Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Hiszpańska bez dojazdu

Hiszpańska bez dojazdu

Hiszpańska bez dojazdu

24.09.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
budowa5.jpg-Przez dwa miesiące będziemy odcięci od świata – żali się mieszkaniec ul. Hiszpańskiej w Lesznie. Rozpoczyna się właśnie budowa tej drogi, współfinansowana zresztą przez część mieszkańców. Ci, którzy się do budowy nie dołożyli zostali o inwestycji poinformowani tuż przed jej rozpoczęciem, w dodatku jak mówią bardzo lakonicznie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pan Marek, mieszkający przy ul. Hiszpańskiej informację o budowie dostał na trzy dni przed rozpoczęciem prac. -Było to niepodpisane pismo z Urzędu Miasta, sucha informacja bez żadnych szczegółów - mówi . Z pisma wynikało, że roboty potrwają 60 dni,a w tym czasie nie będzie można dojechać do posesji. Ulica będzie budowana w ramach Komitetu Inicjatyw Gospodarczych, czyli przy finansowym współudziale mieszkańców. Pan Marek do przedsięwzięcia nie przystąpił, podobnie jak kilku jego sąsiadów. Uważa, że tak późna i lakoniczna informacja może być właśnie tego wynikiem. W związku z tym pojawiają się dość istotne problemy dla codziennego życia mieszkańców. -Nie
wiemy, gdzie możemy parkować
- mówi - nie wiemy, jak odstawić śmieci, bo MZO też nie podjedzie pod nasze domy, no i problemem będzie ewentualny dojazd pojazdów służb alarmowych. Jeszcze większy problem ma sąsiad pana Marka, ojciec niepełnosprawnej, sparaliżowanej córki. -Codziennie wozi ją na zajęcia, czy w związku z tym będzie musiał będzie nosić dziecko na rękach? - pyta nasz rozmówca.
Rafał Bukowski, kierownik Miejskiego Zarządu Dróg i Inwestycji zapewnia, że akurat temu ostatniemu problemowi miasto postara się zaradzić. -Pracujemy nad rozwiązaniem, bo wcześniej nie byliśmy o problemie poinformowani - powiedział Radiu Elka. Najprawdopodobniej rodzice niepełnosprawnego dziecka otrzymają możliwość podjechania pod dom Alejami 21 Października. Co do pozostałych postulatów Bukowski zauważa, że nie są niczym szczególnym. -To chyba sześćdziesiąta lub siedemdziesiąta ulica, którą budujemy w tym systemie w ostatnich latach - mówi - zawsze było tak, że prace oznaczają utrudnienia dla mieszkańców. Kierownik MZDiI zapewnia jednak, że 60-dniowy okres na wykonanie prac nie oznacza, że aż tak długo nie będzie dojazdu. -Gdy zostanie wykonana podbudowa, będzie można dojechać do posesji - mówi - zresztą nasze terminy są najkrótszymi z możliwych. (jad)


Od jednego z przedstawicieli Komitetu Inicjatyw Gospodarczych z ul. Hiszpańskiej otrzymaliśmy oświadczenie następujacej treści:
Dla wspólnego dobra przeważajacącej części mieszkańców /30 rodzin,w tym 4 rodzin-oświetlenie/ powołaliśmy Komitet Inicjatyw Gospodarczych,którego efektem jest budowana nawierzchnia ulicy wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową.Z drogi będą korzystać zarówno mieszkańcy,którzy współfinansują jej budowę jak i Ci ,którzy tego nie zrobili-jest ich zaledwie 3-4.

Przed budową KIG zorganizował kilka zebrań na których omawialiśmy sprawy związane z budową, w których trakcie dochodziliśmy do wspólnych rozwiązań na temat planowanej drogi. Na spotykania zapraszani byli mieszkańcy nieuczestniczący we wspólnej inicjatywie KIG.
Kilka dni przed rozpoczęciem prac wszyscy mieszkańcy,w tym samym dniu byli rzetelnie,i w ten sam sposób poinformowani o terminie rozpoczęcia budowy i możliwych utrudnieniach.

Nieprawdą jest,że nieuczestniczący zostali potraktowani inaczej czyli gorzej. Nieprawdą jest,że sąsiad,który dowozi dziecko na rehabilitację będzie miał trudności z dojazdem- otrzymał pisemną zgodę na dojazd od ul.21 Pażdziernika. Nieprawdą jest ,że MZO nie odbierze śmieci-każdy mieszkaniec może pobrać worki w siedzibie MZO, a śmieci zostaną odebrane z okolicy ulicy Unii Europejskiej


KIG ul.Hiszpańskiej
 
Komentarze (65)
1. Dodane przez noname, w dniu - 24-09-2012 14:10
no to jak się nie dołożył to skąd te pretensje? Zrobią mu drogę za darmo (dzięki wyłożeniu pieniędzy przez sąsiadów) i jeszcze narzeka??
2. Dodane przez ludwik XIV, w dniu - 24-09-2012 14:20
Spokojnie, spokojnie z 60 dni zrobi się 120. Przyjdzie zima "zaskoczy" mistrza, który robił harmonogram prac i tyle. I w związku z "nieprzewidzianymi" trudnościami w postaci okresu zimowego roboty się opóźnią.
3. Dodane przez rasowiec, w dniu - 24-09-2012 14:25
trzeba wprowadzić w życie system "zaczarowanego ołówka" cyk jednym machnięciem droga gotowa. Nie dość że facet się nie dołożył, to jeszcze ma pretensje że będzie miał kosteczke pod domem i sucha nogą będzie mógł sobie śmigać.paranoja
4. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 24-09-2012 14:50
Nie ma drogi, źle, robią mu źle, jeszcze z niezadowolonymi mieszkańcami sie nie dołożył i marudzi. Niech wyjedzie na urlop to nie bedzie miał problemów z budową drogi.
5. Dodane przez ac/dc, w dniu - 24-09-2012 14:58
Mieszańcom ul. Hiszpańskiej - współczuję takiego sąsiada, nie dość że współfinansują - również dla niego drogę, to facet jeszcze niezadowolony!
6. Dodane przez jac, w dniu - 24-09-2012 15:17
biedny Pan Marek tylko On jeden ma taki problem...inne ulice też tak mają ...o co ten szum??
reklama
7. Dodane przez Solarik24, w dniu - 24-09-2012 15:22
Zadam takie pytanie, po co tak wcześnie zamykano wjazd w ulicę Kiepury od Al. Konstytucji 3 Maja, skoro teraz jest tylko zerwany stary asfalt i nic się nie dzieje. Jeśli MPDiU nie ma takich mocy przerobowych to niech się za kolejne drogi nie zabierają. Teraz mamy drogę zamkniętą musimy jeździć objazdami, a w miejscu gdzie ma się odbywać remont wszystko stoi. Jest tylko pobojowisko i nikt tam w tym miejscu nie pracuje.
8. Dodane przez zx, w dniu - 24-09-2012 15:34
za darmo im robią i jeszcze marudzą, widać komunistyczne myślenie w Lesznie wciąż pokutuje :(
9. Dodane przez Stefan Batory, w dniu - 24-09-2012 16:38
Jest (będzie) jak mówisz:) chyba że nadejdzie kolejny potop szwedzki i zrobi się 345 dni:)
10. Dodane przez zdziwiony, w dniu - 24-09-2012 16:48
nie dołożyli się a najwięcej mają pretensji...
11. Dodane przez name, w dniu - 24-09-2012 17:08
Prawdziwy leszczyniak nie dołoży się do budowy drogi i jeszcze marudzi.Takich ludzi w Lesznie jest coraz więcej mają żądania ale od siebie coś dać to nie bo im się należy
12. Dodane przez hh, w dniu - 24-09-2012 17:29
Name dobrze to powiedziałeś. Prawdziwy leszczyniak marudzi. Widać to w koment. do każdego artykułu na tej stronie.
13. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 24-09-2012 17:30
A w imię czego mam jeszcze dokładać do budowy drogi??????????????????????Paranoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14. Dodane przez RW, w dniu - 24-09-2012 18:38
Panie niezadowolony przejdź się na te ulice, które do dziś nie mają utwardzonej nawierzchni, jest tam błoto po pachy. Ale niestety nie wszędzie mieszkańcy doszli do porozumienia, by wspólnie budować. A przeważnie przez takich jak ON. Wstyd i hańba takim.
15. Dodane przez garbaty, w dniu - 24-09-2012 18:39
dokładnie. Drogę powinno wybudować miasto a nie mieszkańcy. A tu widzę że większość mieszkańców przyzwyczaiło się do faktu że to my jesteśmy dla urzędników a nie oni dla nas. Od władz trzeba wymagać o swoje prawa walczyć a nie smiać się z trzeźwo myślących. Popieram Pana
16. Dodane przez he he, w dniu - 24-09-2012 18:41
Jest mu teraz wstyd bo przed jego posesją pewnie nie będzie utwardzenia! Wszyscy przechodzący od razu będą wiedzieć, że się nie dołożył tylko teraz skomli.
17. Dodane przez sąsiad, w dniu - 24-09-2012 18:50
Te osoby co nie dołożyły się nie będą mieli zrobionej drogi pacząc na wybraną ziemie pod drogę dwa pierwsze budynki od plant nie będą miały drogi to około 40 metrów
18. Dodane przez ktos, w dniu - 24-09-2012 19:24
a potem miasto dowali im wszystkim podatek od wzrostu wartosci ceny nieruchomosci.ot bo to polska wlasnie.bedziecie placic!!!ja tez placilem i to
19. Dodane przez anty - plemnik, w dniu - 24-09-2012 20:23
Wiadomo, że mieszkańcy wymienionej ulicy dołożyli się do drogi. Wielu z nich jest zdania, że w cywilizowanym kraju takie praktyki nie powinny byc stosowane, lecz niestety żyjemy w takiej a nie innej rzeczywistości. Pomimo wszystko pretensje Pana Marka są nieuzasadnione. Prawdą jest to, że nie dołożył się do drogi, jak i to, że byc może za niecałe dwa miesiące będzie dojeżdżał do swojej posesji nową, utwardzoną drogą nie brnąc w błocie po osie i nie niszcząc zawieszenia auta. To, że przed posesją nie będzie miał drogi jest jego indywidualna sprawą, lecz nie zmienia faktu, że tak czy owak będzie użytkował drogę. A co by było gdyby całośc inwestycji realizowało miasto? Czy też Pan Marek by narzekał, że będzie jeździł po eleganckiej drodze? Z czego wynika jego aspołeczne zachowanie objawiające się w wypisywaniu andronów najniższych lotów- z zawiści, z megalomanii, z niedowartościowania? Konkludując: żyjąc w społeczeństwie należy respektowac pewne zasady i ustalenia, tym bardziej, jeśli nie są skierowane przeciw jednostkom tworzącym tę społecznosc.
20. Dodane przez mieszkaniec Hiszpańskiej, w dniu - 24-09-2012 20:30
Małe sprostowanie. Wszyscy dostali w tym samym dniu informację o tym od kiedy będzie remont drogi-także Ci którzy dołożyli się do drogi - było to w ostatni czwartek! Potrzeba więcej rzetelności w pisaniu artykułów
21. Dodane przez be, w dniu - 24-09-2012 20:51
zawsze sie znajdzie ktoś komu sie nie dogodzi 
no i znowu źle
22. Dodane przez do garbaty, w dniu - 24-09-2012 21:14
Co powinno miasto każdy wie. Inna sprawą jest, że owe powinności nie są realizowane w takich terminach jakbyśmy sobie tego życzyli. Owszem, miasto zrobi drogę, ale wtedy Pan Marek będzie już uczył jeździc wnuki na rowerku- czytaj: 20 - 30 lat w błocie i na wybojach. Nie nazwałbym tego trzeźwym myśleniem, lecz diametralnie inaczej.
23. Dodane przez do ktos, w dniu - 24-09-2012 21:17
Do Ktos: Czyli lepiej nie miec drogi, bo wzrośnie podatek od nieruchomości?
24. Dodane przez podatnik, w dniu - 24-09-2012 21:43
Dlaczego mam dokładać skoro płacę podatki na drogi , od nieruchomości itd. Mam wrażenie, że moje pieniądze idą na imprezy okolicznościowe UM, delegacje pracowników UM na imprezy, wice wice prezydntów, nagrody jubileuszowe itd. Grosza nie dołożę na ulice, za które zapłaciłem już kilka razy. Inicjatywa obywaltelska....ludzie , przejżyjcie na oczy , oni was skubią i jeszcze wmawiają że macie za to zapłacić....i macie czuć się źle ,że nie płacicie drugi, trzeci, czwaty raz!!!
25. Dodane przez do 23, w dniu - 24-09-2012 22:22
a czy taki podatek placa mieszkancy ul slowianskiej deptaku narutowicza i calego dajmy na to srodmiescia?tam drogi sa utwardzone i jakos i podatku od wzrostu wartosci nie dowalaja.wiec jak miasto buduje droge to niech wszystkich traktuje rowno a nie bogatym po kieszeni bo oni maja a srodmiescie nie ma wiec po sprawie!!!!dla mnie to chore!dom wybudowalem za swoje pieniadze czekalem na droge z 40 lat zrobili mi dorge-nie dosc ze odwalili taka fuszere ze szkoda slow to po roku przyszlo pismo ze musze zaplacic podatek do miasta opiewajacy na kwote 4tys zl.to jest normalne?prezydent pozniej sie szczycie ile to drog zrobili.ja dziekuje za taka inwestycje przedtem bylo lepiej droga byla utwrdz. kora ruch byl maly a teraz ganiaja po ulicy 100km/h ruch caly dzien do nocy i mijsca pod domem do zaparkowania brak bo ludzie sobie parkuja w zatoczkach przy domu!!to jest chore!!
26. Dodane przez Do P.Marka, w dniu - 25-09-2012 07:48
P.Marku, z tego co mi wiadomo był pan proszony na wszystkie spotkania w przedmiotowej sprawie, pojawił się pan na jednym czy dwóch a potem miał pan to "gdzieś". Nie wiem jakie są przyczyny, że nie chciał pan uczestniczyć w tym jakże jednoczącym lokalną społeczność zadaniu. Wynikać może, że pan tak już ma, że ciągle coś panu nie pasuje. Mowa była o wysypaniu koksem, usłyszeliśmy pana NIE, bo się kurzy. Mowa była o asfalcie ze zrywki tzw. "korze", usłyszeliśmy pana NIE, bo to nietrwałe. Aż w końcu prawie wszyscy ustalili, że jednak budowa nawierzchni docelowej, usłyszeliśmy pana NIE, bo to za drogo. Jak widać żadna z opcji pana nie zadowala. Jak można nazwać takie postępowanie? Jak napisał "anty-plemnik" w kom.19- wynika pewnie z antyspołecznej postawy. W takim razie pytanie: po co pan się budował w takiej społeczności? Tyle jest terenów poza miastem, domy wolnostojące itp. Szkoda jedynie, że nie opisano, że droga to nie wszystko. Budowana będzie także kanalizacja deszczowa, co pozwoli panu Markowi uniknąć brodzenia w potokach deszczu i błota, ponadto będą stawiane lampy oświetleniowe, przez co pan Marek będzie mógł spokojnie przejść nawet po zmroku nie wykręcając stopy i nie wpadając w dziury, które ma obecnie przed domem. 
Jest mi wstyd, tak zwyczajnie, że ktoś taki jest moim sąsiadem.
27. Dodane przez sąsiad, w dniu - 25-09-2012 08:20
Od ponad roku były na ulicy Hiszpańskiej spotkania w sprawie utwardzenia drogi, wiedzieliśmy że musimy dołożyć się do całej inwestycji ( niestety takie czasy), ale powiedzmy sobie szczerze to nie były wielkie kwoty, więc Ci którzy się nie dołożyli ośmieszyli się. Pewnie liczyli że pozostali mieszkańcy im zafundują drogę. Cieszcie się bo i tak będziecie jeździć po utwardzonej drodze, tylko przed własnym domem jej mieć nie będziecie, no i pewnie powstaje problem, od razu będzie widać kto jest jednostką aspołeczną.A co do terminu poinformowania - pan Marek P, rozumiem spodziewał się oficjalnego pisma od prezydenta miasta , a więcej czasu potrzebował na co - na zakup śmigłowca?
28. Dodane przez mór, w dniu - 25-09-2012 08:27
Skoro ten gość nie zapłacił za drogę to dlaczego bedzie ją miał ? To niesprawiedliwe w stosunku do osób które zapłaciły. Zrobić mu bajoro przed domem i niech sobie utwardza sam.
29. Dodane przez mikel, w dniu - 25-09-2012 08:57
Na Grzybowie też robią teraz ulice na KIG ale tam sami kredyciarze mieszkają to ich stać.
30. Dodane przez brak ulicy, w dniu - 25-09-2012 09:14
do kom. 27 nie mam drogi ale cała ta dyskusja bardzo mnie zaciekawiła. Ile trzeba dołożyć aby mieć drogę? "...nie były to wielkie kwoty..." tzn. ile? 100 zł czy 5000 zł. Będę wdzięczny za info.
31. Dodane przez do 30, w dniu - 25-09-2012 10:50
do 30 za 100zł to zakupow w polo nie zrobisz
32. Dodane przez brak ulicy, w dniu - 25-09-2012 11:06
do kom.31 - ale za 5000 zł już w polo zakupy zrobię ale nie wiem czy wystarczy na drogę. Zamiast wyśmiewać napisz kwotę jaką trzeba wyłożyć.
33. Dodane przez werron, w dniu - 25-09-2012 11:08
Do kom. 30 
Koszty są uzależnione od ilości osób (nr posesji), od długości i szerokości drogi (chodniki itd). A szczególnie od gęstości - czyli ile danych rodzin (oczywiście chętnych) jest przy planowanej drodze.  
Wg moich informacji w Lesznie są to kwoty od 6000-10000zł.
34. Dodane przez no, w dniu - 25-09-2012 11:30
to Hiszpania jeszcze w Unii Europejskiej?
35. Dodane przez brak ulicy, w dniu - 25-09-2012 12:14
do kom.33 z tego co piszesz 6000-10000 zł to wcale nie małe kwoty. Dziękuję za informacje. Nie dziwię się mieszkańcom tej ulicy, którzy się nie dołożyli. Też bym tak zrobił. A piszący kom.27 "sąsiad" może wyłoży za mnie te niewielkie kwoty abym miał drogę.
reklama
36. Dodane przez GROCH, w dniu - 25-09-2012 12:41
NA ZATORZU KILKA LAT TEMU GDY BUDOWALI DROGĘ NA UL.GROCHOWIAKA TEŻ MUSIELIŚMY DOŁOŻYĆ SIĘ DO TEJ INWESTYCJI A KONKRETNIE DO KOSTKI KTÓRĄ POŁOŻYLI KWOTA BYŁA RÓŻNA W ZALEŻNOŚCI ILE W DANEJ POSESJI MIESZKA RODZIN CZY OSÓB I MOŻNA TO BYŁO ROZŁOŻYĆ NA RATY JA BYNAJMNIEJ JESTEM ZADOWOLONY Z TAKIEGO FAKTU I NIE NARZEKAM PŁACĘ MIESIĘCZNE RATY A PRZY OKAZJI NIE MAM DZIUR I BŁOTA POD POSESJĄ I SUCHĄ NOGĄ STĄPAM PO CHODNIKU TAK ŻE NIE ROZUMIEM OBURZENIA CO NIE KTÓRYCH OSÓB MOŻE JEST TO CHORE ALE W NASZYM KRAJU NORMALNE
37. Dodane przez grosze!!!, w dniu - 25-09-2012 14:25
ale jak kogos nie stac to co???nie ma to co ma zrobic zeby sasiedzi sie z niego nie smiali?isc na tory jak ten chlopak?bez sensu gadacie ktos nie ma i juz.mogli przy wydawaniu pozwolen na budowe zastrzec klauzule ze musi zaplaci na droge i juz.kazdy kto by to podpisal mialby swiadomosc ze musi placic w niedlugim czasie a tak to troche bez sensu bo z jakiej racji on ma placic a ludzie z blokow czy srodmiescia maja takie drogi robione za darmo?gdzie tu sprawiedliwosc?????? akoles ktory pisze ze to sa drobne kwoty to mi go zal pewnie wydaje mu sie ze jest hohoho a taki kulczyk to moze mowic ze jest gosc a nie drobny cilacz z leszna ktory mysli za pana boga za nogi chwycil.w pelni popieram goscia ktory z nie dal kasy
38. Dodane przez czytelnik, w dniu - 25-09-2012 14:35
kwota ta ok 9000 tys
39. Dodane przez do kom. 37, w dniu - 25-09-2012 14:59
Ok, poniekąd masz i rację. Ale facet mógł podejść i powiedzieć rzeczowo - sorry ale nie mam kasy i nie mogę się dołożyć. Ale on nie z tych, nie przyzna się że nie ma kasy ale do drogi się też nie dołoży. A z drugiej strony kto mu kazał robić wielki szum koło własnej osoby, teraz dopiero będzie wytykany palcami.
40. Dodane przez justa, w dniu - 25-09-2012 15:12
My wpłacaliśmy 3.5 tys.
41. Dodane przez rasowiec, w dniu - 25-09-2012 16:09
heh nowiutkie domki z full wypasem i gościu nie ma kasy?? nie rozśmieszajcie mnie. Po za tym na takie coś to nawet mały kredycik bez oprocentowania powinno miasto dawać, i tak było by to dla miasta płacalne po w końcu ktoś by ta budowę sfinansował.
42. Dodane przez cx, w dniu - 25-09-2012 18:31
-Nie wiemy, gdzie możemy parkować - mówi 
 
 
 
a co prawko ma za margarynę? nie wie gdzie parkować.
43. Dodane przez lena, w dniu - 25-09-2012 20:59
no i pacjent ma racje co to jego ulica czy miasta? rynek jak remontują to co mieszkańcy też dokładają sie czy z podatku to idzie ,nie napewno zrzuta meneli co siedzą na ławkach jest!LUDZIE PŁACĄ PODATKI ,ZRZUTY NA DROGI NO ŻYC NIE UMIERAC LESZNO TO JEST TO !!!!!
44. Dodane przez do kom. 43, w dniu - 26-09-2012 07:30
Ech, gdyby wszyscy, którzy oczekują "w kolejce" na wykonanie dróg myśleli tak jak ty, to mogliby czasem po 15 latach mieć dopiero utwardzoną drogę. Lepiej wyskoczyć z 5tys. i mieć ją w miarę szybko. A z tego płyną same pozytywy: nie brniesz w błocie po deszczu, masz oświetloną ulicę, wszelkie opady są odprowadzane do kanalizacji deszczowej, auto nie cierpi - oszczędność zawieszenia oraz estetyka na ulicy. Zarówno kostka, wydzielone chodniki, pasy pięknej zieleni, oświetlenie i od razu jest przyjemniej na ulicy. Ale pewnie i ty i ten koleś z newsa wolą błoto, deszcz, kurz i cwaniactwo w postaci niewydanej kwoty.
45. Dodane przez Wstyd p.M, w dniu - 26-09-2012 10:16
Wstyd p.P, a żonę ludzie wybierali na stanowisko publiczne. Wstyd lepiej było siedzieć cicho, a nie robić aferę-teraz wszyscym mogą podejsc i zobaczyć gdzie droga nie jest wykorytowana i gdzie p.P lub p.Marek się nie dołożył do drogi z której i tak potem będzie korzystał!!! Za ciężko zapracowane pieniądze sąsiadów! A nie z diet
46. Dodane przez COzaSASIAD, w dniu - 26-09-2012 10:23
A skąd się biorą wypłaty dla radnych. Też z naszych podatków!! Na to nie ma niezadowolenia?
47. Dodane przez as, w dniu - 26-09-2012 10:29
Do komentarza 32- to ty napisz ile się dostaje państwowych pieniędzy teraz co miesiąc? Albo ile kosztowała reklama do wyborów?
48. Dodane przez pytanie, w dniu - 26-09-2012 12:17
A czy mieszkańcy Grzybowa również dokładali się do drogi, którą mieli zrobioną?
49. Dodane przez sąsiad2, w dniu - 26-09-2012 12:27
Dzięki interwencji pana Marka MZO odbierze śmieci, a rodzina z niepełnosprawnym dzieckiem będzie mogła dojechać do posesji od Al. 21 października, a nie dzięki trosce KIG, dla którego najważniejsze było, aby wszyscy do drogi "dołożyli się", nie patrząc na aktualne sytuacje.
50. Dodane przez do 49, w dniu - 26-09-2012 15:03
Skoro masz pisać takie brednie to wcale nie pisz! Nie od wczoraj MZO w porozumieniu z miastem odbiera śmieci właśnie w tego typu przypadkach. Wpierw pytaj a potem pisz, ale prawdę!
51. Dodane przez do 49, w dniu - 26-09-2012 18:16
Guzik wiesz człowieku na ten temat.To nie z inicjatywy pana Marka tylko właśnie KIG-u powstały ustalenia dotyczące kwestii dojazdu niepełnosprawnego dziecka na rehabilitację jak i pozostałe.Zostało to ustalone od samego początku i nie miało na to wpływu wystąpienie tego pana.Pan Marek w swoim wystąpieniu mocno minął się z prawdą po co to zrobił ja nie wiem.Wiem za to,że pan Marek będzie wygodnie dojeżdzał pod dom nową i wygodną drogą natomiast dzieci z ulicy Hiszpańskiej do szkoły będą naginać po jego błocie i kurzu.Przykro mi że wśród naprawdę zżytych sąsiadów musiał się trafić ktoś taki.Nie chce drogi jego sprawa ale dlaczego obraża innych i stawia wszystko w fałszywym świetle?Poza wszystkim jest tyle naprawdę ważnych i trudnych spraw na świecie...Wstyd panie Marku
52. Dodane przez do 50 i 51, w dniu - 26-09-2012 19:15
To prawda że jest wiele trudnych i ważnych spraw na świecie, ale możliwość dojazdu karetki pogotowia czy strazy pożarnej chyba też jest ważny? Przed posesją p. Marka droga jest akurat utwardzona, z tego co wiem, koszty jej zrobienia ponióśł sam i od kilku lat akurat przez ten wycinek Hiszpańskiej wszyscy ludzie mogą przejść normalnie - nie w błocie i nie w kurzu...
53. Dodane przez do 51, w dniu - 26-09-2012 22:14
Skoro o wszystko zadbał KIG to Pan Bukowski w swojej wypowiedzi "-Pracujemy nad rozwiązaniem, bo wcześniej nie byliśmy o problemie poinformowani - powiedział Radiu Elka. " mija się z prawdą? A może piszący komentarz 51 nie do końca zna szczegóły ? Może to dzięki p.Markowi sprawa dotarła do odpowiednich osób, które odpowiednio zareagowały. Brawo.
54. Dodane przez uczestnik KIG, w dniu - 27-09-2012 08:05
INFORMACJA: 
W czwartek UM oraz wykonawca poinformowali KIG,że w piątek rozpoczną się pierwsze prace związane z budowa drogi. 
Fakt 1.W czwartek KIG poinformował wszystkich mieszkańców o terminie rozpoczęcia budowy. 
Fakt 2.W czwartek sąsiad dowożący swoje dziecko na rehablitację zwrócił się z pytaniem jak w tej sytuacji będzie dojeżdżał pod swój dom. 
Fakt 3.Jako uczestnik KIG zaproponowałem pomoc w tej rozwiązaniu sprawy. 
Fakt 4.W piątek w godzinach dopołudnowych w w/w sprawie rozmawiałem z z-cą kierownika UM Zarządu Dróg,który obiecał,ze zajmie się sprawą i poinformuje m.in Straż Miejską. 
Fakt 5.W piatek około 13-tej poinformowaliśmy sąsiada o korzystnym dla niego rozwiazaniu sprawy. 
Fakt 6.Obecnie sąsiad ma możliwy dojazd od ul.21Pażdziernika/pisemna zgoda Straży Miejskiej/oraz  
starą wykorytowaną drogą.
55. Dodane przez do 53, w dniu - 27-09-2012 08:34
A nie przyszło ci do głowy, że sąsiad p.Marka nie robił nic w kwestii zapewnienia dojazdu? Może stwierdził, że da sobie radę, bo do plant ma 5 kroków. A z nich na ul. Holenderską - następne 5 kroków. A zwyczajnie p.Marek chcąc zagrać na ludzkich emocjach i chcąc ugrać coś dal siebie (albo raczej zaszkodzić sąsiadom) podchwycił temat niesprawnego dziecka sąsiada. A może sąsiad sobie nie życzył by upubliczniać ten fakt? Czy o tym p.Marek pomyślał? Trudno wyczuć co się w jego wysoko zawieszonej głowie kotłuje...
56. Dodane przez do 48, w dniu - 27-09-2012 09:01
Nie dokładali się.
57. Dodane przez apel do rozsądku, w dniu - 27-09-2012 09:36
Ludzie, którzy wypisujecie brednie! Budowa każdej drogi niesie ze sobą pewne utrudnienia, tj. dojazd MZO, karetki, czy straży pożarnej, bądź też dojazd prywatnym autem. Droga przy ul. Hiszpańskiej nie jest jakimś pionierskim przedsięwzięciem, to nie jest eksperyment, czy też prowizorka robiona metodą prób i błędów. Czy dlatego, że MZO nie odbierze śmieci spod domu nie należy budowac drogi? Czy wzywający karetkę nie może powiedziec, że trzeba wjechac na planty? Ów Pan Marek po prostu wygłupił się idąc z pretensjami do mediów. Podejrzewam, że najbardziej ubodło go to, iż to nie on jest przewodniczącym KIG-u, że to nie on jest najważniejszy, że taka inicjatywa powstała bez uwzglednienia tak ważnej persony jak on sam. Utrudnienia były, są i będą przy każdej budowie nawierzchni, czy zatem wymieniony Pan został wykuty spod lodu, gdzie przeleżał kilkaset lat skutkiem czego jest mocno odrealniony i nie ma pojęcia o rzeczywistości?
58. Dodane przez na odpowiednim poziomie, w dniu - 27-09-2012 09:46
Zobaczcie drogi na Francuskiej, Litewskiej, Duńskiej itd. wszystko zrobione do końca. Bo tam mieszkają ludzie na odpowiednim poziomie.
59. Dodane przez do koment 43, w dniu - 27-09-2012 11:40
Do komentarz 43-z podatków naszych wiele się robi i opłaca pensje niektórych...tak drogę miasto zrobiłby, ale za ile lat? A zawieszenia samochodów od dziur na Hiszpańskiej ludziom siadaly, a kto miał płacić za naprawy tych samochodów-też z podatków. Pan M lub inaczej pan P, ma 'domowe' znajomości z radami miasta-mógł się wykazać i załatwić drogę CAŁKOWICIE OPLACONĄ PRZEZ MIASTO. Dlaczego się nie postarał?
60. Dodane przez sąsiad, w dniu - 27-09-2012 12:49
Pan Marek P rozpętał aferę, która nikomu nie służy,złą laurke wystawił zwłaszcza sobie i mieszkańcom ulicy Hiszpańskiej, którzy nie dołożyli sie do inwestycji.Kłamstwem jest, że nie wiedzieli o terminach, o kwotach, o lakonicznym informowaniu o rozpoczęciu robót. Od ponad roku trwały rozmowy na temat drogi, założyliśmy jakis margines kwoty do której mielismy sie zobowiązać.Spotkalismy sie ze stanowczą odmową części mieszkańców. Teraz kiedy realizacja ruszyła i okazało się że mieszkańcy , którzy nie dołożyli się do inwestycji przed swoimi domami nie będą mieli drogi, to Pan Marek P postanowił nam całą inwestycję utrudnić. Zastanawia tylko co chciał osiągnąć, wstrzymać budowę drogi, która należy do miasta , czy może wymusić na pozostałych mieszkańcach, żebyśmy sie zrzucili na pozostałych. Wstyd, ale Polak zawsze mądry po szkodzie.
61. Dodane przez nie dam nic więcej, w dniu - 27-09-2012 14:06
W życiu nie będę za nikogo się zrzucał! A czy mi ktoś coś dołożył? Skoro ma być sprawiedliwie to liczmy się po równo. Też wolałbym tą kwotę spożytkować na co innego (jak M.P.), ale skoro nadarzyła się szansa sporego dofinansowania inwestycji - należy ją wykorzystać samemu coś dając od siebie.
62. Dodane przez smak cudzego, w dniu - 27-09-2012 15:54
Dołożyli się ludzie: mlodzi, na dorobku, z dziećmi, starsi, ciężko pracujący, liczący każdy grosz, emeryci-ale pan (...) się nie dołożył. Cudze smakuje lepiej. Krwawicą innych daleko się nie dojdzie!
63. Dodane przez Mieszkaniec Hiszpańskiej., w dniu - 28-09-2012 13:53
Każdy kto mieszka na ul.Hiszpańskiej postawił dom za duże pieniądze. Część mieszkańców pewnie wykończyła dom za kredyt który teraz spłaca. Kwota 5-6 tys za drogę wraz z kanalizacją i oświetleniem to nie jest wygórowana cena. Licząc że postawienie domu wraz z zakupem działki 400-500m2 to koszt ok 400-600tys. Tyle że pan Marek woli kupić sobie lepszy samochód albo większy telewizor do domu niż dołożyć się do drogi jak większość mieszkańców. Nikt nie śpi na pieniądzach. Każdy musiał z czegoś zrezygnować żeby odłożyć taką kwotę. By móc jeździć po oświetlonej i utwardzonej drodze. Bardzo dobrze że przy waszych domach nie będzie utwardzonej drogi, szkoda tylko że mieszkacie na krańcach ulicy Hiszpańskiej i będziecie dojeżdżali do swojej posesji po "NASZEJ DRODZE" Żal dla was SKNERUSY
64. Dodane przez Lonia, w dniu - 09-10-2012 12:45
Często bywam na tej ulicy i już po wykonawstwie na ulicy widać komu nie będzie wykonana nawierzchnia. Rozumiem, że ci się nie dołożyli do reszty? W pierwszej uliczce poza powyższym Markiem nie robią drogi przy ostatnim domu (przy plantach nr 34), w drugiej uliczce też dom przy plantach (nr 30) a na prostej szerokiej cała końcówka (nr 1,2,3,4). Ciekawe jak po tych końcówkach będzie się przechodzić czy rowerem przejeżdżać? Może będzie tam nadal takie błoto jak teraz. Szkoda.
reklama
65. Dodane przez Panie Marku..., w dniu - 19-11-2012 21:41
I jak się jeździ po nowej drodze panie Marku?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj