Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Szpital robił co mógł

Znamy więcej szczegółów z przebiegu dramatycznej akcji ratunkowej matki i dziecka

Szpital robił co mógł

30.11.2016. Radio Elka, Emilia Wojciechowska

Wracamy do artykułu „Zmarła matka i jej synek”, opublikowanego dzisiaj na łamach naszego portalu. Opisywaliśmy w nim zdarzenie, które miało miejsce w nocy 24 listopada, w wyniku którego 33-letnia kobieta w zaawansowanej ciąży zmarła, a jej partner pozostał z trójką dzieci. Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie przesłał do redakcji szczegółowy opis przebiegu akcji ratunkowej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Treść komunikatu ze szpitala:
W dniu 24 listopada br o godzinie 1:18 nastąpiło wezwanie pogotowia do ciężarnej z utratą przytomności.
U ciężarnej lat 33 w 38 tygodniu ciąży
na miejscu podjęto reanimację z powodu stwierdzonego nagłego zatrzymania krążenia przez lekarza specjalistę medycyny ratunkowej.Nie uzyskując cech życia, pacjentkę przywieziono do SOR w Lesznie kontynuując reanimację.
Lekarz dyżurny ginekolog stwierdził śmierć płodu wewnątrzmaciczną, z uwagi na młody wiek pacjentki podjęto decyzję o ratunkowym cięciu cesarskim na martwym płodzie w celu poprawy napływu krwi do serca pacjentki w celu ratowania jej życia.
To postępowanie heroiczne, zgodne z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji. Wszystkie działania miały na celu przywrócenie życia u pacjentki z nagłym zatrzymaniem krążenia.
Wszczęto z urzędu postępowanie prokuratorskie.
Organa Policji i Prokuratura powiadomił lekarz dyżurny.
 
Komentarze (87)
1. Dodane przez Łukasz, w dniu - 30-11-2016 16:19
Wziasc się za ten szpital i lekarzy głównie z soru i kilka oddziałów .na SOR to by iść trzeba wyglądać na umierającego by przyjęli mnie z 300crp do domu wypuścili i do rodzinnej po skierowanie trzeba iść naoddział by przyjęli .skandal będzie więcej takich przypadków jak nic z tym nie zrobia
2. Dodane przez Michal leszno, w dniu - 30-11-2016 16:28
SZPITAL leszczynski to masakra jakąś .na wieczorynce pretensje czemu nie można iść do rodzinnego a by na SOR łaskawie przyjęli to już wogole trzeba być umierającym .później ze ludzie umierają jak lekarze bagatelizuje a na sorze to pioterek chyba śpi
3. Dodane przez lili, w dniu - 30-11-2016 16:41
a kim redakcja jest ,że szpital się przed nią tłumaczy?
4. Dodane przez paweł, w dniu - 30-11-2016 16:42
....a redakcja zna się na Szczegółowej akcji ratowniczej ....
reklama
5. Dodane przez Grażyna, w dniu - 30-11-2016 17:34
Ja nie mam wątpliwości, że szpital zrobił wszystko co w jego mocy. Często spotkałam się z profesjonalnym podejściem na oddziale ratunkowym, pełne poświęcenie.Wielki szacunek i uznanie dla całego personelu.
6. Dodane przez do1, w dniu - 30-11-2016 17:38
A ja mam zupełnie inne doświadczenia. Ostatnio korzystałam z "usług" SOR-u i zostałam przyjęta bez żadnych problemów, uzyskałam kompleksową pomoc, wszyscy byli mili.
7. Dodane przez kolegen, w dniu - 30-11-2016 17:58
pewnie sor bedzie sie tlumaczyl takie przepisy
8. Dodane przez Wuja, w dniu - 30-11-2016 18:01
Ta sprawe trzeba naglosnic i ktos musi poniesc konsekwencje bledow.Moj pies jest lepiej traktowany u weterynarza niz ludzie w szpitalu w Lesznie!!!
9. Dodane przez aga, w dniu - 30-11-2016 18:16
Ja jako byly pacjent stwiewdzam,ze ten LESZCZYNSKI personel "medyczny" nadaje sie tylko do leczenia Ludzi z buszu i nic wiecej,a i tak tych ludzi byloby mi szkoda !!!
10. Dodane przez Anonim, w dniu - 30-11-2016 18:19
A z tego co wiem a wiem dobrze bo informacje prosto od rodziny sytuacja wyglądała zupełnie inaczej!!!!!!!
11. Dodane przez powiat Góra, w dniu - 30-11-2016 18:19
A ja kilkakrotnie w porach nocnych korzystałam z pomocy SOR-u w Lesznie i nie uważam, aby moje dzieci były źle obsłużone. Ja osobiście to tylko chwalę to jak zostaliśmy tam przyjęci, począwszy od izby przyjęć, miły lekarz, miłe pielęgniarki. To ważne.
12. Dodane przez jajajajaj, w dniu - 30-11-2016 18:20
wieczorynka, w sumie ok, kwestia na kogo trafisz. Niestety zdarzyło sie ze lekarz nie rozpoznał zapalenia płuc u 4 letniego dziecka. Badał ją oględnie i stwierdził ze to tylko kaszel..... Inny lekarz za kilka godzin - prywatnie - już w drzwiach praktycznie bez osłuchania dziecka wiedział ze doszło do zapalenia płuc, niestety dość rozległego. Na szczęście antybiotyk pomógł, bo syropki z wieczorynki nie pomogłyby nic. Tylko ze nie kazdy ma taką intuicję i mozliwość pójscia do lekarza prywatnie w środku nocy, bo twierdzi ze lekarz z wieczorynki się myli.
13. Dodane przez ktos, w dniu - 30-11-2016 18:31
Ludzie ogarnijcie się tragedia dla rodziny a wy sensacja z tego robicie Masakra kondolencje dla rodziny
14. Dodane przez anonim, w dniu - 30-11-2016 18:35
Do kom. 9 ~~Ąga~~ 
Zapraszam pania na Szpitalny Oddzial Ratunkowy jako widza na 24-godz.zobaczy pani jak to jest na wlasne oczy...zapewniam panoa ze tu nie pracuja ludzie bez wyksztalcenia minimum jakie musi miec pielegniarka to jest z przodu nazwiska mgr. i nie ma ze boli....Latwo jest kogos oskarzac nie bedac samemu w takiej sytuacji stojac przed bardzo trudnym zadaniem....
15. Dodane przez Jerzy, w dniu - 30-11-2016 18:41
Wszystkim "płaczącym" na leszczyński szpital przypominam, że nie musicie się tutaj leczyć.
16. Dodane przez Jan, w dniu - 30-11-2016 19:02
zapalenia wyrostka robaczkowego nie rozpoznają ,a co dopiero jak coś poważnie zagraża życiu .
17. Dodane przez Pablo, w dniu - 30-11-2016 19:03
Do kom nr 3 od dr P(...) to sie odpier to jest lekarz z powolania (...) bardzo dobry lekarz
18. Dodane przez ktosik, w dniu - 30-11-2016 19:19
szpital leszczynski jest beznadziejny , mogę przytovzyc wiele faktów jak lezałem w szpitalu jakie sa pielęgniarki . to na pewno ich wina ze (...) zresztą to nie pierwszy przypadek , nawet jak mnie pogotowie przywiozło do szpital to te (...)miały pretensje ze je obudziłem !!!!!!!!!!!! nic nie warte lekarzyny i pielęgniarki , leszczyniacy wiedza bo nie sa głupi !!!! tak samo jak (...) zostawia krawiacych pacjentów podczas operacji i ucieka , moja matka o mało nie zeszła przez tego (...) !!!! niech to dziadostwo zamkną !!!!
19. Dodane przez pamiętamy, w dniu - 30-11-2016 19:29
zeszły rok i podobna sytuację.. na SOR zmarła nasza koleżanka a znieczulica w szpitalu jest nieludzka... wystarczy wejśc na jakikolwiek oddział i czuje się niechęć.. to nie leśna góra a masakra niesamowita...
20. Dodane przez Ona, w dniu - 30-11-2016 19:30
A ta pani z rejestracji co wyzywa ludzi o 4 nad ranem przy sobocie (...). Patologii jeszcze tam pracuje? Ja tak zostałam przyjęta.
21. Dodane przez Ania, w dniu - 30-11-2016 19:38
Do kom.14 anonim. Wykształcenie to nie wszystko. Wykształcony lekarz bez doświadczenia to nie lekarz. W dzisiejszych czasach mgr z przodu to może mieć każdy, co ma lepiej rodziców ustawionych. Lekarz oprócz wykształcenia to powinien być ambitny i z podejściem do pacjenta. Bo na SOr-ze w Lesznie to znieczulica i brak zaangażowania. Pacjenta traktuje się jako pozycje na liście do odfajkowania, a nie jak CZŁOWIEKA. Liczą się tylko liczby!!! Bo jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze! A do kom. 15 Jerzy, oczywiście, że nie musimy tylko przypominam Panu, że to my ich utrzymujemy z naszych podatków, więc wypadałoby żeby się trochę przyłożyli. To szpital jest dla ludzi,a nie ludzie dla szpitala.
22. Dodane przez ..., w dniu - 30-11-2016 19:43
może chodzi Ci o Pania (...)" ;)
23. Dodane przez polo, w dniu - 30-11-2016 19:58
Daleki jestem od wrzucania ludzi do jednego worka bo i w Lesznie są także przyzwoici lekarze oraz personel ale porównując podejście choćby w szpitalach w Poznaniu bo takie mam porównanie to daleko nam jeszcze oj daleko. A relacje znajomych, którym przytrafiły się "wizyty" w szpitalach na zachodzie to dla nas kategoria marzeń. A w większości chodzi tylko o "ludzkie podejście".
24. Dodane przez Jan, w dniu - 30-11-2016 20:02
To ze maja magister przed nazwiskiem nie świadczy o tym, ze potrafią dbać o doro pacjenta.W tym szpitalu nie ma czegoś takiego jak współpraca lekarz -pielęgniarki . Jakby byli za karę ,pracowali za karę.
25. Dodane przez kaska, w dniu - 30-11-2016 20:13
tak SOR to tragedia i odziały nie maja czasu do pacjentów jedyny odział w którym pracuja lekarze i pielęgniarki z powołania zawsze można porozmawiać z wspaniałymi lekarzami  
o pacjecie maja czas dla każdego to oddział onkologia
26. Dodane przez ewa, w dniu - 30-11-2016 20:21
Nie sądzę by coś się zmieniło przez ostatnie kilkanaście lat. Swego czasu pojechałam z synem do szpitala po upadku na lodzie, obawiałam się bo syn skarżył się na ból głowy. Dziecko po kilku godzinach w szkole odczekało ze mną na korytarzu w kolejce. W końcu decyzja lekarza, że należy przyjąć go na obserwację. Upłynęło kilka ładnych godzin, dziecko przerażone zabrano na pobranie krwi, pielęgniarka kłuła go nie wiem ile czasu, mnie nie wpuszczono, zobaczyłam tylko jak wynosi całe zakrwawione prześcieradło z kozetki. Pielegniarce nie udało się pobrać krwi, ale lekarz stwierdził, że on da radę. Kolejne kłucia bez efektu, chociaż nie efekt jest syn jako dorosły mężczyzna ma uraz do pracowników medycznych i trudno się dziwić. Dla mnie to nie ludzie to bezmyślne maszyny. Stres zakończył się dla syna infekcją, która spowodowała między innymi wymioty. Dziecko zostało samo sobie pozostawione w łazience, a ja myślałam, że jest pod dobrą, fachową opieką, ale to jeszcze nic, bo lekarz próbował znależć przyczynę i w zasadzie czułam się winna, że syn jeszcze ma migdały i wyrostka też nie ma wyciętego, jak to możliwe. Najlepiej usunąć wszystko wtedy nie ma tyle możliwości i nie trzeba wysilić umysłu. Po moich usilnych namowach i żądaniach wykonano badanie tomografem i w sobotę, w zasadzie zabrała go na własną odpowiedzialność. Moje 2 noce nie przespane i trauma dla dziecka pewnie do końca życia. Kolejnym przykładem z mojego podwórka jest pobyt krewnej w sędziwym wieku, która po upadku miała uraz biodra, kiedy lepiej już było z biodrem, nikt nie przewidział, że w nocy pacjentka może wypaść w łóżka, ale o tym dopiero dowiedzieliśmy się od pacjentów z pokoju. Niestety pobyt zakończył się tragicznie. Rozumiem, że specyfika tej pracy jest bardzo trudna, ale to też ludzie, którzy ją wykonują powinni być w jakiś sposób dopierani, samo wykształcenie to nie wszystko, trzeba jeszcze mieć do tego zawodu powołanie. Literki przed nazwiskiem o niczym nie świadczą niestety.
27. Dodane przez pex, w dniu - 30-11-2016 20:35
Ludzie,a co byscie pisali gbyby najbliższy SOR był w np.Wrocławiu?szczegółów nie znacie,własciwie to wiecie co wam napiszą czyli NIC a smarujecie wyroki ale jak którys z waszych bliskich zaniemoże bo świeta blisko to gdzie jedziecie??gdzie dzwonicie po pomoc?????HALOOOO!!wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma więc w razie potrzeby omijajcie leszczyński szpital i walcie jak w dym do Rawicza czy innej Wschowy a potem wasze zachwyty o fachowości tamtejszych SOR przelejcie na strony chćby elki.pl
28. Dodane przez ja, w dniu - 30-11-2016 20:37
a teraz wywalili NAFIS bo się wyróżniał od oddziałów tego szpitala i stworzą sobie oddział na wzór pozostałych zawsze mogą napisać że szpital robił co mógł
29. Dodane przez Kasia, w dniu - 30-11-2016 20:46
szpital sam nie wie co pisze spójrzcie na godziny ludzie etyka lekarska tłumaczycie się dyżurami 24h ale to wy podjęliście decyzje waszego oddania dla innych brak mi słów piszecie o tragedii jak o chlebie powszednim prawda jest taka ze sama jestem mamą reanimowałam syna dwukrotnie ambulans zjawił się gdy syn był w pełni świadomy i w pełni funkcji życiowy 10 razy dzwoniłam 10 razy 100 pytań do przesada adres i jedziemy resztę załatwiam już na miejscu ratownicy gdzie lekarz gdzie sprzęt czemu nie od razu wyjazd na szpital w karetce też można prowadzić reanimacje nic dodać nic ująć daleko wam do unii daleko do tego by ludzie wam ufali sami sobie winni nie my...gdzie opieka zachowanie diagnostyka??????? dziś nie było by tego co tu klikacie dziś dzieci miały by mamę brata ukochaną partnerkę żonę kobietę tragedia sami sobie zaprzeczacie 2 ambulans bo ??????????? ale tak to jest lekarz ksiądz policjant urzędnik sędzia z takimi szary człowiek nie ma szans ale nie zamkniecie ust ludziom którzy nie studiowali medycyny którzy być mało wiedzą ale świadomi są że mogli żyć oboje oboje mieli szanse by nadal żyć taka jest prawda mniej gadania więcej czynienia prawdą jest że rodzimy się po to by umrzeć ale każdemu z nas Bóg dał złotą godzinę czas to wy jako ludzie wykfalifikowani nie byliście przygotowani odpowiednio nie my specjaliści lekarze z jakiego tytułu niesienia pomocy??????? czy prywatnych klinik gabinetów itd... bo pensja państwowa to tylko lata które mijają by była emerytura. cała prawda o was to ze alkoholik też człowiek rozbita głowa tomograf dziecko bez funkcji życiowych które powraca po reanimacji sala dla chorych oczekiwanie na badanie szokujące ale prawdziwe rzeczywistość która boli czas na zmiany czas pogodzić się z tym ze popełniliśmy błąd powiedzieć głośno oni mogli żyć
30. Dodane przez Podroznik do 23, w dniu - 30-11-2016 20:56
Polecam szpitale na zachodzie, zwłaszcza w GB, gdzie każdy uraz leczą paracetamolem, o rentgenie można pomarzyć;)
31. Dodane przez Jan, w dniu - 30-11-2016 21:11
Zachwile będzie przeprowadzony AUDYT przez ministerstwo i głowy polecą !!!
32. Dodane przez ludzie, w dniu - 30-11-2016 21:26
To tragedia , było by mi bardzo ciężko. 
Ale dramatem jest również (...)
33. Dodane przez bb, w dniu - 30-11-2016 22:20
Zmarł Wam ktoś na rękach? Piszecie bzdury powtarzane przez życiowych nieudaczników. Zapewniam Was, że dla żadnego z ratowników to nic przyjemnego taki zgon. Nikt z Was nie myśli ile wątpliwości tym ludziom przychodzi później do głowy - byle dowalić. Normalnie banda frustratów. Więcej empatii a wszystkim będzie żyło się lepiej.
34. Dodane przez guzik, w dniu - 30-11-2016 22:25
ten szpital spada na psyI WIECEJ GADAC TO BRAK SLÓW ....
35. Dodane przez GUZIK, w dniu - 30-11-2016 22:30
BRAK SLÓW I TYLE !!
36. Dodane przez uyht, w dniu - 30-11-2016 22:33
dziecko było martwe i ratowano matkę. Nastąpiło nagłe zatrzymanie krążenia czyli zatrzymanie akcji serca, a w konsekwencji zatrzymanie krążenia krwi.W pewnych sytuacjach na pomoc jest za późno. Tylko dlaczego ginekolodzy nie badają u ciężarnych stanu serca czy nie jest obciążone ciążą, wtedy może można byłoby zapobiec takiemu nieszczęściu.A zdarza się to coraz częściej.
37. Dodane przez Ona, w dniu - 30-11-2016 22:41
Dwa miesiące temu niestety musiałam wzywać karetke do dziecka które się uderzyło i straciło przytomność i nie chciało się obudzić. Na moje pytanie czy przez takie coś w śpiączkę dziecko nie wpadnie , dostałam odpowiedź od Pana sanitariuszka że ZA DUZO SIE TVNU NAOGLADALAM!!
38. Dodane przez Ana, w dniu - 30-11-2016 22:47
To sie nadaje do programu UWAGA!!! Trzeba nagłośnić to co sie dzieje w szpitalu!!! Moze ktoś sie tym zajmie !!!! W tym szpitalu poprostu strach sie znaleźć !!
39. Dodane przez Izabela, w dniu - 30-11-2016 22:51
Jaki lekarz był na miejscu????lekarz kontaktował się tylko i wyłącznie telefonicznie po 10 min od interwencji tel i w pierwszej karetce która zajechala do Kasi, karetka nie posiadała noszy,a potem podjechala 2 karetka no i miała nosze dla ciężarnej, ale za późno... Gdzie był lekarz jak podejmowano zgłoszenie i dlatego tak długo trzeba czekać na karetkę.... Nawet ta wlasciwa bez lekarza dla ciężarnej ---
40. Dodane przez DonCorleone, w dniu - 30-11-2016 23:13
Byłem na leszczyńskim oddziale SOR i mama jak najgorsze doświadczenia, lekarza doktor G. potraktowała mnie jak idiotę...nie polecam!
41. Dodane przez LUKI, w dniu - 30-11-2016 23:14
Ten szpital to brak słów .Lekarze pracują jak za karę lekcewarza chorych i glupie komentarze głównie na sor.Brak slow.Ile to jeszcze musi się stać tragedii by wkoncu się dzieli za ten szpital
42. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 30-11-2016 23:37
SOR w Leszczyńskim szpitalu to wielka pomyłka. Korzystałem z pomocy i oby nigdy więcej.
43. Dodane przez jajajajaj, w dniu - 01-12-2016 00:23
Na SOR panuje spychologia. I w sumie nie do końca się dziwie. Bo uderzmy się w pierś i spójrzmy prawdzie w oczy. Człowiek się nie leczy, ani u rodzinnego ani nigdzie. Dopiero jak coś wyskoczy i wydaje mu się że umiera no to szybko leci na SOR i oczekuje się cudów. Ja rozumiem ze są nagle wypadki, ale niestety często podejrzewam jest tak, że ludzie zgłaszają się na SOR z pierdołami, tylko dlatego że 2 dni wcześniej nie chciało mu się iść do rodzinnego, bo może przejdzie, a jak sie troche nasiliło, no to szybko na SOR. Takie darmowe specjalistyczne leczenie. Nic bardziej mylnego. Na SOR mają za zadanie przywrócić i podtrzymać podstawowe funkcje życiowe, a nie cudownie uzdrawiać ludzie. Dlatego na SOR to najczęściej usłyszysz odpowiedź na objawy: Kłuje Pana w klatce i ma Pan zawroty głowy?, to proszę Pana, te wasze roczniki to są takie kiepskie.... ledwo zaboli i zakłuje to juz na SOR lecicie. Ja to nie wiem co bedzie za kilka lat..... sami wymyslacze chorób. Następnie zrobią Ci EKG, podstawową morfologie krwi i skoro serce bije, gość kontaktuje no to do domu !!!! Diagnoza: 
To proszę Pana przez stres Pana kłuje w klatce i kręci sie Pnu w bani. Zastrzyk i do domu. Ewentualnie kroplówka z soli. Normalnie rarytas.  
Moim zdaniem nie jest winny SOR, a cały system Opieki Zdrowotnej i często my, pacjenci, ktorzy wymagamy cudów bo początkowe objawy występujące najczęściej długo przed wizytą na SOR zostały OLANE. Musimy oduczyć się o przeświadczeniu że SOR wyleczy wszystkie nasze choroby, bo tak nie jest. Ja osobiscie jestem za leczeniem prywatnym, z tym ze boli mnie, że zabierają mi 1/3 wypłaty tj. ponad 1000zł/mc na zdrowotne, społeczne i inne, a na NFZ wyleczyć się jest ciężko. 
Powiem tak, byłem kilka razy na SORze i SZCZERZE WSPÓŁCZUJE TYM LEKARZĄ TAM. Lekarka osłuchuje dziecko, a matka rozmawia na cały głos z koleżanką, że córka się źle poczuła i są na SORze. Ludzie, są pewne kanony przyzwoitości....
44. Dodane przez Lemi, w dniu - 01-12-2016 01:22
Ja kilka lat temu trafiłem na SOR Leszno... wtedy trafiła tam 16-letnia dziewczyna co wbiegła pod samochód (niestety zmarła), ale dla lekarzy i pielęgniarek nie było najważniejsze jak jej pomóc ale gdzie byli jej rodzice. Ona miała 16 lat nie 10! Była po jakiś egzaminach - młodzież się bawi i szaleje... ale czy to ważne? Personel szpitala jest od tego aby ratować życie a nie rozliczać rodziców!!!
45. Dodane przez Wojciech, w dniu - 01-12-2016 06:24
Do kom. 38 .będzie UWAGA. !!!!!!
46. Dodane przez grek, w dniu - 01-12-2016 07:07
Nasz dyro lubi byc medialny.na wszystkie remonty i pierdoly kasę ma a na podwyżki dla najmniej zarabiających to nie ma i nie chce dać!
47. Dodane przez Do nr 43, w dniu - 01-12-2016 07:21
Nawet jeśli ktoś ma 17 lat, 11 miesięcy i 29 dni, to jest niepełnoletni i zgoda rodziców na leczenie jest KONIECZNA.
48. Dodane przez mrtin, w dniu - 01-12-2016 07:49
Ja jestem za dowolony z szpitala w lesznie, ludzie ogarnijcie sie!!! co by sie nie dzialo wy wciaz narzekacie. zly chodnik zla fontanna zle cos tam. masakra. idzicie lepiej na tory albo skaczcie z wiaduktu skoro wam zycie takie ciezkie, troche optymizmu! Usmiechu na twarzy.
reklama
49. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 01-12-2016 08:18
Proszę dziennikarzy radia o zbadanie sprawy. Czy to prawda że karetka, przyjechała po 40 min. Czy w karetce nie było lekarza oraz noszy i musiała przyjechać druga karetka. Należałoby zbadac i napisać prawdziwy przebieg zdarzeń.
50. Dodane przez zly, w dniu - 01-12-2016 08:28
jakis czs temu przebywal tam ojciec chory na raka, jednej z nocy dostal zawal nikt nieraczyl nawet powiadomic jadac nastepnego dnia w odwiedziny zastalem puste posprzatane lozko dopiero musialem biegac po lekarzach by dowiedziec sie co stalo sie z ojcem laskawie sie dowiedzialem ze trafil na intensywna ale lekarza doczekal sie dopiero rano a bole zglaszal juz o pierwszej w nocy (...) ojciec za jakis czas tak zmarl bo serce bylo juz za slabe na podanie chemi .wyrazy wspulczucia dla tego Pana i jego Dzieci
51. Dodane przez navi do 43, w dniu - 01-12-2016 08:36
w pelni zgadzam sie z toba. nie tylko ludzie sa winni,ale CHORY jest caly system. cztery lata temu chciano ze mnie zrobic inwalide na wozku (szpital w koscianie),tylko dlatego,ze NFZ wiecej placi za amputacje niz leczenie. nawet badania przez specjaliste nie przeprowadzono! tylko dzieki mojej determinacji i lekarzy jednej z poznanskich klinik moge dzisiaj grac z wnukiem w pilke. jazeli szpitale nadal beda musialy byc rentowne,to mozemy sie spodziewac wiekszej znieczulicy w szpitalach.
52. Dodane przez do 47, w dniu - 01-12-2016 09:09
zamiast ratowac czlowieka to szpital poszukuje rodzicow lub rodziny?! to jest chore!!! z pacjenta mozna zostac denatem !! paranoja???-nie,polska rzeczywistosc!
53. Dodane przez lucyfer, w dniu - 01-12-2016 09:17
ludzie ogarnijcie się! wydarzyła się straszna tragedia, to fakt. ALE.... (...) Pan Prokurator powinien sprawdzić bilingi z telefonów do kogo był pierwszy tel czy po karetkę czy do kogoś z rodziny. Bo opluwać wszystkich lekarzy, szpital czy zespół karetki łatwo, a wina tak samo leży po stronie rodziny i o tym wiedzą , ale żeby z zagłuszyć wyrzuty sumienia usilnie szukają winnych wśród innych. Już DOŚĆ ! świeć Panie nad ich duszami, a rodzina ze świadomością prawdy i wyrzutami własnego sumienia będzie musiała żyć. Szkoda tej żyjącej trójeczki
54. Dodane przez Lukas, w dniu - 01-12-2016 09:52
Pracownicy tego szpitala mają wyje... na chorych :/ często sam byłem świadkiem znieczulicy, lenistwa i nierzadko niekompetencji. młody lekarz sam mnie powiedział że sami dużo by zmienili, ale co oni mogą ... starzy wyjadacze nic nie zmienią...
55. Dodane przez RZYTYS, w dniu - 01-12-2016 10:18
Z pewnością warto zastanowić, czy leszczyński SOR jest wyposażony w bardzo pomocny sprzęt. np. system kompresji klatki piersiowej LUCAS? Z jednej strony inwestuje się wiele milionów w oddziały a z drugie być może (tego nie wiem) brakuje podstawowego sprzętu. Tradycyjnie logiki w tym wszystkim brak. Przerażające jest to wszystko. Szkoda kobiety i dzieciątka...
56. Dodane przez Polka, w dniu - 01-12-2016 10:34
Nie można pisać że wszyscy lekarze z SOR -u są tacy sami !!! Ale niestety miałam niefajny przypadek pół roku temu. Żałuję tylko, że tego nie zgłosiłam. W sobotę koło 20 pojechałam z 6 miesiecznym synkiem na SOR ponieważ miał gorączkę i biegunkę ( dodam, że dosłownie co 20 minut). Przyjął nas młody lekarz i twierdził że jakiś wirus. Przepisał syrop i do domu. W nocy jednak z dziecko zaczęło mieć drgawki i ogólnie coraz gorzej z nim było. Pojechałam sama na SOR , chwilę czekałam aż Pani Pielęgniarka wstanie i oburzona ( poznała mnie)mówi "o co znów chodzi?????!!!" Powiedziałam co z dzieckiem a ona podniesionym głosem " od razu mu nie przejdzie" . Wkurzyłam się i powiedziałam że chcę z lekarzem rozmawiać a nie z nią! Na szczęście był miły , starszy lekarz, który od razu powiedział, że trzeba z małym do szpitala. Spędziliśmy tam dwa tygodnie. Gdybym pojechała z dzieckiem do domu nie wiem co mogło by się stać ...!!! Dziecko przez 2 dni miało prawie 40 stopnie gorączki.... Więc są lekarze z wiedzą , doświadczeniem i ludzką podchodzą do pacjenta a niestety są też tacy jak w tym przypadku..
57. Dodane przez ewa, w dniu - 01-12-2016 10:51
SZpital w Lesznie to porażka!!! Pomocy może udzilą jak juz musza ale najbardziej im wychodzi obrażanie ludzi!! Chamstwo i brak kultury ze strony lekarzy i pielegniarek to dwa slowa najlepiej okreslajace szpital w LESZnie
58. Dodane przez Gulgot Jarosz, w dniu - 01-12-2016 10:53
Jak to powiedziała piguła : wszystko by było dobrze, gdyby nie ci pacjenci. Jamen.
59. Dodane przez Góra, w dniu - 01-12-2016 10:54
LUDZIE , nie wiecie co piszecie ,opluwając szpital. 
Nie jest tak źle w Lesznie . 
A co byście na miejscu Góry mówili , żadnej pomocy i wszędzie daleko !?
60. Dodane przez JA, w dniu - 01-12-2016 11:37
PRZYJECHAŁAM NA SOR W LESZNIE Z KRWOTOKIEM Z DRÓG RODNYCH. PRZYJĘLI MNIE DOPIERO PO 1,5 GODZINACH PO TYM JAK DOSTAŁAM .... ŻE IM KRZESŁO I PODŁOGĘ ZABRUDZIŁAM. WIĘKSZOŚĆ (OCZYWIŚCIE NIE WSZYSCY) LEKARZE BEZNADZIEJNI. AŻ STRACH TAM IŚĆ NA PORODÓWCE. MAM NADZIEJĘ, ŻE ZDĄŻĘ DO POZNANIA.
61. Dodane przez PAC, w dniu - 01-12-2016 12:16
Personel szpitala TRAGEDIA!!! 
Jedna wielka Arogancja, brak choć odrobiny empatii, pretensje że ktoś śmie im przeszkadzać!!! Zmęczeni pracą - może pora na zmianę zawodu...
62. Dodane przez ilona, w dniu - 01-12-2016 12:16
Ja w ciąży trafiłam do Leszna do szpitala bardzo żle się czułam leczę się w Poznaniu ale pomyślałam że jak tak się żle czuje to pojadę tutaj in żałuje do dzisjaj że pojechałam lekarz który miała dyżur na ginekologi F.pyta się mnie o lekarza prowadzącego powiedziałam że z Poznania to po co pani tu w ogóle przyjechała jak ma pani lekarza z Poznania ,ja odpowiedziałam że się żle czuje i jestem w ciąży zbadał mnie i powiedział że ciąża jest zagrożona ale nie grozi poronieniem nie zatrzymał mnie na oddziale powiedział że mam sobie sama poradzić i za dwa dni poroniłam potraktował mnie jak śmiecia wiedządz że wcześnie poroniłam cztery razy
63. Dodane przez ja, w dniu - 01-12-2016 12:19
Pracowałam w ty Szpitalu odeszłam trochę mi się pewne kwestie nie podobały pracują tam ludzie z powołania i nie z powołania zapewniam że ludzkie życie ratuje się zawsze za wszelka cenę i robi to ten szpital masę istnień uratował .Co do obsługi pacjenta to wiele do życzenia u powtarzam niektórych pracowników no ale ludzie są wszędzie mili i niemili pacjenci nie są też bez skazy zawodzi czasem system karetka jechała 15 minut brak od razu reanimacji wszystko się składa na te tragiczne wydarzenie kondolencje dla rodziny poczekajmy na wyniki sekcji.Uczmy się reanimować .Do mojego wnuka karetka przyjechała nawet może nie pięć minut uratowali ratownicy mu życie Dziękuję
64. Dodane przez Roman, w dniu - 01-12-2016 12:20
Do Kom 40 Jak jesteś idiotą a o tym niewiesz to lekarz postawił dobrą diagnozę.
65. Dodane przez ..., w dniu - 01-12-2016 12:23
w każdej karetce są nosze i nie ma możliwości żeby ich nie było! na cały powiat leszczyński od hersztupowa po potrzebowo (w lini prostej ok 50 km koło wschowy) są 4 karetki wzywając karetke bo od tygodnia boli brzyszek a dziś bardzij jesteście państwo wspólwinni że w momentach gdzie ktoś rzeczywiście potrzebuje pomocy nie ma kto przyjechać bo wszyscy są na wizytach które powinniście państwo załatwić w własnym zakresie bądź wezwać lekarza rodzinnego na wizytę domową. to że wam powie że nie przyjedzie to nadal nie jest powód żeby wzywać karetkę i zabierać szanse na szybką pomoc ofiarą wypadków boć innym znajdującym się w stanie nagłego zagrożenia życia. przerażająe jest to że sądzicie państwo że wszyscy zwiazani z meycyną działają na szkode pacjenta! zapewnieam że tak nie jest tylko większośc ktoa miała by coś do powiedzenia w temacie i czyta te lamenty nie widzi zasadności dyskusji i głupkami którzy wiedzą lepiej bo widzieli 2 ocinki na dobre i złe i na sygnale... też warto wspomnieć że oprócz wezwania pomocy to państwo w czasie zanim przyjedzie kttoś na pomoc trzymacie we własnych rękach życie bądź zdrowie poszkodowanych i możecie się wykazać woimi zdolnościami mądrościami i umiejętnościami pomocy drugiemu człowiekowi!
66. Dodane przez Jaca, w dniu - 01-12-2016 13:06
Do kom 62 napisz który to był to porozmawiam z nim w cztery oczy ????,
67. Dodane przez źle jest, w dniu - 01-12-2016 13:16
A czy te pielęgniarki tam "za karę" pracują - bo mam takie wrażenie. Należy pracowników zweryfikować, natychmiast. 
Mgr to pryszcz teraz każdy to ma.
68. Dodane przez Do 67, w dniu - 01-12-2016 13:51
W WSZ w Lesznie jest brak personelu. Na dzień dzisiejszy na gorąco przyjmą spokojnie kilkanaście osób. Dyrektor musi trzymać wszystkich pracowników bo dojdzie do sytuacji, że będą oddziały zamykać z powodów braków kadry. Kwestia podejścia do pracy, ludzi to inna sprawa. Aczkolwiek wystarczy wyjść na ulicę i zobaczyć ilu tak naprawdę Polaków ma zadowoloną minę. Nic dziwnego, że w tej ciężkiej pracy, gdzie ma się do czynienia też z ludźmi - również tymi niezadowolonymi z ulicy. Kwestia wymagań pacjentów i roszczeniowość to już zadanie dla naukowców. Jak to mówił Marszałek Piłsudski: "Naród wspaniały. Ale Naród...". Zastanów się czy ty zawsze jesteś zadowolony i z takim zadowolenie chodzisz do pracy, witasz się ludźmi, idziesz spać itp. Otóż to...
69. Dodane przez pacjent, w dniu - 01-12-2016 14:09
przestancie z tym tytułowaniem sie mgr! na palcach jednej reki mozna tam was policzyc. troche skromnosci ludziska.
70. Dodane przez eskulap, w dniu - 01-12-2016 14:33
ojojoj jaki ten Leszczyński szpital zły ! nieudolni lekarze, wredne pielęgniarki, ogólnie według niektórych kom. to nie kadra medyczna tylko pewnie kowale. Tylko psioczyć i narzekać. Jak tak źle to leczcie się w ościennych miejscowościach. Ale NIE !! ponarzekam a jak trwoga to co, zadzwonicie po pogotowie i będziecie czekać na cud. Zacznijmy dbać o zdrowie, idźcie raz w roku do lekarza pierwszego kontaktu, zróbcie badania, bo jak mawiają LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ NIŻ LECZYĆ, bo czasem jest za późno. Z gorączką do pracy, bo szef będzie zły. Po pracy do domu bo obiad, bo dzieci, bo mąż czy żona .... i co??? a wieczorem skoczymy na WIECZORYNKĘ coś zapiszą i oczekując nocą cudu biegną rano do pracy. A potem kom. źle mnie przyjęli, g...o zapisali bo nie pomogło itd.CEGYT
71. Dodane przez mieszkaniec Góry, w dniu - 01-12-2016 14:46
I tak macie lepiej niż my bo MACIE SZPITAL - jaki by niebył...
72. Dodane przez zielony, w dniu - 01-12-2016 15:53
Lekarz specjalista medycyny ratunkowej jak to brzmi,a przecież w Lesznie karetki obsadzają ratownicy medyczni taka jest decyzja Dyrekcji Szpitala wychodzi taniej.Czyżby coś się zmieniło w tym zakresie?
73. Dodane przez RADNA DO ROBOTY, w dniu - 01-12-2016 16:32
Nawet jak w końcu zrobią to nieszczęsne rondo, to dojazd do szpitala będzie syfiasty. Ktoś bardzo 'mądry' dał pozwolenie i na Kiepury są 3 przychodnie. To powoduje nienormalne natężenie ruchu, w efekcie trudny dojazd do szpitala. Jedynym dobrym rozwiązaniem jest zbudowanie drogi do szpitala od ronda i ul. Portugalskiej.
74. Dodane przez zly, w dniu - 01-12-2016 17:20
Widze ze prawda o lekarzach pana kontrolujacego te komentarze w oczy kole nimusisz tego puszczac na strone ale zostawiam do wlasnych przemyslen?
75. Dodane przez dgr, w dniu - 01-12-2016 20:38
Ważne , ze w ogole jest szpital bo w Gorze to juz prawie nic nie ma
76. Dodane przez Xyz, w dniu - 01-12-2016 21:09
Do kom.8 ;pies jest lepiej traktowany,poniewż kliniki/lecznice/gabinety weterynaryjne są sprywatyzowane , wiec nie ma co porównywać ze szpitalem
77. Dodane przez do 74, w dniu - 01-12-2016 21:18
W samo sedno - zgadzam się z Tobą
78. Dodane przez Polityk, w dniu - 01-12-2016 22:03
wzywajcie ludziska karetki do pierdół - to juz nikt nie pojedzie na czas do reanimacji. Zrobic odpłatność za nieuzasadnione wezwanie pogotowia !!!! Odpłatność za chodzenie z byle czym na SOR !!!! Skarb Państwa szybko wyjdzie z długu publicznego!!!
79. Dodane przez Zapraszam do Gostynia, w dniu - 01-12-2016 23:04
W Gostyniu posiedzicie 2 h na izbie przyjęć nim Was lekarz zbada.Uwierzcie może być gorzej.Tak jak jest w Gostyniu.Ostatnio słyszałam że pewien Ukrainiec , który potrzebował pomocy powiedział że gostynski szpital jest super i opieka też ,u nich to masakra.Myślę że Ci z Etiopi też tak by powiedzieli.W czym problem?? że my chcemy tak jak na zachodzie a szpital na wschodzie??Niby Leszno i Gostyń na zachodzie ale jaki punkt odniesienia??
80. Dodane przez mądre i prawdziwe, w dniu - 02-12-2016 10:17
(...)warto wspomnieć że oprócz wezwania pomocy to właśnie MY w czasie zanim przyjedzie ktoś na pomoc trzymamy we własnych rękach życie bądź zdrowie poszkodowanych(...)
81. Dodane przez Monika, w dniu - 02-12-2016 15:29
Zmarła matka i dziecko tragedia dla rodziny ogromna. 3 dzieci straciła najważniejszą osobę a wy potraficie pisać tylko o sobie? Trochę szacunku dla zmarłej i jej rodziny. Jeśli nie podoba Ci się w leszczyńskim szpitalu to lecz się gdzieś indziej.
82. Dodane przez Magda, w dniu - 02-12-2016 23:27
Również uważam że leszczyński szpital to jakieś totalne nieporozumienie. Jeździłam od szpitala do szpitala i nikt nie chciał nas przyjąć. W Lesznie było to samo. Usłyszeliśmy że nie mają wolnych łóżek a lekarz okazał sie zwykłym (...), który z ironicznym uśmieszkiem powiedział nam że to nasz wybór czy czekamy godzinę na wyniki ale oni i tak nas nie przyjmą czy od razu sobie idziemy. Nie wspomnę juz o tym ze wchodząc na SOR zobaczyliśmy chyba z siedem osób, które znudzone popijały kawkę, część drzemała i z wielką pretensją na nas popatrzyli ze raczymy im przeszkadzać w pogawędkach. Jestem bardzo zawiedziona tym szpitalem. Korzystam z jego usług pierwszy raz, ale mam nadzieję że więcej nie będę do tego zmuszona. Nie polecam tego szpitala.
83. Dodane przez do 78, w dniu - 03-12-2016 09:24
MĄDRALO?! a za co składki płacimy co??? za darmo nikt nas nie obsługuje. Sama jestem przykładem NIEUDOLNOŚCI LEKARZY Z GINEKOLOGII W LESZNIE . Musiałam jechać do Poznania aby ratować sobie życie .Szanowny (...) może zabierze się za ''swój''oddział bo kobiety to nie krowy!!! Należy im się godna opieka i leczenie a pana (...) ZDYMISJONOWAĆ!!!
84. Dodane przez TMP, w dniu - 03-12-2016 13:49
Ja też nie mam wątpliwości co do tego, że szpital (czytaj lekarze) uczynił wszystko co w jego mocy... Osobiście rok temu przechodziłem w leszczyńskim szpitalu operację, a w tym roku złamałem nogę i szpital, a właściwie lekarz ortopeda doprowadził mnie do sprawności. Hejt niestety jest wszechobecny...
reklama
85. Dodane przez ela, w dniu - 03-12-2016 19:59
Zamknąć szpital moje dziecko też wykończył i teraz jest i aniolkow
reklama
86. Dodane przez adax, w dniu - 05-12-2016 22:26
do 78. 
CZŁOWIEKU TY MASZ COŚ Z GŁOWĄ,PRZECIEŻ NIKT NIE WZYWA KARETKI DLA ZABAWY !!!!!
87. Dodane przez ... ktos, w dniu - 12-12-2016 15:22
Tak czytam Wasze komentarze .. i sie zastanawiam skad w ludziach tyle złości i zawiści oddz, SOR jak brzmi jego nazwa ma ratowac zycie ludzkie a nie zajmowac się pacjentami którzy np maja bolący palec od tygodnia a są i tacy pacjenci .. wtedy ów "chory uważa się za bardzo chorego i najwazniejszego i nawet jeśli ktoś trafia z urazem czaszkowo-mózgowym to dla tego osobnika to jest nic bo jego paluszek jest w tym momencie najważniejszy .. totalny egoizm ludzki.. zauwazcie ludzie ,że sor przyjmuje chorych z okolic Kościana , Wschowy Góry (w ktorej nie ma szpitala) a na dobe przyjmuje do 100 pacjentow uwazacie ,ze personel NIC nie robi?dlaczego nie winicie dyrekcji szpitala za złe prowdzenie jednostki za brak personelu lekow sprzetu tylko jedziecie jak po szmacie ludziom ktorzy mimo tego niosa Wam pomoc? Macie wybór ... inne szpitale inne miasta rejonizacji nie ma . Zastanowcie sie na soba... Myslicie ,ze jak człowiek umiera tym bardziej młody to personel ma to gdzieś ? ze ich to nie rusza ? tak jak ktoś wyzej proponowal isc na sor 24 stac z boku lub podejmowac decyzje i pomagac jesli czlowiek jest bezsilny.. Jesteście żałośni egoisci
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj