POLITYKA PRYWATNOŚCI ELKA.PL
X
W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki cookies. Używamy cookies, żeby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze. Stosujemy cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze. W każdej chwili mogą Państwo zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje dotyczące stosowania cookies, w tym możliwości dokonania zmiany ustawień w zakresie cookies znajdą Państwo w naszej "Polityce Prywatności" ZAMKNIJ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
17
Sierpnia 2017
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Angelika, Anita,
Eliza, Jacek,
Joanna, Miron,
Zawisza, Żanna
Do końca roku 136 dni.
Start arrow Reklama arrow Stabilność i dynamika
Nowe logo LINK4
Stabilność i dynamika
21.12.2016. Radio Elka

Po siedmiu latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (LINK4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej - z chęci odświeżenia wizerunku i nowym pozycjonowaniem.
 
Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 - bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.

elementy.jpg

- Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4 -
powiedział Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.

Jak zmieniało się logo LINK4 od 2003 roku
lata.jpg

- Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników LINK4 - powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest pionierem i liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Swoją działalność operacyjną rozpoczęło w 2003 roku. Obecnie LINK4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne, a firmom ubezpieczenia majątkowe z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji: przez telefon, internet, u agentów, brokerów, w bankach i sieciach handlowych.
 
    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
Najnowsze zdjęcia czytelników  
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Lokal handlowo- usłu... Miejska g... 1000
Zamieszkaj w swoim w... Gostyń 329900
Zamieszkaj w swoim w... Leszno 299900
Dom w zabudowie dwur... Leszno 399900
61 m mieszkanie z og... Leszno 199900
Najnowsze ogłoszenia MOTO.ELKA.PL
Seat cordoba, 2002... Leszno 3000
Corsa c 1, 7 dti 75k... Krzemieni... 5600
Volkswagen passatCzernina 12000
Opel zafiraLeszno 5400
Auto do ślubu Leszno 1
kawaczyherbata.png
reklama
reklama