Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
8
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Marek, Michał,
Piotr, Stanisław,

MIĘDZYNARODOWY
DZIEŃ ZWYCIĘSTWA
Do końca roku 237 dni.
Start arrow Leszno arrow Nie będzie socjalnych na Grzybowie?

Nie będzie socjalnych na Grzybowie?

18.12.2014. Radio Elka, Jarek Adamek
grzybowaa.jpgPrezydent Łukasz Borowiak zapowiedział, że rozważa rezygnację z urządzenia na Osiedlu Grzybowo mieszkań socjalnych. W budowanych tam właśnie budynkach powstałyby mieszkania komunalne, jednak wszystko zależy od zgody Banku Gospodarstwa Krajowego, który dotuje inwestycję.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O protestach mieszkańców Grzybowa wobec budowy tam 24 mieszkań socjalnych informowaliśmy już wielokrotnie. Mieszkańcy tej dzielnicy obawiają się kłopotliwego sąsiedztwa; twierdzą, że lokatorzy mieszkań socjalnych mogą być niebezpieczni i pogorszyć ich komfort. Podkreślają
też, że nikt z Urzędu Miasta nie konsultował z nim te inwestycji.

Sprawa odbiła się głośnym echem także podczas kampanii wyborczej. Już po wyborach nowy prezydent Łukasz Borowiak poinformował, że rozważa rezygnację z pomysłu mieszkań socjalnych właśnie ze względu na protest mieszkańców Grzybowa. Budowa jednak nie zostanie przerwana - tylko że zamiast socjalnych miałyby tam powstać mieszkania komunalne, dla osób które kwalifikują się do tego typu lokali. -Z tego co wiem standard tych mieszkań będzie dość wysoki - powiedział podczas sesji Łukasz Borowiak.

Problemem jest jednak dofinansowanie inwestycji, które miasto otrzymuje z Banku Gospodarstwa Krajowego - dotacja skierowana jest właśnie na mieszkania socjalne. -Skierowałem do BGK pismo, w którym pytam o możliwość zmiany umowy - poinformował prezydent - chciałbym, żeby dotacja była skierowana na urządzenie 24 mieszkań socjalnych w innych miejskich budynkach. Pismo zostało wysłane przed kilkoma dniami na razie nie ma jeszcze na nie odpowiedzi.
 
Komentarze (129)
1. Dodane przez xxxxx, w dniu - 18-12-2014 14:46
Grzybowo głosowało na Borowiaka, no więc teraz Borowiak musi im się odwdzięczyć. 
Po prostu wspaniale...
2. Dodane przez bolo, w dniu - 18-12-2014 14:55
mieszkam w bolku ale gdybym wyłożył kasę na domek tez bym nie chciał takiego sąsiedztwa
3. Dodane przez wyborca, w dniu - 18-12-2014 14:56
Malepszy i po co ci to było? przez swą butę straciłeś ze 3000 głosów - mieszkańców Grzybowa i ich znajomych :) socjalni i tak nie chodzą na wybory, bo tam wina nie dają
4. Dodane przez Hm..., w dniu - 18-12-2014 14:58
A czy z mieszkańcami Gronowa ktoś "konsultował" Gronowską 101?
5. Dodane przez anna h., w dniu - 18-12-2014 15:16
Logicznym jest wkomponować biorców mieszkań socjalnych po całym mieście! Proponuję uwolnić marnotrawione przestrzenie, jak STRYCHY, OPUSTOSZAŁE LOKALE (jednostka wojskowa?!). Po co ma niszczeć, skoro można oddać za darmo, byle właściciel doprowadził do stanu używalności!
6. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 18-12-2014 15:22
cytując "urządzenie 24 mieszkań socjalnych w innych miejskich budynkach" ... Grzybowo nie chce, to niech iini mają... przecież bogacze z domów jednorodzinnych musza mieć komfortowe warunki... smutne to p.Prezydencie. 
Jak śledzę ten temat, to jedno sie nasuwa... kupic kawał ziemi, gdzies w puszczy i tam zbudowac mieszkania ... tylko co żubry na to powiedzą???
7. Dodane przez witek, w dniu - 18-12-2014 15:26
Pan Prezydent powinien zwrócić się do lokatorów którzy mieszkają w mieszkaniach komunalnych i sprawdzić  
czy tam faktycznie mieszkają  
czy ich nie podnajmują innym  
czy nie mają innych mieszkań lub innych nieruchomości 
Czy ich status finansowy się nie poprawił i czy na takie mieszkanie zasługują. 
Sądzę że po weryfikacji w/w propozycji czy też selekcji zamieszkujących tam osób, wiele mieszkań by się zwolniło. 
Także Panie Prezydencie do dzieła.
8. Dodane przez Kasia, w dniu - 18-12-2014 15:29
Te budynki to był gwóźdź do przysłowiowej trumny poprzedniego prezydenta.
9. Dodane przez leszczyniok, w dniu - 18-12-2014 15:30
PREZYDENT ELITY
10. Dodane przez alleluja, w dniu - 18-12-2014 15:31
Czyli na Grzybowie lub jak ktoś woli elitarnym osiedlu, święta są wcześniej w tym roku. Pozbyli się biedoty.
11. Dodane przez no, w dniu - 18-12-2014 15:34
No to na dzień dobry prezydent podlizuje sie nowobogackim....
12. Dodane przez zmd, w dniu - 18-12-2014 15:39
Zaadoptować pomieszczenia w Ratuszu jako socjalne i po krzyku.
reklama
13. Dodane przez normalny, w dniu - 18-12-2014 15:41
mam kolegów z takich mieszkań , i są normalni, pracują itp, maja dziewczyny sa szanowani i lubiani, nierozumiem takiego podjescia, żal mi was wszytkich majacych super auta za gotówke lub w gredycie, i te domki ... ciesze sie ze wam sie udało, ale szacunek do innych osób tracicie, a niegdy niewiecie czy czasem by wam niepomogli i niepomoga w potrzebie, tak sie nierobi... człowiek powinin byc człowiekiem zawsze , niezaleznie od stanu majatku
14. Dodane przez Maria, w dniu - 18-12-2014 16:02
Nie rozumiecie prostej rzeczy - oboje z mężem pracujemy uczciwie od studiów a kredyt za mieszkanie z wielkiej płaty będziemy spłacać do emerytury! A dla cwaniaków z wyuczoną bezradnością, z roszczeniami wobec MOPR-u, żyjących z naszej pracy i moich podatków miały być luksusowe mieszkania za darmo! Z czynszem 60 zł, którego i tak nie płacą. Brawo Panie Prezydencie! Tak trzymać!
15. Dodane przez Maria Wasza, w dniu - 18-12-2014 16:03
Pieniądze na inwestycje socjalne pochodzą ze środków pomocowych Unii Europejskiej w cywilizowanej Europie tak się pomaga najuboższym jak wdać Borowiak jest pod wpływem fobii wywołanej przez nietolerancyjną społeczność tego osiedla, wstyd i hańba drodzy polacy , katolicyzm nakazuje kochać bliźniego swego w wy bliźniego się brzydzicie i najlepiej jak by waszym zdaniem od razu biedni poszli na torowisko i tam dokonali żywota swego. Hańba Borowiak, Hańba leszczyńscy.
16. Dodane przez do kom. 13, w dniu - 18-12-2014 16:36
z błędami ale masz świętą rację
17. Dodane przez Ksiadz, w dniu - 18-12-2014 16:41
To są typowi katolicy??? Żenada
18. Dodane przez homeboy, w dniu - 18-12-2014 16:41
Pewnie panie Borowiak. Dajcie ich do centrum. Starówka wszystko przyjmie. Tutaj i tak już jest sporo socjali więc wtopią się w tłum. Przecież nie możemy dopuścić do tego, żeby ci wspaniali ludzie z Grzybowa oglądali "meneli". To byłoby straszne gdyby Pany z Grzybowa dowiedziały się, że na świecie istnieją też inni ludzie.
19. Dodane przez futurysta, w dniu - 18-12-2014 16:41
Borowiak płaci za głosy w wyborach. Tak będzie przez najbliższe dwa lata. Przez dwa następne będzie kupowanie sobie poparcia w kolejnych wyborach. A przyszłość Leszna? Kto by się tym przejmował!
20. Dodane przez rycho, w dniu - 18-12-2014 17:01
p,BOROWIAK TRZEBA płacić za obietnice przed wyborcze ,nastepna porażka.
21. Dodane przez s, w dniu - 18-12-2014 17:03
wszystkich do GRONOWA!!!!!!!!!!!!!!!!
22. Dodane przez Anna, w dniu - 18-12-2014 17:33
Panie Prezydencie tak się nie robi tą są też ludzie ale pan ma inne zdanie najlepiej biednych może od razu do komory i puścić gaz
23. Dodane przez Patryk, w dniu - 18-12-2014 17:43
Lepiej pieniądze przeznaczyć na przedszkola w których ciągle brakuje miejsc,a nie na ochlapusów którzy za darmo mieszkają za darmo się ich żywi w dodatku dostają pieniądze a większość od rana chodzi nawalona.Może ktoś pomyślałby nad tym żeby w jakimś stopniu to odrobili sprzątając,odśnieżając lub w inny pożyteczny sposób.
24. Dodane przez solny dziadek, w dniu - 18-12-2014 17:46
Drogi Witku z "7"-"Pan Prezydent powinien zwrócić się do lokatorów którzy mieszkają w mieszkaniach komunalnych i sprawdzić  
czy tam faktycznie mieszkają  
czy ich nie podnajmują innym ..."  
Takie tematy to pan prezydent B. musi wokoł siebie poszukac. Wokół najblizszych wspólpracowników z mieszkaniami w TBS.
25. Dodane przez Do kom. 13, w dniu - 18-12-2014 18:11
Popieram!!
26. Dodane przez Piotr, w dniu - 18-12-2014 18:30
Borowiak w ten sposób poparł RASIZM, to nic innego jak rasizm popierany przez prezydenta Leszna. To się w głowie nie mieści w XXI wieku w centrum Europy.
27. Dodane przez xx, w dniu - 18-12-2014 18:40
Popieram kom 15!! Ciekawe co ksiądz na kolędzie powie mieszkańcom Grzybowa
28. Dodane przez do kom. 19, w dniu - 18-12-2014 18:50
Może i Prezydent odpłaca się za oddane na niego głosy ale nawet jeśli tak jest, to pokazuje, że warto na niego głosować. I, że słucha głosów mieszkańców. Jeżeli SP1 i SP3 faktycznie zostaną przeniesione do nowego budynku, to wydaje mi się, że przynajmniej w jednej z tych szkół będzie można urządzić mieszkania socjalne. Przynajmniej ich mieszkańcy będą mieli blisko do centrum i bez auta będą mogli dostać się do większej ilości miejsc.
29. Dodane przez Miszkaniec, w dniu - 18-12-2014 18:52
Mnie ten problem nie dotyczy ale zastanawiam się jak to jest ( lub raczej było), że nowe, porządne mieszkania przeznaczane były dla ludzi, którzy mają duże kłopoty finansowe? Gdzie tutaj motywacja do starań i oszczędności skoro nowe mieszkanie dostaje się za darmo?
30. Dodane przez Tom, w dniu - 18-12-2014 18:53
Panie Borowiak przecież o to chodzi , żeby zmieszać społeczeństwo, dzięki takiej operacji coś z tego będzie natomiast stworzenie "wioski socjalnej" w innym miejscu nic nie zmieni dalej będzie dzicz. To błąd, proszę myśleć "głębiej" a nie podejmować decyzje tylko dlatego ze mieszkańcy osiedla tego nie chcą i ładują Panu do głowy takie rzeczy na spotkaniach które sobie organizują i zatruwają Panu głowę mało ważnymi sprawami. To bardzo zła decyzja. Większość nie jest za tym co Pan proponuje. To będzie Pana koniec prezydentury. pzdr
31. Dodane przez do Marii 14, w dniu - 18-12-2014 19:06
Oj, nie chciałbym być złym prorokiem, ale gdybyście z stracili pracę i stanęli pod MOPR-em , to nie bez satysfakcji napisałbym o was jako kolejnych cwaniaczkach usiłujących wyłudzić pieniądze z moich podatków. 
A w ogóle to nie wie pani co spowodowało ,że tak potoczyły się losy tych ludzi, i jeszcze jedno, kto dał pani prawo do ich oceny.
32. Dodane przez Takie jest życie przy korycie., w dniu - 18-12-2014 19:14
A czegóż innego się spodziewaliście. Działania populistyczne obecnego prezydenta można było z góry przewidzieć. Nie byłem miłośnikiem jego poprzednika, ale on miał klasę, wiedział z jakim odporem spotka się jego plan budowy i mimo, nadchodzących wyborów nie wycofał się z niego. A przecież wiedział, że ewentualni przyszli lokatorzy nie zagłosują na niego. No, ale taki prezydent jacy wyborcy.
33. Dodane przez Mieszkaniec grzybowa, w dniu - 18-12-2014 19:28
Bravo Panie Prezydencie ! Dziekujemy :-)
34. Dodane przez marek, w dniu - 18-12-2014 19:44
Ja nie wiem co Wy macie za strach w oczach jak słyszycie lokal socjalny, tam mieszkają tacy sami ludzie jak Ci nowobogaccy z Grzybowa , tylko z tą różnica ,że nie udało im się .Prezydencie w kampanii obiecałeś im,że coś w tej sprawie zrobisz , i robisz trochę rozgłosu i na tym koniec
35. Dodane przez ann, w dniu - 18-12-2014 20:00
Najlepiej przeniesiecie lokalizację mieszkań socjalnych do centrum to już całkiem będzie syf... No jak przecież w Grzybowie z lekarzami i socjalne mieszkania... Widać kogo wspiera nasz nowy prezydent brawo leszczynianie gratuluję wy wyboru!!
36. Dodane przez n, w dniu - 18-12-2014 20:03
Nie powinno się dzielić ludzi na gorszych i lepszych. Ludzie są ludźmi a Gronowo niech nie robi z siebie nowo bogackich bo to wstyd.
37. Dodane przez ksrys, w dniu - 18-12-2014 20:07
Popieram kom.5. Mamy w Lesznie wiele mieszkań niezamieszkałych. Dając gotowe mieszkania o dobrym standardzie to błąd. Ludzie nawet biedni mają 2 rączki powinni dać coś od siebie np.trochę własnej pracy. Wtedy inaczej szanuje się to co się ma. Współczucie,zrozumienie ,ok, ale za chwilę te mieszkania będą melinami,bo nie ma co się czarować , do biedy prowadzi alkohol i papierosy. Nie ma na chleb a na papierosy jest. 1 paczka to 11,oo zł.x 3o dni to 33o,oo zł. Ja pracuję i dla mnie to duźo pieniędzy. NIE PALĘ BO MNIE NIE NIE STAĆ.Więc skoro nie ma na chleb to jak moźna palić? Tonie jest prawdą, źe nie moźna się oduczyć. Mąź palił 30 lat i nie pali kiedy zobaczył ile puszcza z dymem. Weź 300 zł i podpal. To to samo . Pozdrawiam. Najpierw trzeba samemu sobie pomóc a później wyciągać rękę do innych.
38. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 18-12-2014 20:13
znam wielu ludzi,którzy mieszkają w lokalach komunalnych,albo socjalnych,bo odchodzili z domu dziecka i takowe dostali.To nie są gorsi ludzie,tylko mają cieńszy portfel,za to wielkie serce.A pijaństwo,patologi jest nawet wśród nowobogackich,tylko umiejętnie to ukrywają pod krawatami,czy garniturami,bo co sąsiedzi powiedzą.Jesteśmy krajem katolickim,a bliżniego z mniejszą zawartością portfela traktujemy jak śmiecia,zło konieczne,wytępić. Wstyd....
39. Dodane przez BRAWO!!!, w dniu - 18-12-2014 20:16
co znaczy "tacy sami ludzie, tylko że nie udało im się"? jak się ktoś stara i mu zależy to... musi się udać!!! 
najłatwiej usiąść i się użalać, a jeszcze lepiej domagać się zewsząd pomocy materialnej- bo mi się nie udało, 
...bo ci się nie chce, weź człowieku coś zrób żeby Ci się udało, w życiu trzeba walczyć i realizować się, dążyć do wymarzonego celu
40. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 18-12-2014 20:26
Mam nadzieję, że Bank się nie zgodzi i skończą się sztuczne podziały ludzi. Bo niby w czym tamto osiedle ma być lepsze ? Bo ludzie z tego osiedla niestety, ale już okazali się gorsi od innych mieszkańców Leszna. A jak spotkają na osiedlu murzyna to co wtedy ? Też nie będzie mógł zamieszkać ? A jakby zajrzeć im do domów to może tam bałagan, może facet leje babę, a dzieci sikają do doniczek a może tylko na zewnątrz są tacy super. Trudno wyczuć, prezydent jest od tego żeby łączyć a nie dzielić mieszkańców. Koniec.
41. Dodane przez do kom.26, w dniu - 18-12-2014 20:36
Jaka RASA jest w tym przypadku dyskryminowana ?
42. Dodane przez JA, w dniu - 18-12-2014 20:40
a moze mieszkania socjalne wybudowac pod lasem obok szpitala hehehe tam tez nie bo pewnie z zamknietego osiedla beda protestowac,panie prezydencie leszno chce pan budowac tylko dla bogatych???i znajomych??? juz dzialacze PL18 beda lub tworza organizacje tzn wszystko po znajomosciach
reklama
43. Dodane przez nok, w dniu - 18-12-2014 20:58
Co trzeba zrobić, żeby odwołać nieudolnego prezydenta przed wyborami?
44. Dodane przez Zaczyba Sie, w dniu - 18-12-2014 21:10
Mieszkający tam kolesie i koleżanki prezydenta głosowali na Borowiaka, to teraz ten musi się im odwdzięczyć. 
Czeka nas kolejny układ?
45. Dodane przez Michał, w dniu - 18-12-2014 21:12
Zrozumcie ludzie jedną rzecz. Dlaczego chcecie zniszczyć nowe osiedle wprowadzając tam "meneli" ? Meneli bo 70% ludzi to zapewne alkoholicy i ludzie skłonni do różnego rodzaju awantur,a reszta ludzi to osoby którym naprawdę się nie poszczęściło. 
To jest chora polska mentalność.Bo polak robi po to żeby niszczyć,a wprowadzenie tam tego typu ludzi zniszczyło by to osiedle,a można by się w świecie pochwalić pięknym leszczyńskim osiedlem. 
Polecam wybudowanie 13th street gdzieś w okolicach miasta i będzie spokój ;.W pełni popieram działanie prezydenta.
46. Dodane przez aaa, w dniu - 18-12-2014 21:17
ponoć na tym osiedlu mieszka brat przyszłego/obecnego radnego Rafała Z. z PL 18. Przypadek?
47. Dodane przez czerwoni won!, w dniu - 18-12-2014 21:41
te domy są o podwyższonym standardzie. Wy naprawdę naiwniacy myśleliście, że one miały być dla biednych? w pełni wyposażone, luksusowe mieszkania, z miejscami parkingowymi i monitoringiem..za darmo. Ptaszki śpiewają ze one zostały już poprzydzielane zanim cała afera z Grzybowem wybuchła, a pokrewieństwa i koligacje rodzinne "obdarowanych" niejednego by zadziwiły! Panie Prezydencie, proszę prześwietlić te "przydziały"!
48. Dodane przez pracująca uczciwie, w dniu - 18-12-2014 21:55
do 46 - Każdy radny gdzieś mieszka:) A prawda jest taka, ze zazdrość Wam d.. ściska! Dorobili się ludzie domów, to im dowalić, ile się da, najlepiej niech ich okradną! Ja nie mam domu to czemu inni mają mieć lepiej! To jest właśnie Katopolska! Dlatego tak cieszyły niektórych te bloki na Grzybowie! ps. pozdrawiam naczelników wydz. Inwestycyjnego, mam nadzieję że wkrótce już byłych Kaźmierczaka i Bukowskiego! Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni!
49. Dodane przez Caius, w dniu - 18-12-2014 22:07
Skoro mieszkania socjalne nie powstaną na Grzybowie, to prez. Borowiak powinien znaleźć INNE miejsce pod budowę. Miasto zawsze powinno mieć jakieś mieszkania w rezerwie na wszelki wypadek (do czego mam nadzieję nie dojdzie). W takiej sytuacji, co by powiedział prezydent: "Niestety, brakuje mieszkań socjalnych, ponieważ unieważniłem budowę na Grzybowie, aby przypodobać się wyborcom?"
50. Dodane przez ????????, w dniu - 18-12-2014 22:25
90% ludzi może i więcej to nie są alkoholicy złodzieje menele czy jak ich tam nazywają elitarni z grzybowa(nawiasem mówiąc nowobogaccy na kredycie, co za 2 lata domki od developerów będą się sypać jak domki w Czeczeni) to są ludzi którzy mają nieco gorzej w życiu, może od razu każcie im mieszkać w ziemiankach najlepiej z balkonem z dala od miasta
51. Dodane przez harpia, w dniu - 18-12-2014 22:55
Budowanie getta jest niczym innym jak odgradzaniem i segregacją. Po co ludzi dyskryminować, budując im blok socjalny, skazując na wykluczenie i miano "biedoty". Rozsiać, wtopić w tłum. Ja nie chciałabym być na widelcu, a tak będzie, skazując ludzi na mieszkanie w komunie. Może jeszcze transparenty rozwiesić "uwaga biedni"?!
52. Dodane przez do kom. 47, w dniu - 18-12-2014 22:55
Trudno uwierzyć w to co piszesz. Ale jeśli tak miało być, to byłoby to faktycznie skandaliczne.
53. Dodane przez ert, w dniu - 18-12-2014 22:56
co to w ogóle za socjalne? w bogatym USA nie stać cię - lądujesz z rodziną pod mostem (o ile oczywiście nie jesteś kolorowy) ci socjali niech sobie zamieszkaja w osiedlu przyczep gdzieś koło wysypiska Trzebania - takie życie, gwarantuje, że trudne warunki szybko by większość wyleczyły z niemożności znalenienia pracy, nie możesz spłacić kredytów? ogłaszasz bankructwo i zaczynasz życie na nowo, bywa, lepsze to niż rak
54. Dodane przez do kom. 46, w dniu - 18-12-2014 22:58
No i co z tego, że mieszka tam ktoś z rodziny radnego ? Pokaż mi obszar w Lesznie, gdzie ktoś z radnych nie ma kogoś z rodziny lub bliskich znajomych?
55. Dodane przez do kom. 44, w dniu - 18-12-2014 23:01
Jest to ma być układ władz z mieszkańcami całych sektorów miasta, to jestem ZA takim układem. Najlepiej żeby to był układ z wszystkimi mieszkańcami miasta.
56. Dodane przez pikador, w dniu - 18-12-2014 23:05
nie rozumiem was,co wy chcecie zrobić z tego osiedla,przecież to osiedle ani ładne ani elytarne zwykle osiedle domków jednorodzinnych,kiedyś to była zwykła wiocha i mieszkali tam wieśniacy i czytając wpisy chyba nic się nie zmieniło. znam parę osób co tam mieszkają i to są buraki. panie prezydencie czas mija szybko a nowe wybory prez. już za parę lat warto o tym pomyśleć a nie patrzeć na kilku niezadowolonych kato- polaków. pozdro dla piotra d
57. Dodane przez Jab., w dniu - 18-12-2014 23:29
Do jednostki wojskowej to dać mieszkania cyganom a nie Centrum Miasta.
58. Dodane przez obserwator, w dniu - 18-12-2014 23:32
Boję się pisać, bo może jak KBP Pan Prezydent będziedochodził kto pisze ten tekst. A co tam niech dochodzi, więc idzie nowe!!! - Grzybowe. Bo to nie jest Prezydent nas, wszystkich leszczynian. To Prezydent Grzybowian!!. Oj źle się dzieje w naszym kochanym Lesznie.
59. Dodane przez obserwator, w dniu - 18-12-2014 23:54
Panie Prezydencie nie wiem tylko co Pan chce osiągnąć taką decyzją? Mieszkam w Gronowie w pobliżu bloków socjalnych.Jest tam 6 budynków.Czyżby kolejnym krokiem było przerobienie tych mieszkań na komunalne i zmiana lokatorów? 
Pytam się czy naprawdę konieczne jest takie segregowanie ludzi,bo zapewne nic dobrego z tego nie wyjdzie. 
Przypomnę,że to są jednak ludzie,dobrzy ludzie,często rodziny z dziećmi.
60. Dodane przez ania, w dniu - 19-12-2014 05:50
macie problemy  
w Lesznie trzeba zająć sie bezrobociem , zmową pracodawców , wiaduktem do wilkowic , poprawieniem jakości dróg na zatorzu bo poprzedni pan prezydent robił dobrze ale tylko swoim !!! a nie czepiacie się socjali
reklama
61. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 19-12-2014 06:40
Z całego serca popieram chociaż nie mieszkam na Grzybowie.
62. Dodane przez jon, w dniu - 19-12-2014 07:59
budowa lokali socjalnych w zwartej zabudowie to tak jak na Gronowie czy Grzybowie to tworzenie kolejnego getta, gdzie ani jedni ani drudzy nie chcą mieć ze sobą nic wspólnego - tylko wzajemna wrogość. Brawo Panie Prezydencie - przyjrzeć się kto podnajmuje lokale komunalne w mieście i tym co mają lewizny z obcych lokatorów - wypowiedzieć lokale komunale ,a na to miejsce dać ludzi z kolejki socjalnych.
63. Dodane przez michał, w dniu - 19-12-2014 08:07
TYLKO KASA I NIC WIĘCEJ LICZY SIĘ DLA BOROWIAKA!!!SKOŃCZONY DOROBKIEWICZ!!!
64. Dodane przez tol, w dniu - 19-12-2014 08:08
To była pana prezydenta obietnica wyborcza, tak trzymać panie Prezydencia.
65. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 19-12-2014 08:19
Grzybowo zatopiło Malepszego. A taki był pewny http://elka.pl/content/view/71366/80/ a już go nie ma. Tyle mojego, że odprawiliśmy kłamcę. Ludzi trzeba traktować z szacunkiem a on nas kompletnie olał, olał nasze rodziny, nasze zaangażowanie w budowę tego osiedla. Kłamał, że wiedzieliśmy o przyszłej budowie socjali. Oczerniał nas na swojej beznadziejnej stronie i profilu na fb. Może te bloki będą ale jego nie ma i już nie będzie. Nas oszukał ale innych już nie oszuka. 
Cała ta sprawa z blokami socjalnymi pokazała jak w głębokim poważaniu ma ludzi. 
Na radzie rozpatrującej petycję mieszkańców przemówił radny Hayn, który stwierdził: życie jest przewrotne i czasami my możemy potrzebować takich mieszkań. Zgadzam się z tym, ale prawda jest taka, że pomimo całego blubrania i narzekania ludzie pracują, zarabiają a niektórzy zarabiają więcej i jeszcze więcej. I pytanie co zrobi osoba np. po studiach, która założy rodzinę i po kilku latach pracy oceni że ma możliwość budowy domu, bo zarabia rozwija się, a takich młodych ludzi nie brakuje. Czy on kupił działkę w Lesznie za grubą kasę ??? NIE, bo już będzie wiedział że się wykosztuje na działkę, na budowę domu, uwiąże się kredytem a w nagrodę za swoją pracę, aktywność i oszczędność komuch obok wybuduje mu slamsy i blokowiska. Nie poto kupuje się działkę i kilka lat się buduje, odmawia sobie przyjemności by na koniec ktoś obok niego postawił molocha.  
Kto w Lesznie daje prace ??? Na pewno nie Malepszy bo on daje, sorry dawał ;-) stanowiska swoim za nasze podatki. Pracę dają np. ludzie którzy budują dom, zapożyczają się i dają innym zarobić, a w nagrodę za to dostają socjale obok swoich domów. Średnia cena działki to 120-150 tys. zł średni koszt budowy domu to 400-600 tys. zł. W tej chwili jest tam około 100 domów. Czyli mieszkańcy wygenerowali obrót rzędu 50-60 mln zł. Ta kasa trafiła do magistratu, do firm produkujących materiały budowlane, ale również dla robotników, którzy pracując na budowach mogli normalnie funkcjonować i utrzymywać rodziny. Po nagłośnieniu sprawy miasto wystawiło 4 kolejne działki na ul. Leszczynowej. Do tej pory działki schodziły bez mrugnięcia. Dziś mija 2 miesiące działki znowu wystawione i znowu nikt nie wpłacił wadium. Na grzybowie jest jeszcze około 100 działek, na których sądząc z tego, że te 4 działki nie poszły te pozostałe też nie pójdą. I potencjalne 50-60 a nawet 70 mln złotych które mogły by wpłynąć na rynek Leszna nie wpłynie, pracy dla robotników też nie będzie - BRAWO panie Malepszy dąć kilku ludziom rybę zamiast kilkuset wędkę, brawo !!!  
To co zrobiła poprzednia ekipa jest obrzydliwe. Na szczęście jak wspomniałem tego komucha już nie ma. 
I pytanie: Co się stanie jak wasze dziecko będzie lepiej zarabiało od was maruderzy, zacznie się budować i koło domu waszego dziecka gdzie za chwile będą biegały wasze wnuki komuchy postawią molochy. Też będziecie tak bluzgać ??? 
Wszystkim potrzebującym dachu nad głową szczerze życzę powodzenia, w znalezieniu pracy, wyższej samooceny i powrotu do spokojniejszego życia.
66. Dodane przez bela, w dniu - 19-12-2014 08:23
Prostactwo na tym Grzybowie.
67. Dodane przez czytelnik, w dniu - 19-12-2014 08:53
ZEBY WAS KIEDYS NIE SPOTKALO TAKIE ZYCIE ZE BEDZIECIE MUSIELI OPUSCIC TE WASZE NIBY NOWOBOGACKIE OSIEDLE I ZNAJDZIECIE SIE NA SOCJALU !!!!! PAMIETAJ ZE NIGDY NIE WIADOMO CO WSZYSTKICH CZEKA W ZYCIU !!!! DZIS JESTESMY PRODUKTYWNI JUTRO NIE !!!WIEC PREZYDENT NIECH NIE PATRZY NA WAS BO WY SOBIE W ZYCIU NIBY PORADZICIE TYLKO NIECH PATRZY NA TYCH CO TRZEBA IM POMOC !!!!WKONCU OD TEGO JEST
68. Dodane przez ROZCZAROWANA, w dniu - 19-12-2014 08:58
a wogole to ja niewiem dlaczego budynki socjalne sa budowane nowe !!! przeciez w lesznie jest tyle mieszkan pustych a ci ludzie maja jakies udogodnienia nowy blok i wyremontowane mieszkanie. Najlepiej ja teraz nie bede czynszu placic i tez dostane takie rarytasy. Aludzie ktorzy regularnie placa musza mieszkac z meliniarstwem
69. Dodane przez Hej, w dniu - 19-12-2014 09:19
Ja rozumiem wszystko, ale te bloki socjealne są kawał drogi za osiedlem. Odległoś porównywalna do pierwszych zabudowań miasta z drugiej strony osiedla. Równie dobrze ktoś z miasta może wpaść na Grzybowo i zrobić burdel.
70. Dodane przez bęcwał, w dniu - 19-12-2014 09:26
Jakie 400-600 tys za dom ???? Chopie czyś Ty oszalał ??? Ja wybudowałem tam dom 208m kw za 273 tys !!!!!!!
71. Dodane przez Rowerzysta, w dniu - 19-12-2014 09:40
Jak to mówiła kiedyś moja babcia bogaty , biednego nie zrozumie jak również mówiła z chama na pana z dedykacją dla ,,ludzi" w Grzybowie.katolicy, chrześcijanie ogarnia mnie pusty śmiech.
72. Dodane przez obserwator, w dniu - 19-12-2014 09:51
każdy, który pisze powyżej ma swoją rację; nowe mieszkania jakie by one nie były, nie powinny dostawać osoby, które nie mają za co ich opłacić i którzy nie będą ich choć trochę utrzymywać, większość ludzi dostaje je i dalej wegetują bo coś w życiu nie poszło - u niektórych wszystko nie poszło i tak jak już ktoś pisał - całe życie nieudacznik, więc jemu całe życie trzeba opłacić - to jest żart i wielu by tak chciało, choć ja wolę sam się wszystkiego dorabiać i nikt mi niczego nie wypomni; inna sprawa fakt, nie powinno się ich izolować, niektórzy potrafią się normalnie zachowywać, jednak w naszym systemie brakuje "sita" który prawidłowo wybrał osoby które naprawdę potrzebują od tych, którzy "potrzebują" ale na chlanie. Potrzebna jest lepsza weryfikacja. Co do mieszkań na starówce, owszem można by je wykorzystać na socjale, tylko znowu dlaczego takie miejsca mają być tylko zamieszkała przez "menelstwo" bo tego jest bardzo dużo i z kamienicy robią stodołę, którą ciężko przywrócić do ładu - jak z chlewem. Byle spać, byle chlać jutro kasa z MOPR-u, to jest właśnie żenada. Więc jakby nie postąpił każdy zasiadający na stołku Prezydenta będzie miał swoich zwolenników i przeciwników i nikt z was powyżej zrobił by tak jak było by wam wygodnie. Więc nie ma co najeżdżać na nowego Prezydenta bo przyjdzie inny i wszystko może zmienić, a myślę, że nowe budynki i tak prędzej czy później powstaną znowu - kolejne i kolejne. Pozdrawiam wszystkich - szkoda się pocić przy tych wpisach to nie wiele zmieni. Wesołych Świąt.
73. Dodane przez do 65, w dniu - 19-12-2014 10:04
Życzę tobie z całego serca abyś zasmakował tej "dobroci" braku pracy i środków na utrzymanie rodziny, wtedy jak będziesz o coś prosił powiedzą ci "spieprzaj dziadu". To przecież w twoim stylu. I tylko na to wtedy będziesz zasługiwał.A mieszanie do tego polityki i ubliżanie innym jest zwykłą obrzydliwością i brakiem podstaw kultury osobistej, czemu, czytając twoją wypowiedź się nie dziwię.
74. Dodane przez tai, w dniu - 19-12-2014 10:11
Dla mnie osobiście to porażka prezydenta , czy ci ludzie są aż tacy straszni ? . Niejednokrotnie spotykam się z takimi ludzmi którtych los doświadczył i nie jest prawda że są to tylko osoby z marginesu . Sa tam tez rodziny z dziećmi gdzie sytuacja życiowa ich do tego zmusiła aby zamieszkać w socjalnym bloku. Ciekawa jestem czy osoby z Grzybowa chciały by być w sytuacji niektórych rodzin
75. Dodane przez mm, w dniu - 19-12-2014 10:20
Bloki socjalne to jedno wielkie nieporozumienie - nie dziwię się mieszkańcom Grzybowa - też bym nie chciała takiego bloku koło siebie - uważam że mieszkania socjalne powinny być rozlokowane pojedynczo w różnych punktach miasta, takie skupiska doprowadzają tylko do marginalizacji i wykluczenia mieszkających w nich osób. To też są ludzie i powinni dostać szansę zamieszkania z resztą społeczeństwa a nie w gettcie
76. Dodane przez emka, w dniu - 19-12-2014 10:22
do. 65 -Święte słowa,czysta prawda!Popieram w 100 %, takze działania nowego Prezydenta! I nie mieszkam na Grzybowie tylko w starym bloku,w małym mieszkaniu za kredyt do emerytury! Też bym chciała mieszkanie za darmo, a nie pracować po 10 godzin dziennie!
77. Dodane przez zb., w dniu - 19-12-2014 10:29
Należy sprawdzić czy na pewno się przysługuje mieszkanie socjalne.Na ul star.zam.sa męzczyzni w wieku około 50lat sprawni fizycznie nigdy nie pracowali bo nie mieli ochoty i mieszkają w socjalnych mieszkaniach,na pewno sa ludzie w Lesznie którym na pewno się przysługuje socjal.
78. Dodane przez xxx, w dniu - 19-12-2014 10:44
co wy chcecie od blokow socjalnych tam mieszkaja tylko luszie ktorym los nie sprzyja nie wszyscy mieszkancy socjalnych mieszkan to pijacy,alkoholicy menele ja mieszkam na socjalnym bo dostalam taki przydzial od pana Prezydenta wolalam mieszkanie socjalne niz tulac sie z 2 dzieci po domach samotnej matki jestem osoba pracujaca ktora placi podatki i udziela sie dla spoleczenstwa a na Grzybowie to chuba nie wiecie co sie tam dzieje ludzie na kredytach zyja same cpuny i alkoholicy tam to policja przyjezdza czesciej do rodziny awanurujacej sie gdzie synek jest cpunem corka z domu uciekla ojciec alkoholik a matka za granica wyjechala za praca bo kredyty nabrane i ktos to musi splacac a mieszkania socjalne sa dla ludzi z mniejszym portfelem wiec jak ktos ma obiekcje do mieszkan socjalnych to zapraszam na tydzien do mnie przekonacie sie ze nie wszyscy na socjalu sa taci jak tu opisujeci
79. Dodane przez bera56, w dniu - 19-12-2014 10:44
Mój stary jak tam zamieszka to współczuję wam hahahahaha ?
80. Dodane przez 123, w dniu - 19-12-2014 10:48
no tak prywaciarze z Grzybowa chca pokazac ze maja wiele a moze dali by tym ubozszym szanse prace skoro stac ich na takie mieszkania lub wyciagneli reke pomocna do tych biedakow z socjalnych krew mnie zalewa jak widze wasze odpowiedzi az zal czytac to co wypisujecie  
kazdy ma prawo do mieszkania nie wazne jaki tytul nosi mieszkanie socjalne ,komunalne niczym sie nie rozni tylko jest nizszy czynsz a socjalne mieszkania maja luszie tam lepsze warynki niz nie jeden mieszkajacy w komunalnum mieszkaniu
81. Dodane przez Kasia, w dniu - 19-12-2014 11:20
Dlaczego dzielicie ludzi na biednych i bogatych, to ze ktoś jest biedny to nie znaczy , że trzeba na nim postawić krzyżyk. Widzę , że dla niektórych najlepiej gdyby dla biedniejszej grupy społeczeństwa zrobić obóz i ogrodzić go drutem kolczastym. Mamy Prezydenta po prostu super Widać do jakiej grupy należy i komu będzie sprzyjać
82. Dodane przez O.N.o, w dniu - 19-12-2014 11:31
Bardzo dobra postawa Pana Prezydenta. Będąc osobą w trudnej sytuacji, potrzebującą pomocy miasta w egzystencji nie chcę mieszkania w takim bloku, żeby wszyscy wiedzieli o mojej biedzie, niezaradności, że mi się powinęła noga, że u mnie w domu bieda...Lepszy byłby wyremontowany kąt gdzieś, gdzie nikt nie wiedziałby, że to mieszkanie socjalne, wśród sąsiadów jakich wielu... a nie wśród domków jednorodzinnych, urządzonych elegancko ogrodów, sąsiadów z samochodami za grube setki tysięcy, w markowych ciuchach...Wtedy naprawdę można się poczuć niekomfortowo...
83. Dodane przez As, w dniu - 19-12-2014 11:42
Z niecierpliwością czekam na błyskotliwy felieton Pana Adamka na ten temat.
84. Dodane przez sasiad jego?, w dniu - 19-12-2014 12:07
Rasista piwa na Holenderskiej pod sklepem z biednemi tez nie pij a z bogatymi zawsze wiecie o kim pisze
85. Dodane przez arek, w dniu - 19-12-2014 12:22
brawo! może wogóle biednych wyeksportujmy na białoruś, pan prezydent i jego zamożni koledzy nie będzie musiał ich oglądać. WSTYD panie B.
86. Dodane przez kemot, w dniu - 19-12-2014 12:28
Pytanie co zrobić z tymi nieudacznikami? Są tu pomysły aby ich ulokować w pustych lokalach w centrum. Jeśli chcemy myśleć o rewitalizacji starówki, to przy realizacji tych pomysłów możemy zapomnieć o tym, że starówka kiedykolwiek odżyje.
87. Dodane przez Stop budynkom socjalnym w jednym miejscu, w dniu - 19-12-2014 13:17
Do zwolenników budynków socjalnych. Skoro jesteście tacy łaskawi dla mieszkańców owych budynków proponuję aby powstały one w waszych dzielnicach. To bardzo irytujące, że kilka budynków socjalnych stoi na Gronowie i sukcesywnie ich przybywa. Robi się swoiste getto, które rzadko który z sąsiadów toleruje. Zgodnie z logiką powinny one powstawać w różnych częściach miasta (dzielnicach). Chociażby po to żeby lepiej sytuowani ludzie mili korzystny wpływ na w/w lokatorów. Natomiast gdy gnieżdżą się oni w jednym miejscu to 1den degenerat deprawuje nawet tych, którzy chcieliby wyjść na prostą. Widzę to po socjalach na Gronowie... Ci co pracowali zostali wciągnięci w wir picia przez innych. Później łażą po dzielnicy i żulą bądź kradną.
88. Dodane przez do kom 70, w dniu - 19-12-2014 13:19
Muszę przyznać, że nie chciałbym zobaczyć twojego domu skoro wybudowałeś tak tanio. 273tys. za wybudowanie domu??? Ja raczej przychylę się to tamtego gościa który napisał 400-600. Wg. mnie jesteś arcymistrzem... hah
89. Dodane przez dixon, w dniu - 19-12-2014 13:25
No to teraz tak zaciekle ujadających komuszków za równością zasmucę wiadomością że ja również mam znajmoego który taki lokal socjalny zajmuje i powiedział mi że wcale się mieszkańcom Grzybowa nie dziwi że nie chcą tego typu przybytku na swoim osiedlu i on na ich miejscu również stanowczo by oponował bo większość tych lokali zajmują rasowe patusy! Pozdrawiam i wraz z w/w kolegą życzymy wytrwałości i powodzenia w obronie swojego stanowiska
90. Dodane przez mieszkaniec grzybowa, w dniu - 19-12-2014 13:31
Czytam te wasze komentarze i naprawdę czy wy uważacie ze jak ktoś ma tu dom to od razu jest nie wiadomo kim ? i zarabia nie wiadomo ile ? przecież tu mieszka większość normalnych rodzin z pensją średniej krajowej i ratą kredytowa wiec jest nowobogacki ? sam mieszkałem całe życie w bloku z płyty z czynszem 450 zl, teraz mieszkam na grzybowie i co ? jestem gorszy ? lepszy ? tez mogę kiedyś zamieszkać w bloku socjalnym........
91. Dodane przez pikador, w dniu - 19-12-2014 13:39
ja z propozycją,każda rodzina co ma mniej niż 1500 na osobę ale brutto wysiedlić i zamknąć w socialach
92. Dodane przez do 82, w dniu - 19-12-2014 14:09
To prawda... pracuje 25 lat na pełen etat, uczciwie, po studiach i mimo, ze staram się jak mogę nie stac mnie na domek. Nie obejmuje mnie absolutnie MOPS ale czesto się zastanawiam, skąd ludzie nagle maja tyle kasy na domy, auta, wyjazdy.... Mieszkam w normalnym bloku wśród normalnych, takich jak ja.Ta kłótnia mieszkańców Grzybowa o bloki socjalne dała mi do myślenia. Mam tam znajomych i faktycznie maja o sobie wyższe mniemanie, bo czują się materialnie silniej niż ja. To si widzi.  
lepiej życ sobie cicho daleko od takich bogatych osiedli.
93. Dodane przez do 90, w dniu - 19-12-2014 14:34
Jeśli podpisałeś listę przeciw budowie domu socjalnego jesteś gorszy. Jeśli nie podpisałeś, jesteś lepszy i tylko życzyć ci miłego mieszkania w nowym domu.
94. Dodane przez seba, w dniu - 19-12-2014 14:42
A wiecie dlaczego nie bedzie tych blokow na Grzybowie, bo kolesie pana Borowiaka tam mieszkaja .
95. Dodane przez Giotto di bondone, w dniu - 19-12-2014 15:41
Ja musiałem podpisać tę listę po wzrok tego kolesia który zbierał podpisy zabiłby mnie od razu a nie chciałem jej podpisywać. Teraz żałuję że ją podpisałem.
96. Dodane przez do 89, w dniu - 19-12-2014 16:27
Najlepiej inaczej myślących niż ty nazywać komuszkami, ale wolałbym być tak nazwanym, aniżeli być jak ty miernotą o inteligencji o wiele niższej aniżeli ci co mieli by zamieszkać w socjalu.
97. Dodane przez dixon, w dniu - 19-12-2014 18:09
do 96 
Nie wiem po co bijesz do mojej inteligencji ale zapewniam cię że wszystko jest z nią w jak najlepszym porządku czego nie mogę powiedzieć o tobie bo zamiast odnieść się do meritum oraz/lub tego co chciałem krótko i zwięźle zawrzeć w komentarzu, idziesz po najmniejszej lini oporu i urządzasz sobie wycieczki osobiste w kierunku mojej osoby i mojej inteligencji.
98. Dodane przez Xyz, w dniu - 19-12-2014 18:41
Szkoda ze poki co nic nie zmienilo sie w mediach.... Dziennikarze podsycaja atmosferę nienawiści nie chcąc zgłębić sie w sedno sprawy ....szkoda.... Warto bowiem byłoby napisać o kilku innych aspektach poruszanych przez mieszkancow... Prawnych, ekonomicznych i socjalnych.... Z powyższych komentarzy wynika ze niewielu wie w ogóle o co chodzi..... Szkoda ze nie interesujecie sie na co idą wasze podatki....materiałów do poczytania w sieci jest wiele.....a ludzie potrzebują realnej pomocy a nie pozornej.
99. Dodane przez Parsol, w dniu - 19-12-2014 19:39
Ja wydałem 302 tys dom 187 m kw.
100. Dodane przez do kom. 89, w dniu - 19-12-2014 20:36
Napisałeś "rasowy patus". Proszę o podpowiedź - kto to jest patus ? :)
101. Dodane przez bolo, w dniu - 19-12-2014 20:49
Mieszkańcy osiedla GRZYBOWO nie chcieli koło siebie S5, przenieśli ją pod Święciechowe, teraz nie chcą budynku socjalnego to też im idą na rękę. Co to (...) jest!!!
102. Dodane przez Nie mam swojego domu na Grzybowie, w dniu - 19-12-2014 20:51
ale mieszkańcy mieli rację i mają ją dzisiaj. Oto dlaczego.  
Każdy z nich, wykupił działkę, często na kredyt, często pytając czego się może spodziewać w sąsiedztwie. 
Są to więc oczywiste sprawy że dzisiaj każdy chce mieć swoje miejsce i sąsiedztwo jakiego się może spodziewać. 
W każdym mieście są dzielnice dla bogatszych i mają oni prawo do tego, za co płacą. Bo nie oszukujmy się, nie są to te same pieniądze za działkę ile kosztowałby to w innych miejscach. 
Myślę że mieszkańcy Grzybowa nie mają nic przeciw socjalom a raczej innym ludziom. Jest to argument zazdrośników, a raczej zawistników, których nigdy nie będzie stać na lokum w takim miejscu.  
Czy tylko dlatego że jedni mają a inni nie mają, mamy tym lepiej usytuowanym mieszać? 
Zawiść w narodzie jest ogromna i to widać.  
Jestem osobą która wynajmuje mieszkania w Lesznie od dobrych kilku lat. Spotykałem wielu sąsiadów.  
Skoro w planach zagospodarowania nie było informacji że takie coś może powstać, słusznie mieszkańcy protestują. 
Era Malepszego odchodzi na dobre. Pozostawił po sobie ruinę a nie miasto. 
Sam mieszka w spokojnym miejscu, w którym można znaleźć miejsce na postawienie bloków socjalnych. Dlaczego nie było takiego pomysłu? 
Bo z jakiej racji Pan prezydent, dzisiaj EX miałby dizelić ulicę, dzielnicę z kimś z biedoty...
103. Dodane przez do 97, w dniu - 19-12-2014 23:07
Nie wiesz dlaczego? bo co mado tego system i jak to pozwoliłeś sobie nazwać komuszki do tej decyzji i to właśnie świadczy o twojej inteligencji i ty poczyniłeś wycieczki osobiste w stosunku do twoich oponentów
104. Dodane przez do kom 102, w dniu - 19-12-2014 23:14
bo Malepszy zaczął budować socjalne od dzielnicy w której mieszka, niezorientowany, wynajmujący mieszkanie przybyszu. Lepiej wracaj skąd przybyłeś. Leszno nie dla ciebie.
105. Dodane przez wiocha, w dniu - 19-12-2014 23:30
jaka wiocha na tym Grzybowie?! 
Skąd ci ludzie pochodzą? z Leszna? od kiedy? 
 
To nie są Leszczyniacy, to ludność napływowa z okolicznych wiosek i miasteczek. Kto z nich może pochwalić się, że mieszka w Lesznie od 3go pokolenia - może 10% zamieszkujących Grzybowo. 
 
A żeby wam tam MON lotnisko pod lasem wybudował!!!! a na polach Antonin tor motocrosowy zrobili.
106. Dodane przez dixon, w dniu - 20-12-2014 08:34
patus = patolog czyli ktoś przejawiający zachowania patologiczne w tym wypadku 'rasowy patus' czyli podręcznikowy przykład patologii.
107. Dodane przez Do 104, w dniu - 20-12-2014 10:08
Leszno to miasto które żyje głownie dzięki tym, którzy tutaj inwestują i są z poza Leszno, więc grzeczniej. Możesz przypomnieć jakiegoś większego inwestora rodem z Leszna?
108. Dodane przez do kom. 106, w dniu - 20-12-2014 10:19
Dziękuję za wyjaśnienia. Człowiekowi wydaje się, że dobrze zna język polski ale jak widać nie do końca ten współczesny i mniej literacki ;)
109. Dodane przez przecz z komuną, w dniu - 20-12-2014 11:53
do 102 zgadzam się z tobą to głupota prezydent ma także dbać o ład w architekturze miasta i ta lokalizacja jest w 100% nie trafiona grzybowo to jedno z najładniejszych osiedli dlaczego mamy stawiać nie pasujący pawilon socjalny po to by zniszczyć ład i porządek to tylko pan Malepszy mógł wymyślić
110. Dodane przez lubie architekture, w dniu - 20-12-2014 12:12
do 105 Oczywiście że są to Leszczynianie pewnie bardziej niż ty! Leszno w czasie 2 wojny zostało wyludnione w 80% a przed 1 wojną w Lesznie żyło ok 20 % polaków po wyludnieniu rdzennych mieszkanców Leszno zasiedlono z przydziału w większości z okolicznych wiosek miasteczek i z za buga oczywiście! Urodziłem sie w lesznie znam to miasto od podszewki z przekazów starych ludzi wiem że mało kto ma tu swój prawdziwy rodowód a zresztą co to ma do rzeczy w sprawie lokalizacji baraków? nie powinno ich tam być Grzybowo jest dzielnicą willową.
111. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 20-12-2014 13:49
Plebs się pobudował za kredyty i udają Bevery Hills.
reklama
112. Dodane przez LESZCZYNIAK OD URODZENIA 1972, w dniu - 20-12-2014 14:35
Jestem tylko ciekawy ile ta "szlachta " co tam sie wybudowala placi pracownikom co na nich pracuja ???
113. Dodane przez Xyz, w dniu - 20-12-2014 14:42
Ładne czy nieładnie osiedle na grzybowie, willowe czy nie - to nie ma znaczenia! Nigdzie nie powinny powstawać takie skupiska. Koniec kropka. O to walczą mieszkańcy grzybowa. I o to ze może ktoś kiedyś zdecyduje o rozbiórce części tych baraków na Gronowie (może pan redaktor wyjaśni dlaczego uchwala zezwala na budowe tam 72 lokali a wybudowano 98) I ze nie powstaną te w Henrykowie i ze w końcu racjonalnie zacznie sie wydawać nasze pieniądze. I ze zapewni sie tyle ile trzeba tych mieszkań socjalnych i komunalnych..... I ze trafia do tych najbardziej potrzebujących....
114. Dodane przez gerard, w dniu - 20-12-2014 15:08
Ten plac dla dzieci ksionc niech poświęci bo dziecko sobie kark złamie.
115. Dodane przez barakowy alvaro, w dniu - 20-12-2014 15:13
do 92 ty przypadkiem nie jesteś komunistą? wszyscy powinni być równi powinni mieć taki sam samochód ubranie i takie samo mieszkanie w bloku z wielkiej płyty nie wywyższać się? DLACZEGO? po to aby reszta świata mogła mieć! baraki socjalne to nic innego jak dawniej PGRy poziom wykształcenia i wiedza tych ludzi jest nawet mniejsza niż aborygenów dziko mieszkających ostatnich z ocalałych
116. Dodane przez zdzisław, w dniu - 20-12-2014 15:51
tak postępują katolicy i ludzie o wrażliwych sercach brawo życzcie sobie esołych świąt i zrozumienia bliźnich bluźniercy i karierowicze bo biedy tam nie ma ale Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy
117. Dodane przez do 115, w dniu - 20-12-2014 17:11
Ośle patentowy, czy ty w ogóle masz pojęcie co to jest komunizm i komunista?, gdzie się z tym spotkałeś, poza ewentualnymi rozważaniami teoretycznymi na ten temat. Jeśli oczywiście studiowałeś, ale na prawdziwej uczelni a nie na erzacie.
118. Dodane przez jadę na Podole, w dniu - 20-12-2014 17:18
Właśnie uciąłem głowę karpiowi, kurde ile krwi, szok.
119. Dodane przez haha, w dniu - 20-12-2014 18:10
Jestem mieszkancem Grzybowa i mam głęboko w ..... , ujadanie zazdrosników.
120. Dodane przez DZIEKUJEMY., w dniu - 20-12-2014 18:19
WITAM. TA DECYZJA JEST ODWAZNA I POPRAWNA. MIASTO TWORZY PIEKNE OSIEDLE , LUDZIE CIEZKO PRACUJACY KUPUJA DZIALKI NA TYM WSPANIALYM OSIEDLU , A NIKT Z NIMI NIE UZGADNIA CO SIE BEDZIE DZIALO PO ZAKUPIE WOKOL NICH. W PLANIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU TEGO NIE BYLO JAK WYDAWALI PIENIADZE DLA MIASTA, BO PRZECIEZ ONO BYLO WLASCICIELEM TYCH TERENOW !!! ZROZUMCIE TYCH LUDZI , A DLA OSOB POTRZEBUJACYCH TAKIE BLOKI MIEJSCE ZNAJDZIE SIE TEZ W DOGODNYM PUNKCIE ALE NIE W TYM OSIEDLU, TO TRZEBA ZROZUMIEC !!!
121. Dodane przez Joanna, w dniu - 20-12-2014 18:50
Czy na tym osiedlu mieszka jakiś prokurator, sędzia itp, bo ulice im zrobili szybciutko, a S5 faktycznie przesunęli pod Święciechowe, bo mieszkańcy Grzybowa sobie nie życzyli żeby była blisko nich . Teraz nie chcą budynków socjalnych to już im nowy prezydent obiecuje zmiany. To nie ma nic wspólnego z demokracją ani praworządnością.
122. Dodane przez Do kom 120, w dniu - 20-12-2014 18:59
Ty pewnie jestes z tych co ciezko niby pracuja, ale tak naprawde to zwykli wasi robole tyraja na te wasze domki i na wasze rodzinki.
123. Dodane przez Super, w dniu - 20-12-2014 19:41
Głupotą jest nie sama budowa budynków socjalnych, ale sam pomysł budowy bloków (nieważne, czy socjalnych czy nie) na osiedlu domów wolnostojących. W ten sposób tworzy się chaos architektoniczny..
124. Dodane przez Co za różnica?, w dniu - 20-12-2014 19:49
Co za różnica czy socjalny czy komunalny.. Blok to blok.. Się zdecydujcie, albo blokowisko, albo ładne osiedle domków..
125. Dodane przez Jeszcze nic nie wiadomo, w dniu - 21-12-2014 09:32
Spokojnie !!! Wcale nie jest takie pewne czy BGK dofinansuje mieszkania komunalne ! . Obecnie na rynku mieszkaniowym jest spadek pobytu na mieszkania i co za tym idzie obniżka cen mieszkań. Można to też zauważyć w Lesznie. Od ok 2 lat lawinowo przybywa mieszkań na sprzedaż. Każdy ma teraz dostęp od internetu i bez trudu przeczyta że ceny mieszkań w Polsce w przeciągu roku spadły od 20 do 25% i ta tendencja będzie się utrzymywać. Przyczyn jest wiele. A żaden bank nie jest zainteresowany dokładaniem do interesu !!!!
126. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 22-12-2014 13:41
SOCJALNE=KOMUNALNE----> Z czego wy się matołki cieszycie. Ja osobiście różnicy nie czuję, no może w nazwie.
127. Dodane przez krzysiek, w dniu - 22-12-2014 17:16
przed wyborami mówili ze borowiak nie będzie miał własnego zdania czyli będzie miękkim prezydentem i (...), kilka dni rządzi i już wiadomo że to prawda, u borowiaka liczą się tylko bogaci, a ja żałuje że oddałem na niego głos...
128. Dodane przez Inka, w dniu - 22-12-2014 19:53
sam jestem miekkim...:)Rządzi od 2 tygodni zaledwie i ile odważnych decyzji! To ważne, że szanuje wyborców. I nie liczą się bogaci tylko mieszkańcy których oszukano! Zarabiam 3200 brutto - trudno powiedzieć ze jestem bogata i mieszkam z mężem na Grzybowie i z całą odpowiedzialnością prawną powtarzam, że poprzedni Prezydent i jego urzędnicy oszukali nas przy zakupie działki. Mało tego, jeszcze w lipcu gdy już rozpisywali przetarg, wydano nam dokument z urzędu gdzie na terenie na którym własnie powstają te bloki wpisano że jest to teren pod budowę hoteli! celowo wprowadzano ludzi w błąd aby kupili tu działki i je uzbroili.To podłe.A Prezydent Borowika widzi to świństwo. (...) Ale tu wcale nie chodzi o prawdę, tylko o dokopanie tym co mają domy...
129. Dodane przez kacper, w dniu - 23-12-2014 18:05
mieliśmy porządnego prezydenta a wymieniliśmy go na człowieka,którego nie obchodzą zwykli ludzie ,tylko zamożni...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2300
Działka budowlana mo... Moraczewo 225000
59 m mieszkanie po g... Rydzyna 434000
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj