Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Wraca pomysł "mieszkań za złotówkę"

Wraca pomysł "mieszkań za złotówkę"

Wraca pomysł "mieszkań za złotówkę"

17.04.2007. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_mieszkaniaLeszno. Klub radnych Centroprawicy opracował projekt nowej uchwały o sprzedaży mieszkań komunalnych ich najemcom. Propozycja mówi o możliwości wykupu mieszkań z bonifikatą dochodzącą do 90 procent. Dotychczasowe zasady sprzedaży mieszkań się nie sprawdzają – uzasadnia wniosek wiceprzewodniczący Rady Miasta Sławomir Szczot.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wykup mieszkań komunalnych już od kilku lat jest sztandarowym pomysłem leszczyńskiej prawicy. W 2005 roku działacze pod wodzą Sławomira Szczota doprowadzili nawet do “Okrągłego Stołu” w tej sprawie, którego owocem była
uchwała zmieniająca zasady sprzedawania mieszkań. Prezydent Tomasz Malepszy, SLD i Gospodarni nie zgodzili się jednak wtedy na prawicowe propozycje i uchwalili bonifikaty dochodzące do 70 procent. Zdaniem Sławomira Szczota ten pomysł “nie wypalił”. Bonifikata naliczana jest tak, że nigdy nie sięga 70 procent - powiedział Radiu Elka - najczęściej wynosi zaledwie ponad połowę wartości mieszkania.
Dlatego radni Centroprawicy przedstawili Przewodniczącemu Rady projekt zmiany uchwały o sprzedaży mieszkań. Zakłada on, że bonifikata będzie mogła dojść do 90 procent. Proponujemy 60 procent na początek - mówi Szczot - do tego pół procenta za każdy rok mieszkania w lokalu i 20 procent za wykup gotówką. Prawicowi radni zakładają, że w ten sposób sprzedane będą mogły być mieszkania w budynkach wskazanych przez prezydenta oraz kilkanaście innych nieruchomości, między innymi mieszkania policyjne.
Jeszcze nie wiadomo, czy projekt trafi na obrady najbliższej sesji, którą zaplanowano na 26 kwietnia. (jad/tekst i foto)
 
Komentarze (26)
1. do pana Szczota
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-04-2007 15:21
Co ja jako wspolwlasciciel majatku miasta placacy podatki dostane od miasta za darmo dom wybudowalem za swoje mieszkam za swoje moze pan cos zaoferuje bo zdobywanie wyborcow tanimi obiecankami dawania ale nie z wlasnej kieszeni sa smieszne
2. a kto mi da mieszkanie za 10% wartości
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-04-2007 16:36
ja tez chce
3. co jest? Janosik?
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-04-2007 17:42
komunalne to znaczy miejskie. Jakim prawem wyprzedajecie mój majatek. Ja wybudowałem się za swoje. Od nikogo nic nie dostałem w prezencie a za drogę, którą miasto zbudowało musiałem zapłacić podatek adiacencki w kwocie wyższej niż teraz Szczot proponuje wykup mieszkania. Niby z jakiej racji jedni mają dostawać od miasta prezenty a drudzy charują całe życie by mieć gdzie mieszkać albo spłacać kredyt mieszkaniowy. A może chodzi o to, że pewni państwo Sz. mieszkający chyba na Niepodległości też być może mieszkają w komunalce???? Czas zarobić troszkę grosza, nieprawda?
4. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-04-2007 19:23
pomysły pana Szczota są absurdalne i niech pan nie zdobywa tym naiwnych wyborców
5. zalezy kto o czym mysli..
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-04-2007 20:02
a mnie sie wydaje ze to taka tylna furtka do wykupu mieszkan,uruchomienie rynku wtornego..czyli..biedny wykupi i odsprzeda bogatemu..bo to jedyna forma pozyskania mieszkan w centrum miasta by byla...nie mowie ze to zle...ale to napewno uruchomi cala machine podkupien czyli miasto za bezcen wyzbedzie sie majtku..chyba lepiej budowac socjalne mieszkania i tam wyprowadzac lokatorow ,a odzyskane w ten sposob lokale komunalne kierowac na przetarg na wolnym rynku..
6. Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-04-2007 20:46
Ja też chce kupić tanio mieszkanie!!!!!Dlaczego ja nie mogę kupić????Jestem biedny i nie mam nic , czemu nie mogę kupić???Wszystkie mieszkania na przetrag!!!!Wszystkie !!!Likwidacja komunalki , siedliska nierobów i meneli!!!To my mysimy na nich płacić!!!!!To my ich utrzymujemy!!!!Dlaczego są takie wysokie podatki???Menele muszą za coś żyć!Przecież nie pujdą do roboty!!Oni zawsze nie pracują ,a mają wiecej pieniędzy odemnie??Kto mi to wytłumaczy ,że człowiek pracujący ma mniej od niepracującego?????
7. Glos w dyskusji
Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-04-2007 21:03
Do "Co to jest Janosik" 
Miasto nie wybudowało budynków, o których mowa w uchwale. Są to majątki pozostawione przez uciekających w 1945 r Niemców i Polaków żydowskiego pochodzenia. Na mocy dekretów majątek ten przeszedł na Skarb Panstwa, a później na samorządy. Miasto nie wylożo złotówki na ich budowe. Remonty opłacali mieszkający tam lokatorzy. Od pewnego czasu wszyscy (podatnicy) dopłacamy do tego "interesu" czyli utrzymanie budynków komunalnych ok 1.500.000 zł rocznie. Przeprowadzane remonty nie pozwalają odtworzyć substancji mieszkaniowej. Nieruchmości są w coraz gorszym stanie. Wymagają kapitalnych remontów, a niektórych nie da się juz uratować. Ciężar remontów będą musieli podjąć nowi właściciele. 
W Polsce od dawna inne samorządy pozbywają się mieszkań komunalnych, bo dawno zrozumiały, że to zbędny kłopot. Nie znam duzego miasta, w którym nie ma duzej bonifikaty na ich zakup. Leszno jest daleko w tyle. Dlatego sprzedaż tych mieszkań nie jest żadnym "prezentem" tylko raczej "wybawieniem" samorządu od czegś czego nie jest w stanie zapewnić. Przypomnę, że kilka grup mieszkańców skorzystało z rożnych form bonifikaty. 1. Spółdzielcy otrzymali 80% bonifikatę na sprzedaż gruntów pod blokami. 2. Właściele domków jednorodzinnych z gruntem w użytkowaniu wieczystym otrzymali możliwość jego zakupu z 80% bonifikatą. Już niebawem spółdzielcy bedą mogli wykupić swoje mieszkania za symboliczną kwotę. Pozostali jeszcze lokatorzy mieszkań komunalnych, którzy często mieszkają w ruderach, więc nie ma im czego zazdrościć. Tam gdzie budynki komunalne znalazły nowych właścicieli widać zmiany, zaczynają dbać i remontować. 
Do "zależy kto o czym myśli" 
Potrzebny jest w Lesznie rynek wtórny, czyli tzw "ruch w interesie". Dzięki niemu nastąpi naturalna wymiana mieszkań dużych na mniejsze i odwrotnie. Będzie można wynajmować wolne pokoje młodym rodzinom, studentom, itp. Nie bez znaczenia ma ruch w w branży budowlanej. Przypomnę, że sporą część budynków zbudowano na przełonie 19 i 20 wieku, więc mają na przykład wspólne ubikacje, wysokie wnętrza, itp. Dlatego wymagają sporych nakładów. Zgadzam się że najprawdopodobniej lepiej byłoby przeprowadzać mieszkańców do nowo wybudowanych blokow i mieszkan socjalnych, a nieruchomości sprzedawać na wolnym rynku. Ale to gigantyczna operacja, którą trzeba przemyśleć. Takie propozycje złożyliśmy (Centroprawica) w 2005 roku w naszej "Koncepcji polityki mieszkaniowej", ale nasze koncepcje nie uzyskały poparcia prezydenta. Przypomnę także, że w budynkach wykazanych w załączniku nr 1 do uchwały istanieją wspólnoty mieszkaniowe z udzialem miasta. Jeśli lokator z "komunalki" nie zaplaci czynszu, to MZBK musi zapłacić wspólnocie za niego - czyli dokładamy my wszyscy. Moim zdaniem najlepiej byłoby się pozbyć wszystkich mieszkan komunalnych w jeden miesiąc, a zabezpieczyć jedynie mieszkania socjalne oraz tymczasowe. Potrzebny bylby także hostel, czyli miejsce czasowego pobytu dla tych, ktorych nie stać na własne mieszkanie - coś w rodzaju hotelu "robotniczego". Nie można chować głowy w piasek i nie zauważać tego problemu, a tak robiono przez 50 lat. Jeszcze chwile i nie bedzie czego sprzedawać. Niech nie mylą was remonty frontów budynków, bo to jest "pacykowanie trupów".  
 
Pozdrawiam uczestników dyskusji. Zapraszam na posiedzenia odpowiednich komisji. (Informacje w biurze rady 655298115) oraz na najbliższą sesje 26 kwietnia (czwartek) o godz 14 w sali narad UM przy ul. Karasia. 
 
Pozdrawiam 
Sławomir Szczot 
(Wiceprzewodniczący Rady Miasta)
8. Popieram w 100%
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 07:36
tu akurat cie popieram Panie Sławku.......popatrzyc wystarczy jak ludzie wykupili mieszkania w blokowiskach i powstały wspólnoty(sama mieszkam w bloku)......niesamowita metamorfoza z szarych brzydkich bloków piękne kolorowe osiedla-myślę że po sprzedaży tych starych kamienic ludziom którzy je kupią będzie zależeć na ładnym wygladzie budynków a my mieszkańcy tylko skorzystamy.
reklama
9. do Sł.SZ.- UCZCIWY
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 07:38
Menele już całkiem po wykupie zaniedbaja posesje. 
Część z nich sprzeda i przepije kasę i pójdzie nadal po zasiłek i lokum komunalne, lub jako bezdomni - znowu za nich bedę musiał płacić.  
 
PS .Pamiętam jak słuzbowa nyska woziła towar na budowę.
10. Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 07:49
Komunalki nie powinno być!! Dawno powinna być sprzedana!!Ja nie chce dopłacać do mieszkań uprzywilejowanych!!Nie życzę sobie ,żeby miasto wydawało choć złotówkę na mieszkania komunalne!!!!Należy stworzyć system nabywania mieszkań dla każdego! Każdy ma mieć swoje!To Europa nie Afryka !!!!
11. do Pana Szczota
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 09:12
Popieram pana Sławomira Szczota, uważam podobnie jak pan wiceprzewodniczący. Wyjaśnił wszystkie sprawy związane z propozycją klub centroprawicy.  
Warto zwróci uwagę na jeszcze jedne fakt: to sami współwłaściciele decydują o remontach opłacają f. remontowy , ustalają sobie obiektywne stawki opłat eksploatacyjnych. Działania Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zarząd lub przez zarządców powodują, że z roku na roku budynki wspólnot są wizytówką naszego miasta. MZBK od kilku lat nie może sobie poradzić z substancja miejską. Następuję dalsza degradacja substancji miejskiej kto za to odpowiada . My wszyscy podatnicy !!!!!!! 
Widać gołym okiem na starym mieście, które substancje są miejskie, a które są własnością prywatna lub wspólnotą mieszkaniową. Sprawa sprzedaży mieszkań po 90 % bonifikaty spowoduje, że sami mieszkańcy wezmą sprawy w swoje ręce. Ograniczą koszty, a za kilka lat nasze miasto będzie mogło śmiało powiedzieć, że : 
1. Opłacało się sprzedać mieszkania aktualna uchwała nie poprawiła sprzedaży lokali mieszkalnych , brak przychodów do kasy miejskiej.  
2. Brak zainteresowania wykupem mieszkań , oczekiwanie na znaczną bonifikatę .  
3. Wspólnoty rozpoczynają wykonywać remonty oraz bieżące naprawy w budynkach. 
 
Ważną kwestią jest brak lokali socjalnych , ale to jest inny odrębny temat.  
Zapraszam do dyskusji
12. Louis
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 09:15
Jak zwykle nasza loklana Lewica mnie po prostu zadziwia i nie daje mi innego wyboru niz krotki komentarz. Czy to nie Lewica rzucala hasla walki o dobro biedniejszych wyrownywania szans itd itp. czytajc niektore posty mozna odneisc wrazenie ze ta welasnie lewica z tymi jakze piekneymi haslami chce i oczekuje czegos zuplenie innego - potwierdza sie cynizm iz taka naprwade nasza loklana Lewica nie a nic do zaproponowania tylko nieogranizcona chcec sprawowania wladzy dla samej wladzy i sparwy zwyklych obywatlei - Nas Wszytskich - maja przepraszam ale w glebokim powazaniu. Lewico pokaz jakis pomysl na nasze miasto !!!
13. do Uczciwy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 09:15
Szanowny Panie. Menele mieszkaja w mieszkaniach socjalnych i na takie zostana przeoprowadzeni. A pozostawione po nich mieszkania zostaną zasiedlone tymi co beda chcieli je wykupić. Nie wszystkie mieszkania komunalne są atrakcyjne i nadają się do "wymiany" handlowej. W niecktórych nie chciałby pan mieszkać. 
 
Pozdrawiam 
Sławomir Szczot
14. Do: to Europa nie Afryka
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 09:57
Ciekawe kiedy wykupiłeś mieszkanie i za ile, i ile lat ja zwykły podatnik za ciebie płaciłem. 
Oficerowie z Niepodległości nie mądrujcie się .
15. Grek
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 12:13
Panie Szczot!!! To chory pomysl Widac ze Pan sie na niczym nie zna Dlaczego ja musze splacac kredyt za mieszkanie i pracowac uczciwie a inni za darmo maja to dostac To czysty populizm Chory z nienawisci czlowiek=chore pomysly
16. nie menel
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 12:16
panie Szczot jak pan może używać okreslenia MENELE to oni na pana głosowali!!!!!!!!!
17. Popieram pomysły.
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 19:05
Popieram pomysły centro prawicy i P. Szczota o wykupie mieszkań komunalnych gdyż inne miasta to zrobiły i mają do przodu. W budynkach takich powstają "Wspólnoty Mieszkaniowe" i powstały nowy Zarząd Wspólnoty bierze odpowiedzialność za budynek w swoje ręce.Trzeba spojrzeć na inne budynki Wspólnot i zobaczyć jak one wyglądają, jak  
potrafią wspólnie dbać o swoją własność. 
Zarząd Wspólnoty i wybrany Zarządca pilnują na bieżąco remontów , windykacji należności oraz są w stałym kontakcie z mieszkańcami.  
Popieram pomysł gdyż widzę zmiany na dobro we  
wspólnocie w której mieszkam.
18. Do Grek
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 19:19
Chcę powiedzieć że chory jest Pan a nie pomysł  
- i tu widoczne jest gołym okiem ,że nie zanacie się na niczym w sprawach komunalnych i mieszkaniowych.  
Wszyscy nie mogli mieszkać w komunalnych zasobach mieszkaniowych ale są też tacy co za Friko dostali mieszkania Spółdzielcze i też mieli po  
znajościach. Teraz też je powykupywali taniej - i nikt się nie burzy. A dostawali je z układów czy za stołki. Choryś pan bo nic nie dostałeś. 
Nowość musi przjść do Leszna to wykupy i powstanie Wspólnot Mieszkaniowych a czerwony moloch na Dekana na odstawkę.
19. Chciałam wykupić
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 19:29
Chciałam wykupić mieszkanie gdzie nie ma jeszcze  
żadnego wykupionego mieszkania i P. Jankowiak odpisała mi ,ze nie może być to sprzedane.Dlaczego inni mogą wykupywać a są ograniczenia, albo komu a komu . Tłumaczenie się nie możnością podziału geodezyjnego to chyba już nie ten wiek tylko duży smród.
20. do Pana Szczota
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 19:37
czy w przypadku wejścia w życie tej uchwały osiągnie pan korzyść materialną jeśli tak to jaką i na jaką kwotę ? Czy mieszkanie w którym pan mieszka jest pana własne czy komunalne,spółdzielcze ?
21. Do greka .
Dodane przez 'Gość', w dniu - 18-04-2007 20:10
Tak naprawdę to nie jest pan Grekiem ,tylko obywatelem bez ojczyzny ,wżodem ,trutniem ,pasożytem na Polskiej ziemi. Sławek jeśli jesteś to zrób wiele dobrego dla ludzi .
22. Oświadczam - żadnych korzyści
Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-04-2007 08:59
Nikt z mojej najbliższej rodziny nie mieszka w budynku komunalnym. Sam mieszkam w społdzielni mieszkaniowej. Więc wprowadzenie tej uchwały w zycie nie przyniesie mi żadnej korzyści. 
 
Pozdrawiam 
Sławomir Szczot
23. od Janosik do Szczota
Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-04-2007 10:55
wojnę przegrali Niemcy, ale nierozumiem dlaczego mają z tego czerpać zysk mieszkańcy komunalki. Mojemu dziadkowi Niemcy zniszczyli majątek i co??? Nic za utracone zabudowania nie dostał (spalone zabudowania gospodarstwa - posiadaliśmy wtedy 65ha ziemi). A jak ma być sprawiedliwie to budynki te należy sprzedać z wolnej stopy bez jakichkolwiek upustów np na przetargu i wten sposób pozyskać środki komunalne czyli wspólne dla wszystkich mieszkańców Leszna
24. od "zalezy co kto mysli" do P.Szczota
Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-04-2007 16:15
sprzedanie z bonifikata meszkan nic nie da procz przezucenia na barki mieszkancow klopotu ich utrzymania,czyli miasto umywa rece,a tym samym zgadza sie by to nowi wlasciciele w ten sposob odsprzedawali za bezcen mieszkania ,a sami po ich sprzedazy zwrocili sie do miasta o mieszkania socjalne,lub wariant drugi..mieszkaja dalej w nieremontowanych domach az sie zawala wiec i tak miasto im da mieszkanie socjalne,..wniosek: to miasto powinno sprzedawac na wolnym rynku mieszkania - lokale z prawem pierwokupu aktualnie mieszkajacych lub uzytkujacych...a za uzyskane srodki budowac mieszkania socjalne dla przeprowadzanych ludzi...ale rozumiem ten wariant jest malo nosny i klopotliwy dla miasta..wiec..sprzedac i niech sie inni martwia...raz juz rozdawano bony prywatyzacyjne i nic z tego procz "dzikiej"prywatyzacji nie wyszlo..
reklama
25. do Pana Szczota
Dodane przez 'Gość', w dniu - 19-04-2007 20:55
Dziękuję za odpowiedż.Powodzenia.Robi pan wiele dobrego ,mam do pana prośbe,a mianowicie :Jadąc z Leszna do Poznania liczyłem Krzyże na drzewach .Było ich 38.Na każdym z tych drzew umarli ludzie .Nie każdy z bliskich ofiar upamiętnia śmierć krzyżem na drzewie ,a zatem należ sądzić że ofiar śmiertelnych które zgineły na drzewach jest o wiele więcej.Gdyby wyciąć wszystkie drzewa rosnące przy drodze uratować możnaby wiele istnień ludzkich ,w zamian należało by posadzić wiele drzew z dala od drogi.Drewno uzyskane z wycinki przekazać biednym na opał ,w ten sposób nie ucierpiała by przyroda ,skorzystali by biedni,a co najważniejsze już nikt by nie stracił najcenniejszego daru od Booga ,życia.Tylko w panu nadzieja ,wystarczy wprowadzić  
stosowną uchwałe w życie ,zaszedł pan tak daleko , może pan darować życie innym ,to takie proste ,wyciąć drzewa.Bardzo pana o to prosze ,naród będzie wdzięczny ,rozpropagowanie tego w całej Polsce uratuje życie tyśącą ludzi,malutkich dzieci ,błagam pana .Pozostawi pan po sobie najpiękniejszy ślad na ziemi Polskiej ,dzięki panu tysiące ludzi dostaną drugie życie od Pana Boga.
26. Dodane przez 'Gość', w dniu - 21-04-2007 22:54
Kiedys przed laty wykupiłem ( bez żadnych upustow) mieszkanie z zasobow samorzadu powiatowego. stworzyla sie wspolnota mieszkaniowa. I co jak byl burdel przedtem to i tak jest teraz. Wspolnota to taki twor trochę socjalistyczny. to co wspólne to nigdy nie będzie dobrze zarządzane. rozwiązanie jest prostsze sprzedawac mieszkania na wolnym rynku z prawem pierwokupu. Moze ktos zapragnie kupic lokal z lokatorem. Ponoc mamy gospodarkę rynkowa. Niech wynajem mieszkań też będzie rynkie. Ja rozumiem, że Pan Szczot ma w tym swoj byc moze prywatny interes . Dlatego tak to usilnie forsuje. To takie Polskie
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj