i kto to mógł zrobić,jak powiedziała osoba o odciskach palców to policjanci wyśmiali że to tylko w filmach,apeluję do komendanta aby wreszcie przestał patrzeć przez różowe okulary i przestał popierać kłamsteo swoich podwładnych,CZY NIE WSTYD ŻE MACIE OPINIĘ TAK ZŁĄ!I dalej pogłębiacie to zło!TO WY JESTEŚCIE STRÓŻE PRAWA KTÓRZY KŁAMIĄ?,PRZECIEŻ NIEJEDEN MA DOWODY JAK FAŁSZUJECIE!JAK MAJĄ ŻYĆ PROŚCI LUDZIE ,JEŚLI POLICJA JEST FAŁSZYWA W GÓRZE,KTOŚ MĄDRZE NAPISAŁ że powinna zjawić się u was CBA i może wreszcie skończy się wasze fałszerstwo.
102. Dodane przez Do 101, w dniu - 09-01-2013 18:17
Wystarczy poinformować Wrocław o wyczynach policji,Wrocław jak na razie to chyba nie wie o niczym,Komenda mydli oczy!
103. Dodane przez stara góra, w dniu - 09-01-2013 21:16
POLICJA GÓROWSKA NAPISZCIE JAK PRACUJECIE -W SYLWESTRA WEZWANO WAS I PRZYJECHAŁO 16 CZY OKOŁO I JAK PRZYJECHALI TAK SZYBKO ODJECHALI BO NA IMPREZIE BYLI P. KAŻDY SIĘ ICH BOI A POLICJANCI NA ICH WIDOK ZWYCZAJNIE CICHACZEM UCIEKLI,TO O TYM PISZCZIE A NIE O JAKIŚ CHŁOPAKACH CO NIKOMU NIE ZASZKODZILI,PISZECIE O TYCH CO NIE CZYNIĄ ZŁA I NISZCZYCIE TAKICH A P.SIĘ BOICIE BO BY WAM W.........I UCIEKACIE JAK SZCZURY,SPRAWA NA SYLWESTRA W STAREJ GÓRZE POWINNA BYĆ NAGŁOŚNIONA! A CZEMU NIE JEST,BO POLICJA BOI SIĘ RUSZAĆ MOCNIEJSZYCH OD NICH.POLICJA GÓROWSKA CWANIAKUJE SIĘ NA BEZBRONNYCH! WSTYDZCIE SIĘ I KOMENDANT I RZECZNIK I POLICJANCI,PANIE RZECZNIK NIE PISZE PAN CO WYDARZYŁO SIĘ W STAREJ GÓRZE?A POWINIEN PAN,CZYŻBY PAN RZECZNIK TEŻ PISAŁ O BEZBRONNYCH A CWANIAKÓW NIE OPISYWAŁ BO PO PROSTU BOI SIĘ.
104. Dodane przez stefek ze ST.Góry, w dniu - 09-01-2013 21:28
Interwencja u nas na sylwestra nie opublikowana,czy to dlatego że policjanci na widok P szybko odjechali,może naprawdę trzeba mężczyzn bez mundurów,bo policjanci z naszej komendy boją się interweniować w mocnej sprawie a rzecznik i komendant milczą,Elka nie pisze ? CIEKAWE CO?
105. Dodane przez góra, w dniu - 09-01-2013 22:12
brawo policjanci z góry,co to tak szybko uciekliście z interwencji w starej górze na sylwestra,panie rzecznik pisać by się zdało co tam się wydarzyło,o tym powinni wiedzieć mieszkańcy,czy wstyd że policjanci się wystrszyli i uciekli ,co to za policja?pan komendant nie wstyd że takich ma kolegów,uciekają zamiast interweniować,tak policja w powiecie?zenada!
reklama
106. Dodane przez Adam, w dniu - 09-01-2013 22:52
na miejscu mężczyzn ,zrobił bym jak P i policjanci by uciekli i ani komendant ani rzecznik by nie pisali fałszu,tylko jak osylwestrze w st, górze milczeliby,ALE POLICJA W GÓRZE -PO CO WAM MUNDURY FAŁSZERE.HA.HA.POLICJA UCIEKA,U KOGO MAMY SZUKAĆ OBRONY?W POLICJI GÓROWSKIEJ TO ODPADA,NIE MIELIŚCIE WSPARCIA W INNEJ POLICJI I W NOGI JAK SUSŁY.KOMENDANT ŻADEJ WYPOWIEDZI,RZECZNIK,MILCZENIE,A ELKA CISZA,TO I CAŁA SPRAWIEDLIWOSĆ W KPP GÓRA,TERAZ TO NIKT WAM NIE UWIERZY W WASZE KŁAMSTWA!MACIE HONOR TO PODDAJCIE SIĘ DO DYMISJI,NIE PSUJCIE RENOMY W KRAJU,
107. Dodane przez do elki, w dniu - 10-01-2013 08:52
a czemu nie ma artykułu UCIECZKA POLICJANTÓW WEZWANYCH NA INTERWENCJĘ DO ST,GÓRY-przecież tam było niebezpiecznie i policja nie pomogła?czemu nie pisze elka że tam znieważyli P policjantów,przecież znieważenie policjanta to karalne,za kradzież węgla w święta w górze i podobno znieważenie grozi mu kara,a w starej górze bezkarni? co tu grane?policjanci góra gdzie u was odwaga!przecież wy powinniście bronić ludzi!
108. Dodane przez pytam znowu teraz z st góry, w dniu - 11-01-2013 16:57
ja się pytam czy monitoring to nietestowany alkomat,a może policjanci robią fałszrestwo aby okręcić na swoją korzyść,bo miałem podobny przypadek i też próbowano mi wmówić że pijany byłem,wielu z nas stoi okoniem za mężczyznami bo i wielu z nasz próbowano oskarżać.
109. Dodane przez obiektywny, w dniu - 11-01-2013 19:45
Albo ze mnie tuman,albo pisze się ot tak ,aby pisać,jak to jest bo czytam i nie pojmuję,podejrzani to chyba nie to co oskarżeni to jak można pisać o jakiejś karze,czy rzecznik i cała reszta też wiedzą co będzie na drugim świecie,czy też napiszą że podejrzewają że będzie tak a nie inaczej,czytać wiadomości z kpp w górze to jakby czytać przedszkolakom bajki.Zagłosujcie na opinię policji w górze ,albo przeprowadżcie ankiety,ale uczciwie nie smsami,to się dowiecie jak was oceniają!Wiadomo już kto został dzielnicowym? bo jakoś cichaczem to policja załatwia,głośno było o głosowaniu a teraz ucichło,czy jak zwykle górowskie fałszerstwo,
110. Dodane przez do Pana biegłego-bezinteresowny-, w dniu - 12-01-2013 13:36
jak według pana monitoring to alkomat,to daje do myślenia,bo czytając artykuł z rawicza ,na drugi dzień nikt nie był w stanie określić czy dziewczyny były pod wpływem alkoholu,wiem że tych mężczyzn nikt nie badał co do promili alkoholu,a przypuszczać można wiele,Czy według pana przypuszczenie to fakt?a może na podstawie policjantów tak określono?a jak by spowodowali wypadek to jaka kara?bo czytając komentarz kiedy to pijany i pod wpływem alkoholu i jeszcze uciekł z miejsca wypadku w którym zginęło 9 letnie dziecko
111. Dodane przez -maro, w dniu - 14-01-2013 19:20
Przepraszam bardzo wszystkich internautow! Po moim kom. patrz 43 jakos cicho zrobilo sie z obszczy-murami w zlewisku Baryczy az po Naratow skonczywszy!
112. Dodane przez dgr jurek, w dniu - 15-01-2013 21:48
Jak zwykle pani rzecznik, co artykuł to inna wypowiedż,
113. Dodane przez ciekawski, w dniu - 11-02-2013 22:09
czy to aby nie ten sam biegły,co to niby nie stwierdził żadnych śladów w bagażniku?bo jak to ten sam, to wielu z nas ma wątplowości co do pracy tego PANA BIEGŁEGO.A może pan biegły to też i alkomat?Przydałby się wykrywacz kłamstw,Ale cóż policja w górze może wszystko i uchodzi im bezkarnie!Jak policj z KPP Góra kłamie,to nie trzeba już żadnych komentarzy,A że pracują kłamiąc to nie jeden szary człowiek udowodni,nawet między sobą w pracy kłamią jeden drugiego,są na to dowody!
114. Dodane przez do wstępu, w dniu - 11-02-2013 22:15
pani rzecznik trochę prawdy z pani strony w udzielaniu informacji,nie są prawdziwe i to nie tylko w tym portalu,w prasie też udziela pani nieprawdziwych informacji,są artykuły gdzie ukrywa pani prawdę,Czy na tym polega praca rzecznika ?
115. Dodane przez do 114, w dniu - 14-02-2013 17:24
to nie wiesz,że reka rękę myje?
116. Dodane przez sprawiedliwy, w dniu - 15-02-2013 22:41
ale wstyd za policje górowską,trzeba ujawnić jak pracują policjanci z góry,no i policjantki z głowami wysoko,że nie mają wstydu,ludzie ich wyśmiewają prosto w oczy,a im jak deszcz po rynnie,BEZWSTYDNI nic honoru u policjin w Górze!
117. Dodane przez do 3, w dniu - 22-02-2013 21:36
i tak jest zajmuje się,ale w przeciwnym kierunku.no poza silniejszymi,bo ze słabszymi dają sobie radę bez skrupułow i bez sumienia,a potem flaszeczkę wódeczki w łapie nieczystej i po cpn-ie łazi.podobnież nawet pół wypłaty bierze a nie pracuje,i my na takich pracujemy!
118. Dodane przez XXXX do 117, w dniu - 22-02-2013 22:27
to dziwi niejednego,że nie pracują a na wódkę mają,teraz jasne ;pół poborów niemałych dostaje za siedzenie w domu to i z wódką się pokazuje na stacji paliw szczerzy zęby i idzie do panny naprzeciwko,a uczciwy na takiego nieroba pracuje,
119. Dodane przez do kom.117 i 118, w dniu - 23-02-2013 12:15
Co wy wiecie na ten temat a chyba podejrzewam że was zazdrosc zżera czy was ktoś sie pyta za co cos kupujecie? i skąd macie pieniądze? a jak was coś boli idzcie osobiscie do tych ludzi i zapytajcie sie za co piją jak was cos boli a nie anonimowo sie rozpisywac.
120. Dodane przez do 119, w dniu - 24-02-2013 23:41
niczym policjantka z ciebie,podejrzewasz,-a rozpisujesz się anonimowo hehehe
121. Dodane przez DO 119, w dniu - 25-02-2013 10:55
Bo co ma pisać jawnie jak dobrze wie że my robimy na policjantów w górze ,a oni kasiorę za darmo biorą,2 nie robi a pół pensji zgarnia ,no to czyje to pieniądze ,NASZE,i przez to paradują się z wódką po spidzie.
122. Dodane przez do 119, w dniu - 25-02-2013 20:39
Najgorszy widok jaki może być- to były policjant z flaszką wódki-i to jak lew panoszył się i pokazywał, że nierób a stać go-tylko który z kpp góra ma wstyd?ale policjanci z góry mają sławę,UUUU
123. Dodane przez juhas, w dniu - 26-02-2013 17:48
Tu robi się z niczego aferę,a w Żuchlowie okradł ktoś sklep,wzięli do dołka,wypuścili i znowu ukradł w tym samym sklepie i znowu go wzięli,to co na kawie tam siedział w komendzie,czy kazali mu znowu to samo zrobić,ale cwaniaki nie ujawnią skąd i ile ma lat(...)
124. Dodane przez do juhasa 123, w dniu - 26-02-2013 20:17
z niczego robią aferę ,ale prawdziwą afere kryją,czy to że w 2 dni jakiś przestępca włamał się 2 razy do tego samego sklepu,to nie przestępstwo? według policji w górze ,to co tak naprawdę jest przestępstwm,fałszerstwem?Ktoś napisał wyżej że policjanci mają sławę i nie mylił się,Sławę i ze złej strony,Pan rzeczni tajemniczy jest co do niektórych,to jest fałszerstwo!koega zrobi raz błąd i jest przestępcą! ,a ktoś kilka i cisza, policjanci bądzcie w tej górze uczciwi,bo to tego wam daleko!
125. Dodane przez do rzecznikpani, w dniu - 01-03-2013 19:41
fałszywe informacje nie są karalne? gdyby to mnie tyczyło to skierowałbym sprawę do sądu za udzielanie fałszywych informacji,
126. Dodane przez do 3, w dniu - 03-03-2013 19:50
a zebys wiedział ze z tego co ja wiem i nie tylko ja zajmuje sie ;ZABÓJSTAWAMI;
127. Dodane przez do 48, w dniu - 04-03-2013 20:55
...mylisz się,jak ktoś dzwoni po policję to skutek jest albo uciekają,albo pobiją,albo założą kajdanki [ reklamują się tym na zdjęciach w artykułach ]efekt =w policji górowskiej nie znajdziesz obrony!
128. Dodane przez Fredek, w dniu - 04-03-2013 21:44
WPADŁ MI RĘCE ARTYKUŁ ŻE WE WROCŁAWIU SKAZANYCH 6 BIEGŁYCH SĄDOWYCH-ZA PRZEDŁUŻANIE SPRAW,PODRABIANIE DOKUMENTÓW SĄDOWYCH,ŁAPÓWKARSTWO, TERAZ TO I JA MAM WĄTPLOWOŚCI CO DO PRACY BIEGŁYCH,
129. Dodane przez do 128, w dniu - 04-03-2013 23:44
o tym mi też wiadomo,ale jeszcze jest że powiązani z narkotykami,I JAK MAMY MYŚLEĆ O PRACY BIEGŁYCH SĄDOWYCH,jak mamy wierzyć prokuraturom,sądom,jeśli biegli mają dojście to dokumentów sądowych,podrobić i łapówki brać.POlska.Solidna POlska.
130. Dodane przez do 128 ,129, w dniu - 08-03-2013 14:01
to nic nowego,o biegłych sądowych i ich pracy,jest nie tylko w artykule.oglądaj tv to wtedy -jak pracują biegli-cóż im wolno,a w tym artykule to ALKOMATY-ciekawe co?
131. Dodane przez dgr, w dniu - 21-03-2013 13:24
ja mam pytanie ,czy rzecznicy są bezkarni wobec fałszywych informacji, a może podobnie jak policjant w Lesznie wymusił pierwszwństwo,na pasach potrącił kobietę śmiertelnie,dostał śmiesznie niski wyrok w zawieszeniu i co ciekawe,dostał awans jako komendant w ......
132. Dodane przez obserwator, w dniu - 10-04-2013 06:54
ktoś okradł sklep. Grożni (...)/I POWYBIJALI szyby w samochodzie,odgrażają się mieszkańcom Niechlowa,przyjechała policja i żadnych konsekwencji.To jest przestępstwo! ale policja udaje że o niczym nie wie ,przyjechali i szybko odjechali,może poproszą Panią BURMISTRZ o pomoc,bo to grupa mocnych grożnych,dla słabszych szybko przyjadą i sfałszują,jakoś Szanowny rzecznik nie wypowiada się w tej sprawie?
133. Dodane przez do rzecznika, w dniu - 10-04-2013 07:24
A może by tak udzielił informacji ,jakie kary grożą tym ,co kilka miesięcy temu policja trzepała mieszkania w sprawie narkotyków,Niechlów to nie duża miejscowość,wszyscy wiedzą i dziwią się że takie przestępstwa się nie ujawnia,a jest ich więcej ,czy policja pana nie informuje? a może boi się pan -bo silniejsi!a może nie wie pan jak sfałszować?
134. Dodane przez SZANOWNA, w dniu - 10-04-2013 08:48
Szanowna Pani rzecznik ,a może by tak Pani wreszcie dała dobrej rady do mieszkańców NIechlowa,,informuje Pani o byle czym a tu 3 włamania w ciągu kilku dni,Ludzie są wystraszeni ,boją się włamywaczy,KPP NIC NIE ROBI W TYM KIERUNKU, czy o tak poważnych przestępstwach nie jest Pani informowana przez KPP Góra,tu jest jakieś fałszerstwo,bo nie sposób innej myśli być ,krótki okres czasu,seryjne włamania i nie szuka się winnych,
135. Dodane przez do 132, w dniu - 10-04-2013 08:51
dzisiaj też ktoś włamał się do sklepu w Niechlowie,ale to według kpp góra to nie przestępstwo!CISZA GROBOWA!
136. Dodane przez marco, w dniu - 10-04-2013 17:10
włamywanie i okradanie sklepów,wybijanie szyb w aucie,to policja góra śl,nie uznaje jako przestępstwo,tylko pewnie dobro!
137. Dodane przez ol, w dniu - 10-04-2013 17:15
Pani rzecznik chyba nie poinformowana przez kpp Góra co dzieje się w Niechlowie,a powinna wiedzieć i udzielić swojej informacji,chyba że włamania to dobroczynność!jedni mogą okradać sklepy ,a inny za węgiel kajdany i dołek,POLICJA GÓROWSKA-WSTYD-
138. Dodane przez Burza, w dniu - 10-04-2013 17:21
Pani rzecznik a włamywanie się do sklepów to nie przestępstwo? KPP Góra nie karze włamywaczy,czy to nie są przestępcy? a może czeka na kapusia jak w Wiewierzy,że kierowca jechał zygzakiem,a Pan M.po pijaku ukierował autem,ranił kobietę ,ale to myśliwy to mu wolno!
139. Dodane przez tata, w dniu - 10-04-2013 17:58
niedaleko mieszka tatuś2 policjantów braciszków,to on też niewie,a taki wszechwiedzący,
140. Dodane przez he, w dniu - 10-04-2013 18:02
coś nic nie piszom o wypadku Klimontów -NI=iechlów,dwóch pijanych kierowców,jeden w ciężkim stanie,
141. Dodane przez kolega, w dniu - 14-04-2013 13:20
Młodszy z chłopaków,daleko pracuje,jeden jego pierwszy taki czyn, drugi D.S. cieszy się nie nauczyło go to co zrobił,a nie jest to jego pierwszy wyczyn,dalej pije,jeżdżi, Szkoda mi młodszego, a D.....A widać codziennie,jego stałe miejsce to JESPOL I SPID,z wódeczką,ten chłopak nigdy nietrzeżwieje i nie myśli o pracy,
142. Dodane przez Jarek, w dniu - 14-04-2013 15:56
SZKODA mi młodszego,dobry chłopak,pracuje i nigdy nikomu nie szkodzi,ale ten drugi D.zawsze konfliktowy,ile już nawywijał i dalej, tamten ułożony,kulturalny,a ten niebieski ptaszek ,a na wszystko o stać i nie pracuje!
143. Dodane przez ŁĘKANÓW, w dniu - 19-04-2013 20:46
pOLICJA w Górze,nie uważa za oszustwo jak były pracownik bierze pół wypłaty ,a na czarno sadzi drzewka w Nienczech,dorabiając na czarno,Fałszerstwo i jeszcze raz fałszerstwo i oszustwo!!! Może i rzecznik wypowie się w tej sprawie?
144. Dodane przez góra do 143, w dniu - 26-04-2013 12:16
hm to praca na czarno LEGALNA,to nie fałsz,brać pieniądze w Polsce,z naszych podatków,a oprócz tego dorabiać na czarno w Niemczech.to nie zakazane,i jakma być w kraju dobrze,jednym wolno fałszować i tajemnica,ale inny jak na czarno to karany i pracownik i pracodawca,jeden kraj a podzielony na,jeden może ,drugiego podkablują!policja nie widzi ,czy nie chce widzieć?
145. Dodane przez dgr, w dniu - 28-04-2013 17:23
Warto żeby napisali o utajonych włamaniach w Górze,Niechlowie i okolicach,o pijanych kierowcach co powodują wypadki,czy to nie są fałszywi!o przestępstwach nie piszą,ale fałszować to ich hobby!
146. Dodane przez radek, w dniu - 28-04-2013 22:28
ja tam nie wierze co pisze policja i elka,przykład nieprawdy o potraceniu w Radosławiu,sam kierowca pisze że nie tak było jak pise policja i elka,kłamią i jeszcze raz kłamią,żeby sobie punktów nabić!
147. Dodane przez karów, w dniu - 01-05-2013 22:51
zastanawia nas czemu to ani kpp góra i elka nie piszą o pijanym kierowcy z karowa,przy mieszkańcach wyzywał policjantów,spowodował wypadek,poszkodowane osoby w szpitalu,o takich przestępstwach trzeba pisać,a nie o pierdołach,jakoś cicho i otym i o włamaniach do sklepów w Niechlowie,nie jest to w porządku co elki i policji w górze,dodać trzeba że i o włamaniach w górze jakieś milczenie!
148. Dodane przez Jurek, w dniu - 06-05-2013 15:19
szanowny panie biegły,problem u pana w tym że ci mężczyzni nie kierowali po spożyciu alkoholu,a to że stali koło samochodu jak pan twierdzi wypici,to niestety ale stanie koło samochodu każdy może,czy to według pana zabronione!Trochę sprawiedliwości należy z pana strony,jak wiadomo alkomaty były bez atestu i pan powinien o tym być poinformowany,jak z takiego czynu robi się według was przestępstwo,to czym według pana są oskarżeni biegli z wrocławia,o których głośno w mediach,czy to nie jest przestępstwo!może nie do pana ale co do niektórych biegłych jest wiele wątpliwości i nie jeden z nas szarych ludzi ma na to dowody,są ludzie którzy są w stanie udowodnić jak pracują co niektórzy biegli sądowi.W tym zawodzie niestety ale przedewszystkim powinni pracować uczciwie i badać sprawy tokiem biegłego.wiele jest niejasności co do badań niektórych biegłych,nie dziwi nikogo że są niektóre sprawy podważane co do opinii biegłych,zaznaczam nie wszystkich,ale jeśli czyta i ogląda się w mediach jak badają sprawy niektórzy biegli, to budzi wiele wątpliwości.I w tej sytuacji co atykuł to inna opinia,nie bronię tych młodych ludzi,ale zastanawia mnie ,dlaczego zmieniana jest opinia,taka sytuacja spotkała mnie kilka lat temu,po moich interwencjach wyszło że to po mojej stronie była racja.
149. Dodane przez dhl, w dniu - 06-05-2013 15:36
na wstępie artykułu wyrażnie pisze że policjanci zastali mężczyzn stojących obok zaparkowanego na poboczu samochodu,coś tu się nie trzyma kupy ani d..y. Ale o pijanych kierowcach powodujących wypadki ani pan ,ani pani rzecznik nie pisze,czy to nie jest przestępstwo?przeszukiwanie niektórych mieszkań w związku z narkotykami,to nie jest przestępstwo?okradanie sklepów ,o czym też się nie pisze,czy to nie przestępstwo? takie sprawy co to są naprawdę przestępstwem to odkłada się na inną półkę,nie musi mnie ta sprawa dotyczyć,ale mogę napisać jak wielkie jest fałszerstwo,czy tak powinna pracować władza!ktoś kto dopuści się przestępstwa nie jest nagłaśniany,a sprawa umarzana,jest wiele przykładów,ludzie przestali milczeć,zaczynają głośno mówić jaka jest niesprawiedliwość,
