Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Urząd Miejski w Rawiczu wprowadza elektroniczny system obiegu dokumentów, który ma usprawnić przepływ korespondencji od interesantów magistratu, a tym samym polepszyć ich obsługę. System umożliwiający elektroniczny obieg dokumentów został zakupiony od firmy Plus z Poznania. Kosztował rawicki magistrat 29 tysięcy złotych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Wprowadzany przez nas system udoskonali załatwianie wielu spraw, z którymi zwracają się interesanci - mówi Piotr Domaniecki, wiceburmistrz Rawicza. - Zastąpi teczkowy obieg pism, wydawanych decyzji itp., choć całkowicie nie wyeliminuje tradycyjnego składania wniosków przez petentów. Spodziewamy się, że w pełnej formie system zacznie funkcjonować za około dwa lata. Tradycyjne pisma składane przez petentów oraz poczta przesyłana do magistratu, która jest dekretowana w sekretariacie i rozdzielana do poszczególnych wydziałów, nie przestaną istnieć, jednak system pozwoli przerobić je
na elektroniczne wersje, które z czasem mają uzyskać wszystkie dokumenty docierające do urzędu. Dzięki temu obsługa klientów ma odbywać się łatwiej, sprawniej. Zdaniem wiceburmistrza, system zapewni pełną wiedzę o tym, co dalej dzieje się z zamienionym na elektroniczną wersję dokumentem. Korzystając z komputerów naczelnicy wydziałów w każdej chwili będą mieli wgląd w taki dokument, możliwość prześledzenia, na jakim etapie znajduje się załatwianie sprawy, z którą do urzędu zwrócił się petent, a także sprawdzenia ile czasu pozostało na jej dokończenie, wydanie decyzji. - Przyjęcie pisma od klienta w danym wydziale będzie musiało być elektronicznie potwierdzone, a więc zarejestrowane w systemie - tłumaczy wiceburmistrz Domaniecki. - System nada pismu interesanta numer ewidencyjny, który od momentu przyjęcia dokumentu ułatwi monitorowanie postępu danej sprawy, a więc w pewien sposób pozwoli także dyscyplinować urzędników w jej załatwianiu. Sądzę, że z czasem dzięki temu systemowi dojdzie do tego, iż interesant będzie mógł być obsługiwany ,,na odległość'', czyli siedząc przy swoim komputerze w domu.Otrzymując swój login i korzystając z niego będzie mógł zwrócić się do urzędu z jakąś sprawą, złożyć wniosek lub inny dokument drogą elektroniczną. To bardzo dobre rozwiązanie zwłaszcza w sprawach, których załatwienie wymaga czasochłonnej procedury i wymiany korespondencji przed wydaniem decyzji. W przetargu na zakup systemu uczestniczyły cztery firmy. Rawickie władze uznały, że oferta firmy Plus z Poznania jest najlepsza pod względem rozwiązań dotyczących pracy samorządu. Uważają, że wdrażanie kupionego systemu potrwa pół roku. W opinii wiceburmistrza jest on rewelacyjnym rozwiązaniem obiegu dokumentów między urzędem i interesantami. P. Domaniecki wskazuje, że takimi systemami, nabytymi od tej samej firmy z Poznania, z bardzo dobrym skutkiem posługują się urzędy między innymi w Śremie i Tarnowie Podgórnym. - W przyszłości system może być rozbudowany o kolejne elementy elektronicznej obsługi interesantów, ułatwiające załatwianie różnych spraw i funkcjonowanie urzędu, eliminując w dużym stopniu papierkową pracę - zaznacza wiceburmistrz. - Jeszcze jedną jego zaletą jest możliwość składania na dokumentach podpisu elektronicznego, do wprowadzenia którego za niespełna rok obligują nasz kraj wymagania unijne i związane z tym rozporządzenie Ministerstwa Infrastruktury. (j.w./fot mich)
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.