POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.PL
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
11
Grudnia 2017
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Julia, Stefan,
Waldemar
Do końca roku 20 dni.
Start arrow Reklama arrow Stabilność i dynamika
Nowe logo LINK4
Stabilność i dynamika
21.12.2016. Radio Elka

Po siedmiu latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (LINK4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej - z chęci odświeżenia wizerunku i nowym pozycjonowaniem.
 
Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 - bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.

elementy.jpg

- Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4 -
powiedział Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.

Jak zmieniało się logo LINK4 od 2003 roku
lata.jpg

- Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników LINK4 - powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną rozpoczęło w 2003 roku. Obecnie LINK4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne, a firmom ubezpieczenia majątkowe z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji: przez telefon, internet, u agentów, brokerów, w bankach i sieciach handlowych.
 
    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
Najnowsze zdjęcia czytelników  
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Promocja!!! iii etap... Dąbcze 299900
Jedyny taki dom wyko... Dąbcze 389000
Mieszkanie do wynaję... Leszno 900
Skorzystaj z ostatni... Leszno 299900
DziałkaKąkolewo 168000
Najnowsze ogłoszenia MOTO.ELKA.PL
Skup aut za gotowke,... Leszno do neg zł
SamochódLeszno 52000
Toyota avensis 2.0 d... Włoszakow... 5300
Cinquecento 704 youn... Kościan 1200
Seat ibiza 2004r. 1.... śmigiel 9400
kawaczyherbata.png
reklama
reklama