150. Dodane przez czytelnik, w dniu - 06-05-2013 20:58
SZOKUJE WIELE LUDZI FAKT ,ŻE TA SPRAWA TRAFIŁA DO SĄDU,MIMO IŻ NIE ZABITO NIKOGO,NIE SPOWODOWANO WYPADKU,NIE UŻYTO BRONI,NIKT NIE UCIERPIAŁ,NIE WYPISALI MANDATÓW ( to byłoby by fałszerstwo ) NIE UBLIŻYLI ,NIE ZNIEWAŻYLI NIKOGO ! I TO SIĘ UWAŻA JAKO PRZESTĘPSTWO! TAK JAK KTOŚ NAPISAŁ WYŻEJ I SŁUSZNIE,KAŻDY ARTYKUŁ DOTYCZĄCY TEJ SPRAWY JEST ZMIENNY,CO DAJE DO MYŚLENIA,PO KTÓREJ STRONIE LEŻY PRAWDA.JEŚLI TAKIE SPRAWY TRAFIAJĄ DO SĄDU,ZASTANAWIAJĄCE JEST ŻE PRZESTĘPSTWA KTÓRE POWINNY ZNALEŻĆ SIĘ W SĄDZIE,NIE SĄ KIEROWANE DO SĄDU,LECZ UTAJANE,CZY TO JEST W PORZĄDKU? JEDNA POLSKA A LUDZIE TRAKTOWANI NIEKTÓRZY JAK ZŁO KONIECZNE.CHOĆ MÓJ WIEK JEST JAKI JEST ALE DLA MNIE TAKIEJ SPRAWY KIEROWANEJ DO SĄDU TO CHYBA ZBYT WIELE,MOIM ZDANIEM WYSTARCZYŁO BY ZAKOŃCZYĆ NA POUCZENIU,A PRAWDZIWE PRZESTĘPSTWA KIEROWAĆ DO SĄDU,W TYM PRZYPADKU JEST ODWROTNIE.
151. Dodane przez do 148, w dniu - 06-05-2013 21:08
Od kiedy używa się alkomatów nie objętych testowaniem,tu daje wiele do myślenia,ja uważam to za fałszerstwo!A że kpp ma takich pracowników ,co wynoszą z zakładu pracy,sprawy objęte tajemnicą,stąd wiadomo że nie były testowane,gaśnice muszą być legalizowane bo jeśli nie ,to dostaje się mandat,a alkomaty?Szkolono mnie przyjmując do pracy że obowiązuje tajemnica służbowa,niestety tego w kpp nie ma,Klepią wszystko bez zastanowienia.
152. Dodane przez widz, w dniu - 06-05-2013 21:43
Często oglądam w telewizji programy,w których są sprawy związane z przestępczością i niejednokrotnie było że sprawa badana przez biegłego była kilka razy badana,co to znaczy że biegły sam sobie zaprzecza!
153. Dodane przez gośc, w dniu - 08-05-2013 20:40
o sryjnych włamaniach w Niechlowie co jest ewidentnym przestępstwem pisze się dopiero po miesiącu i że poszukują dopiero teraz,a o sprawach nieszkodliwych robi się afery!
154. Dodane przez niechlów, w dniu - 27-05-2013 20:40
D....l dalej jeżdżi pijany bez prawka!
155. Dodane przez X6, w dniu - 08-08-2013 11:28
To nie tylko wDGR tak jest we wrocku dokładnie to samo jak dziadów potrzeba to ich nie ma starałem się sprawę załatwić 2tyg. to wysyłał mnie jeden do drogiego aż ogony przestały odbierać telefony.DZIADY I TYLE
156. Dodane przez z niechlowa, w dniu - 15-08-2013 14:23
czemu policja nie reaguje na jazde po pijaku samochodem w Niechlowie D.jeżdzi pasatem cały czas pijany,policja czeka aż po pijaku potrąci kogoś albo zabije,on jeżdzi jak spirala po drodze.
reklama
157. Dodane przez do 156, w dniu - 17-08-2013 08:38
bo to syn radnego (...),CO OSKARŻA WÓJTA,synus (...). nigdy nie trzeżwieje ale pijany jak bela jeżdzi.A może i on ma policję w kieszeni ?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj