POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.PL
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Lutego 2018
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Cezary,
Konstancjusz,
Maciej, Małgorzata
Do końca roku 309 dni.
Start arrow Reklama arrow Stabilność i dynamika
Nowe logo LINK4
Stabilność i dynamika
21.12.2016. Radio Elka

Po siedmiu latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (LINK4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej - z chęci odświeżenia wizerunku i nowym pozycjonowaniem.
 
Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 - bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.

elementy.jpg

- Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4 -
powiedział Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.

Jak zmieniało się logo LINK4 od 2003 roku
lata.jpg

- Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników LINK4 - powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną rozpoczęło w 2003 roku. Obecnie LINK4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne, a firmom ubezpieczenia majątkowe z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji: przez telefon, internet, u agentów, brokerów, w bankach i sieciach handlowych.
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaMaruszewo 57
Sulejewo gmina lipnoLeszno 399000
Działki budowlane 95... Jezierzyc... 37500
Własne mieszkanieLeszno 212000
Dom zatorze okazja Leszno 595000
Najnowsze ogłoszenia MOTO.ELKA.PL
Passat b6Długie st... 16900
Toyota corolla 2007 ... Wschowa 16000
Zadbany opel fronter... Wschowa 11500
Tanie auta z niemiec... Rawicz 6250
Mazda 6żegrówko 7000
kawaczyherbata.png
reklama
reklama