Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Centroprawica postawiła na dąb

Centroprawica postawiła na dąb

Centroprawica postawiła na dąb

08.06.2006. Radio Elka, Jarek Adamek

thumb_nowelesznoLeszno. Porozumienie centroprawicowych ugrupowań Nowe Leszno, które popiera Dawida Tomczaka jako kandydata na prezydenta miasta, rozpoczęło dziś kampanię wyborczą. Przedstawili logo, którego głównym motywem jest dąb Bolek, stojący na Placu Metziga. Zaprezentowali też piosenkę wyborczą i podstawy programu.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na miejsce inauguracji kampanii działacze Nowego Leszna wybrali Rynek. Na schodach Ratusza odsłonili logo - litera “L” w nazwie miasta jest pniem dębu Bolek, rosnącego na Placu Metziga. W chwili odsłaniania logo zabrzmiała
oficjalna piosenka wyborcza, którą śpiewa znany rockman Witek Łukaszewski. Poza tymi zabiegami marketingowymi przedstawione zostały też treści merytoryczne. Priorytetem programu Dawida Tomczaka i Nowego Leszna jest aktywna walka z bezrobociem. Najważniejszym środkiem do osiągnięcia tego celu ma być większe niż dotychczas pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej. Unijne pieniądze mają też pomóc w poprawie infrastruktury miejskiej - zwłaszcza dróg. Tomczak chce też zwiększać porządek i bezpieczeństwo - na przykład przez monitoring miasta i szkół czy reorgnizaję pracy Straży Miejskiej. Socjalne zapowiedzi kandydata dotyczą między innymi 99-procentowej zniżki na sprzedaż mieszkań komunalnych czy opracowania strategii budownictwa mieszkań. Nowe Leszno planuje też poprawę funkcjonowania samego Urzędu Miasta - w tym celu należy, zdaniem Dawida Tomczaka zlikwidować połowę stanowisk kierowniczych w urzędzie, a także zamrozić opłaty za media komunalne. (jad/tekst i foto)

 
Komentarze (18)
1. Najwyższy czas !!!
Dodane przez Gość, w dniu - 08-06-2006 19:00
Najwyższy czas na coś naprawdę nowego. Gratuluję!!!
2. Lewicowiec
Dodane przez Gość, w dniu - 08-06-2006 20:52
jestem pod wrażnieniem przedstawienia programu. Czytałem na stronie internetowej  
Bardzo dobra stronka !!! Panie Tomczak Podziwiam Dobry start. Będę obserwował dalej Pana działania .
3. IQ
Dodane przez Gość, w dniu - 08-06-2006 22:15
Kolejny populista - Lepper miasta Leszna - Ludzie nie dajcie się zrobić w konia - o zmniejszaniu stanowisk już niedawno słyszeliśmy, a zmrożenie opałat za media itp.. to kolejna lepperiada. Panowie Inteligencja na Was nie zagłosuje!!!!
4. Mieszkanie m.Leszna
Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 08:09
Kolejny oszołom nieopierzony mówi o rzeczach nieistotnych dla miasta - tacy kandydaci jak p.Tomczak czy p.Ratajczak z założenia są skazani na przegranie.Potrzeba kandydata -instytucji który zaproponuje nowatorski program i podpisze np.z RM -umowę menedżerską na rok - " jeśli nie wyjdzie - odchodzę a tu oto moje weksle",Hasła kandydatów :mniej kierowników w Urzędzie czy więcej ścieżek rowerowych - śą groteskowe i mało poważne jak na miasto prezydenckie.
5. do IQ
Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 08:32
Ty inteligencie od siedmiu boleści. Widać, że przez ciebie przemawia lewacka złośliwość, a nie inteligencja -pacanie.To widać jak na dłoni. Podpisz sie odważniaku to pogadamy
6. Agnieszka
Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 08:55
Widać dla IQ ,że jest znawcą polityki samorządowej . Tak naprawdę to proszę zapoznać się z programem a potem można pisać i wypowiadać sie na temat planowanych działań . Inteligencja ale z jakim naprawdę poziomem IQ hahahahah . Ciekawe jaki jestes przedstawicielem Inteligencji ? Pozdrawiam wszytkich mieszkańców Leszna a nie tylko pseudo inteligencję
7. Do Tomczaka
Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 09:16
Jeśli w relacji radia są zawarte najważniejsze tezy programowe to oznacza, śe kandydat nieczym nie zabłysnął i nie zabardzo chyba czuje Leszno. Chyba potrzebny jest przełom, mocne uderzenie, przebudzenie. Co Pan na to pnie Tomczak Życze powodzenia - zyczliwy
8. nic nowego
Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 09:17
Również czytałem ten program. Szukalem czegoś nowego i zarazem mającego jakieś większe znaczenie niz tylko wyborcze bajanie. Nie znalazłem. 
 
- Pozyskiwanie pieniędzy z UE -> nic nowego, przecież w tej chwili to robią (na przykład projekt śmieciowy - ponad 100 milionów złotych, modernizacja szkół etc.) 
 
- porządek i bezpieczeństwo - przecież monitoring jest już w tej chwili. Zdaje sie, że straż miejska również. A słowo poprawa oznacza mniej więcej tyle, ze co najwyżej powymienia kadry. 
 
- co do walki z bezrobociem - to w chwili obecnej można tylko powiedzieć, że cały czas spada. I jest najniższe od kilku lat, zwłaszcza na terenie miasta (z całym powiatem jest gorzej). Więc zamiast używać terminologii militarnej (walka) lepiej skupić się na utrzymaniu pozytywnych tendencji. Swoją drogą fajnie byłoby usłyszeć jak zamierza to zrobić, a nie tylko że zamierza, bo u nas w kraju wszyscy "walczą" o zmniejszenie bezrobocia.  
 
- kwestia 99 procentowej bonifikaty to po prostu idiotyzm. Żadna z osób, ktore znam nie poprze kogoś kto będzie wyprzedawał majątek miasta. To jest chora koncepcja. Ludzie biorą kredyty by kupować mieszkania i spłacają je przez lata. A potem słyszą, że ktoś inny dostanie 99 procent zniżki. To jest po prostu niemoralne. Z drugiej to klasyczna obietnica wyborcza - wybierzcie mnie to dostaniecie mieszkania za 1 proecent wartości. Ciekawe ilu się na to złapie? 
 
 
- co do likwidacji połowy stranowisk kierowniczych to też byłbym ostrożny. No chyba, ze z jednej strony likwidacja, a z drugiej tworzenie (chociaż o tym nic w programie nie ma). Bo przecież gdzieś tych wszystkich członków popierających będzie trzeba umieścić, prawda? 
 
Generalnie więc nic nowego.  
 
Zobaczymy, co zaproponuje konkurencja - znaczy panowie: Ratajczak, Malepszy, Szczot et consortes 
 
KT. 
 
 
9. Demokrata
Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 09:57
Warszawa buduje nową Polskę, centroprawica w Lesznie ,nowe Leszno, oj szykuje sie nam niezły pasztet, tylko my mieszkańcy dostaniemy, jak zwykle w dupę. Oni ,czy w Warszawie,czy w leszczyńskim ratuszu zawsze sobie poradzą, szczególnie finansowo. Jak zwykle też zajmują się pierdołami, bo czym jest obiecywanie ścieżek rowerowych, czy też zmniejszenia ilości kierowników w urzędzie?, kiedy znaczna część społeczeństwa żyje w niedostatku. Nie dajmy się omamić populistycznym hasłom wyborczym. Postawmy na tych, którzy na prawdę chcą zrobić coć dobrego, a nie eksperymentować na społeczeństwie "wynalazców" mamy dosyć.
reklama
10. Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 10:10
PIęKNIE!!! Panie Tomczak Pan się pomyliles trzeba było startowac na prezydeta tego biednego kraju! mieszkania będziesz Pan rozdaewał z 1 procent wartości, no cymes. a jak już wszystkie Pan rozdasz to z czego te unijne opieniądze pozyskasz?? a wartość majatku miasta??wtedy pan powiesz że to wina poprzedników?? rewelacja!!!
11. KOMUNALKA
Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 15:21
A jeden procent sprzedaży mieszkań to jak najlepiej bo powstaną wspólnoty mieszkaniowej, które ograniczają koszty utrzymania mieszkań i budynku . Proszę także zobaczyć jak wygląda miasto po 50 latach zarządzania Władz Państwowych i Miasta. masakra !!!!! A jak wyglądają Wspólnoty Mieszkaniowe – są wizytówką Miasta . A tak na marginesie to ile kosztuje czynsz regulowany, który utrzymuje znaczną masę leniwych urzędników. Takiego chcecie Leszna ? Poza tym niektórzy mieszkańcy w trakcie płacenia czynszu dawno zapłacili za cenę rynkowa lokalu . Warto przypomnieć także kwestie związana ,że miasto nie mogą w remontach lokali bo trzeba czekac na remont kilka lat, chyba ,że ma się dobre znajomości w Mieście - DLA MNIE TA PROPOZYCJA PANA TOMCZAKA JEST NAPRAWDE OK
12. Dodane przez Gość, w dniu - 09-06-2006 17:23
I co z tego. Jeśli ja wynajmuję mieszkanie od kogoś i przez 10 lat spłacę mu wartość mieszkania to on mi je odda za darmo, albo za jeden procent. Na bez żartów. Takie idiotyzmy to można na spotkaniach Samoobrony opowiadać.  
 
Mieszkania to jest majątek miasta, nasz mieszkańców i nie życzę sobie, by go rozdawać.  
 
Jeśli jest źle zarządzany to zmienić zarządzającego, na takiego, który tym majątkiem będzie zarządzał właściwie.  
 
A dla Komunalki propozycja jest ok, bo za groszaki, ktoś da mu coś co jest znacznie więcej warte. I ja go rozumiem, bo sam zamiast spłacac kredyt wolałbym sobie coś bez wysiłku dostać.  
 
Rozumiem, że teraz najlepiej zamieszkać w komunalce, by ją sobie potem za 1% wartości wykupić. Prosze mi powiedzieć w czym sa lepsi ludzie z mieszkań komunalncyh od tych, co własnym wysiłkiem dorabiają się swoich mieszkań? 
 
Tą propozycję Tomczak zaczerpnał z krynicy mądrości - czyli od S. Szczota.  
 
Żenada! 
 
A co do leniwości, to Komunalka przegiął. Weź się do roboty, zaciągnij kredyt, kup mieszkanie i je spłać. Bo kłapać szczęką tak jak Ty to każdy potrafi. 
 
13. Komunalka
Dodane przez Gość, w dniu - 11-06-2006 13:30
Przemyśl sobie , pomyśl bo z tego twojego tekstu wynika ,że pracujesz MZBk i biosz się ze starcisz prace. A jezeli chcesz zamieszkac w mieszkaniu komunalnym to zapoznał się z przepisami miejskim i zobacz jaka jest możliwosć uzyskania mieskzania z zasobów Gminy . nie wypisuj takich brednii o sprzedazy lokali za 1% bo nie znasz zycia i przepisów . Socjalisto !!!!!!
14. Dodane przez Gość, w dniu - 12-06-2006 10:00
Nie pracuję w MZBK. I w przeciwieństwie do Ciebie mieszkam w mieszkaniu za które zapłaciłem rynkową cenę. To po pierwsze. 
 
Po drugie brednie o sprzedaży za 1% to wypisuje w swoim programie pan Tomczak. Ja się po prostu z tymi propozycjami nie zgadzam, bo uważam, że niesprawiedliwe jest sprzedawanie czegoś poniżej rzeczywistej wartości.  
 
A taki ze mnie socjalista jak z ciebie intelektualista. 
 
KT
15. Agnieszka
Dodane przez Gość, w dniu - 12-06-2006 13:32
Jeżeli mogę coś dopisać na temat sprzedaży mieszkań za 1 % wartości to najogólniej mogę stwierdzić, że należy szczegółowo przeanalizować kwestię czynszów regulowanych. Tzn. dlaczego czynsz jest taki wysoki , dlaczego i ile wynosi zadłużenie lokatorów . Czy są regularnie płacone. Ponadto rzeczywiście należy zwrócić uwagę na sprawę brudnych i nie remontowanych nieruchomości komunalnych. Oczywiście nie bez znaczenia jest fakt ,że ktoś otrzyma lokal za tzw. 1 złotych. Być może dany lokator gruntowanie sam wyremontował lokal, być może najemca zmodernizowany mieszkanie itp. Ponadto zgadzam się z osoba , która napisała, że Wspólnoty Mieszkaniowe są bardziej elastyczne i mieszkańcy sami decydują o najważniejszych sprawach w budynku. Sama mieszkam we wspólnocie i jest bardzo dobrze !!!!!! ( koszty SA mniejsze niż do tej pory , kiedy miałam mieszkanie komunalne) Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie : ile kosztuje utrzymanie MZBK w skali roku i ile % z czynszów regulowanych jest przeznaczone na potrzebne remonty w nieruchomościach. Pozdrawiam  
PS Dobry temat ta zniżka 99% przynajmniej jest możliwość przeczytania ciekawych opinii naszych mieszkańców .  
16. Dodane przez Gość, w dniu - 13-06-2006 09:31
Agnieszko! 
Jakie znaczenie ma, że ktoś sam remontuje lokal? Jeśłi ten lokal ma prywatnego właściciela, to jest to bez znaczenia, bo on nigdy nie pozbędzie sie swego majątku za bezcen. Dlaczego miałoby się tak stać w przypadku miasta? 
 
Tu jest problem. Czy rozdawanie (bo trudno nazwać sprzedażą coś takiego) jest właściwe? W mojej opinii nie jest bo stwarza taką sytuację, w której grupa najemców jest uprzywilejowa kosztem reszty mieszkańców.  
 
Oczywiście, ze wspólnoty są bardziej elastyczne, tańsze i tak dalej, ale co to ma wspólnego ze sprzedażą mieszkań za 1% ich wartości. Przecież kupując mieszkanie po cenie rynkowej też można powołać wspólnotę (o ile zostaną spełnione wymogi formalne). 
 
A co do MZBK to oczywiście wiele można tam zmienić na lepsze. Pozdrawiam. 
 
KT
reklama
17. Dla KT
Dodane przez Gość, w dniu - 13-06-2006 14:36
Oczywiście ,dziękuję za radę . Wspólnota powstaje z mocy prawa od momentu wyodrębnienia i sprzedaży jednego lokalu w budynku . Ponadto jednak należy pamiętać ,że są gminy , które już sprzedały mieszkania za 1 % .Dlaczego nie może być to Leszno. 
Wynika chyba, że nastąpi restrukturyzacja zakładu budżetowego jakim jest MZBK. Muszą być jakieś konsekwencje faktu sprzedaży mieszkań za 1 % !!!! Uważam za celowe sprzedaż wszystkich lokali komunalnych tylko dlatego, że budynki komunalne z biegiem lat ulegają dewastacji i tracą na wartości . Wiadomo także, że lokale socjalne muszą być. Napewno reguły sprzedaży za w/w wartość muszą być sprecyzowane i określone w przepisach prawa miejskiego. Co do kwestii remontów, mam to wielkie znaczenie ; sama byłam lokatorem mieszkania komunalnego i doskonale wiem jak długo czeka się remonty budynków czy też samego mieszkania np. wymiana okien, drzwi , pieców itp. Znaczna część mieszkańców remontuje lokale we własnym zakresie i na własny koszty. Jeżeli chodzi o to,że jakaś grupa najemców jest uprzywilejowana kosztem reszty mieszkańców to proszę pamiętać ,że jako podatnicy płacimy łono za utrzymanie takich zakładów, które na dzień dzisiejszy nie spełniają swoich obowiązków . Chodzi mi o koszt zarządzania, który odnosi się do wysokiej stawki czynszu regulowanego. Proszę nie zapominać o wysokim zadłużeniu mieszkańców , których nie stać na opłacanie czynszu a napewno nie będzie ich stać na wykup mieszkania. Według mojej opinii nie będzie też możliwości sprzedaży tych lokali i tzw. handlowaniu lokalami kosztem innych ponieważ będzie musiał być zapis o uchwale , że lokal będzie można sprzedać po określonym czasie. Natomiast właściciel będzie uczestniczył w kosztach utrzymania budynku i kosztach remontu . Idąc dalej ..... wartość takie lokalu będzie większa a dlaczego? Ponieważ właściciel partycypował jak inni w kosztach remontów nieruchomości. Poczekamy – zobaczy. Należy sobie naprawdę odpowiedzieć na jedno podstawowe pytanie: Ile Gminę kosztuje utrzymanie nieruchomości wspólnych, gdzie jest współwłaścicielem a ile przeznacza na utrzymanie budynków komunalnych. Pozdrawiam KT.
18. Dodane przez Gość, w dniu - 15-06-2006 15:27
Agnieszko! 
 
Bardzo mi miło, że ktoś rzeczowo podchodzi do sprawy. Bez epitetów, tak normalnie po ludzku.  
 
Nie jestem przeciwny sprzedawaniu lokali komunalnych, jestem tylko przeciwny rozdawaniu ich za jeden procent wartości. O ile się nie mylę (a mogę się mylić bo generalnie niespecjalnie mnie ta tematyka intersuje), w tej chwili lokal można nabyć (przy spełnieniu odpowiednich wymogów) za 30 lub 35 procent wartości. Proszę powiedz mi co jest nie tak z tym rozwiązaniem? Czy 70% rabatu to dużo czy mało? 
 
Gdzie jest powiedziane, że jak ktoś wykupi sobie lokal to będzie go remontował. Sama piszesz, że ludzie czynszu nie płacą, bo ich nie stać. Skoro nie płacą czynszu i nie stać ich na wykupienie według obowiązujących dzisiaj stawek, to remontować pewnie też nie będą - bo remont zwłaszcza zaniedbanej kamienicy nie jest tani. 
 
Zgadzam się z koniecznością zmiany sposobu działania MZBK. A to można zrobić w dość prosty sposób. Niech każda kamienica ma osobne konto, na które będą wpływać pieniądze z czynszów płaconych przez jej mieszkańców. Wtedy te, gdzie mieszkańcy będą regularnie płacić będą mogły byc remontowane, a te gdzie nie, będą remontowane z pieniędzy budżetowych. W sumie dziwię sie, że jeszcze tego nie wprowadzili - przecież to bardzo proste rozwiązanie.  
 
Pytanie o koszta utrzymania lokali jest zasadne. Ale o wiele ważniejsze wydaje mi się pytanie o to skąd gmina ma wziąć lokale dla tych, którym musi z mocy prawa je zapewnić? Buować nowe? Przecież to ogromne koszty, a trafiać tam będą i tak ci, którzy nie są w pełni samodzileni i na wolnym rynku sobie nie radzą, prawda?  
 
Sprawa nie jest prosta, ale z tego co piszesz generalnie wynika, że nie ma między nami sporu o to czy sprzedawać, czy nie. Spieramy się co najwyżej o wyskość bonifikaty no i o to, czy ten punkt programu D. Tomczaka jest populistyczną i socjotechniczną zagrywką wyborczą. 
 
Pozdrawiam 
 
KT 
 
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj