Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Referendum nie będzie, za mało podpisów

Schaschner zapowiada start w wyborach

Referendum nie będzie, za mało podpisów

13.03.2017. Radio Elka, Jarek Adamek

Nie dojdzie do zapowiadanego w styczniu referendum w sprawie odwołania Łukasza Borowiaka z funkcji prezydenta Leszna. Kamila Schaschner, liderka grupy „Leszno dla mieszkańców” przyznaje, że nie udało się jej zebrać wymaganego minimum 5 tysięcy podpisów pod wnioskiem. Jednak nadal chce walczyć z Borowiakiem – tym razem w wyborach.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W styczniu Kamila Schaschner złożyła u Komisarza Wyborczego zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia referendum w sprawie odwołania prezydenta Łukasza Borowiaka. Kolejnym etapem było zebranie ponad 5 tysięcy podpisów pod
wnioskiem. Kamila Schaschner przyznaje, że nie udało się jej zdobyć takiego poparcia. -Nie udało się zebrać 5.000 głosów bo mieszkańcy są mało aktywni - odpowiedziała na pytanie Radia Elka.

Za swój sukces uznaje natomiast obniżenie notowań Łukasza Borowiaka w jednym z portali zajmujących się tematyką samorządową. Inicjatorka referendum nie chce podać nawet przybliżonej liczby zebranych podpisów, ale zaznacza, że nawet gdyby udało się jej osiągnąć wymagany prawem próg to i tak jest przekonana, że referendum byłoby nieudane z powodu słabej frekwencji.

Jednak, jak zapewnia, nie składa broni, zaś nadzieje na zmianę wiąże z najbliższymi wyborami samorządowymi. -Przez 20 miesięcy będę pokazywać mieszkańcom miasta Leszna złą pracę samorządu i prezydenta - zapowiada - będę ubiegać się o prezydenturę miasta Leszna. W tym celu powołała fundację „Leszno dla mieszkańców”, czeka na jej rejestrację.

 
Komentarze (56)
1. Dodane przez MIOT, w dniu - 13-03-2017 21:15
nie uwielbiam Pana Borowiaka i dla mnie to jeden pies która partia będzie rządzić byle dobrze;) ale jak chcecie pokazywać złą pracę samorządu i prezydenta pokazujcie też dobra jeśli taka będzie miała miejsce mimo że wrodzy bądźcie też obiektywni w swoich zamiarach bo łatwo pokazać zło nie ujawniając dobra.
2. Dodane przez Z ostatniej chwili, w dniu - 13-03-2017 21:18
Już 8 kandydatów na prezydenta w Lesznie
3. Dodane przez piękna Sandra, w dniu - 13-03-2017 21:27
Ostatnio też myślę o rozpętaniu jakiejś afery i robieniu kariery politycznej. Jak inaczej może się wybić piękna i zgrabna leszczynianka, która pochodzi z biednej rodziny?. Polska to nie USA, to znaleźć młodego bogatego dla córki jest nierealne, albo to syn jakiegoś burmistrza-aferzysty lokalnego w powiecie, którego ściga skarbówka, albo tatusia przemytnika papierosów z lokalnej mafii, którego ściga prokurator i konkurencyjna mafia, albo synek niby biznesmena co zaciąga kolejne kredyty by pokazać, że stać go na nowe porsche, za to nigdy nie ma na wypłaty dla pracowników, no i wszyscy oni nauczeni są towarzystwa łatwych lasek, pojęcia ślub i wierność są im obce, natomiast cała reszta kawalerów to golce robiące za 2500 zł, fuj. Dlatego czuję, że rola posłanki z regionu leszczyńskiego jest dla mnie stworzona. Wkrótce o mnie usłyszycie. :)
4. Dodane przez ups, w dniu - 13-03-2017 21:28
Ból pewnej części ciała ... A skąd pieniążki na założenie fundacji? Z konta Malepszego? Czy lepiej się maskują?
5. Dodane przez PODKOŚCIELNY, w dniu - 13-03-2017 21:51
Potwierdza się, że to referendum to pic na wodę i fotomontaż. Ta pani zrobiła sobie darmową reklamę a teraz próbuje dalej grać w tej samej tonacji.
6. Dodane przez Tak sobie myślę, że ..., w dniu - 13-03-2017 21:53
Fakt, iż ta pani zaoferowała emocjonalną amatorszczyznę i nadal brnie w ślepą uliczkę, nie zmienia faktu, że trochę powinna dać niektórym do myślenia. Wiadomo było od początku, że wiele osób nie będzie chciało podpisać się swoim imieniem i nazwiskiem, bo to mogło nieść niemiłe konsekwencje. Poza tym jeżeli ktoś ma stawać po przeciwnej stronie, to chociaż chciałby, aby nie kojarzono go z osobom, która nie jest gotowa na takie wyzwania. 
Lecz jeśli obecna władza będzie myślała, że ta wygrana "bitwa", gwarantuje jej wygrane kolejne wybory, to może się strasznie na takim podejściu zawieźć.
7. Dodane przez endriu, w dniu - 13-03-2017 22:02
Sandra masz mój głos:)
8. Dodane przez adam, w dniu - 13-03-2017 22:03
Z dobrze poinformowanych źródeł słyszałem, że tej Pani udało się zebrać około 100 (słownie: sto) podpisów.
9. Dodane przez kornik, w dniu - 13-03-2017 22:24
Gratulacje dla Prezydenta Borowiaka - rządzi Pan tak dobrze, że nawet nie udało się zebrać podpisów celem rozpisania referendum. To tylko wzmocni Pana pozycję.
10. Dodane przez BEZAN, w dniu - 13-03-2017 23:23
NIECH SIE PANI NIE KOMPROMITUJE,NIEKTRE FANTAZJE PODLEGAJA PPOD LECZENIE PSYCHIKI.
11. Dodane przez Do sandry, w dniu - 13-03-2017 23:29
Kogo masz na myśli lokalnego przemytnika papierosów ? Jestem ciekaw czy myślimy o tym samym
reklama
12. Dodane przez kowal, w dniu - 13-03-2017 23:29
Przewodnicząca koła gospodyń wiejskich to najlepsze stanowisko dla tej babki. Kompromitacja po całej linii. Łukasz B. to najlepszy prezydent jaki do tej pory był.!!! Tylko malkontenci i zazdrośnicy uważają, że jest beee.
13. Dodane przez Olo, w dniu - 13-03-2017 23:31
Co sie dzieje ..szok
14. Dodane przez ja, w dniu - 13-03-2017 23:39
Ktoś panią wystraszył,że poniesie p ani koszty tego show? Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie słuchał tego co p ani se ubzdura .Mnie też się wiele nie podoba ale prezydent jest OK. Samo życie raz na wozie ,raz pod wozem. Nikt nie jest idealny. Nie ma takiej możliwości...
15. Dodane przez mam i ja, w dniu - 13-03-2017 23:51
Nie udało się zmącić tej wody ale,, brzydkie kaczątko'' ciągle głodne. Ileż można tak brnąć pod prąd???? dajżesz spokój. Załórz jakąś fundację albo coś w tym stylu. Na Pana Borowiaka nie licz. Dość już tych demagogii :(
16. Dodane przez jeny, w dniu - 14-03-2017 00:04
Kobieto jesteś cienka,daj sobie spokój.Nie masz pojęcia o polityce.
17. Dodane przez Aress, w dniu - 14-03-2017 01:37
Ta pani nie zna slowa sprzeciwu i innych argumentów. Nawet oczywiste fakty są dla niej nieistotne jeśli nie są po jej myśli. Próbowałem merytorycznie podyskutować na profilu na FB z jej często bezsensownymi tezami oczerniajacymi p. B(...) lecz po kilku wypowiedziach pani mnie po prostu , zablokowała. Odradzam w przyszłości głosować na tę panią. Nie umie słuchać co inni mówią.
18. Dodane przez do kom. 9 kornik, w dniu - 14-03-2017 06:19
Nie wiem chłopie co bierzesz ale szybko, to odstaw. Tak słabego prezydenta (moim zdaniem) Leszno jeszcze nie miało. To, że nie zostanie zebrana wymagana liczba podpisów było wiadomo już od samego początku. Wynikało to przede wszystkim z prozaicznego faktu, że ludzie są zabiegani, zaangażowani w rozwiązywanie własnych problemów lub są leniwi. Gdyby można było złożyć podpis przez internet sytuacja Borowiaka nie była by już taka różowa. W ciągu 2 miesięcy stracił prawie 30% poparcia - to o czymś świadczy. Nadal jest wg rankingu najsłabszym prezydentem w Wielkopolsce ( na 9 prezydentów zajmuje 9 miejsce). Cieszy mnie, że Borowiak tak intensywnie pracuje na wzmocnienie swojej pozycji oby tak dalej, oby nie zszedł z tej drogi a "śmierć" polityczno-samorządowa jest zagwarantowana. Teraz będzie ( na szczęście jeszcze więcej buty, arogancji i megalomanii oraz oczywiście Slayera).
19. Dodane przez STARY KOMUCH, w dniu - 14-03-2017 07:06
Takie poparcie tej farsy świadczy tylko o tym jakim poparciem i zaufaniem cieszy się obecny prezydent. Tak trzymać!!!
20. Dodane przez hmm, w dniu - 14-03-2017 07:11
Idealnych prezydentów, jak i ludzi, nie ma. Zadowolić wszystkich się nie da i już. Obiektywnie jednak patrząc, ten prezydent przynajmniej się stara, co o poprzednich ciężko powiedzieć. Krytyka i dyskusja to bardzo dobre narzędzia jeżeli są konstruktywne i pokazują inny punkt widzenia na jakąś rzecz, a płacze części komentujących na tym portalu pod informacjami o działaniach prezydenta, to często przysłowiowe szczekanie gdy karawana idzie.
21. Dodane przez znajomy, w dniu - 14-03-2017 07:32
Kamilo Schaschner z domu graf nie ośmieszaj się i nie rób wstydu swojemu bratu radkowi grafowi oraz całej twojej rodzinie
22. Dodane przez Mm, w dniu - 14-03-2017 07:58
A tak się Pani chwaliła, że zbieranie podpisów idzie idealnie. Oj porażka na całej linii
23. Dodane przez Zaglebie, w dniu - 14-03-2017 08:07
Dziewczynoo ty masz chorobe zwiazana z obsesja... Wszedzie tylko widzisz katastrofe tylko zee leszno jakos teraz dopieo zyje ! A niee jak za 20 laty gdzie rzadzila lewica i kolesiostwoo malepsi , rajewscy ganowicze i szare ulicee... Ty masz problem wiesz dlaczego ( bo ja tez go teraz dostrzegam) bo prezydenta i rade miasta blokuja wlasnie takie sprzedawczyki typu kioss, wieckowiak , rusiecki a lewactwoo sie smieje i sie pogodzic nie moze z wyborami ( zagłebie czerwonych komu...ow)
24. Dodane przez Waldek, w dniu - 14-03-2017 08:09
Sandra na Prezydenta. Poprawiałs mi dzisiaj humor :-)
25. Dodane przez do 9 i do 18, w dniu - 14-03-2017 08:29
Kornik to bezrefleksyjny troll, najprawdopodobniej wynajęty. Umie tylko wklejać przekaz dnia, prześledźcie sobie jego wPISy.
26. Dodane przez do 18, w dniu - 14-03-2017 08:38
Moim zdaniem prezydent Borowiak to najlepszy włodarz miasta od 1990 roku. Argumenty na poparcie przedstawionej tezy są bardzo czytelne i każdy myślący obiektywnie to potwierdzi. A kierowanie się jakimiś sondażami w ogóle nie ma sensu, gdyż wiarygodność takich badań jest żadna (choćby z uwagi na brak reprezentatywności grupy badanej)
27. Dodane przez z rawicza, w dniu - 14-03-2017 08:40
i darkowi z dębca też nie rób wstydu
28. Dodane przez Wreszcie dobry kandydat, w dniu - 14-03-2017 08:48
Tylko Sandra
29. Dodane przez axn, w dniu - 14-03-2017 09:09
niech się kobieta za pracę weźmie, bo z powodu nudy głupie pomysły jej do głowy przychodzą, a w ten sposób robi z siebie i z swojej rodziny pośmiewisko.żal mi jej dzieci. wstyd im przynosi.
30. Dodane przez nie robię za 2,5 tygodniowo, w dniu - 14-03-2017 09:12
Sandra. Wyjdziesz za mnie?
31. Dodane przez Geres, w dniu - 14-03-2017 09:15
Nie przesadzajcie Leszno za rządów malepszego nie było wcale takie szare.bardzo duzo zrobił malepszy dla Leszna.borowiak duzo by sie musiał jeszcze nauczyć w kwesti rządzenia od poprzednika.wydaje tez mi sie ze Borowiak nie bedzie wybrany na druga kadencje zbyt duzo w nim buty i zadufania w sobie przynajmniej ja to tak odbieram.nowym prezydentem zostanie pan Rusiecki jesli dobrxe poprowadzi kampanie i jej nie schrzani bo reszta kandydatów to figurki nic nie znaczące w tej grze.ps.murale wyglądają paskudnie i ochydnie
32. Dodane przez Key, w dniu - 14-03-2017 09:50
I znowu kilka komentarzy o "bee" Prezydencie.Ciekaw jestem,czy publicznie z imienia i nazwiska Ci krytykanci zabrali by głos.Pisać każdy może tylko nie każdy ma odwagę wypowiedzieć się oficjalnie.Nie tak dawno Ktoś brzydko mnie nazwał/piszę Ktoś przez duże K/ale chwilę pożniej miał odwagę użyć słowa Przepraszam-podając swe dane osobowe.To jest KTOŚ,kto ma odwagę zrozumieć innych.Szacun takim.
33. Dodane przez Jarek, w dniu - 14-03-2017 10:04
Do komentarza 18! Skąd masz takie dane? -30% poparcia? Na jakiej podstawie prowadzony jest ten ranking? Głosują tam ludzie czy po prostu ktoś subiektywnie tak stwierdza?  
Czyli według Ciebie Malepszy był lepszym prezydentem? Ciężko porównać rok pracy obecnego prezydenta, a 20 la poprzedniego. Niech Borowiak porządzi tyle samo i w tedy będzie można ich oceniać. Mówienie, że ktoś jest gorszy w tej sytuacji nie ma sensu. Tak samo jak porównywanie go do Szczuckiego, który rządził jak by nie patrząc jeszcze w dzikiej krainie w lata 90-98 bodajże i co by nie powiedzieć realia były zupełnie inne.  
Zwróć uwagę, że tych prezydentów jak do tej pory w Lesznie było tylko 5 z czego 2 przed 1990 rokiem.
34. Dodane przez Droga Sandro, w dniu - 14-03-2017 10:04
No fakt, bo przecież w Lesznie i okolicy nie ma nikogo, kto swoje zarabia. Jeżeli tylko takie ma Pani otoczenie, to zalecam je zmienić. Trzeba przyznać że fatalnie brzmi, jak (...) baba wypisuje coś o "biedakach za 2500". Pewnie to dla Pani zaskoczenie, ale nie jest Pani więcej warta niż 100, i to nie za godzinę, ale za dzień. I zapewniam, że nie będzie to przyjemność, ale okazanie łaski dla Pani.
35. Dodane przez Do kom. 18, w dniu - 14-03-2017 10:07
A jaki prezydent był mocniejszy? Malepszy i jego lodowisko? Ogarnij się z tym zabieganiem ludzi. Kilkukrotnie do mnie zgłaszano się o podpis pod tym referendum i psami poszczułem. Tak samo uczynili wszyscy moi sąsiedzi. Gdyby można było składać podpis przez internet, to Pan Borowiak by pozamiatał tą (...) buntowniczką jeszcze bardziej. Naprawdę, nie wylewaj swoich żali, bo smutek zalewa mnie serce wielce, jak czytam takie farmazony.
36. Dodane przez Leśny Władek, w dniu - 14-03-2017 10:14
miałem już nie iść na żadne wybory, ale gdyby Sandra kandydowała, to się jeszcze zdobędę.
37. Dodane przez o, w dniu - 14-03-2017 10:15
Popieram 18. Do 32.: nawet na "bee" trzeba zasłużyć.
38. Dodane przez leszczyniok, w dniu - 14-03-2017 10:38
Tak się zastanawiam czy tej kobiecie mleko się wylało, czy może wykipiało ???? A może coś tam odparowało...
reklama
39. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 14-03-2017 10:55
No i mamy swego Kononowicza w spódnicy.
40. Dodane przez do 25, w dniu - 14-03-2017 12:01
Poparcie i uznanie dla prezydenta Borowiaka to dla ciebie znak równości z poparciem PiS-u. I tu ujawnia się twój bardzo wąski i stereotypowy sposób postrzegania rzeczywistości społeczno-politycznej, która jest dużo bardziej złozona. A prezydent Borowiak całkiem dobrze sobie radzi, szczególnie biorąc pod uwagę działania tzw. lewicy.
41. Dodane przez Key, w dniu - 14-03-2017 14:00
Drogi 37-po co piszesz,że jesteś "o"-podaj swe dane-nie bądż anonimowy i wtedy możemy wymienić swe poglądy-przeczytaj uważnie co napisałem w 32-strach Cię obleciał-jak zwykle.
42. Dodane przez do "borowiakowych" wazeliniarzy, w dniu - 14-03-2017 14:52
Czytam komentarze i tak się zastanawiam, co kieruje borowiakowymi wazeliniarzami (niech tylko nie pomylą wazeliny kosmetycznej z techniczna bo będzie ból), czy ktoś im płaci za uprawiane klakierstwo ( nie wykluczył bym takiej możliwości, niezależnie od "środka płatniczego"). Wiele komentarzy wynik nie z poparcia dla Borowiaka tylko z niechęci do wskazanej Pani. 
Do komentarza 26: poprzez swoja tezę jakimiś konkretnymi przykładami, czy potrafisz tylko pisać uogólnienia. Kwestia sondaży jest dla niektórych bardzo ważna - widzę to codziennie, widzę jak Borowiak walczy o kilka głosów poparcia. Temu facetowi zależy na słupkach poparcia - ma z tym duży problem. Wystarczy posłuchać co mówią na ten temat miejscy urzędnicy.  
Do kom. 32 Key: piszesz o innych i ich odwadze cywilnej w kontekście podpisania się imieniem i nazwiskiem a sam się nie podpisujesz w ten sposób - to zwykła hipokryzja. W ten sposób Twoje wypowiedzi nie są zupełnie wiarygodne. 
Do kom. 33 Jarek; Ty chyba sobie jaja robisz - Borowiak ma rządzić Lesznem przez 20 lat - potem można będzie go oceniać. Żal mi Ciebie i szkoda mi naszego miasta. 
Do kom.35: jeżeli prawdą jest, to co piszesz o szczuciu ludzi psami, to już o Tobie świadczy ( i Twoich sąsiadach), jakim jesteś człowiekiem - szkoda na Ciebie czasu. Kom. 18 jest bardzo trafny i nie ma nic wspólnego z wylewaniem jakichkolwiek zali. Ciebie mi jednak żal. 
Do kom. 40: z czym sobie Borowiak całkiem dobrze radzi? Podaj konkretne przykłady. Znasz takie? Wątpię.
43. Dodane przez do 40, w dniu - 14-03-2017 14:56
Ja nie pisałem nic o Borowiaku, pisałem o głupocie Kornika, który od pewnego czasu wkleja teksty. Co do Prezydenta, to miał 2 lata władzy z przewagą głosów w radzie więc zrzucanie winy na lewicę że mu przeszkadza w działaniu jest przesadą.
44. Dodane przez do 41 Key, w dniu - 14-03-2017 15:15
Drogi 41 - po co piszesz, że jesteś "Key" - podaj swoje dane - nie bądź anonimowy i wtedy możemy wymienić swe poglądy. Wstydzisz się swojego Nazwiska i tego kim jesteś?. Strach Cie obleciał - jak zwykle.
45. Dodane przez do "borowiakowych" wazeliniarzy, w dniu - 14-03-2017 15:24
Czytam komentarze i tak się zastanawiam, co kieruje borowiakowymi wazeliniarzami (niech tylko nie pomylą wazeliny kosmetycznej z techniczna bo będzie ból), czy ktoś im płaci za uprawiane klakierstwo ( nie wykluczył bym takiej możliwości, niezależnie od "środka płatniczego"). Wiele komentarzy wynik nie z poparcia dla Borowiaka tylko z niechęci do wskazanej Pani. 
Do komentarza 26: poprzez swoja tezę jakimiś konkretnymi przykładami, czy potrafisz tylko pisać uogólnienia. Kwestia sondaży jest dla niektórych bardzo ważna - widzę to codziennie, widzę jak Borowiak walczy o kilka głosów poparcia. Temu facetowi zależy na słupkach poparcia - ma z tym duży problem. Wystarczy posłuchać co mówią na ten temat miejscy urzędnicy.  
Do kom. 32 Key: piszesz o innych i ich odwadze cywilnej w kontekście podpisania się imieniem i nazwiskiem a sam się nie podpisujesz w ten sposób - to zwykła hipokryzja. W ten sposób Twoje wypowiedzi nie są zupełnie wiarygodne. 
Do kom. 33 Jarek; Ty chyba sobie jaja robisz - Borowiak ma rządzić Lesznem przez 20 lat - potem można będzie go oceniać. Żal mi Ciebie i szkoda mi naszego miasta. 
Do kom.35: jeżeli prawdą jest, to co piszesz o szczuciu ludzi psami, to już o Tobie świadczy ( i Twoich sąsiadach), jakim jesteś człowiekiem - szkoda na Ciebie czasu. Kom. 18 jest bardzo trafny i nie ma nic wspólnego z wylewaniem jakichkolwiek zali. Ciebie mi jednak żal. 
Do kom. 40: z czym sobie Borowiak całkiem dobrze radzi? Podaj konkretne przykłady. Znasz takie? Wątpię.
46. Dodane przez Ból, w dniu - 14-03-2017 16:52
Pani Kamila ma duch kandydatów na vie prezentów Pana Koisa oraz Wieckowiaka.
47. Dodane przez Dwie sprawy, w dniu - 14-03-2017 17:54
Ta pani zawaliła wszystko dwiema sprawami: 
1. Brak dystansu do siebie samej i swych niedoskonałości oraz wyolbrzymianiem i jednostronnością, przez co przeszkadzała jej krytyka innych. 
2. Poinformowaniem o tym, że sama chce kandydować na stołek Prezydenta Miasta Leszna. 
 
Gdyby ktoś inny to rozegrał profesjonalnie, poparcie mogłoby być znacznie większe.
48. Dodane przez ciao, w dniu - 14-03-2017 21:03
podobno nikt listy nie podpisał, ,może z kilka osób :)
49. Dodane przez do 48 ciao, w dniu - 15-03-2017 06:20
Bredzisz. Podobno było bardzo dużo podpisów.
50. Dodane przez wolnosc, w dniu - 15-03-2017 07:17
Babka się skompromitowała i jeszcze chce startować w wyborach... Co za tupet i brak wstydu :)
51. Dodane przez do 50, w dniu - 15-03-2017 07:50
Tupet i brak wstydu - bez tego nawet nie próbuj w polityce
52. Dodane przez do 50, w dniu - 15-03-2017 12:06
No właśnie przez te przymioty nadaje sie do polityki, ktoś komu brakuje tupetu nie powinien brać się za politykę
53. Dodane przez tai, w dniu - 15-03-2017 13:12
Tak czytam i czytam te posty , nie mogę zrozumieć , człowiek to taka istota że drugiemu dokopać . Na Borowiaka nie głosowałam ale czemu mam być zaraz złośliwa a może bardziej zaangażujcie się w rozwój miasta , jakieś sugestie , przemyślenia, koncepcje prezydentowi podsuńcie , razem można więcej a nie narzekać . Jest takie bardzo mądre powiedzenie "Każdy tym, co sam lubi , drugich częstuje " A z tego co piszecie to jak ech jeden za drugim nagonkę robi, jaki w tym cel ?. Tylko życzę jak już Pani się do władzy dostanie tego samego .
54. Dodane przez fot, w dniu - 15-03-2017 14:37
Sandra na prezydenta! 
 
Ładne czerwone urny na fotce
55. Dodane przez Kasia, w dniu - 15-03-2017 18:15
Proponuję na znak porażki - miesięcznice
reklama
56. Dodane przez BAJKA, w dniu - 15-03-2017 23:17
a ciekawe kto za to wszystko placi
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj