Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Rawicz arrow Gotowi do drugiej tury

Gotowi do drugiej tury

Gotowi do drugiej tury

18.11.2014. Radio Elka, Aldona Brycka-Jaskierska
urna.jpgKampania wyborcza w gminie Bojanowo nadal trwa. W pierwszej turze, spośród czterech kandydatów największe poparcie uzyskali Maciej Dubiel i Ryszard Drozdowski. O tym, który z nich zostanie burmistrzem Bojanowa okaże się już 30 listopada.  

 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Maciej Dubiel z KWW Porozumienie Samorządowe uzyskał nieco ponad tysiąc głosów poparcia. - Jestem zaskoczony wynikiem, nie spodziewałem się, że mieszkańcy gminy Bojanowo tak licznie pójdą do wyborów - mówi Maciej Dubiel - Myślę, że w drugiej turze mieszkańcy zadecydują się na
zmiany, które jestem w stanie zagwarantować
- dodaje.

Kandydat na burmistrza Bojanowa na razie nie chce zdradzać strategii na drugą turę. - To jeszcze za wcześnie, ale chcę spotkać się z mieszkańcami, 30 listopada to oni zdecydują, czy chcą kontynuacji zarządzania gminą według schematu zastępcy burmistrza Bojanowa. Ja mam inne koncepcje zarządzania miasta i gminą, które na pewno korzystne dla mieszkańców - twierdzi Dubiel.

Kandydaturę Ryszarda Drozdowskiego z PSL, dotychczasowego zastępcę burmistrza Bojanowa, poparło ponad 800 osób. Drozdowski jest wdzięczny za udzielone poparcie. Jak chce zaskarbić głosy wyborców w drugiej turze?


- Mam nadzieję , że wyborcy wybiorą mój konkretny program wyborczy, który doprowadzi do jeszcze większego rozwoju gminy - mówi Ryszard Drozdowski. Zastępca burmistrza zaznacza, że będzie kontynuował podjęte już przedsięwzięcia np. w zakresie ochrony środowiska i gospodarki wodnej, ale w planach jest również wiele nowych inicjatyw. - Jestem doświadczonym i konkretnym urzędnikiem, który jeśli mówi, że coś będzie realizowane, to na sto procent zostanie zrobione - podkreśla Drozdowski.



 
Komentarze (144)
1. Dodane przez Marlena, w dniu - 18-11-2014 15:21
Mam głęboką nadzieje, że wygra Pan Maciej, może w końcu coś się w tym mieście zmieni, nowa krew, nowe pomysły. Trzeba stawiać na młodych :)
2. Dodane przez Bronek, w dniu - 18-11-2014 15:28
Niestety, ale mam wrażenie, że gmina Bojanowo się zwija. Jaki to konkretny program wyborczy pana Drozdowskiego? Ja tu żadnego konkretnego programu nie widzę. Jeżeli tak ma wyglądać rozwój gminy Bojanowo, to obawiam się wręcz - jak to określił kandydat Drozdowski - "jeszcze większego rozwoju".
3. Dodane przez daniel, w dniu - 18-11-2014 16:22
Może i Pan Dubiel ma nowatorskie pomysły i jest zdeterminowany żeby coś zmienić, ale ja swój głos oddam na Pana Ryszarda. To sprawdzony i doświadczony urzędnik, nie buja w obłokach i nie obiecuje niemożliwego, a do tego ma dużą wiedzę administracyjną. Kiedyś bardzo pomógł mojemu ojcu w "skazanej" na niepowodzenie, według urzędnika z sąsiedniej gminy jak i starostwa powiatowego, sprawie i do dziś mu jestem wdzięczny.
4. Dodane przez ZYGUS, w dniu - 18-11-2014 16:27
JA UWAZM ZE LEPSZM BURMUSTRZEM BOJANOWA BEDZIE PAN MACIEJ DUBIEL -BEDZIE NAPEWNO NOWE PRZEDSZKOLE ,POWSTANIE NOWY STADION PILKARSKI.PAN DROZDOWSKI TO CZLOWIEK Z . EKIPY PANA ZUTERA KTORZY PRZDSZKOLE BUDUJA 12 LAT.
5. Dodane przez Do Bronka, w dniu - 18-11-2014 16:45
A czytałeś chociaż ten program? Bo jak nie to go najpierw przeczytaj, a potem komentuj. Jeśli czytałeś i twierdzisz, że nic konkretnego w nim nie widzisz to chyba ciężko u ciebie z analizą i wyciągniemy wniosków.
6. Dodane przez DO 3, w dniu - 18-11-2014 16:59
ZUTER TEŻ ZACZYNAŁ OD ZERA
7. Dodane przez ewa, w dniu - 18-11-2014 17:37
Jestem za p.drozdowskim, maciej jest mlody i duzo obiecuje i pewnie nic z tego nie wyniknie . Skoro ma stala prace w Lesznie to niech tam siedzi.Nie mam zamiaru na niego glosowac.
8. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 18-11-2014 17:46
Ja głosuje na pana Drozdowskiego z pełnym szacunkiem dla niego jego wiedzy i doświadczenia.
9. Dodane przez do 6, w dniu - 18-11-2014 17:57
Zuter zaczynał od zera i na zerze skończył :) Więc nie pozwólmy żeby Drozdowski nas wpędził w minus :) Maciej do boju :)
10. Dodane przez Chcę debaty !, w dniu - 18-11-2014 18:00
Może ktoś zorganizuje debatę ?
11. Dodane przez mam, w dniu - 18-11-2014 18:11
Myślę, że wyborcy staną przed dylematem? 
Młody z kierunkiem na rozwój ,poprawę życia mieszkańców miasta i gminy, któremu należy zaufać, czy temu który 25 lat pracuje na urzędzie,uważam, że powinno zagłosować się na P.Macieja. Dlaczego bo w I turze uzyskał pełne poparcie w mieście, co rywalowi się nie udało, pomimo zaangażowania słynnej P...K. We współpracy z nową radą można dużo zdziałać potrzeba dialogu, kompromisu oraz troszeczkę ryzyka.Pomyślności
12. Dodane przez cezary, w dniu - 18-11-2014 18:22
ludzi na stołku w urzędzie gminy też powinno się wybierać. przez ostatnie 25 tylko pan J. Zuter otrzymał prace legalnie. reszta to tylko rodzina. Matka Córka Synowa. to nie familia da. to wygląda jak kółko pomocy rodzinnej. OBCY wstęp wzbroniony. Poco w Bojanowie OPS. (tam też tylko rodzinna)..reszta miasta super ludzie i tu nadzieja.
reklama
13. Dodane przez ktos, w dniu - 18-11-2014 18:32
panu Drozdoskiemu już dziękujemy!!tylko młodzi mogą zmienić tą gminę a pan Drozdowski tylko 4 lata i na emeryturke chce wskoczyć...glosujcie na na pana Macieja!!
14. Dodane przez mx, w dniu - 18-11-2014 19:19
głosujcie na pana Dubiela to Wam wszystkie nazwy w mieście pozmienia! młody to on może jest ale nam potrzeba ludzi z doświadczeniem.Głosuję za Drozdowskim przynajmniej porządek zrobi w urzędzie.
15. Dodane przez kusi, w dniu - 18-11-2014 19:23
powiem wam tak pan zastępca ma trzy lata do emerytury i tonący brzytwy się lapie zeby dotrwac?????stawiamy na mlodosc!!!!!!!!!!!!!!!
16. Dodane przez Bogdan, w dniu - 18-11-2014 19:29
Ciekawe, co zrobi ze swoją mamą , czy już nie będzie pracowała w urzędzie , bo przecież to rodzina.
17. Dodane przez Maria, w dniu - 18-11-2014 19:40
25 lat dotychczasowej "kariery" zastępcy burmistrza Bojanowa spowodowało, iż w gminie nie ma "ducha edukacji", bo, jak sam wielokrotnie podkreślał P. Drozdowski gmina nie potrzebuje ludzi wyedukowanych. Przecież łatwiej kierować ludźmi bez kwalifikacji. Sam również nie zadbał o swój rozwój zawodowy, a chyba wypada, żeby władza w dzisiejszych czasach miała wykształcenie wyższe a nie jedynie średnie. Należy wreszcie wyciągnąć wnioski z niechlubnej przeszłości i nie skazywać ponownie na krytykę P. Dubiela tylko dlatego, że śmiał przeciwstawić się P. SEKRETARZOWI! Czas na młode, otwarte umysły! Najwyższa pora, by Urząd Miasta stał się wreszcie otwarty i przyjazny dla mieszkańców gminy.
18. Dodane przez ...., w dniu - 18-11-2014 19:49
stawiamy na mlodosc!!!!!!!!!!!!!starym wyga mowimy STOP!!!!
19. Dodane przez lo, w dniu - 18-11-2014 19:50
Maciej zaistniej na wioskach to wygrasz.Tam cie nie znajom.Twój konkurent był chodził od domu do domu i był z ofertom programowom w skrzynkach.
20. Dodane przez ustawa z 2003, w dniu - 18-11-2014 20:03
Pan Drozdowski to zastępca burmistrza i sekretarz gminy.Jego wykształcenie to średnie ekonomiczne.Jak to się ma do ustawy z grudnia 2003. Mowa w niej że wiceburmistrz musi posiadać wyższe wykształcenie.Wielu wtedy straciło stanowiska.Może pora to wyciągnąć.
21. Dodane przez ewa, w dniu - 18-11-2014 20:09
P.Dubiel -pański program, jak go pan nazywasz, jest taki ble,ble,ble.Każde inteligentne dziecko w szkole podstawowej by taki stworzyło. Długo się nad nim męczyłeś.Dużo ściągnąłeś od Pana Drozdowkiego, który ma program bardzo konkretny , realny ,aktualny i stworzony pod potrzeby środowiska . Bardzo szczegółowy /bez populistycznych , wyświechtanych haseł/. Pan Drozdowski dużo wcześniej prezentował swój program i pewnie się to panu przydało. Koniecznie pana zwolennicy powinni się z nim zapoznać , bo powyższa wypowiedź świadczy o tym , że absolutnie go nie znają i nie mają świadomości na ile pan z niego skorzystał. Jak młodzi mają zmieniać gminę to z pewnością nie tacy jak pan i nie z taką kulturą osobistą.Miałam okazję widzieć pana zachowanie i słyszeć od innych. Pokazowo i "zbierając głosy" silił się pan na dżentelmena. Poza tym chyba ciężko szło to pana studiowanie prawa , skoro ukończył go pan z dużym opóźnieniem , o czym ani mru mru, a połowa ulotki to pana szerokie zdobycze naukowe. Życzę powodzenia.
22. Dodane przez zmn, w dniu - 18-11-2014 20:10
Czas na zmiany.Koniec ery burmistrza Zutera i ks.Ratajczaka.Czas na młodych .
23. Dodane przez Marek, w dniu - 18-11-2014 20:12
Zastanawiam się kto jest odpowiedzialny za stronę internetową gminy. Wyniki podało Życie Rawicza, radio Elka a na stronie gminy żadnych wiadomości, tu powinna być informacja najwcześniej. W kilka godzin po zamknięciu lokali. Nawiasem mówiąc strona gminy od lat działa z bardzo dużym opóźnieniem. Może młody burmistrz coś zmieni.
24. Dodane przez mona, w dniu - 18-11-2014 20:39
P. Dubiel był radnym w powiecie i w jego zarządzie, którego pracę ocenili wyborcy. I nie jest to dobra ocena
25. Dodane przez ewa, w dniu - 18-11-2014 20:46
Popieram kom.21 wszyscy wszystko obiecuja bedzie och i ach a pozniej do koryta i kasa w swoj portfel....no i cala rodzinka w jednej instytucji. Stawiam na doswiadczenie. Mlody do roboty a nie latwym kosztem sie dorabiac, kazdy by tak chcial....
26. Dodane przez Marcys, w dniu - 18-11-2014 20:51
Rysio - Budowniczy, wybuduje, pobuduje, ciekawe za co? z czego? prawdziwy KONCERT Życzeń. Prawdziwa PARÓWKA WYBORCZA.
27. Dodane przez Zorro, w dniu - 18-11-2014 20:59
Postawmy na młodość, stop kolesiostwu !!!!!!!!!!!!!!!! 
Może już starczy rodzinnej sielance w gminie !!!!!!!!! 
Bojanowo zacznij żyć nowym młodym duchem !!!!!!!!!!!!!
28. Dodane przez Zbyszek, w dniu - 18-11-2014 21:06
do kom. 23 zgadzam się tylko wiesz muszą zawołać informatyka bo w urzędzie nikt tego nie potrafi !!!! 
Szok umiejętności 7 latka, a w gminie poziom przedzkolaka
29. Dodane przez tobi, w dniu - 18-11-2014 21:16
oddajmy głos na Drozdowskiego on jest w temacie nie stawiajcie na młodych nic nie zrobią
30. Dodane przez kolo, w dniu - 18-11-2014 21:28
pan Drozdowski burmistrzem Bojanowa to dobra decyzja popieram oddajemy głos
31. Dodane przez ee, w dniu - 18-11-2014 21:34
Ludzie z urząędu, nowy Was powywala, skasuje komunalkę, tak zapowiada otwarcie... 
więc logika postawić na starego..
32. Dodane przez ttt, w dniu - 18-11-2014 21:38
Nowy jest zupełnie nie znany. Nawet debaty nie było...masakra...jak można głosować na Kolesia, co to wygląda jak wygląda i jest jaki jest: nijaki.. 
Rysio ma chociaż klasę.
33. Dodane przez Rolnicy, w dniu - 18-11-2014 21:48
PAn Drozdowski jest człowiekiem doświadczonym i właściwy człowiek na właściwym miejscu. Będziemy głosować na tak za p, Drozdowskim
34. Dodane przez folk, w dniu - 18-11-2014 21:53
koniec układów z przetargami,dawaniem mieszkań komunalnych ludziom którzy mają wykupione,i rozdawaniem zapomóg nierobą pora to zmienić panie macieju popieram młodego kandydata
35. Dodane przez kleo, w dniu - 18-11-2014 22:14
dorabialeś sie ponad 20 lat i dorobiłeś sie brzucha. a średnie masz z maturą?  
 
 
 
rolnicy głosują na Dubiela.
36. Dodane przez bob, w dniu - 18-11-2014 22:32
pora zabrać się za wioski należące do gminy a nie tylko stawiać na Bojanowo
37. Dodane przez Bronek, w dniu - 18-11-2014 22:34
"A czytałeś chociaż ten program? Bo jak nie to go najpierw przeczytaj, a potem komentuj. Jeśli czytałeś i twierdzisz, że nic konkretnego w nim nie widzisz to chyba ciężko u ciebie z analizą i wyciągniemy wniosków." 
 
Kolego, tak się składa, że mam pojecie o tym, co dzieje się w tej gminie i nie życzyłbym sobie, aby pan Drozdowski został burmistrzem. Nie uważam też, że idealnym kandydatem będzie pan Dubiel. To się nazywa głosowanie na tzw. "mniejsze zło". Argumentacja, że ktoś jest lepszy tylko dlatego, że pracuje w samorządzie od x lat jest argumentacją błędną. Zważ kolego, że każdy samorządowiec miał ten swój pierwszy raz. W przypadku pana Drozdowskiego nastąpiło, moim zdaniem, tzw. "zmęczenie materiału". Nie jest dobrą sprawą kontynuowanie linii jeszcze urzędującego włodarza. Nie wiem, dlaczego tak Bronisz pana Ryszarda. Osobiście nic do niego nie mam, ale myślę, że czas dać szansę młodemu pokoleniu, które inaczej, na świeżo patrzy na pewne sprawy.
38. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 18-11-2014 22:36
NIE GLOSUJCIE NA PANA DROZDOWSKIEGO TO CZLOWIEK KTORY AKTYWNY JEST PRZED WYBORAMI I CZUJE SIE JUZ TAK JAKBY BYL BURMISTRZEM!BYL WICEBURMISTRZEM I CO W TYM URZEDZIE SIE ZMIENILO? NIC TAM ZALATWIC NIE IDZIE,NIKT NIC NIE WIE TAK WIEC CZAS NA ZMIANY! JA GLOSUJE NA MACIEJA I PRZEKONAM O TYM ABY TAK GLOSOWALI WIELU MOICH ZNAJOMYCH
39. Dodane przez qqq, w dniu - 18-11-2014 22:39
a co takiego zrobił Pan Dubiel? 
Nic jako radny powiatowy. Karierowicz...nic więcej. 
Człowiek z nikąd! 
Człowiek, który nic nie zrobił dla Bojanowa!
reklama
40. Dodane przez Bronek, w dniu - 18-11-2014 22:39
Do kom. 31 - czyżby urząd bał się zwolnień? Może dlatego, że tam same rodziny. No ale... na dobrą sprawę nikt nikogo nie będzie usuwał, bo niby po co? Nie można usunąć pracownika ot tak, sobie. Prawo pracy się kłania.
41. Dodane przez WODA, w dniu - 18-11-2014 22:40
Dubiel chce tylko zamykać szkołę w Gościejewicach, klepnął razem z radnymi sprzedaż internatu. Chłopiec nic nie zrobi, tylko powywala pracowników z urzędu. Przecież niektórzy są dobrzy. 
Ludzie w urzędzie obudźcie się...głosujcie na Drozda.
42. Dodane przez asia, w dniu - 18-11-2014 22:41
Zgadzam się z komentarzem nr 4! Pan Drozdowski to ta sama ekipa co pan Zuter. Bojanowianie narzekają na władzę i na miasto a ponownie chcą głosować na tych samych ludzi? Nie rozumiem tego. Szkoda, że ludzie tak się boją nowych rzeczy, że wolną tkwić przy starych i potem marudzić :)
43. Dodane przez 333, w dniu - 18-11-2014 22:42
No właśnie młody nawet głosu nie dał. Człowiek z nikąd. 
Ponoć chce powywalać nawet kierowników z urzędu. OJ chłopie od rewolucji się nie zaczyna.
44. Dodane przez on, w dniu - 18-11-2014 22:42
odnosnie pana drozdowskiego to jasne glosujcie na niego to on wam wlasnie zrobil najwieksze podatki w powiecie rawickim! brawo Panie drozdowski!oby wygral maciej
45. Dodane przez Bronek, w dniu - 18-11-2014 22:43
Pokażcie mi, gdzie ludzie w Bojanowie mają pracować? Co się zmieniło w tej gminie przez lata? Czy tu są jakiekolwiek starania o to, aby ludziom żyło się lepiej? Nie było tego od początku istnienia samorządu w wolnej Polsce, marazm i padaczka. Jeżeli z-ca burmistrza się do tej pory nie wykazał, to niech nie opowiada, że sam - jako burmistrz - cokolwiek zrobi. To imho jedna wielka bzdura.
46. Dodane przez www, w dniu - 18-11-2014 22:43
Pan Dubiel? a Kto to? Co zrobił dla Bojanowa? 
Zwykły urzędniczek z Leszna...wolę sprawdzonego Drozdowskiego.
47. Dodane przez ..., w dniu - 18-11-2014 23:02
Moj Głos oddam na Macieja Dubiela tak jak wszyscy chce zmian i koniec ery chorych układów w urzędzie gminnym. Czas na zmiany młodej krwi , a nie kontynunacji rządów Zutera . Maciej nie bój się cięć w urzędzie i zrób w koncu z tym miastem porządek !!! Maciej Do przodu nie daj się !!! Trzymie Kciuki za Ciebie !!!
48. Dodane przez zatrzymany, w dniu - 18-11-2014 23:27
Po co komu nowy Stadion???? na A klase starczy ORLIK!!! dajcie spokoj JAKI NOWY STADION. Pieniadze mozna lepiej wydac!!!
49. Dodane przez ewula, w dniu - 18-11-2014 23:32
Głosujme na Drozdowskiego, facet ma pojęcie o działalności samorządu, wybierzecie nowego zanim się wdroży prze 4 lata kadencji uznacie, ze nic nie zrobil i przyjdzie nastepny na 4 lata i dopiero bedzie sraczka.A do bronka 45kom, czego ty oczekujesz, ze burmistrz miasta otworzy firme i zatrudni ciebie i twoja rodzine??? pracy dookola jest duzo, tylko jak ktos sie urodzil nierobem nic z niego nie bedzie. 
Tak pieprzycie na Zutera i jego zastepce, ale ktos glosowal na niego przez lata, wiec nie piszcie teraz bzdur, bo sam sie Burmistrzem nie mianowal, taki niby byl zly a poparcie mial przez tyle lat. 
Panie Rysiu, ode mnie i mojej rodziny ma Pan gwarantowane glosy, trzymamy kciuki. Pan Dubiel jest mlody, jeszcze w swojej karierze znajdzie czas na swoje 5 minut.
50. Dodane przez Bojanowianin, w dniu - 18-11-2014 23:33
A co takiego zrobił Pan drozdowski?? Sam kiedyś powiedział, że liczą się kwalifikacje....heheh a sam jest po średniej. Taki człowiek nie ma horyzontów...Wolę dać szansę młodemu niż liczyć na.....Może nareszcie kumoterstwo i nic nie robienie w urzędzie się skoinczy!!! tylko placki kawy i inne bzdety.....
51. Dodane przez Mieszkańcy, w dniu - 18-11-2014 23:45
Ja i moja duża rodzina oraz znajomi głosujemy na pana Drozdowskiego.
52. Dodane przez Mieszkańcy tej Gminy, w dniu - 18-11-2014 23:48
Jakie zmiany tylko w ramach budżetu i nic więcej nie można zrobić. Gmina to nie igrzyska tyle można ile się ma.
53. Dodane przez do kom47, w dniu - 18-11-2014 23:53
Jakie masz chore układy w urzędzie.
54. Dodane przez poblo, w dniu - 19-11-2014 00:06
Mam nadzieję, że za kilkanaście dni ludzie poddtrzymają swoj decyzję i opowiedzą się za p. Dubielem. Jest fantastycznie ambitny, wykształcony i prywatnie także bardzo miły. A Pan Drozdowski, no cóż całe życie zawodowe na plecach Zutera, etaty w urzędzie miasta przechodziły z matki na córkę i ojca na syna itd. Połowa pracowników jest zatrudniona poprzez łamanie prawa.. Panie Drozdowski nie interesuje nas co pan będzie robił do emerytury, może znajdzie Pan pracę w jednej z wielu firm, które dzięki Panu w Bojanowie [powstały )))))...... Mieszkańcy gminy apeluje do was, idźcie do urn i poprzyjcie p. Macieja bo to świeże spojrzenie nie obarczone nalotem z poprzedniej epoki.
55. Dodane przez ola, w dniu - 19-11-2014 07:18
Pan Drozdowski od 2003 r nie powinien być wice burmistrzem.Ustawa z grudnia 2003 mówi wyraźnie że burmistrz jest wybierany a wice burmistrz musi mieć praktyke w administracji i WYZSZE WYKSZTAŁCENIE.Pan Drozdowski do ziś dnia nie spełnia tego warunku.Jakim cudem był wice burmistrzem?Jest to warunek konieczny i wielu w Polsce straciło z tego powodu stanowisko.Coś tu śmierdzi.Panie Maćku zleć poważny audyt i opublikuj jego wyniki.Gmina Bojanowo łamie dużo więcej przepisów Ty o tym wiesz i są jeszcze inni którzy to wiedzą.Tu naprawde są przekręty i marnotrawstwo śrdków np remonty sal na wioskach .Ktoś tam czegoś nie dopilnował i to teraz wychodzi.Następne boisko?Po co ?Kto będzie na nim grać?Większość dwudziestokilkulatków za granicom.Nie będzie dzieci.Trzeba planu zagospodarowania i ściągnięcia kilku firm do Bojanowa aby 200-300 osób znalazło tam prace to nie wyjadą i zostanom w Bojanowie.Boisk jest dosyć .Już teraz brak środków na ich utrzymanie.Problemy z orlikiem w Golinie.Na boisko były pieniądze a na administratora nie ma.Trzeba myśleć kompleksowo.Hala w Bojanowie?Po co to co jest na razie wystarczy.To jest ten plan pana Drozdowskiego ?Byle ściany były czyste i okazałe ale że pod nimi za słaba instalacja i korki wylatują to nieważne Za niektóre z tych rzeczy był odpowiedzialny pan Drzewiecki jak się z tego wywiązał może sprawdzić zewnętrzna kontrola.Panie Maćku dokonaj takiego odbioru i zapoznaj z tym ludzi którzy tak wychwlajom doświadczenie i umiejętności administracyjne pana Drozdowskiego.
56. Dodane przez ula, w dniu - 19-11-2014 07:32
Panie Macieju załóż konto na faceebooku to ludzie cie poinformują i przygotujom do merytorycznej dyskusji z panem Drozdowskim o jego grzeszkach.Tonący brzytwy się chwyta chodzi po wioskach od domu do domu i myśli że tym sposobem wygra wybory.Idziesz do skrzynek a tam kto znowu pan Drozdowski.Chyba ma coś na sumieniu skoro tak walczy.Ten jego plan spowoduje tylko niepotrzebne długi Bojanowa.
57. Dodane przez ala, w dniu - 19-11-2014 07:42
Likwidacja komunalki ?Tak się teraz rządzi trzeba ograniczać koszty.To samo zrobiom zewnętrzne firmy i będzie to dużo tańsze na wyższym poziomie bo jeżeli zrobiom to źle to nie zostanie z nimi odnowiona umowa.Reorganizacja bazy szkół jest Konieczna.Powinna zostać sp w Bojanowie i ze względu na warunki sp Golina ale ze zmienionom kadrom nauczycielskom.Nowe przedszkole większe i całkowita likwidacja przedszkola w Trzeboszu z filiami ze względu na warunki ta panujące Panie Macieju to trzeba zrobić to jest plan dla pana. Wiadomo,że będą protesty ale to ograniczy koszty i będą wolne środki na inwestycje.Panie Macieju do dzieła.
58. Dodane przez wice, w dniu - 19-11-2014 07:46
W poniedziałek w urzędzie nic nie szło załatwić.Większośc pracowników miała URLOP bo w niedziele brała udział w wyborach.Kto odpowiada za pracowników ?Pan sekretarz gminy czyli pan Drzewiecki .Oto prosty przykład jego umiejętności zarządczych tylko z tego tygodnia.Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca
59. Dodane przez ty, w dniu - 19-11-2014 08:01
Pan Maciej musi najpierw ponaprawiać fuszerki ekipy pana Drozdowskiego popsute chodniki Golina Tarchalin żle wyremontowane sale,orlik bez administratora w Golinie to wszystko będzie kosztować to trzeba ponaprawiać aby się dalej nie psuło.Potem trzeba ogarnąć budżet zobaczyć ile można zaostrzędzić przesunąć .Wtedy dopiero przyjdzie pora na plany.Wszystkie wcześniejsze to tylko mrzonki i za 4 lata byłaby mowa że pan Dubiel nie zrobił tego,tegoi tego a przecież obiecywał.Od przyszłego roku będą też nowe środki unijne Pan Dubiel jest wykształcony to może będzie umiał z nich skozystać.Najpierw porządki potem plan.Co by nie zbudować to będzie rodziło koszty utrzymania.Nasi dotychczasowi włodarze o tym nie zawsze myśleli.
60. Dodane przez Bronek, w dniu - 19-11-2014 08:10
Do kom nr 49 
 
Oj, ewula, ty mało jeszcze wiesz o życiu, a więc przyjrzyjmy się Twojej wypowiedzi. 
 
"Głosujme na Drozdowskiego, facet ma pojęcie o działalności samorządu, wybierzecie nowego zanim się wdroży prze 4 lata kadencji uznacie, ze nic nie zrobil i przyjdzie nastepny na 4 lata i dopiero bedzie sraczka."--> twój agrument jest kompletnie nietrafiony. Nie kwestionuję braku doświadczenia p. Drozdowskiego, ale co z tego, że ma pojęcie o działalności samorządowej? Co z tego realnie wynika? Był zastępcą burmistrza, więc współrządził gminą i mógł się wykazać, szansa na to była; sprawa doświadczenia - idąc twoim tokiem myślenia należy skonstatować, że wybory nie są potrzebne; bo niby po co skoro może przyjść młody samorządowiec bez doświadczenia i jeszcze coś zepsuje. Niestety, ale młodzi burmistrzowie, których w domysle krytykujesz radzą sobie nadspodziewanie dobrze - vide gmina Krzywiń oraz gmina Gostyń; gdzie otrzymali mandat na koleje kadencje. Owszem, nie są idealni 
 
"A do bronka 45kom, czego ty oczekujesz, ze burmistrz miasta otworzy firme i zatrudni ciebie i twoja rodzine??? pracy dookola jest duzo, tylko jak ktos sie urodzil nierobem nic z niego nie bedzie" --> jeżeli pijesz do mnie to nie trafiłaś; a teraz rzecz nastepująca: kto jest odpowiedzialny za tworzenie nowych miejsca pracy? Kto ma działać dla małej ojczyzny? Dlaczego w Rydzynie jest strefa ekonomiczna, w której działają firmy, dlaczego takiej strefy nie ma w Bojanowie? Gdzie są miejsca pracy w gminie i w końcu dlaczego podatki są tutaj wysokie? Oczywście gmina Bojanowa nie jest do inwestyci miejsce idealnym, ale mamy S-5 trzeba było myśleć o strefie ekonomicznej już dawno temu. Dlaczego obrażasz ludzi i nazywasz ich nierobami? 
 
"Tak pieprzycie na Zutera i jego zastepce, ale ktos glosowal na niego przez lata, wiec nie piszcie teraz bzdur, bo sam sie Burmistrzem nie mianowal, taki niby byl zly a poparcie mial przez tyle lat" --> pokaż mi jaka przez lata była alternatywa dla ustepującego burmistrza. Czy wiesz jak głosuje się w małych gminach, jaka jest w nich frekwencja, jaka ilość głosów potrzebna jest do wygranej. Oczywiście b. Zuter doprowadził do budowy kanalizacji m. in. do budowy kanalizacji i chwała mu za to 
 
 
"Panie Rysiu, ode mnie i mojej rodziny ma Pan gwarantowane glosy, trzymamy kciuki. Pan Dubiel jest mlody, jeszcze w swojej karierze znajdzie czas na swoje 5 minut" --> Czyli młodzi ludzie nie mogą rządzić? Patrz komentarz powyżej i przykład innych gmin. 
 
Niestety, ewcia, ale wszystko wskazuje na to, że część miasta boi się zmian. To smutne; punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Może siedzisz w takim miejscu, że nie widzisz upadku Bojanowa. 
 
Dziekuję.
61. Dodane przez 777, w dniu - 19-11-2014 08:54
łatwo krytykować...a ja uważam, że Pan Ryszard to doświadczenie.  
Znam Pana Dubiela, słaby jest...
62. Dodane przez 333, w dniu - 19-11-2014 08:56
Jak Dubiel skasuje szkoły, zreorganizuje, zlikwiduje komunalkę, skasuje przedszkola, to dopiero będzie bezrobocie. o TO CHODZI? 
LUDZIE TEN WASZ MŁODY KANDYDDAT TYLKO BAŁAGANU ZROBI, A NIE OGRANICZY BEZROBOCIE
63. Dodane przez 333333333, w dniu - 19-11-2014 09:03
ten młody jest taki słodki:) 
ponoć w kolejnych wyborach będzie startował z Ruchu Palokota:)w końcu ta frakcja to jego prawdziwe poglądy i życie:)co ja mam zrobić? na kogo oddać głos???Rysiek??postaraj się:)tak samo jak młody-heh
64. Dodane przez wyborca, w dniu - 19-11-2014 09:59
Ja prawdopodobnie zagłosuję na DROZDOWSKIEGO. Wykształcenie wykształceniem, ale dla mnie liczy się bardziej doświadczenie. Wykształcenie nie może być patentem na wszystko - na stanowisko czy na mądrość. Wyuczyć można się nawet na profesora, a mądrym trzeba się urodzić :-) Wielu wykształconych zasiada np. w sejmie, a nic z tego nie wynika... Zarzucacie, że bojanowscy urzędnicy nie robią niczego dobrego dla mieszkańców gminy. A ile dobrego dla gminy zrobili członkowie zarządu powiatu rawickiego?
65. Dodane przez nie--- młody, w dniu - 19-11-2014 10:01
tylko Drozdowski!!!! 
 
Nowy - niepewny....słaby....i ta jego przeszłość....fuuuu
66. Dodane przez mirka, w dniu - 19-11-2014 10:51
Śmieszne , że krytykujesz "za średnie wykształcenie " nie umiejąc pisać po polsku " wychwalajom,przygotujom,zrobiom,zmienionom kadrom nauczycielskom, " pewnie podstawówkę ledwo skończyłeś. 
Jeśli chodzi o Ustawę z 2003 r. podyskutuj z kimś mądrzejszym od siebie i dowiesz się dlaczego niektórzy mogą piastować wymienione w niej stanowiska o których mówisz. Mimo, że zboczę z tematu: były Pan Starosta z Rawicza też ma tylko średnie wykształcenie, a jest człowiekiem mądrym i doświadczonym. 
O przyszłość Pana Drozdowskiego chyba nie musicie się martwić .Nic się nie zmieni. Do 58 : tak jesteś przepojony nienawiścią , że nie wiesz kto jest sekretarzem w Urzędzie. 
Pan Drozdowski pierwszy rozpoczął odwiedzanie wyborców. 
W jego ślady poszedł pan Dubiel/w jednym z mieszkań nawet go wyproszono , bo nigdy nikogo nie widział ,a od rozpoczęcia akcji wyborczej kłania się na odległość/ 
Dobry ton i zasady marketingu podpowiadają , ażeby min. ulotki wysyłać pocztą , a nie jak to robił p.Dubiel zaśmiecać nimi wycieraczki mieszkańców. 
Niektórzy przegrani i wszechwiedzący zajmijcie się jakąś pracą , a nie wypisujcie czegoś co nie jest prawdą . Zazdrość zżera prawda?
67. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 19-11-2014 10:35
P. Dubiel chociaż sam biegał z plakatami, a nie tak jak jego kontrkandydat miał ludzi do tego. A na stronie urzędu na większości zdjęć zdjęcie z twarzą Pana Drozdowskiego - czy to nie jest kampania prowadzona przez gminę na rzecz jednego z kandydatów? Sam miałem szansę przekonać się jak funcjonuje UM w Bojanowie i jak sprawy chowa się pod dywan. Pracownicy nie odchodzą jeśli ch dzieci nie dostaną stanowiska - to woła o pomstę do nieba. Powodzenia Panie Macieju
68. Dodane przez zmiana, w dniu - 19-11-2014 10:55
Pan Maciej ma doświadczenie w administracji .Od 2008 zajmuje się zamówieniami publicznymi w Lesznie.Pracował w radzie starostwa rawickiego gdzie też był za pewne sprawy odpowiedzialny a nie tylko podnosił ręke i głosował za czymś czego do końca nie rozumiał ,albo ,że kktoś tak kazał.Ma on doświadczenie i WYKSZTAŁCENIE.
69. Dodane przez ZATĘPCA, w dniu - 19-11-2014 11:01
Dla pełnego obrazu kandydata na burmistrza proszę obydwu kandydatów o przedstawienie personali i wykształcenia osoby przewidywanej na stanowisko wiceburmistrza.
70. Dodane przez ZATĘPCA, w dniu - 19-11-2014 11:02
Dla pełnego obrazu kandydata na burmistrza proszę obydwu kandydatów o przedstawienie personali i wykształcenia osoby przewidywanej na stanowisko wiceburmistrza.
71. Dodane przez ..., w dniu - 19-11-2014 11:28
Reasumując - Bojanowo potrzebuje zmian, a pan Drozdowski ich nie zapewni - emeryturka za 4 lata i luz. Zmiany wymagaja czasu i kazdy kto próbował coś zmienić dobrze o tym wie a skala gminy jest ogromna. Też nie uważam żeby pan Dubiel był super kandydatem na burmistrza no ale lepszy on niż pan Drozdowski. 
Młody może rozpocznie chociaż coś ciekawego ożywi tę gminę warto sprawdzić bo wybór z-cy burmistrza NIC nie zmieni w gminie. 
POTRZEBNA JEST DEBATA - KONKRETY. !!!!!!!!!!! 
Łatwo da się ocenić kiełbasę wyborczą od rzeczywistości. 
Tak naprawdę ludzie zaradni kreatywni prowadzą własne firmy i nie szukają takiego zatrudnienia dlatego brakuje MOCNYCH kandydatów. Jednak gmina Bojanowo potrzebuje miejsc pracy właśnie dla ludzi słabo wykształconych, bez dojazdów do pracy - niech każdy ma możliwość pracować by godnie żyć. NAJWAŻNIEJSZA RZECZ MIEJSCA PRACY A TO NAPĘDZI KONIUNKTURĘ I W GMINIE I W MAŁYM HANDLU W CAŁEJ GMINIE.
72. Dodane przez trzeźwo na świat, w dniu - 19-11-2014 11:58
Panie Macieju zapraszam na wioski, tam Drozdowski niestety był i naobiecywał gruszek na wierzbie. A co do komentarza 21 - w tej szkole już od lat nie ma poziomu, a nauczyciele nie potrafią zmotywować do nauki co skutkuje najgorszymi wynikami kompetencji w regionie...
73. Dodane przez IREK, w dniu - 19-11-2014 12:33
W komentarzach ciągle przewija się temat obsadzania w gminie stanowisk przez kogoś z rodziny. Z tego co wiem to nikt z rodziny Pana Drozdowskiego nie pracuje w urzędzie,a Pana Dubiela owszem.
74. Dodane przez xxx, w dniu - 19-11-2014 12:52
do 57. Naucz się poprawnie pisać , bo wstyd: zrobiom, zmienionom , kadrom. Ty to dopiero masz WYKSZTAŁCENIE , twoja wiedza wprost powala.
reklama
75. Dodane przez trzeźwo na świat, w dniu - 19-11-2014 12:55
komentarz 72 odnosił się do komentarza 41, pomyłka.
76. Dodane przez wr, w dniu - 19-11-2014 13:22
Wysłanie ulotek kosztuje. Wrzucić można za darmo jeśli się zrobi to samemu.Nie koniecznie jest ujmą to,że sięoszczędza środki.Maciej nie daj się zaszczuć
77. Dodane przez xxx, w dniu - 19-11-2014 13:44
do 71 : jeśli Pan Drozdowski nie będzie burmistrzem ,  
NA PEWNO będzie sekretarzem - to ma zagwarantowane prawem. 
Przyjmijcie to do wiadomości i ryzykujcie wyborem innego kandydata wg was bardziej wykształconego i kompetentnego / też jestem zainteresowana ile lat dłużej kończył prawo o czym nigdzie nie wspomina/. Podyplomowe-żadne osiągnięcie ;pieniądze i więcej papierów w CV. Przestańcie być tacy złośliwi /szczególnie ty p.T. , któremu tym razem nic się nie udało/. Drozdowski ma bardzo konkretny program wiedząc jakimi środkami może dysponować i jak o nie zabiegać. 
Zazdrość was zniszczy -pobożni i mocno wierzący na pokaz 
/chociaż nie wszyscy oczywiście/. Jest mądrym i doświadczonym człowiekiem, który to co mówi to jest realne jeśli jest to w jego zakresie czynności. Wyborcy 
zadecydują . Dubiel nie zna połowy tych zagadnień , którymi na bieżąco zajmuje się burmistrz . Poza tym co zrobił dla Bojanowa oprócz diety dla siebie / o tych drogach to chyba lekka przesada/ ;a jego zachowanie , wygląd/strach się bać- no ale takim go PAN BÓG stworzył/.
78. Dodane przez komentator, w dniu - 19-11-2014 14:04
Mam nadzieję, że nastąpią zmiany w tej gminie. Bo w tej chwili gmina Bojanowo jest na szarym końcu pod względem obsługi petenta. Tu nie liczy się co umiesz , potrafisz tu liczą się wyłącznie układy przekonałem się o tym nie raz.
79. Dodane przez gosc, w dniu - 19-11-2014 15:23
Brawo 77 Bojanowo potrzebuje ściągnąć kilka zakładów pracy aby młodzi nie musieli wyjeżdżać.Plan zagospodarowania ,strefa, zakłady pracy.Na kolejne boiska przyjdzie pora.
80. Dodane przez Michalina, w dniu - 19-11-2014 15:40
Proszę Państwa. 
Idealny kandydat byłby młody , z pomysłami i doświadczony tak jak z-ca burmistrza. 
Tylko, że jest ich dwóch. 
PROPONUJĘ DEBATE, INACZEJ NIE POPRĘ ŻADNEGO Z NICH. 
NIECH POWIEDZĄ O SWOICH PLANACH A PRZEDE WSZYSTKIM O LUDZIACH Z KTÓRYMI CHCĄ PRACOWAĆ.  
Tymczasem p. Dubiel schował sie w kącie i trudno głosować na kogoś kto mówi takimi ogólnikami. 
Jest młody, mam nadzieje, że pełen pomysłów i nie musi sie na wszystkim znać. 
Musi być sprawnym menadżerem ze świetnymi, kompetentnymi współpracownikami. 
Tymczasem wiemy o nim, że chce być burmistrzem bo czas na zmiany.To za mało. 
Co do p. Drozdowskiego - nigdy z nim nie rozmawiałam i nie ma powodu żeby go opluwać. 
Na tym polega demokracja i wolne wybory, że każdy może startować. 
Musi tylko przekonać mnie do siebie. 
Narazie nie zrobił tego ani jeden ani drugi.
81. Dodane przez Aso, w dniu - 19-11-2014 16:27
Ja osobiście też uważam , że Pad Drozdowski jest konkretnym z wielkim doświadczeniem człowiekiem. 
A co do P.Macieja to nigdy się w Bojanowie wielce nie pokazywał , i nagle burmistrz? -,-  
Tak jak ktoś wspomniał kulturą osobistą nie grzeszy, stał się miły dla głosów - żenujące. 
Szkoda, że wcześniej nie mówił wszystkim dookoła dzień dobry i się nie uśmiechał.. 
Nie mówiąc o tym ,że nie ma pan pojęcia co się dzieje u nas w gminie! 
GŁOSUJCIE NA PANA DROZDOWSKIEGO
82. Dodane przez podsumowanie, w dniu - 19-11-2014 17:24
Zgadzam się z kom.80... 
Oboje kandydaci bali się wystąpienia w czasie debaty. W tej chwili to jest walka plakatowa. Pan Dubiel był bardzo mało aktywnym radnym, słabo wyposażonym w kompetencje komunikacyjne, a Pan Drozdowski żył w cieniu Józefa-nieobecny. 
Kampania w tym roku jest niemrawa i słaba.
83. Dodane przez 123, w dniu - 19-11-2014 17:28
Niestety to prawda. Pan Dubiel wykorzystuje sytuację, bo nie ma Zutera i nie było sensownego kandydata. Facet unika wystąpień publicznych, stoi z boku, w krzakach. Ogólnie nie ma go w Bojanowie. Zastanawia mnie co zrobił ten młody człowiek przez 4lata bycia radnym. Ani razu nie widziałem go w gazecie. Już nieważne, czy jest gburem...z dwojga złego, wolę na ten moment DRozdowskiego.
84. Dodane przez ?, w dniu - 19-11-2014 17:32
A ile dobrego dla gminy zrobili członkowie zarządu powiatu rawickiego? 
CO ZROBIŁ DLA GMINY PAN DUBIEL?
85. Dodane przez gh i jk, w dniu - 19-11-2014 18:05
Pan Drozdowski chce zlikwidować szkołę w Trzeboszu
86. Dodane przez eeeeelllaaaa, w dniu - 19-11-2014 18:18
Pan Drozdowski jest bardzo kulturalny i miły.
87. Dodane przez do elki, w dniu - 19-11-2014 19:05
Niech elka zorganizuje debate w Bojanowie.Jest ona konieczna a dobrze może ją poprowadzić tylko ktoś z zewnątrz.
88. Dodane przez mam, w dniu - 19-11-2014 19:22
Podziwiam aktywność ludzi w Bojanowie, na wszystkim się znają gdy ktoś coś zrobi źle, gdy nie zrobi nic źle. Zły Zuter, zły Drozdowski, a kto dobry ten który krytykuje, Dubiel zły bo młody. ZATEM DO URN mieszkańcy Bojanowa, głosy rozstrzygną ,kto Dubiel czy DRozdowski, u mnie pierwszy 
 
 
zatem
89. Dodane przez do 82, w dniu - 19-11-2014 19:58
Z tego co wyczytałem w lokalnej prasie p. Drozdowski był jedynym kandydatem na burmistrza Bojanowa, który wyraził chęć uczestnictwa w debacie.
90. Dodane przez zgadzam się z 84, w dniu - 19-11-2014 20:00
do kom. 84 - chyba niewiele :-). Od przyszłej kadencji w powiecie już go nie ujrzymy
91. Dodane przez Stanowczo. Domagamy się debaty !!!!, w dniu - 19-11-2014 21:25
Kto nie wyrazi zgody na debatę jest tchórzem i nie nadaje sie na burmistrza mieszkancy domagają sie debaty !!!! O kandydacie który nie zechce brać udziału w debacie można stanowczo sądzić ze nie ma swojego programu,nic nie zrobi dla gminy bojanowo i zależy mu tylko na kasie ....
92. Dodane przez Olek, w dniu - 19-11-2014 21:37
My będziemy głosować na Drozdowskiego doświadczony
93. Dodane przez tobi, w dniu - 19-11-2014 22:43
Dubiel bardzo młody powiedzmy szczerze za młody na burmistrza zero doświadczenia.my potrzebujemy burmistrza do działania,a nie do przyuczenia PAN DROZDOWSKI NOWYM BURMISTRZEM BOJANOWA POPIERAM oddajmy na niego głos pan Zuter mu wytyczne dał
94. Dodane przez kolo, w dniu - 19-11-2014 22:50
większość Bojanowa za Drozdowskim ja też doświadczony Dubiel młody i do przyuczenia takich nam nie trzeba my chcemy działać DROZDOWSKI JA I CAŁA MOJA RODZINA ODDAJEMY GLOS
95. Dodane przez gość, w dniu - 19-11-2014 23:17
przestańcie mówić o debatach, 4 lata temu miałem przyjemność siedzieć na debacie -Zuter - Tuszyński wśród pań, które pracują w urzędzie miasta i gminy, zachowywały się skandalicznie, chyba dodastaLy dodatek za swoje zachowanie wtedy, przeszkadzały, głośno komentowały jak mówił Tuszyński, szkoda nerwów na to,
96. Dodane przez KRYSIA D, w dniu - 19-11-2014 23:29
ale Krysia się rozpisała na tym portalu. Żal pl.
97. Dodane przez aza, w dniu - 20-11-2014 08:25
a to prawda...panie z urzędu tak przeszkadzały tuszyńskiemu, buczały, wykrzykiwały..zachowywały się tragicznie, w ogóle urząd zablokował cały przód kina. To dlatego właśnie teraz nowi - a także dubiel- boją się dabaty, trochę to rozumiemm
98. Dodane przez wc, w dniu - 20-11-2014 08:41
głosujmy na WC- przynjmniej będzie w każdym domu, knajpie, chlewie. I tak mamy kibel:)
99. Dodane przez wlkp, w dniu - 20-11-2014 10:01
Czas na zmiany, czas na lepsze! Tylko Maciej Dubiel! MACIEJ DUBIEL BURMISTRZEM!
100. Dodane przez ha, w dniu - 20-11-2014 11:21
na co nam burmistrz na 4-lata, tylko jedna kadencja. I tak ma zagwarantowany stołek jak przegra. Wolę nowego, młodego z innym poglądem który z czasem się wprawi a Zuter też na poczatku wszystkiego nie wiedział. Wszędzie się mówi o młodych żeby dawać im szansę, że nie mają doświadczenia (a gdzie maja je zdobyć jak nie daje im się szansy???) brakuje miejsc pracy dla nich bo zajmuja je "stare pryki" do emerytury itd. Jestem jak najbardziej za Maciejem.
101. Dodane przez Stan, w dniu - 20-11-2014 13:55
Przecież Drozdowski chciał debaty, to pozostali kandydaci się na nią nie zgodzili. Czytałem w gazecie wiec chyba prawda.
102. Dodane przez Mieszkańcy, w dniu - 20-11-2014 17:30
Dla Drozdowskiego tak jest bardzo doświadczony.
103. Dodane przez dzikuska, w dniu - 20-11-2014 21:19
Zgadzam się z kom.100 trzeba dać młodym szanse .Burmistrzem Maciej Dubiel.
104. Dodane przez Mieszkaniec Bojanowa, w dniu - 20-11-2014 21:55
Dubiel wgl sie wysłowić nie umie i ktos taki ma zostać burmistrzem ....... My i rodzina głosujemy na doświadczonego a ludzie w bojanowie dostają paranoji chcą zmian a dlaczego bo to jedna wielka zazdrość że ktos pracuje w urzedzie tyle lat . A jak będą zmiany to napewno na gorsze co może wiedzieć 32 latek który ani nie ma drygu do bycia burmistrzem . I jak czytam komentarze trzeba dać młodemu szanse, czas na zmiany to mnie krew zalewa . Ale zresztą będą zmiany ale podwyższone podatki za wode bedziemy płacili tak jak w lesznie to wam sie odechce tego młodego ;)
105. Dodane przez boj, w dniu - 20-11-2014 23:38
jak elka czy zycie rawicza nie chcą lub nie mogą zrobis debaty ktora jest konieczna to od czego mamy dom kultury??????? niech oni to zorganizują bo DEBATA JEST KONIECZNA!!!!!!!!!
106. Dodane przez b-wo, w dniu - 21-11-2014 17:20
Dom Kultury podobno chciał zorganizować debatę ale pan Dubiel jest widocznie niepewny swojego programu i nie zgodził się na zorganizowanie spotkania. Jest jeszcze tydzień może zmieni zdanie...
107. Dodane przez gośc, w dniu - 21-11-2014 17:46
Z programem pana Macieja można zapoznać się na stronach Porozumienia Samorządowego Rawicz przy prezentacji jego osoby.Nie mówcie wię że nie ma programu po prostu nie potraficie go znaleźć.Plan jest spokojny ,oszczędny możliwy do zrealizowania .Wynika z niego ,że na szumne inwestycje przyjdzie pora po szczegółowym zaznajomieniu się z rzeczywistom sytuacją Bojanowa.
108. Dodane przez andreotti, w dniu - 21-11-2014 18:18
popieram debatę a właściwie wystarczą dwa pytania  
1. co Pan zamierza zrobić  
2. w jaki sposób pozyska Pan środki na zamierzone przedsięwzięcia.  
Pozdrawiam kandydatów
109. Dodane przez Walenty, w dniu - 21-11-2014 19:31
Niech zwycięży doświadczenie.
110. Dodane przez nie - dubiel, w dniu - 21-11-2014 20:48
Program Pana Dubiela to jakaś lipa! Czytałem na stronie porozumienia samorządowego. Zwykłe ogólniki....po za tym , jak on nie chce brać udziału w debacie, to jakaś farsa. Nienormalne, ludzie z Bojanowa - opamietajcie się i nie głosujcie na kolesia nieznanego!!!
111. Dodane przez Tyle wiemy o kandydacie? bo debaty się boi!!, w dniu - 21-11-2014 21:40
Program wyborczy, który pragnę przedstawić jest realny, uwzględnia oczekiwania i sugestie mieszkańców gminy Bojanowo. 
Najważniejsze jego obszary to: gospodarka, infrastruktura, edukacja, bezpieczeństwo i zarządzanie gminą. 
 
1. Gospodarka: 
- wspieranie przedsiębiorczości lokalnej, 
- tworzenie korzystnych warunków dla inwestorów, poprzez system ekonomicznych udogodnień, 
- rozsądne zarządzanie finansami gminy, 
- wprowadzenie budżetu obywatelskiego. 
 
2. Infrastruktura: 
- wymiana nawierzchni chodnikowej na rynku, 
- budowa oświetlenia solarnego ulicznego wzdłuż ścieżki rowerowej do miejscowości Tarchalin, 
- sukcesywna wymiana oświetlenia miejskiego na ledowe, 
- modernizacja sieci wodno - kanalizacyjnej, 
- budowa bezpiecznych placów zabaw, 
- sukcesywne remontowanie i budowa nowych dróg, chodników, 
- utwardzanie ulic o nawierzchni gruntowej. 
 
3. Edukacja: 
- utrzymanie istniejących placówek oświatowych, 
- doposażenie bazy technicznej szkół, placówek kultury i sportu, w niezbędne przedmioty dydaktyczne, 
- propagowanie sportu wśród dzieci i młodzieży. 
 
4. Bezpieczeństwo: 
- zainstalowanie monitoringu w wybranych miejscach miasta, 
- doświetlenie niebezpiecznych miejsc, przejść dla pieszych, skrzyżowań i parków, 
- współpraca z policją, strażą pożarną. 
 
5. Zarządzanie gminą: 
- zwiększenie skuteczność Urzędu w pozyskiwaniu środków zewnętrznych do realizacji zadań infrastrukturalnych i społecznych w mieście oraz w sołectwach, 
- współpraca z sąsiadującymi gminami w poszukiwaniu środków pomocow 
TO JEST PROGRAM KANDYDATA Z NIKĄD. BIEDACZEK BOI SIĘ DEBATY. RYSZARD DUPY NIE URYWA, ALE PRZYNAJMNIEJ MA POJĘCIE ....
112. Dodane przez Ewa:), w dniu - 21-11-2014 21:41
Kochani, popieram Ryszarda Drozdowskiego. 
Oddajcie teraz w drugiej turze głos tylko na Ryszarda. 
Popieram Ewa,
113. Dodane przez mam, w dniu - 22-11-2014 08:50
p.Dubiel, gospodarka na tak, infrastruktura na tak, edukacja na tak, bezpieczeństwo na tak, zarządzanie gminą na tak, ale z całą wybraną NOWĄ RADĄ, zatem to jest program minimum na 2 kadencje jestem za MACIEJEM. 
P. z-ca Drozdowski byle do wiosny, a potem jakoś to będzie, może manna spadnie z nieba (4-latka miną) 
Mój kandydat DUBIEL, a prop co na to pani K...
114. Dodane przez Kasia, w dniu - 22-11-2014 10:50
Prawdziwe zdanie pani Ewy możecie odczytać na jej profilu facebook. Popiera zmiany i nowość a to gwarantuje tylko kandydatura p. Macieja :)
115. Dodane przez Ula ,Jula i inni, w dniu - 22-11-2014 10:51
My głosować będziemy na pana Drozdowskiego za doświadczeniem i wiedzą samorządową
116. Dodane przez Kasia, w dniu - 22-11-2014 11:04
Prawdziwe zdanie Pani Ewy można przeczytać na jej profilu facebook.
117. Dodane przez lilina, w dniu - 22-11-2014 12:19
Dubiel jak zostanie burmistrzem wywali: kierownika OPS, zastępcą Drozdowskiego, usunię kierownika zamieszanego w aferę, zlikwiduje komunalkę, i nie będzie tego robił sam, tylko za pośrednictwem sciągnietej osóbki z Leszna, tak ponoć się chwalił na spotkaniu ze swoimi wielbicielami. Wzoruje się na dyrektorce dps pakówka, co to zrobiła czystki w pakówce za pośrednictwem swojego zastępcy. Dubiel ponoć wyliczał, że trzeba się pozbyć 30 osób i wprowadzić ludzi z zewnątrz,np. z Leszna. Brawo! klika zamieni klikę:)wole już w takim razie w urzędzie ludzi z Bojanowa, niech zostanie Rychu...
118. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 22-11-2014 12:50
do kom lilina to bardzo nie dobrze jak zacznie od zwalniania ludzi.
119. Dodane przez DO 117, w dniu - 22-11-2014 13:51
MAM PYTANIE KTO JEST ZASTĘPCĄ DYREKTORA W DPS PAKÓWKA
120. Dodane przez Zieleno Ludziki bawią się dalej, w dniu - 22-11-2014 14:30
lilina ale brednie wypisujesz
121. Dodane przez gosc, w dniu - 22-11-2014 14:50
pan drozdowski przyjechal na 90urodzinz do mojej babci zamiast pytac o zdrowie itp.to prowadzil sobie kampanie wyborczom.
122. Dodane przez mam, w dniu - 22-11-2014 17:51
Fajna informacja 117, po co budować nowy zakład można wszystkich zwolnić, urząd 30,komunalka 10, zwik 20, szkoły 3x 20 itd. mamy już 100 duży zakład pracy, do tego dyrektor 2 zastępców i rada nadzorcza będzie ze 20 .Okaże się,że wszyscy będą pracowali za 1 500 zł, ale oszczędności.Po co strefa, zmiany planów itd. TO WSZYSTKO NIE PASUJE DO PANA BUBIELA.On nie potrzebuje głosów Szczepaniakowej i weterynarza.Tak wygra
123. Dodane przez iii, w dniu - 22-11-2014 18:20
No to ludzie z urzędu niech się pilnują. Pan Dubiel wyczyści korytarze...super...skończą się ciepłe posadki...
124. Dodane przez ruda, w dniu - 22-11-2014 19:01
a kim jest ten Pan Dubiel? człowiek z nikąd....
125. Dodane przez Grazyna Głosujcie na pana Drozdowskiego.On ma doświadczenie i trzeba mu dać kredyt zaufania., w dniu - 22-11-2014 19:14
Głosujcie na pana Drozdowskiego on wychodzi z cienia Zutera i trzeba mu dać kredyt zaufania.Jeśli chodzi o Dubiela jest młody i nie ma przebicia i niczym się nie wykazał.Był cztery lata radnym powiatowym i nic nie zrobił dla miasta Bojanowa oprócz tego że brał dla siebie pieniądze.Jest młody,ale brakuje mu doświadczenia.Jeszcze przed nim dużo nauki.Panie Drozdowski wygra pan i będzie burmistrzem.Gratululę.
126. Dodane przez benek, w dniu - 22-11-2014 20:26
to prawda, zuter ograniczał drozdowskiego...ale ja zawsze jak miałem coś załatwić, to wolalem do drozda iść, bo to konkretny facet, powie Ci albo tak, albo nie...a zuter pływał...a ten dubiel?...jako powiatowy nic nie zrobił, nawet nie słyszałem o nim...
127. Dodane przez lolita, w dniu - 22-11-2014 20:56
a ja dziś widziałam śliczny plakat o wyborach w Bojanowie:)ciekawe, kto widział go jeszcze:)no to kampania się rozkręca...ciekawe co na to Pan Dubiel?hihi
128. Dodane przez DESKKK, w dniu - 23-11-2014 00:00
Dubiel taki program ułożył ze nawet dziecko z 4 klasy by taki ułożyło . Rysiu tylko w tobie siła ;)
129. Dodane przez mala, w dniu - 23-11-2014 09:56
Głosować na Drozdowskiego z litosci tylko dlatego ze brakuje mu lat do emerytury i dawać mu kredyt zaufania? Bez sensu. On będzie pływał, a nasza gmina będzie w tyle
130. Dodane przez Bankowiec, w dniu - 23-11-2014 13:37
Kredyt to można dostać w BANKU. A BOJANOWO nie potrzebuje takiego zadłużenia w osobie Pana Drozdowskiego na 4 lata z tak wysokim oprocentowanie (24 lata na stołku).
131. Dodane przez REDO, w dniu - 23-11-2014 15:30
Ludzie, jeśli jesteście zadowoleni z tego jak funkcjonuje nasza gmina to głosujcie na p.Drozdowskiego, ale jeśli macie już dosyć zaniedbanego rodem z PRL rynku, jeśli macie dosyć układów rodzinnych w urzędzie miasta, szkołach, przedszkolach i innych spółkach podległych urzędowi miasta, jeśli macie dosyć zaniedbanych posesji, opuszczonych domów, jeśli macie dosyć słuchania że w Pakosławiu są niższe podatki,nie ma bezrobocia, ale u nas musi być odwrotnie bo z czego gmina wyżyje, że rydzyna pomimo podobnego położenia ( trasa kolejowa i drogowa) z podatków od firm może utrzymać siebie i jeszcze jedną taką gminę, ale u nas się nie da .... itd. itd można wyliczać. Ludzie odważcie się w końcu na zmiany w naszej gminie. Kto się tak zachwyca osobą p. Drozdowskiego to polecam protokoły z posiedzeń rady miasta Bojanowa dostępne na stronie int. Bojanowa w zakładce BIP. Lektura tych dokumentów wiele mówi o osobie i predyspozycjach pana Rysia do bycia Burmistrzem. STOP NIEKOMPETENCJI I LENISTWU !
132. Dodane przez mam, w dniu - 23-11-2014 18:34
Szansą dla Bojanowa jest DUBIEL, zatem nie opisując nikogo, a tym bardziej wszystkich , którzy współpracowali z P.Zuterem, proponuję na Burmistrza P.Dubiela
133. Dodane przez dlaczego mam ufać dubielowi?, w dniu - 24-11-2014 08:46
Tylko jaką gwarancję mamy, że Dubiel to taki specjalista....nic nie zrobił do tej pory dla Bojanowa??? 
Co takiego ważnego zrobił, że mam mu zaufać?
134. Dodane przez ~`~~~~wybory, w dniu - 24-11-2014 10:31
Na spotkaniach z wyborcami pan dubiel niegdy nie wspominał o likwidacji szkoly w gosciejewicach, czy szkoły w trzeboszu, a pan drozdowski owszem, i sp w gosciejewicach i trzeboszu, a nawet zaklad gospodarki likwiduje
reklama
135. Dodane przez lolo, w dniu - 24-11-2014 13:46
TAK, TAK, TAK dla Drozdowskiego. Nie dajcie się ludzie omamić P. Dubielowi. Nic nie zrobił dla Bojanowa będąc w powiecie to i nic nie zrobi jako burmistrz. Pewne jest tylko to, że pościąga "spadochroniarzy" z powiatu, którym się nie udało nigdzie dostać.
136. Dodane przez Anaconda, w dniu - 24-11-2014 16:22
Dochodzę powoli do wniosku, że trzeba poprzeć p. Dubiela. 
Zastanawiałem się czy iść na II turę bo w pierwszej głosowałem na p. Szczepaniak. 
Szkoda,że zabrakło jej tylko kilkunastu głosów żeby pokonać Drozdowskiego. 
Może nowy burmistrz załatwi sprawę skorumpowanego urzędnika, który podejrzany jest o branie łapówek? 
A może ktoś orientuje sie jak sprawy się mają z p.D?
137. Dodane przez none, w dniu - 25-11-2014 16:38
Podobno w toku.
138. Dodane przez Dubiel-nie, w dniu - 25-11-2014 19:32
Pan Dubiel jest za skasowaniem szkoły w Gościejewicach. Chce budować nowe przedszkole. Gdzie przecież wiadomo, że od września będzie kolejne nowe w budynku internatu, który Pan Dubiel z Zarządem sprzedał. Mieszkańcy Sowin, Gościejewic, Wydartowa nie głosujcie za nim tylko lepiej mniejsze zło- Drozdowski.
139. Dodane przez jolanta, w dniu - 26-11-2014 12:24
co za brednie.... 
skąd ty masz takie nieprawdziwe wiadomości? 
nigdy o likwidacji szkół mowy nie było, a przedszkole to już za Burmistrza Józefa Zutera powstaje, procedura w toku, zwolennicy p.Drozdowskiego manipulują ludźmi-wyborcy zastanówcie się nad właściwym wyborem: Maciej Dubiel, osoba bez układów
140. Dodane przez 123, w dniu - 26-11-2014 18:12
Jeśli ktoś ma polot w pisaniu, to niech wada książkę, może zarobić, natomiast te brednie przed II turą, szczególnie z jednej strony są niedorzeczne, w wprowadzają zamęt, ale tylko w wąskiej grupie ludzi, która te brednie czyta(używając komputera).Do tych bredni na pewno nie dołączy P.Dubiel,mój kandydat na Burmistrza, osoba inteligentna i chcąca coś zmienić na rzecz społeczności mieszkańców Bojanowa oraz okolicznych wsi.
141. Dodane przez zdolności Pana Dubiela, w dniu - 27-11-2014 12:19
Dubiel boi się debaty! Problem z wystąpieniami publicznymi. Na sesji Rady Powiatu słyszałem go 3 razy przez 4 lata. Farsa Bojanowo wierzy plakatom, ulotkom i uśmieszkom Kandydata. Porażka, jak Tymiński w latach dziewięćdziesiątych. Nie twierdzę, że Drozdowski to super kandydat, bo jest bardzo przeciętny, tak samo jak Zuter...ale Ten Dubiel, wykorzystuje, że proste społeczeństwo nie zastanawia się, tylko bazuje na czynniku emocjonalnym, który popycha je do zmiany.
142. Dodane przez manipulacja, w dniu - 27-11-2014 12:33
Równie dobrze na tym etapie, młody, uśmiechnięty jakikolwiek w miarę wyedukowany koleś z bloku, ze wsi, mógłby zabawić się w chodzenie po gminie, pokrzykiwanie, że zmiany są potrzebne i tyle. Żałosna kampania. Żałosna manipulacja prostym ludem z gminy.
143. Dodane przez 123, w dniu - 27-11-2014 18:34
Uważam, że Dubiel to facet, któremu będzie zależało na rozwoju gminy Bojanowo, a nie mrzonki p.Drozdowskiego, który obstawi się wielkimi przegranymi, chyba ,że dostanie Fuchę od swojego ukochanego. Stawiam na Dubiela.
reklama
144. Dodane przez 345, w dniu - 28-11-2014 10:38
osiąglęliście już wszystko  
 
 
 
 
dajcie już spokój
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj