Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
4
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Florian, Grzegorz,
Michał, Monika,

DZIEŃ STRAŻAKA,
HUTNIKA I KOMINIARZA
Do końca roku 241 dni.
Start arrow Kościan arrow Wędkarze wybierają Poznań

Wędkarze wybierają Poznań

Wędkarze wybierają Poznań

20.01.2013. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak
0119_jezioro.jpgPonad stu wędkarzy przeniosło się do nowego koła wędkarskiego, które powstało w Kościanie. Pierwsze z kół podlega pod okręg Leszno, nowo powstałe jest podległe pod okręg Poznań. Wędkarze przekonują, że na ich decyzji zaważyły ceny.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W starym kole Polskiego Związku Wędkarskiego działającego w Kościanie było około siedmiuset sześćdziesięciu wędkarzy, jednak co tydzień około trzydziestu, czterdziestu osób przenosi się do nowego koła, które podlega
pod okręg Poznań, a siedzibę ma w tym samym budynku co stare koło; w Kościanie przy ul. Bernardyńskiej (poniedziałki 17-19).
- Czynnik ekonomiczny był ważnym argumentem; opłaty, ulgi
- przyznaje Sylwester Grześkowiak, szef nowego koła - Kościan, Śmigiel, tutejsze okolice - wszyscy łowimy na wodach poznańskich, ponieważ okręg Poznań posiada ponad 3 tysiące hektarów wód i dość dużo wód jest na naszym terenie.
Okręg Poznań przypisał też nowe koło do jeziora Wonieść, tym samym kościańscy wędkarze stali się niejako opiekunami tego jeziora.

Dyrektor Biura ZO PZW Leszno, Grzegorz Wróblewski, przyznaje, że jest to nie fair ze strony okręgu Poznań i nazywa nieuczciwością tworzenie koła na terenie działania okręgu leszczyńskiego - w tej sprawie została już skierowana skarga do Zarządu Głównego Polskiego Związku Wędkarskiego.
(mon)
 
Komentarze (57)
1. Dodane przez grzegorz kolo leszno, w dniu - 20-01-2013 09:45
to niech Grześ coś zrobi bo jak narazie tylko słyszę że stawki rosną, powoli się nie opłaca jeździć na jeziora PZW.
2. Dodane przez fff, w dniu - 20-01-2013 10:23
I bardzo dobrze koniec z monopolem leszna
3. Dodane przez Łukasz, w dniu - 20-01-2013 10:25
I tak to nic nie zmieni. Okręg poznański będzie nadal odławiał sieciami swoje wody na terenie okręgu leszczyńskiego. A wędkarze z Kościana i okolic są naiwni i dają się wykiwać poprzez płacenie składek dla Poznania, który tylko ma z tego korzyść
4. Dodane przez zg, w dniu - 20-01-2013 10:50
w Polsce przez ostatnie 20 lat zmieniały się rządy, prezydenci, były zmiany województw a w PZW nic. Beton , beton i jeszcze raz beton. Są jeszcze lepsi od PZPN Może jak ludzie ruszą do bardziej gospodarnych kół, tak jak w tym przypadku to będzie można w końcu zlikwidować niepotrzebne ale płatne stanowiska prezesów zbędnych kół. W całym kraju są ich dziesiątki. Lepiej ich wyplaty wydać np. na ochronę i zarybianie naszych wód. Pozdrawiam wszystkich prawdziwych moczykijów ale nie betonowych prezesów.
reklama
5. Dodane przez ASS, w dniu - 20-01-2013 10:56
W kole Leszno nigdy nie byli skorzy do ugody zawsze drożej!!!składki co roku większe a ryb w jeziorach BRAK!!!Wędkuję od 1984 roku ale to co dzieje się od paru lat na wodach to masakra odłowy na każdym jeziorze odłowy NIE KONTROLOWANE!! WIDAĆ W SIECIACH co jest i co biorą -WSZYSTKO!!!Brak możliwości dojazdu do stanowisk - Lepiej teraz wędkować na łowiskach komercyjnych płacisz i łowisz a nie płacisz i siedzisz!!! konkurencja miedzy kołami sprawia że wędkarz idzie tam gdzie taniej i BARDZO DOBRZE tylko KASA się liczy !!!!Jeszcze trochę w wodach będą tylko śmieci a koła przejdą do historii -jak tak dalej będą postępować i pozwolą na cało roczne odłowy -W Niemczech na wodach odłów jest co 5rok na jednym jeziorze i tam rybostan się odbudowuje a u nas jak komu się chce i pasuje do oporu !!!Wędkarza traktuje się jak dojną krowę -ma płacić i nic z tego nie mieć!!!
6. Dodane przez Dk, w dniu - 20-01-2013 11:19
Koło Leszno to wielka kpina dziadki siedzą nic nie robią i pilnują tylko swoich stołków z nikim nie mają porozumienia jesli chodzi o kwestię łowisk ceny wysokie a na końcu wychodzi tak ze można tylko łowić na leszczyńskiej żwirowni bo nawet nasza Osieczna podlega pod Poznań. Zlikwidować to biedne koło
7. Dodane przez -marco, w dniu - 20-01-2013 11:48
Co do oplat>>>to kompletny CHAOS >>>>zrobic porzadek TAM NA GORZE I rozpierniczyc caly ten Zwiazek>>>powolac Nowy i Jedna OPLARA ROCZNA dla wszystkich>>>> dzis nie mozna wedkowac mi w danym okregu>>> a jak juz pojade i rozwijam wedki/oplaciwszy wczesniej co trzeba/ to miejscowi mowia, zwijaj pan , bo tu jest jeszcze dodakowa oplata! Wiec zwinalem! Z powiatu Gora dla leszczanskich - wielkopolskich wedkarzy NO KILLLLLLLL!
8. Dodane przez wedkarz, w dniu - 20-01-2013 11:56
jestem w kole Leszno, co zrobić aby zmienić kolo na poznań???
9. Dodane przez jozef, w dniu - 20-01-2013 12:00
"nie opłaca się..." o to słowo "wędkarza"
10. Dodane przez xxx, w dniu - 20-01-2013 12:16
do kom 8 koło Kościan okręg Poznański zaprasza do siedziby przy ul.Bernardyńskiej w Kościanie były zakład tytoniowy- w poniedziałki od 17 do 19 należy zabrać ze sobą legitymacje i kartę.Zapraszamy.
11. Dodane przez Też moczykij, w dniu - 20-01-2013 12:32
Wszystkie polskie związki od PZPN - u począwszy na PZW skończywszy to ostoja starych komuchów, emerytowanych pułkowników i generałów, robiących kasę na naiwności członków tych związków. 
Jedyną radą to tworzenie stowarzyszeń i rozpoczęcie działalności we własnym zakresie - w przypadku PZW to dzierżawa wód i gospodarka na tych wodach. 
Pożytek z tego taki, że kasa w 100 % zostaje w stowarzyszeniu, łatwa w rozliczeniu, uczciwe i w pełni kontrolowane zarybienia, wydawanie uprawnień, walka z kłusownictwem. 
Jak się chce to wszystko można zrobić a nie biadolić i czekać na nie wiadomo co.
12. Dodane przez CHEMIK-Kościan, w dniu - 20-01-2013 12:36
Dziennikarzom elki zabrakło trochę rzetelności. Otóż w Kościanie działają cztery koła: 
Kościan-Miasto - PZW Leszno 
Kościan-METALCHEM - PZW Leszno 
CHEMIK - Koscian - PZW Poznań 
Kościan-Powiat - PZW Poznań. 
A Panu Wróblewskiemu proponuje zapoznać się ze statutem PZW - Kościan już dawno powinien należeć pod Poznań.  
Wszystkich wędkarzy, którzy chcą opłacić składki i wykupić pozwolenia na wody ogólnodostępne PZW Poznań nie za 241 zł a za 181 zł zapraszam do koła CHEMIK ul. Szewska 22 Kościan.
13. Dodane przez spławik, w dniu - 20-01-2013 13:07
Nowe koło powstałe w Kościanie na terenie Okręgu Leszno jest nielegalne , nie można zakładać kół na terenie działania innego okręgu. Wędkarz może wybrać inny okręg , jednak musi zapisać się do koła działającego w tym okręgu, do którego chce się przenieść. Poznań z jego SUPER prezesem przegina pałę i tym sposobem sam się pogrąża.  
Jedyny sposób na beton PZW to wstrzymanie opłat składek na rok lub dwa i pozamiatane.
14. Dodane przez nik, w dniu - 20-01-2013 13:15
Ja również chciałbym przenieść się do koła Poznań, jak to mogę zrobić?
15. Dodane przez Jo, w dniu - 20-01-2013 13:23
EEEEEEEE moczykije wieszaliście psy na PGR OSIECZNA a łowiliście ryby. Teraz macie wody w waszym naszym związku i nie macie co łowić. Bo w tych wodach nic już nie ma. Więc do Poznania jazda dalej będą was doić. A łowić to na komercyjne będziecie jeździć.
16. Dodane przez Dam, w dniu - 20-01-2013 15:41
Do kom. 12, w jakie dni i w jakich godzinach można zawitać?Pozdrawiam
17. Dodane przez 221, w dniu - 20-01-2013 16:52
jaka jest różnica w opłacie w tym nowym kole? i jak to załatwić?
18. Dodane przez wędkarz od 71 roku, w dniu - 20-01-2013 18:37
dajcie spokój, wszechwiedzący pan prezes koła Leszno i tak postawi na swoim, ceny wysokie, ryby mało lub wcale, również jak pozostali przenoszę składki i członkostwo na Poznań
19. Dodane przez marta, w dniu - 20-01-2013 19:02
do kom. 12. 
dziennikarze elki nie pisali o historii wędkarstwa i ilości kół w Kościanie tylko o tym, że powsatało nowe koło.
20. Dodane przez Leonard...., w dniu - 20-01-2013 20:00
Wędkowanie to hobby, przyjemność a nie sentymenty, do którego koła należę....Jeżeli zmiana koła na to, które leży w Okręgu Poznańskim przynosi mi niższe składki, za wędkoewanie na wodach blisko położonych to po prostu się przenoszę. Pan Wróblewski oczywiście i ja mamy rozbieżne interesy. Ja chcę mnie płacić za wędkowanie a Pan Wróblewski utrzymać stanowisko szefa okręgu. Rozumiem Jego lecz nie zmienia to faktu, że wędkowanie nawet sportowe (nie mięsiarskie) TO PO PROSTU BIZNES......
21. Dodane przez wędkarz, w dniu - 20-01-2013 20:02
Proszę o większe kontrole na jeziorze Cichowskim a konkretnie przy sanatorium Mościszki ile tam kłusowników. Najlepsze to jest to że oni wiedzą kiedy jest kontrola i to jest sprawiedliwość.Następna sprawa to ilość wędek.Wyższe kary dla kłusowników a będzie lepiej.Przyjrzeć się takiemu małemu panu w ciemnych okularach co stoi kampingiem na łące Móreckiej spółdzielni na niego to też brak słów bo myśli że mu wszystko wolno.Pozdrawiam i apeluję.
22. Dodane przez Jeszcze członek PZW, w dniu - 20-01-2013 20:05
Niektóre komentarze piszą koledzy mający braki w znajomości statutu PZW. Przrczytajcie sobie par 37 pkt 1 i 2. Może statut nie jest doskonały ale taki jest.
23. Dodane przez CHEMIK-Kościan, w dniu - 20-01-2013 20:21
Do kom. 16 
Godzina zostanie dostosowana do wędkarza opłacającego składki. Proszę o kontakt.Dane do odnalezienia w internecie 
Do kom. 19 - kol. Marto jakoś nie wyczytałem ilu wędkarzy przeniosło się do koła CHEMIK. Czyżby to była reklama tylko jednego koła? Może się mylę? 
Pozdrawiam
24. Dodane przez wedka, w dniu - 20-01-2013 20:26
Najlepiej przejść do okręgu Legnica i wtedy leszno i Poznań mamy za 50% i zamiast 400zł płącimy 300zł a mamy te same 3 okręgi:)
25. Dodane przez xxx, w dniu - 20-01-2013 20:46
Witam!Dołączam się i zgadzam z kom.21 to jest prawda co ktoś napisał jeśli dobrze słyszałem to chodzi o takiego pana Rysia on łowi tylko z brzegu na minimum 8 wędek biega po brzegu jak koliber już go mają wszyscy dosyć.Podziwiam tych sąsiadów co stoją obok niego jak to wytrzymują.Panowie z kontroli jeśli to czytacie to zabierzcie się za tego pana ostro.Niech nie myśli że jest bogiem.
26. Dodane przez pinias, w dniu - 20-01-2013 20:52
Serdecznie witam wszystkich wędkarzy.kiedy istniało "gospodarstwo rybackie Osieczna" płaciliśmy za pozwolenie połowu z łodzi na Drzeczkowie czy Witosławiu 200 zeta za jedno jezioro. teraz 170 za wszystkie. Jest tylko jedna różnica, były tam ryby. Piracka gospodarka rybacka po przejęciu tych wód przez pzw "Poznań" doprowadziła do tego że z roku na rok ryb mniej. Smutne jest to że się na to godzimy.
27. Dodane przez HaHa, w dniu - 20-01-2013 21:04
Do kom.21 Koło sanatorium?To pewno "kuracjusze",to zrozumiałe - muszą w ramach diety zjeść rybke!A a propos pana z "łąki móreckiej"-skąd piszący wie co też ten osobnik myśli!?Piękny "Apel"swoją drogą!
28. Dodane przez XX, w dniu - 20-01-2013 21:07
Do "wędkarz "z 21 A "mały" pan to od ilu centymetrów się liczy?Piszący to pewno wysoki przystojny brunet!
29. Dodane przez hb, w dniu - 20-01-2013 23:25
o którą łąkę Mórecką ci chodzi? Naprzeciw sanatorium?
30. Dodane przez B.J. - pasjonat, w dniu - 21-01-2013 07:30
Nie przenoście się do złodziejskiego Okręgu poznańskiego!!! W Okręgu leszczyńskim, byłem członkiem kilkanaście lat i w końcu powiedziałem dość - od dwóch tygodni jestem członkiem Okręgu legnickiego - bardzo dobrze na tym wyszedłem.  
W przypadku wędkarzy leszczyńskich polecam PZW Legnica (porozumienia z Lesznem i Poznaniem i wiele, wiele innych bezpłatnych).  
Pozdrawiam tych, dla których wędkarstwo to pasaja!
31. Dodane przez xx, w dniu - 21-01-2013 08:57
Myślę że wszyscy się domyślamy o kogo chodzi i na pewno nie o tą łąkę na przeciw sanatorium tylko o tą dalej co jest przy tym młodym lasku.Tam stoi barak nie wiadomo dlaczego bo wszyscy musieli usunąć a ten został ale to już inna bajka.Mówią że on cwaniak a ona typowa niezgoda ale chyba tacy są bo nawet z odległości to widać.A więc Panowie z kontroli wędkarskich bierzcie się ostro do pracy a skutki będą lepsze.
32. Dodane przez xyz, w dniu - 21-01-2013 09:33
Moje zdanie jest takie, że przenosząc się do Poznania i niszcząc okręg leszczyński robimy sobie jeszcze większą szkodę. Gdy Poznań tymi swoimi chciwymi łapskami już zagarnie nasze wody to po pierwsze: nie licze na to, że składki nagle pójdą w dół, a po drugie jeziora okręgu leszczyńskie zamienią się dla nich w poligon. Oni tylko się czają by wjechać z sieciami na Krzycko i inne zbiorniki. Fakt nie mamy ich dużo, ale jakoś nie słyszę by na nich było prowadzone odłowy tak często jak na wodach poznański. Takie jest moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać.
33. Dodane przez do 32, w dniu - 21-01-2013 10:38
Na Krzycko nie wjadą bo tam nie ma co odławiać chyba że śmieci!!!!
34. Dodane przez szymon, w dniu - 21-01-2013 10:55
panowie dopiero sie budzicie przeciez to podkupywanie trwa juz od dwuch lat
35. Dodane przez mariusz, w dniu - 21-01-2013 15:28
CHEMIK daj jakiś namiar nr telefonu albo stronę w internecie.
36. Dodane przez łukasz, w dniu - 21-01-2013 15:50
Poznania napewno nie wykupie - na ich wody mozna jezdzic dla relaksu posiedzenia nad woda bo o złowieniu czegokolwiek to nie ma szans .. no chyba ze uklejke ...
37. Dodane przez ROMAN, w dniu - 21-01-2013 16:26
KIEDYŚ JEŹDZIŁEM DO GÓRZNA, Z GRUNTU I NA SPŁAWIK W KAPELONACH PRZY ŁUKU JEZIORA TO BYŁY LESZCZE PO 2 KG, A TERAZ JAK SIĘ ZNAJDZIE JAKAŚ 8 CM PŁOĆ TO SUKCES, APELUJĘ O ZARYBIENIE GÓRZNA I WYŁAPYWANIE TYCH, KTÓRZY PRĄDEM KOSZĄ TO JEZIORO!!!
38. Dodane przez tom, w dniu - 21-01-2013 17:38
a nie lepiej przeniesc sie do walbrzycha? tam maja porozumienie z lesznem legnica wroclawiem i 50% na Poznan. to sie chyba jeszcze lepiej kalkuluje bo mozna lowic na odrze baryczy i jeszcze wszystkich jeziorach w okolicach leszna
39. Dodane przez MICHU, w dniu - 21-01-2013 19:15
Każdy ma prawo decydować ,gdzie chce należeć.Większość wędkarzy jest rozczarowana postawą ZG PZW . Trudno powiedzieć co pokaże czas. Jeżeli koledzy z Kościana , którzy przenieśli sie do Okręgu Poznań będą mieli realny wpływ na zarybianie i odłowy Dębca to bije brawo... Na dzień dzisiejszy trudno mi w to uwierzyć.Dlatego pozostaje w Lesznie.
40. Dodane przez NOWY Z CHEMIKA, w dniu - 21-01-2013 19:37
do kom.35 www.koscian-metalchem.wedkuje.pl proszę sie skontaktowac ze skarbnikiem koła metalchem wszystko wyjasni pozdrawiam i zapraszam do nowego koła CHEMIK
41. Dodane przez Edi, w dniu - 21-01-2013 19:46
Do.kom.37. Masz rację Romku kiedyś było pięknie, można było wspaniałą rybkę wyciągnąć a dziś szproty i to za nie małe opłaty.
42. Dodane przez lowca, w dniu - 21-01-2013 19:48
witam!!! ja jeżdżę na grodzisko karasie do 2 kg i węgorz, gorzno karpie do 3, kg karasie do 2,5 kg i dużo drobnego leszcza, drzeczkowo leszcze do 60cm karpie do 2 kg i karasie do 1,5kg i dużo płoci wzdręg i drobnego leszcza, ustronie dużo linów leszczy i okonia. kilka razy bylem na ziemnicach i małe leszczyki i ploteczki i nic więcej. 
POZDRAWIAM
43. Dodane przez dziadek emeryt, w dniu - 21-01-2013 21:25
Łe panie tera to ryp ni ma. Kiedyś to były. Człowiek wiaderko obierek od pyrek wećpił to jak weszły. Ano sie gotowało. Raz mi tak zaceły zerować, że mi podbierak zezarły cholera. Musiałem nowy kupić. Tera pany ryp ni ma
44. Dodane przez kuba, w dniu - 21-01-2013 23:04
do kom 38 gdy przeniose sie do wałbrzycha to nie bede musial prowadzic rejestru polowu ryb na wodach PZW Poznan?
45. Dodane przez kub, w dniu - 21-01-2013 23:09
do kom 38 gdy sie przeniose do walbrzych to nie bede musial prowadzic rejestru polowu ryb na wodach PZW Poznan?
46. Dodane przez do kuba, w dniu - 22-01-2013 07:38
PZW Poznań nie prowadzi rejestru połowów.
47. Dodane przez jar, w dniu - 22-01-2013 09:08
wszedzie tylko kasa a chcac lowic z brzegu to nie polowisz bo jest tak po zarastane ` morze by tak cos z tym zrobic by polowic
48. Dodane przez Janek, w dniu - 22-01-2013 13:10
Teraz Okręg Leszno powinien wprowadzić dzierżawę za korzystanie ze stanicy na jeziorze wonieskim dla wędkarzy "poznańskich" w równie absurdalej wysokości. 
A do zmieniających stronę skarbnicy przyjmą was o każdej porze dnia i nocy jakieś 10% składki zostaje w ich kieszeniach dodatkowo zachowali odznaczenia za du-lizanie wcześniej w Lesznie.
reklama
49. Dodane przez do Janek, w dniu - 22-01-2013 20:23
Kolego a dlaczego dzierżawę skoro Kościan-Miasto należy pod PZW Leszno? Pytanie po co okręgowi Leszno stanica skoro leszczyńscy wędkarze mogą tam łowić w momencie gdy zapłacą characz? 
Prawda jest taka że przez ostatnie lata okręg Leszno w d... miał swoich wędkarzy a teraz p. Wróblewski płacze, że mu Poznań wędkarzy kradnie!Paranoja nie mają praktycznie żadnej wody w pow. kościańskim a na siłę trzymają wędkarzy z tych kół.
50. Dodane przez Rajmund, w dniu - 22-01-2013 20:59
Z tego co Janek napisał opłaty dotyczyłyby wędkarzy nie zrzeszonych w Lesznie. Teren stanicy należy do Leszna, chcesz należeć do Poznania Ok ale płać za korzystanie z majątku Leszna. 
Okręg Leszno odwołuje się do tego samego zarządzenia co Poznań. To nie jest więc trzymanie na siłę tylko postępowanie zgodne z narzuconym przez poznańskich "działaczy"
51. Dodane przez wędkarz, w dniu - 22-01-2013 22:20
do kom 50 stanica wędkarska nigdy nie należała do koła Leszno jest to majątek koła Kościan miasto,i stoi na terenach zalewowych przy jeziorze Wonieść a wody te należą do PZW Poznań.
52. Dodane przez xxx, w dniu - 22-01-2013 22:28
do kom 48 skarbnicy nie mają 10 tylko 5% a okręg Leszno nie może wprowadzić dzierżawy bo żadnych pieniędzy na remont stanicy nie dawało,koszty utrzymania i remontów ponosi koło Kościan miasto bo stanica jest ich .
53. Dodane przez szczery, w dniu - 23-01-2013 06:08
a ja pójdę do kauflandu po łososia i śledzie w oleju i w d. mam moczenie kija, jak będę chciał pomoczyć to pojadę na Szybowników lub do Zaborowa ;DDD
54. Dodane przez ja, w dniu - 23-01-2013 19:31
niech okręg leszczyński schowa ambicje swe w kieszeń i stworzy wraz z innymi okręgami OKRĘG WIELKOPOLSKI i sprawa rozwiązana tu chodzi o DOBRO WĘDKARZY a nie o ambicje tych na stołkach OKRĘGU LESZCZYŃSKIEGO
55. Dodane przez kuba, w dniu - 24-01-2013 22:41
do kom 46. na stronie pzw walbrzych jest napisane ze trzeba prowadzic rejestr polowu na wodach pzw poznan
reklama
56. Dodane przez kostek do 54, w dniu - 06-02-2013 14:04
22 lipca w "Jeżewie" było spotkanie prezydiuw zarządu trzech okręgów w celu utworzenia Okręgu Wielkopolskiego.Dygnitarze z Okręgu w Lesznie wycofali się z tych rozmów.Poznań i Kalisz byli skłonni rozwiązać swoje okręgi na rzecz dużego okręgu.W Lesznie przyrośli do swoich krzesełek.Uważam,że powinien być całkowicie zmieniony Zarząd w Lesznie
57. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 08-02-2013 23:18
Do wszystkich wędkarzy Okręgu Leszno. Wypisujecie nieprawdę o tym że Okręg Poznań zabiera wam najpierw wody a potem wędkarzy. Otóż na każde jezioro czy rzek a ogłaszany jest przetarg. Kiedyś każdy Okręg mógł startować do przetargu i w przypadku wygrania woda była przez ten Okręg dzierżawiona są to dzierżawy kilkunasto letnie. Obecnie do przetargu może startować podmiot który posiada własną brygadę rybacką przez co ma zarządzać daną wodą - prowadzić gospodarkę rybacka zgodnie z operatami rybackimi które musi zatwierdzić prawowity właściciel wody czyli Skarb Państwa (RZGW)W związku z tym że Okręg Leszno w wyniku złego gospodarowania nie stać na utworzenie i utrzymanie takiej brygady siłą rzeczy nie startuje do przetargów na nowe wody Skarbu Państwa ( taka oferta z gury nie jest brana pod uwagę) Aby PZW tych wód nie utraciło zwracają się do ościennych Okręgów aby to one startowały do tych przetargów I TO DLATEGO OKRĘG POZNAŃ WSZEDŁ W POSIADANIE WÓD MIĘDZY INNYMI LESZNA. A to dlatego że Okręg Poznań taką brygadę wyposażona w odpowiedni sprzęt ma, bo stać go na to - JAK SIĘ NIE PRZEJE TO POTEM SĄ TEGO OWOCE. Bez komentarza pozostawiam kolegom fakt że Statut PZW nie nadąża za zmianami i postępem jaki dzieje się na naszych oczach.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj