Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Kwietnia 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Angelina, Bogusław,
Hugo, Piotr, Rita,
Robert
Do końca roku 246 dni.
Start arrow Leszno arrow Rodzina donosi na policjantów

Rodzina donosi na policjantów

13.07.2012. Radio Elka, Marcin Hałusek
wiadukt105.jpgRodzina 29-letniego mieszkańca Leszna, który w ostatnich dniach czerwca skoczył z wiaduktu złożyła do prokuratury doniesienie na działanie leszczyńskich policjantów. Bliscy mężczyzny zarzucają funkcjonariuszom, że ci nie próbowali powstrzymać 29-latka, nie podjęli z nim negocjacji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do zdarzenia doszło 30 czerwca. Około 5.00 rano grupa mieszkańców Leszna szła wiaduktem. Byli nietrzeźwi. W pewnym momencie jeden z nich, 29-letni Michał z Leszna przeszedł przez barierki wiaduktu. Pozostali natychmiast wezwali policję. Z relacji, którą przedstawili nam po zdarzeniu wynika, że prosili funkcjonariuszy, by ci udzielili pomocy Michałowi,
zaczęli z nim negocjować i odwiedli go od pomysłu skoku z wiaduktu. Nalegał na to brat Michała, Przemysław. - Zamiast zająć się Michałem, negocjować z nim żeby przeszedł na chodnik, żeby tu wrócił, to policjanci zaczęli bić Przemka. Kiedy Michał zobaczył, że Przemek ma twarz od krwi, to wtedy skoczył - powiedział nam jeden ze świadków.

29-letni Michał trafił w ciężkim stanie do szpitala, a jego brat z zarzutem naruszenia nietykalności policjantów - do aresztu. Rodzina nie kryje pretensji do policji. Zarzuca funkcjonariuszom brak właściwej rekcji. Bliscy 29-latka zdecydowali się złożyć doniesienie do prokuratury. Szef leszczyńskiej Prokuratury Rejonowej, Jerzy Maćkowiak potwierdza, że takie zawiadomienie wpłynęło. - Są dwa wątki tej sprawy. Jeden dotyczy samego targnięcia się na własne życie przez Michała Ś. Tu postępowanie sprawdzające prowadzi policja. Rozstrzygnięcia wymaga kwestia ewentualnej namowy do skoku z wiaduktu. Drugi wątek wynika z zawiadomienia złożonego przez rodzinę i dotyczy niedopełnienia obowiązku przez funkcjonariuszy leszczyńskiej policji - tłumaczy Maćkowiak. Prokuratura w Lesznie nie będzie się jednak zajmować tą kwestią. Wysłała już do Prokuratury Okręgowej w Poznaniu wniosek o wyłączenie leszczyńskiej jednostki z postępowania. - To standardowa procedura mające na celu uniknięcie ewentualnych podejrzeń o brak obiektywizmu - kończy Jerzy Maćkowiak. (mah)
 
Komentarze (116)
1. Dodane przez Maciej, w dniu - 13-07-2012 12:53
Rodzina i znajomi zawsze znajda 1000 powodów i 1000 winnych, a ciekawe gdzie ta rodzina była gdy ten człowiek wpadł w depresję - przecież nie postanowił popełnić samobójstwa ot tak przechodząc akuret przez wiadukt!
2. Dodane przez tacka, w dniu - 13-07-2012 12:55
winnego szukają xd
3. Dodane przez marion, w dniu - 13-07-2012 13:02
Rodzina jakaś pomylona. Pretensje do Policji że synkowi odbiło. Mam nadzieję że zbadali mu krew nie tylko na zawartość alkoholu.
4. Dodane przez alvaro, w dniu - 13-07-2012 13:07
ech nie będę bronił ani tego co skoczył ani policji , ale współczuje Maćkowi
5. Dodane przez zx, w dniu - 13-07-2012 13:10
wszystkiemu winny Gierek, to on zbudował wiadukt, przez 23 lata kapitalizmu nie zbodowano żadnego wiaduktu i nikt z niego nie skoczył
6. Dodane przez Amator, w dniu - 13-07-2012 13:11
Pijane towarzystwo wracało z imprezy i się pokłóciło, burzyli do policjantów a teraz wielkie pretensje do całego świata.
7. Dodane przez Brawo policja!, w dniu - 13-07-2012 13:21
Lać ile wejdzie tych wszystkich awanturujących się pijaków, kto normalny wierzy w to, że policjant z nudów wdał się w bójkę z pijakiem, zamiast prosić innego pijaka o zejście z barierki czy innego ustrojstwa... . 
 
nie wiem w jakim celu ktoś chce jakiekolwiek postępowanie prowadzić... do kosza te wszystkie żale
reklama
8. Dodane przez marzena żyndul, w dniu - 13-07-2012 13:23
i brawa oby wkońcu zasłuzyli sobie nato co ma być im pisane krawężniki jedne
9. Dodane przez gogi, w dniu - 13-07-2012 13:39
Niech policja poda ile razy wchodzili w konflikt z prawem ci "porządni obywatele". Ciekawe jaka długaaaaaaaaaaaaaaaaaa byłaby ta lista.
10. Dodane przez adolf, w dniu - 13-07-2012 13:41
nie ch w Lesznie w koncu zbudują izbe wytrzeżwien to nie bedzie problemów z pijaczkami
11. Dodane przez mór, w dniu - 13-07-2012 14:01
Negocjacje z kolesiem który się rzuca z mostu ?? Po co ??
12. Dodane przez Dawid, w dniu - 13-07-2012 14:16
ja również nie będę bronił ani jednej strony ani drugiej ale to co Policja robi z Leszna to przekracza wszelkie granice a Policja z Gostynia to już całkiem...ale z tego co wiem to na policje z Gostynia już było i jest jakieś doniesienie ale tam wyżej:)
13. Dodane przez AAAAA, w dniu - 13-07-2012 14:18
Marion pomylony jestes ty jak cie tam nie bylo to wez sie nie wypowiadaj!!!
14. Dodane przez Bajka, w dniu - 13-07-2012 14:19
A jak by Policjanci zaczęli negocjować nie mając do tego stosownego przygotowania i Maciek i tak by skoczył to rodzina miała by pretensje do Policji że ta przekroczyła swoje uprawnienia i dlatego Maciuś skoczył!!!! Tzw. rdzino "WIDZISZ DRZAZGĘ W OKU BLIŹNIEGO A BELKI W SWOIM NIE WIDZISZ ?"
15. Dodane przez ONA, w dniu - 13-07-2012 14:26
Nie Maciek tylko Michał!!!
16. Dodane przez meloman, w dniu - 13-07-2012 14:27
To wszystko pod wpływem mocy muzyki z Heaven! Naladowany muzyczną energia od trzęsienia niebem! 
tak na ludzi wplywa elektro!
17. Dodane przez smuyne, w dniu - 13-07-2012 14:43
Żałosne co piszecie w komentarzach ,najlepiej zwalić w winę na człowieka który czasami też może popełnić błędy 
i ma prawo ,a policja nie darmo jest stóżem prawa i tu całkowicie zgadzam się z postępowaniem rodziny,Tylko rodzina chłopaka musi wiedzieć jedno ,nawet jeśli policja jest winna to i tak będą robić wszystko aby się wybronić ,tak jest i są na to przykłady,będą mieszać kręcić i robić wszystko aby było po ich myśli,ale nie należy soę poddawać,jako stróże prawa powinni ponieśc podwójną karę,a jeśli chodzi o brzydkie komentarze to jeśli nie policja to ich rodziny piszą,bo tak bezczelne to oni potrafią pisać,RODZINA NIECH NIE POPUSZCZA,policjanci ciągle czują się bezkarni i uważają że wszystko wolno,Ciekawi mnie czy choć zapytali o stan zdrowia chłopaka,znając ich myślę że nie ,a powinni,Jeśli nawet ktoś się zawacha w życiu i tak powiedzą że był pijany albo co innego wymyślą ,mają zawse usprawiedliwienie,nawet jeśli ktoś pijany ,to należy pamiętać że to też jak każdy inny człowiek,a daje do myślenia -czemu np.policjant zabija własne dzieci,żonę a potem się wiesza,takich przypadków jest wiele ,tylko takie sprawy nie nagłaśniają,bo to przecież policja,a ono mogą wiele ich zdaniem,ale niestety należy się w końcu wziążc za to ,bo przyjmują do policji nieuków i jest jak jest,bo np.co potrafi policjant który ma 21, 22, 23, 24 lata,ale założy mundur i pewniaczek.
18. Dodane przez do DAWIDA, w dniu - 13-07-2012 14:38
nO TO SUPER POLICJA W POLSCE BO W GÓRZE TEŻ POLICJANCI DWAJ ZAWIESZENI.
19. Dodane przez do kom 8, w dniu - 13-07-2012 14:41
oj widzę, że szanowna m(...) niedawno mandat dostała za sranie psem po chodnikach albo za jazdę rowerem po pijaku bo żale straszne do tej okropnej policji wylewa...
20. Dodane przez do 1 maciej, w dniu - 13-07-2012 14:41
a z tobą zawsze chodzi rodzinka ,chyba że jesteś ułomny i boją się abyś sam wyszedł,i kolegów też do ciebie nie dopuszczają.
21. Dodane przez jasne, w dniu - 13-07-2012 14:47
maciuś wyszedł za barierkę - wina policji, maciuś skoczył - wina policji, pijany brat zaatakował policjantów -też wina policji. Śmieszne! Ta rodzina to chyba ma na drugie pomyłka.Jacy rodzice takie dzieci! Ach szkoda gadać!
22. Dodane przez JA, w dniu - 13-07-2012 14:57
Popieram komentarz 17!!!
23. Dodane przez DO JASNE!!!, w dniu - 13-07-2012 15:02
DO JASNE!!! Wiesz co czlowieku mogła bym ci napisac duzo ale komentujac w taki sposob taka sytuacje nie widzac tego nie wiedzac co tam bylo to jetses malo inteligentnym czlowiekiem. Nie zycze ci zeby spotkalo cie takie cos a moze z drugiej strony gdybys nie winnie dostal od leszczysnskich kraweznikow to moze zaczal bys rozumiec rodzine tego chlopaka!!! I nie wypowiadaj sie jacy rodzice tacy dzieci bo ta rodzina jest akurat normalna a ty krytykujac ja to pokazujesz aby to ze mierzysz ich swoja miara!!! Kazdy sadzi sam po sobie!!!
24. Dodane przez dawno zapomniana, w dniu - 13-07-2012 15:29
nikt z was ich zapewne nie zna osobiscie i czytajcie ze zrozumieniem artykuł,a wtedy komentujcie nigdy zapewne tez nie widzieliscie jak policja przemka potraktowala niby zgloszenie bo głosno itp bujdy,ale teraz widac,ze kij ma 2konce
25. Dodane przez duch, w dniu - 13-07-2012 15:46
tak jest po energodrinkach i alkoholu, oh dzieci
26. Dodane przez grzegorz, w dniu - 13-07-2012 15:53
jakoś nie dam wiary w wersję rodziny, wiem że co poniektórzy policjanci w lesznioe nie są fair ale wątpię aby posunęli się aż do takiej skrajnej głupoty, tym bardziej że kamera na skrzyżowaniu musiała być automatycznie skierowana na miejsce zdarzenia zaraz po zgłoszeniu (obejmuje to miejsce doskonale) wiem poniewarz tam przejeźdżałem. Rodzice zawsze pójdą za swoim dzieckiem nawet w ogień i rozumiem to doskonale, ale w werji brata "kaskadera" brak jest jakiejkolwiek spójności.
27. Dodane przez xxx, w dniu - 13-07-2012 16:53
Niestety wiem co to za rodzinka jedna z wiekszych patologi na miescie-recydywa!!!
28. Dodane przez Do 21, w dniu - 13-07-2012 16:10
Pomyłką to jesteś ty. Pomyłką się nazywasz i pomyłka umrzesz. Jakim prawem oceniasz moja rodzine? Znasz nas wogóle? Policjanci Z. i B. to twoja rodzina ze tak ich bronisz? czy płaca ci za takie wypowiedzi? Co ty wiesz na temat tej sprawy co wiesz? Wiesz tylko tyle ile przeczytałes w radiu elka panoramie albo abc. a oni wiedzą tyle co ty czyli nic wiec nie wypowiadaj sie a o winie zadecyduje sąd
29. Dodane przez Pickwick, w dniu - 13-07-2012 16:14
to juz normalka leszczynskiej policji dzialania bezprawnego o czym dobrze wie Komendant Miejski Policji.......
30. Dodane przez Przemek Ścigocki, w dniu - 13-07-2012 16:16
Policja ma obowiązek ustawowy chronic dobro i zycie ludzkie. i to nie jest wazne komu maja ratowac. Czym sie rózni człowiek od człowieka? niczym! Poczytajcie troche ustawe o policji to może cos zrozumiecie
31. Dodane przez do smuyne, w dniu - 13-07-2012 16:21
A co potrafi taki co ma 26,29,32 jesli tez dopiero zalozyl mundur??? to samo co ci co maja 21,22,23,24 ma tylko szkole a doswiadczenia zero.Wiek nie ma znaczenia.
32. Dodane przez Przemek Ścigocki, w dniu - 13-07-2012 16:26
Jest swiadek który widział to wszystko co wydarzyło sie na wiadukcie tylko ze boji sie zeznawac przeciwko leszczyńsjkiej policji. Szkoda. Bo tak jak wiekszosc ludzi przymyka oko na złe działania policji i pózniej oni robia sobie co chca. A ja mowie dosc takiemu postepowaniu przez policje
33. Dodane przez Przemek Ścigocki, w dniu - 13-07-2012 16:34
Czy Obrońcy policji nie widza ich żadnych błedów?
34. Dodane przez Do 24, w dniu - 13-07-2012 16:54
Znam to zdarzenie z bezpośredniej relacji. Podpita grupka była bardzo agresywna i gość zaatakował gliniarzy. Policja i straż chcieli uratować gościa.
35. Dodane przez do rodziny, w dniu - 13-07-2012 17:36
Do rodzinki tego gościa co skoczył: Nie wpisujcie co chwilę komentarzy, że niby tyle osób jest po stronie (...). Przecież to widać na pierwszy rzut oka, że to piszą te same osoby. Nikt nie będzie liczył komentarzy w tej sprawie. Ktoś wam głupio podpowiedział, że można coś ugrać, odszkodowanie, rentę co jeszcze ? Na co liczycie, że ludzie zbiórkę zrobią na kolejną libację ? Macie pretensje do kogoś, że nie ratował gościa. A co wy zrobiliście ? Ano nic - po pijanemu trudno coś zrobić.
36. Dodane przez Przemek Ścigocki, w dniu - 13-07-2012 16:57
DO OBROŃCÓW POLICJI. Podobno wasi koledzy z ul.Korcza ratowali mojego brata-jak to powiedziała pani oficer dyzurna-wiecie gdzie oni byli? Na wiadukcie a Michała ratowało pogotowie i straz pożarna. Policja chciała przypisac sobie sukces? Jeszcze raz powtarzam. "Policjanci" nie zrobili nic by ratowac ludzkie zycie. Zanim się zucili na mnie stali jak słupy ale zeby mnie skopac to ruszyli w sekunde. Wtedy zycie ludzkie nie bylo wazne. Wazne było to żeby mogli mnie pobic a na koncu przybic mi naruszenie nietykalnosci. Jeśli są ludzie myślacy logicznie to pomyslcie. Ja chudy chłopak ważacy 60 kg. miałem uderzac dwóch "policjantów" po klatkach piersiowych i szarpac obydwoma na raz-a może każdym po kolei?. Taki usłyszałem zarzut. Wyobrazcie sobie taka sytuacje. I jakie wnioski wam sie wysuwają?
37. Dodane przez donos, w dniu - 13-07-2012 17:04
Może trzeba by oskarzyc policje że do tej pory nie zrobiła porządku z tym człowiekiem.Przepraszam może nie policja tylko sąd.takich ludzi może wreszcie nalezy izolować!!!!!
38. Dodane przez Do 27., w dniu - 13-07-2012 17:06
Dlaczego piszesz patologia? Co ty wiesz o rodzinie?
39. Dodane przez do 33, w dniu - 13-07-2012 17:33
Żyjemy w wolnym państwie, jak chciał się rzucić to skoczył z wiaduktu. I odczepcie się od policji, napiliście się i kto wie czego tam jeszcze się nałykaliście a teraz pretensje do całego świata tylko nie do siebie. Żal mi was Weźcie się do pracy i dajcie spokój Powoli zaczynacie mi przypominać serial pt. Matka Madzi...
40. Dodane przez ana, w dniu - 13-07-2012 18:30
Moje pytanie: CO ROBIŁ BRAT, KTÓRY STAŁ OBOK?? NIE MÓGŁ BRATU PRZEMÓWIĆ DO GŁOWY? 
Rodzina niech się stuknie w głowę...
41. Dodane przez do 17, w dniu - 13-07-2012 18:32
Najpierw naucz sie pisać poprawnie, bo z ortografią u ciebie nietęgo. Może wtedy przestaniesz wypisywać banialuki. Jak się nie umie pić to się nie pije.
42. Dodane przez dawno zapomniana, w dniu - 13-07-2012 18:33
wiem przemek jak jest wiem,ze twoja wersja jest100procentową taką jaka była wtedy na wiadukcie bo widzialam pare lat w stecz starcie policji z toba.nie popuszczaj wkoncu masz dowody wytrwalosci mam nadzieje,ze z michalem bedzie dobrze wierze w was pozdrawiam
43. Dodane przez ROZGORYCZONY, w dniu - 13-07-2012 18:37
Tak działa Leszczyńska POLICJA znajdą człowieka a paragraf sam się znajduje, na dodatek biją niewinnych ludzi a statystyki rosną. Bo jak już co nie którzy w mundurze to już myślą że im wszystko wolno. Do czego to doszło żeby w Policjancie AGRESJA BYŁA!!! ZWOLNIĆ I WYRZUCIĆ ZE SŁUŻBY OD RAZU TAKICH DRANI!!!
44. Dodane przez do 36, w dniu - 13-07-2012 18:55
Przestań pisać te bzdury. Tacy niewinni z was ludzie tylko ta zła Policja was pobiła. Oj uwzięli się czy co??? Śmieszny jesteś koleś i przestań się użalać nad sobą. Znam takich jak ty, jak się napiją to myślą że cały świat ma im usługiwać. Weź się do roboty i przestań męczyć swoją osobą
45. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 13-07-2012 19:18
najlepiej zrzucić wine na policje ,mieszkoncow wiatr i.t.d 
pod wplywem alkoholu moze nie tylko  
a czy napewno w domu bylo wszystko ok rodzina zawsze byla zgodna 
napewno wiedzili o problemach dzicka 
ale wszyscy winni - tylko ni eon i nie rodzina 
rodzina powinna byc obciazona kosztami interwencji policji i Pogotowia ratunkowego
46. Dodane przez dawno zapomniana, w dniu - 13-07-2012 19:50
do34 W (...)... Byles (...)..wiesz bezpośrednia relacja?ta napewno dobrze,ze nie grupa przestepcza. przemek o byle kim sie nie mowi ludzie sie sprzeczaja he he mam nadzieje,ze michał wyjdzie z tego pozdrawim
47. Dodane przez Dawid, w dniu - 13-07-2012 19:52
Policja????????oni tylko się nadawają do brania łapówek tak jak to robi pan W(...) śmieszny z P(...)....samochody bez ubezpieczenia,bez przeglądu odpadają koła ale kiedy coś się stanie i Policja go ztrzyma to nic...da w łape jak to się mówi i nie ma sprawy:(sam byłem tego świadkiem kiedy pracowałem u W(...):(ale oczywiście ma niby jakiegoś wójka w policjii więc mu wszystko wolno ta?!bzdura!!!pan W(...) jeszcze troche przestanie rozwozić tą śmieszną cebule i będzie zbierał puszki po rowach razem z tymi co dawał im łapówki:)
48. Dodane przez punisher, w dniu - 13-07-2012 19:36
Negocjacje? - To nie było w kompetencji Policji - ich zadaniem jest czepianie się pieszych, rowerzystów, osób siedzących spokojnie na ławce. Mało, który z nich zresztą legitymuje wykonując te arcy ważne czynności - zapewne wstydzą się swoich nazwisk.
49. Dodane przez Bolo, w dniu - 13-07-2012 19:46
36 - przestań pisać pierdoły. to ze ktoś ma 60kg o niczym nie świadczy. Widziałem nawet mniejszych gości którzy skakali do większych. Dlaczego to robili to sam sobie odpowiedz. Ja myślę że albo byli napici albo nacpani lub jedno i drugie. Oczywiście nie posądzam ciebie o to ale chcę jedynie napisać że nie takie cuda już bywały.  
Powiedz w jaki sposób przeszedł on za barierę i dlaczego nikt go nie powstrzymał. Mieliście kłopoty ze wzrokiem? Co robiliście przez ten czas do przyjazdu Policji? Policjanci też są różni ale nikt mi nie powie że odważyliby się zaatakować bez powodu grupę ludzi. Za dużo świadków. Ktoś musiał ich sprowokować.  
A wracając do wagi to Bruce Lee też nie był jak Pudzian a nikomu nie odpuszczał
reklama
50. Dodane przez do44, w dniu - 13-07-2012 19:46
przemek pracuje,a co do twojego pytania to tak jak napisałes uwzieli sie wlasnie tak
51. Dodane przez do 43, w dniu - 13-07-2012 20:00
popieram cie,tylko to ostatnie zdanie ,to za mało,oni sa strózami prawa i dlatego dla nich podwójna kara ,nie powinno zlituj sie nad policjantami,do choinki czy załoza mundur to sawszechmocni, pewnie, teraz to rodzina winna,bo co innego potrafia na swoja obrone policjanci,dlatego śmiem twierdzić że brzydkie komentarze pisane są przez rodziny policjantów albo kliki policyjne pisane,skądś to znam,a potem się mówi że jedna osoba pisze komentarze,w mojej sprawie też tak pisano,ale wiem ze są i dobrzy ludzie którzy potrafią obronić rodzinę i nie pomoże krytyka policji,a tak na marginesie,proszę zauważyć wokół tylko policja czyli coś nie tak z naszą polską policją.znam przypadek kiedy policjant w oczy kłamał i ja akurat do policji nie mam szacunku,i myslcie sobie co chcecie,a mam powody aby tak myslec.
52. Dodane przez marcel, w dniu - 13-07-2012 20:14
by grali w heven elektro trens to by nieskoczył...
53. Dodane przez janek, w dniu - 13-07-2012 20:22
NIKT NORMALNY NIE IDZIE DO POLICJI ,A ZATEM DAJCIE SPOKÓJ TYM POLICJANTOM .
54. Dodane przez do 49, w dniu - 13-07-2012 20:27
WŁASNIE ALBO NAPICI ALBO NACPANI,TYM SIE TŁUMACZY POLICJA,BO NIC INNEG NIE MA NA SWOJA OBRONE,POCZYTAJ PRASE,OGLADAJ TELEWIZJE ,TO DOWIESZ SIE ZE DO POLICJI IDA PRACOWAC TYLKO ZLI I ZAKŁAMANI LUDZIE,KOM,49 ALBOS GŁUPI ALBOS PIJANY LUB NACPANY.
55. Dodane przez leo, w dniu - 13-07-2012 20:31
A co miała zrobić policja ???...podejść i wlepić mu mandat za to że chce skoczyć z wiaduktu ???
56. Dodane przez obserwator, w dniu - 13-07-2012 20:39
Tak sobie myślę ,iż nie można było negocjować z gościem który był w stanie upojenia alkoholowego a nie jest wykluczone ,iż był pod wpływem inne środa ( opieram swoje spojrzenie na wypowiedziach osób które go znały ) myslę ze z taką osobą nie można nawiązać sensownego kontaktu i nic do niego nie dociera.
57. Dodane przez do 45, w dniu - 13-07-2012 21:06
nie graj wariata policjancie
58. Dodane przez ccm, w dniu - 13-07-2012 21:13
Policja..lubią spac pod moim blokiem..hehe tak pracują..brawo chociaż nam aut nie kradną
59. Dodane przez Do kom 40., w dniu - 13-07-2012 21:29
Co robił brat Michała? Zanim przyjechala policja to Michał stał i rozmawiał ze mna. A gdy przyjechali panowie "Policjanci" to zamiast pomóc mi przekonac Michała zeby nie skoczył to zaczeli mnie (...). I tym spowodowali ten wypadek
60. Dodane przez hgehe, w dniu - 13-07-2012 21:22
O 5 rano, na wiadukcie, pewnie wszyscy byli bardzo trzeźwi. Ciekawe, czy krewki braciszek nie był agresywny, nie rzucił się na policję.
61. Dodane przez marcel, w dniu - 13-07-2012 21:36
gosciu jak wyzdrowiejesz to wyjedz sobie na impreze jakas kakretna tylko nie do leszna tam pełno wiesniaków na imprezach...a co do muzy to dlamnie zerowa w tych klubach !trens zawsze potega.
62. Dodane przez DAMIAN, w dniu - 13-07-2012 21:37
pierwszy raz stoję w obronie Policji
63. Dodane przez glupoty, w dniu - 13-07-2012 21:42
No co do bicia ludzi są pierwsi zwłaszcza jak im se odpowie nie tak jak sobie tego życzą. Byłam świadkiem jak mojego kolegę uderzyli za nic bo mial lekko w,, czubie,, i sobie żartował bo mial co świętować więc do diabła czy im sie wydaje ze mają mundurek i świat u stóp..żałosne plecak robia..obiekcje obrazu robić i sąd. Niestety..
64. Dodane przez do 51, w dniu - 13-07-2012 21:55
i ja panu wierze ,bo wiem do czego zdolni sa ;policjanci;a jeśli chodzi o alkohol to nie wiem bo mnie tam nie było,ale każdy ma prawo wypić ,ale nie znczy że ;policanci; mogą to wykorzystywać i postępować z człowiekiem jak ze śmieciem.niestety ale tak postepuja.czują się nietykalni ,niekaralni,wszystko im wolno,coś tu nie tak z polską policją.a 0 5 rano każdy ma prawo byc na wiadukcie ,tam nie ma zakazu od której do której godziny,
65. Dodane przez do 63 i64, w dniu - 13-07-2012 22:28
nic ująć nic dodać,taka jest prawda o naszej policji,warto abyście policjanci czytali jakie jest o was zdanie większości społeczeństwa GORSZE NIŻ ZŁE.
66. Dodane przez do 50, w dniu - 13-07-2012 22:44
Widocznie za mało pracuje skoro ma takie chore pomysły. Resocjalizacja poprzez ciężką pracę. A Policja ma pełne prawo reagować jak takie typy zakłócają co weekend ciszę nocną. Sam nie mogę z takimi typami nic zrobić więc oczekuję że policja uciszy tych wandali. I tak uważam że Policja za łagodnie się obchodzi z wandalami takimi jak przemo, michał itd. ZOMO to by wam pokazało co i jak...
67. Dodane przez GOSTYNIANIN, w dniu - 13-07-2012 23:11
oj ta rodzinka to niema wstydu za grosz robią teraz wielkie lamenty policja winna bo idiota skoczyl z wiaduktu a morze tak rodzice tego gówniarza by pomyśleli o wychowani najpierw a potem oskarzenia wysyłali na policjantów nikt mądry i poukładany niebędzie wychodził za barjerke wiaduktu ja to bym takiemu jeszcze kamień tonowy doczepil żeby sie wbił w ziemie tak na 2 metry
68. Dodane przez Leszczynioook, w dniu - 13-07-2012 23:25
pomysł z winą Gierka niesamowity
69. Dodane przez JAN, w dniu - 13-07-2012 23:33
Tak czytam te komentarze to aż głowa boli. Społeczeństwo /solidarność/ walczyło o wolność o demokratyczne państwo - a teraz jest wolność, demokracja i jak chciał skakać z wiaduktu to niech skacze - jego wybór. Policja nie powinna nawet przyjechać. Jak jest potrzeba to wszyscy proszą policje o pomoc a za jej plecami większość z tych komentatorów pluje na nich. Jest wolność ,jest demokracja to niech skacze "baran" z wiaduktu czy wchodzi pod nadjeżdżający pociąg, samochód.
70. Dodane przez ikar, w dniu - 13-07-2012 23:36
stada rozwydrzonej gawiedzi penetrują nasze miasto krzyki słowa rodem z marginesu uszkodzone auta zieleń to nic dziwnego ! ! ! to normalność czy to wina policjantów ,że ktoś ma ochotę coś zrobić ,każdy ma swój wielki......
71. Dodane przez mania, w dniu - 14-07-2012 00:06
popieram komentarz 43 Policja mysli ze są Panami
72. Dodane przez XXX, w dniu - 14-07-2012 00:27
Naćpani byli, a teraz na Policję donoszą.....Brak słów!!!!
73. Dodane przez Dawid, w dniu - 14-07-2012 02:03
tak piszecie broniąc słynnych Policjantów a ciekawe co wy ludzie pisząc te komentarze zrobilibyście jakby ktoś z zwaszej rodziny był na takim miejscu?!oczywiście nie rzycze tego nikomu ale życze Wszystkim policjantom z Leszna a przedewszystkim z Gostynia aby ich spotkała taka kara,aby stracili kogoś bliskiego dzieci matke z winy innego Policjanta:(tego wam życze GOSTYŃ:(
74. Dodane przez POinformowany, w dniu - 14-07-2012 02:28
smuyne, napisał "Żałosne co piszecie w komentarzach ,najlepiej zwalić w winę na człowieka który czasami też może popełnić błędy i ma prawo" 
 
Czyli że dewiant skaczący z wiaduktu to człowiek a policjant to niby nie? 
 
Oj smuyne..., Bóg nie napracował się nad Twoim mózgiem... 
 
Przemek Ścigocki, napisał: "Czym sie rózni człowiek od człowieka?" 
 
To ja zapytam, czym Ty się różnisz od takiego Goebbelsa, czy Hitlera...? Idąc Twoją ścieżką dedukcji, cyt.: "niczym!" Vide wątek o wysiłku Boga... 
 
Nie jestem miłośnikiem policji. Czytając posty dochodzę jednak do wniosku, że większość tu się wypowiadających to kliniczne przypadki zaburzonych emocjonalnie bytów o patologiczno-karykaturalnej moralności... 
 
Obecnie mamy wolność! Każdy ma prawo czerpać pełnymi garściami z prawa do samostanowienia, oraz decydowania o sobie i własnym losie! Niestety, niektórzy mylą wolność z anarchią! Wolność bowiem, to również odpowiedzialność za własne czyny. Prawo samostanowienia obarczone jest koniecznością ponoszenia konsekwencji wyborów! Delikwent nie był ubezwłasnowolniony. Pod wpływem alkoholu dopuścił się przestępstwa, którym jest zakłócenie porządku publicznego. Upojenie alkoholowe nie jest okolicznością łagodzącą - patrz jazda pojazdem po spożyciu alkoholu!!! Naraził podatników na koszty interwencji policji oraz pogotowia ratunkowego! Celowo i świadomie doprowadził do uszczerbku na własnym zdrowiu, wymagającym kosztownego leczenia. Skacząc z wiaduktu sprowadził stan zagrożenia zdrowia i życia innych osób. Konsekwencją takiego korzystania z wolności powinno być ukaranie wyrokiem skazującym na pokrycie pełnych kosztów leczenia, akcji ratunkowej oraz interwencji służb!!! Codziennie oglądamy apele o środki finansowe na leczenie i rehabilitację np. okaleczonych, chorych i umierających na raka dzieci. Między innymi z powodu braku środków na nowoczesne terapie. Jakiś kretyn odbiera im szansę finansowania leczenia, angażując środki finansowe dla naprawy skutków własnych świadomych decyzji, bezstresowego wychowania, pijaństwa i głupoty! Chore dzieci nie maja wyboru!!! Rodzina delikwenta, zamiast histeryzować, szukać kozła ofiarnego w postaci policji i robić medialno-prawny show z zamiarem skubnięcia odszkodowanie(!?), powinna oswoić się z myślą, że wychowała emocjonalnego potwora. Tak! Nie mam wątpliwości! Kiedy widzę pięciolatka mówiącego o własnej śmierci, pocieszającego własnych rodziców& Nie! Nie mam wątpliwości!!!
75. Dodane przez f, w dniu - 14-07-2012 09:13
ciekawa jestem czy jakby ktorys z waszych bliskich byl na miejscu michala to komentarze bylyby takie same... kazde broni swojej dupy bo uwaza ze plicja jest taka wporzadu... zareagowali tak bo zobaczyli ze to bracia "..." i mieli to gdzies... niech skoczy jak chce! tak napewno mysleli
76. Dodane przez nemezis, w dniu - 14-07-2012 07:23
To wszystko wina grawtacji. Trzeba ją osądzić i skazać
77. Dodane przez AZA, w dniu - 14-07-2012 08:13
OJ!!PIĘKNI KAWALEROWIE ZNOW ZAWIEDLI???DZIWNE;)
78. Dodane przez acab, w dniu - 14-07-2012 08:15
policja umie tylko lapac pijakow i dzieci z gramem ziola... nie mozna na nich liczyc a tylko sie przejechac 
ACAB
79. Dodane przez do36, w dniu - 14-07-2012 09:02
Za kogo ty się uważasz?Myślisz ,że jak się nachlejesz to możesz robić wszystko ?Może eskorta ma za tobą iść byś sobie guza nie nabił?Pić tez trzeba umieć.Jak ktoś tego nie potrafi bo wódka rozum mu odbiera, to niech przerzuci sie na wodę mineralną.Normalni ludzie najpierw myślą.Dlaczego nie potrafiłeś pomóc bratu?Nie byłeś w stanie czy nie chciałeś?Pić potrafiłeś a pomóc juZ nie?BoHater..
80. Dodane przez poiuytr, w dniu - 14-07-2012 10:09
Pytanie mam za co uderzył policjant chłopaka ??? za to że namawiał brata żeby nie skoczył ... przesadzacie z nie którymi komentarzami policjant za atakował chłopaka nawet nie był w zagrożeniu jego więc on się musiał bronić bo gościu myśli że ma niebieski mundurek i blachę to jest wielki .... niech go teraz zawieszą
81. Dodane przez green man, w dniu - 14-07-2012 10:51
Ktoś w redakcji ELKI się strasznie nakręcił tym tematem, skoro to już trzeci artykuł związany z incydentem na wiadukcie. Rozumiem, że Policja milczy i chcecie ich sprowokować do zabrania głosu w tej sprawie. Na razie jednak głos zabiera druga strona i ilość komentarzy jest zatrważająca. Po dokładniejszym przyjrzeniu się widać jednak, że piszą je głównie dwie, trzy osoby - poziom, a raczej jego brak, nieustannie ten sam. Drodzy autorzy komentarzy, rozumiem, że gryzie Was sumienie i chcecie ten żal teraz gdzieś wylać, ale zaśmiecacie tylko miejsce pod artykułem, które Wam udostępniono na np. rzeczowe przedstawienie zaistniałej sytuacji. Co najmniej jedno z Was podobno było świadkiem naocznym tego zdarzenia, więc może niech ze szczegółami opisze teraz jego przebieg. Chyba, że jest to wiedza niewygodna i tylko rzucacie oskarżenia, które w Sądzie i tak padną z uwagi na ich bezzasadność. Na chwilę obecną stajecie się coraz mniej wiarygodni. Nie pozdrawiam nikogo, bo czekam na rozwój wypadków i wyrok Sądu...
82. Dodane przez ABC, w dniu - 14-07-2012 11:02
Ludzie komentujecie cos o czym w ogole nie macie pojecia!!! Czy czlowiek ktory w sobote o 5 rano idzie wypity z imprezy wiauktem to musi byc od razu patologia??? Do chloery kazdy ma prawo wracac z imprezy a to ze Michal akurat wtedy skoczyl to juz musi byc najgorszy? Co byscie pisali gdyby zrobil to na trzezwo? Ze tez jest patologia? Kazdemu kto nie wie jak bylo i dlaczego to sie stalo zycze zeby ktos z bliskiej rodziny zrobil tak samo i wtedy niech komentuja ze to tez patologia. Ludzie pomyslcie!!! I nikt nie szuka zadnych odszkodowan ani pieniedzy tylko sprawiedliwosci bo to co robi nasza policja to skandal i wie to nie jeden z nas tylko ze nikt tego glosno nie mowi bo ludzie sie boja dlatego ze ubierze sie pajac w mundur i mysli ze wszystko mu wolno!!!
83. Dodane przez do 82, w dniu - 14-07-2012 12:01
Czy Policja kazała michałowi skakać? Jeśli Policja jest taka zła to po co "rodzinka" dzwoniła po funkcjonariuszy??? Każdy ma prawo wracać z imprezy, lecz kulturalnie a tego "rodzinka" najwyraźniej nie rozumie. PATOLOGIA rodzi takie sytuacje, one nie biorą się z niczego!
84. Dodane przez jozef, w dniu - 14-07-2012 12:56
lać tę gówniarzerię i patrzeć czy równo puchnie. Chciał skakać to niech skacze, jecze bym gnoja popchnął, a ten 60 kg obrońca to podobny do wszy, nie widać a czuć
85. Dodane przez Patrycja, w dniu - 14-07-2012 12:58
Nie byłam przy tym zdarzeniu i nie znam osoby poszkodowanej, natomiast wniosek który mi się nasuwa jest taki:Bracia są bardzo zżyci ze sobą i Pan który skoczył z wiaduktu zrobił to z rozpaczy widząc pobitego brata.
86. Dodane przez ABC, w dniu - 14-07-2012 13:47
Dokladnie Patrycja tak jak napisalas tak bylo!!!
87. Dodane przez do85, w dniu - 14-07-2012 14:10
Skoro tak było to po co dzwonili po policję?Wystarczy logicznie pomyśleć. Pewnie blondynka jesteś...
reklama
88. Dodane przez Ikar, w dniu - 14-07-2012 15:26
Trzeba było nie chlać, nie zakłócać ciszy nocnej a później nie świrować
89. Dodane przez Patrycja, w dniu - 14-07-2012 15:56
Do 87- Nie blondynką nie jestem .Jestem brunetką z wyższym wykształceniem. 
A Ty kim jesteś... zapewne blondynem bez rozsądnego myślenia.
90. Dodane przez Kuba, w dniu - 14-07-2012 16:03
Do 87 pomyśl logicznie Ty człowieku -po Policję dzwoniono przed zdarzeniem a nie po.
91. Dodane przez jacek gostyn, w dniu - 14-07-2012 16:56
Czytajac wszystkie komentarze doszlem do wniosku ze to towarzystwo strasznie nie lubi Policji ,byli kilka razy notowani itp itd.Dla nich policja jest zla ja zyjac ponad 40 lat zostalem raz zatrzymany przez mundurowych za szybka jazde ,ale jak sie nie zyje zgodnie w spoleczenstwie to pozniej zatrzymuja co chwile i wedlug nich policja sie czepia .wiec panowie skoro policja dziala na was jak plachta na byka to po cholere ja wzywaliscie .Tak to jest zla ale jak sie cos zaczelo dziac to zaraz pierwsze na policje dzwonicie o pomoc.tak to najwiekszy wrog a tak jest super .wiec o co wam chodzi?
92. Dodane przez do kom 85, w dniu - 14-07-2012 18:02
Jak masz taki ciekawy wniosek, dlaczego skoczył, to wysnuj następny - dlaczego i z jakiego powodu przeszedł barierkę? Dlaczego kochający brat nie potrafił przekonać brata do powrotu na chodnik? Po co dzwonił po policję? Rozrabiaki, takich krótko za ryj! Nie umie pić, niech siedzi w domu! Moczymordy bez honoru!
93. Dodane przez do 91, w dniu - 14-07-2012 18:22
Widocznie ma powody i wcale się nie dziwię,a ty to niby taki święty ,jak siedzisz u kąta w domu to co możesz wiedzieć ,a może liżesz tyłek co niektórym i bardzo obrońca policji,
94. Dodane przez xxx, w dniu - 14-07-2012 18:24
Nadużycie władzy i poczucie siły,czy nikt nie powstrzyma tej policyjnej kiły? to jest kawałek tekstu z piosenki SLUMS ATAK,KTÓRY NAGRALI 16 LAT TEMU, i przez te 16 lat nie zrobiono z policją nic stosownego,tak jak nadużywali władzy,tak nadużywają,taka jest prawda,i nawet dobry nie skazitelny obywatel tego niby wolnego kraju,będzie miał do czynienia z policją,to zobaczymy jakie będzie miał zdanie,pozdrawiam policję,
95. Dodane przez xxx, w dniu - 14-07-2012 21:12
Gdybym nie znał tej rodziny P(...) i M(...) może bym i nawet uwierzył w ich wersję ale to kwiat leszczyńskiego menelstwa od pokoleń....
96. Dodane przez bgcgf, w dniu - 14-07-2012 19:16
psychol i tyle
97. Dodane przez Iza, w dniu - 14-07-2012 19:29
Do 85- dlatego nie przekonał, że obaj byli w szoku.
98. Dodane przez do kom. 93, w dniu - 14-07-2012 19:51
Bez powodu nikt po sądach nie lata, policja jest od pilnowania bezpieczeństwa i porządku. Jak nie potrafią żyć w zgodzie z prawem, to ktoś z takimi musi zrobić porządek! Policja za bardzo cacka się z bandziorami! A problemy z policją maja ciągle ci sami. Jesteś chyba jednym z nich, bonzo z pustymi kieszeniami i wyżartym mózgiem!
99. Dodane przez Do Co niektórych, w dniu - 15-07-2012 09:22
co niektórzy bronią policjantów a co powiecie o innych wybrykach policjantów? Czy udajecie ze tego nie widzicie?. Komentujcie tą sprawe a nie całe zycie Michała i Przemka. Wy co niektórzy tacy świeci jestescie? Wzorowi obywatele bez skazy? Co byście co niektórzy napisali jak byscie zostali pomówieni o cos czego byście nie zrobili? i za wszelka cene ktoś chciałby was ugotować co byś zrobił jeden z drugim? Wtedy to ja bym pisał o tobie patologia bandyci pijaki cpuny itp. Jak byś cie sie czuli?
100. Dodane przez do kom 93, w dniu - 15-07-2012 09:58
jestes pusty jak beben.wypijesz pewno nalewke i jestes wielki bonzo jak twoi koledzy a pozniej lament ze policja sie czepia
101. Dodane przez Aga, w dniu - 15-07-2012 14:38
Przetrzepać to towarzystwo! niech powiedzą co takiego oni sami Maćkowi powiedzieli, że mu się życie zbrzydło!? Potem na pomoc policję wołają a teraz sami do prokuratora ich skarżą?! Świat się kończy ! pijany jak święta krowa,moczymorda pod szczególną ochroną?! Jak sam tam wlazł to chyba po to by skoczyć, z zachętą czy nie, bo policja go tam nie wsadziła przecież!Jeszcze trochę i w tej instytucji nikt nie będzie chciał pracować, bo strach się bać!Pijany zawsze winny, na haju zawsze winny - tka jest było i będzie a skargę to niech złożą do Pana Boga, że rozumu nie dał a nie do prokuratury!
102. Dodane przez do 85, w dniu - 15-07-2012 15:25
I to już świadczy o jego głupocie. Jeśli dla ciebie jest to normalne to gratuluję intelektu.Niestety, wykształcenie obecnie juz tego nie gwearantuje.
103. Dodane przez Patrycja, w dniu - 15-07-2012 15:46
Do 102. Dziękuję, jest to dla mnie bardzo normalne. Pisząc do osoby piszemy z dużej litery, gratuluje inteligencji...
104. Dodane przez Do wszystkich!!, w dniu - 15-07-2012 20:09
Od razu pisze że nieznam tych ludzi i nie mam pojęcia nawet kim są bo mieszkam daleko od Leszna. 
Jestem bardzo ciekawa który z Was nie pije alkoholu, ilu z Was którzy pijecie jest super grzecznych po wypiciu. Co Was to obchodzi kim oni są, człowiek jest człowiekiem bez znaczenia czy pijany czy trzeźwy. Reszta widocznie nie mogła być tak bardzo pijana skoro ocenili to iż trzeba dzwonić po policje. I napewno niejeden z Was dobrze wie że pijanemu przetłumaczyć się nie da, więc nie obwiniajcie brata że mu nie przemówił do rozumu. A co potrafi zrobić policja z pijanym wielu z Nas wie. Nie zawsze traktują tak jak przysięgali...Jedno jest pewne: z policją nie wygrają....
105. Dodane przez :), w dniu - 16-07-2012 12:28
Normalnie zal. Te wszystkie instytucje w ogóle powinni pozamykać. I tak każdy radzi sobie sam! Kościoły, policje, sądy... Po prostu polska PATOLOGIA! A Wy...- wyuczeni bez pracy- zamknijcie mordy! Najpieerw trzeba przeżyć coś ,żeby później osądzać! Przypuszczam ,że żaden z Was nie wie, co to życie.
106. Dodane przez nina, w dniu - 16-07-2012 13:23
nie pojmuje po co piszecie ...i nawazjem sie obrażacie...tu chodzi o to żeby ludzie mogli miec zaufanie do Policji i czuc sie bezpiecznie a tak niestety nie jest ...Policja .....brak słów....wystarczy popatrzeć....zawłaszcza prewencja....wiele do życzenia....
107. Dodane przez DUCH, w dniu - 16-07-2012 16:39
POLICJA NIE WINNA TAK JEST JAK CHLEJOM CPAJOM CO INNO POLICJA WYGRA BO JEST NIE WINNA WYPIC MOZNA Z UMIARKIEM I NIE MIEC GŁUPOT W GŁOWIE JAJ MICHAŁ Ś
108. Dodane przez HA HA 5, w dniu - 16-07-2012 17:00
RODZINKA CAŁA TAKA CWANA JEST (...) MYSLOM ZE IM WSZYSTKO WOLNO WIEDZOM ZE MICHAŁ ZROBIŁ TO BO ZADUZO WYPIŁ I NACPAŁ SIE WIEM O TYM NIE RAZ WIDZIAŁEM JAK CPAŁ Z 2 MICHAŁEM
109. Dodane przez lolek, w dniu - 16-07-2012 16:58
(...) ??? brawa brawa! znając polskie prawa to pewnie wyludzą jeszcze odszkodowanie!
110. Dodane przez Paralizator DGR, w dniu - 16-07-2012 18:50
Tutaj są dwie strony medalu ... my możemy tylko sobie pisać że policja taka że nic nie zrobiła albo że teraz ci ludzie chcą wyłudzić hajs .... A niech się sądzą .... Taka jest prawda !!! Hej Unia Leszna !!! Pozdro od DGR-ów
111. Dodane przez P4, w dniu - 16-07-2012 23:22
Do 106. Jak będziesz na zadzie grzecznie siedzieć, to się nikt do ciebie nie przyczepi. Ja nie rozrabiam i nie mam echa we łbie , więc nie mam styczności z Policją.
112. Dodane przez Jan, w dniu - 17-07-2012 08:27
Jak ktoś jest stuknięty to niech sobie skacze i takiego barana nie należy bronić. Moim zdaniem POLICJA nie jest od tego aby zajmować się stukniętymi. Policja jest od pilnowania porzadku. W tym przypadku należało wezwać księdza,któremu należałoby zapłacić aby tego stukniętego barana uratować
113. Dodane przez ktos, w dniu - 17-07-2012 09:08
nie ma co bronić policji bo oni tam wcale nie sa święci !!! To tylko ludzie i wcale nie sa lepsi od nas zykłych samych obywateli.
114. Dodane przez gąbka, w dniu - 17-07-2012 11:08
Akurat w tej sytuacji popieram profesjonalizm Policjantów. Wysunąć argument "mają zawsze chronić dobro i życie ludzkie" to każdy idiota potrafi panie Przemku, ale nie mogą sobie pozwolić na poniżanie i jeśli wraca podpita banda kretynów z głupimi pomysłami, to trzeba po prostu troszeczkę ją postawić do pionu. Tak też uczyniono. JESZCZE RAZ gratulacje panowie mundurowi
reklama
115. Dodane przez do 24, w dniu - 19-07-2012 19:46
policjanci zrobia wszystko co najgoreze,a i tak wyjda ochronna reka,nie ma dla nich sprawiedliwisci,a to załosne,założą mundur i wydaje im sie że cały świat należy do nich.
116. Dodane przez EGO, w dniu - 19-07-2012 21:06
ODNOSZĄC SIĘ DO TYTUŁU ARTYKUŁU,MAJĄ RACJĘ,POLICJANCI SĄ ZBYT PEWNI SIEBIE
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Atrakcyjne mieszkani... Wschowa 383000
Mieszkanie 2 pokojow... Leszno 1800
Domek na działce ogr... Leszno 89000
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj