Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Kościan arrow Z pięściami na nauczycielkę

Z pięściami na nauczycielkę

Z pięściami na nauczycielkę

05.04.2013. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak
0319_agresja.jpgUczeń jednej z kościańskich podstawówek, zaledwie dziesięcioletni chłopiec, stanie przed Sądem Rodzinnym i Nieletnich za to, że z pięściami rzucił się na nauczycielkę. Kobieta próbowała go zatrzymać, po tym jak okopał drzwi gabinetu pedagoga szkolnego.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Policjanci z Zespołu do spraw nieletnich i patologii przyjęli zgłoszenie na początku marca tego roku. Z informacji wynikało, że 10-latek naruszył nietykalność cielesną nauczyciela, czyli funkcjonariusza publicznego.
-
Z zebranego materiału dowodowego wynika, że agresywny uczeń przed rozpoczęciem lekcji za swoje naganne zachowanie został skierowany na rozmowę z pedagogiem szkolnym. Kiedy nie zastał pedagoga, okopał drzwi wejściowe do jego gabinetu. Zachowanie to zauważyła nauczycielka prowadząca uczniów innej klasy na zajęcia. Widząc to, zwróciła 10-latkowi uwagę, aby się uspokoił. To spowodowało, że uczeń ten zaczął uciekać, a kiedy został schwytany przez inną nauczycielkę, rzucił się na nią i pobił ją pięściami po ramionach i tułowiu. Z pomocą przybiegli starsi uczniowie, którzy odciągnęli rozwścieczonego napastnika
- relacjonuje Artur Ustasiak, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Kościanie.
Agresywny 10-latek z Kościana nie był wcześniej notowany przez policję, teraz za przejaw demoralizacji będzie musiał stanąć przed sądem rodzinnym.
(mon/fot.KPP Kościan)
 
Komentarze (33)
1. Dodane przez waga, w dniu - 05-04-2013 09:02
Oh... powinno się takie dzieci głaskać po główce, może by się wtedy uspokoiły. Biedne dziecko, teraz żyje w stresie przed sądem rodzinnym. Pedagodzy w szkole sprawy nie załatwią. Konieczna zmiana przepisów, linijką po łapie jak kiedyś, albo pociągniecie za baczki i porządek wróci! Nauczyciel nie może ucznia nawet dotknąć, więc żeby się nie okazało że zatrzymując ,,bezstresowo wychowanego" szarpał go. Mnie już dzisiaj nic nie zdziwi!
2. Dodane przez navi, w dniu - 05-04-2013 09:20
od razu policja i sad... oznaka naszych czasow. tragiczne to... dla obu stron.zanim nastapia represje moze do dobrego psychologa udac sie z dzieckiem
3. Dodane przez xx, w dniu - 05-04-2013 09:28
10-latek przed sądem. Kiedyś to było nie do pomyślenia. O co tu chodzi? Co się dzieje z dziećmi?
4. Dodane przez do navi, w dniu - 05-04-2013 09:51
a jakby ciebie ten smarkacz uderzyl to pewnie twoje podejscie do problemu byloby inne...
5. Dodane przez jerry, w dniu - 05-04-2013 10:03
Brawo! Oto kolejny wielki sukces wychowania bezstresowego!
6. Dodane przez do kom 3, w dniu - 05-04-2013 10:10
raczej co się dzieje z RODZICAMI !!! Kłania się wychowanie bezsteresowe !!!
7. Dodane przez Monika, w dniu - 05-04-2013 10:41
żadni starsi uczniowie, tylko starsza, odważna Uczennica (moja siostra):D
8. Dodane przez kościaniak, w dniu - 05-04-2013 11:00
,,,"bardzo stresowo"...byłem wychowywany,linijka,klaps...i do dziś żadnego sądu nie widziałem,szacunek do starszych i chęć pomocy słabszym wpojono mi na zawsze.
9. Dodane przez baśka, w dniu - 05-04-2013 11:21
Nie rozumiem dlaczego snujecie wnioski że dzieci są złe. Po pierwsze to też wasze córki, synowie i wnuki. Czy nie jest tak każdy ma oznakę słabości i nie zawsze się zachowuje tak jak się od niego oczekuje? Nagłośniono jeden przypadek i już huzia na Józia, a czy ktoś spróbuje go zrozumieć zanim zaszufladkuje w półce zepsuty? Może potrzebuje pomocy albo po prostu go poniosło. To nie jest usprawiedliwienie, ale dzieciaki są nasze i to my je kształtujemy - DOROŚLI ODPOWIEDZIALNI RODZICE - trzeba przyjrzeć się sytuacji.
10. Dodane przez Tosia, w dniu - 05-04-2013 11:48
Cóż to z obłęd z tym bezstresowym wychowaniem. To pojęcie, które już nie istnieje i którego jak widzę nikt nie rozumie. Nie mylmy braku wychowania z bezstresowym wychowaniem, które zgodnie z założeniem zaleca traktować dziecko podmiotowo, a nie pozwalać mu na wszystko. A jak mi się zdaje wychowanie dziecka to obowiązek dorosłych i przede wszystkim własnym przykładem. Taka agresja dziecka nie jest oznaką bezstresowego wychowania, a raczej objawem frustracji, może też potrzeby wyznaczenia granic, których ono samo sobie nie potrafi wyznaczyć.
reklama
11. Dodane przez navi, w dniu - 05-04-2013 11:56
do kom 4.nie,nie byloby inne...cos lub ktos ta agresje w tym chlopcu wyzwolil.a moze byla to zwykla bezsilnosc na powstala sytuacje.podobno nauczyciele maja przygotowanie pedagogiczne,wyklady z psyhologii... chyba ktos opuscil wyklady.
12. Dodane przez do navi, w dniu - 05-04-2013 12:46
ty jeszcze zrzuć winę na nauczycieli i powiedz że to oni rozpoczęli drugą wojnę światową!! najlepiej pokazać dziecku że można pluć w twarz starszym, mówić przy dzieciach źle o nauczycielach to na pewno będzie dobrze! to właśnie była rekacja nauczyciela zwrócił uwagę i interweniował - tylko nie zdążył nic zrobić bo oprych go zaatakował - tu własnie użył swojej wiedzy bo większość przeszłaby obok i nie zwracała uwagi. ciekawe co Ty navi być zrobił/a gdyby do Ciebie dziecko wyskoczyło z łapami do bijatyki?? pewnie powiedziałbyś mu poczekaj kochane dziecko, porozmawiajmy o tym co cie boli i z czym masz problem choć ja cie przytule oj oj oj....
13. Dodane przez d.., w dniu - 05-04-2013 13:09
My nie byliśmy tam więc nie nie oceniajmy.A nauczyciele też swoje za uszami mają.Siostrzenica była prześladowana w szkole i jak zgłosiła wychowawcy i dyrektorowi o całej sytuacji to jeszcze obróciło się przeciwko niej bo jeden z prześladowców był z rodziny jednego z pedagogów.Więc tak ją nauczyciel gnębił że chciał ją zostawić na kolejny rok.Na szczęście po tym jak matka zgłosiła sprawę na policję i chęci zawiadomienia prokuratury pedagodzy odpuściły.Dziewczyna ukończyła gimnazjum poszła do szkoły średniej ale prześladowcy tęż tam się udali i historia lubi się powtarzać więc po roku dziewczyna przeniosła się do szkoły do innego miasteczka i tam jest jedną z najlepszych uczennic ze wzorowym zachowaniem i w nagrodę za dobrą naukę dostała miesięczny wyjazd na praktyki do Hiszpanii.A też w okresie gdy ją prześladowano stawała się opriskliwa i niedostępna.Więc jak widzimy ani szkoła ani rodzice prześladowców nie pomogli dziewczynie tylko ona musiałam ustąpić im i samej wycofać się z własnego otoczenia i poszukać szczęścia w innej szkole szkole w innym mieście.
14. Dodane przez czytelnik do navi, w dniu - 05-04-2013 13:19
Do komentarza 11 - do navi 
Jęśli chcemy kogoś krytykować za brak wiedzy pedagogicznej czy psychologicznej trzeba opanować PODSTAWY ortografii.
15. Dodane przez Tosia, w dniu - 05-04-2013 13:19
do.kom.12. oczywiście masz częściowo rację, ale niestety navi też ma dużo racji. Jednak jak czytam obie wypowiedzi, jest w nich dużo agresji i oskarżeń. Czego wymagamy od dzieci skoro dorośli nie potrafią dyskutować bez emocji.Dziecku trudniej pohamować emocje, tym bardziej, gdy kolejna osoba dorosła mówi mu, że jest złe lub mu to wykrzykuje.
16. Dodane przez do 12, w dniu - 05-04-2013 13:39
uderz w stol,a nozyce sie odezwa..czy mam racje.. szanuje bardzo nauczycieli,ich prace,ich zaangazowanie,ale nje uwierze w to,ze 10latek jest bandyta.naganne zachowanie-pojecie wzgledne-to jeszcze nie chuliganstwo.blad popelniony przez jednego doroslego skutkiem odbil sie na drugim.odnosze wrazenie,ze solidarnosc zawodowa doprowadzi do tego,ze kowal zawinil,a szewca[chlopca] juz wieszaja.mimo szacunku jakim darze ten zawod,to uwazam ze blad popenil nauczyciel[jedna osoba,nie wszyscy].moze wlasnie nalezalo z dzieckiem porozmawiac.przynajmniej ja tak bym sie zachowal.navi.pozdrawiam.
17. Dodane przez rid, w dniu - 05-04-2013 14:28
I bardzo dobrze młody zrobił to jest skandal żeby gabinet pedagoga był zamknięty nie dość że musiał iść przez duży ale to bardzo duży korytarz i zmarnować swój ceny czas po to aby powąchać klamkę pewnie sam bym się wkurzył co prawda troszkę poniosło go ale na miłość boską co to za burżuazja się robi w szkole za chwilę policja będzie wzywana bo jakąś siedmiolatka opluła kogoś litości
18. Dodane przez do 14, w dniu - 05-04-2013 14:54
sorry za blad,ale moja polonistka[dobry nauczyciel i pedagog]juz umarla i nie moge znalesc dobrej korepetytorki...wracajac do tematu-odnosze wrazenie,ze ja technokrata,mam inny punkt widzenia na ten problem,ktory powinien zostac rozwiazany na szczeblu szkola-rodzice-dziecko,niezdrowe ambicje nikomu nie przyniosa korzysci.przykro to pisac,ale w tym przypadku chyba tak sie stalo,ze szkoda dla dziecka.
19. Dodane przez ron, w dniu - 05-04-2013 15:51
Jak może przed sądem stanąć dzieciak, przecież on nie ma 13 lat i nikt mu nic nie zrobi. To takie dzisiejsze wychowanie zgodnie z ustawą. Nawet mamusia nie może klepnąć a co dopiero ojciec pasem. Następnym razem to on napluje tej nauczycielce w ucho i innym gdy będa mu zwracały uwagę. Może ma ADHD więc niech wszyscy tańczą koło niego. Powodzenia.
20. Dodane przez 13, w dniu - 05-04-2013 19:23
Pracuję 26 rok w szkole, z klasami I-III. Różne dzieci miałam, zawsze sobie z nimi radziłam i nie mogłam zrozumieć, gdy koleżanka opowiadała o swoim 10-letnim uczniu.Zrozumiałam ją, gdy miałam za nią zastępstwo. 10-latek naprawdę potrafi kląć, lekceważyć, obrażać. 
Rodzina była zachwycona, gdy jako 2-latek pokazywał pewien palec.Teraz babcia się do niego nie przyznaje.
21. Dodane przez Minia, w dniu - 05-04-2013 21:06
Z tego co obserwuje to jest wina rodziców którzy slepo wierza swoim podopiecznym i bronią ich w każdym przypadku. Nawet jesli ich wina, na dodatek kryja ich. To wszystko jest chore
22. Dodane przez pedagog, w dniu - 05-04-2013 21:39
Jeżeli nauczyciele nie radzą sobie z 10 letnim chłopcem, co będzie dalej.Nie rozumiem jak można do 10 letniego dziecka zawołać policję!!!! Brak kompetencji ze strony grona pedagogicznego! Mój ojciec - nauczyciel z 40 letnim stażem borykał się z trudna młodzieżą i nigdy nie zawołał policji, a tu z małego chłopca zrobili napastnika! A nauczycielka to chyba miała 150 cm., bo jeżeli takie dziecko ją zaatakowało!
23. Dodane przez LIN, w dniu - 05-04-2013 21:43
Do kom-9 Baśka, Ty chyba jesteś starą panną i nie wiesz co piszesz. Owszem są dzieci i dzieci. Są rodzice i rodzice, Ale gdyby nauczyciel nie bał się o swój stołek i dyrekcji i oczywiście rodziców to nieraz by musiał policję wzywać na 100% raz dziennie. UWAGA - nie jestem nauczycielem, tylko woźnym w szkole i nieraz mam okazję walnąć niejednego bo już z niektórymi DZIEĆMI nie da się wytrzymać, traktują i nauczycieli i obsługę jak swoich nierozgarniętych rówieśników. Zobaczymy do kiedy będę pracował ? Ale do tej pory, żaden gówniarz mi nie podskoczył i nie podskoczy. I wiedzą o tym dobrze. Zresztą wydaje mi się, że 90% dzieciarni mnie lubi i może liczyć na moją pomoc. A pozostali niech biorą poprawkę na to co do mnie mówią.
24. Dodane przez sisi, w dniu - 05-04-2013 23:02
Do pedagog. żeby komentować sytuację we współczesnej szkole trzeba w niej być, a nie mieć jakieś mgliste wyobrażenie, jak to było kiedyś. Są dzieci i dzieci. ten chłopak pobił nauczycielkę. Podejrzewam, że nieraz przyłożył też kolegom i był arogancji w stosunku do innych osób. Zresztą do pedagoga nie chodzi się w nagrodę za dobre zachowanie.Po prostu, miarka się przebrała.
25. Dodane przez sisi, w dniu - 05-04-2013 23:13
Moją koleżankę w szkole zaatakował ośmiolatek. Kilka razy zwracała mu uwagę na jego niewłaściwe zachowanie,aż w końcu zabrała mu jakiś ołówek czy kredkę, którą kłuł kolegów.Dzieciak rzucił się na nią z pięściami i nogami. zaczął ją kopać. Ojciec wezwany do pedagoga tak to skomentował"sama sobie jest winna,mogła mu tej kredki nie zabierać" nie wzywano policji do ośmiolatka, jakoś poradzono sobie z nim i skończył podstawówkę.Dzisiaj jako gimnazjalista upija się,jest zdemoralizowany i robi jeszcze parę innych niefajnych rzeczy. może gdyby wezwano policję, a nie pochylano się z troską dziś nie byłby tak zdeprawowany?
26. Dodane przez Kola, w dniu - 06-04-2013 01:06
Baśka wg ciebie 10-atka poniosło i dla pokazania swojej wściekłości najpierw kopał w drzwi a potem okładał belfra?!Dziecko powinno mieć prawo do przekonywania do swoich argumentów i mieć swoje zdanie ale czy w taki sposób?!A ja mam wrażenie, że tenże uczeń nie wie co to zwyczajna hierarchia,podporządkowanie osobom starszym! To dziś dość powszechne zjawisko i należy je tępić,bo kiedy ktoś inny -już w starszym wieku - "postawi" się temu hegemonowi, to też oberwie! Cudowne mamusie takich hodują,a potem tak samo kształtują wnuki,że wszystko im wolno i wszystko im się należy 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Samo nie urosło, ktoś to poza szkołą "wychowuje" właśnie w taki sposób!Kopanie w drzwi czy atakowanie dorosłego to najzwyklejszy objaw agresji! skazać razem z rodzicami!
27. Dodane przez uki, w dniu - 06-04-2013 08:44
witam a w jakiej to szkole???
28. Dodane przez ala, w dniu - 06-04-2013 16:33
Może rodzice tak go uczyli się odstresować? ,,Jak cię zdenerwowaliśmy syneczku to kopnij sobie w drzwi, nam to nie przeszkadza". Bo nie wierzę, że taki mały furiat w domu jest spokojny. Może to gówniarza i rodziców trochę wystraszy i jakąś dyscyplinę wprowadzą. Nie wiem co was tak dziwi, że wezwali policję? Bezkarny miał pozostać? Nauczyciele, żadnej kary wymierzyć mu nie mogli(i słusznie bo od tego są rodzice) widocznie w szkole wiedzieli, że na to nie ma co liczyć i stąd policja.
29. Dodane przez Loka, w dniu - 06-04-2013 18:44
Do sądu ze smarkaczem i rodzicami!co to za wychowanie w domu rodzinnym, żeby 10-latek tak okazywał swoje niezadowolenie. Ale skoro w domu wolno tak robić, by było bezstresowo - co jako sposób wychowania już dawno iest zabronione - to dlaczego tak nie robić w szkole czy na ulicy!Słyszałam od znajomych, że mają nad sobą idiotów, którzy wykorzystują 2-letniegho dzieciaka by walił butami w paNELE I wkurzał tym sąsiadów! Z tego to dopiero wyrośnie gangrena!No ale mam nadzieję,że wszyscy, tak dzieciak jak i rodzice dostaną właściwy dozór!
30. Dodane przez Edi, w dniu - 06-04-2013 19:20
Do.kom.8. Masz rację! Te ich bezstresowe wychowanie śmiech na sali.
31. Dodane przez Vjeso, w dniu - 06-04-2013 20:34
A to Polska właśnie .Docierają niestety z pewnym opóźnieniem zachowania dzieci, młodzieży z tzw "zachodu" To nie pierwszy i ostatni taki przypadek - będzie tego więcej - niestety. Uważam że to rodzice w większości ponoszą winę za zachowanie swoich pociech. Dla świętego spokoju kupują im to co chcą, robią to co chcą itp.
reklama
32. Dodane przez Mm, w dniu - 06-04-2013 20:39
Za wychowanie dzieci odpowiadają rodzcie. To co się dziej to koszmar. Dzieciaki muszą wiedzieć co im wolno, a czego nie. Zakłócanie lekcji, obrażanie słowne też musi być napiętnowane. Poczucie bezkarności do niczego dobrego nie prowadzi. W szkołach potrzebna jest dyscyplina, porządek i w domach też.
33. Dodane przez 50+, w dniu - 07-04-2013 08:35
kiedyś też tak było, ale nie było nagłaśniane i nie wińmy zachodu.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj