Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Pawlaczyk: nie damy tyle na Unię

Pawlaczyk: nie damy tyle na Unię

Pawlaczyk: nie damy tyle na Unię

29.10.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
dru.jpg-Nie ma zgody na dwa miliony złotych dla Unii Leszno – zapowiada Tadeusz Pawlaczyk (PO). Przewodniczący Rady Miejskiej Leszna uważa, że finansowanie klubu należy utrzymać na dotychczasowym poziomie około miliona złotych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak już informowaliśmy zarząd Unii Leszno wystąpił do miasta z wnioskiem, żeby przyszłoroczna dotacja dla kubu była o wiele wyższa od dotychczasowych. Prezes
Józef Dworakowski poprosił a aż dwa miliony złotych, tłumacząc to koniecznością utrzymania drużyny na dotychczasowym poziomie - mówiąc wprost, kontraktami zawodników. O ile wstępne deklaracje prezydenta Tomasza Malepszego nie wykluczały przychylenia się do wniosku, o tyle opinia największego klubu Rady Miejskiej, czyli Platformy Obywatelskiej nie jest tak optymistyczna. -Nie sądzę, że zaaprobujemy aż tak wysoką kwotę - stwierdził Tadeusz Pawlaczyk. Zapewnił on, że jest zwolennikiem promocji miasta przez żużel, czyli dotowania Unii, ale nie w tak dużym wymiarze. -Myślę, że należy utrzymać dotychczasowy poziom - mówi - czyli 1-1,2 miliona, w dodatku etapami. Jak dodaje Pawlaczyk, na razie nie widzi uzasadnienia dla przeznaczania większych pieniędzy, szczególnie w tak trudnej sytuacji budżetu miasta. (jad)

 
Komentarze (63)
1. Dodane przez Michał, w dniu - 29-10-2012 13:17
Tu się z Pawlaczykiem muszę zgodzić. Lubię żużel ale skoro Hampel ma wygórowane żądania finansowe to niech idzie w cholerę jasną do Rzeszowa czy gdzieś tam. Trudno. Nic za wszelką cenę. Józef Dworakowski też ma rację mówiąc, że Leszno może obejść się bez żużla skoro miasta i mieszkańców na niego nie stać. Skoro nie masz kasy na lepszy samochód to sprzedajesz i kupujesz taki na jaki cię stać. Proste prawdy?
2. Dodane przez bąkowska hylena, w dniu - 29-10-2012 13:20
UNIA LESZNO TO JEST POTĘGA LESZNA...PRZECIEZ TO WCIĄŻ NAJBARDZIEJ UTYTUOWANY KLUB ŻUŻLOWY W POLSCE-więc nierozumiemy my kibice dlaczego?panie pawlaczyk tak skąpicie na promocje tego sportu ...to jedyna duma i chluba naszego miasta...to jak nie dacie na unie to wybudujcie fabryke ,aby ludzie mieli prace(nie markety)bo copan dobrego zrobił za swej kadencji do tego miasta?
3. Dodane przez nie na Unie a na co?, w dniu - 29-10-2012 13:20
skoro nie dajecie na najbardziej zasłużony klub i jedyna rozrywke oraz promocje w Lesznie to nie dawajcie tez na kopaczy którzy oddaja mecze walkowerem w 8 lidze albo na kreglarzy którzy mieli u siebie Mistrzostwa Świata i klęska
4. Dodane przez Jura, w dniu - 29-10-2012 13:20
I bardzo dobrze. Dlaczego z moich podatków mają iść jakiekolwiek kwoty na kontrakty dla zawodników? Chciałbym wiedzieć jakiej wielkości to są pieniądze po przeliczeniu na 1 podatnika. Okaże się, że płacę na Unię podwójnie. Bo raz poprzez dotację miasta a dwa kupując bilet na każdy mecz. Tak nie można! Przecież dobry zawodnik zarabia za jeden mecz tyle ile ja przez cały rok! :D 
Promocja miasta... może być ale nie w tak wielkim wymiarze. I na pewno nie na etapie kontraktowania zawodników, gdyż wtedy wiadomo, że kasa nie idzie na promocję tylko za tzw. podpis pod kontraktem.
5. Dodane przez jar, w dniu - 29-10-2012 13:26
Tyle kasy wpompowano w modernizację stadionu, a w 2013r nie będzie żadnej imrezy żuzlowej w Lesznie z "górnej półki".Czy tylko mieszkańcy Leszna chodzą na żużel? Dlaczego z naszej kieszeni mamy opłacać zawodników? Co roku nasi włodarze "walą" największą kasę na Unię, a mamy jeszcze piłkę nozną i ręczną koszykówkę, kręgle, speed rower!A pan Dworakowski zawsze będzie płakał, że ma luki w budżecie. Może by tak doładnie przekalkulował kontrakty i ceny biletów. Może by się cena przedłożyła na ilośc kibiców?!
reklama
6. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 29-10-2012 13:27
Czyli tyle ile chce Dworakowski. 
 
On zawsze mówi 2 razy więcej niż chce ,w tym przypadku chciał milion ,więc krzyknął o dwa.
7. Dodane przez ax, w dniu - 29-10-2012 13:27
i bardzo dobrze! powaliło ich chyba 2 mln!!!! ludzie głodują, jest coraz drożej, a unia dostanie 2 mln? najwyzej zuzla nie bedzie w lesznie albo spadną do I ligi. wszystkim się żyje gorzej, wiec niech nie sciemniają, że chcą utrzymać UL na wysokim poziomie, bo ludzie i tak na mecze nie przyjdą jak bilety beda drogie.
8. Dodane przez 123, w dniu - 29-10-2012 13:34
te 2 miliony dać na pomoc społeczną a Dworakowski niech ze swoich pieniedzy urtzymuje klub plus kibice
9. Dodane przez wk.......leszczyniak, w dniu - 29-10-2012 13:40
UWAGA.Jeżeli UM dofinansuje Unię ,to ja przestaje płacić podatki za dom,działkę i psa. Pozdrawiam
10. Dodane przez 2 mln???, w dniu - 29-10-2012 13:42
Chyba komuś w głowie się poprzewracało 2 mln na jakiś 1 klub żużlowy w Lesznie. Gdzie na inne kluby sportowe w Lesznie przeznaczane są grosze i trzeba się prosić o każdą złotówkę! Brawo dla p. Pawlaczyka - w żadnym wypadku nie przyznawajcie 2 mln na ten klub - lepiej przeznaczyć tę kwotę na inne sporty w Lesznie, których jest bardzo dużo! 
 
I nie piszcie, że Unia to sport na światowym poziomie (chociaż de facto tak jest). Jednak jakby inne kluby sportowe dostawały "chociaż" po 1 mln, to również miałyby osiągnięcia na światowym poziomie (proste, jak się ma kasę = osiągnięcia i wyniki) - to są przecież kosmiczne kwoty.
11. Dodane przez Galuciarz, w dniu - 29-10-2012 13:55
Unia Leszno to klub prywatny, ja też chcę dwie bańki.
12. Dodane przez stary komuch, w dniu - 29-10-2012 14:04
Aby otrzymywać dotację z UM to trzeba udowodnić że na taką dotację się zasługuje. Na pewno żużlowcy nie zasługują ani na złotówkę. Oni z nas robią balona!!!!
13. Dodane przez cioly, w dniu - 29-10-2012 14:06
ogladnijcie wywiad z Jozefem na telewizjileszno on nie chciał 2mln! ani grosza na kopaczy którzy walkowerami mecze oddaja!
14. Dodane przez Tylko 100zł, w dniu - 29-10-2012 14:14
Na żużel chodzi średnio 8-10tyś...Jest bardzo proste rozwiązanie: 10 000 x 100zł i mamy 1mln zł! 
Niech Ci wierni kibicie dołożą się do kasy klubowej...dlaczego inni mają się dokładać???
15. Dodane przez do wk.......leszczyniak, w dniu - 29-10-2012 14:16
tylko sie nie popłacz... co nas to obchodzi? nie chcesz nie płać w końcu mamy demokrację
16. Dodane przez ja, w dniu - 29-10-2012 14:16
ale glupoty piszecie ze hampel chcial kasy prawda jest taka ze hampel bierze tyle co troy,jura,bally i to sa naprawde prownywalne pieniadze.poprostu klub jest zadluzony i prezes tym chce wyrownac straty ktore sam narobil a to co sie mowi to wszystko po publike
17. Dodane przez eeeeewwwww, w dniu - 29-10-2012 14:23
Paranoja! nie dawać na Unie! Nikt inny nie dostaje tyle co ONI!DARMOZJADY!!!Dworakowski sam musi się starać o sponsorów. 2 mln - rozdzielić na pozostałe sporty w Lesznie.
18. Dodane przez obserwator, w dniu - 29-10-2012 14:40
Popieram kom nr 1. Jeśli nas - kibiców i miasta, nie stać na utrzymanie żużlowców, którzy chcą z sezonu na sezon więcej, to należałoby pomyśleć nad rozwiązaniem Klubu. Takie są realia rynku, nie stać Cię na coś to nie kupujesz i tyle. Kibiców podobno chodzi mniej na stadion, ale wszyscy chcieliby nadal oglądać leszczyński żużel, tylko kto ma dołożyć na to, żeby inni chcieli taniej oglądać mecze na żywo. Nie dziwię się kibicom, którzy wolą obejrzeć mecz z towarzystwem w domu przy kilku browarkach i jeszcze coś grosza zostanie z tych 40 złotych na bilet, ale wtedy nie mogą się oburzać, ze w Lesznie może zabraknąć żużla. Chciałbym dokładnej i szczerej odpowiedzi ile życzą sobie nasi "wielcy żużlowcy"... może niektórym już woda sodowa (albo i nie tylko sodowa) uderzyła do głowy? Osobiście uprawiam inny sport niż żużel i powiem szczerze, że gdyby każdy klub z Leszna otrzymał chociażby 1 milion złotych, to Leszno znane byłoby nie tylko z żużla. Nie możemy z naszych podatków utrzymywać garstki młodych żużlowców, którzy zamiast podejść profesjonlnie do sportu żużlowego, kombinują coś na przykład na motocrosie, przez co narażają się na kontuzje i eliminują się z robienia tego za co im się płaci. Mogę się założyć, że żużel w Lesznie kiedyś stał na wyższym poziomie i wydawano na ten sport mniej grosza.
19. Dodane przez LESZCZYNIAK, w dniu - 29-10-2012 14:34
Brak słów. 
Szastają pieniędzmi jak na swoim prywatnym folwarku. 
Powinni być z tego rozliczeni.
20. Dodane przez leszcz, w dniu - 29-10-2012 14:41
Ani grosza (...)Czy z UM ktoś w ogóle czyta te komentarze.To niech się zapozna z opinią mieszkańców jakie mają zdanie na ten temat.Nie licząc kilku zapyziałych fanatyków reszta jest na NIE NIE NIE.Bo są nasze pieniądze,a nie własność UM.
21. Dodane przez loki, w dniu - 29-10-2012 14:47
w glowach sie poprzewracalo,zadnych pieniedzy na Unie,jest tyle do zrobienia w Lesznie,zreszta jak przyszedl pan Jankowski to zuzel w Lesznie sie skonczyl,pierwszy luk i mozna wypelniac programy,zero emocji i wymijanech,tor na kazde zawody jest spreparowany.
22. Dodane przez Juras, w dniu - 29-10-2012 14:50
Tylko w Polsce są tak wysokie stawki dla zawodników. Nie dajmy się zwariować. Indywidualnie Polska w tym roku bez medalu, drużynowo klęska, Unia po za pierwszą czwórką. Na pieniądza trzeba zapracować , bedzie wynik będzie kasa. 2 mln proszę bardzo ale tytuł MP gwarantowany , 2 miejsce 1,4 mln, 3 miejsce 0,8 mln, 4 i dalsze nic z dotacji miejskiej. Jak za promocję to na odpowiednim poziomie a nie tak za nic. Oczywiście płatne po osiągniętym wyniku. To by było właściwe i uczciwe podejscie ze strony klubu i zawodników w stosunku do mieszkańców a zarazem podatników. Lubię żużel, ale trochę przesadzają.
23. Dodane przez Olek, w dniu - 29-10-2012 14:53
I bardzo słusznie. Zasłanianie się promocją miasta jest głupotą. I co my z tej promocji mamy? Inwestycje, a może przyjeżdżają do nas tysiące turystów z tego powodu? Do czego jest nam potrzebna taka promocja? Zdecydowanie lepszą promocją byłaby informacja, że w Lesznie jest 1% bezrobocie.
24. Dodane przez ja, w dniu - 29-10-2012 14:54
No i takim oto sposobem Hampel jest już w Zielonej...........
25. Dodane przez ul'77, w dniu - 29-10-2012 14:55
Ja uważam bez przesady że pieniądze na Unię powinny być z miasta i koniec!!! Bo bez Unii to nasze kochane Leszno jest wielką pustynią, bo bez żużla to miasto ginie w Polsce i nikt nie wie gdzie to jest!!! 
 
 
A dla tych na nie! 
A POWIEDZCIE NA CO IDZIE RESZTA PIENIĘDZY Z KASY MIASTA? CZY WIECIE? JAK TAK TO PODAWAJCIE KWOTY!!! Bo tak głośno krzyczycie! he he  
Pan Pawlaczyk niech lepiej naprawdę zajmie się problemami miasta i mieszkańców bo do tej pory nic nie zrobił!!!
26. Dodane przez wojtex, w dniu - 29-10-2012 15:12
Podpowiadam panu Pawlaczykowi i panu Prezydentowi.Miasto powinno stać się udziałowcem-akcjonariuszem Spółki Unia Leszno.Dać nawet 3 miliony ale TYLKO ZA AKCJE i kontrolować tą Spółkę.Ogłosić konkurs na Prezesa Zarządu,wybrać najlepszego Kandydata.Po czasie ewentualnie zbyć akcje zainteresowanym może nawet kibolom Chcą mieć własny klub niech go utrzymują.Unia musi istnieć w Lesznie,to jest historia i teraźniejszość LESZNA.
27. Dodane przez OBCY, w dniu - 29-10-2012 15:17
Według mnie takie pieniądze powinny iść na rozwój fizyczny naszych dzieci i młodzieży, by mogli uczestniczyć za darmo w zajęciach sportowych. Tylko w ten sposób można wyłonić prawdziwe talenty, często z biednych rodzin, gdzie rodziców nie stać na takowe wydatki. Ale cóż o takiej formie dotacji możemy tylko pomarzyć. Nawet PZPN więcej wydał na alkohol na jedną imprezę, za który mógłby przez 10 lat szkolić młodzież. Ot, Polska, to jest dziwny kraj... ciągle 100 lat za murzynami...
28. Dodane przez KIBIC, w dniu - 29-10-2012 15:19
PO CO W LESZNIE JEST RADA MIASTA??ILE TAM,,DARMO.....''ILE KASY NA DIETY IM IDZIE...
29. Dodane przez Zonk, w dniu - 29-10-2012 15:22
buhahah 2 mln rozdzielić na pozostałe sporty w Lesznie? A jest któryś klub co ma taką historię jak Unia? Czy jakaś drużyna była wielokrotnym mistrzem Polski? Leszno słynie z żużla a reszta która jest anty niech pomyśli czy Leszna nie promuje sport żużlowy,bo nic w tej dziurze niema oprócz Unii.Wynik kosztuje -rozumie że macie pretensje że z miasta pieniądze,zobaczcie jakimi budżetami dysponują inne kluby,jakich mają sponsorów.To cud że w 60 tys miescie utrzymał się klub który wygrywa z najlepszymi.dziękuje za uwage
30. Dodane przez mb, w dniu - 29-10-2012 15:32
ciekaw jestem kto głosował na Pana Pawelczyka. A teraz pretensje. A jaki inny sport zbiera tylu kibicow? Moze na boule lub szachy w parku Jonstona damy dotacje?
31. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 29-10-2012 15:41
KOM. 23 BARDZO TRAFNY.
32. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 29-10-2012 16:01
A może niech mieszkańcy się wypowiedzą czy chcą dofinansowania UNII z miejskiej kasy ? Gwarantuje,że większość będzie przeciw ! Znam sporo kibiców UNII ,którzy są przeciw bo rozumieją co się dzieje w Polsce ,a tym bardziej w Lesznie !!!
33. Dodane przez Zonk, w dniu - 29-10-2012 16:07
Dworakowski w magazynie żużlowym na antenie radia elka 18.15
34. Dodane przez do kom 20, w dniu - 29-10-2012 16:08
koleś kogo nazywasz zapyziałym fanatykiem? Troche szacunku buraku
35. Dodane przez greg, w dniu - 29-10-2012 16:12
Bez żużla jesteśmy nikim, tylko żużel przynosi nam promocję. Kto tego nie rozumie ten niech lepiej się nie wypowiada. W Lesznie tylko żużel!!!
reklama
36. Dodane przez DO KOM 35, w dniu - 29-10-2012 16:29
z żużlem też jesteśmy nikim!! Czy on jest, czy go nie ma to ani mi się nie polepszy i nie pogorszy. Właściwie to innym się pogarsza, bo płacą za bilety!
37. Dodane przez tak najlepiej!, w dniu - 29-10-2012 17:48
Niech się mieszkańcy wypowiedzą.. ale mieszkańcy.. a nie (pseudo)kibice którym wydaje się, że Leszno żużlem stoi:P .. a co tak na prawdę mamy z tego żużla dla siebie? bandę dzikich kibiców którzy na każdym kroku drą się w niebo głosy że unia mistrz. No w tym sezonie faktycznie pokazali klasę.. i za to 2mln? wolne sobie .. a balony, szybowce, speedrower, szermierka, kręgle, lekkoatletyka, piłka nożna, ręczna, koszykówka???? Z całym szacunkiem dla osiągnięć Unii Leszno - za taką kasę nie stać nas na żużel... bo z Leszna zostanie tylko ratusz .. stadion bo ludzie rozrywki będą szukać w miastach osciennych. W minionym tyg. były w Lesznie rozgrywane MŚ w kręglarstwie .. i co .. mało, że za mniejszą kase leszno się rozpromowało to jeszcze nowe tory zawitają na kręgielni na strzeleckiej.. i każdy będzie sobie mógł iść i pograć.. Leszno to nie tylko żużel.. wbrew niektórym.. trzeba ożywić troche nasze miasto .. te 2 mln przydadzą się innym.. a Unia .. z takim PR może poszukać poważnego sponsora skoro czuje się na siłach, że podoła zawalczyć o tytuł w przyszłym sezonie za takie pieniądze.
38. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 29-10-2012 17:55
jeśli miasto będzie finansować prywatny klub to złożę zawiadomienie do prokuratury!!!!!!!!!!
39. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 29-10-2012 18:04
W Lesznie to chyba jest wszystko porobione drogi mieszkania socjalne szpital nie ma długów że na takie pierdoły wydaje się bezmyślnie tyle pieniędzy które potem trzeba ukraść zwykłym mieszkańcom w postaci większych podatków i innych opłat miejskich zabrać dzieciom a dożywiania albo z pomocy dla emerytów i rencistów
40. Dodane przez jar, w dniu - 29-10-2012 19:11
unia leszno to najbardziej znany klub,jesli by niebylo UNI,czy ktoś wiedziałby gdzie leży w polsce .
41. Dodane przez mates, w dniu - 29-10-2012 19:13
nie to nie, Jozin właśnie gadał że jak dadzą to skład na takim poziomie jak jest a jak nie to jedziemy takim na jaki nas stać i tyle w temacie.
42. Dodane przez unia, w dniu - 29-10-2012 19:16
Nie chcecie dawać z podatków na Unie a dajecie Stali Rzeszów płacąc za Gaz. Hipokryci.
43. Dodane przez ja ja ja, w dniu - 29-10-2012 19:17
NIECH MIASTO ZAINWESTUJE W FUDBOL AMERYKANSKI I ZROBI NA SMOKU STADJON DLA TEGO SPORTU:))BO ZUZEL SIE SKONCZYL POZDRAWIAM I ZAPRASZAM 4.11.20012 NA MECZ
44. Dodane przez kolo, w dniu - 29-10-2012 19:18
PRZED WYBORAMI TO SAMI BY DALI NA UNIE TE 2 MILIONY I PYTALI BY SIE CZY STARCZY !!!!
45. Dodane przez UL, w dniu - 29-10-2012 19:29
NIGDY NIE ZGINIE UNIENKA NIGDY NIE ZGINIE!!
46. Dodane przez JARES, w dniu - 29-10-2012 19:59
PO CO TAKIEJ DZIURZE JAK LESZNO ZUZEL,SA WIEKSZE I LADNIEJSZE MIASTA JAK ZIELONA GORA CZY RZESZOW,A HAMPEL NAJLEPIEJ ZROBI JAK POJDZIE DO TEGO OSTATNIEGO,A KIBICE MOGA JEDZIC DO RAWICZA NA ZUZEL,TAM JEST SPONSOR.
47. Dodane przez XX, w dniu - 29-10-2012 20:30
Popieram kom.26. Niech miasto stanie się udziałowcem spółki Unii Leszno. Niech da na Unię i rozlicza ją z tej kasy. Jak do tej pory nikt się nie rozliczał z wziętej kasy. Jak do tej pory z promocji Leszna było wielkie nic.
48. Dodane przez noname, w dniu - 29-10-2012 21:13
no to p. Hampelowi dziękujemy! Jak dla mnie (kibica Unii) Hampel może odejść a w zamian za niego np. Vaculik lub ktoś podobny. Po co Hampela trzymać nie wiadomo za ile jak w za mniejsze pieniądze można ściągnąć innego zawodnika. Juniorzy jeszcze z 2-3 lata i będą w samej czołówce więc wydaję mi się że nie warto wydawać na jednego zawodnika tak ogromnej kwoty. Lepiej juniorów lepiej dofinansować. A jak Hampel się przeniesie do Zielonej Góry to nawet nauczę się gwizdać hehe
49. Dodane przez KIBIC na DOBRE i na ZŁE ., w dniu - 29-10-2012 21:32
Pytam się !!! Co KLUB zrobił aby pozyskać kibica ( skoro jest go co roku mniej ) ???Podniósł ceny biletów małe dzieci 2 zł !!!
50. Dodane przez Z BOKU, w dniu - 29-10-2012 22:14
Ale popatrzmy nawet bez lidera jakby spięli się to by poszło na wynik w tym sezonie..Więc po co dotacja,zresztą poczytajcie w internecie to zobaczycie gdzie nasz lider pojedzie na wiosnę.Już dosyc tych turystów typu KRZYSIEK ,hehe Jasio ,czy YARO.Possali i pojechali.Nie znam sie dokładnie na szkoleniu ale sądzę że te 2 mln dały by na 5 lat radośc z lokalnej młodzieży.A tak w ogóle to po co dofinansowywac kluby motorowe.Wydaje mi się ,że jak już kiedyś pisałem są w Lesznie ludzie którzy przy lekkim wsparciu miasta mogli by nas zapromowac na olimpiadzie leszczyńscy prawdziwi biedni SPORTOWCY atlecia tak naprawdę spójrzmy prawdzie w oczy ,po co ten turysta stadionowy ma tu przyjechac.Naprawdę zróbcie prawdziwą analizę zysków i strat. Suche prośby .Wszyscy udziałowcy mają górki w firmach ,niech dadzą po 400.000 PLN i po mszy.Fajna działalnośc i takie ciche rozkradanie zetek.No nie wiem
51. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 29-10-2012 23:25
Pensje zamrożone panie Prezydencie tak?????? Ludziom nie ale spółce UNIA tak! Niech sobie wypracują przecież to spółka! Co miasto ma dokładać do prywatnej firmy pana Dworakowskiego! Niech bilety zrobi po 70 zł. to ludzie pójdą na pewno będzie ich coraz więcej! Popieram pana przewodniczącego! Ani grosza na UNIE!
52. Dodane przez FAN UNII, w dniu - 29-10-2012 23:41
W LESZNIE TYLKO UNIA!!!!!! MIASTO JESLI MA KWOTE O KTORA ZADA PREZEZ UNI TO POWINNO WESPRZEZ ZUZEL!!! BO JAK NIE ZUZEL TO CO ?! NIE MA INNYCH DYSCYPLIN W LESZNIE !!!
53. Dodane przez do ZONKA..., w dniu - 30-10-2012 08:46
a co Ty człowieku wiesz o innych dyscyplinach sportu w Lesznie, skoro podniecasz się Mistrzem Polski w żużlu??? Poszukaj w necie o naszych szermierzach, bokserach, karatekach, pływakach, strzelcach, lekkoatletach... Oni nie kończą na mistrzostwach kraju! W innych dyscyplinach siegają wyżej! I tam zajmują wysokie miejsca! Tylko, że media leszczyńskie promują tylko żużel. Wywiady z prezesami, zawodnikami, specjalny program na antenie elki. O innych dyscyplinach się zapomina. Kilkanaście lat temu byłem wielokrotnym mistrzem kraju w jednej z w/w dyscyplin i co ... sam musiałem się "ponsorować", a wzmianka w gazetach była 1 (słownie: jedna)- jedno zdanie. Wydaje mi się że żużel jest wyłącznie dlatego tak popularny, że kibice mają poprostu, gdzie sie spotkać, wypić piwo, pokrzyczeć, czasami czymś rzucić - ludzie chcą odreagować codzienny stres właśnie na stadionie. Ale czy tak powinno być? Weźcie za tą kasę wydaną na bilety i napoje z tym związane, kupcie sobie karnet na siłownię i tam wyładujcie stres codzienny. Też można się z kims spotkać i zdrowiej odreagować. Pozdrawiam wszystkich leszczyńskich sportowców, o których wie tylko rodzina.
54. Dodane przez kibic żużla, w dniu - 30-10-2012 08:47
Radni PO nie ośmieszajcie się, dopiero jak Pan Sokołowski i Pan Bąkowski na konferencji prasowej przedstawili prawdziwe oblicze Zazrądu Unii mówicie, że nie dacie 2 mil.zł. tylko jak mówił Radny Pawlaczyk dacie 1,2 mil.zł. Reszte dostanie Unia po cichu z pieniędzy Wydziału Promocji Miasta. Pierwsze Wasze reakcjie na rządanie Prezesa Uni były pozytywne , dopiro kiedy społzceństwo - podatnicy, Sokołowski i Bąkowski mocno skrytykowali Wasze podejście do łatwego wydawania pieniędzy podatników podajecie, że dacie " tylko 1,2 mil.zł.". Z dotychczsowych tłumaczeń Radnych wynikało, Unia otrzymuje 1 mil.zł. na organizacje Grand Prix. Obecnie nie będzie organizowała tych zawodów a żąda więcej pieniędzy. Unia pogrąża inne dyscypliny sportowe w Lesznie np. koszykówkę , piłkę nożną i inne. Panie Prezydencie i Radni opamiętajcie się.
55. Dodane przez Ted, w dniu - 30-10-2012 09:19
Przeciez to nie jest sport masowy uprawia go ośmiu zawodników. Więcej jest działaczy i kierowników.
56. Dodane przez www, w dniu - 30-10-2012 11:19
czas przestać płacić zawodnikom za podpisy na kontraktach...
57. Dodane przez schalke 04, w dniu - 30-10-2012 12:53
W Lesznie byl zuzel nie bylo Pawlaczyka, 
Pawlaczyk odejdzie zuzel zostanie.
58. Dodane przez do kom53-Zonk, w dniu - 30-10-2012 16:22
chodziło mi bardziej o dyscypliny klubowe niż indywidualne osiagnięcia.Wiem o co Tobie chodzi.Ale mylisz się w kwestii że żużel to miejsce spotkań kibiców żeby piwo wypic,pokrzyczec,czymś tam rzucić.Posłuchaj kolego,jakbym chciał wypić piwko i pokrzyczeć to bym poszedł do baru na transmisje a nie wydawał 36zł na bilet.zapach metanolu,emocje na żywo-to jest to.Siłownie mam w pracy a jak chce się zrelaksować to jade do lasu pojezdzic rowerkiem lub motorem.
59. Dodane przez Maria, w dniu - 30-10-2012 19:32
Nie rozumiem jakim prawem Samorząd ma dać 1 mln 200 tysięcy złotych w ramach Promocji Miasta?! Nie ma GP, nie ma nic! tylko czysta Ekstraliga! Panowie się w Unii nie przemęczają, nie zabiegają o sponsorów,bo tak im wygodnie!co się będą pocić.. Przecież Miasto da i pan prezydent też, bo lubi żużel. Chyba już sam został - to daj pan ze swojej kieszeni prywatnej spółce!
60. Dodane przez DO 58, w dniu - 30-10-2012 20:28
Rozumiem Cię chłopie. Sam jeżdżę na mecze siatkówki i ta adrenalina, emocje na meczu, na żywo, są inne niż przed telewizorem. Ale dotowanie jednej dyscypliny sportu w Lesznie, gdzie jeździ chyba 8 żużlowców w takiej kwocie o jakiej marzył prezes, to lekka przesada. Delikatnie się orientuję, jakie żądania mają leszczyńscy żuzlowcy i uważam, ze to jest gruba przesada stawiać takie wymagania. Ktoś napisał, że jeden żąda 2 mln za sezon. Miesięcznie to daje 166.666,66 PLN. (słownie: ponad stosześćdziesiąttysięcy złotych). Ile godzin miesięcznie Oni pracują na takie gaże??? Gdyby przez 21 dni roboczych pracował po 10 godzin (co jest niemożliwe), godzinówka wyniosłaby około 800 złotych. Czy kibice się na to zgadzają ?? Jeśli tak to popieram komentarz nr 14 "Na żużel chodzi średnio 8-10tyś...Jest bardzo proste rozwiązanie: 10 000 x 100zł i mamy 1mln zł!  
Niech Ci wierni kibicie dołożą się do kasy klubowej...dlaczego inni mają się dokładać???"
61. Dodane przez henryk, w dniu - 01-11-2012 11:08
Rada Miasta -da 1mln zł-ale będzie to działanie sprzeczne z oczekiwaniami mieszkanców-Pan przewodniczący nie odczytuje wpisów jest to sprzeczne ztym co głosił że będzie działał dla ogółu-nie dla grup interesów -mieszkancy do spotkania na sesji.
62. Dodane przez Loka, w dniu - 03-11-2012 02:15
Rada Miasta da milion a może milion dwieście tysięcy złotych?! A na co?! albo za co?! a może jakieś kary Unia ma do zapłacenia , jak w ubiegłym roku za preparowanie toru nie raz, nie dwa a trzy razy!albo jak to ładnie ujęto karząc naszą umiłowaną za "błąd w sztuce"! I za to musieli zapłacić 10 tysięcy, jeszcze raz 10 tysięcy a może 20 -ścia i w końcu 80 tysięcy zł kary, bo te pierwsze, "małe" kary niczego ich w drodze do medalu nie nauczyły! No to rzeczywiście promocja MIasta , bo chyba od 2011 roku brakuje im w kasie to co radni i prezydent chcą im "wyrównać" wpływami od podatników- milion dwieście tysięcy złotych! Wstyd! To Panie Przewodniczący, że na raty nie ma znaczenia - suma jest w końcu sumą!
63. Dodane przez Kaja, w dniu - 03-11-2012 11:40
Zrobiła się luka na koncie Unii po zapłaconych ubiegłorocznych karach za paskudzenie toru więc z budżetu Miasta trzeba ją załatać?!Dobrze powiedział radny Bąkowski - terror! Nie wiedzieć czemu Samorząd jest uległy i wystraszony - nie dać i już! W końcu zaczniemy jako mieszkańcy wątpić czy to Wy rządzicie Lesznem! W 2013 Unia Spółka Akcyjna nie organizuje żadnych imprez ponad mecze ekstraligowe, bo GP im się nie opłaca! Nie ma więc promocji Miasta poprzez światowe imprezy żużlowe!!!! Ten milion czy milion dwieście tysięcy złotych można z powodzeniem przeznaczyć na lodowisko!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj