Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Rusiecki: mieszkamy w Lesznie, możemy tego bronić przed sądem

Kandydaci KO po decyzji KBW

Rusiecki: mieszkamy w Lesznie, możemy tego bronić przed sądem

17.10.2018. Radio Elka, Jarek Adamek

Po raz kolejny zapewniamy, że jesteśmy mieszkańcami Leszna i będziemy tej prawdy bronić nawet przed sądem – zapewniali Grzegorz Rusiecki i Edyta Feliczak-Przybyła, kandydaci Koalicji Obywatelskiej na radnych miejskich, komentując decyzję Komisarza Wyborczego o przesłaniu reklamacji wyborczej do prezydenta Leszna.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak już poinformowaliśmy Komisarz Wyborczy, którem zgłoszono domniemanie, iż pięcioro kandydatów na radnych Leszna faktycznie jest mieszkańcami innych gmin zdecydował, że o rozpatrzeniu reklamacji wyborczej zdecydować ma prezydent Leszna. Grzegorz Rusiecki, kandydat zarówno na prezydenta, jak i na radnego, którego nazwisko znajduje się w reklamacji podczas krótkiego briefingu zapewnił po raz kolejny, że zarówno on, jak i
jego koledzy są mieszkańcami Leszna. -Przed przystąpieniem do wyborów wszyscy złożyliśmy takie oświadczenia łącznie z podaniem adresu - powiedział Rusiecki.

Kandydat przyznał, że rzeczywiście zgodnie z kodeksem wyborczym to prezydent rozstrzyga o rejestrze wyborców. -Wiemy że już rozpoczęło się rozpoznawanie sprawy, ponieważ funkcjonariusze Straży Miejskiej rozpytywali naszych sąsiadów, czy rzeczywiście mieszkamy pod naszymi adresami - powiedział Rusiecki. Potwierdziła to Edyta Feliczak-Przybyła, kandydatka na radną, która według doniesienia ma mieszkać w gminie Rydzyna - jej sąsiadów odwiedzili strażnicy, którzy właśnie rozpytywali o to, czy mieszka w Lesznie. -Mamy dom w gminie Rydzyna, zbudowaliśmy go dla syna, który obecnie jest dorosły, wróciliśmy więc do Leszna do rodziców, którzy są w podeszłym wieku - wyjaśniała Feliczak-Przybyła - obecnie remontujemy mieszkanie w domu przy ul. Ofiar Katynia, który odziedziczyliśmy i tam zamieszkamy.

Grzegorz Rusiecki zastrzegł, że nie komentuje faktu zbierania informacji przez strażników, przyznaje jednak, że do kompetencji prezydenta należy rozpoznanie reklamacji. -Ma na to trzy dni, następnie mamy trzy dni na ewentualne odwołanie, więc nie wpłynie to na same wybory 21 października - powiedział kandydat KO. Jak dodał nawet gdyby decyzja była niepomyślna, musi przejść pełną procedurę odwoławczą, żeby stała się prawomocna.

Prezydent Łukasz Borowiak poinformował, że z powodu, że sam kandyduje w wyborach wyłączył się z rozpatywania reklamacji. -Przekazałem to Wydziałowi Spraw Obywatelskich, którego naczelnik ma pełnomocnictwo do wydania decyzji - powiedział Radiu Elka.

 
Komentarze (102)
1. Dodane przez Zbs, w dniu - 17-10-2018 19:04
A w święciechowie pan wynajmuje? Śmieszne
2. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 17-10-2018 19:10
Edyta Feliczak- Przybyła wyjaśnia"obecnie remontujemy mieszkanie w domu przy ul. Ofiar Katynia,który odziedziczyliśmy i tam zamieszkamy " ,a więc po remoncie zamieszkają . To już wystarczy ,że jeszcze nie mieszka .Jeśli w zgłoszeniu wskazała miejsce zamieszkania Leszno ,popełniła przestępstwo składając fałszywe dane .
3. Dodane przez ED. Jakub, w dniu - 17-10-2018 19:12
Szkoda, że zlikwidowali ORMO , dzisiaj byli by bardzo przydatni w donosach na sdąsiadów , ciekawe , że wdobie cyfryzacji , gdzie można każdego sprawedzić , gdzie jest zamelodowany , bawicie się w takie gierki , chyba liczy się meldunek :)
4. Dodane przez Swieciechowiak, w dniu - 17-10-2018 19:12
Jak tak Grzegorzu mozesz łgać. Ciekawe czy znowu pojdziesz do komunii. Spytajcie rodzicow pod przysiega oni sa wierzacy.
5. Dodane przez sąsiad, w dniu - 17-10-2018 19:13
ta pani mieszka Dąbcze 1 ,a ojciec chyba w piwnicy zapomniała że brat z rodziną tam mieszka wstyd tak kłamać
6. Dodane przez KO, w dniu - 17-10-2018 19:14
Rusiecki w tej sytuacji nawet by nie mrugnal przu skreslaniu...
7. Dodane przez ..., w dniu - 17-10-2018 19:16
Oswiadczenia o meldunku, ale tego nie przewidzieliscie.
8. Dodane przez Mariola, w dniu - 17-10-2018 19:19
Członkowie PO tak ujadają, że łamane jest prawo, a sami są tak bardzo w zgodzie z Kodeksem wyborczym, który uchwalili? Wstyd...
9. Dodane przez Oliwa na wierzch wyplynie, w dniu - 17-10-2018 19:19
Klamstwo ma krotkie nozki
10. Dodane przez Wybory, w dniu - 17-10-2018 19:22
Czy PiS z Borowiakiem nie mogą walczyć w normalnej uczciwej walce tylko kombinować kruczki prawne. Jak że Zdanowską w Łodzi
11. Dodane przez Sąsiad, w dniu - 17-10-2018 19:23
Grzechu tylko sądem umiesz straszyć. Sąsiad ale nie napiszę skąd bo mnie zaraz podasz do sądu.
reklama
12. Dodane przez Sisi, w dniu - 17-10-2018 19:24
Może to i zgodne z kodeksem wyborczym, ale nie podoba mi się, że jeden z konkurentów w walce o funkcję ma decydujące zdanie. Wierzę w to, że mieszkają i mają zamiar mieszkania w Lesznie. Nie sadzę, by popełniliby szkolny błąd. Mam nadzieję, że pan Borowiak okaże się człowiekiem honorowym i pozwoli Mieszkańcom decydować
13. Dodane przez Dhx, w dniu - 17-10-2018 19:25
Rusiecki mieszka w Świeciechowie, wystarczy zapytać mieszkańców. Kampanie prowadzi na kłamstwie... Sami decydujące czy chcecie prezydenta kłamce.
14. Dodane przez do mieszkaniec, w dniu - 17-10-2018 19:28
Proponuję przeczytać jeszcze raz oświadczenie Pani Edyty - wróciliśmy do rodziców ... remontujemy mieszkanie...będziemy mieszkać. Czy naprawdę nie można być obiektywnym?
15. Dodane przez Ktos, w dniu - 17-10-2018 19:29
Rusiecki znowu dzisiaj żebrał o głosy na deptaku i zaczepiał ludzi
16. Dodane przez inga, w dniu - 17-10-2018 19:32
jeśli kłamali to wybory dla nich nie ważne nawet gdyby wygrali ....
17. Dodane przez No coz, w dniu - 17-10-2018 19:38
Jak tam korepetycje w Dabczu dla mlodziezy? Brniemy dalej...? Czy moze z honorem wyjsc z tego? A moze brak honoru??? Chyba tak
18. Dodane przez Poliszynel, w dniu - 17-10-2018 19:41
Leszno jest male. Nie da sie tu ukryc takich matactw!!
19. Dodane przez smiech, w dniu - 17-10-2018 19:43
Fajna wypowiedź prawnika: zameldowany jestem na Niepodległości, a mieszkam na Prochowni.... a w Świeciechowie w weekendy.... żarty jakieś:(
20. Dodane przez kinga 2022, w dniu - 17-10-2018 19:43
Może na Wójta Swięciechowy Pan by sie załapał
21. Dodane przez Archanioł, w dniu - 17-10-2018 19:44
KW podrzucił Wodzowi gorący kartofel, ale ten go przełknie, bo inaczej sam sobie mógłby za bardzo zaszkodzić.
22. Dodane przez ka, w dniu - 17-10-2018 19:50
Meldunek u rodziny zawsze można załatwić. To śmieszne,ale prawdziwe. Przecież Leszno jest tak małe,że mieszkańcy wiele o sobie wiedzą. Zwłaszcza ich rówieśnicy. Np. na FB można zobaczyć ,gdzie się osiedlili, gdzie założyli rodzinę.OJ, NIE TĘDY DROGA RUSIECKI I TWOI KANDYDACI. JEŚLI TAK ZACZYNACIE SWOJĄ DROGĘ PARTYJNĄ TO ZGROZA!!!JEDNYM SŁOWEM WIELU Z WAS MA JEDYNIE PARCIE NA SZKŁO!
23. Dodane przez zniesmaczony, w dniu - 17-10-2018 19:54
Zamiast bawić się w słowną żonglerkę, mydlenie oczu i opowiadanie bajek może prościej byłoby przedstawić dokument pokazujący miejsce zameldowania. Co za problem udać się na Wałową?
24. Dodane przez Do 9, w dniu - 17-10-2018 19:56
Nie mieszaj w to Jarosława K.
25. Dodane przez majk, w dniu - 17-10-2018 20:00
Niech Borowiak już odejdzie.
26. Dodane przez EFP, w dniu - 17-10-2018 20:05
Syn mieszka sam, a ja sie gniezdze w mieszkanku z mezem rodzicami bratem i jego rodzina . Hahaha . Komu te brednie??
27. Dodane przez Tadeusz, w dniu - 17-10-2018 20:08
Kodeks wyborczy przewiduje, że do rady gminy może być wybrany tylko ten obywatel, który stale mieszka na terenie danej gminy. 
Przepisy kodeksu wyborczego nie uzależniają biernego prawa wyborczego od miejsca stałego zameldowania, lecz od miejsca zamieszkania. Z orzecznictwa sądów wynika, że o miejscu stałego zamieszkania nie decyduje zameldowanie, lecz to, gdzie dana osoba koncentruje swoje codzienne sprawy.
28. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 17-10-2018 20:10
Chodzi wam o to gdzie oni śpią czy jakie podejmą w przyszłości decyzje dotyczące naszego miasta? 
Mnie nie interesuje gdzie pan GR je obiad a gdzie myje zęby....  
Chodzi o dobrego prezydenta. 
 
Jest rodowitym leszczynianinem, sercem, nauk, pracą związany z Lesznem. 
A gdzie obecnie stoi pralka, w której pierze sobie skarpetki jest mi obojetne. Może stac i 10 km od ratusza. 
Amen
29. Dodane przez Xyz, w dniu - 17-10-2018 20:14
Myślę,że wszyscy kandydaci, WSZYSCY bez względu na 'opcję' są poważnymi ludźmi i nie kandyduja dla zabawy.. z całym szacunkiem ale uważam, że nie podaliby fałszywych informacji.. zbyt duże ryzyko skoro chcą być osobami publicznymi! Ludzie ! Zamiast w spokoju się zastanawiać kogo mamy wybrać czytamy tylko w kółko jakieś brednie.. nie ma się czego uczepic, to wymyśla że kandydaci nie z Leszna ?? Czyżby p.B. chciał się pozbyć konkurencji dla siebie i swoich ludzi i wspomaga się 'jakimiś anonimowymi donosicielami" ? Wstyd co się dzieje.. nie ma chwili spokoju dla nas, mieszkańców
reklama
30. Dodane przez Wyborca, w dniu - 17-10-2018 20:22
Co to za wyłączenie jak Naczelnik Wydziału jest podwładnym prezydenta. Może za chwile dowiemy się, że decyzja była bez presji i obiektywnie. Wyłączyć to powinien się Pan Borowiak z prezydentury i tego mu zyczymy. On już dawno stracił mój głos chociaż cztery lata temu stawialem na niego. Moja całą rodziną popiera Rusieckiego.
31. Dodane przez sąsiad, w dniu - 17-10-2018 20:28
Widze ze wielu ma problem z czytaniem ze zrozumieniem , ja Grzegorza widze w Lesznie , to ze teraz rowniez dojeżdża do Swieciochowy, gdzie byliście jak startował na radnego , czy wy nie widzicie ze to sa zagrywki jak w Białorusi ? Czy wy nie widzicie ze Borowiak gra nie czysto .
32. Dodane przez Masa, w dniu - 17-10-2018 20:30
Jak się nie ma czym uderzyć to trzeba wymysleć.... Powodzenia Panie Grzegorzu.... a hejten niech się Pan nie przejmuje.
33. Dodane przez Sąsiad, w dniu - 17-10-2018 20:31
Jasny gwint skończcie z ta nagonka i jako obywatel nie życzę sobie być przepytywany przez straż miejska czuje sie jak w PRL .Panie Rusiecki i tak oddam na pana głos !
34. Dodane przez wyborca, w dniu - 17-10-2018 20:33
Wy wszyscy wyżej komentujący! Jakie jest małe wasze zainteresowanie sprawami miasta? Szukacie sensacji, przebieracie w plotkach, wydajecie osądy. Wszystko wiecie najlepiej. A może jakieś propozycje programowe do kandydatów?
35. Dodane przez Do 15, w dniu - 17-10-2018 20:34
Jesli rozmowy z mieszkańcami uważa pan za żebranie to współczuje wyobraźni . Mógłbym powiedzieć ze Borowiak musiał zrobić specjalne wydarzenie zeby urządzać sobie spacer z prezydentem , a feee , a jak człowieka widzi to dzień dobry ledwo co odpowie
36. Dodane przez Antyborowiak, w dniu - 17-10-2018 20:36
Pytam sie gdzie płaca podatki, gdzie pracują , gdzie działają , proste i dajcie im spokój , ta nagonka borowików nie jest smaczna
37. Dodane przez Troche prawa, w dniu - 17-10-2018 20:40
Kodeks Cywilny, Rozdział II. Miejsce zamieszkania 
 
Art. 25. Definicja miejsca zamieszkania 
Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu. 
--- 
Art. 28. Można mieć tylko jedno miejsce zamieszkania. 
--- 
Należy pamiętać, że miejsce zamieszkania nie jest równoznaczne z zameldowaniem. To ostatnie jest kategorią prawa administracyjnego i nie przesądza o miejscu zamieszkania w rozumieniu prawa cywilnego, choć przy ocenie przesłanek z art. 25 k.c. niewątpliwie będzie brane pod uwagę. 
 
Przebywanie jest elementem faktycznym definicji miejsca zamieszkania. Objawia się to tym, że tylko wtedy można mówić o miejscowości jako miejscu zamieszkania, gdy osoba fizyczna realnie w niej przebywa. Jest to jednocześnie element łatwy w weryfikacji i całkowicie obiektywny. 
 
Przez termin zamiar należy pojmować nie wolę wewnętrzną, ale wolę dającą się określić na podstawie obiektywnych, możliwych do stwierdzenia okoliczności. Samo stwierdzenie przez zainteresowaną osobę, że w tej właśnie miejscowości chce mieszkać na stałe, nie wystarczy.
38. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 17-10-2018 20:47
Ludzie bez honoru! Strach pomyśleć, że tacy pewno będą w Radzie Miasta!
39. Dodane przez xd, w dniu - 17-10-2018 20:49
i tak wszyscy sa z jednego worka wiec po co sie podniecacie 
w naszym miescie nic sie nie zmieni nie zaleznie od tego kto bedzie rzadzil i tak wszyscy sa po jednych pieniadzach 
niech wygra lewica
40. Dodane przez Anonim, w dniu - 17-10-2018 20:55
Sprawa oczywista, tylko sąsiad prawdę powie! O uczciwość zsbiegajcie!
41. Dodane przez Edyta, w dniu - 17-10-2018 21:02
Pani Edyta oczywiście ,ze nie mieszka a Leszne. Po co te kłamstwa. Wstyd ...
42. Dodane przez KPA, w dniu - 17-10-2018 21:04
Podwładny prezydenta nie może rozstrzygać sprawy . Nie ośmieszajcie się !!!?
43. Dodane przez zawiedziony, w dniu - 17-10-2018 21:09
Panie Rusiecki! Oszukał mnie Pan w momencie kiedy przystąpił do KO. Głosowałem na Pana gdy był Pan niezależny i uważam, że tak powinno być do końca kadencji.Pan skacze jak pszczółka z kwiatka na kwiatek.
44. Dodane przez Loża szyderców, w dniu - 17-10-2018 21:21
Grzegorz cały tydzień w delegacji w Lesznie.
45. Dodane przez Ben, w dniu - 17-10-2018 21:25
Nie obchodzi mnie to gdzie mieszka gdzie sobie pierze gacie tylko co chce robić dla Leszna. Obecny prezydent niby coś robi śle nie podoba mi się styl jego rządzenia. Niby to ładne ale wszystko takie pod publikę mi się wydaje. Z zasłyszanych opini arogancja choć sam nie doświadczyłem takiego czegoś. Wybiorę raczej przystojniaka rusieckiego niech pokaże na co go stać albo niech znika.
46. Dodane przez sąsiad, w dniu - 17-10-2018 21:31
a jaki będzie wyrok jak prawomocny to będzie problem koniec pracy i wstyd dla rodziny
47. Dodane przez zbychu, w dniu - 17-10-2018 21:41
nie trawie tego człowieka, niech wygra ktokolwiek byle nie on
48. Dodane przez Tak w razie czego, w dniu - 17-10-2018 21:42
Tak w razie czego lepiej proszę podać gdzie budują się członkowie obecnej władzy. Oby w Lesznie.
49. Dodane przez Max, w dniu - 17-10-2018 21:44
Po remoncie będziemy mieszkać i wszytko jasne
50. Dodane przez Jan, w dniu - 17-10-2018 21:46
Wstyd i głupie tłumaczenia meldunek grunwaldzka mieszka na prochowni a dojeżdża do Święciechowy ciekawe skąd kasa na tyle lokali
51. Dodane przez Haha, w dniu - 17-10-2018 21:58
Przeciez widze go codziennie jak stoi w korku w Swieciechowie. Znam tez jego zone i wiem ze mieszkaja w Swieciechowie.
52. Dodane przez CZADOMEN, w dniu - 17-10-2018 22:01
SUPER wiadomość Pani Edyto że będzie Pani mieszkać na Ofiar Katynia w Lesznie może pierwszym zadaniem jakim się Pani zajmie po wygranej będzie poprawa jakości powietrza na tej ulicy bo wieczorem jak wracam z pracy po godzinie 18 udając się po auto na Plac Kościuszki to z posesji nr 10 tak dają z komina że nie ma czym oddychać a w około jest siwo żal tylko ludzi co tam mieszkają by w centrum miasta była taka zadyma!
53. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 17-10-2018 22:18
Czyżby borowiak na tyle obawial sie konkurenta ze stosuje takie zagrywki. Przypominam Panu ze straz miejska nie jest od jezdzenia i wypytywania sasiadow czy ci kandydaci faktycznie tam mieszkaja. To nie jest pana prywatny folwark WSTYD !!!!!!
54. Dodane przez nie, w dniu - 17-10-2018 22:23
Cios za cios. W jednej spawie moje zdanie pozostaje niezmienne: Nie dla Borowiaka!!!
55. Dodane przez do 32, w dniu - 17-10-2018 22:35
jakie "wymyśleć",to są fakty. W wymyślaniu to przoduje właśnie PO ,czepia się nieważnych słówek wypowiedzianych przez kontrkandydatów,lata z tymi pierdołami po sądach.A sami kłamią ile wlezie.Popierają Zdanowicz choć była karana a chcą odwoływać Morawieckiego bo powiedział coś nie po ich myśli.Czyli dalszy ciąg tego co było:jak my coś robimy to jest cacy ale inni robią to samo są be.Jednym słowem PO to obłuda i fałsz.Dlatego wygrać musi Pan Borowiak,zdecydowane NIE! dla Rusieckiego i Partii Obłudy.
56. Dodane przez do 2 ironicznie pytam, w dniu - 17-10-2018 22:37
Fragmentu, że teraz mieszka w Lesznie z rodzicami nie doczytałeś?
57. Dodane przez iwka, w dniu - 17-10-2018 22:42
No Panie Rusiecki,jeżeli faktycznie jest tak jak Pan mówi to raczej kiepski z Pana mąż i ojciec.Skoro ma Pan do żony 5 km a widuje ją i dziecko tylko w weekendy.Pana osoba jest dla mnie niewiarygodna.A szkoda,syn tak wspaniałych rodziców.
58. Dodane przez Do kom, w dniu - 17-10-2018 22:48
Boty KTO WAM PŁACI Borowiak Rusiecki Kośmider Banasik to jedna ekipa wzajemnej adoracji
59. Dodane przez do kom. 53, w dniu - 17-10-2018 22:56
Jaki prywatny folwark? Skoro Komisarz Wyborczy przekazał sprawę prezydentowi miasta, to ten ma się obowiązek tym zająć teraz. A, że sprawa dotyczy jego konkurenta w wyborach, to już zupełnie inna i niezręczna sprawa. Ale jeśli się tym nie zajmie to zaniedba swoje obowiązki. Więc to nie prywatny folwark tylko wrzucenie go przez innych pomiędzy młot a kowadło.
60. Dodane przez tak trudno sie przyznac?, w dniu - 17-10-2018 23:09
przypominam wzystkim KODowcom, zwolennikom i obroncom prawa i konstytucji, ze nie ma co dyskutowac co nam sie podoba a co nie ale trzeba spojrzec na to prawo tak jak Wy kazecie patrzec na owa konstytucje.dura lex sed lex. I pan przyszly mecenas musi to wiedzie lepiej od innych. nie osmieszjacie sie bo Leszno to mala miescina i wielu ma ubaw z tych waszych tlumaczen. i zawsze beda mogli wam powiedziec: a wy tez kreciliscie ! i juz sobie kandydujcie na prezydentow, bo to dozwolone, a na radnych nie, bo musielibscie zlamac prawo bo mieszkacie od dawna gdzie indziej.
61. Dodane przez do kom. 10, w dniu - 17-10-2018 23:25
Prezydent Zdanowska poświadczyła nieprawdę. Każdy bank za takie działania kierował sprawę do prokuratury i zapadały wyroki nie grzywny...
62. Dodane przez Tak to leciało, w dniu - 17-10-2018 23:26
Prezydent raczej dużego wyboru nie ma. 
Pozwolę sobie przypomnieć podobną sprawę. 
Już zapomnieli? 
 
 
Trwa śledztwo w sprawie ewentualnego złamania prawa przy sporządzaniu listy głosujących. Prokuratura w Lesznie postawiła dotąd zarzuty 24 osobom, w tym zwycięzcy wyborów. 
 
 
 
Śledczy sprawdzają, czy samorządowiec działał na swoją korzyść, dopisując do listy wyborczej osoby spoza gminy. Usłyszał zarzuty przekroczenia uprawnień w celu uzyskania korzyści majątkowej i osobistej, a także poświadczenia nieprawdy. Grozi mu do trzech lat więzienia. 
 
 
 
Pozostałe osoby usłyszały zarzuty dotyczące fałszerstwa wyborczego. Im również grozi do trzech lat więzienia. 
 
 
Mandat dotychczasowego wójta Ireneusza Z. został wygaszony. Mężczyzna usłyszał zarzuty w śledztwie dotyczącym ewentualnego złamania prawa przy sporządzaniu listy głosujących. 
 
W sierpniu premier Ewa Kopacz wyznaczyła do pełnienia obowiązków wójta w gminie Wijewo Grzegorza Jędrzejczaka. Będzie on sprawował funkcję do czasu objęcia obowiązków przez nowego wójta. 
 
Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/wielkopolskie/news-w(...)ne-wybory-wojta,nId,1888930#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome
63. Dodane przez Precedens, w dniu - 17-10-2018 23:30
Myślę , że sąd będzie się posiłkował sprawą Wijewa. 
 
W kwietniu Sąd Okręgowy w Poznaniu unieważnił drugą turę wyborów w Wijewie. Sąd stwierdził, że do spisu wyborców dopisane zostały osoby, które na stałe nie mieszkały na terenie gminy. Decyzję w tej sprawie podtrzymał w lipcu poznański sąd apelacyjny. 
 
W ubiegłorocznych wyborach samorządowych wieloletni wójt Wijewa przegrał w pierwszej turze z Mieczysławem Drożdżyńskim ok. 150 głosami, zaś drugą turę wygrał 14 głosami. Wybór został oprotestowany w sądzie. 
 
Trwa śledztwo w sprawie ewentualnego złamania prawa przy sporządzaniu listy głosujących. Prokuratura w Lesznie postawiła dotąd zarzuty 24 osobom, w tym zwycięzcy wyborów. 
 
 
 
Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/wielkopolskie/news-w(...)ne-wybory-wojta,nId,1888930#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome 
 
W przypadku Leszna drugie wybory , jaki to koszt.
64. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 17-10-2018 23:36
Jak Pan Rusiecki może być obiektywny i lojalny skoro mieszka w Święciechowie, a zapewnia że mieszka w Lesznie czyli od samego początku kłamie. Wielkie NIE dla takich osób.
65. Dodane przez Kolega Grzesia od wyciskania sztangi w 4steps Narutowicza, w dniu - 17-10-2018 23:46
Szach mat Grzegorz!
66. Dodane przez JA, w dniu - 18-10-2018 00:04
RUSIECKI MIESZKA W ŚWIĘCIECHOWIE TAKA JEST PRAWDA.(...)
67. Dodane przez alona, w dniu - 18-10-2018 00:04
czepianie się słówek i latanie z tym do sądów jest śmieszne jak całe PO.A ich kłamstwa to już ok,bo my jesteśmy POnad prawem.Wstyd dla takich kandydatów.Nigdy nie zagłosuję na nikogo z PO
68. Dodane przez Życzliwa, w dniu - 18-10-2018 00:12
Edytko milczenie jest złotem...A po co ta konferencja,bez sensu.
69. Dodane przez Adi, w dniu - 18-10-2018 01:53
Spejson mówi
70. Dodane przez drago, w dniu - 18-10-2018 02:09
Człowieku ogarnij się Masz najlepszego prezydenta miasta jaki był do tej pory a Ty po sądach go ciągasz. Jak będziesz miał 5% to bede w szoku chyba że (...) którzy na Ciebie zagłosują bedzie wiecej! Prawnik a taki tępy! Widzisz i nie grzmisz?
71. Dodane przez Sołtys, w dniu - 18-10-2018 05:50
Ludzie uważajcie bo zaraz poda was do sądu, że głupoty na jego temat wypisujcie. Tylko winny się tłumaczy?
72. Dodane przez wyborca, w dniu - 18-10-2018 07:04
MYŚLĘ, ŻE ŻYCIE WIĘKSZOŚCI MIESZKAŃCÓW ŚWIĘCIECHOWY TEŻ KRĘCI SIĘ WOKÓŁ MIASTA LESZNA - ONI TEŻ POWINNI MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KANDYDOWANIA DO WŁADZ NASZEGO MIASTA? CZY TYLKO PAN RUSIECKI MA TAKIE PRZYWILEJE? Dura lex, sed lex! CIĄGLE DO TEGO NAWOŁUJECIE PO i KOD OWCY TO TRZEBA SIĘ OSOBIŚCIE TEŻ DO TEGO zastosować!
73. Dodane przez wyborca, w dniu - 18-10-2018 07:06
PREZYDENCIE BOROWIAK TRZEBA PRZESTRZEGAĆ PRAWA! SKORO RUSIECKI NIE MIESZKA W LESZNIE NIE POWINIEN TU KANDYDOWAĆ DO RADY MIASTA. MOŻE KANDYDOWAĆ NA PREZYDENTA I TYLE.
74. Dodane przez A, w dniu - 18-10-2018 07:08
a ten ciągle po sądach che chodzić... P. Rusiecki wiemy, że ma Pan tam wielu znajomych - ale to zwykli ludzie głosują, którzy obserwują ten głód władzy
75. Dodane przez fil, w dniu - 18-10-2018 07:41
Cały Grzegorz! Będzie tego bronił i to obroni, chociaż prawda jest zupełnie inna. Chyba by mi było wstyd przed bliskimi wypierając się własnego domu, ale dla niego ważne co idzie udowodnić. I takie właśnie zachowanie mi się nie podoba. To jak z wygraną sprawą o posty na fejsie i interpretacje tylko jednego słowa, które tak naprawdę jest bez znaczenia. W skali życie przykro się patrzy na takie rzeczy jak chęć zdobycia stanowiska uświęca środki. Obaj panowie rozdają lizaki, a gdy nikt nie patrzy je zabierają.
reklama
76. Dodane przez Wyborca, w dniu - 18-10-2018 09:02
A tak zapytam Panie Rusiecki gdzie te rzekome smsy które wysyłał prezydent do różnych osób które miały być w poniedziałek ujawnione?
77. Dodane przez Żal, w dniu - 18-10-2018 09:29
Co to za różnica czy mieszka 100 metrów od granicy Leszna czy nie. Pisuary nie macie się już czego czepiać???? Kto ma nos Pinokia??? 2 razy tryb wyborczy i dwa razy przegrana. Trollowanie widzę , że działa pełna para. Pan rusiecki na prezydenta!!! Dość nic nie robienia, dość partii sprzyjającej pisowi.Pan Rusiecki i tak wygra. pisowi juz dziękujemy.
78. Dodane przez Uczuciowość według PO, w dniu - 18-10-2018 09:49
Jeśli GR mieszka w Święciechowie,a meldunek ma w Lesznie to nie płaci podatków w Święciechowie?
79. Dodane przez zuf, w dniu - 18-10-2018 10:11
weź się człowieku nie ośmieszaj , dosyć mam już juego nędznych wypowiedzi a konkretów zero , niech wygra ktokolwiek byle nie on
80. Dodane przez Grodzki, w dniu - 18-10-2018 10:18
Społeczeństwo polskie ma problem tożsamościowy. 
Mają domy z klinkieru a flag nie wywieszają z okazji świąt państwowych. 
Więc i nie wiedzą w jakim okręgu kandydować czy głosować. 
 
Zawiedli : 
rodzice 
szkoła 
media. 
 
To przykre . 
Takie są koszty propagandy multi kulti. 
Czy gdzieś oprócz Polski są dwujęzyczne tablice miejscowości i to jeszcze na terenach poplebiscytowych tak jak w przypadku Śląska. 
 
Może prezydent Leszna będzie do Rosji na sobotę i niedzielę wracał skoro na Starozamkowej podtrzymują kult Armii Radzieckiej ?  
 
Na rynku tabliczka opelotki a 1 listopada znicze będziecie palić na Starozamkowej. 
 
Hipokryzja zaawansowana.
81. Dodane przez Tak, w dniu - 18-10-2018 10:27
Nieważne gdzie ktoś ma meldunek, podatki powinien płacic tam gdzie przebywa.
82. Dodane przez Lesznoowa, w dniu - 18-10-2018 10:28
Dla tych co to w Lesznie od niedawna. 
 
 
27.03.2018. Radio Elka 
 
Były wójt Wijewa skazany 
Sąd: to była zbrodnia przeciwko wyborom 
 
 
 
Zakończył się proces byłego wójta Wijewa Ireneusza Z. oraz 15 osób, oskarżonych o sfałszowanie ostatnich wyborów samorządowych w gminie. Wszyscy zostali uznani winnymi byłego wójta skazano na 2 lata więzienia w zawieszeniu, grzywnę i siedmioletni zakaz pełnienia stanowisk związanych z samorządem lub wyborami.  
 
-Ireneusz Z. i osoby my pomagające uderzyły w ostoję demokracji, ingerując w coś, co jest dla niej święte: wolne i sprawiedliwe wybory - mówił w uzasadnieniu wyroku sędzia Zygmunt Przytulski - oskarżony chciał wygrać wybory nie mając do tego demokratycznej legitymacji. Sąd podkreślił wyjątkowo dużą szkodliwość społeczną popełnionych czynów. -To była zbrodnia przeciwko wyborom - mówił - taka osoba sama eliminuje się z demokratycznego procesu wyborczego. 
............................................................ 
 
A jak w Święciechowie wygra siostra a w Lesznie jej brat to będzie przedziwna sytuacja zwarzywszy , że lotnisko częściowo w Lesznie i częściowo w Święciechowie .
83. Dodane przez do kom.77, w dniu - 18-10-2018 10:49
Przy takim zatrzeciewieniu nie dziwię się, że nie widzisz różnicy. Zastanawiam się tylko, czy zdołasz pozostać przy swoim poparciu partyjnym przez następne.
84. Dodane przez oj fuj!, w dniu - 18-10-2018 12:14
Ludzie dajcie spokój z tym zameldowaniem! Zameldowanie NIE MA najmniejszego znaczenia w kwetii miejsca zamieszkania osoby fizycznej. Widac, że szczekacze nie maja pojęcia o prawie administracyjnym. Miejsce zamieszkania osoby fizycznej zgodnie z prawem to miejsce, w którym osoba ta na stałe przebywa, prowadzi swoje centrum życiowe. Jest na to wiele orzeczeń sądów. Pan Rusiecki mieszka w Święciechowie i to jest bardzo łatwe do ustalenia. Wystarczy wywiad środowiskowy.(...)
85. Dodane przez Teoria nie do końca spiskowa, w dniu - 18-10-2018 12:37
Do komentujących pokroju wpisu 77 
 
 
W sierpniu premier Ewa Kopacz wyznaczyła do pełnienia obowiązków wójta w gminie Wijewo Grzegorza Jędrzejczaka. Będzie on sprawował funkcję do czasu objęcia obowiązków przez nowego wójta.  
 
Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/wielkopolskie/news-w(...)ne-wybory-wojta,nId,1888930#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome 
 
........................................................... 
 
27.03.2018. Radio Elka  
 
Były wójt Wijewa skazany  
Sąd: to była zbrodnia przeciwko wyborom  
 
 
 
Zakończył się proces byłego wójta Wijewa Ireneusza Z. oraz 15 osób, oskarżonych o sfałszowanie ostatnich wyborów samorządowych w gminie. Wszyscy zostali uznani winnymi byłego wójta skazano na 2 lata więzienia w zawieszeniu, grzywnę i siedmioletni zakaz pełnienia stanowisk związanych z samorządem lub wyborami.  
 
 
Prościej się nie da skomentować zaistniałej sytuacji. 
 
 
Wykrzykujecie o PIS-e a tak naprawdę z pana Rusieckiego kozła ofiarnego chcecie zrobić. 
Jak wygra Rusiecki to zaskarżycie wybory o miejsce zamieszkania . 
A następnie nastąpi pełna mobilizacja aby Kośmider nie wygrał. 
 
Sprytu to wam nie brakuje.
86. Dodane przez Ly, w dniu - 18-10-2018 12:44
Dość już tej pseudokultury! Rusiecki potwierdzasz nieprawde za siebie i kompanów.kandydatów. na radnych. Oj, taki start to i szybka meta:))))
87. Dodane przez Strefa Euro, w dniu - 18-10-2018 12:44
To są trudne tematy. 
Ale nie da się być jedną nogą w Uni a drugą w Polsce. 
Jak się jest jedną nogą w Lesznie a drugą w Święciechowie to portki w kroku mogą pęknąć. 
Jaki w tym interes mo mieszkaniec Leszna? 
Była swego czasu mowa o przyłączeniu Leszna do Wilkowic ale o Święciechowie nie słyszałem.
88. Dodane przez Maciej z Swieciechowy, w dniu - 18-10-2018 12:59
Oczywiście że mieszka w Swieciechowie.Grzegorz nie ładnie, myślałam że jesteś uczciwym człowiekiem a kłamstwo mówisz prosto w oczy.Już przed wyborami kłamiesz a co bedzie później nie domowienia drowbne klamstewka ale prawnik wszystko może wyprostować.TAKIEMU PREZYDENTOWI MÓWIE NIE !!!!!!!
89. Dodane przez do kom. 87, w dniu - 18-10-2018 13:28
Ja bym zapytał przede wszystkim jaki to wzór dla mieszkańców? Prezydent miasta, chociażby symbolicznie powinien pokazywać, że też dorzuca się podatkami do wspólnej kasy. Powinien pokazywać swoim przykładem innym, że warto w tym mieście mieszkać. Z całą rodziną. Nie wiem jak to się zakończy pod względem prawnym, ale dla mnie budowanie domu dla rodziny poza Lesznem, to przede wszystkim porażka wizerunkowa.
90. Dodane przez ono, w dniu - 18-10-2018 13:32
..wiekszość ludzi tak czyni czyli dom-sypialnia pod Lesznem a meldunek i firma w małym lokalu blokowym ..taka moda .. i normalność...
91. Dodane przez A taki amerykanski byl..., w dniu - 18-10-2018 14:03
Wywiad srodowiskowy i skarbowka potwierdzila ze kandydaci sklamali. I co teraz pinokio?
92. Dodane przez Jak to jest?, w dniu - 18-10-2018 15:39
Czy Pan Borowiak podczas poprzednich wyborów nie powinien przypadkiem startować na radnego Warszawy a nie na radnego Leszna? Był posłem (fakt z naszego regionu) i jak mam nadzieję większość czasu spędzał w Warszawie gdzie ciężko pracował - za to brał pieniądze. W Lesznie mając na uwadze powagę pełnionej funkcji powinien tylko bywać. No chyba, że się mylę i było inaczej: Pan Prezydent w Lesznie mieszkał, a w Warszawie tylko bywał, pomimo tego, że pracował dla Polski...
93. Dodane przez do 77. Dodane przez Żal, w dniu - 18-10-2018 16:35
co za różnica czy jechał 90 czy 120 km/h?, co za różnica czy miał 0,2 czy 1,2 promila?, szczególnie dla prawnika
94. Dodane przez Vukinic, w dniu - 18-10-2018 17:24
W Lesznie poaykreslali tych co tu nie mieszkaja... a w Górze kandyduje facet ktory mieszka we WROCLAWIU
95. Dodane przez Egon, w dniu - 18-10-2018 18:06
Rusiecki nie masz szans na wygraną mam wiedzę dużą że ty i Mocek morzecie sobie pomarzyć
96. Dodane przez kas, w dniu - 18-10-2018 19:53
Na wójta Święciechowy by mógł startować ale tam już siostra Rusieckiego startuje i mógłby być konflikt rodzinny
97. Dodane przez do kom. 92, w dniu - 18-10-2018 20:01
Kandydatów na prezydentów ograniczenie miejsca zamieszkania nie dotyczy. Tylko kandydatów na radnych.
98. Dodane przez Do kom.52, w dniu - 18-10-2018 22:31
Wierzy Pan w to co sam pisze?
99. Dodane przez Vukinic, w dniu - 18-10-2018 22:41
do 97... wlasnie w Gorze kandyduje na radnego powiatu gorowskiego osoba ktora mieszka i pracuje we Wroclawiu, czy dlatego ,ze jest z PSL to mu wolno? Co ma zrobic w takiej sytuacji Komisarz ? Przeciez pan P. jest juz na kartach do glosowania? Czy gdy go wykresla to jego glosy z kart nie beda liczone?Prosze o odpowiedz nr.97!
100. Dodane przez nowy, w dniu - 19-10-2018 08:47
Rusiecki jest niewiarygodny , mataczy przed wyborami, a co dopiero jak by wygrał.....
reklama
101. Dodane przez Zmartwiony, w dniu - 19-10-2018 12:35
&ci wszyscy, którzy zarzucają z uporem maniaka Rusickiemu to, że nie mieszka w Lesznie, nie maja stosownych argumentów przeciwko niemu. Czy ktoś z was choć przez chwilę zastanowił się nad tym czy Borowiak spełnił oczekiwania Leszczyniaków? No właśnie, nie ma się czym zachwycać, czy chcecie wybrać go ponownie na stanowisko Prezydenta miasta Leszna gratuluje!.
102. Dodane przez do101, w dniu - 19-10-2018 23:23
właśnie chcemy!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj