Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
1
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aniela, Filip,
Jakub, Jeremi, Józef
Do końca roku 244 dni.
Start arrow Góra arrow Sąd rozstrzygnie kwestię referendum?

Sąd rozstrzygnie kwestię referendum?

17.01.2014. Radio Elka, Jan Gacek
szpital_w_gorze.jpgRadni powiatu górowskiego odrzucili wniosek mieszkańców o przeprowadzenie referendum w sprawie sprzedaży szpitala. - Ono w obecnej sytuacji prawnej nie ma racji bytu - tłumaczyła Renata Torz, radca prawny starostwa. Inicjatorom głosowania przysługuje prawo zaskarżenia uchwały w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W piątek odbyła się sesja górowskiej Rady Powiatu, której głównym tematem było referendum w sprawie sprzedaży szpitala. Radni głosowali nad odrzuceniem wniosku o przeprowadzenie głosowania. Reprezentująca starostwo radca prawny Renata Torz wskazała między innymi na nieprawidłowe sformułowanie pytania referendalnego. - Najważniejsze w
tej sprawie jest jednak to, że postępowanie jest bezprzedmiotowe ponieważ nie ma już PCOZ jako jednostki stanowiącej własność powiatu
- mówiła Renata Torz. - Postępowanie referendalne nie ma w tej sytuacji racji bytu. Uchwała rady i niejako również moja opinia będzie podlegała weryfikacji sądowo-administracyjnej, bowiem inicjatorzy referendum mają prawo w ciągu 14 dni na wystąpienie do Sądu Administracyjnego.

Sporo uwag do opinii prawnej Renaty Torz miał radny Marek Zagrobelny. - To jest stronnicze stanowisko. Pani radca jest umocowana w starostwie i jej opinie zawsze są korzystne dla zarządu powiatu. Myślę, że komitet referendalny będzie nadal czynił starania o przeprowadzenie głosowania mieszkańców w sprawie szpitala. Ewentualny wyrok Sądu Administracyjnego zastąpiły decyzję Rady Powiatu - dodał Marek Zagrobelny.

Na sali obrad nie zabrakło przedstawiciela grupy inicjującej referendum. - Mieszkańcy Góry w liczbie ponad 3 tysięcy osób już wypowiedzieli się, że chcą tego głosowania - mówił Wacław Grzebieluch. - Państwo radni z różnych powodów to referendum chcecie odrzucić. Myślę, że w waszym przypadku głównym powodem takiej postawy jest strach przed wynikami tego głosowania. W ten sposób naruszacie zasadę konsultacji społecznej.

W głosowaniu nad odrzuceniem wniosku o referendum za było dziesięciu radnych, czterech zagłosowało przeciwko. (jag)
 
Komentarze (58)
1. Dodane przez Helena, w dniu - 17-01-2014 17:50
Nad czy tu głosować??Szpital został sprzedany , a panowie radni już zapobiegawczo rozpoczęli sobie kampanię wyborczą, że niby oni walczyli ale nic z tego nie wyszło? A gdzie byli rok temu jak zapadła decyzja o sprzedaży szpitala, dlaczego wtedy nie zwołali referendum tylko siedzieli cicho i stołków pilnowali? Ale nie dziwi nic , w górowskiej polityce zawsze wszystko na opak . A machina kampanii już ruszyła bo przykro będzie nie brać państwowych pieniążków za nic nierobienie .
2. Dodane przez anka, w dniu - 17-01-2014 18:04
zaradni z wąsosza są za czy przeciw? są już wytyczne od szefa???
3. Dodane przez koczkodan, w dniu - 17-01-2014 18:16
Zagrobelny? a kto to jest? Wniosek złożony po terminie i zdziwienie?
4. Dodane przez CBA, w dniu - 17-01-2014 18:35
jak mają nieprawidłowości , bo budżet nie został przyjęty to trzęsą portkami jak im się dobiorą do tyłków. 
CBA na nich
5. Dodane przez sesja, w dniu - 17-01-2014 18:39
dlaczego nigdy w programie sesji nie było punktu dotyczącego sprzedaży UDZIAŁÓW PCOZ , TYLKO NA OSTATNIĄ CHWILĘ W CZASIE SESJI WSTAWIALI TEN PUNKT czegos sie bali!, dlaczego o tym nie piszesz 3
6. Dodane przez i tyle w tej sprawie, w dniu - 17-01-2014 18:40
Opinia prawna: 
"Pytanie to ma charakter kierunkowy, ponieważ w kwestii sprzedaży udziałów zawiera sformułowanie dla prywatnego podmiotu po obniżonej cenie. Użycie zwrotu dla prywatnego podmiotu kojarzy się negatywnie w kontekście prowadzenie działalności leczniczej, gdyż wskazuje, że nabywcą będzie podmiot nastawiony wyłącznie na zysk. Użycie w pytaniu zwrotu po obniżonej cenie wskazuje z kolei na sprzedaż PCOZ jako mienia publicznego, stanowiącego własność jednostki samorządu terytorialnego, za zbyt niską cenę, nieadekwatną do rzeczywistej wartości tego mienia. Użycie tych sformułowań prowadzi więc do udzielenia odpowiedzi twierdzącej. Pytanie zawiera nierzetelne i niepełne informacje. I tak z pytanie nie wynika kto miałby być zbywcą PCOZ. Ponadto z pytania nie wynika, że sprawa, o której mają decydować została już rozstrzygnięta przez uprawnione do tego organy, poprzez podjęcie przez Radę Powiatu Górowskiego dwóch uchwał."
7. Dodane przez o co chodzi?, w dniu - 17-01-2014 18:43
Wiecie co to jest POPULIZM? To twierdzenie, że radni głosowali nad tym czy referendum ma się odbyć czy nie. Prawda jest taka, że RADNI głosowali nad POPRAWNOŚCIĄ wniosku pod względem prawnym. I innej decyzji poDjąć nie mogli. Wniosek jest bezpodstawny biorąc pod uwagę, że szpital już dawno sprzedany.
8. Dodane przez Ada, w dniu - 17-01-2014 19:24
prawda jest taka gmina poczuła kasę za sprzedaż tamci naobiecywali im gwiazdek z nieba i nic nie da się zrobic żadne referendum tu nie pomoze dali by se spokój bo nie wygrają!!!!!!!!!!!tu już jest wszystko tak ustawione a w szpitalu szkoda gadac ostatnio optrzebowałam pomocy dla chorego dziecka musiałam czekac ok godz bo panie ploteczki se opowiadały dodam że nie pyło żadnego petenta na izbie ręcę opadają wiec jestem zdania ŻE MOZE BYC TYLKO GORZEJ!!!!!!!!!!!!!!
9. Dodane przez alex, w dniu - 17-01-2014 19:29
Popieram w całości komentarz nr, 1
10. Dodane przez TW Andrzej, w dniu - 17-01-2014 20:10
najlepsze było doniesienie radnego Zagrobelnego na byłego prezesa PCOZ o ujawnienie danych osobowych, co na to prokurator?
11. Dodane przez do kom. nr 2, w dniu - 17-01-2014 20:36
Tak szef powiedział żeby głosować żeby niebyło referendum, bo Wąsoszowi nie zależy na szpitalu. Zresztą dwa lata temu było głosowanie nad tym czy pomóć szpitalowi to wszyscy radni gminni opowiedzieli się żeby nie pomagać szpitalowi.
reklama
12. Dodane przez -gora do marko i julki, w dniu - 17-01-2014 21:10
Czekam na wasze opinie, chociaz wiem juz co powiecie o powiecie. W niedziele jak zawsze przy kawie.Sam juz do jasnosci piekielnej niczego nie pokmuje. Sprzedali a tera dedziemy glosowac nad czym? Zeby szpital wrocil do nas to jasne, a ci ze smietniska tylko laza jak panowie a za 3 lata smietnisko juz pelne! Niechh oglosza w gazecie lub w elce kiedy sesja to przyjdziemy. Jak gadam z e swoim radnym to ylko ja juz sam bic nie wiem- o co tu chodzi.
13. Dodane przez wąsoszanin, w dniu - 17-01-2014 22:35
do kom. 10 
 
Rada Nadzorcza PCOZ podjęła uchwałę o ograniczeniu działania Zarządu spółki (w tym prezesa PCOZ). Na tej podstawie dobrali się do poufnych dokumentów spółki. Lepiej najpierw zorientowac się co było i później się wypowiadac panie członku zarządu powiatu.
14. Dodane przez wyborca, w dniu - 17-01-2014 23:10
Ja mam pytanie do władz naszego powiatu(wiem, że czytają) Czemu boicie się swoich wyborców? Nie chodzi mi tu o te referendum tylko o sesję na której podjęto uchwałę o sprzedaży szpitala dla PCZ. Czemu nie mieliście odwagi od razu wprowadzić do porządku obrad punktu o sprzedaży szpitala tylko zrobiliście to po "partyzancku", z zaskoczenia w trakcie sesji? Przecież zrobiliście to dla dobra nas wszystkich i nie mielibyście problemów z podniesieniem ręki "za" patrząc w oczy wyborcą którzy by na taką sesję przyszli, no i może pan starosta skleciłby dwa sensowne zdania i przekonałby ludzi do tej transakcji... 
Powoli zaczyna się kampania przed wyborami, znowu będziecie robić ludziom papkę z mózgu i obiecywać gruszki na wierzbie, tak jak nasza Pani burmistrz która chwali się na łamach tego portalu ile wydała na inwestycje w ciągu swojej kadencji ale nie wspomina czemu środki na inwestycje spadły z 14 mln zł w zeszłym roku do 9mln zł w tym roku...
15. Dodane przez Oburzony, w dniu - 17-01-2014 23:39
Irka uczyłaś mnie matematyki w Czerninie i cóż twojej nauki?Kto ma znajomoßci ten ma władze.Wstyd, bo jesteś sprzedawczykiem i to ostatnia twoja kadencja.
16. Dodane przez wyborca, w dniu - 18-01-2014 00:22
popieram komentarz nr 1
17. Dodane przez agent T., w dniu - 18-01-2014 09:55
Pytanie było sformułowane przed sprzedażą szpitala, a kilkuosobowa władza która jest na garnuszku wyborców zamiast wysłuchać ich głosu wypięła się na kilka tysięcy zaangażowanych w sprawę ziomków, podpisując niekorzystną dla powiatu umowę. W Rawiczu nieźle funkcjonuje powiatowy szpital, a we Wschowie prywatny, ale na powiatowym mieniu, za to w Górze sprzedano majątek za pół ceny.
18. Dodane przez moralność, w dniu - 18-01-2014 10:08
czy to prawda, że Pan dr Wacław Grzebieluch pełnomocnik komitetu referendalnego Wielki Obrońca Publicznej Własności pracuje w poradni Nowego Szpitala - prywatnego właściciela we Wschowie?
19. Dodane przez uczciwy, w dniu - 18-01-2014 10:09
najlepiej zgłosic to do CBA niech oni wyjasnia cala sprawe i zobaczymy czy sprzedaz szpitala była taka czysto prawna i bez przekretów https://cba.gov.pl/pl/zgloszenie
20. Dodane przez PRACOWNICY, w dniu - 18-01-2014 10:09
Musimy stanac w obronie radnych,o tej sesji na ktorej podejmowano decyzje o zbyciu udzialow wiedzialo cale powiatu spoleczenstwo,na sesji bylo ok. 150 ludzi spoa rady...a i MAZUL oglaszal o tym wydarzeniu w swoj brzydki sposob i nawolywal do przyjscia. ROWNIEZ POPIERAM KOMENTARZ NR.1 ORAZ KOMENTARZ NR. 15....TAK TO BYLO.
21. Dodane przez ogoz, w dniu - 18-01-2014 11:24
Najpierw był wniosek o referendum, potem radni sprzedali szpital. Bezprzedmiotowa była sprzedaż a nie referendum. To jest uwaga do tych, którzy nie wiedzą o istnieniu kalendarza.
22. Dodane przez jaaa, w dniu - 18-01-2014 11:24
mój sąsiad sprzedał auto, wypadałoby zrobić referendum wśród mieszkańców bloku bo jakoś tak pusto się zrobiło na parkingu
23. Dodane przez wicek, w dniu - 18-01-2014 13:02
drodzy mieszkancy powiatu dobiega koniec kampani buraczanej i koniec rzadow burakow. pamietajcie jednak, ze juz niedlugo czas nowych zasiewow oby plony nie byly tak lyse pole buraczane.
24. Dodane przez abek, w dniu - 18-01-2014 13:18
to mistrz Kalinowski jest "ZA", czy "PRZECIW"... bo na własne oczy widziałem go w szpitalu-prywatnym na nocnym dyżurze w izbie przyjęć !! to z kogo oni durniów robią ??!!
25. Dodane przez fakty, w dniu - 18-01-2014 13:25
Do 21 JESTEŚ KŁAMCĄ, wniosek złożono 20 Grudnia, szpital był już sprzedany na mocy uchwały rady z listopada. Referendum po sprawie ośmiesza wnioskodawców. Przypominam, że rada uchwałę o zamiarze sprzedaży szpitala podjęła rok temu. O referendum zaczęto mówić jak już wszystko było ustalone, kupiec był wyłoniony. O czym my więc dyskutujemy?
26. Dodane przez gość, w dniu - 18-01-2014 15:53
Popieram kom. 11 Po co pan Marek sie wygłupia, przeciz już pozamiatene. Mam nadzieje, że nie bedzie startował na wójta lub burmistrza to mu nie przyniesie poparcia.
27. Dodane przez Bokek, w dniu - 18-01-2014 15:57
zgadzam się z komentarzem nr 22.
28. Dodane przez ktoś, w dniu - 18-01-2014 16:03
o czym my tu dyskutujemy? a no o sprzedaży! to jedna sprawa, a cena sprzedaży to druga sprawa i myślę, że za działanie na szkodę powiatu, tj. sprzedaż po zaniżonej cenie, sprawą powinien zająć się prokurator.
29. Dodane przez ABC, w dniu - 18-01-2014 17:12
TYLKO,KONIECZNIE CBA!nIECH PRZESWIETLA CALY PROCES SPRZEDAZY SZPITALA.BO CO BY SIE NIE RUSZYLO,TO SMIERDZI.JESLI NIE MA SIE NICZEGO DO UKRYCIA,TO NIKT NIE POWINIEN SIE TEGO OBAWIAC.
30. Dodane przez V, w dniu - 18-01-2014 18:37
Głupoty wypisuje 25. Wnioskodawcy o referendum zachowali zdrowy rozsądek nie przystając na zaniżoną cenę i zapłatę w ratach firmie która pasie się na składkach odprowadzanych do ZUS. Obrońca transakcji z wyłączną korzyścią dla kupca szpitala kwalifikuje się na ciecia w Amber Gold.
31. Dodane przez juras, w dniu - 18-01-2014 20:00
do 28 
Tylko taka mała nieścisłość w tym co napisałeś - to nie władze powiatowe ustalały cenę za szpital tylko wolny rynek. Więcej nikt nie dawał. Jakby spośród propoonowanych wybrali mniej korzystną to mógłbyś się czepiać, ale tak się składa że wybrana oferta była zdecydowanie najlepsza.
32. Dodane przez Piotr, w dniu - 18-01-2014 21:46
Ci co teraz są inicjatorami referendum pracowali już w szpitalu i mieli możliwość wykazania się i zadbania o interes szpitala. Wpędziliście szpital w długi a teraz udajecie że chcecie go ratować. Mam teraz nadzieję że nowy właściciel zaprowadzi porządki i wysadzi niektóre osoby ze stołków zajętych wiele lat temu. A oni w obawie o owe stołki chcą zrobić referendum i odwołać sprzedaż szpitala. A co do pacjentów szpitala uwierzcie mi może być tylko lepiej.
33. Dodane przez Marek, w dniu - 19-01-2014 08:56
Dla kogo najlepsza decyzja?? Chyba dla sprzedawczyków dla zachowania etatów na kilka najbliższych miesięcy. W perspektywie darmozjadów, którzy przez 3 lata nie kiwnęli palcem dla poprawy powiatowych finansów zastąpi komisarz bo nie można uchwalić budżetu. W szpitalu nie będzie lepiej, bo personel ląduje na umowach śmieciowych, a każdy wie, że kiepsko opłacany pracownik wykonuje kiepską robotę, co odbije się negatywnie na zdrowiu i stosunku do pacjentów. W całym kraju szpitale popadały w długi przez zły system finansowania, a nie inicjatorzy referendum, za to w zarządzie powiatu zasiada nieźle opłacany z pieniędzy podatników bywszy dyrektor od zadłużania szpitala.
34. Dodane przez krul, w dniu - 19-01-2014 14:01
Tak ciekawe kto tera będzie pracował w szpitalu górowskim jak 80% pielęgniarek już się zwolniło a pozostały tylko bardzo starsze pielęgniarki na umowach śmieciowych...
35. Dodane przez do juras, w dniu - 19-01-2014 14:34
Ty może znasz szczegóły wyboru najkorzystniejszej oferty, ale większość społeczeństwa nie ma dostępu do żadnych informacji związanych z wyborem poza jedna, że to była najlepsza oferta. Zadam kolejne pytanie Co z rzetelną wyceną majątku szpitala? Gdzie i kiedy i kto ustalił próg poniżej którego nie warto sprzedawać? Nie ustalono? to znaczy że jak by kupiec się znalazł za 100 000zł też by szpital został sprzedany? Nie rozumiem też metody sprzedaży. Rynkową metodą jest stanąć twarzą w twarz i kto da więcej, a nie jakieś gry pod stolikiem!!! Prawda jest całkiem inna wiecie jaka? UKŁADY I UKŁADZIKI
36. Dodane przez Wytrwały, w dniu - 19-01-2014 15:19
Krulu złoty z tym pytaniem, to do radnego Józefiaka, Zagrobelnego, Kalinowskiego, Grzebielucha, to oni swym głupim, nieodpowiedzialnym zachowaniem wzbudzali w mieszkańcach i pracownikach szpitala strach przed tym, co po sprzedaży. Bawili się w proroctwa - a te zaczynaja się ... realizować.
37. Dodane przez odp:, w dniu - 19-01-2014 17:53
Panie kłamco z komentarza 34, pamiętaj, że szpital w Górze prowadzi teraz konsorcjum notowane na giełdzie i reputacja rynkowa jest bardzo ważna a na takie pomówienia jak twoje jest paragraf. Straszyłeś ludzi prywatnym właścicielem a teraz będziesz kłamał o sytuacji w szpitalu. A do twojego komentarza nr 35 to moja odpowiedź jest twierdząca TAK ZNAM szczegóły wszystkich ofert bo zostały one opublikowane już dawno na stronie internetowej starostwa. Właśnie taka metoda była stosowana o jakiej piszesz - wybrano tego kto zaoferował najlepsze warunki i dał więcej. A ta płyta o układach i układzikach jest dla osłów co nie potrafią uczestniczyć w merytorycznej dyskusji więc powtarzają utarte frazesy typu UKŁAD, Sprzedawczyki, STOŁKI. To mniej więcej taki język jak panów z PGRów, którzy potrafili opisać świat widziany dookoła za pomocą trzech słów KU(...)A, PI(...)E no i wiadomo, że wszystko CH(...).
38. Dodane przez personel, w dniu - 19-01-2014 19:39
ok. w szpitalu sytuacja byla trudna-brak sprzętu i fachowców.Trzeba podjac decyzję- co dalej? decyzja podjeta, szpital trzeba sprzedać, owszem trzeba, ale czy oby ta firma byla naprawde najlepsza?? czy nikt nie wie co teraz dzieje sie z personelem w szpitalu? Ile osob za chwilę straci pracę? Pozostali będą na umowach śmieciowych, a pacjent?? gdzies daleko daleko... bo nie bedzie go na to stac! czy ktos widział nowy cennik usług? Zapraszam do lektury i odrazu proszę przygotować sobie jakiś lek uspokajaj.
39. Dodane przez do personelu, w dniu - 19-01-2014 20:14
do 38 usługi dla wszystkich ubezpieczonych finansowane sa przez NFZ. Prywatny szpital jest gwrancją funkcjonowania tej placówki, powiatowi zabrakło pieniędzy na kolejne dofinansowania. Powiat stracił płynność finansową a szpital kolejny rok miał stratę na działalności.
40. Dodane przez tobi, w dniu - 19-01-2014 21:03
Mam tylko nadzieję że pozwalniaja te gorowskie gwiazdy z administracji i recepcji!!!!
41. Dodane przez leszno, w dniu - 19-01-2014 21:38
do 39. 
Nie słuchaj tego co mówią tumany z zarządu powiatu. Nie powtarzaj kłamstw!
42. Dodane przez krul, w dniu - 19-01-2014 22:07
do kom 37. Nazywasz mnie kłamcą ? Powiedz w gdzie skłamałem? O tym że pielęgniarki się zwalniają? Nie. O umowach śmieciowych? Też nie skłamałem. A może to jesteś po prostu jakimś pionkiem super hiper mega wypasionej wrocławskiej firmy? Nie pozdrawiam bo piszesz o rzeczach o których nie masz pojęcia. Nie znasz sytuacji z perspektywy osoby pracującej w szpitalu a udzielasz się. Mój komentarz nie dotyczy tego na jakich warunkach został sprzedany szpital tylko jak to teraz wygląda.
43. Dodane przez ja, w dniu - 19-01-2014 22:51
do 41 a gdzie tu kłamstwa?
44. Dodane przez do juras, w dniu - 20-01-2014 00:48
czy tu udajesz ułomka czy jesteś nim? szczątkowe informacje o negocjacjach zostały podawane po podjęciu decyzji. wybór oferenta nie był jawny a powinien być jawny i publiczny. cena powinna być przegłosowana w referendum, bo mienie szpitala to mienie publiczne nas wszystkich a nie twoje prywatne gamoniu. nie może być tak że 20 wybrańców ma receptę na władzę absolutną i są nieomylni. jak to kiedyś zrozumiesz to wtedy możemy dyskutować.
45. Dodane przez góra, w dniu - 20-01-2014 10:13
Kłamstwa w tym, że prywatny właściciel nie gwarantuje funkcjonowania placówki w takim kształcie. Skutki już widać dzisiaj. Obiady na ZOLU podrożały dwukrotnie, zdjęcie na rentgenie z 20 zł do 60 zł, zwalniani są ludzie, powoli przygotowują się do utworzenia ZOLu na wszystkich łóżkach. Umowa skonstruowana została przez prawników PCZ i nic nie gwarantuje dla powiatu. Strata PCOZ została wygenerowana przez koalicję rządzącą powiatem, gdy obciążyła szpital nieruchomościami. Szpital sam był w stanie pokrywać swoje zobowiązania na bieżąco. Poczytaj dokumenty księgowe to zobaczysz, że na dzień sprzedaży (17 grudnia) szpital miał wszystko zapłacone. TUMANY z PO robią ludziom wode z mózgów, a wszyscy to kupują bo nikt nie ma wiedzy na ten temat.
46. Dodane przez xxx, w dniu - 20-01-2014 12:55
Czy to prawda że z naszego szpitala odchodzą doświadczone pielęgniarki do sąsiednich placówek medycznych??? Dlaczego głosami radnych decyduje się o takiej przyszłości naszego szpitala, a nie w oparciu o konsultacje ze społecznością lokalną i w drodze referendum.
47. Dodane przez romek, w dniu - 20-01-2014 13:26
Będzie tak jak z Chemeko sąd wyda decyzje że sprzedaż niezgodna z prawem I PCM będzie sądzić powiat o odszkodowanie za utracony biznes.  
PCM faktycznie jest notowana na giełdzie , ale dla Prezesa i akcjonariuszy jest tylko ważny wynik finansowy, czyli ZYSK a pocięt to jest towar , szybko rotujący jest najlepszy
48. Dodane przez racja, w dniu - 20-01-2014 13:39
do 45 masz 100000000 % racji
reklama
49. Dodane przez ddd, w dniu - 20-01-2014 13:40
do 37 miało być lepiej, a już nie ma tomografu w szpitalu , na chirurgi brak lekarzy , odsyłają do innych szpitali sodoma gomora , o czym Ty mówisz walnij się w czoło.
50. Dodane przez cicho, w dniu - 20-01-2014 13:42
sprzedali szpital po cichu , bo maja coś do ukrycia, dlaczego w porządku obrad sesji nigdy nie było podjęcie uchwały o sprzedaży tylko wprowadzali ją w dzień sesji bali się.
51. Dodane przez gość, w dniu - 20-01-2014 14:31
do kom.49 przecież wszystko po staremu. I tak wysyłali do innych szpitali. terraz pozostał smutek i żal ale czytać te wypociny.
52. Dodane przez potentat giełdowy, w dniu - 20-01-2014 15:53
to jest ewenement żeby firma notowana na giełdzie/ z właścicielem jednym z najbogatszych w Polsce/kupiła nasz SZPITAL na raty-choć nie widać wpłat.Wpłata będzie jak potrąci się pensje pracownikom,jeszcze troche i wyjdzie za darmoche
53. Dodane przez do 51, w dniu - 20-01-2014 16:18
To nie czytaj męczenniku,jak ci tak żal!Ale pewnie dostales prykaz by monitorowac komentarze i w razie czego pisac jakies dyrdymaly,byle odwrotnie niz prawda.
54. Dodane przez sąd, w dniu - 20-01-2014 19:15
do 52 tacy bogacze a szpital kupili na 8 rat, za nic nie chcą płacić, już niebawem zaczną się sprawy w sadzie przeciwko PCZ
55. Dodane przez ja, w dniu - 20-01-2014 20:24
do 45 kawał miesiąca cytat" obiady na ZOLU podrożały dwukrotnie" , drogi prawdomówny obiady dla pacjentów ZOLU są darmowe, kolacja i śniadanie też.
56. Dodane przez ona, w dniu - 21-01-2014 00:13
To jaka jest w koncu oplata za miejsce na ZOl,u?Podrozalo czy nie?
57. Dodane przez rada, w dniu - 21-01-2014 20:21
do 56 a co wybierasz się tam , nie radzę.
58. Dodane przez sss, w dniu - 27-01-2014 15:55
Prawda jest taka ze mamy grupe nieudolnych pseudo Radnych, Starostów i jeszcze kilku poszczególnych osób które nie maja zielonego pojęcia o pełnieniu funkcji publicznych!!!! Spójrzcie ludzie na to co oni robią! Otwórzcie w końcu oczy! W ktorym momencie wykonuja oni wole spoleczenstwa do ktorego nalezymy my wszyscy!  
Referendum nie bedzie bo niepotrzebnie poniesiemy koszty tego, z drugiej strony pewnym osoba zalezy zeby uciszyc sprawe glosowan i przycmic kulisy calej tej sprzedazy. Dlaczego sie pytam!? 
 
Druga sprawa ludzie nie widzicie jak ten powiat jest masakrycznie zarzadzany? PO kolejnej 4-latce nie ma pieniedzy na nic, kompletnie na nic. W pewnym sensie jest to efekt sprawy Chemeko a najlepsze ze ludzie majacy z tym duzy zwiazek nadal sa w strukturach wladzy i maja wysokie stanowiska zarowno w Starostwie jak i Gminie Wąsosz.  
Powiat rozwala wszystko odbiera ludzia prace Likwidujac Drogowcow, sprzedajac szpital, Wystawiajac na sprzedaz wszystko co sie da!  
Dlatego mowie wam przygladnijcie sie ich pracy. Nawet budzetu nie moga uchwalic! Na poszczegolne paragrafy zostaly poucinane pieniadze do tego stopnia ze nie da sie prowadzic danej dzialalnosci na normalnym poziomie. Zobaczcie drogi. W jakim sa stanie!? A beda jeszcze gorsze to kwestia czasu. Opieki zdrowotnej juz praktycznie nie ma zadnej, mieszkancy sa zmuszeni do jezdzenia do Miedziowego czy do Leszna zeby sie leczyc.  
Do czego daza nasi dycydenci? Tylko do tego zeby byly pieniadze do konca kadencji na ich wyplaty, pozniej to juz mozna ich w d pocalowac bo co im zrobia? Jaka jest odpowiedzialnosc w tym kraju rzadzacych? ZADNA!!! 
Nie maja na uwadze dobra spolecznosci ktora im zaufala.  
Otworzcie oczy. CO oni robia!!!!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj