Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
8
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Marek, Michał,
Piotr, Stanisław,

MIĘDZYNARODOWY
DZIEŃ ZWYCIĘSTWA
Do końca roku 237 dni.
Start arrow Wschowa arrow Spór o kino

Zburzyć czy zachować jako zabytek?

Spór o kino

29.02.2016. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak

- To działanie na szkodę gminy - tak wschowski radny, Przemysław Kuchcicki, nazywa działania Stowarzyszenia Czas A.R.T., które walczy o wpisanie budynku po dawnym kinie HEL do rejestru zabytków. Stowarzyszenie podjęło inicjatywę po tym, jak dowiedziało się, że nowy właściciel chce wyburzyć obiekt.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pytanie, które zadał na sesji Przemysław Kuchcicki brzmiało nieco niekonwencjonalnie. Otóż poprosił, by Marta Małkus - dyrektor muzeum zapytała Martę Małkus - prezes Stowarzyszenia, czy w najbliższym czasie zamierza jeszcze zgłosić jakieś budynki do konserwatora zabytków, aby władze gminy wiedziały, co mogą sprzedawać, a czego nie.
- Dla mnie jest to działanie na szkodę gminy i uważam, że jeśli miało mieć miejsce takie działanie, powinno ono
mieć miejsce o wiele, wiele wcześniej, wtedy potencjalny inwestor wiedziałby, co go czeka i by kina po prostu nie kupił. W takim przypadku, z jakim się teraz spotykamy, będzie to oddziaływać tak, że potencjalni inwestorzy, którzy będą chcieli w naszej gminie cokolwiek kupić, zastanowią się kilkakrotnie zanim wyłożą tutaj pieniądze. Polecam, aby obie panie, dyrektor i prezes, odbyły ze sobą rozmowę, a następnie pani burmistrz z nimi, aby w przyszłości takie historie nas nie zaskakiwały
- mówił Kuchcicki.

Do tematu odniosła się obecna na sesji Katarzyna Owoc-Kochańska, członkini Stowarzyszenia Czas A.R.T., wyjaśniając, że to ona jest inicjatorką ochrony budynku kina, a nie Marta Małkus.
- Pani Marta jest dyrektorem muzeum i prezesem Czas A.R.T., ale Czas A.R.T. to ponad piętnaście aktywnie działających osób. Pani Marta to nie jest matrix, że się przemieszcza w każdym miejscu, o każdej porze i jest w dziesięciu osobach; Czas A.R.T. to jesteśmy my - podkreślała Katarzyna Owoc-Kochańska - Jeżeli chodzi o budynek, to jest to moja inicjatywa jako członka Stowarzyszenia i jest pan w błędzie, panie Przemku. Cały mój wielki szacunek dla pani Marty, że w ogóle nie bierze w tym udziału, z tego tytułu właśnie, że jest dyrektorem muzeum i mogłaby być posądzona, co się właśnie stało - nieprofesjonalnie z pana strony.

Katarzyna Owoc-Kochańska narzekała też na brak dialogu i współpracy, choć wielokrotnie zwracała się o wspólne działania na rzecz gminy. Na słowa te odpowiedział Miłosz Czopek, zastępca burmistrza, który zaznaczył, że chętnie podejmie rozmowę, ale chciałby wiedzieć, czy są jeszcze jakieś budynki, które Stowarzyszenie chce wpisać w rejestr zabytków: - Wtedy nie będę podejmował trudów szukania kogoś. Raz, że będzie to podwalina naszej wspólnej strategii, a dwa - zaoszczędzi mi pani mnóstwo czasu.

 
Komentarze (49)
1. Dodane przez Rychu, w dniu - 29-02-2016 16:16
Jaki to zabytek i po co komu potrzebne walące się nieczynne kino. Tu się urodziłem i cały czas mieszkam, ale jak czas minął, to niech będzie coś innego.
2. Dodane przez do Miłosza, w dniu - 29-02-2016 16:22
Panie Miłoszu po co Panu strategia, czas się pakować idzie referendum
3. Dodane przez wowo, w dniu - 29-02-2016 16:44
Brawo Kasiu.Jesteś WIELKA!!!.
4. Dodane przez Chory, w dniu - 29-02-2016 17:03
Chorzy rządzący jaki to zabytek??? Wy wszystko zabytki i inwestycje marketów zniszczyliście te miasto jak pracy nie ma nie było wszystkie zakłady zamknięte..miasto emerytów i rencistów kto ma czas chodzić wasz syf zabytkowy fotografować.
5. Dodane przez Klemen Slakonja, w dniu - 29-02-2016 17:10
No jednak Owoc to nie nazwisko to stan umysłu. Z tą samodzielonością Pani Katarzyny Owoc-Kochańskiej to myślę że jest tak samo jak z samodzielnością Pana Stasiaka. Dobrze wiadomo kto jest architektem tego całego zajścia - to taki Wschowski mały kod. Spodziewam się że Pani Owoc zaproponuje sposób finasowania napraw i remontów tego kina jesli dopnie swego. Mam nadzieję że nie bedzie żebrania o kasę we Wschowskich Bankach itd.
6. Dodane przez wschowianin, w dniu - 29-02-2016 18:14
Pani Kasiu - jest Pani wspaniała ale ja już zamawiam dwa buldożery, żeby zrównać z trawą ten zabytek.
7. Dodane przez Paweł, w dniu - 29-02-2016 18:29
Durna tendencja prawie wszystkich władz - jak nie ma pomysłu, to sprzedać (jak się znajdzie frajer). A pomysłów nie ma, bo główki puste, a i hejterom i wiecznie niezadowolonym nie można się narażać.  
Zaproponujcie coś sensownego, zamiast, jak w przedszkolu, serwować głupie docinki. 
Chyba rzeczywiście czas na referendum. Oby Wschowianie lepiej wybrali swoją Radę na miejsce obecnej "rady".
reklama
8. Dodane przez Plasterek Miodu, w dniu - 29-02-2016 18:39
Bardzo miłe nazwisko. Katarzyna Owoc ładnie :) Szczególnie sympatycznym owocem na pierwszy rzut oka wydaje się być czarna porzeczka.
9. Dodane przez ona, w dniu - 29-02-2016 18:43
Brawo Kasia !!! Walczymy, bo jak nie my to kto.
10. Dodane przez Adam K., w dniu - 29-02-2016 18:44
A jeśli już uznacie,że to zabytek to co dalej?
11. Dodane przez krystyna, w dniu - 29-02-2016 19:40
Brawo dla małej KODerki ze Wschowy.Pani Kasiu powodzenia
12. Dodane przez kasia 2, w dniu - 29-02-2016 19:46
Widać, że ta Kasia przesiąknęła przedszkolem w którym pracuje. Jak taka jest mądra to mogła ( nawet z bratem)mogli już dawno to kino kupić i wpisywać do rejestru zabytków. Teraz jak wiele lat nikt nie chciał i wreszcie ktoś się znalazł, to Pani Kasia bardzo się włączyła w obronę.Porządki robić u siebie a nie u kogoś.
13. Dodane przez Danka, w dniu - 29-02-2016 19:50
Mała kobietka z wielkim duchem walki i jeszcze większym sercem. Walcz Kasiu!!!
14. Dodane przez Rychu, w dniu - 29-02-2016 19:54
W Zielonej Górze był podobny problem z Halą Ludową, nagle odkryto, że jest to zabytek i tak sobie gnił w centrum, potem przypadkowo był jeden pożar, potem przypadkowo drugi, w końcu zburzyli. 
W Karkonoszach podobnie było z Petrową Boudą, pierwszy pożar ugasili, ale drugi za dwa tygodnie był konkretny w kilku miejscach na raz. W końcu zostały same fundamenty.
15. Dodane przez Jan, w dniu - 29-02-2016 20:16
a ja bym miał życzenie by mój dom skreślili z rejestru zabytków albo sfinansowali w 50% remont ,,na ratowanie zabytków,, a kino hel to zwykła ruina a nie zabytek no chyba że chce się zachować pamięć jakie tu komuna filmy wyświetlała.
16. Dodane przez Artur, w dniu - 29-02-2016 20:46
Zróbcie referendum W końcu mamy demokracje czy nie mamy
17. Dodane przez anonim, w dniu - 29-02-2016 21:06
Pan Czopek mówi " Wtedy nie będę podejmował trudów szukania kogoś. " A kiedy on podejmował taki trud w szukaniu kogoś . Nie miałeś chłopie czasu na taki trud ty w tym czasie zwalniałeś ludzi i sądziłeś się z nimi ,wynajdywałeś różne firmy z innych miast żeby tylko ukarać nasze firmy ,zatrudniałeś pseudo fachowców z Głogowa ,Wrocławia i Kargowej , kombinowałeś i manipulowałeś ludźmi tylko za poparcie swoje a ty teraz wciskasz nam mieszkańcom że ty ciężko pracujesz .Jedyną pracą jaką się zhańbiłeś na tym urzędzie to zemsta na swoich przeciwnikach i to ci wyszło w 100% .Ale zapłacisz za to już niedługo pożegnasz się z urzędem i to będzie wielka poruta w dziejach miasta .
18. Dodane przez Leoś, w dniu - 29-02-2016 21:51
Uznają budynek po kinie jaki zabytek i co dalej?
19. Dodane przez bgufydt, w dniu - 29-02-2016 22:41
Jeździmy po świecie i podziwiamy zabytki, u siebie niszczymy to, co oryginalne, z duszą i historią, stawiamy plastikowo-blaszane markety i oblepiamy je tandetnymi reklamami. Nie szanujemy swego dziedzictwa i zachłystujemy się pseudo-nowoczesnością, jak przysłowiowy dziki, którego obdarowano koralikami. To, co odróżnia człowieka od zwierzęcia to kultura. Może warto znaleźć zdrowy kompromis: zabytkowa forma nie musi przekreślać potrzeb współczesności. W Śmiglu jest Biedronka w budynku dawnej restauracji "Ameryka". Można?
20. Dodane przez v., w dniu - 29-02-2016 23:03
Może zostać na przykład ochroniony prawem tylko front budynku. Reszta (tył budynku) odpowiednio zaprojektowana, wpisujac się harmonijnie i proporcjonalnie w całość może być przebudowana, wybudowana na nowo. Nie trzeba niszczyć tym bardziej jak budynek jest "zdrowy" i posiada znaczenie historyczne dla lokalnej społeczności. Można znaleźć kompromis.
21. Dodane przez Bob, w dniu - 29-02-2016 23:18
Moim skromnym zapewne nacjonalistycznym szowinistycznym ,antysemickim zdaniem skoro ładujemy tysiące euro w zbór to również ładujmy w kino jako nośnik kultury swego czasu. 
 
A właściwie może ktoś przybliży historię tego budynku. 
Może warto a może nie warto się kłopotać nim. 
Jak ma to być kolejny pomnik panowania Prus to burzyć.
22. Dodane przez Wschowa, w dniu - 01-03-2016 07:39
Panu Czopkowi i Panu Wąsowi zostało raptem parę miesięcy pracy. Lepiej już niczego nie dotykajcie. Referendum was pogodzi i tyle w temacie.
23. Dodane przez z zewnątrz, w dniu - 01-03-2016 08:41
to troche wyglada jakby czesc osob czekala az ktos kupi a pozniej zrobi mu sie kuku, czy mozemy liczyc ze dziennikarze dotra do umowy i sprawdza czy byla tam mowa o zakazie rozbiorki itp? Gdyby takie zapisy byly to pan inwestor lamie ustalenia. Jezeli ktos kupil i zabytkiem przed zakupem nie bylo, to logicznie patrzac moze z tym zrobic co chce. Zmiana warunkow umowy w trakcie jej trwania jest zwyklym chamstwem.
24. Dodane przez a, w dniu - 01-03-2016 09:27
Niewiele osób (zwłaszcza z władz) jest niestety świadomych przeszłości i potrafi dostrzec wartościowe obiekty w tkance miejskiej. Nie ukrywajmy też, że to pieniądz rządzi dziś światem i to on zwycięża zwykle w nierównej walce kosztem zachowania zabytku. Cieszę się niezmiernie, że są takie osoby jak p. Kasia, p. Marta i całe Stowarzyszenie Czas A.R.T. Walczcie, nie poddawajcie się, bo przyszłe pokolenia docenią to, co dla nich ocalono.
25. Dodane przez lisu, w dniu - 01-03-2016 10:12
Zróbcie jakiąś badanie albo coś - ale wiarygodne. 
Jeśli większość Wschowian opowie się za tym że chcą miec w kinie mauzoleum misia panda kung fu to proszę bardzo, w przeciwnym wypadku nie dajmy się kulturo-terrorystom ! Tkanka miejska, może jeszcze dacie mapę odgłosów kanalizacjii jako instalacje artystyczną ? Ilu was jest 10? 100 ? a gdzie zdanie reszty Wschowian ? 0.5% kulturo-terrorystow bedzie mi wmawiać że kino hel to jest dziedzictwo kulturowe ?  
 
ktoś wyżej dobrze napisał : 
 
"Zmiana warunkow umowy w trakcie jej trwania jest zwyklym chamstwem"
26. Dodane przez popieram, w dniu - 01-03-2016 10:37
Obiekt zabytkowy.Wschowianie ciemnna masa oglądała w nim na żywo Bitwę pod Grunwaldem. Oblężenie Jasnej Góry.A duchowni oblegali kasę przed emisją Ojca Chrzestnego. Taki to nasz zabytek.Przed 2015 stare szopki były tam problemem.
27. Dodane przez Amcha, w dniu - 01-03-2016 10:51
ten budynek budowala spolecznosc niemiecka i nie jest fuszerka. Powinnismy sie uczyc od madrzejszych i bogatszych i wypowiadac sobie pod nosem slowa " Zanim tlusty schudnie to chudy zdechnie".Bolszewizm zawsze wszystko chetnie rownal, betonowal szczegolnie jak tego nie budowal. Do tego kina chadzal sam Gieremek z mame i tate .A jezeli jest to dzis ruina jak twierdzicie to tylko dzieki nierzadom 70 letnim powojennym przez ktorych Polska dzis na/zawsze na "dorobku jest".
28. Dodane przez kazek, w dniu - 01-03-2016 11:20
Ta stara stodoła dawno powinna być rozwalona, głupi zakręt wyprostowany a na tym placu postawić kościół lub stację benzynowa a najlepiej to pomnik "ku pamięci, czci i chwale" nieważne czego, ważne żeby było gdzie kwiatki i wianuszki układać.
29. Dodane przez do p.11, w dniu - 01-03-2016 11:29
Koderka? Raczej "kołderka" przykrywająca zakusy pani Ma-Ma. Modernistyczny zabytek, znaczy "wszystkoistyczny" zabytek - obśmiał to już "lisu" w swoim komentarzu z 27.01.2016 r. Widać, że Czas A.R.T.-owi zaczyna brakować paliwa i powoli gryzie własny ogon.
30. Dodane przez ga-pa, w dniu - 01-03-2016 15:23
Panie Kuchcicki pan jesteś szkodnikiem miasta. Wywieziemy pana na taczce historii!!!
31. Dodane przez Artur, w dniu - 01-03-2016 15:57
Nic z tego nie rozumiem, kino stoi opustoszłe od wielu lat. Za czasów Grabki próbowano je sprzedać i nic. Pamiętam baner na scianie.  
Jak to jest możliwe że teraz Czas A.R.T. nagle sobie przypomniał o tym kinie, a wcześniej to siedzieli cicho jak myszki pod miotłą przez tyle lat ?  
Odnoszę wrażenie że to już nie są jakieś sentymenty uczucia ale poprostu robienie drugiej osobie na złość, a niech mu się nie uda.  
Dobre mam odczucia ?
32. Dodane przez bezstronny, w dniu - 01-03-2016 22:23
niech CZas ART odkupi od obecnych właścicieli budynek i przeksztłci go w obiekt zabytkowy może dostaną dotacje na ratowanie wątpliwych zabytków
33. Dodane przez Urszula Chudak, w dniu - 02-03-2016 08:04
Widziałam warunki ogłoszonego przetargu na zakup spornego obiektu. Zero, powtarzam zero w nich informacji, na temat jego "zabytkowości". Znalazł się wreszcie poważny nabywca z poważnymi planami i otrzymuje po fakcie zakupu taką informację. Czy to jest zachęcający sygnał dla tak oczekiwanych inwestorów? 
Puentą niech będzie zdroworozsądkowa wypowiedź na ostatniej sesji Rady Miejskiej radnego opozycji, pana Brzechwy [cytuję z pamięci] - dobrze się stało, że władzom udało się kino sprzedać. Dobrze sprzedać. Koniec cytatu. I jeszcze jedno. Na wspomnianej sesji padło również stwierdzenie, że ruiny po byłej mleczarni, również są pod kuratelą pani konserwator...  
No ale o tym już wiemy wcześniej.
34. Dodane przez zz, w dniu - 02-03-2016 10:30
Nowy właściciel powinien powiedzieć co zamierza wybudować w miejscu kina i jak to coś będzie wyglądało.Dobrze że są takie osoby jak Pani Marta oraz Pani Kasia,które pilnują aby Wschowa nie zatraciła swojego charakteru.
35. Dodane przez mirka, w dniu - 02-03-2016 16:58
To są poprostu jakieś jaja. Były przed sprzedaza plany zagospodarowania przestrzennego i nikt nie miał uwag co do kina.A po sprzedaży kiedy pojawia się inwestor nagle wielkie sprzeciwy no nie bądźmy dziećmi. A gdzie był CZASART jak BS na ul.Daszyńskiego postawił ta szklarnię i Pani wielka konserwator lub kiedy na budynku po byłym ośrodku zdrowia na k.wielkiego zniknęła nadstawka z dachu.Gdzie ci wszyscy miłośnicy zabytków byli.A nie wspomnę o starej pięknej cukrowni,Pani konserwator nie było nawet widać. Powiem tak a może tu znów nikt nie dostał pod stołem i czeka na cosik dla siebie.Nie żebym oczerniala ale swoje wiem jak niektóre sprawy się załatwiało ludzie mówią tylko szkoda że nie głośno jak cukrownie za grosze rozszarpaly sępy a potem za grube pieniądze rozsprzedali.
36. Dodane przez v., w dniu - 03-03-2016 18:50
Pytanie za 100 punktów. Kto z Państwa wie co oznacza, ze nieruchomość znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej "B" oraz "K"? Budynek dawnego kina znajduje się w otoczeniu własnie w takiej strefie oraz otoczony jest budynkami, ktore wpisane są do ewidencji zabytków lub rejestru zabytków. Czy zakup nieruchomości w takim miejscu i świadomość, ze wszelkie zmiany należy obowiązkowo uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem nie budził refleksji u inwestora? Skąd była pewność, że budynek można wyburzyć? Obecność w strefie raczej temu zaprzecza?
37. Dodane przez do 35, w dniu - 03-03-2016 22:41
Masz rację, ciekawe, że konserwator tak rygorystycznie podchodzi do wszelkich zmian, a dla BS zgodziła się na to badziewie? Oj coś to wszystko trochę śmierdzi. 
Gdzie był CZAS ART kilka lat temu, przecież były burmistrz też próbował znaleźć nabywcę, to co, ktoś kupowałby za niemałą kasę nieruchomość żeby stała, nie zarabiała na siebie?
38. Dodane przez wyborca, w dniu - 05-03-2016 11:45
Nikt sie nie konsultowal z mieszkancami ,jaka jest opinia spoleczenstwa na to aby budynek kina czy mleczarni uznac jako zabytek .Jak to mozliwe ze jedna osoba jakom jest pani z Czas Art Kochanska Owoc decyduje za calom gmine .Mialem szacunek i uznanie doCzas Art ale teraz plakac mi sie jak widze komu one jedzom z reki.Pni Kasiu wstyt.
39. Dodane przez slaw 1-38, w dniu - 06-03-2016 09:14
LOOOOOOOOOL 1- 38
40. Dodane przez @, w dniu - 06-03-2016 09:29
To jest jakieś nieporozumienie.Pani Owoc skoro jest pani taką obrończynią zabytków to trzeba było jeszcze o Wieśniak walczyć bo to pewnie w pani mniemaniu też swoisty zabytek(bardzo ładnie wyremontowany).Proszę pomyśleć zanim pani buzię otworzy. Dziwnym trafem kino po tylu latach próby sprzedane a pani oczy otworzyła.Ciekawa jestem czy BS też został przez was zgłoszony do konserwatora bo to dopiero są szklane jaja w ścisłym centrum starego miasta.
41. Dodane przez zwykly wschowianin, w dniu - 06-03-2016 11:40
przemądrzała Kaśka myśli że kit może wciskać każdemu, mówi że Małkusowa nie ma w tym swojego udziału!!! dziwne, jako szefowa czas artu???? bierze odpowiedzialność za wszystkie działania, a jeśli o nich nie wie to w takim razie to nie stowarzyszenie tylko prywatny folwark Owocki!!!
reklama
42. Dodane przez 34982, w dniu - 06-03-2016 21:30
Byłam fanką CZAS ART, ale po tych wydarzeniach z kinem i innych, stwierdzam,żę jest to tylko walka polityczna i cała moja sympatia wygasła.Szkoda,że traci na tym miasto czyli my wszyscy.
43. Dodane przez starosta, w dniu - 06-03-2016 22:49
Panie czopek.Czas na Pana i butną Panią biologistkę. Jak ktoś z matematyki i j. polskiego miał pałę, to pchał się na rolnictwo.
44. Dodane przez Kuchcicki, w dniu - 06-03-2016 22:53
Ty sprzedawczyku i zakało. Nie odzywaj się. Już Ci Leon kiedyś powiedział, gdzie tw0je miejsce. Przypomne Ci buraku.
45. Dodane przez @41@42, w dniu - 07-03-2016 11:23
Brawo! W końcu ktoś podsumował to całe zamieszanie.Teraz to powinnaś Kasiu wiedzieć że w pracy są osoby które głośno mówią o tej sprawie przeciw tobie a z tego twojego nawoływania do referendum w godzinach pracy to powinni cię rozliczyć. Chodzby pani dyrektor.
46. Dodane przez @, w dniu - 07-03-2016 23:08
Mina (...) Kasi bezcenna.Proszę się przypatrzyć a wnioski same się nasuwają.Niczym w słynnej polskiej komedii Sami swoi. Jak się tak na was napatrzę to później tak nienawidzę.
47. Dodane przez @, w dniu - 07-03-2016 23:11
A Kuchcickiemu aż wąs opadł i brwi się podniosły ze zdumienia na tą całą głupotę.Bo przecież o takich cudach to nawet na studiach historycznych nikt nie wspominał.
reklama
48. Dodane przez Elka, w dniu - 16-03-2016 14:59
Jeśli kino zostanie wpisane do zabytków to inwestor ma prawo do zwrotu za inwestycje jak i odszkodowanie za czas i straty poniesione po zakupie kina. Rozumiem , że czas ART będzie brał udział w kosztach bo niestety inwestor został wprowadzony w błąd a czas ART istnieje już kilka lat a przypomniało sobie o kinie nagle gdy znalazł się inwestor ;) czyżby ktoś miał w tym interes , ktoś to lobbuje od zaplecza ....
49. Dodane przez Kasia, w dniu - 16-03-2016 15:01
Co to znaczy , że Pani prezes czas ART nie bierze w tym udziału ?????? Rozumiem , że zrezygnowała bo nie zgadza się ze stanowiskiem pozostałych członków - tak ? 
Nie można być prezesem i nie odpowiadać za stanowisko stowarzyszenia :) brak słów
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2300
Działka budowlana mo... Moraczewo 225000
59 m mieszkanie po g... Rydzyna 434000
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj