Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow Leszno arrow Koniec dzikich pomostów

Koniec dzikich pomostów

08.05.2013. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_pomost-boszkowo.jpg
Jeszcze przed letnimi wakacjami z brzegów Jeziora Dominickiego znikną wszystkie nielegalne pomosty i inne konstrukcje stojące w wodzie. -Na unormowanie ich statusu prawnego były dwa lata – mówi starosta leszczyński Krzysztof Piwoński – czas minął i przystępujemy do rozbiórki.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pomosty zostaną rozebrane na koszt Urzędu Marszałkowskiego, który w imieniu Skarbu Państwa administruje wodami Jeziora Dominickiego. Wniosek o to złożyło Starostwo Powiatowe w Lesznie. Starosta Krzysztof Piwoński podkreśla jednak,
że nastąpiło to na wyraźne życzenie społeczne. -Od kilku lat mieszkańcy i użytkownicy jeziora skarżyli się na sterczące z wody konstrukcje - mówi. Mniej lub bardziej udane pomosty nie tylko szpeciły jezioro, ale i potrafiły być niebezpieczne; dochodziło już do urazów czy uszkodzeń łodzi.

Starostwo Powiatowe już od dwóch lat informowało o zamiarze usuwania nielegalnych pomostów, apelowało też o unormowanie ich statusu poprzez podpisanie umów i zdobycie koniecznych zezwoleń. -W kilkunastu przypadkach przyniosło to efekt - informuje Piwoński - jednak mniej lub bardziej legalnych pomostów na brzegach jeziora jest około siedemdziesięciu. Urzędnicy jeszcze raz dokonują ich inwentaryzacji, jednak zdaniem starosty rozbiórka z pewnością dotyczyć może 20-30 konstrukcji.

Sama rozbiórka rozpocznie się w czerwcu i zakończy jeszcze przed wakacjami letnimi. Wykona ją firma wybrana przez Urząd Marszałkowski, który też za nią zapłaci. (jad)
 
Komentarze (40)
1. Dodane przez max, w dniu - 08-05-2013 16:22
Czy zgodne z prawem jest odgradzanie dostępu do jeziora? Czy zgodne z prawem jest stawianie płotów wchodzących aż do wody?
2. Dodane przez zainteresowany, w dniu - 08-05-2013 16:23
Niech zapłaci Urząd lecz niech wyegzekwuje poźniej te pieniadze od wlaścicieli rozbieranych pomostów.Koszty takich rozbiórek na pewno nie są małe,a pieniądze te mogłyby zostać przeznaczone na co innego.
3. Dodane przez maks, w dniu - 08-05-2013 16:31
A co z linią brzegową? Bedzie mozna obejść jezioro na całej jego długości? Co z płotami dochodzącymi do samej wody? Czy jest to zgodne z prawem?
4. Dodane przez olo, w dniu - 08-05-2013 17:38
I znowu zajmują się pierdołami. Co wam przeszkadzają pomosty ? Zamiast budować to ci tylko niszczą, ot cała Polska.
5. Dodane przez xxx, w dniu - 08-05-2013 18:07
co za czubki ktoś walczy o kładki a wy bedziecie je rozwalać masakra jakaś ;/ deski lepszej jakości przeznaczcie na budowe legalnych kładek dla wędkarzy których naprawde brakuje !!!
6. Dodane przez stefan, w dniu - 08-05-2013 19:00
jesli ktos na stolku byl na tyle madry aby sprzedac ziemie lub czesc jeziora w prywatne rece to niby czemu nie stawiac plotu? sam bym postawil taki, gdybym wydal gruba kase na lapowke dla jakiegos urzedasa - nie po to ktos kupuje ziemie aby kazdy po niej chodzil
7. Dodane przez xxx, w dniu - 08-05-2013 19:07
W naszym kraju to już nic nie wolno a tym co wolno to władza nic nie robi albo udaję ze tego nie widzi. I tak kręci się ta nasza RP.
8. Dodane przez Sulkowski to grodzic jezioro może?, w dniu - 08-05-2013 19:33
Prawo wodne stanowi:Art. 27. 1. Zabrania się grodzenia nieruchomości przyległych do powierzchniowych wód publicznych w odległości mniejszej niż 1,5 m od linii brzegu, a także zakazywania lub uniemożliwiania przechodzenia przez ten obszar.
9. Dodane przez jozef, w dniu - 08-05-2013 20:03
do 1 i 3 : jak durna chołota śmie sie pytać o tak rzeczywistą sprawę. Pan może bo Pan ma kasę a Ty durniu chcesz moczyc kija i złapac cos do żarcia, Panisko zaś musi odpocząć w godnych warunkach by móc poświęcać się na chwałę swojej Ojczyzny. Więc wara Wam, zresztą ten przepis ustanowiła ta wredna komuna więc nie musi być przestrzegany. (Trza wziąć siekiery i w czynie społecznym wyrąbać wszystkie płoty)
10. Dodane przez nie, w dniu - 08-05-2013 20:19
wchodzenie płotami do wody NIE JEST ZGODNE Z PRAWEM
reklama
11. Dodane przez anna, w dniu - 08-05-2013 20:20
Zgadzam się z przedmówcą. Rozbiórka pomostów to jeden problem, a wyrastające ogromne posesje, których płoty dochodzą do samej linii brzegowej to pytanie, które nurtuje mnie już kolejny rok z rzędu... KTO za to dostał w łapę i ile?
12. Dodane przez wodnik, w dniu - 08-05-2013 20:35
Zgodnie z Polskim prawem pas brzegowy (miejsce do swobodnego przejścia) ogólnie dostępny powinien wynosić minimum 150cm.
13. Dodane przez gibi, w dniu - 08-05-2013 21:01
pewnie Pan Adamek ruszy ten temat w swoich felietonach. Czekamy :)
14. Dodane przez zigi, w dniu - 08-05-2013 22:06
Jeżeli macie racje, to te pseudo pomosty to temat zstępczy. A sprawa płotów i tych działek nadaje się pewnie do prokuratury.
15. Dodane przez jo, w dniu - 08-05-2013 22:37
Ale bzdety w Witosławiu prywatna plaża w Boszkowie prywatna plaża
16. Dodane przez brawo Starosto, w dniu - 09-05-2013 07:54
to teraz panie Starosto zabrac sie za tych "wlascicieli ziemskich" co odgradzaja dostep do jeziora. Mnie w ubieglym roku takie panisko prawie z widlami gonilo gdy probowalem obejsc jezioro wzdluz brzegu. Nawet droga od pirata w Boszkowie nie dojdzie sie do jeziora bo barierki sobie poustawiali z klodkami itp. Przeciez to zwykla samowolka!!!! Cos z tym zrobic, bo sloma z butow wystaje ale pan dorobkiewicz jeden z drugim panow udaja!!!
17. Dodane przez Wincenty, w dniu - 09-05-2013 08:02
Popieram Zigi, to prawda. U nas każdy kto ma możliwości stawia chat ę na brzegu i ogradza ją płotem. A pomost przeszkadza bo chodzą tam rybki łowić i przeszkadają temu "wyżej".
18. Dodane przez xXx, w dniu - 09-05-2013 08:34
Proponuję‰ jeszcze zająć się osobami które uzurpują sobie prawo do "pomostów prywatnych" 
Niestety decydując się na postawienie pomostu - nawet tego legalnego właściciel zobowiązany jest udostępnić taki pomost innym
19. Dodane przez dd, w dniu - 09-05-2013 10:01
Po pomostach nalezy " zabrać " się za samowole budowlane . Chatki ,czałupki , budki itd.
20. Dodane przez szuwarek, w dniu - 09-05-2013 10:17
Wiec wniosek nasuwa się sam. Panie Piwoński brać się za tyłki swoich kolesi z nad jezior a nie, za mydlenie oczu społeczeństwu jakimiś pomościkami, które raczej ułatwiają życie zwykłemu szaremu obywatelowi.
21. Dodane przez Greg, w dniu - 09-05-2013 10:20
kupiłem se kawał jeziora to nikt mi nie bedzie łaził po mojej plazy
22. Dodane przez Byk, w dniu - 09-05-2013 10:27
Pan Starosta duża gada a mało robi , czekamy od ładnych paru lat na likwidację płotów zagradzających dostęp do jeziora np. Hotel Sułkowski , Jak można tak długo tolerować samowolę budowlaną !!!! Niestety zaniechania w działaniu w naszym kraju nie wynikają z braku wiedzy ale .....tu każdy się domyśla o co chodzi
23. Dodane przez do starosty, w dniu - 09-05-2013 11:01
to tylko w polsce takie rzeczy w krajach skandynawii kazdy sobie moze wejsc na prywatny teren tylko zeby nie przeszkadzac i sobie rybki lowic.w polsce jak to wyglada kazdy wie prywatna glowna plaza zero dostepu do niej ogrodzenia w dominicach panie starosto swoich wylenialych urzedasow za kolnierz i do roboty sprawdzac rozwalac karac.nikt nie moze byc ponad prawem
24. Dodane przez kucharz, w dniu - 09-05-2013 20:58
ukarajcie też właścicieli pomostów PRYWATNYCH !!!!!!!!!!! którzy szczują PSAMI. na wielu pomostach jest tabliczka z napisem pomost prywatny wstęp wzbroniony choć by przedostatni przed Dominicami!!!!!!
25. Dodane przez 111, w dniu - 09-05-2013 21:38
A (...) gdzie ma swój "domek"? No, kto odpowie?
26. Dodane przez Polon, w dniu - 09-05-2013 22:07
Rozwalą kilka pomostów skleconych przez wędkarzy ale za płoty się nie wezmą bo za nimi stoją układy i kasa. Normalka.
27. Dodane przez vis, w dniu - 09-05-2013 23:14
nawet jeżeli prawo stanowi że pomost jest ogólnodostępny to bardzo mnie zastanawia jak wielki trzeba mieć tupet, jak bardzo być pozbawionym honoru żeby wchodzić na owoc czyjejś ciężkiej pracy, wydanych pieniędzy. tak zachowują się organizmy zwane pasożytami, których tutaj nie brakuje. ktoś mający odrobinę godności nigdy nie ładował by swoich "czterech liter" na pomost z którym nie ma nic wspólnego. no ale nie ma jak na krzywy r.. żyć...taki to kraj a właściwie tacy ludzie. 
nie wybudowałeś nie wchodź. gdybym sobie nie wybudował pomostu to i tak nie było by na co wejść. nie rozumiem więc oburzenia pasożytów, że stoją tabliczki, że ktoś szczuje psem itp. może jeszcze na grilla mam was pozapraszać....? troszeczkę honoru proponuję i zabrać się do pracy. za zarobione pieniążki kupić działkę, postawić domek, pomost i używać życia. ale za swoje!!!
28. Dodane przez xyz, w dniu - 10-05-2013 00:40
Po czesci macie racje, kiedys sie tym interesowalem, bo chcialem postawic legalny pomost, to nie takie prost. Prawo wodne i regulamin amatorskiego polowu ryb, tam jest wszystko dokladnie okreslone. Pomost prywatny jak najbardziej istnieje(po uiszceniu odpowiednije oplaty) mozna wtedy zakazac kozystania innym, tylko pozostaje pytanie czy ktos faktycznie za to placi czy tylko powiesil tabliczke.
29. Dodane przez do kom. 27, w dniu - 10-05-2013 07:45
Jezioro nie jest własnością prywatną! Jaka byłaby Twoja reakcja jak na Twojej działce wybudowałbym np. garaż? I na grilla nie musisz zapraszać. W ostatnich latach w Boszkowie zauważa się napływ ludzi którzy uważają że wszystko im wolno i przyczyniają się do dewaluacji tej pięknej miejscowości /popatrz na końcówkę ul.Żródlanej na Pudełkowie. Ja tą enklawę nazywam Pekinem. A takich miejsc jest więcej/. Jeśli jest prawo to należy go przestrzegać. Podejrzewam że jesteś jednym z tych pasożytów którzy ładują "cztery litery" na tzw. krzywy r.. na to co nie Twoje! Człowieku trochę szacunku do obowiązującego prawa. A Twojego nikt nie chce. Przy Twoim sposobie myślenia należałoby całe Boszkowo ogrodzić z bramą wjazdową i nie wpuszczać ludzi z "tupetem". Co jesteś z tych co pseudoszlachciura na zagrodzie równy wojewodzie?
30. Dodane przez Turysta, w dniu - 10-05-2013 08:03
Do "vis". Po pierwsze: uzyskując pozwolenie na budowę pomostu, akceptujesz warunki i przyjmujesz do wiadomości,że każdy może wejść na Twój pomost. Po drugie: powierzchnia pod pomostem nie jest Twoją własnością. Po trzecie: nazywanie kogoś pasożytem tylko z tego powodu,że zgodnie z Prawem wejdzie na Twój pomost wybudowany za Twoje ciężko zarobione pieniądze, świadczy li tylko o Twojej kulturze, czy może jej braku. 
Jeśli kiedyś stanę na Twoim pomoście, nie szczuj mnie psem, nie wyzywaj od pasożytów, a ja Ci obiecuję,ze grilla napewno nie będę tam robić.
31. Dodane przez bedfe, w dniu - 10-05-2013 08:33
Załóżcie plażę naturystyczną !
32. Dodane przez vis, w dniu - 10-05-2013 10:12
do 29. nie wybudowałem pomostu na twoim jeziorze więc nie rozumiem aluzji dot. garażu. nie jest ono prywatne jak dobrze zauważyłeś więc nie jest i twoje więc jezioro zostawmy w spokoju a trzymajmy się sprawy czyli pomostu. żeby wybudować pomost uzyskałem pozwolenie więc nie ma mowy, że jestem człowiekiem o poglądach, że mi wszystko wolno. zakupiłem działkę która graniczy z linią brzegową, wybudowałem zgodnie z prawem pomost, nie postawiłem płotu który by zagradzał dojście. ale ten fakt nie upoważnia żebyś chodził po mojej działce czy pomoście bo tak jest zapisane w jakiejś chorej ustawie. oprócz prawa w życiu należy kierować się logiką i poszanowaniem cudzej własności itp. zapraszam serdecznie stój we wodzie obok pomostu. miejsca jest dużo i nie koniecznie musisz płaszczyć dupsko na nie swoim. reasumując: jezioro nie jest faktycznie moje ale tez nie jest twoje. pomost natomiast nie jest już "państwowy", jest mój prywatny na który nie mogę zabronić ci wchodzić. nie uprawnia cię to jednak do pchania tam swoich "czterech liter" bo tak zachowują się prostaki. może ja wpadnę na twoją działkę czy do twojego domu trochę poleżeć itp?
33. Dodane przez vis, w dniu - 10-05-2013 10:27
do 30. widzisz ja potrafię zaakceptować prawo i mam świadomość, że nie mogę zabronić nikomu wchodzić na pomost, który zbudowałem. jeżeli chodzi o powierzchnie pod pomostem to serdecznie zapraszam siedź pod nim a nie na nim. jeżeli mówimy o kulturze to jeżeli uważasz , że jesteś ok wchodząc na taki pomost to żyjemy w innych wymiarach świadomości. zgodzę się, że powinno być zorganizowane mnóstwo ogólnodostępnych miejsc wokół jeziora itp. ale jeżeli są działki należące do prywatnych właścicieli to szanujcie prawo własności. nie ukradłem tej działki tylko kupiłem. jest też bardzo wymierna korzyść takiego obrotu sprawy. przy takich prywatnych pomostach i działkach utrzymana jest czystość itd. proszę się przejść nad jeziorem i zobaczyć jak wygląda teren po inwazji ludzi którzy traktują jezioro tak jak pan czy pani z kom 30. to woła o "pomstę do nieba". proponuję zająć się posprzątaniem i ogarnięciem takich tematów a nie wkładania łap w cudze. zróbcie porządek wokół siebie a potem miejcie pretensje do innych. miłego dnia życzę wszystkim kipiącym tu jadem i nienawiścią zazdrośnikom.
34. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 10-05-2013 13:44
Uderz w stół a nożyce się odezwą. Szanowny visie powiem krótko do Ciebie. Jesteś jak Ministerstwo Kultury i Sztuki.Jak widzę taką sztukę jak Ty to mi zaczyna brakować kultury. Zachowujesz się jak babcia Pawlaka że sprawiedliwość musi być po Twojej stronie.
35. Dodane przez vis, w dniu - 10-05-2013 15:17
do 34. tu nie chodzi o kulturę i sprawiedliwość tylko o minimum przyzwoitości. nie twoja działka nie twój pomost to tam po prostu nie wchodź. nie dziaduj na innych. tam nie masz nic do szukania. a poza tym nawet nie potrafisz zacytować dokładnie tekstu z filmu i próbujesz zabłysnąć błyskotliwymi tekstami. kultury i przyzwoitości już dawno w sobie nie masz jeżeli łazisz po cudzych własnościach... a wszystkim tu piszącym zależy tylko na tym żeby drugi nie miał skora sam nie mam. zwykła zazdrość i nic więcej. na moim pomoście nigdy nikogo obcego nie było i pewnie nikt tam się nie pofatyguje bo i po co. ale nie ma jak pokrzyczeć i wyładować własne frustrację.
36. Dodane przez jojo, w dniu - 10-05-2013 17:01
Jakie to wszystko śmieszne, dla kilku pomostów wyrzucać społeczną kasę żeby zadowolić paru zazdrośników, a do tego przy okazji poróżnić między sobą normalnych ludzi, którzy w tak pięknym miejscu chcą spokojnie wypoczywać.
37. Dodane przez do visa, w dniu - 10-05-2013 17:51
Vis jesteś żałosny i nie przypisuj innym swoich wad.
38. Dodane przez jog, w dniu - 21-05-2013 01:03
kategorycznie nie zgadzam się na rozbieranie czegoś co służy spokojnemu i przyjemnemu wypoczynkowi. Zwykły niewinny pomost daje tyle radości można poleżeć poopalać się pooglądać całą panoramę jeziora. Likwidując te niewielkie zakątki likwidujecie dojście do wody zostaną tylko szuwary . trzciny i kilka plaż gdzie nie posadzicie swoich czterech liter tyle będzie tam ludzi. A co z wędkarzami którzy wydali nie małe pieniądze żeby posiedzieć nad woda!!!!!!!!!! Niech Pan odpowie Panie Władzo.
39. Dodane przez Piotr, w dniu - 20-07-2014 11:06
Do 35 to że pańska działka grniczy z linią brzegową jeziora to nie znaczy, że ta linia należy do pana tylko że ma pan do niej bliżej i jeśli już to postawi sobie pan płot 1,5m od lini brzegowej i nikt na pańską własność prywatną nie będzie wchodzić ale wygrażanie że ludzie zgodnie z prawem idą sobie brzegiem wokół jeziora jest nie na miejscu bo ten obszar nie należy tylko do pana tylko do każdego Polaka jednakowo. Uważam że jest pan dupkiem bo jestem pewny że w innej sytuacji też pan by walczył o swoje "prawa" by np przejść się wokół całego jeziora by muc je zobaczyć z każdej strony.
reklama
40. Dodane przez Robert, w dniu - 22-07-2016 14:10
Możesz sobie BUCU łazić pod pomostem ale na mój pomost nie wejdziesz !!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj