Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow Leszno arrow Kto tam wpuścił Biedronia?

Kto tam wpuścił Biedronia?

Kto tam wpuścił Biedronia?

08.10.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
jd810.jpgPoseł PiS Jan Dziedziczak domaga się wyjaśnienia spotkania młodzieży III LO w Lesznie z posłem Ruchu Palikota Robertem Biedroniem. Bulwersuje go kwestia dyskusji na temat legalizacji marihuany. Biedroń komentując spotkanie powiedział, że jest zwolennikiem depenalizacji, co zdaniem Dziedziczaka oznacza promowanie narkotyków.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Poseł Robert Biedroń gościł w Lesznie 21 września. Spotkał się wtedy z uczniami III Liceum Ogólnokształcącego. Gdy komentował to spotkanie podczas konferencji prasowej parlamentarzysta Ruchu Palikota przyznał, że poruszono także temat legalizacji marihuany - jeden ze sztandarowych postulatów jego ugrupowania. -Jestem oczywiście za depenalizacją, ale na ten
temat też należy dyskutować, podobnie jak na temat innych używek, takich jak tytoń czy herbata
- powiedział - tamte można jednak kupić w każdym sklepie, podczas gdy marihuanę można kupić w każdej szkole, poza jakąkolwiek kontrolą.

Słowa te zbulwersowały posła PiS Jana Dziedziczaka. -Zostały przekroczone granice - grzmiał podczas konferencji prasowej - porównywanie narkotyków z herbatą budzą w głowie młodych ludzi mętlik, a mówienie o możliwości kupna pokazuje, że prawo nie jest przestrzegane. Dziedziczak podkreśla, że zdaniem wszystkich ekspertów marihuana szkodzi i prowadzi do twardszych narkotyków. Dlatego domaga się wyjaśnienia sprawy spotkania, a nawet wyciągnięcia konsekwencji wobec tych, którzy sprzeniewierzyli się prawu: ustawie o systemie oświaty, Karcie Nauczyciela i ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii.

Sęk w tym, że wypowiedzi posła Biedronia cytowane przez media pochodziły z konferencji prasowej, a nie samego spotkania, a właściwie dwóch spotkań. Tam - jak wynika z relacji obecnej na jednym z nich dziennikarki Telewizji Leszno - tak wyraziste stwierdzenia, jak porównanie z herbatą czy dostępność w każdej szkole nie padły. Poseł Dziedziczak zapewnił, że opiera się nie tylko na artykułach, ale też na słowach rodziców niektórych uczniów. Jak podkreślił, nie jest wrogiem spotkań młodzieży z politykami, uważa je wręcz za pożyteczne i wskazane. Jednak podczas nich nie powinno się poruszać niektórych tematów. -Depenalizacja narkotyków to zbyt delikatny temat - powiedział - należy o nim rozmawiać w gronie pedagogów, psychologów czy polityków, a nie młodzieży. (jad)
 
Komentarze (66)
1. Dodane przez Maryjan, w dniu - 08-10-2012 14:43
Hahahaha panie Dziedziczak, pan się nie ośmieszaj. Jak licealiści dla Pana nie są odpowiednimi osobami do rozmowy o narkotykach, to kto? Grono gogiczne? Starsze panie nauczycielki, które jak Pan, wiedzę o używkach mają żadną? Politycy, którzy jak Pan są do obrzydzenia poprawni i boją się jak ognia prawdziwych faktów na temat chociażby konopi? Panie pośle pan niech se poczyta chociażby raport WHO pt. Implikacje zdrowotne używania konopi: Analiza porównawcza zdrowotnych i psychologicznych skutków używania alkoholu, konopi, nikotyny i opiatów. I niech pan n\głupot nie gada, że WSZYSCY naukowcy mają takie tępe postrzeganie problemu jak Pan - (...)_Skazujemy_wiecej_drobnych_uzytkownikow__a_dilerow.html. nie pozdrawiam
2. Dodane przez do dewiantów, w dniu - 08-10-2012 14:46
do Maryjana. Wnioskuje że zazywasz to świństwo. Ja mówie: ręce precz od polskiej młodziezy dewiańci.
3. Dodane przez henio, w dniu - 08-10-2012 14:49
Najlepiej powiedzieć licealistom, że narkotyki nie istnieją i sprawa się rozwiąże. W ten sam sposób można załatwić i inne bolączki tego świata. A potem zacznie się im wmawiać, że politycy są genialni, tak długo aż w końcu w to uwierzą
4. Dodane przez On, w dniu - 08-10-2012 15:00
Jak Dziedziczaka poproszono o pomoc poszkodowanym "Oszukanym" przez Zus to nawet nie miał godności odpisać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5. Dodane przez Jakub, w dniu - 08-10-2012 15:00
Nie jestem zwolennikiem PISiorów ale Bierdoń podobnie jak inni palikotowcy jedzie tylko na tanich, populistycznych hasłach. Dodatkowo Biedroń wybił się w polityce tylko dlatego że publicznie ogłosił swoje zboczenie. Jaka jest wartość merytoryczna spotkań z kimś takim?
6. Dodane przez rodzic, w dniu - 08-10-2012 15:05
Ale przecież marycha jest w każdej szkole. Bez ograniczeń. No może w podstawówce nie, ale potem to nikt nad tym nie panuje!!! Panie p ośle.
7. Dodane przez Marta, w dniu - 08-10-2012 15:06
Nie no oczywiscie pozwolmy mlodym palic maryske. Czy wy jestescie normalni? Oczywiste jest to ze jak sie pozwoli mlodym palic to od tego sie zacznie a skonczy na czyms innym. Moze jeszcze pozwolmy mlodym uprawiac seks w szkole. Ciekawy czy Biedron pozwolilby swoijemu dziecku palic ( a sorki on nie moze miec dzieci). W pzeciągu 5 lat wskazuje sie na 3% procentowy wzrost zażywania narkotyków. To są setki tysiecy ludzi. Maryjan proszę cię wracaj do szkoły a nie wypisujesz durnowate kometarze. Jezeli tobie pasuje branie to bierz. Ale zastanow sie kto potem bd leczył tą młodzież. Biedroń to nie polityk to pośmiewisko.
8. Dodane przez marek, w dniu - 08-10-2012 15:19
chodzilem do 3 swego czasu. piekne lata. szkoda, ze wtedy politycy tam nie goscili... napewno poszedlbym na spotkanie z takim biedroniem. mysle, ze nawet poszedlbym obejrzec dziedziczaka i niezle sie usmiac. dobrze, iz chociaz w mediach istnieje - zawsze jego paplanina poprawia mi humor.
9. Dodane przez alkoholik, w dniu - 08-10-2012 15:20
depenalizacja ma tyle samo sensu, co posiadanie niewielkiej ilości fałszywych banknotów na własny użytek :) 
 
nie mozna mieć legalnie czegoś co pochodzi z nielegalnego źródła, to po prostu chore 
 
to już lepiej otwórzmy bary, gdzie będzie można legalnie kupować trawkę - z legalnej firmy ze znakiem akcyzy:)
10. Dodane przez galoot, w dniu - 08-10-2012 15:38
Zastanawia mnie ile razy Pan D. został porwany przez UFO. 
Do kom. 2. To to musisz być naprawdę mądrym człowiekiem.
reklama
11. Dodane przez emeryt, w dniu - 08-10-2012 15:44
Posel Dziedziczak-PIS-zenada- i wszystko jasne!
12. Dodane przez Karol, w dniu - 08-10-2012 15:52
Licealiści to nie dzieci a co w życiu będą robić to nie powinno interesować polityków. Każdy z tych osób ma prawo wyborcze i może oddawać głos z własnym sumieniem - widać każdy polityk ma obawę przed trudnymi tematami albo zazdrości innym. Trudno to ocenić jednak widać w tym atak na osoby kontrowersyjne. Szkoła ma uczyć tolerancji a jak skoro politycy widzą tylko swoje zdanie a nie innych. To że mówi się o marihuanie nie oznacza, że nagle wszyscy zaczną kupować i zażywać. Ogólnie ZAL.pl
13. Dodane przez do 2, w dniu - 08-10-2012 15:55
Zażywać to możesz aspirynę łosiu.
14. Dodane przez rolmops, w dniu - 08-10-2012 16:07
Zelegizować marihuanen ? a na co to komu ?
15. Dodane przez soho, w dniu - 08-10-2012 16:17
uczniowie sami zaczęli temat marihuany i jej legalizacji - jak niby poseł Biedroń miał wtedy uniknąć odpowiedzi? "bez komentarza"? "następne proszę"?  
Panie Dziedzic, robienie z czegoś tematu tabu nie jest dobrym rozwiązaniem!
16. Dodane przez ja, w dniu - 08-10-2012 16:18
Co Dziedziczak robi w Lesznie? To poseł z "walizki".
17. Dodane przez t., w dniu - 08-10-2012 16:24
zażywanie ,czy też palenie konopi indyjskich to nic innego jak odurzanie się i wprowadzanie organizmu w stan narkotyczny. ja to nazywam ćpaniem. ci którzy tego próbują są, albo niedługo będą ćpunami. już i tak wystarczy nam alkoholizm i nikotynizm....
18. Dodane przez z, w dniu - 08-10-2012 16:37
Do wszyskich tych ,którzy będą się tu wpisywać jako zwolennicy i znawcy (nie)szkodliwości narkotyków miękkich, a więc i popierający tego odmieńca seksualnego. Życze Wam, z całego serca, abyście mogli radować się widokiem Waszych dzieci ogarniętych nałogiem narkotykowym
19. Dodane przez Biedroń nie przyjeżdżaj, w dniu - 08-10-2012 16:38
Biedroniowi nie chodzi o uświadomienie młodzieży ale o legalizacje narkotyków (depenalizacja uświadomi młodziezy to że nielegalność jest fikcją.
20. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 08-10-2012 16:40
" KTO DO LESZNA WPUŚCIŁ DZIEDZICZAKA" to jest problem
21. Dodane przez Emi, w dniu - 08-10-2012 16:48
Pan poseł Biedroń jako jeden z nielicznych polityków traktuje młodych ludzi i ich problemy poważnie.
22. Dodane przez Solidarność Wykletra -Alternatywa NoACTA, w dniu - 08-10-2012 16:48
Posel J.dziedziczak zajmuje sie poslem Biedroniem,a w mojej sprawie tzw.leszczyńskiej zmowy wymiaru sprawiedliwosci milczy od miesiecy jak grób...
23. Dodane przez brrr, w dniu - 08-10-2012 16:52
Te palikoty to zbiorowisko dziwaków. Facet, który chodzi w babskich ciuchach. Były ksiądz. Facet kochający facetów. Laski kochające laski. brrrrr co za dziwadła. Co to za towarzystwo.
24. Dodane przez slimak, w dniu - 08-10-2012 17:00
Odezwal sie "pan" posel. Z takim zaplonem to jeszcze dluzej bylaby "Polska w budowie". Krytykujecie rzad Tuska, ze tak dlugo i wolno drogi budowane, a tymczasem spotkanie bylo chyba ponad tydzien temu i dopiero teraz sie czepiacie i komentujecie ?? ZAL mi waszego ugrupowania PiSu. Posel Borowiak widac, ze dziala !! W wielu sprawach pyta, pisze wnioski i ma jakies pomysly zeby cos bylo i moznaloby zrobic. Za to jest krytykowany, ze "chwaly sobie przymnaza" lub sie podlizuje.. A PiS ?? NIC nie robi. Podajcie pmi przyklad co zrobib pan Dziedziczak dla regionu, skoro go reprezentuje. Pierwszy raz widze, ze "zabral glos" i to po jakim czasie od spotkania. No ale nie ma co sie dziwic jak siedzi sie za biorkiem to malo sie widzi. Taka prawda. Nie jestem za Ruchem Palikota, nie popieram wszystkich decyzji PO, ale wiem jedno: Nigdy nie zaglosuje na PiS. Wolny wybor i nikogo nie namawiam. Rozmawiac trzeba na wiele spraw, bo same sie nie rozwiaza, ale jesli poddac cos konkretnej krytyce to trzeba miec wyczucie czasu. Pan po prostu tego nie ma.
25. Dodane przez kokodżambo, w dniu - 08-10-2012 17:35
ślimak widać że nie masz pojęcia o tym że lepiej jest zagrać na czasie...teraz Biedroń nie będzie widział/pamiętał co mówił i jego linia obrony/stanowisko ulegnie osłabieniu...PO po kilku latach gdzie jechała jeszcze na dorobku poprzednich rządów teraz gnije we własnym sosie liberalnych poglądów gdzie każdemu wszystko wolno i kto bogatemu zabroni...mieli dobry marketing i to wszystko tam nie ma ludzi inteligentnych i pracowitych...zabrali emerytury zwiększyli podatek a i tak deficyt rośne PO doprowadza nasz kraj do wielkiego kryzysu a ich zwolennicy przejrzą dopiero na oczy jak kraj ogarnie anarchia....wtedy nawet bogaci nie będą mogli spać bezpiecznie tusk was nie obroni. 
co do marihuany to jestem za tym zeby sprzedac cpunom ile chca zamknac ich i niech sie wypala na smierc bedzie spokojniej i bezpieczniej aha i bez prawa do zasilku pogrzebowego a bliskim do renty!!!
26. Dodane przez GLOCK, w dniu - 08-10-2012 17:44
Jak dziala PO i posel Borowiak to widac golym okiem w calym kraju Tempo jak u slimaka trafny twoj nick Jaka partia tacy jej poplecznicy
27. Dodane przez Nie narkotykom, w dniu - 08-10-2012 17:49
Do 1 
Ty MARYJAN chyba dzisiaj ćpasz od rana, co nie?
28. Dodane przez 123, w dniu - 08-10-2012 17:52
podpisuję się pod kom 8 ;)
29. Dodane przez patriot, w dniu - 08-10-2012 17:56
Do Ślimaka! 
Jak nie głosujesz na PiS to po prostu jesteś zwykłym lemingiem z mózgiem wypranym przez TVN i GW.
30. Dodane przez aa..do 20 Leszczyniaka, w dniu - 08-10-2012 17:56
Dziedziczaka wpuścili do Leszna ci, którzy poszli na wybory. Ale oni głosowali a nie wybierali - stąd taki wynik głosowania. 
Dopóki nie będę mógł wybierać, dopóty nie pójdę na żadne wybory. I robi tak połowa uprawnionych do, zwróć uwagę: "GŁOSOWANIA" nie wybierania. 
A głosowanie z wybieraniem ma tyle wspólnego co "picie w Szczawnicy ze szczaniem w piwnicy"
31. Dodane przez Mariusz Chlebowski, w dniu - 08-10-2012 18:28
Widzimy tutaj jak bardzo "politycy" PiS szanują demokrację i młodych ludzi w naszym kraju!Zgodnie z zasadą Ryby i dzieci głosu nie mają!!! Może poseł Dziedziczak odniósł by się do ostatnio nagłośninej afery z kościołem katolickim w roli głównej?Czy może Dziedziczak uważa że o tym powinni rozmawiać jedynie księża?
32. Dodane przez Manio, w dniu - 08-10-2012 19:37
(...), czy Ty oby nie powinnieneś się zająć ważnymi dla polski a co Ci płacę się pytam?Ja i inni podatnicy ? Za co?
33. Dodane przez Biedroń NIE, w dniu - 08-10-2012 19:07
POTEM WASZE DZIECI BEDA SPIEWAC....BIEDRONECZKI SA W KROPECZKI. MLODZI JUZ DAWNO ZTRACILI POSTRZEGANIE SWIATA. NIE WIEDZA CO JEST DOBRE A CO ZLE, PONIEWAZ TACY LUDZIE JAK BIEDRON DLA WLASNEJ GRY POLITYCZNEJ ZROBIA WSZYSTKO. DROGA MLODZIEZY....CZY WY MYSLICIE ZE KOGOS Z PO OBCHODZI WASZ LOS? ILU Z WAS MA 20 LAT CHCE SIE DALEJ UCZYC I PRACOWAC A NIE MOZE ZNALESC PRACY. ILU Z WAS LUDZIE SKONCZYLO STUDIA I ZASILA GRONO BEZROBOTNYCH? PRZEMYSLCIE TO....ZYCIE JEST JEDNO. MIALEM PROBLEMY PRZEZ NARKOTYKI A ZACZELO SIE NIEWINNIE. OD LEKKIEGO PALENIA A SKONCZYLO NA ODWYKU. 5 LAT I JESTEM WOLNY.
34. Dodane przez Marta, w dniu - 08-10-2012 19:10
Do kometarza 26. Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że Demokracja to najgorszy system, ale nie wymyślono nic lepszego - Winston Churchill. Kazdy widzi demokrację inaczej.
35. Dodane przez do kom 24, w dniu - 08-10-2012 19:13
to widac ze nie umiesz czytac i ogladac ze zrozumieniem. To chyba wynik narkotykow zazywanych przez cb. pozdrawiam
reklama
36. Dodane przez Uczeń 3 lo, w dniu - 08-10-2012 19:16
Byłem osobiście na tej "debacie" i mogę zapewnić Pana Dziedziczaka, że nie zrobiło ono spustoszenia w mojej głowie. Po za tym nie pamiętam już ani słowa z tego co powiedział Pan Biedroń( nie były to rzeczy godne zapamiętania ). A i jeszcze jedno: "porównywanie narkotyków z herbatą budzą w głowie młodych ludzi mętlik, a mówienie o możliwości kupna pokazuje, że prawo nie jest przestrzegane" sądzę, że lepiej od pana wiem co w mojej głowie budzi "mętlik" i proszę się za mnie nie wypowiadać bo nie dałem Panu do tego prawa. Słowo dzieci też jest tutaj nie na miejscu. Za parę miesięcy pójdziemy do urn i takie bzdety jak Pan wygaduje nie budzą we mnie zaufania do pana partii.
37. Dodane przez ss, w dniu - 08-10-2012 19:27
Mam gdzieś tą Waszą politykę!! Niech ktoś zrobi porządek z tym smrodem z kominów na podwalu, zatorzu nie ma czym oddychać!!! Co robi straż miejska!!!????
38. Dodane przez xxcc, w dniu - 08-10-2012 19:42
Palikotowcy przestńcie wypisywać bzdury. Przestańcie mieszać młodym ludziom w głowach
39. Dodane przez zapytajcie matki narkomanów, w dniu - 08-10-2012 19:45
Powiedźcie matkom zmarłych młodych narkomanów, że marihuana to nic szkodliwego i że na własny użytek można to mieć.
40. Dodane przez dan, w dniu - 08-10-2012 20:19
kto wpuścił Macierewicza do I LO ?
41. Dodane przez magic, w dniu - 08-10-2012 20:41
Nie jestem zwolennikiem narkotyków, nie palę od kilku lat, małą ilością dobrego alkoholu delektuję się okazjonalnie. Wszystkie używki, w tym kawy i herbaty pite i zażywane w dużych ilościach są szkodliwe. E DODATKI ładują do żywności przetworzonej, często w dużych ilościach, a ,,uczeni" i ,,sanepidowcy" twierdzą, że wszystko OK, produkty przebadane i nieszkodliwe. Większym zagrożeniem dla mentalności i rozwoju dzieci i młodzieży jest katechizacja w szkołach publicznych, od 21 lat. Pan PiS-aty parlamentarzysta niech się zajmie konkretami, a nie odgrzanymi tematami, które miały miejsce w ub. miesiącu. Tak to jest z desantowcami, słabymi merytorycznie, a chcącymi zabłysnąć w mediach.
42. Dodane przez zolo, w dniu - 08-10-2012 21:32
No stary kawaler ocenia posła B. Koniec świata.. Pewnie prezes "wszystkich starych kawalerów" kazał sie wykazać. Dobre to jest- jak to mowi Ferdek Kiepski
43. Dodane przez OLa, w dniu - 08-10-2012 21:48
Posła od obrony rozrabiających kiboli żużla mamy pytać o zdanie z kim chcemy się spotkać?!Pan Dziedziczak chce pewnie wysłać "nadzieję i kwiat narodu" na obóz przetrwania pod dowództwem Naszości i zrobi z was "prawdziwych mężczyzn...i kobiety,bowiem tylko po tych ćwiczeniach to jest możliwe! Samodzielne myślenie, samodzielny wybór są zabronione - Jarosław ustali co dla wszystkich jest najlepsze- to taki nowy rodzaj demokracji - łącznie z tym, z kim chcemy się spotykać! Żenua! Sympatycy żużla już panu Dziedziczakowi nie wystarczają, bo tzw.grono za małe, nieowocne bo nazwa ronda nie przeszła.
44. Dodane przez Ja, w dniu - 08-10-2012 22:18
Śmieszny i tragiczny zarazem jest p. Dziedziczak oraz warkot jego popleczników. Popieram kom 1
45. Dodane przez do kom 39, w dniu - 08-10-2012 22:26
ZGADZAM SIĘ
46. Dodane przez Kirk, w dniu - 08-10-2012 22:31
Do 21.  
 
"Pan poseł Biedroń jako jeden z nielicznych polityków traktuje młodych ludzi i ich problemy poważnie." 
 
Gdybym w tym momencie nie leżał, to pewnie bym padł(ze śmiechu). 
Tak więc nielegalność marychy i innych podobnych substancji w naszym i w większości cywilizacji to baaardzo wielki problem. Oj jaka biedna ta nasza młodzież, serce mi krwawi eh oh!
47. Dodane przez Zastanówcie się wszyscy nad sobą!, w dniu - 08-10-2012 22:45
Kończyłem liceum 15 lat temu i przez cały okres szkoły dyrekcja z nauczycielami wspólnie organizowali wiele spotkań z psychologami, z uzależnionymi, z ludźmi którym narkotyki zmarnowały życie. Przesłanie z tamtych spotkań wynikało jasne, narkotyki są szkodliwe i nie warto marnować nimi swojego zdrowia!  
I to niezależnie czy chodzi o marychę czy o "twardsze" specyfiki. Wierzyliśmy w to i wystrzegaliśmy się okazji aby tego spróbować, jeśli któryś z kolegów próbował się wyłamać "dla zabawy" to cale towarzystwo zgodnie protestowało aby tego nie robić. 
Szlag mnie jasny trafia, bo co się dzisiaj okazuje? Że marychę porównuje się do herbaty i sami "politycy" namawiają do jej legalizacji! Mało tego, dyrektor szkoły wyraża zgodę na wizytę takiego "polityka" i radosną rozmowę o czymś co jeszcze kilka lat temu wszem i wobec głoszono jako zakazane i szkodliwe!  
 
Drodzy pseudo politycy! Palcie sobie to draństwo ale nie próbujcie robić sieczkę z mózgu normalnym ludziom! I na Boga nie wmawiajcie młodzieży, że oddziałuje na organizm podobnie jak herbata, bo dochodzę do wniosku, że od palenia tego świństwa doszczętnie wyparowały wam szare komórki z głowy!! 
A dyrektor wspomnianej szkoły powinien stracić posadę za rozmowy o demoralizowaniu młodzieży!
48. Dodane przez June, w dniu - 08-10-2012 22:49
Zasada jest prosta - jeśli jakiś czyn nie zagraża bezpośrednio wolności i życiu innych osób a szkodzi tylko mi to jego prawne zabranianie jest ze strony państwa aktem faszystowskim. To ja lub moi rodzice jeśli jestem nieletni decydują o tym co zrobić ze swoim/moim zdrowiem, co dla mnie dobre a co złe a nie państwo. Libertarianizm się kłania! Socjalizm, opiekuńcze państwo, nadmierne regulacje, centralne planowanie to relikt XX wieku i hańbą jest że PIS nazywa się ponoć prawicą stosując lewicową retorykę i argumenty za tym by wtrącać się w życie ludzi.
49. Dodane przez PL/PLE, w dniu - 08-10-2012 23:44
Palikotyzacja
50. Dodane przez pikador, w dniu - 09-10-2012 06:52
Panie Dziedziczak. Gdzie wasza demokracja, której pan i pana koledzy z sejmu macie pełne gęby? Gdzie wolność słowa? Ludzie są dość mądrzy żeby was wybierać a na tyle głupi żeby decydować czy palą marychę czy nie? (...)Ludzie są mądrzy i najlepiej wiedzą, co dla nich dobre a jeśli nie wiedzę to za swoje błędy odpowiedzą sami. Za wasze błędy nikt nie odpowiada. Żeby nie było wątpliwości nie jestem zwolennikiem partii pana Biedronia, która jest zbiorem dziwaków i raczej wygląda jak cyrk niż jak partia polityczna. Może pan jest wyznawcą dewizy, że "moja prawda jest mojsza niż twoja"?
51. Dodane przez SMRUD, w dniu - 09-10-2012 07:24
ad. 37 Smrodu nie brakuje tez w zaborowie. Ludzie pala wszystko!!! Niech coś robi ta straż miejska a nie się tylko lansują po centrum!!
52. Dodane przez Obudzony, w dniu - 09-10-2012 07:55
To prawie koniec świata. Mówimy i kimś kto jest dewiantem, że to jest normalny, a o normalnym mówimy, że to dewiant. Ludzie czy naprawdę oszaleliście? No chyba, że wpisy promujące dewiacje, narkotyki i inne śmieci tego świata robią internetowi dyżurni pisarczyki i wmawiają, że normalnych już nie ma. Jesteśmy tylko siedzimy jak myszy pod miotła i nie odzywamy się. A dewianci niech są, nawet jak nie chcą się leczyć to ich sprawa. Niech tylko nie wmawiają nam, że nie ma kobiet i mężczyzn, że nie ma normalnych rodzin z mamą i tatą, że narkotyki są dobre itd. Obudźmy się.
53. Dodane przez ojciec, w dniu - 09-10-2012 08:25
Wydaje się , że szkoły są apolityczne Dlaczego dyrektor wyraził zgodę na spotkania ,ktore z natury mają aspekt antywychowawczy . Jaka jest misja 3 liceum ,a jakie zabarwienie ?
54. Dodane przez desantowa, w dniu - 09-10-2012 08:39
powiem tylko dwa słowa: NARKOTYKOWY FLASHBACK. poczytajcie ludziska co dzieje się z człowiekiem gdy organizm spala THC pochodzący z marihuany a zmagazynowany w komórkach tłuszczowych. tak tak w komórkach tłuszczowych całego ciała. więc nawet gdy skończycie z tym specyfikiem i cieszycie się wolnością wasze ciało może spłatać wam w "podziękowaniu" wielkiego figla. zapraszam do lektury
55. Dodane przez Konior, w dniu - 09-10-2012 09:46
U nas taki Biedron zastalby pogoniony bo ZST to normalna szkola wolna od kolorowych odmiencow promujacych zboczenia i narkotyki
56. Dodane przez Dorota., w dniu - 09-10-2012 09:46
A co Dziedziczakowi do tego! Byle tylko "zaistnieć". Drażni mnie każda bzdura . KAŻDY może spotkać się z każdym ,i rozmawiać o wszystkim ,a z nierozumnymi , nie warto dyskutować.
57. Dodane przez magic, w dniu - 09-10-2012 10:32
do kom.55: Tak to jest, jak jesteście nietolerancyjną szkołą. Komuna i Kościół Katolicki dały się we znaki ( to drugie mocniej). Ciekawe, kogo Wy zapraszacie? Chyba ludzi z ,,elitarnej" jednostki wojskowej w tym mieście. Kto na takich ludzi, jak J. Dziedziczak głosuje w Wielkopolsce???
58. Dodane przez JULITA, w dniu - 09-10-2012 12:11
nie byłam na spotkaniu, szkoda bo widzę, że wzbudziło wiele emocji, nie wypowiem się więc na temat spotkania P.Biedronia z młodzoieżą, natomiast mam wiele wątpliwości co do wiedzy merytorycznej P.Dziedziczaka gość reprezentuje okręg wyborczy 36 a nie wie czy Leszno należy do wielkopolski, przez Kalisz wg w/w przepływa Warta o rzece Prośnie nawet nie słyszał, ignorant, dlatego jak taka osoba się wypowiada to należy brać poprawkę gdyby głupota mogła latać (...)
59. Dodane przez do 58, w dniu - 09-10-2012 12:37
Skąd Ty wnioskujesz, że nie wie że Leszno należy do Wielkopolski? Myślę, że Twój wpis jest nadużyciem. Pisz prawdę!
60. Dodane przez dokąd to zmierza, w dniu - 09-10-2012 12:51
Zaczyna się niewinnie ... potem akcje, wchodzenie permanentne do szkół. Nazywanie ich przeciwników homofobami ... tworzenie nowej kultury homogenicznej ... ogłuszanie rodziców ... normalnych ludzi hasłami ... potem legalizacja homozwiązków i adopcja dla homorodziców, na końcu damy młodzieży wybór po 18-stym roku życia czy są chłopcami czy dziewczynkami. W niektórych krajach nauczyciele nie zwracają się do rodziców dzieci pert "tato", "mamo" bo to jest niepoprawne politycznie. To teraz są opiekunowie. Ja się pytam dokąd to zmierza?
61. Dodane przez Co na to poseł Borowiak?, w dniu - 09-10-2012 12:57
A co na to poseł Borowiak? Milczy? To człowiek poprawny politycznie, ani jednego samodzielnego kroku w lewo czy w prawo. Niby to katolik, prawe skrzydło PO, ale milczy ws Biedronia. Może mu to pasuje co proponuje ten palikotowiec? Trzeba przypomnieć kilka dziwnych głosowań w Sejmie minionej kadencji osłabiających tradycyjne rodziny i ułatwienie zwierania homozwiązków. Taka ta PO jest. Nijaka!
62. Dodane przez Kura tor, w dniu - 10-10-2012 09:25
Ryba psuje się od głowy . 
Leszno od szkoły jak przed wiekami.
63. Dodane przez Anty PIS, w dniu - 10-10-2012 10:14
Precz z PIS em .Nic nie zrobili tylko wywołują afery i tak samo jak księża nawołują do niezgody i wyjścia ludzi na ulicę.
64. Dodane przez Nie rząd, w dniu - 11-10-2012 09:03
No to co? W POlsce lepiej nic nie zrobić jak psuć opłarę za koncesję na nadawanie radia nawet  
z 1.2mln na 300 mln.
65. Dodane przez Galuciarz, w dniu - 11-10-2012 16:18
Biedroń, spadaj do (...).
66. Dodane przez Pajacyk,Podaruj paczkę ,Wielka o, w dniu - 12-10-2012 10:21
Biedronia do szkoły wpuścili a tego się boją! 
(...) 
Co się z wami dzieje przyjaciele? 
Za wolność i .... straciliście....
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj