Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Gostyń arrow Nie żyje motocyklista

Tragiczny wypadek w powiecie gostyńskim

Nie żyje motocyklista

12.08.2016. Radio Elka, Aldona Brycka-Jaskierska

(fot. Aldona Brycka-Jaskierska)
Dwóch motocyklistów zderzyło się z ciągnikiem rolniczym na drodze Grabonóg-Tanecznica. Jeden z nich zginął na miejscu, drugi w ciężkim stanie został zabrany karetką do szpitala. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do wypadku doszło przed godziną 16.00 na prostym odcinku drogi powiatowej między Grabonogiem a Tanecznicą. - Dwóch motocyklistów jadąc prawdopodobnie od strony Grabonoga zderzyło się z
ciągnikiem rolniczym, który jest w zasadzie jest rozerwany
- mówi st. kpt. Michał Pohl dowódca JRG KP PSP w Gostyniu. - Kierowca jednego z motocykli zginął na miejscu, drugi w ciężkim stanie został zabrany przez karetkę pogotowia do szpitala - informuje Pohl.

Kierowca ciągnika rolniczego po opatrzeniu przez ratowników medycznych pozostał na miejscu zdarzenia. Według relacji świadka, który był w pobliżu miejsca wypadku, motocykliści i ciągnik jechali w tym samym kierunku. Ciągnik skręcał w lewo, na pole.

- Usłyszałem huk, odwróciłem się i widziałem jak motocykl poleciał w górę - relacjonuje mężczyzna. - Kiedy przybiegłem jeden motocyklista już nie żył, drugi leżał jakieś pięćdziesiąt metrów dalej - opisuje. Na miejscu jest straż, policja i prokurator.

 
Komentarze (120)
1. Dodane przez mmmm, w dniu - 12-08-2016 17:11
z tego co widać na foto, to prędkość miał nadmierną. 
Jazda z nadmierna prędkością to jak jazda po alkoholu. W jednym i drugim przypadku nie zapanujesz nad pojazdem.  
Niestety, za alkohol odbierają prawko za prędkość tylko mandacik a jak widać, więcej ofiar z powodu prędkości.
2. Dodane przez Michał, w dniu - 12-08-2016 17:40
Bardzo skąpy ten opis. Jeśli dziennikarka była na miejscu, a była - bo niby to zdjęcie w jej wykonaniu, to nic więcej się nie dowiedziała?
3. Dodane przez becia, w dniu - 12-08-2016 18:25
dzicz na drogach!!!!
4. Dodane przez KKAA, w dniu - 12-08-2016 18:36
CIEKAWE KTO BYŁ WINIEN, ROZUMIEM PRĘDKOŚĆ ALE W LUSTERKA TEŻ SIĘ PATRZY PANIE TRAKTORZYSTO
5. Dodane przez obi, w dniu - 12-08-2016 18:37
motocykliści osiągnęli jeszcze lepszy wynik niż w tym wypadku w Lipnie kilka lat temu, gdzie jeden zdemolował radiowóz koło stacji benzynowej, przerwać traktor na pół, szacun
6. Dodane przez Hubert, w dniu - 12-08-2016 19:13
Co za tragedia, spoczywaj w pokoju! A drugiemu życzę powrotu do zdrowia!
7. Dodane przez Roman, w dniu - 12-08-2016 19:17
Kolego czytasz nie zrozumiale kierowca ciągnika skręcał oni jechali prosto. Sam jeżdże motorem i to ludzie są nie odpowiedzialni którzy wykonując manewr skrętu nie upewniają się czy ktoś nie jedzie z tyłu. Wyrazy współczucia dla rodziny, miejmy że drugi kolega wyjdzie obronną ręką.
8. Dodane przez Kierowca, w dniu - 12-08-2016 19:33
Trudno na podstawie zdjęć orzekać o winie , wiele motocykli porusza się z nadmierną predkoscią...niestety lecz nie można generalizować! Mam tylko pewne skojarzenie - kilka dni temu przejeżdżałem kraj z północy na południe i kojarzę żniwa i wiele ciągników wykonujących lewoskręt bez kierunkowskazu ,przyczepy rolnicze a w nich ludzie i o zgrozo dzieci siedzące nawet na burtach...
9. Dodane przez gacek, w dniu - 12-08-2016 20:24
IJAK ZWYKLE WSZYSCY POJADA Z KOM. NA MOTOCYKLISTOW BO PREDKOSC. OTOZ WINA PEWNIE TRAKTORZYSTY BO NIE SPOJZAŁ I NIE OKRESLIŁ CZY ZDARZY.ALE COZ NIE MNIE TO OCENIAC. ZDROWIA DLA TYCH LUDZI.
10. Dodane przez tej, w dniu - 12-08-2016 20:45
Dopuszczalna prędkość na obszarze niezabudowanym to 90 km/h, na autostradzie 140 km/h więc ponawiam pytanie: dlaczego pojazdy, których konstrukcja umożliwia znaczne przekroczenie dopuszczalnych prawem prędkości - są dopuszczone do ruchu na drogach publicznych?
11. Dodane przez Morał, w dniu - 12-08-2016 21:09
No to rolnik ma po żniwach. Traktor do kasacji . 
Następnego sobie wystruga z brzuski to nawet jak mu pasażerski samolot pierdyknie to żniwa ukończy.
12. Dodane przez baba kierowca, w dniu - 12-08-2016 21:23
Jak dla mnie to bardzo dziwne, że dwóch motocyklistów nie zauważyło, że ciągnik skręca w lewo. Czyżby kierowca ciągnika nie włączył kierunkowskazu lub też jak to wielu kierowców czyni, włączył kierunkowskaz w chwili skrętu zamiast zrobić to wcześniej, czyli przed zamiarem skrętu.
reklama
13. Dodane przez Ra.k, w dniu - 12-08-2016 21:34
Musieli uderzyć w bok żeby złamać traktor więc gdzie wina sami oceńcie
14. Dodane przez 1234, w dniu - 12-08-2016 21:35
Jeszcze nie wiemy kto winny,ale jest pewne,ze motocyklisci jechali z predkoscia iscie kosmiczna,przecinajac ciagnik jakby pila.Jednoczesnie zycze motocyklistom jezdzacym ulica Leszczynska i dalej w kierunku Goli doczekania konca sezonu.
15. Dodane przez sn, w dniu - 12-08-2016 21:41
Czy wy znacie przepisy !!!! Czyli jesli jade z przodu to mam okreslac predkosc pojadu jadacego za mna ? Jesli jedzie 200 na godzine to mam zniknac zeby sobie mogl przejechac???? Co za bzdury tu wypisujecie! Jesli przekraczas predknosc to podejmujesz ryzyko i giniesz, to zadna filozofia. Mysle ze motocyklista jest teraz dumny z siebie mimo ze juz po tej drugiej stronie.
16. Dodane przez popieram 10, w dniu - 12-08-2016 21:51
"dlaczego pojazdy, których konstrukcja umożliwia znaczne przekroczenie dopuszczalnych prawem prędkości - są dopuszczone do ruchu na drogach publicznych?"
17. Dodane przez ja, w dniu - 12-08-2016 21:53
okres letni to masakra ja jak jade za ciągnikiem to pomału i mijam jak jestem pewna że nie ma żadnej drogi do skrętu.większość traktorów to złomy, światła nie działają i strach jechać za takim.Wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego i zdrowia dla drugiej ofiary wypadku.
18. Dodane przez xxx, w dniu - 12-08-2016 21:53
komarkami na tor a nie na drogi bo to dawcy !!!!!!
19. Dodane przez kornik, w dniu - 12-08-2016 21:56
Jak zwykle same mądrale się wypowiadają nie będąc na miejscu wypadku i niczego nie znając z miejsca zdarzenia. Typowe POlaczki.
20. Dodane przez predkość, w dniu - 12-08-2016 21:58
Przy tej prędkości motocyklista migacza nie zobaczy a traktorzysta motocyklisty nie dojrzy. 
To przykre ale jest to śmierć na własne życzenie. 
Dobrze, że innym u uczestnikom ruchu krzywdy nie zdążyli zrobić.
21. Dodane przez szymon, w dniu - 12-08-2016 21:59
na Piaskach winien był motocoklista bo walnął w drugą przyczepe a tu w traktor kto jest winien
22. Dodane przez xcz54, w dniu - 12-08-2016 21:59
To ci co mają zamiast mózgu sieczkę w głowi na drodze ale oni nikogo na drodze już nie zabiją no i dobrze że nie zabili nikogo innego
23. Dodane przez sss, w dniu - 12-08-2016 22:02
Powiedzmy sobie szczerze.... migacze w niektórych pojazdach rzadko są wykorzystywane (nie tylko sprzęt rolniczy), jak i kierowcy jednośladów, szczególnie tych sportowych również nie są bez grzechu. Więcej wyobraźni i rozsądku dla wszystkich. Nie pierwszy i niestety nie ostatni raz będziemy czytać tego typu artykuły :( Panowie na ścigaczach, jeśli przekraczacie nadmiernie prędkość naprawdę czasem trudno Was w porę zauważyć. Panowie w maszynach rolniczych... lusterka. Pozostali, lepiej dojechać później...ale dojechać i nikogo nie zabić. Pozdrawiam
24. Dodane przez Mieszkaniec Grabonoga, w dniu - 12-08-2016 22:02
Widocznie tak miało być. To jest druga nauczka panowie motocykliści jaką dostaliście po roku czasu. Mianowicie chodzi o zdażenie na drodze Piaski Godurowo. Pamiętajcie droga publiczna to nie tor wyścigowy. Stać was na maszyny za 50 tyś to wykupcie kilka godzin na torze Poznań a nie na drodze Grabonóg Tanecznica urządzacie sobie wyścigi. To nie jest pierwszy raz gdzie ryk motoru czy samochodu potrafi obudzić umarłego. Jest mi przykro z powodu waszego kolegi ale moje dzieci też chodzą lub jeżdżą po naszej okolicy. Dziś sam byłem świadkiem gdy odjechała straż pożarna ilu ciekawskich motocyklistów kręciło się po Grabonogu. Czy przywiózł ktoś znicz albo czy któryś z Was pomodlił się za kolegę..... Zanim zakujecie swoje Łby w kaskach pomyślcie o tych którzy chcą żyć.
25. Dodane przez greg, w dniu - 12-08-2016 22:13
To był C-330?
26. Dodane przez xx, w dniu - 12-08-2016 22:25
Ciągnik się rozpadł i poduszki nie wystrzeliły w nim...chyba sprowadzany i składany z dwóch ha.ha..
27. Dodane przez do kom 12, w dniu - 12-08-2016 22:43
A co w tym dziwnego że dwóch nie zauważyło? Przy takiej prędkości jaka tam była to nie jest to wcale takie dziwne, zwłaszcza w ciągu dnia. A druga sprawa, że mogli jechać jeden z drugim i wtedy ten co jechał z tyłu miał ograniczone pole widzenia. Jak dla mnie obwinianie w tym momencie traktorzysty jest śmieszne, bo nikt tak na dobrą sprawę nie wie, czy kierunkowskaz był włączony. Może był, ale tego nie widzieli. Inna sprawa to prędkość, która była kosmiczna i tu należy upatrywać głównej przyczyny tragedii.
28. Dodane przez Zenek, w dniu - 12-08-2016 22:53
Policja niech się zajmie rolnikami bo (...) robią co chcą!!! Kombajnami jeżdżą po drogach nie zdejmując tego z przodu stwarzając tym samym niebezpieczeństwo na drodze!!!
29. Dodane przez polki, w dniu - 12-08-2016 22:55
pan traktorzysta mógł nie widzieć motocykli jeśli się bardzo szybko poruszali. Kiedyś także i mnie się przydarzyło że motocyklista tak zap. że nie było go widać w lusterku, gdyby nie dźwięk to bym go tez nie zobaczyła.
30. Dodane przez Zonk, w dniu - 12-08-2016 23:05
Sam mam motocykl i głowe na karku,bardzo przykro mi z powodu że jeden z nas zginął..... Rękę z manety,to że wyciąga sprzet tyle to nie znaczy że trzeba na tyle odkręcać......A ciągniki wy......ć na pole !!
31. Dodane przez do 14 kom, w dniu - 12-08-2016 23:10
Podaj namiar swój a z przyjemnościa wybije Tobie głupoty z głowy
32. Dodane przez pokory, w dniu - 12-08-2016 23:42
do kom 31 - "zero" agresji 
do kom 30 - z pierwszą częścią zdania się zgadzam a drugą proponuję przemyśleć.
33. Dodane przez xxx, w dniu - 12-08-2016 23:48
DO KOMENTARZA NUMER 28 TY CHLOPIE JESTES GKUPI JAK TREP PISZAC TEN KOMETARZ A TAK DLA TWOJEJ WIEDZY TO KOMBAJN ZEBY MLUCIC TO MUSI MIEC ZALORZONY CHEDER NO ALE CUSZ ZAPOMNIALES JAK TO SIE NSZYWA JAK PRZECZYTASZ TO SIE DOWIESZ CHYBA MIESZKASZ W MIESCIE ZE PISZESZ TAKIE BLEBRY
34. Dodane przez xxx, w dniu - 13-08-2016 00:12
moj maz jechal autem i wyprzedzal inne patrzyl w lusterka i nic z tylu nie bylo...nagle cos w nas uderzylo...to motor''na trzeciego''zapierniczal takze...az drugiej strony...jechalismy w rydzynie i chcielismy wyminac traktor kiedy ten nagle skrecil bez migacza....mielismy poprostu szczescie ze wychamowalismy!.takze niewiadomo jak tu bylo.....nie oceniajcie...zgninal czlowiek.wspolczucia dla rodziny
35. Dodane przez SMUTNA, w dniu - 13-08-2016 01:52
LWG pozdrowienie lewa w górę ,,,,,,,,,,,,, spoczywaj w pokoju
36. Dodane przez 31, w dniu - 13-08-2016 07:01
31 podaj swoj takis mocarz to sprawdze cie buraku
37. Dodane przez do kom. 27, w dniu - 13-08-2016 07:19
Jeśli omijali traktor i uderzyli w jego bok to znaczy, że byli już na przeciwnym pasie, więc traktorzysta albo nie włączył kierunkowskazu, lub za późno to zrobił lub też nie spojrzał w lusterko.
38. Dodane przez PROKURTOE, w dniu - 13-08-2016 07:40
CIEKAWE CZY CIGNIK MIAŁ SPRAWNE KIERUNKOWSKAZY ??? CIEKAWE Z JAKĄ PRĘDKOŚCIĄ JECHALI MOTOCYKLIŚCI NA SCIGACZACH ???
39. Dodane przez Do kom nr 10, 16, w dniu - 13-08-2016 07:45
Hmmm to ciekawy jestem po co produkują auta bo one też znacznie przekraczają prędkość, pewnie za chwilę będziesz swoje mądrości wypisywał. 
 
Zacznijmy od tego że większość Takich "Ciapków" ma wszystko nie sprawne i ledwo co jeździ.
40. Dodane przez xx, w dniu - 13-08-2016 07:53
Niestety ale motocykliści sami zapracowali na swój los. Uszkodzenia świadczą jednoznacznie o prędkości grubo ponad 200km/h. W takiej sytuacji kierowca traktoru nie miał szans ocenić ich prędkości, a być może nawet ich zauważyć. To, że mam rakietę pod tyłkiem nie oznacza, że jestem panem szos. Trzeba dać innym szansę się zauważyć i zareagować, a przede wszystkim przewidywać pewne sytuacje, takie jak np. że kiedyś będzie trzeba kogoś przepuścić, gwałtownie zahamować, ominąć i że jeśli będę zap.... ponad 200km/h może mi na to czasu i miejsca nie starczyć Wystarczy troszkę przewidywać, a zamiast gnać ślepo przed siebie odrobinę stonować arogancję i nauczyć się troszkę szacunku do innych uczestników drogi. Są momenty, że można odkręcić manetkę i poszaleć na całego, a czasem po prostu się nie da i wtedy rozwaga rozwaga rozwaga... Szaleństwo niezależnie od okoliczności i warunków kończy się tak jak wyżej. Szerokości i LwG
41. Dodane przez do 31, w dniu - 13-08-2016 08:07
Ty to sobie wpierw nalej oleju do głowy, bo masz tam teraz suchą sieczkę.
42. Dodane przez Kamil, w dniu - 13-08-2016 08:42
Nie ma co ukrwac ze motocyklisci pewnie mieli zbyt duza predkosc pytanie tylko czy ciagnik byl sprawny i czy kierowca ciagnika sie zachowal odpowiednio.. czyli odpowiednio wczesniej wlaczyl kierunkowskaz i czy one byly widoczne...Niestety sprzet rolniczy czesto bywa stary i nie sprawny a jego kierowcy poruszaja sie nim bo znaja miejscowych...
43. Dodane przez Leon, w dniu - 13-08-2016 08:44
Pewne to jest tylko jedno, że obaj już nie pojeżdżą ukochanymi motorami. I taka prawda
44. Dodane przez mada, w dniu - 13-08-2016 08:45
NO niestety ale traktorzyści czują się panami drogi im migacze nie potrzebne są jadą środkiem ulicy i faktycznie przy skręcaniu migaczy brak albo migają jak już skręcają to niestety za pózno szkoda tych młodych
45. Dodane przez do 33, w dniu - 13-08-2016 09:02
zgadza się kombajn by młócić musi mieć założony heder. Przemieszczając się po drodze publicznej musi mieć heder zdemontowany i holuje go na wózku za sobą.
46. Dodane przez dar, w dniu - 13-08-2016 09:09
Motory na tory
reklama
47. Dodane przez pui, w dniu - 13-08-2016 09:20
Kombajn czy ciągnik mają wozić na pole lawetą ? bo inni nie umieją poruszać się po drodze? Jakoś muszą pojechać i zrobić co muszą.Dawniej polne drogi, teraz utwardzają nawierzchnię robią wysokie krawężniki i jak ci ludzie tymi molochami mają się przemieszczać? Muszą zrobić swoje,nie mają wyjścia. Raczej dla przyjemności tam nie jechał.
48. Dodane przez maras, w dniu - 13-08-2016 09:23
Dawcy jeżdżą jak (...)!!!!!  
Ja ich autem zawsze blokuje!!!
49. Dodane przez motocyklista xxxx, w dniu - 13-08-2016 10:00
Też jeżdżę motorem i wiem jak to jest z punktu widzenia z za kierownicy motocykla. Nie raz się przejechałem na tym że jadąc moim czoperekiem patrząc uważnie w lusterka przed dokonaniem wyprzedzania.W trakcie już rozpoczynania manewru z za samochodu za mną biorą się za wyprzedzanie ścigacze ponad 200 km na godzinę.Niestety Panowie motocykliści którzy macie dość odwagi na taką szybką jazdę ale za to brak wam wyobraźni.W takich wypadkach to wasza wina. Traktorzysta mógł ich nie widzieć.Spojrzał w lusterka nic nie ma , zredukował bieg popatrzył się do przodu i rozpoczął manewr w tym czasie jadąc 250 km/h pokonujesz kilkaset metrów w kilka sekund. TAKIE MAMY PRAWA FIZYKI.
50. Dodane przez Do XXX, w dniu - 13-08-2016 10:18
Jak młóci to logiczne...ale na drodze powinien zdjąć...!!!
51. Dodane przez do 30, w dniu - 13-08-2016 10:23
Ciągniki na pole, motory na tor wyścigowy!
52. Dodane przez Bilans, w dniu - 13-08-2016 10:23
Dziwne . 
Wszyscy uwierzyli ,że jakieś dwa motorki rozczłonkowały ciągnik rolniczy ( motorki maks 200 km/h traktor skręcał więc 0 km/h). 
I ci sami wierzą , że Tu 154 M ważący 60 ton złamał sobie skrzydełko na brzózce ( Prędkość minimalna Tu 154M 230 km/h brzózka 0 km/h)
53. Dodane przez Dobromil, w dniu - 13-08-2016 10:36
No ale jakie proponujecie wyjście z tej sytuacji? 
Obowiązkowe kamerki w ciągnikach czy w motorkach? 
no bo jak ciągnik skręca to kamerka nie uchwyci obrazu z drogi a i ciągnik strasznie czysie będzie problem ze stabilizacją obrazu. 
 
Może jednak kamerki obowiązkowe w motorkach? 
Obiektyw z przodu uchwyci czy ciągnik ma bezsensowny trójkąt a i czy włączył kierunkowskaz a karta pamięci z tyłu żeby zapis przetrwał zderzenie. 
 
No i może wykreślić z kodeksu zapis o upewnieniu się przy skręcaniu czy nikt nie wyprzedza bo jest dwugłos z zapisem zachować szczególną ostrożność przy wyprzedzaniu. 
 
Jedno skreślenie a praca sądów znacznie odciążona i jasna sytuacja na drodze.
54. Dodane przez MOTOCYKLISTA, w dniu - 13-08-2016 10:47
Winnego wypadku wskaże postępowanie. Okaże się czy ciągnik sygnalizował zamiar skrętu czy też nie.Z ocenami winnych bym się wstrzymał. Nawet jeśli winny byłby traktorzysta, to i tak widzę duże przyczynienie się do wypadku motocyklistów. Z samych fotek wynika,że prędkość mieli ogromną- myślę,ze nikt nie ma tutaj wątpliwości... Ile trzeba "grzać", aby tak rozkawałkować spory traktor!! Koledzy na ścigaczach ostrożnie z manetą!!!
55. Dodane przez Ewa, w dniu - 13-08-2016 10:57
a skąd wy ludzie wiecie jak szybko jechali??? Slyszycie motor i odrazu wydaje wam sie ze mniej jak 200 nie jedzie !!! A autkami ludzie nie przekraczaja predkosci ?? Przestancie myslec takimi stereotypami !!!
56. Dodane przez Ptak, w dniu - 13-08-2016 10:59
Błąd traktorzysty . Skoro motocykliści rozpoczęli manewr wyprzedzania to niestety musi on poczekać z zamiarem skrętu w lewo . Po drugie zapewne nie posiadał on lusterka bo patrząc na stan ogumienia tylnego koła włos się jeży .
57. Dodane przez Do 33, w dniu - 13-08-2016 11:09
po pierwsze HEDER, a po drugie co się kosi na asfalcie? Prawo mówi jasno z na drodze heder na byś zdemontowany!!!
58. Dodane przez paula, w dniu - 13-08-2016 11:22
czytajcie ze zrozumieniem jechali w tym samym kierunku prędkość motocykli po stanie ciągnika mówi sama za siebie niesądzę żeby traktorzysta ich zauważył w czasie skrętu jak tak śmigali a oni sami nawet migaczami by nie zauważyli z przeciwka nikt nie jechał czyli nie wymusił pierwszeństwa .Gdyby jechali przepisowo napewno by do tego nie doszło.Sezon motocyklowy trwa ale żniwa też trochę wyobrażni .Czesto tam przejeżdżam i strach patrzeć jak tam śmigają motory
59. Dodane przez do 33, w dniu - 13-08-2016 11:33
KOM 33 NA ULICY W CZASIE JAZDY BURAK MUSI MIEĆ ZDJĘTY CHEDER !!! NA POLU ZAKŁADA CHEDER8X
60. Dodane przez jozef, w dniu - 13-08-2016 11:38
(...) Traktorzysta współwinny zdarzenia bezsprzecznie, natomiast (...) na ścigaczach muszą zrozumieć, że max. prędkość to 90 km/godz. Gdyby nie przekroczyli tej prędkości być może skutki nie byłyby tak tragiczne. 
Ps. Ciągnik się rozleciał bo dostał uderzenie w bok- blok silnika, obudowa skrzyni biegów, pochwy i zwolnice to wszystko jest w zasadzie z żeliwa. Kto się zna to wie o czym piszę.
61. Dodane przez polizei, w dniu - 13-08-2016 12:28
Motocyklistom - tym Panom już dziękujemy.
62. Dodane przez mm, w dniu - 13-08-2016 12:40
Poparcie dla komentarzy 15 i 20. Wystarczy jechać ścieżką rowerową z Leszna do Pawłowic a można zobaczyć co na drodze wyczyniają motocykliści - skóra cierpnie.
63. Dodane przez do kom 33, w dniu - 13-08-2016 13:32
no ok ale na drodze nie młóci tzn. że nie może po niej jechać z tym chederem bo to po prostu niebezpieczne jest i niezgodne z przepisami.
64. Dodane przez navi, w dniu - 13-08-2016 13:35
(...) ile to trzeba miec na budziku zeby ciagnik rozwalic i kto takich "prawidlowo" jadacych szpecow jest w stanie zauwazyc? obawiam sie ze tylko grabarz...
65. Dodane przez XXX, w dniu - 13-08-2016 14:02
Traktorzysta jechał i skręcał przepisowo jechali z nadmierną prędkością,już się się ścigali na początku miejscowości gdzie wyprzedzali kobietę samochodem,przez Grabonóg jest ograniczenie do 40 km/h. po końcu tablicy by nie osiągnęli by takiej prędkości i nic nikomu by się nie stało,żal chłopaków i ich rodzin dobrze że nic niewinnemu traktorzyście nic się nie stało,po prostu się na wzajem ścigali byłem jednym z pierwszych którzy ich ratowali i sprawdzałem tętno u tego chłopaka który tego wypadku nie przeżył,czekaliśmy na przyjazd pogotowia ponad 25 minut zanim przyjechali zajęli się wszystkimi ofiarami tego wypadku,kto nie był i nie widział niech nie opisuje głupot.
66. Dodane przez Bartek, w dniu - 13-08-2016 14:05
Dla Komentarza 33 wpierw naucz się pisać a później dawaj komentarze. Widać ze ze wsi
67. Dodane przez xxxxxxxxxxxxxxxxxxx, w dniu - 13-08-2016 14:16
Prędkość fakt musiała być bo widać jak wygląda ciągnik. Czy był kierunkowskaz? Nie wiadomo ale przypuśćmy że kierowca ciągnika włączył go 10m przed wjazdem na pole(dla ciągnika jadącego 25km/h to wystarczająca odległość). Dla motocyklisty jadącego 150km/h (przypuśćmy) to o wiele za mało. A druga sprawa widuję dużo kierowców sprzętów rolniczych którzy przed samym manewrem skrętu odwracają głowę do tyłu dla upewnienia się czy na pewno może wykonać manewr. Tu widocznie takiego odruchu zabrakło.
68. Dodane przez Krzysiek, w dniu - 13-08-2016 14:38
Tak tak winien traktorzysta. Tylko idiota nie zauważy faktu, że ciągnik rozerwało na pół, cały blok silnika wyrwany. Tu potrzebna jest ogromna siła. Przypominam, że lusterka nie mają funkcji pomiaru prędkości. Z tego co można wnioskować to motocyklista (...) a to z kolei oznacza, że w momencie kiedy ciągnik sygnalizował skręt motocykle były jeszcze daleko od niego.
69. Dodane przez dw, w dniu - 13-08-2016 14:41
kombajn ma coś takiego jak wózek do przewozu hedera zacofany rolniku z kom.33 ale pło co ściungać jak na płole ino 3 km niech se bydzie kłorek a co tam
70. Dodane przez do kom 30 xxx, w dniu - 13-08-2016 15:05
Czytając Twój komentarz można się tylko dowiedzieć że jesteś nieuk, kompletne zero z języka polskiego i nie pisz komentarzy bo przynosisz wstyd.
71. Dodane przez 1234, w dniu - 13-08-2016 15:06
Chlopcze,ciebie jeszcze na swiecie nie bylo jak ja jezdzilem motocyklem
72. Dodane przez Alan, w dniu - 13-08-2016 15:19
Do kom. numer 5 Traktorzysta nie miał szans zobaczyć ich w lusterku musieli mieć grubo ponad 150km/h, to były sekundy
73. Dodane przez Johny, w dniu - 13-08-2016 15:28
Tego juz nikt sie nie dowie czy traktorzysta wlaczyl kierunkowskaz...ktos na drodze powinien byc madrzejszy, mlodych ludzi porywa fantazja ulanska a traktorzysta zwyczajnie niezachowal pelnej ostroznosci na drodze...Czy ten wypadek byl potrzebny?
74. Dodane przez kk, w dniu - 13-08-2016 15:49
patrzcie ludzie gdzie byl traktorzysta w momencie uderzenia on juz praktycznie byl na mostku a motocyklisci jechali od samego zakretu lewym pasem bo omijali tira to nie dziwcie sie ze do tego doszlo ja to widzialem na wlasne oczy jak traktor zaczal skrecac a oni byli moze na skrzyzowaniu z boczna droga na grabonog i zanim sie obejrzalem to jeden uz byl w powietrzu i ladowal an polu!!!!!! szkoda tylko traktorzysty bo bedzie mial wyrzuty sumienia do konca zycia dziekuje i pozdrawiam
75. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 13-08-2016 16:12
do kom. 33. 
Masz rację, kombajn musi mieć heder (piszę się przez samo "h" :) - polecam słownik ortograficzny) aby pracować. Aczkolwiek aby przejechać kombajnem z pola na pole drogą publiczną to stety (lub niestety - to twój punkt widzenia) trzeba zdemontować heder i przetransportować go na specjalnym wózku. Zalecam zapoznać się z Art. 66 ust 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym.
reklama
76. Dodane przez sowa, w dniu - 13-08-2016 16:43
Chłopacy pasjonaci, rodzinne hobby , szkoda że starszy nie nauczył dzieciaka bezpiecznej jazdy.Pozostaje dziękowac Bogu że to był traktor a nie jakies małe autko z dziećmi.:(
77. Dodane przez do 66, w dniu - 13-08-2016 19:03
A ty wielki baranie skąd jesteś świat jest pełen imbecyli
78. Dodane przez Zniesmaczona, w dniu - 13-08-2016 19:09
Do 69 twoja pisownia ma być śmieszna twoim zdaniem ,żałosny jesteś dzieciaku dorośnij lub zapisz się do szkoły. Zostawcie to policji a nie piszecie kto jest winny .Współczucia dla rodzin
79. Dodane przez ik, w dniu - 13-08-2016 19:37
Do kom Zenek 
To z przodu to heder się nazywa, inteligent niedouczony
80. Dodane przez lisa, w dniu - 13-08-2016 19:43
Do Roman kom 7 
Kierowca jadący z tyłu za pojazdem powinien uważać, co robi kierowca jadący przed nim, a nie odwrotnie. To motocyklista był za ciągnikiem, a że nie wyhamował..... 
Prędkość!!!
81. Dodane przez VIKI, w dniu - 13-08-2016 20:04
Jeżdżą tymi motorami jak takie cymbały, by dostosowali prędkość to było by ok.....
82. Dodane przez Jam, w dniu - 13-08-2016 20:26
Pewnie tym traktorem leciał 250 km/h i uderzył w przepisowo i wolno jadących biednych motocyklistów!
83. Dodane przez obi wan, w dniu - 13-08-2016 21:05
To wszystko wina PIS
84. Dodane przez do 55, w dniu - 13-08-2016 21:06
do kom 55 skad wiemy? poprostu wdzimy sam bylem swiadkiem tego zdarzenia i nawet nie zdarzylem sie okrecic jak przyspieszali od zakretu!! a to byla taka predkosc ze czarny motocykl wylecial dobre 5 metrow w gore
85. Dodane przez motocyklista, w dniu - 13-08-2016 21:33
nie ważne kto zawinił .. 
każdy popełnia błędy. 
Ważne by inni użytkownicy dróg wynieśli z tego wnioski..
86. Dodane przez karol, w dniu - 13-08-2016 22:00
Popieram kom.80,81 i 82. Nic dodać nic ująć. Piszący eksperci widać znają się na wszystkim i na niczym. Bredzą o lusterkach i kierunkowskazach a zapominają o znacznym przekroczeniu szybkości przez motocyklistów.
87. Dodane przez prezes, w dniu - 13-08-2016 23:39
ja uwazam ze z 90km/h motor wychamowac to jest chwilka !!! jesli sie nie udało to było duzo duzo wiecej ???
88. Dodane przez Krzyś, w dniu - 14-08-2016 00:55
Po co ta dyskusja ? Już go nie ma.. Tak nie zapobiegniemy następnym wypadkom, Nie zawsze jadąc ostrożnie mamy pewność, że nic nam nie grozi skoro ktoś inny może w nas "wjechać". Motocykliści, traktorzyści .. Zdarza się, że łamią prawo jedni jak i drudzy. Teraz błąd tego, potem tamtego i ? Nie ma sprawiedliwości, niestety nie zawsze ginie ten co przekracza przepisy np. jadący na podwójnym gazie zabija pieszych, sam nie odnosząc poważnych urazów. Nie kłóćcie się kto gorszy, tylko dajcie przykład na drogach !
89. Dodane przez med, w dniu - 14-08-2016 01:15
szkoda ludzkiego życia ale cóż niech następcy bardziej uważają L.W.G.panie przyjmij go do siebie...
90. Dodane przez ono, w dniu - 14-08-2016 06:21
Szczęście,że traktor miał kabinę, bo gdyby się nakrył kołami to traktorzystę by zmiażdżyło.
91. Dodane przez Do kom nr 4, w dniu - 14-08-2016 08:51
Jeśli traktor miał włączony kierunkowskaz podczas skrętu, to motocykliści nie mieli prawa go wyprzedzać. Podczas skrętu w lewo możesz, ale nie musisz spojrzeć w lusterko o ile oczywiście sygnalizujesz zamiar skrętu zgodnie z przepisami czyli z odpowiednim wyprzedzeniem. To jest ta sama chora sytuacja gdy dojezdzając do korka motocyklosta wyprzedza mnie na drodze wielopasmowej moim pasem z mojej prawej strony. To jest plaga!
92. Dodane przez adas, w dniu - 14-08-2016 09:47
Winny w tym przypadku jest tylko traktorzysta
93. Dodane przez adas, w dniu - 14-08-2016 09:51
Kom 91 kto ci dal prawo jazdy .....skrecajac w lewo zawsze ale to zawsze trzeba się upewnić czy nikt cie nie wyprzedza ale jak widac tobie ta wiedza jest niepotrzebna a co
94. Dodane przez Biskupian, w dniu - 14-08-2016 10:19
Traktor pewnie 40 lat i na 100% sprawny.... jaja chyba
95. Dodane przez Maria, w dniu - 14-08-2016 11:19
90km/h... Idiotów ci u nas dostatek. Dobrze, że nikogo niewinnego że sobą nie zabrał.
96. Dodane przez jacek, w dniu - 14-08-2016 11:28
Co tu dużo dyskutować, wszyscy dobrze wiedzą, że winny jest motocyklista. Czy to był traktor czy samochód to i tak nie miał szans zobaczyć motocykla w bocznym lusterku. Jadąc motocyklem nie można wyłączać myślenia, na takiej dróżce tak pędzić może tylko kompletny baran...
97. Dodane przez denne dyskusje., w dniu - 14-08-2016 11:47
Niepotrzebne i głupie niejednokrotnie komentarze. Zginął człowiek i niech to będzie ostrzeżenie dla innych, że nie są wieczni.
98. Dodane przez moto, w dniu - 14-08-2016 12:18
ja powiem tak jeżdze na motocyklu od tego roku i niezdawałem sobie sprawy jak inni kierowcy samochodów ciagników itp traktuja motocyklistów tojest obłęd co dzieje się na ulicach zawsze mówia że wina lezy na motocyklistów nie niezawsze inni kierowcy zachowuja sie jak by droga należała do nich
99. Dodane przez ja, w dniu - 14-08-2016 12:53
Brednie ludzie wypisujecie. Jeśli ciągnik miał włączony kierunkowskaz w lewo to wina leży tylko i wyłącznie po stronie motocyklisty. Sygnalizował wówczas skręt i nie w jego interesie jest upewnianie się, czy ten za nim to widzi. Motocyklista nawet jeśli widział to pewnie nie miał szans na reakcję przy takiej prędkości. Szkoda człowieka, ale w tym wypadku uważam, że sam był sobie winien. Pewne sytuacje na drodze trzeba przewidywać (to tak nawet jeśli by nie miał włączonego kierunkowskazu).
100. Dodane przez graba, w dniu - 14-08-2016 14:48
ludzie nie piszcie bzdur, dla większości piszących głupie komentarze nadszedł czas aby przeczytać kodeks drogowy bo stanowią zagrożenie na drodze. Jeżeli ktoś skręca w lewo to musi się upewnić czy nie jest już wyprzedzany tzn, czy jadący za nim pojazd nie jest już na lewym pasie i to nie zależy w jakiej odległości,traktorzysta jak ich widział pewnie pomyślał, że zdąży, samo włączenie kierunkowskazu nie uprawnia do wykonania skrętu jest to tylko sygnalizowanie zamiaru wykonania skrętu i zawsze należy upewnić się spoglądając w lusterko a jeżeli mamy martwy punkt widzenia to należy spojrzeć do tyłu czy ktoś już nie jedzie lewym pasem,motocykliści jeżeli jechali za szybko to popełnili wykroczenie.
101. Dodane przez do kom.100, w dniu - 14-08-2016 15:25
Stek bzdur bez wyobrazni.
102. Dodane przez do kom 100, w dniu - 14-08-2016 16:01
do kom 100. 
A jeżeli ktoś cię wyprzedza na skrzyżowaniu, przekracza podwójną ciągłą to też jest wszystko OK. To też wina skręcającego?
103. Dodane przez 1234, w dniu - 14-08-2016 16:30
Teoretycznie masz racje,traktorzysta mogl widziec motocyklistow,ale nie mogl wiedziec,ze pedza z kosmiczna predkoscia.Przy predkosci przepisowej wypadku nie byloby.
104. Dodane przez do kom 100, w dniu - 15-08-2016 06:54
Nawet jadac 100/h samochodem,nie jestes w stanie zobaczyc pedzacego scigacza w lusterku! Ile czasu mozna poswiecac na spogladanie w lusterka??? 20 czy moze 50,procent czasu jazdy??? Panowie i panie na scigaczach uwazaja ze caly czas,tylko ze oni,przy swoich szybkosciach widza tylko szara wstege szosy i nic poza tym. Zas zycie to tylko chwila.G
105. Dodane przez Zenon, w dniu - 15-08-2016 07:32
Przykro ze mlody czlowiek polegl.
106. Dodane przez ewa, w dniu - 15-08-2016 10:01
Do kom 100 Zgadza sie i wszystko na temat !!! i jeszcze pytanko do kierowcow aut ile razy zdarzylo wam sie przekroczyc predkosc ??? czy tylko motorem przekracza sie predkosc ?? w takim razie skad wypadki samochodowe i tysiace odebranych uprawnien ?
107. Dodane przez LESZCZYNIAK, w dniu - 15-08-2016 10:09
Po LESZNIE wyjące ścigacze od wiosny nadal zasuwają nadmierną szybkością i są to te same motory mają zamaskowane tablice rejestracyjne ciekawe mimo monitów Policja nie reaguje.
108. Dodane przez Do kom 50, w dniu - 15-08-2016 12:05
Jeżeli jechali mniej niż 200 km/h to tym bardziej nie rozumiem jak zdematerializowali traktor skoro Tu 154M ważący 60 ton rozpadł się na brzózce.
109. Dodane przez Ela, w dniu - 15-08-2016 12:22
Z jaką prędkością jechali przez wieś, że wyjeżdżając z niej tak zepsuli ciągnik?
110. Dodane przez do kom 26, w dniu - 15-08-2016 13:25
26. Dodane przez xx, w dniu - 12-08-2016 22:25 
Ciągnik się rozpadł i poduszki nie wystrzeliły w nim...chyba sprowadzany i składany z dwóch ha.ha.. 
 
ty też masz mózg składany z dwóch częsci. jedna od kozy druga od idioty
111. Dodane przez EU, w dniu - 15-08-2016 13:41
Urzędnicy Unii Europejskiej chcą wprowadzenia nowego wyposażenia obowiązkowego do wszystkich samochodów oferowanych na terenie UE. Urządzenia miałyby nie tylko mierzyć prędkość samochodu, ale również nagrywać film. Czy czarne skrzynki pojawią się już w 2015 roku? 
 
Rejestratory montowane fabrycznie w samochodach to pomysł niemieckich polityków. To oni wystąpili do Komisji Europejskiej o opracowanie specjalnych przepisów. Projekt Niemców przewiduje montaż kamer, które nagrywałyby obraz z wnętrza pojazdu oraz przed maską samochodu. Na filmie zapisywana byłaby także bieżąca prędkość auta. 
 
Według pomysłodawców tym sposobem udałoby się zredukować liczbę wypadków, ponieważ kierowcy czuliby, że są nadzorowani i nic nie ukryje się przed policją. A to właśnie ona jako jedyna miałaby dostęp do nagrania z czarnej skrzynki. Ważny dla kierowców jest zapis o tym, że funkcjonariusze mają prawo sprawdzić zapis z urządzenia tylko w celu rekonstrukcji wypadku. Policja nie mogłaby przeglądać nagrania podczas kontroli w celu zdobycia podstaw do wystawienia mandatu. 
 
Nie mówi się natomiast nic o dostępie ubezpieczyciela do tego typu zapisu. Już teraz wiele ubezpieczalni ma w swoich umowach zapisy o redukcji nawet do 20 proc. wypłaty odszkodowania z AC, jeśli kierowca jechał o ponad 30 km/h więcej niż pozwalają na to przepisy. Obecnie nie zawsze daje się udowodnić, że w momencie wypadku faktycznie były łamane przepisy. Nagranie z rejestratora dawałoby natomiast ubezpieczycielowi jednoznaczne dowody. 
 
 
 
 
Już za trzy lata na pokładach samochodów obowiązkowo ma być montowany system eCall, który automatycznie będzie powiadamiał o wypadkach. Niemieccy politycy proponują, by czarne skrzynki stały się częścią tego urządzenia.
112. Dodane przez Równość wobec prawa, w dniu - 15-08-2016 13:48
Tym może się posiłkować traktorzysta zwłaszcza , że nie włączał się do ruchu (policjant wyjeżdżał z posesji) a już w nim był. 
Chwila nieuwagi i brawury kosztowała życie dwóch młodych mężczyzn. W zderzeniu motocyklisty i radiowozu w Lipnie pod Lesznem (woj. wielkopolskie) zginął 32-letni st. sierżant (+32 l.) i 28-letni kierowca jednośladu. Policjant wyjeżdżał z parkingu przy komisariacie i prawdopodobnie nie zauważył motocyklisty, który jechał tzw. stójką, czyli tylko na jednym, tylnym kole... 
 
Takich wypadków będzie, niestety, coraz więcej. Dzieje się tak co roku, gdy zaczyna przygrzewać słońce. Wtedy na drogach pojawia się coraz więcej motocyklistów. Część z nich zupełnie traci głowę. Tymczasem chwila szaleństwa może doprowadzić do nieodwracalnej tragedii. Czy i tym razem brawura okazała się tragiczna, okaże się jednak dopiero po śledztwie. 
 
Świadkowie twierdzą, że motocyklista jechał szybko, ale to ich ocena. Muszą to określić biegli. Wiadomo, że 28-latek jechał tzw. stójką i uderzył centralnie w drzwi kierowcy. Siła była tak ogromna, że radiowóz przewrócił się na bok mówi prokurator Jerzy Maćkowiak. Musimy wszystko dokładnie ustalić. Policjant wyjeżdżał z parkingu, powinien więc ustąpić pierwszeństwa, ale to przy założeniu, że widział motocyklistę. Pewne jest też, to, że jechanie motocyklem na jednym kole jest zabronione. Dlatego trudno teraz na gorąco określić winę dodaje. 
 
Motocyklista był bez szans, zginął na miejscu. Ciężko rannego policjanta karetka zabrała do szpitala, gdzie także zmarł. 
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/motocykl(...)e-fakty/50s13tq
113. Dodane przez graba, w dniu - 15-08-2016 17:40
do 101 i 102 - właśnie ujawniliście swój brak wiedzy i tłumaczenie Wam dlaczego nie ma sensu bo i tak nie zrozumiecie, mam nadzieję, że właśnie to wy nie posiadacie prawa jazdy i nie wyjeżdżacie na drogę. Pamiętajcie, że jak będziecie kiedykolwiek wyjeżdżać to zanim uruchomisz silnik to włącz myślenie to nie boli a na pewno będzie mniej wypadków
114. Dodane przez też motocyklista, w dniu - 15-08-2016 22:56
Patrząc na ciągnik śmiem powiedzieć że siła zderzenia była ogromna i raczej nie pochodziła ona od pojazdu rolniczego. Pęd motocykla musiał być duży stąd tak duże uszkodzenia. Winę ustalą odpowiednie służby. A ja apeluję do wszystkich motocyklistów, bo to wam łatwiej życie stracić: patrzcie na drogę i miejcie wyobraźnię jeśli widzicie osobę lub pojazd odpuśćcie będzie bezpieczniej dla was, dla waszych rodzin i innych osób. Manetkę odkręcajcie tam gdzie jest pusta droga i nikogo w pobliżu. Amen.
115. Dodane przez Mędrzec, w dniu - 16-08-2016 01:01
Ludzie, obwiniacie czasem motocyklistów a czasem traktorzystów! 
Ale (....)! Jedzie taki 60 latek ciągnikiem, to włącza kierunkowskazy i patrzy wszędzie, ale jak mu z (...) wyjedzie jakiś motocyklista co ma 200km/h na liczniku to co? traktorzysta ma szybko wrzucić wsteczny i cofnąć żeby nie przeszkadzać? Nie! To motocyklista powinien być bardziej czujny czy droga jest czysta! Już nie pierwszy i nie ostatni raz czytam tego typu komentarze... "Traktorzysta pewnie kierunkowskazu nie włączył i dlatego motocyklista nie zauważył że skręca" a czasem (...) Ludzie!!! Ogarnijcie sie! Motocyklistę zabiła głupota i nadmierna prędkość! A kierowca traktora pewnie w szoku bo nie wie kogo wina! W tym przypadku to wina tylko i wyłącznie motocyklisty! Pozdrawiam i mam nadzieje że to przemyślicie co niektórzy!
116. Dodane przez rolnik, w dniu - 16-08-2016 14:42
całego ursusa skasowali chłopu
117. Dodane przez JA, w dniu - 16-08-2016 19:28
nawet jesli nie mial kierunkowskazu to i tak juz byl prawie na wjezdzie na pole
118. Dodane przez Niemotocyklista, w dniu - 17-08-2016 11:40
Patrząc na zdjęcia i tego co zostało z traktora od razu widać z jaką prędkością musieli jechać.. i traktora nie widzieli...?
119. Dodane przez Obserwator, w dniu - 19-08-2016 21:43
Leszno jest wylęgarnią takich piratów co nadal widać na naszych ulicach.
120. Dodane przez Koment, w dniu - 22-08-2016 16:16
JADĄC I WIDZĄC TRAKTOR PRZED SOBĄ WIEM ŻE ON ZA CHWILE NIESPODZIEWANIE GDZIEŚ SKRĘCI DLATEGO ZAWSZE ZWALNIAM DO OK. 50 K/H WYPRZEDZAJĄC GO.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj