Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Leszno uczci Smoleńsk?

Marek Goryniak

Leszno uczci Smoleńsk?

01.02.2016. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Jarek Adamek)
Przedstawiciele wszytskich sił politycznych Leszna zgadzają się co do tej idei - mówił w Rozmowach Elki radny Marek Goryniak (PiS), mówiąc o upamiętnieniu katastrofy smoleńskiej w Lesznie. Jednak, jak zastrzegł, nie ustalono jeszcze żadnych szczegółów przedsięwzięcia - nie wiadomo więc, czy będzie to pomnik, tablica czy obelisk, jak zostanie sfinansowane a nawet kiedy mogłoby dojść do postawienia miejsca pamięci.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Marek Goryniak wszedł w skład komitetu, który zajmnie się upamiętnieniem katastrofy smoleńskiej.

-Są w nim przedstawiciele wszystkich sił politycznych w Lesznie - podkreśla radny - nikt nie zgłosił jakichkolwiek obiekcji co do sensowności tego pomysłu.

Marek Goryniak przekonuje, że katastrofa 10 kwietnia 2010 roku była jednym z najtragiczniejszych wydarzeń w polskiej historii. -Zginął tam cały przekrój naszego społeczeństwa: prezydent, przedstawiciele sił zbrojnych i wszystkich partii - mówił - należy tę tragedię upamiętnić.

Gość Rozmów Elki zastrzega, że na razie nie ustalono żadnych szczegółów przedsięwzięcia. Nie wiadomo przede wszystkim gdzie i w jakiej formie miałoby być przeprowadzone. -Mówi się o pomniku, jednak moim zdaniem można ustawić kamienny obelisk - mówił - wcale nie przesądzamy też, że byłby on sfinansowany z budżetu, można przecież przeprowadzić zbiórkę publiczną.

Nie jest też znany termin postawienia pomnika czy obelisku. -Mówiło się o połowie roku i wizycie prezydenta Andrzeja Dudy, jednak według mojej wiedzy na razie nie ma potwierdzenia takiej wizyty - zapewnił Marek Goryniak.


 
Komentarze (138)
1. Dodane przez uwaga, w dniu - 01-02-2016 10:02
Oczekujemy od pana Goryniaka informacji na temat prac Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Lesznie, którą Pan Goryniak kieruje, bo to nas - mieszkanki i mieszkańców Leszna - interesuje.
2. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 01-02-2016 10:45
p.........o do reszty w glowie
3. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna Alternatywa NoACTA, w dniu - 01-02-2016 11:21
Jako kolega Lecha Kaczyńskiego z 1990/1 proponuje tablcę z wszystkimi 96 nazwiskami przy kościele św.Kazimierza!
4. Dodane przez MARCO, w dniu - 01-02-2016 11:38
A CO MA LESZNO WSPOLNEGO Z KATASTROFĄ SMOLEŃSKĄ ???? CZY KTOS POCHODZIŁ Z LESZNA ? NIE! WIEC PO COO ? BEZSENSOWNY POMYSŁ I NIEPOTRZEBNE TRACENIE PIENIEDZY
5. Dodane przez colo1, w dniu - 01-02-2016 11:44
Zróbcie za te pieniądze jakiś chodnik, albo plac zabaw.
6. Dodane przez gość, w dniu - 01-02-2016 11:51
pn Goryniak niech postawi sobie obelisk na własnej działce. Mam dość smoleńska!!!!!
7. Dodane przez Olek, w dniu - 01-02-2016 11:52
Jak nikt nie ma obiekcji? A mieszkańcy to co ? Była przecież sonda na elce proszę sprawdzić
8. Dodane przez pw, w dniu - 01-02-2016 11:53
Proponuję postawić obelisk w sali gdzie obraduje Rada Miasta, aby radni mogli się cieszyć z "dobrze wydanych pieniędzy mieszkańców".
9. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 01-02-2016 12:01
Powinno zostać przeprowadzone referendum.
10. Dodane przez ja, w dniu - 01-02-2016 12:03
Ręce precz od budynku kościoła św. Kazimierza. 
Już tam jest cyrk kościelno-pomnikowy na czele z tymi namolnymi niby-dzwonami. 
Na zewnętrznej ścianie kaplicy cmentarnej jest pełno miejsca na wasze tablice.
reklama
11. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 01-02-2016 12:05
a moze by tak zapytac mieszkancow czy chca tego? 
dlaczego kilku ludzi ktorym nie chce sie uczciwie pracowac decyduje o czyms na co maja isc podatki uczciwie pracuajcych? 
Czyzbyscie zrezygnowali ze swoich przywileji , diet i cukru w urzedzie zeby ten pomnik postawic? 
 
Jest tyle innych potrzebnych inwestycji w miescie.  
 
Niech Dzieciczak zafunduje plyte ze swoich diet poselskich i sobie powiescie w urzedzie albo najlepiej u was w domu.
12. Dodane przez zolo, w dniu - 01-02-2016 12:05
I tak wycieczka za panstwowe pieniadze na inauguracje kampanii prezydenckiej urosła do miana tragedii narodowej. A głowny śledczy niejaki Antonii M. do dzis nie wyjaśnił dlaczego uciekł pociagiem do Warszawy.A mógł dopilnowac i zarządzic ... 
Oj radni radni... strach was obleciał ze jeszcze leszno nie podjeło takiej inicjatywy?
13. Dodane przez leszczynianin, w dniu - 01-02-2016 12:07
Fajnie, że ktoś pyta NAS MIESZKAŃCÓW o zdanie w tej sprawie...
14. Dodane przez jestem przeciw, w dniu - 01-02-2016 12:07
Proponuję co roku dokładać tablice ku czci ludzi ginących na polskich drogach. Jest to ta sama ranga..Wypadkom tez ulega "przekrój naszego społeczeństwa"....
15. Dodane przez do Solidarności, w dniu - 01-02-2016 12:10
96 nazwisk? Jak to pomieścić? To ma być jak najtaniej z jak największym rozgłosem.
16. Dodane przez do 3, w dniu - 01-02-2016 12:20
Już ci pisałem powieś sobie na klatce schodowej.
17. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 01-02-2016 12:28
Uważam, że wypadek w Smoleńsku nie ma żadnego, ale to żadnego związku z Lesznem i jego mieszkańcami, a zatem upamiętnianie tego wydarzenia jest niecelowe.
18. Dodane przez do 3, w dniu - 01-02-2016 12:33
większość społeczeństwa miasta jest przeciwna temu przedsięwzięciu, więc jeśli L. Kaczyński to pana kolega niechaj zatem postawi pan pomnik za własne pieniądze i we własnym ogródku i tam oddaje mu cześć : dziesiętnice, miesięcznice itd. Moim kolegą nie był, nie był nawet prezydentem części narodu.
19. Dodane przez Strasznie zawiedziony, w dniu - 01-02-2016 12:43
Wszystkie siły polityczne zgadzają się na pomnik smoleński w Lesznie? Wszystkie partie? A jeszcze kilka miesięcy temu, podczas wyborów obiecywał Pan, że będzie słuchał Polaków. Czyżby teraz już tylko głos liderów partyjnych Pana interesował? Jakże szybko niektórzy zapomnieli, że Polacy to nie tylko liderzy partyjni. I jak tu wierzyć politykom?
20. Dodane przez Mateusz, w dniu - 01-02-2016 12:45
Jak ktoś chcę ok proszę bardzo ... Ale nie za pieniądze podatników ...Bo już za dużo się nakradli ci po których Polska płakała !
21. Dodane przez tablica, w dniu - 01-02-2016 12:45
zbiórka publiczna, świetny pomysł!!!
22. Dodane przez np, w dniu - 01-02-2016 12:47
A może ten obelisk albo tablica powinna zneleźć swoje miejsce na lotnisku w Strzyżewicach? Mieszkańcom ku pamięci, pilotom ku przestrodze.
23. Dodane przez Ja, w dniu - 01-02-2016 12:50
Stanowcze NIE !!! w ratuszu sobie niech Borowiak na scianie powiesi.
24. Dodane przez mamdosc, w dniu - 01-02-2016 12:57
ja pitole - po co?
25. Dodane przez księżyc, w dniu - 01-02-2016 13:30
Podjudzanie podsycanie wbijanie ciemnoty w 21 wieku społeczeństwu o smoleńsku .Wystarczy ze będzie w stolicy niedługo to będa ulice w kazdej miejscowosci jak z papieżem do obrzydzenia na przymus upamietnianie umierają i gina w wypadkach codzień taki los człowieka.Ta partia Pis to pasozyt nieudacznik cyrkowiec naród oceni to jeszce trochę głupoty niech wbija ludziom w głowy z rydzykiem i wielkie hasła co my zrobimy na siłe i po swojemu
26. Dodane przez kosa, w dniu - 01-02-2016 13:37
Teraz widzicie ludziska na kogo zesmy glosowali i kogo zesmy wybrali,byle dostac sie do koryta .
27. Dodane przez Bezpartyjny, w dniu - 01-02-2016 13:40
Jak przedstawiciele wszystkich partii zginęli, to trzeba to upamiętnić w każdym mieście kraju. Bo partia musi być najważniejsza dla ludzi i nikomu nie wolno o tym zapomnieć. Ale jeśli codziennie giną ludzie, np. przy drogach, to nie trzeba ich upamiętniać, bo to zwykli ludzie, szaraczkowie, a nie członkowie jakiejś partii. 
Wam się chyba już zupełnie pokręciło w głowach. Kto jest dla kogo? Ludzi mają służyć partiom, czy partie mają służyć ludziom?
28. Dodane przez sth, w dniu - 01-02-2016 13:51
JA PIER....!!!
29. Dodane przez Wyborca, w dniu - 01-02-2016 14:11
Coraz bardziej przekonuję się, że wszystkie wybory powinny odbywać się na okres 2 lat, a może nawet 1 roku a nie na 4 czy 5. Wtedy szybciej można by rozliczać polityków z ich obietnic i planów.
30. Dodane przez fela, w dniu - 01-02-2016 14:12
tak panie Goryniak tablica koniecznie z pomnikiem ,niekoniecznie nie rozumiem tych pustych stwierdzeń ludzi czy kuźwa Polska kończy się na Lesznie cymbale jeden z drugim zero patriotyzmu czego was w tych nowoczesnych szkołach uczono ,zginął Prezydent Polski wraz z małzonką ,i cała elita rządowa wstyd za tych co piszą i są przeciwni ale na Boga prosze aby nasz prezydent nie brał w tym udziału chorągiewek na wietrze jest wystarczająco prosze kwiatki rabatki itp oraz następny układ pielęgnować
31. Dodane przez gość, w dniu - 01-02-2016 14:15
czy może ktos mi cos wiecej napisze o tym panu Goryniaku?? Co to za koleś, skąd on jest? z Marsa ?????
32. Dodane przez a tymczasem ..., w dniu - 01-02-2016 14:59
... Armia Czerwona Leszno wyzwoliła
33. Dodane przez Paweł, w dniu - 01-02-2016 14:59
W Warszawie jest lub napewno będzie to po co w Lesznie??? BEZ SENS!! lepiej sie wezcie za cos pozytecznego dla mieszkanców zamiast trwonic czas i pieniadze na głupoty!!!!! Moze Rydzykowi tez postawcie pomnik?
34. Dodane przez Zeus, w dniu - 01-02-2016 15:00
do kom 30 pomnik jest Warszawie i to wystarczy jak ktoś chce to może złożyć kwiaty, zapalić znicz. Nie musi być w każdym mieście lub wiosce.
35. Dodane przez poznanska Pyra, w dniu - 01-02-2016 15:08
duzo tu waszych negatywnie do zamachu smolenskiego nastawionych wpisow!. Jak jest was tak duzo to mozna by zrobic manifestacje tak jak ten wasz kod. Kierownika z kitka co zalega z alimentami napewno tez wystawic na czolo mozecie. Nu dawaj do roboty !
reklama
36. Dodane przez sb, w dniu - 01-02-2016 15:14
Pan Goryniak to radny, który nie odpowiedział na mój e-mail z 29.10.2015r. z w sprawie nieprzyjaznych przystanków autobusowych w mieście (elka.pl 20.10.2015r.
37. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 01-02-2016 15:15
Pomnik postawić u p.Goryniaka na podwórzu i za jego pieniądze niech was Rydzyk broni od naszych pieniędzy
38. Dodane przez do kom. 30, w dniu - 01-02-2016 15:15
Co tu ma patriotyzm do tego, że zginął prezydent!! Pytam się, czy on zginał w walce czy tragicznie jak tysiące ginie na drogach! Żył w Pałacu prezydenckim, czego żaden z nas nie doświadczy, ubezpieczony za nasze pieniądze, pochowany na Wawelu, czy to jeszcze mało? ogarnij się i skończ z tym śmiesznym patriotyzmem. Nie on jeden zginął jako prezydent! W innych krajach nikt tak na łeb nie dostaje jak w Polsce na punkcie pomników! U nas jest walka o to, każdy chce postawić na swoim! Tyle w temacie. Ojciec Rydzyk też nie prosił o kasę na uczelnię a mu się wciskają w d..ę. Polityka za kasę, dla kasy i stołków, a hołota durna potrzebna tylko przed wyborami.
39. Dodane przez Leszno4ever, w dniu - 01-02-2016 15:19
Fela, weź słownik. Elita? Jaka elita. Garść prawicowych polityków. Nic nie wartych dla Polski.
40. Dodane przez STARY KOMUCH, w dniu - 01-02-2016 15:36
Był błąd z nazwaniem ronda "Inki"(ludzie nazywają to rondo kawa inka) to teraz p. Goryniak szaleje ze Smoleńskiem. Komu i na co to jest potrzebne. Panie Goryniak i tak nie dostanie sie pan do rządu. Tam karty zostały już rozdane
41. Dodane przez do 30, w dniu - 01-02-2016 15:38
Fela ty się z Antonim "rozumem" zamieniłaś?
42. Dodane przez do 31, w dniu - 01-02-2016 15:44
Jak to nie znasz. Niemożliwe. On już był w prawie każdym ugrupowaniu.
43. Dodane przez RYBAK, w dniu - 01-02-2016 15:49
Dlaczego w tak ważnej sprawie ma decydować dwudziestu kilku aparatczyków. Może w tej sprawie niech się wypowiedzą mieszkańcy w referendum czy chcemy taki pomnik czy nie.
44. Dodane przez rodowity, w dniu - 01-02-2016 15:59
Taki był normalny jak naprawiał telewizory. Po pobycie w Stanach i przejściu do sekty Korwina Mu się pomieszało. Po przejściu do PiS-u stał się ziejącym radykalnym prawicowcem. Tak chorągiewki łopoczą jak wiatr wieje! My starzy rodowici Temu Panu dziękujemy.
45. Dodane przez do kom 39, w dniu - 01-02-2016 16:01
garść to jest czerwonych oszustów i pełowców w to mi graj prawda? kto się boi PiS-u taki jak ty bo napewno nie masz czystych rąk rozliczyć,a lewaków na Sybir
46. Dodane przez wowo, w dniu - 01-02-2016 16:26
Za daleko.Pan Lech Kaczyński jest honorowym obywatelem 
Leszna.Mało tego Panie Goryniak?
47. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 01-02-2016 16:44
A może postawić pomnik wszystkim leszczyniakom którzy zginęli w wypadkach! Skoro chcecie stawiać pomniki. Co ma wspólnego Smoleńsk z Lesznem?
48. Dodane przez modry, w dniu - 01-02-2016 16:50
Uwazasz,ze pisiorki to prawdziwi Polacy .Wszyscy inni to zlodzieje?Ktos zgwalcil Twoja mozgownice.Zreszte po budowie zdania i sensie wypowiedzi widac,ze edukacje skonczyles na szkole podstawowej z mizernym skutkiem,a Twoj wyraz inteligencji oscyluje na poziomie malpiatki z poznzanskiego ZOO.
49. Dodane przez mich, w dniu - 01-02-2016 16:57
Tragedia z tymi chorymi pomysłami
50. Dodane przez xxxxxx, w dniu - 01-02-2016 16:59
Wczoraj minęła 71 rocznica wyzwolenia Leszna władza zapomniała czy chciała zapomnieć
51. Dodane przez do kom. 30 i 35, w dniu - 01-02-2016 17:06
Powtórzę to, co już napisałem w styczniu: 
Mówienie o muzykach, to nie komponowanie muzyki.  
Mówienie o sportowcach, to nie uprawianie sportu.  
Mówienie o patriotach, to nie patriotyzm.  
Liczy się działanie, a nie gadanie. 
 
Niewiele osób jest negatywnie nastawionych do katastrofy smoleńskiej. Raczej do ciągłego szumu wokół tej sprawy. Większość osób sprzeciwia się jednak politycznej dominacji małej grupy polityków, którzy przed wyborami deklarują, że będą słuchali ludzi, a po wyborach dziwnie "głuchną". 
Stawianie w każdej miejscowości pomnika to nie patriotyzm. Działanie na rzecz lokalnej społeczności, troska o los innych, o szczęście, zdrowie i dobrobyt, zwłaszcza bezinteresowna, to jest patriotyzm jakiego nam najbardziej brakuje ze strony polityków. Większymi patriotami są dla mnie mało znani ludzie, którzy poświęcają się innym osobom, niż politycy, którzy troszczą się o pomniki i o czyjeś poparcie w kolejnych wyborach.
52. Dodane przez leń, w dniu - 01-02-2016 17:28
a dlaczego nie oponujecie kiedy nasz prezydent Leszna oszukał nas w sprawie likwidacji straży miejskiej? odmyślił sie jak tylko zajął fotel prezydenta punkt myślenia od punktu siedzenia mieli sprawdzać piece w prywatnych posesjach i czym to ludzie palą a tu nic jak kopcą kominy tak kopcą, łapać handlujących dopalaczami i dalej nic siedzą w piwnicy ale ciasno się tam porobiło więc prezydent chce stworzyć dla nich salony jak się patrzy i w monitoring wyposarzyć czy wy nie widzicie co się tu dzieje na miejscu ?
53. Dodane przez internet ma obiekcje, w dniu - 01-02-2016 17:37
Jak nikt nie zgłosił obiekcji?  
Pytał ktoś mieszkańców? 
My, internauci, zgłaszamy nasze obiekcje co do sensowności tego pomysłu. 
Miasto nie jest polityków, lecz wszystkich mieszkanek i mieszkańców. Mamy prawo do współdecydowania o sprawach miasta. Tych praw nie można nas pozbawić.  
Są w Lesznie ważniejsze sprawy niż wasza polityka. Tym się nie najemy.
54. Dodane przez Normalny, w dniu - 01-02-2016 17:43
PiS myśli tylko O Smoleńsku a może pomyśli też o ludziach którzy zginęli bo kochali gołębie im też się coś należy
55. Dodane przez do 16, w dniu - 01-02-2016 18:05
sam sie powieś ty lewaku!
56. Dodane przez do 17, w dniu - 01-02-2016 18:08
Wypadek rzadowego TU-154 nad Smolenskiem to historia calej Polski...!!!
57. Dodane przez marek, w dniu - 01-02-2016 18:10
jako mieszkaniec leszna nie chce tu takiego pomnika. uczcijmy leszczynian a nie jakis politykow ktorzy sklocaja narod... teraz to samo robia radni.
58. Dodane przez do 18 Cito!, w dniu - 01-02-2016 18:18
"Ogródek" 820 ha ukradla mi komuna,ktorej jestes napewno beneficjentem. 
W ltach 1990-92 bylem przelozonym Jacka Jezierskiego,ktory kierowal biiurem ekologii KK"S"Pozniej prezes NIK L.Kaczynski zrobil Jezierskiego swoim zastepca,a po jego wyborze na prezydenta Warszawy Jezierski zostal Prezesem NIK.Tak samo w latach 1990-92 scisle wspolpracowalem z Anią Fotygą szefową dzialu zagranicznego KK"S",ktorą pozniej prezydent Kaczynski awansowal na ministra spraw zagranicznych,a obecnie jest europoslanka z Gdanska. 
Taki jest np.wklad Leszna d.s kontaktow z Lechem Kaczynskim...
59. Dodane przez do 31, w dniu - 01-02-2016 18:27
Marek Goryniak jest np.Rowiesnikiem bl.J.Popieluszki Rodzice byli aktywnymi dzialaczami AK....
reklama
60. Dodane przez M, w dniu - 01-02-2016 18:31
stanowcze nie! Jest więcej potrzeb w mieście niż pomniki, czy tablice...Jedź Pan na cmentarz i Wawel, tam się pomódl za Ich dusze!
61. Dodane przez do 50, w dniu - 01-02-2016 18:34
To straszne,ze w Lesznie sa obroncy ulicy 17 Stycznia znanej bardziej z Armia Czerwona z 1945r z Warszawy,a przed tym ta ulica nazywala sie imienien najwiekszego zbrodniarza wszechczasow Jozefa Stalina tak umilowanego w Lesznie do dzisiaj przez targowiczan bis...
62. Dodane przez mieszkaniecy Leszna, w dniu - 01-02-2016 19:12
stanowcze NIE szkoda kasy podatników .... na Wawelu albo w ,,Toruniu" możecie się modlić
63. Dodane przez Anonymus, w dniu - 01-02-2016 19:13
Nam pomniczek, a 20 milionów ojcu. Dajcie ludziom do myslenia... Pamiętam bajke, jak jeden chciał ukrasc księzyc. Jestescie blisko.
64. Dodane przez do 58, w dniu - 01-02-2016 19:20
Przy takich kontaktach jakie miałeś trudno jest być teraz normalnym.
65. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna Alternatywa NoACTA, w dniu - 01-02-2016 19:27
Juz w 1991r profesor J.Staniszkis twierdzila na KK"S",ze w 1984r roku Orwella ustalono "guba kreskę" dla nomenklatury PRL z tow.gen.W.Jaruzelskim na czele.Dlatego do dzisiaj np.obowiazuje prawo "własnościowe"stalinowskiego PKWN i L.Kaczynski musial zginąć...!!!
66. Dodane przez do 50, w dniu - 01-02-2016 19:32
Co ty bajasz, jakie wyzwolenie. Przecież to była tylko zmiana okupanta. Przez prawie pół wieku byliśmy gnębieni, zmuszani do pracy, do nauki, studiów. O obowiązku brania pensji już nie wspomnę. Dziwi mnie tylko,że nasze obecne władze nie wyrzucą do śmieci te swoje dyplomy i tytuły, przecież otrzymali je od wrogów obecnego systemu. No, chyba, ze kolaborowali z poprzednią władzą. A tak na poważnie, jaka władza taka pamięć i obchody. Teraz dla prezydenta i tej śmiesznej rady najważniejszy jest pomnik.
67. Dodane przez marek, w dniu - 01-02-2016 20:12
Macierewicz wysadził TUTKA i uciekł ze Smoleńska do Polski pociągiem,ujawnić rozmowy telefoniczne KACZYŃSKICH i katastrofa wyjaśniona,pomnik postawić na Żoliborzu.
68. Dodane przez Kazimierz, w dniu - 01-02-2016 20:17
o 45.Kolejny raz jedyny nieomylny pisowski k...... obraża mieszkańców tego miasta wyzwiskami typu czerwoni itp.Sądziłem że tylko ci młodzi nieokrzesani ukryci w kapturach tak się wydzierają na patriotycznych manifestacjach.Ten wpis pokazuje mamy ich więcej.Nie ma na to zgody nas mieszkańcow na takie idotyczne wypowiedzi.Dość tych wyzwisk uczciwych ludzi.
69. Dodane przez Jaro to buc, w dniu - 01-02-2016 20:28
NIE
70. Dodane przez Pamiętam, w dniu - 01-02-2016 20:33
W katastrofie lotniczej zginął poseł ziemi leszczynskiej(, bardzo zasłużony dla naszego regionu.Może należy również to upamiętnić.
71. Dodane przez Politycy, w dniu - 01-02-2016 20:50
Po czym poznasz polityków? 
Po stawianiu ołtarzyków i pomników. 
Po miłości do ... pieniędzy podatników.
72. Dodane przez fgh, w dniu - 01-02-2016 20:53
Przedstawiciele wszystkich sił politycznych Leszna zgadzają się co do tej idei? raczej tylko oni ale zwykłych ludzi, mieszkańców nikt się nie pyta o zdanie. Sobie w urzędzie chyba go postawią.
73. Dodane przez INNY, w dniu - 01-02-2016 21:14
Żadnych pomników. Mamy chyba inne inwestycje, sprawa jest zakończona. Musimy pieniądze wydawać na sprawy które dotyczą spraw dzisiejszych.Wszyscy mamy sprawy nie wyjaśnione i nikt tym się nie przejmuje.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
74. Dodane przez PATRIOTA, w dniu - 01-02-2016 21:17
Żadnych pomników, nie mamy na co wydawać pieniędzy. Może pomyślimy o dzieciach , które nie mają posiłków w wystarczającej ilości.
75. Dodane przez prawie Antoni, w dniu - 01-02-2016 21:17
Jak już tak poważnie rozmawiamy o jedynie słusznej i nieomylnej propozycji postawienia pomnika, czy czegoś co wymyślą nasi nieomylni rajcowie, to może rozważyć zmianę nazwy Leszna na Smoleńsk. Wiem, że to by była katastrofa, ale czy o to nie chodzi?
76. Dodane przez do 67 Cito!, w dniu - 01-02-2016 21:30
Taj jak Michnik i Macierewicz jestem z Pokolenia 68.Blizej mi do Macierewicza....!!!!
77. Dodane przez do 76, w dniu - 01-02-2016 21:35
To widać, nie musisz pisać :)))
78. Dodane przez takie tam, w dniu - 01-02-2016 21:44
No to może ktoś to przeczyta bo to głos ludzi miejscowych. Proponuję zrobić ankietę czy jesteś za postawieniem pomnika smoleńskiego w Lesznie. i drugie pytanie z jakich funduszy ma to powstać bo,że z miejskiej kasy to absolutnie NIE.
79. Dodane przez PL, w dniu - 01-02-2016 21:51
Pomyslmy o tych co zyja i choruja, ludziach starszych bez lekow. To im nalezy pomoc. Pomnikow mamy dosc.
80. Dodane przez asewa, w dniu - 01-02-2016 22:00
SŁUCHAĆ POLAKÓW, ZMIENIAĆ POLSKĘ...więc słuchaj no Pan! 
jedyne na co mogę wyrazić zgodę to: WRAK tupolewa na Leszczyńskim rynku (oczywiście jest to awykonalne) a więc zajmij się Pan czymś naprawdę potrzebnym lub zrób Pan miejsce w polityce młodzieży a Pan odmelduj się na emeryturkę bo zaczynasz fantazjować!
81. Dodane przez gajor, w dniu - 01-02-2016 22:08
Zadnego pominika, ani tabliy proszę się wpisywać na lokalne referendum ,które zorganizujemy w tej sprawie
82. Dodane przez do 61, w dniu - 01-02-2016 22:16
Takiemu baranowi to nazwa 17 stycznia kojarzyć się może tylko z Warszawą.Trzeba się było nieuku uczyć historii to wiedziałbyś, że data ta oznacza zupełnie coś innego.
83. Dodane przez LESZNO, w dniu - 01-02-2016 22:23
Ponad polowa polakw uwaza ze sprawy kraju ida w zlym kierunku a oni swoje.
84. Dodane przez do 76, w dniu - 01-02-2016 22:57
Czyli nie po drodze mi z PPR,NKWD,PZPR,UB,SB,Informacją Wojskwa,WSI gen.Dukaczewskiego i "Bul" Komorowskiego...
85. Dodane przez do 76, w dniu - 01-02-2016 22:59
Czyli Nie dla KOD(d.KOR) Gazety Wyborczej Michnika
86. Dodane przez Karol, w dniu - 01-02-2016 23:31
Niechce żadnego pomnika mam dość SMOLEŃSKA ci co zginęli nic nie zrobili dla nas tylko napchali swoje kieszenie naszymi pieniędzmi. Jeśli stanie tu pomnik lub tablica to życze DEWASTACJI i to konretnej żeby wybić im z głowy takie głupoty.
87. Dodane przez Karol, w dniu - 01-02-2016 23:36
A panu Goryniakowi mogę powiedzieć jedno SPIEPRZAJ DZIADU!!!!
88. Dodane przez nuda veritas, w dniu - 01-02-2016 23:46
POronione POmysły - trzeba sPiSać na straty. O TEMPORA O MORES!
89. Dodane przez Piotr, w dniu - 02-02-2016 00:13
NIEeeeeeeeeeeee, proszę. Nie dajmy sie zwariować gym oszołomom
90. Dodane przez prośba, w dniu - 02-02-2016 06:42
Proszę o pomnik w postaci bezpłatnej komunikacji miejskiej w Lesznie.
91. Dodane przez na czasie, w dniu - 02-02-2016 07:39
komętarz 90 BRAWO ŚWIETNY POMYSŁ POPIERAM
92. Dodane przez maja, w dniu - 02-02-2016 07:53
jeszcze troche i wybory, też obecnym politykom pomnik postawie! z paapieru toaletowego!
93. Dodane przez do 86, w dniu - 02-02-2016 08:10
Takie stwierdzenia charakteryzuja leszczynskie homo sovieticus
94. Dodane przez jestem przeciw, w dniu - 02-02-2016 08:39
do 93. A Ty to kto??? homo pisus?
95. Dodane przez nie, w dniu - 02-02-2016 09:02
Leszno nie uczci Smoleńska, bo Leszno to też, a może przede wszystkim, obywatele tego miasta.
96. Dodane przez do 93, w dniu - 02-02-2016 09:19
Czym się różni "homo sovieticus" od "ledwie homo pisus"?
97. Dodane przez Sisi, w dniu - 02-02-2016 09:39
do kom. 51 Brawo.Dziękuję zgadzam się absolutnie ze wszystkim
98. Dodane przez jar, w dniu - 02-02-2016 10:33
proponuje żeby postawił nad łóżkiem swym .on jest chor.
99. Dodane przez spostrzegawczy do kom. 58, w dniu - 02-02-2016 10:36
Gratulacje!!! Znamienita menażeria! A ten 820 hektarowy "ogródek" to miałeś w Lesznie czy na kresach? Te ogródki w miniomych stuleciach zagrabiliście Rusi Kijowskiej i Ukraincom. A teraz próbujecie zawłaszczyć rdzenną Wielkopolskę (kolebkę polskości) i wprowadzać swe wschodnie porządki! Z Ciebie leszczyniak jak z kaczki orzeł! Nie obrażaj nas rodowitych leszczyniaków takim jak przdstawiasz wkładem Leszna. Ty elemencie napływowy to jesteś Ty a nie Leszno!! Przestań zanudzać swymi koneksjami bo jest to bardzo nudne i niemile widziane. Może jeszcze zaczniesz się jeszcze opisywać jako bohater narodowy. A odbierany jesteś przez większość internautów jak pierdoła z Gondek! Skończ Waść i wstydu sobie oszczędż!!!!
100. Dodane przez do 99 homo sovieticus, w dniu - 02-02-2016 11:25
ten ogrodek Dziadek kupil od Niemca niedaleko wozu Michala Drzymaly.W 1944r Ojciec siedzial w wiezieniu NKWD w Radomiu ,bo mial ogrodek w poznanskim.W 1945r Ojciec nie mogl zblizac sie do swojej wlasnosci.Po 1 maja moj odrodek kupia znowu Niemcy,a twoje dzieci i wnuki bedą pracowali i chodzili w nagonce u Niemcow.pierdoło z Gondek!!!
101. Dodane przez do 99 homo sovieticus, w dniu - 02-02-2016 11:56
Chyba pierdola z Gądek,a nie z Gondek spostrzegawczy?!
102. Dodane przez do 70, w dniu - 02-02-2016 11:58
zginąl nad Dominikana z (...)...
103. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 02-02-2016 12:39
Lesznem rządzą komuniści nie dajcie się pisowcom którzy chcą w Lesznie pomnik najgorszego Prezydenta Polski.
104. Dodane przez modry, w dniu - 02-02-2016 13:48
Niech pulkownik Szwed postawi pomnik na terenie jednostki wojskowej za pieniadze pozyskane od Macierewicza ze srodkow MON-u i sprawa bedzie zakonczona.Nawet nie bedzie potrzeby,aby strzec cala dobe ten monument.
105. Dodane przez do 103, w dniu - 02-02-2016 13:55
Cd homo sovieticus!
106. Dodane przez tu chce się żyć, w dniu - 02-02-2016 16:22
Pomysł jest chory .. przejedliśmy się tym tematem.. dać na chore dzieci pieniądze , a nie nakrętki dla nich zbierane , a pieniądze idą na bzdury , nie płacę podatki na pos.. pomysły
107. Dodane przez aga, w dniu - 02-02-2016 16:46
Idiotyzm i tyle na temat.
reklama
108. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 02-02-2016 17:42
A co może pan pułkownik zagrożony w służbie i w obawie przed zwolnieniem wymyślił ten pomnik ,No to do Czerwienska tam gdzie stacjonuje dowodztwo,a nie w Lesznie !I tyle !!!
109. Dodane przez ram, w dniu - 02-02-2016 18:41
Popieram postawcie każdemu z osobna i do tego w towarzystwie każdego radnego prezydenta miasta i jego zastępców z osobna i do tego po jednej kapliczce z osobna przy urzędzie miasta by była po was pamięć jak służyliście dla mieszkańców i miasta
110. Dodane przez do 108 Cito! płk.Szwed, w dniu - 02-02-2016 18:43
W 1968r zostalem relegowany ze studiow za postawe antysocjalistyczną i karnie zostalem wyslany przez tow.gen.Jaruzelskiego do CSRS w celu obrony zdobyczy socjalizma z JW plot 2133 z Lublinca pplk.M.Piękosza wraz z JW plot z Leszna ppłk Chmieluka wg doktryny L.Brezniewa o ograniczonej suwerennosci demoludow.Tak jak obecnie Schetyna i Lewandowski donosża do Martina Schultza do Brukseli,aby ograniczyć polską suwerennoąć na rzecz PO
111. Dodane przez sztan, w dniu - 02-02-2016 18:43
Wstyd za co pomnik i komu . Rozliczyć Kaczyńskiego i Dodę za ułaskawienia. Dzieciom pieniądze w Bodzewie lub we Wschowie.
112. Dodane przez manix37, w dniu - 02-02-2016 20:17
OJ Panie Goryniak po stronie Zatorza na której Pan mieszka, mamy z dziećmi nie mają placu zabaw a starsze dzieci boiska. Pan chce stawiać POMNIKI ! ! ! ogarni się Pan chyba że za Swoje Pan postawi
113. Dodane przez L.Kaczynski-Leszno, w dniu - 02-02-2016 20:23
Jako przewodniczacy KO"S"Gminy Kwilcz 12.01.1991r wraz z v-ce przewodniczacym KK NSZZ"S" kol.Lechem Kaczynskim wnieslismy wniosek o zmiane nazwy Osiedla 35-lecia PRL w Kwilczu(tez bywal Komenski)na Osiedle pplk.Łukasza Cieplinskiego urodzonego w 1913r w Kwilczu,szkola kadetow w Rawiczu,zamordowany zostal 1.marca 1951r na Rakowieckiej Żolnierza Wykletego,odznaczonego przez prezydenta L.Kaczynskiego Orderem Orla Bialego
114. Dodane przez do kom. 110, w dniu - 02-02-2016 20:46
Znamy już coraz lepiej Pana życiorys. Tylko czemu ma służyć ta autopromocyjna akcja informacyjna? To przygotowanie do wyborów, czy konieczność wyrzucenia z siebie traumy przeszłości?
115. Dodane przez pisowianka, w dniu - 02-02-2016 22:16
Leszno będzie mile pana wspominać , jak pan sam , jako zamożny bizmesmen sfinansuje pomnik , obelisk czy tablicę. Zgodnie z pana zapatrywaniami , powinno wszystkie katastrofy upamiętnić , nie tylko smoleńska. Panie Marku , niech pan pokaże , na co pana stać. Po co żebrac . Sam pan sfinansuje i mieszkańcy Leszna zawsze o panu będą pamiętać. Postawi pan sobie pomnik za życia.
116. Dodane przez Elka, w dniu - 02-02-2016 23:06
Słyszałam, że jako pracodawca , to (...) Wracajac do pomnika , to łatwo wydawać nie swoje pieniądze.
117. Dodane przez do 115, w dniu - 02-02-2016 23:17
Mnie jedynie interesuje i podnieca do tanca wielka katastrofa Greka Zorby...!!!!
118. Dodane przez S.K., w dniu - 03-02-2016 00:54
A na tym pomniku, pod którym będziemy się głośno modlić, koniecznie wypisać ostatnie słowa pilota:  
(...)
119. Dodane przez modry, w dniu - 03-02-2016 07:53
A ja brzoze przy pomniku posadze gratis.Moze kozaczki smakowite tam sie pojawia.
120. Dodane przez do kom.100, w dniu - 03-02-2016 09:47
A co miało mówić 3oo ukraińskich chłopów którzy musieli harować w Motowidłówce pod Berdyczowem na polskich panów Twoich protoplastów? A w polowaniach w okolicach Zakrzewa i Chobienic w nagonkach to chodzili błękitnokrwiści czy zgermanizowani okoliczni chłopi i ich dzieci i wnukowie? W Wielkopolsce niestety jesteś napływowy i jak Ty tak i Tobie podobni chciałbyś tu swe porządki wprowadzać! U nas rodowitych Wielkopolan nie masz na to przyzwolenia homo sovieticusie vel homo pisusie! Przestań wreszcie opisywać swe koligacje i osiągnięcia bo tylko w tym jesteście dobrzy przybysze ze wschodu no i oczywiście w machaniu szabelką bo w organicznej robocie to Was nie widać!
121. Dodane przez do114 Cito!ad vocem do 120 S.Wierzchowiecki, w dniu - 03-02-2016 12:17
To ja proponuję tablicę smoleńska przy kosciele św.Kazimierza z powodu choćby,ze to jeszcze kolega Leszek Kaczynski wyslal mnie na czele Zespolu KK NSZZ"S" d.s ochrony czlowieka w srodowisku pracy i ekologi na studyjny wyjazd do Europy Zachodniej,USA i Kanady.Mielismy Boeningami biznes class 14 startow i 14 ladowan samolotowych.Prezydent L.Kaczynski polecial tylko z 95 osobami rzadowym TU-154M do Smolenska i nie wylądował i nie był w Katyniu! 
 
Co do mojej kariery wyborczej to dalem swoje nazwisko i zony na listy LML w wyborach samorzadowych w Lesznie.Niby to byla po raz pierwszy lista prawdziwej prawicy w Lesznie.Juz przed wyborami poklocili sie o to kto z nich ma zostac prezydentem Leszna.Ja do do dzisiaj jestem czlonkiem Zarzadu LML,bo nikt mnie nie odwolal. 
W 1991r startowalem do Senatu w Poznaniu z listy NSZZ"S".Do Sejmu startowalem z Leszna z listy KW "Alternatywa" z 10 gornikami z "Wujka". 
Nie mam obecnie juz zadnych ambicji wyborczych.Majac takie doswiadczenie polityczne i spoleczne biore udzial w portalu "Elki",aby krytukując pomóc prawicy w Lesznie i w Polsce!
122. Dodane przez do 119, w dniu - 03-02-2016 12:20
Czy w Polsce rosna pancerne brzozy?
123. Dodane przez do 120, w dniu - 03-02-2016 12:24
typowy komentarz siejącego nienawiśc posla PO hrabiego S.Niesiolowskiego and co
124. Dodane przez do 122, w dniu - 03-02-2016 13:54
To nie poseł Niesiołowski a zwykły uczciwy i pracowity Wielkopolanin Waszym zjadliwym obelżywym zdaniem komunista, złodziej, wegetarianin i rowerzysta. I co kolego herbowy? Prawda boli? W swoim czasie oderwali Cię od ogródków i musisz żyć jak miliony normalnych Polaków i to dla Ciebie jest problemem! Zmień mentalność a będzie Ci się żyło spokojniej. Dobrze Ci życzę!!! Potomek Drzymały.
125. Dodane przez do121, w dniu - 03-02-2016 13:58
Brzozę należy podlewać betonem z dodatkiem mgły i helu. Taka brzoza staje się pancerną, a może to tylko bajki z mchu i paproci lub bajanie Zespołu.
126. Dodane przez do 119, w dniu - 03-02-2016 15:07
W Polsce nie rosna pancerne brzozy!
127. Dodane przez moje pytanie, w dniu - 03-02-2016 18:10
Proszę 120. o info - co to jest LML - przepraszam, nie wiem.
128. Dodane przez doktór, w dniu - 03-02-2016 20:01
LML to lekka mieszanka leków. Sądzę, że należy ją wzmocnić.
129. Dodane przez do 127 Info, w dniu - 03-02-2016 20:07
Liga Mieszkancow Leszna Zarzad:Ratajczakowie,Szczot,Goryniak,Piwonska,Strzelczyk,Wierzchowiecki,Maslankiewicz,Pawłowski,Bortel,Kois,Białasik,,Wożna ,Kurzynska
130. Dodane przez do 124 Cito!, w dniu - 03-02-2016 20:49
Co za schizofrenia i brak uczuc wyzszych,: najblizsi ,ofiar katastrofy nad Smolenskiem nie chca prawdy o katastrofie rzadowego TU-154M nad Smolenskiem:Deresz mąz szefowej Kancelari prezydenta Kwasniewskiego,,Barbara Nowacka corka minister Jarugi Nowackej z Unii Pracy,,Dolna v-ce marszalek sejmu z "Nowoczesnej",Szmajdzinska zona kandydata na Prezydenta z SLD Jerzego,Komornicka wdowa po generale WP....,
131. Dodane przez teges, w dniu - 03-02-2016 22:15
Panie Goryniak, Pan mądry człowiek zajmuje się sprawami , które pana nie dotyczą i sądzę ,że Pan nie rozumie o co chodzi; informuje Pana Gdyby był Pan w armii to by Pan wiedział, że generał potrafi wszystko nawet kierować samolotem a gdy był podpity to zrobił by to jeszcze lepiej' 
Marek skupię na własnej działalności choć za empatię w tej sprawie dziękuje. Józek.
132. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna Alternatywa NoACTA, w dniu - 04-02-2016 08:11
Mój kolega Lech Walesa z KK"S" 1990 na moje ostatnio teksty(w tym o Smolensku) do niego pt."damy radę" odpowiedzial mi krotko jak kapral gen.Jaruzelskiego :"nie dacie"
133. Dodane przez do 132, w dniu - 04-02-2016 08:28
Smutny czlowiek on nawet nie moze sobie dac rady z "Bolkiem" pomimo,ze Mieciu Wachowski i gen.Czempinski zniszczyli tyle materialow o "Bolku"
134. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r, w dniu - 04-02-2016 14:01
Jaka jest opinia o uczczeniu Smolenska w Lesznie pulkownika Edmunda Klicha oddelegowanego przez premiera D.Klicha do komisji general Anodiny.Edek urodzil sie w Mosciejewie,mieszkał na Zatorzu,rok przde mna zdal mature w 1964r w I LO. 
Na moje pytanie o prawde Edek odpowiedzial:"a chciales wojny z Ruskami?
135. Dodane przez j, w dniu - 04-02-2016 22:00
Jeżeli juz to skromna tablica tak uważam myśle że to wystarczy
136. Dodane przez do kom.59, w dniu - 07-02-2016 14:41
AK-owcy byli działaczami czy żołnierzami? Z tego co ja wiem to byli żołnierzami!
reklama
137. Dodane przez do 136, w dniu - 07-02-2016 22:57
Panie Marku W Polsce coraz wiekszy PKB,a ludzie coraz biedniejsi,dlaczego?
138. Dodane przez ZENEK, w dniu - 11-02-2016 14:53
Jeśli opinia spod komentarza 134 jest prawdziwa to dalszego komentarza myślę że nam nie trzeba takie czasy
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj