Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow Leszno arrow Płonące serce na Rynku

Mieszkańcy wspominają Pawła Adamowicza

Płonące serce na Rynku

16.01.2019. Radio Elka, Filip Wybieralski

(fot. Filip Wybieralski)
Na leszczyńskim Rynku zabłysło serce ułożone ze zniczy. W ten sposób niektórzy mieszkańcy chcieli oddać hołd zmarłemu prezydentowi Gdańska. Około godz. 20:00 na placu przed Ratuszem zebrało się kilkanaście osób. Ze zniczy, które przyniesili ułożyli obrys serca. Co jakiś czas podchodzą do niego kolejni mieszkańcy, którzy wypełniają jego środek.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
 
Komentarze (74)
1. Dodane przez AGNIESZKA, w dniu - 16-01-2019 21:48
nie przesadzacie ludzie troche?? znaliście Pana Adamowicza? z całym szacunkiem ale nie robmy "szopki"!! Księga konolencyjna... tez chyba troche przesada..... ale najwieksza głupota jest rezygnacja z obchodów rocznicy odzyskania niepodległości prze LESZNO... nasze miasto a tu wieksze obchody po smierci prezydenta gdanska a nasze miasto odchodzi na drugi plan.... przesada troche....
2. Dodane przez Jarek, w dniu - 16-01-2019 22:05
Jest nadzieja, że nie wszyscy sprzedali się pisowi i mają serce po prawidłowej stronie.EGBN7
3. Dodane przez Ja, w dniu - 16-01-2019 22:11
byłam zapaliłam znicz i podwójnie smutek mnie ogarnął,źe tak mało leszyniaków dotarło Rozumiem nie znaliśmy Go osobiście ale zawiedliście
4. Dodane przez Do1, w dniu - 16-01-2019 22:36
Tym obłędem celebrowania śmierci jednostki, obrażanie Państwo pamięć wielu godnych, którego odejścia nawet nie zauważylěście.
5. Dodane przez Do kom 3, w dniu - 16-01-2019 22:40
Bez przesady. Nic nie czuje sie gorszy przez to, ze nie zapaliłem jakiegoś znicza na Rynku. Jest księga kondolencyjna, jest rezygnacja z hucznych obchodów rocznicowych, odwołanie koncertu Schuberta, oficjalne spotkanie na Rynku w dniu 17 stycznia, msza w bazylice. Każdy ma prawo uczestniczyć w czym chce albo i w ogóle. Jesteś aż tak związany z Panem Adamowiczem, to możesz nawet jechać do Gdańska na uroczystości pogrzebowe.
6. Dodane przez Do Ja, w dniu - 16-01-2019 22:40
No to trwaj w tym smutku jak ci tak pasuje ale daj zyc innym
7. Dodane przez Do 2-3, w dniu - 16-01-2019 22:41
2 i 3- chyba zaczynamy pod zniczowym sercem dzielic Polakow ,a o to mam nadzieje organizatorom nie chodzilo. Kazda przesada po pewnym czasie budzi nie tylko zdziwienia ale tez niechec . Tragedia niewatpliwa ale przydalby sie umiar.
8. Dodane przez nowy, w dniu - 16-01-2019 22:45
Popieram 1. Żal człowieka, ale chyba z tym wszystkim to przesada !
9. Dodane przez Do3, w dniu - 16-01-2019 22:55
A może to ocenić odwrotnie.
10. Dodane przez Kamil, w dniu - 16-01-2019 23:05
Ludzie spokojnie każdy to przeżywa bądź nie na swój sposób niechcecie podziałów a dzielicie na lepszych co byli zapalić zniczy i gorszych co nie byli a polska to jednak kraj cebuli tu nawet na śmierci Przede wszystkim człowieka a w drugiej kolejności prezydenta Gdańska każdy chce ugrać coś do swojego ogródka Najwięcej w tej śmierci winne sąmedia które Piorun mózgi przeciętnym ludziom którzy sami nie potrafią myśleć i popierają i jeden Tuska drugi Kaczyńskiego a tak naprawdę to wszystko polityka pijar oni zawsze będą mieć dobrze a ludzie zobaczcie sami na siebie kim wy jesteście ludźmi od zniczy ? Pan Jurek Owsiak też co to są za akcję Jurek zostań przecież on zostaje fundacji tylko nie będzie już jej prezesem wcale mu się nie dziwię też bym nie chciał świecić buzią i jescze obrywać.
reklama
11. Dodane przez ZH, w dniu - 16-01-2019 23:30
kom.1 Uważasz że to jest szopka oddanie hołdu człowiekowi, którego bestia z zimnym sercem zamordowała.Zgadza się że nie znaliśmy Prezydenta Gdańska osobiście ale wystarczy posłuchaj trochę w mediach wypowiedzi ludzi jak ciepło się o Nim wypowiadają itd,Myślę że nikomu by nie ubyło przejść się na rynek i zapalić znicz. Może trzeba było postawić gar z grochówką wtedy by przybiegli....
12. Dodane przez zenek, w dniu - 16-01-2019 23:51
Mam wrażenie, że nie wszyscy zrozumieli, co się naprawdę stało. Zamordowanie Prezydenta to wielki wstrząs, co nie dotarło, niestety, do niektórych sumień.
13. Dodane przez Tadeusz, w dniu - 16-01-2019 23:59
Po śmierci Jana Pawła II tylko kilka dni był spokój - potem nienawiść się wzmogła. 
Po katastrofie smoleńskiej tylko kilka dni był spokój - potem nienawiść jeszcze bardziej się wzmogła. 
Po tym mordzie politycznym na prezydencie Gdańska nawet dnia nie ma spokoju - chociażby z tych wpisów  
widać że to co będzie potem to już nie nienawiść ale ......... . Polska ginie na życzenie Polaków.
14. Dodane przez ratka, w dniu - 17-01-2019 00:11
można uczcić zmarłego, ale bez przesady. a groby naszych przodków kiedy widziały Światło
15. Dodane przez Do AGNIESZKA, w dniu - 17-01-2019 00:28
Pani Agnieszko, czy przemyślała Pani to co Pani napisała? Zginął człowiek, w zaplanowanym zamachu/morderstwie. Wyobraża sobie Pani ze idzie np. na rynek w Lesznie, mówi do rodziny "do zobaczenia wieczorem" i już nie wraca do domu? Nie mówimy tu o wypadku komunikacyjnym, którego nie możemy przewidzieć. Tu mowa o umyślnym zabójstwie innego człowieka. Nie obrażamy innych niby "nie zauważając" ich śmierci. Po prostu to wyjątkowa sytuacja, w której ginie człowiek (nie ważne czy go znaliśmy, czy był prezydentem miasta). Pomyślcie o tym co się zdarzyło głębiej a nie z poziomu jedynie własnej indolencji. Zginął człowiek, zamordowany przez innego człowieka i w głowie się nie mieści, że zabójca po wszystkim jeszcze miał odwagę wykrzyczeć to na głos...
16. Dodane przez czytelnik, w dniu - 17-01-2019 00:50
Zgadzam sie z kom 1,10 ludzie nie wariujcie , czlowieka szkoda ale media robia wam rąbanke z mozgów , a politycy przeciwnych partii zacieraja rece to nie igrzyska !!!
17. Dodane przez M, w dniu - 17-01-2019 03:33
"Najśmieszniejsze" jest to, że większość komentujących/protestujących, zapalających znicze, tych największych krzykaczy zapewne nie wiedzieli nawet , że taka osoba jak Adamowicz istnieje i jako stanowisko wcześniej piastował. Idą za tłumem, za tym co powie telewizja. Wziął byś jednego czy drugiego zapytał to było pewnie powtarzane jak mantrę: "ale w telewizji mówili...". Druga sprawą jest to, że nagle ludzie zapomnieli jakie negatywne działania prowadził Adamowicz. Tak, wiem wiem o zmarłych się źle nie mówi, ale w takim razie lepiej nic nie mówić czasami, bo sztuczność w tych działaniach aż przeraża. Oczywiście dla rodziny jest to wielka tragedia, to zrozumiałe, ale czy musi być w to zaangażowana cała Polska? Odwołanie uroczystości obchodów odzyskania niepodległości przez Leszno to gruba przesada, tak samo jak wprowadzenie przez Prezydenta A.Dude żałoby narodowej w dniu pogrzebu. Rozumiem jeszcze ogłosić żałobę w Gdańsku, czy nawet całym województwie, ale kraju? Niepotrzebnie.
18. Dodane przez Janusz, w dniu - 17-01-2019 06:43
W pełni popieram wypowiedz 1 -chciałbym by właśnie zawarte uwagi wziął sobie do serca pan Prezydent Leszna i zacny "bezradni".
19. Dodane przez aaa, w dniu - 17-01-2019 07:06
Komentarz 1 - podzielam to zdanie. Medialnie nakręciła się z tego szopka i wyścig kto bardziej kocha Ś.P. P. Adamowicza. Księgi, wiece, ludzie w wywiadach mówią, że czują się "sierotami". Naprawdę??? Tak na poważnie ??? 
 
Życzę spokoju i umiaru.
20. Dodane przez Zaduma wystarczy, w dniu - 17-01-2019 07:51
(...)Zginal tragicznie nalezy mu oddac szacunek ale obecnie popadamy w skrajnosci
21. Dodane przez jankiel, w dniu - 17-01-2019 08:15
Uszanujcie ludzie wolę rodziny i nie politykujcie
22. Dodane przez janek, w dniu - 17-01-2019 08:38
popieram 1 kom. - dziś mamy roczniece odzyskania nieposległości przez Leszno i jak mają wyglądać obchody??? - oddanie czci panu adamowiczowu?? - obcemu czlowiekowi !!?? a co z świętem Leszna?? brak slow...
23. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 17-01-2019 09:09
Z tego co czytam tutaj, wynika jedna rzecz. Znakomita większość piszących nie wiedziała tydzień temu kto jest Prezydentem Gdańska. Tak na dobrą sprawę nadal ich to mało obchodzi i uważają, że to zabójstwo jest sztucznie rozdmuchane. Te uwagi piszących powinni sobie wziąć do serca działacze organizujący przeróżnego typu światełka. Leszczyniacy nie są warci tego typu działań. W Lesznie ludzie zapalający świeczki gdziekolwiek indziej niż na cmentarzu będą postrzegani jak lekko pomyleni. Taka lokalna mentalność i nie ma sensu walczyć z wiatrakami. Dla leszczyniaków liczy się tu i teraz. Nasze lokalne władze o ile je osobiście znamy, nasz dom i nasze pole, a co będzie za miesiąc to "się zobaczy". 
Macie rację leszczyniacy. Nic nie jest ważne. Nie oglądajcie wiadomości w tv, bo to Was i tak nie dotyczy, prawda? Elkę warto słuchać i czytać, bo może o jakimś wypadku powiedzą, albo co innego ciekawego, nie?
24. Dodane przez michal, w dniu - 17-01-2019 09:33
pomodliś sie za dusze jak najbardziej ,ale oddawać hołd?
25. Dodane przez do2, w dniu - 17-01-2019 09:37
Do. 2 A co ma PIS do tego wszystkiego, nie przesadzasz czasami z mową nienawiści?
26. Dodane przez święty a, w dniu - 17-01-2019 09:44
popieram 1 w pełni !!!
27. Dodane przez Max, w dniu - 17-01-2019 09:47
A życie toczy się dalej. Odzyskanie niepodległości to wydarzenie nr 1 w Lesznie. Dla mnie to radosny dzień !!!
28. Dodane przez MUCski, w dniu - 17-01-2019 10:20
Rozumiem, że śmierć prezydenta innego miasta w takich okolicznościach wstrząsnęła prawie wszystkimi. Ale czy to nie jest już przesada? Czy miasto Gdańsk, Poznań czy inne zachowywały by się w ten sam sposób jakby w takich samych okolicznościach zginął prezydent innego małego miasta? Wątpię.  
Jestem przekonany, że gdyby ktoś miesiąc temu zrobił sondę uliczną w Lesznie z pytaniem: "Kto jest prezydentem Gdańska?" to większość by nie wiedziała. A teraz wszyscy protestują i składają kondolencje. Rozumiem, że był to wstrząs dla wielu osób, które nie znały prezydenta, ale trochę przesada. Nasz "polityka" wygląda jak wygląda i nic z tym nie zrobimy. Tak jest niestety na całym świecie.  
Poza tym na zgromadzeniach dot. śp. Adamowicza widać te same osoby, które protestują w Lesznie przeciwko PiS. Oczywiście mają prawo wyjść i protestować przeciwko czemuś ale w tej sytuacji nie tylko w Lesznie ale i w PL próbuje nadać się temu zdarzeniu aspekt polityczny - tylko po to by podgrzać atmosferę jeszcze bardziej. A w Gdańsku - debil, który chciał zaistnieć wybrał tego polityka i zabił. Jestem przekonany, że gdyby prezydentem Gdańska byłby inni polityk to też by został tak potraktowany. Szkoda. Pozdrawiam wszystkich a szczególnie grupę, która jest na każdej manifestacji w Lesznie.
29. Dodane przez Jan, w dniu - 17-01-2019 10:30
Dlaczego nikt nie palil w lesznie zniczy gdy dziewczynki zginely w koszalinie !! Jednak durnym narodem jestesmy !!
30. Dodane przez maria, w dniu - 17-01-2019 10:33
Też popieram komentarz nr 1.tysiące ludzi zginęło w walce o niepodległość Leszna.nasi dziadowie i pradziadowie.jak można z okazji śmierci jednego człowieka nie mającego z Lesznem nic wspólnego z Lesznem odwołać czy okolic tak ważne obchody dla naszego miasta. 
Żal i smutek czuję 
Ludzie teraz potrzebują jakiś nieadekwatnch 
emocji, zaistnienia...nie wiem jak to określić, 
Ale to wszystko jest chore i do niczego dobrego nie doprowadzi; jedynie jeszcze więcej podzieli 
polskie społeczeństwo.A jest mu temu wielka manipulacja mediów, co widać wyraźnie.
31. Dodane przez do 29, w dniu - 17-01-2019 10:43
Przecież mogłeś pójść na rynek i zapalić znicz.. Kto Ci zabraniał??
32. Dodane przez do11, w dniu - 17-01-2019 11:17
Wtedy pierwszy byś leciał i żarł.A byłeś lub byłaś na pogrzebie mojej matki?Była bardzo dobrą i lubianą osobą.
33. Dodane przez Mon, w dniu - 17-01-2019 11:19
Czytam te wpisy i nie wierzę..... Ludzie nic miłości w sobie nie macie... za grosz .. Empatia, współczucie, miłość....wszystko obce. Przykro m, że mieszkam w takim Lesznie ....
34. Dodane przez Mario, w dniu - 17-01-2019 11:23
Gdańsk jest stolicą WOLNOŚCI!!! a z naszą wolnością i bezpieczeństwem jest coś nie tak.............
35. Dodane przez do29, w dniu - 17-01-2019 11:24
Właśnie,mną ta tragedia bardziej wstrząsnęła.A ze śmierci Adamowicz zrobiono istny,owszem żal człowieka tak jak każdego innego.TYlkO jest już za dużo szumu wokół tego.
36. Dodane przez ana, w dniu - 17-01-2019 11:25
świat zwariował i Leszno razem z nim .....umartwiajcie się jak chcecie ale dajcie żyć innym wiele jest niepotrzebnych śmierci i nikt nie robi takiej wrzawy to jest nakrecanie spirali nienawiści i podgrzewanie atmosfery..dokonał mordu człowiek chory ilu ludzi zginęło z ręki chorych ludzi ?zastanówcie się nad tym bo to był człowiek grzeszny jak my wszyscy nie róbmy świetego z kogoś kim nie był ale ta nienawiść do ks.Rydzyka J.Kaczyńskiego przysłoniła wam logiczne myślenie ...Boże przebacz im bo nie wiedzą co czynią !!
37. Dodane przez do16, w dniu - 17-01-2019 11:28
Dlatego od poniedziałku nie oglądam wiadomości,nie wchodzę na portale z wiadomościami w necie i mam spokój.Do odwołania.Wyjątek stanowi tylko elka.
38. Dodane przez do kom 30, w dniu - 17-01-2019 11:30
Sam jesteś durny. Nikt nie neguje, że śmierć dziewczynek, to była tragedia. Życie każdego człowieka jest tyle samo warte. Jeżeli chodzi o zdarzenie w Gdańsku było to brutalne zabójstwo, a nie wypadek. Zdarzenie spowodowane nienawiścią, chorobą psychiczną, gdzie sprawa twierdzi, że siedzi przez PO i Adamowicza. Nie dość, że zdarzenie miało miejsce w fianł WOŚP w dzień, który jednoczy Polaków, to jeszcze wpasowuje się w retorykę osób przeciwnych tej ideii. Co dziennie giną ludzie, czy to na drogach, czy w wyniku naturalnej śmierci, ale to zabójstwo jest chyba szczególne, bo wynika z nienawiści i szczucia ludzi...
39. Dodane przez Mara, w dniu - 17-01-2019 11:35
Wypisujecie ludzie takie głupoty. Chcecie obchodów odzyskanie niepodległości w Lesznie? A ilu z Was przyszło złożyć hołd Powstańcom( zdjęcia w tekscie powyżej). Niektórym zawsze coś nie pasuje! Żenada.
40. Dodane przez Niestosowne, w dniu - 17-01-2019 12:03
To miejsce na zniczowe serce jest niestosowne. Jak czuje sie Prezydent Borowiak gdy ma pod swoim miejscem pracy znicze? Parku albo skweru nie macie? Chcialyby Panie pod wlasnym domem serca ze zniczy skoro wszyscy Bogu dzieki zdrowi?
41. Dodane przez janusz, w dniu - 17-01-2019 12:17
Drodzy internauci-przeczytajcie z uwagą komentarze 1,4,13,17,22 i wiele innych.Nakręcacie sie politycznie:  
częste powtarzanie nieprawdy staje się prawdą" i to cały Wasz problem.Dzisiaj jest najwspanialsza rocznica dla Leszna-99 lat temu odzyskaliśmu niepodległość i co zgotował nam Samorząd??????Zebrać się na Rynku i oddać hołd sp.Prezydentowi Gdańska???Żenada,brak słów a ta garstka protestujących (naliczyłem ok 30 osób)niech nie decyduje za 65 tyś mieszkańców.Szkoda że Samorząd dał się wmanipulować w grę polityczną i nie ma swego-stanowczego zdania.
42. Dodane przez Jerzy K., w dniu - 17-01-2019 12:19
Cieszę się,że w naszym ukochanym mieście-Lesznie żyją normalni ludzie,nie dający się zmanipulować.Pozdrawiam ICH.
43. Dodane przez ZYGI, w dniu - 17-01-2019 12:40
Zgadzam się z Janem w 100%
44. Dodane przez hal, w dniu - 17-01-2019 13:48
LESZNO TU CHCE SIĘ ŻYĆ To widać po kom jaki lud zażarty co jeden to lepszy. A czy trzeba znać osobiści żeby oddać w jakiś sposób hołd zamordowanemu Nawet w innych krajach to robią i w większości miast w a Polsce W Lesznie nie KOM,6 chce żyć bo ktoś zapalił znicz i Jego to boli? A Papież Polaka znali osobiście wszyscy...
45. Dodane przez Xxxx, w dniu - 17-01-2019 14:17
Proszę o wstrzymanie się od niestosownych i niemiłych komentarzy. Trochę szacunku dla zamordowanego w takim momencie i w tak tragiczny sposób człowieka. To nie był wypadek, to był mord na oczach milionów ludzi, dzieci.Prosze pozwolić w spokoju i ciszy przeżyć żałobę. Są w Lesznie tacy, którzy go znali, pozwólcie im na przemyślenia i spokój. Dziękuję.
46. Dodane przez do44, w dniu - 17-01-2019 17:37
A mówi ci coś hasło róbta co chceta?No więc właśnie jedni palą znicze,drudzy nie
47. Dodane przez Im, w dniu - 17-01-2019 18:10
Ciekawi mnie jedno czy Gdańsk bendzie zapałał znicz za was jak umrzecie? Nie dzielimy ludzi na lepszych i gorszych!
48. Dodane przez Do 46, w dniu - 17-01-2019 18:13
A czy! ktoś komuś nakazuje palić znicze.NIE.Kto chce to zapala kto nie chce nie zapala. Cisza to również okazywane szacunku . Jeżeli ktoś ma szacunek ma go również dla zmarłego.
reklama
49. Dodane przez obserwator, w dniu - 17-01-2019 18:14
do wszystkich,ludzie nie dajcie się zwariować, ludzie giną, umierają ale trzeba żyć dalej, nie róbcie z gościa sztucznie wykreowanego męczennika.Fakt zginął tragicznie, pochylmy się nad nim i zmówmy modlitwe za spokój jego duszy
50. Dodane przez Aga, w dniu - 17-01-2019 18:19
Żadna nawet największa tragedia nie nauczy Was szacunku I pokory. Tak bardzo zagościła w Waszych sercach nienawiść.( Oczywiście nie u wszystkich).
51. Dodane przez Do 49, w dniu - 17-01-2019 19:20
Zamilczcie wreszcie. Dość tej nienawiści. Przestańcie wylewać jad. Też nikt odejdziecie z tego świata. Nie wiecie jak i kiedy.Dosc tej mowy nienawiści. Młode pokolenie patrzy. Potem się dziwicie agresji w szkołach. Przykład idzie z góry.
52. Dodane przez jola, w dniu - 17-01-2019 20:01
wiecie, dziś o godz. 16,18 zmarł mój dziadek. Miał 92 lata. Przeżył dwie wojny, może jutro o godz. 20 zbierzemy się na rynku i oddamy mu hołd???
53. Dodane przez do kom 52, w dniu - 17-01-2019 20:34
a zginął zamordowany i był przez 20 lat prezydentem?
54. Dodane przez Teresa, w dniu - 17-01-2019 20:42
A kim byl twoj dziadek...? Prezydentem jakiegos miasta? Wez sie zastanow kobieto co piszez za bzdety...
55. Dodane przez Do 52, w dniu - 17-01-2019 20:59
Wnusiu, mój dziadek zmarł jak miał 63lata ( wiele!lat temu) Był weteranem walk pod Monte Cassino i sowieckim więźniem.pomysl zanim znowu się wyglupisz.
56. Dodane przez Ja, w dniu - 17-01-2019 21:17
Nie możecie się powstrzymać żeby dokopać.Katolcki, chrześcijański narodzie. ( Podobno).
57. Dodane przez do Jola, w dniu - 17-01-2019 21:24
I ten wpis świadczy o braku szacunku dla twojego dziadka. Przemyśl jeszcze raz swój wpis.
58. Dodane przez M, w dniu - 18-01-2019 07:31
Niech się Leszno cieszy że nie macie 3 dni żałoby jak w Będzinie
59. Dodane przez Zal, w dniu - 18-01-2019 10:02
Jaka tu fala nienawiści z tych komentarzy bije i to od kogo? Europejczycy?? Dkatego już nigdy nie zagłosuje na PO po tym co teraz widzę co się dzieje. Dzielenie Polaków przez ta partie
60. Dodane przez do kom 59, w dniu - 18-01-2019 12:58
A bedziesz głosował na PiS?Wypowiedzi typu: "zdradzieckie mordy", "gorszy sort", wypowiedzi Pawłowicz i innych już Ci nie przeszkadzają?
61. Dodane przez Do kom.,59, w dniu - 18-01-2019 13:39
Skąd wiesz z jakiej strony bije nienawiść. Nie głosowałam na PiS, ale też Cię lubię.
62. Dodane przez do52, w dniu - 18-01-2019 15:36
Dobry komentarz Jola,nie załapali sedna twojego wpisu.
63. Dodane przez do 60, w dniu - 18-01-2019 15:37
Tylko pamiętaj, że takie teksty były wyłącznie REAKCJĄ obronną na jad ze strony PO wylewany na PiS !!!
64. Dodane przez do 60, w dniu - 18-01-2019 15:42
A co z wypowiedziami'"dorżnąć watahę"."wypatroszyć kaczkę" czy coś o szarańczy którą trzeba strząsnąć z drzew?Albo o wysyłaniu pewnej posłanki w kosmos?Nie słyszałeś?Masz bardzo wybiórczą pamięć.Takie wypowiedzi padają po obu stronach sceny politycznej,trzeba być sprawiedliwym.
65. Dodane przez ???!!!, w dniu - 18-01-2019 15:43
Jak Prezydent RP wraz z 95 innymi zginął pod Smoleńkiem to robiono wszystko, żeby pomniejszyć wagę tragedii, a teraz szaleństwo panuje w całej POlsce bo zginął Prezydent Gdańska ???!!!
66. Dodane przez do58, w dniu - 18-01-2019 15:44
Serio?Im mniejsze miasto tym dłuższa żałoba.
67. Dodane przez waldek, w dniu - 18-01-2019 16:12
Ale żałosne komentarze. Niech go opłakują w Gdańsku, gdzie go ludzie znali a nie na drugim końcu Polski w Lesznie. Przez 20 lat jego prezydentury nawet to nim nie słyszeliście a teraz wielkie opłakiwanie. Jeszcze mu postawcie pomnik i nazwijcie jakąś ulicę jego imieniem. Może przemianujcie Aleje Jana Pawła???
68. Dodane przez Do 60, w dniu - 18-01-2019 17:13
Wole już zagłosować na Polska partie która dba o obywatela a nie o obcy kapitał i mieszkańców Europy.
69. Dodane przez Ja, w dniu - 18-01-2019 19:06
Jedni i drudzy warci siebie. Z tą różnicą, że za PO nie był sortowania ludzi i nie wyzywano nas Polaków. Nie padały słowa typu zdradzieckie mordy no i nie było Pawłowicz.
70. Dodane przez Do68, w dniu - 18-01-2019 19:18
Polska Partia..... Coś mi to mówi. Kiedyś była taka Zjednoczona. 
Do 65. Nikt nie umniejszał.Odwrotnie chcieli powiększyć mówiąc że to nie była katastrofa.Szanowalam Prezydenta Kaczyńskiego ( nie prezesa), ale to była katastrofa, nie zamordowano tych ludzi. Bardzo mi żal ich Wszystkich, tak samo jak teraz P. Adamowicza. Na tym polega współczucie by szanować każdego człowieka.A my Leszczynianie w zdecydowanej większości jesteśmy jadowitym narodem.Ale : każdy ginie od własnego jadu.
71. Dodane przez Do 65, w dniu - 18-01-2019 19:35
Ależ nikt nie pomniejszał. Wręcz pozwalano nae powiększenie przez wiele, miesiecznic Chyba ponad 90.
reklama
72. Dodane przez Polak, w dniu - 18-01-2019 19:56
KOM 65 trafnie
73. Dodane przez do69, w dniu - 19-01-2019 00:32
Ale był Niesiołowski.
74. Dodane przez Do 65, w dniu - 20-01-2019 05:56
Żyj 100 lat mądry człowieku
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj