Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Kwadrans samorządowy arrow Remont Trapezu nieopłacalny

Prezydent chce budować halę sportową na Grzybowie

Remont Trapezu nieopłacalny

25.02.2016. Radio Elka, Jarek Adamek

Modernizacja hali Trapez może kosztować nawet 8 milionów złotych, jestem zwolennikiem budowania nowej hali – mówił w Kwadransie Samorządowym prezydent Łukasz Borowiak. Jego zdaniem mogłaby ona powstać na Grzybowie, zaś działka, na której stoi Trapez może być sprzedana na cele komercyjne.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
Temat przyszłości najważniejszej hali widowiskowo-sportowej w Lesznie pojawił się pod koniec ubiegłego roku, podczas sesji budżetowej. Prezydent Łukasz Borowiak zapowiedział wtedy, że termomodernizacja obiektu może kosztować niespełna 4 miliony złotych, co stawia pod dużym znakiem zapytania opłacalność inwestycji. Już wtedy Borowiak sugerował, że należałoby rozważyć budowę nowego obiektu tego typu.

Podczas dzisiejszego Kwadransa Samorządowego prezydent przyznał, że realne koszty modernizacji są o wiele wyższe. -Według analiz poza samą termomodernizacją musielibyśmy wzmocnić konstrukcję Trapezu, a to podnosi koszty do 8 milionów złotych -powiedział. Dlatego koncepcja budowy nowej hali staje się coraz bardziej realna. -Mamy miejskie tereny na Grzybowie, za gospodarstwem rolnym - mówił Borowiak - poza halą można tam urządzić wiele miejsc parkingowych; ich brak jest też problemem Trapezu, poza tym planujemy modernizację ulicy Osieckiej, która poprawi dojazd.

Zapytany o przyszłość samego Trapezu prezydent odpowiedział, że możliwa jest sprzedaż obiektu lub samej działki po nim. -Plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje dla tego terenu cele komercyjne, można więc pomyśleć o znalezieniu nabywcy -stwierdził. W opinii Borowiaka ewentualna inwestycja może być przeprowadzona jeszcze w tej kadencji samorządu.


 
Komentarze (85)
1. Dodane przez BEZAN, w dniu - 25-02-2016 13:19
Przypuszczam ze Pan Prezydent ma juz klienta na ten tren na oku,a gawiedz z Leszna bedzie dymac na impreze na Grzybowo i podnisie tym range tego zadupia.
2. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 25-02-2016 13:23
Jak dla mnie zbyt daleko od centrum. Ludziom którzy przychodzili z tzw. buta nie będzie się chciało iść tak daleko a to odbije się na zarobkowym użytkowaniu nowej hali.
3. Dodane przez kriss, w dniu - 25-02-2016 13:36
Kolejny bardzo dobry pomysł prezydenta Borowiaka. Słowa uznania.
4. Dodane przez klk, w dniu - 25-02-2016 13:40
sam pomysł budowy nowej hali jest ok ale lokalizacja na końcu miasta to już słaby pomysł
5. Dodane przez giewont, w dniu - 25-02-2016 13:41
To takie małe pytanie: Gdzie będą mieli lekcje WF-u uczniowie SP 7 ? Na Grzybowie ? A może przy SP 7 zostanie wybudowana sala gimnastyczna ?
6. Dodane przez Speedway Fan, w dniu - 25-02-2016 13:42
Brawo panie Prezydencie. Jedynie słuszna decyzja to postawić nową halę WIDOWISKOWO-SPORTOWĄ!!! Obiekt, który będzie służył różnym celom, nie tylko sportowym. Hala Trapez nie nadaje się np. do organizacji ciekawych koncertów. A tego w Lesznie nie uświadczysz. Pozostaje tylko MOK, który jest za mały.
7. Dodane przez Eljot, w dniu - 25-02-2016 13:42
Popieram! 
Przykład Motoareny w Toruniu do rozważenia. 
Tam /wg niektórych/ budowę tego obiektu w lwiej części sfinansowano ze środków uzyskanych ze sprzedaży terenu dawnego stadionu żużlowego STALI przy Broniewskiego.
8. Dodane przez No nie wiem, w dniu - 25-02-2016 13:47
Przecież to z daleka brzydko pachnie ukłonem w stronę sąsiedniej galerii.
9. Dodane przez noname, w dniu - 25-02-2016 13:56
tylkojest inny problem. Trapez jest praktycznie w centrum i można dojść pieszo a do Grzybowa??
10. Dodane przez Jacek, w dniu - 25-02-2016 14:08
Miałbym nieco inną koncepcję, ciekawszą lokalizacyjnie dla mieszkańców, ale obawiam się, że mogącą budzić drobne protesty i nie tanią. Ale żadna opcja nie będzie tania. 
Gdzie widziałbym najchętniej nową halę sportową? 
Naprzeciwko Trapezu, po wykupieniu brzydko wyglądających w tym miejscu prywatnych garaży. 
Zarys terenu pokazuję na zrzucie mapy. 
Teren parkingu przy Izbie celnej zaznaczyłem opcjonalnie, bo być może dałoby się to miejsce wykorzystywać na dodatkową powierzchnię parkingową podczas zawodów. 
Niestety w tej koncepcji widziałbym podziemne garaże wzdłuż Zygmunta Starego i os. Przyjaźni, aby zachęcić właścicieli garaży do ich odsprzedaży. 
 

reklama
11. Dodane przez B., w dniu - 25-02-2016 14:12
Tekst o braku środków po zimie rewelacyjny :)
12. Dodane przez centus, w dniu - 25-02-2016 14:16
inaczej być nie mogło hahaha niezłą propozycje ktoś musiał złożyć ludzie nie głupi ale co tam .teren można sprzedać z klauzulą nie możne być sklep wielkopowierzchniowy hahhaah bo inaczej któryś z dyskontów nam wyskoczy lub sąsiad hali się rozbuduje i CO TU WY MYŚLEĆ?
13. Dodane przez ., w dniu - 25-02-2016 14:18
Trapez stał się symbolem Leszna podobnie jak Ratusz zresztą zdecydowanie bardziej przydatnym i wykorzystywanym. Wybudowanie nowej hali to koszt pewnie 20 mln i to w miejscu, które jest zdecydowanie trudniej dostępne dla mieszkańców, ale cóż kto bogatemu zabroni. Obiektów sportowych w Lesznie tej kubatury jest zdecydowanie za mało, dlatego zwykłym marnotrawstwem byłoby burzenie Trapezu i stawianie w jego miejsce kolejnej galerii.
14. Dodane przez zainteresowany, w dniu - 25-02-2016 14:20
trudna sprawa...  
fakt-modernizacja w kwocie 8 mln złotych szaleństwo ...  
ale budowanie hali na Grzybowie - lokalizacja jest bardzo ważna... hala w centrum to zawsze możliwość dojścia pieszo na targi, koncert, mecz, etc...
15. Dodane przez afroamerykanin, w dniu - 25-02-2016 14:20
wiadomo, komuś musi skapnąć za kontrakt budowlany
16. Dodane przez henry, w dniu - 25-02-2016 14:23
radni chyba będa ostatnimi głupcami jak sie zgodzą na hale na Grzybowie ...to są juz fanabereie prezydenta pewenie planuje tam z czasem zamieszkać odradzam mu bo to badziewne osiedle
17. Dodane przez yui, w dniu - 25-02-2016 14:30
Galerie handlowe poza centrum miasta, hale sportowe zróbmy też, urząd miasta też na peryferie. A w środkowej części prywatne place zarośnięte trawą i krzakami.
18. Dodane przez A gdyby tak, w dniu - 25-02-2016 14:52
Jednak nie zmieniać miejsca? Koszty wyburzenia nie powinny wynieść więcej niż przygotowanie do budowy w nowym miejscu, szczególnie że wokół Trapezu jest pełną infrastruktura. Przenoszenie hali z tego miejsca na rogatki to absurd. Fakt, może i Trapez nie jest ikoną architektury, ale nowy Trapez w takim miejscu, głównym skrzyżowaniu miasta może być świetną wizytówką.
19. Dodane przez hanka, w dniu - 25-02-2016 15:00
proponuje zbadać wszystkich w urzędzie nie wiadomo czy wogule byli badani proponuje też votum nieufności to wszystko mocno śmierdzi powiadomić należy wojewodę niech przyjrzy sie urzedowi w Lesznie i decyzjom
20. Dodane przez Xawery, w dniu - 25-02-2016 15:14
Nowa hala? Jestem na tak! Na Grzybowie? ZDECYDOWANIE NIE! Proponuję Zatorze nie brakuje tutaj terenu do zagospodarowania.
21. Dodane przez do kom. 10, w dniu - 25-02-2016 15:28
Szanowny Panie Jacku! Gdzie Pan ma garaż? Też na wskazanym przez Pana terenie? Nas nie stać na chałupy z garażem! Wara od naszych garaży. To te kilkaset samochodów ma parkować za miastem żeby kibice mieli miejsca do parkowania? Opcjonalnie niech Pan kombinuje u siebie w domu! Nowy Trapez w miejscu starego.
22. Dodane przez Najpierw szkoła w Zaborowie, w dniu - 25-02-2016 15:45
Co tydzień mamy propozycję nowej inwestycji: nowy trapez, kręgielnia itd. Proszę najpierw skończyć rozgrzebane inwestycje. W Zaborowie od kilku lat w polach stoi szkolna sala gimnastyczna bez szkoły. Dzieci do niej dowożą autobusem.
23. Dodane przez abc, w dniu - 25-02-2016 16:00
Oj nie wiem czy tą lokalizację zaakceptują mieszkańcy Grzybowa? :):) Będzie hałas, samochody .... itd.
24. Dodane przez Now, w dniu - 25-02-2016 16:11
Czyli trapez jest niebezpieczny i nie nadaje sie do użytkowania jeśli takie nakłady trzeba poczynić żeby go użytkować??? Zamknąć to to bo to zagraża życiu ludzi tam będących. A poważnie wybudować w tym samym miejscu hale nowa
25. Dodane przez maria, w dniu - 25-02-2016 16:38
W większości miast tego rodzaju hale sportowe buduje się na obrzeżach miasta.Pomysł trafiony,nie warto inwestować w coś co się sypie i nie spełnia oczekiwań małą kubaturą. Dojazd jest i być może będzie jeszcze więcej połączeń z innymi dzielnicami miasta.Do dzieła panie prezydencie!!!!
26. Dodane przez H,N, w dniu - 25-02-2016 16:49
Ja proponuję wybudować halę na terenach działek za wiaduktem w stronę lotniska . Teren zaniedbany tym bardziej że będzie budowana nowa ulica z dojazdem do nowej trasy szybkiego ruchu.
27. Dodane przez cvb, w dniu - 25-02-2016 17:21
będzie olimpiada, że nowe hale stawiają?
28. Dodane przez TM, w dniu - 25-02-2016 17:42
Proszę w tym temacie zrobić konsultacje społeczne,czy my mieszkańcy nie liczymy się ,nic o nas bez NAS>
29. Dodane przez zolo, w dniu - 25-02-2016 17:48
Podarować diecezji. Ona bedzie wiedziała jak z tego kawałka ziemi wycisnąć kazdy grosz
30. Dodane przez Anna, w dniu - 25-02-2016 18:00
Jasne, kolejna sala sportowa w mieście a gimnazjum nr 1 dalej będzie wyprawy w deszczu i śniegu na ćwicznię urządzać. Cięzko policzyć od jakiego czasu obiecuje się budowę sali gimnazstyznej dla tej szkoły,
31. Dodane przez M., w dniu - 25-02-2016 18:04
Ech, wielka szkoda dla leszczyńskiej architektury czasów PRL'u, którą zaprojektował Wojciech Zabłocki - olimpijczyk i medalista igrzysk w Melbourne, Rzymie, a nawet Tokio. Przecież ta hala to olbrzymi kawałek leszczyńskiego sportu! Jak można brać pod uwagę zburzenie obiektu i sprzedaż działek? Po co nam kolejny Lidl, albo Biedronka? Nowoczesny obiekt jest potrzebny i warto pomyśleć o jego budowie, ale po co niszczyć Trapez? Przecież nadal można tam trenować młodzików, rozgrywać zawody i targi.... Dlatego bardzo proszę nie burzcie naszej lokalnej historii, a nasz Trapez już za parę lat może być dobrze utrzymaną perełką architektoniczną !!!
32. Dodane przez verka, w dniu - 25-02-2016 18:22
WARA OD MOICH PIENIEDZY MOŻESZ CHŁOPIE BUDOWAĆ ALE ZA SWOJE !!!!!!!!!!!!!!A TO TAK NAWIASEM MÓWIĄC TO MIESZKAŃCY ŚMIEJĄ SIE Z TYCH POCZYNAŃ I Z KIM SIE NIE ROZMAWIA TO TYLKO WYTRZYMAĆ 2,5 ROKU
33. Dodane przez KIKA, w dniu - 25-02-2016 19:03
A może tak by wybudować nową Hale widowiskową na byłym Ogrodnictwie na przeciw PEAMKO i Bodzia.
34. Dodane przez pablo, w dniu - 25-02-2016 19:16
moze tam powstac nowa galeria handlowa w lesznie jest ich za malo brawo Panie Prezydecie
35. Dodane przez och, w dniu - 25-02-2016 19:35
To gdzie teraz będą REKOLEKCJE???
36. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 25-02-2016 19:41
Na pewno byłaby to ciekawsza lokalizacja dla pieszych i zmotoryzowanych niż Grzybowo. Ew. można przejąć i wyburzyć anty-wiztytówkę Leszna, czyli wstrętnie wyglądające zakłady mięsne. Obok są już korty tenisowe, Ćwicznia, Orlik, niedaleko jest też Akwawit. Powstałby fajny kompleks sportowy blisko centrum, blisko dworców PKS, PKP i blisko różnych dróg dojazdowych. 
 
Do kom. 25 
W wielu miastach buduje się hale w miejscach jak najlepiej skomunikowanych, czyli przy obwodnicach i przystankach metra. Grzybowo nie ma tragicznej lokalizacji, ale mocno utrudni dotarcie pieszym i komunikacja miejską. Chyba, że MZK przed i po każdym wydarzeniu podstawi dodatkowo z 10-15 autobusów. 
Przy okazji targów, autobusy te musiałyby krążyć cały weekend.
reklama
37. Dodane przez do kom. 21, w dniu - 25-02-2016 19:46
Tak się składa, że już nie mam tam garażu, ale przez pewien czas korzystałem z garażu w tym miejscu. Stąd miałem okazję regularnie tam bywać. Niemal codziennie widzę też, że nie są wizytówką naszego miasta. 
Proszę jednak dokładniej przeczytać moją propozycję. Napisałem w niej o parkingach podziemnych w pobliżu, a nie za miastem. Cytuję: 
"Niestety w tej koncepcji widziałbym podziemne garaże wzdłuż Zygmunta Starego i os. Przyjaźni, aby zachęcić właścicieli garaży do ich odsprzedaży."
38. Dodane przez Budzik 68, w dniu - 25-02-2016 20:06
Już teraz jest zbyt mało sal , które mogą pomieścić wszystkie grupy młodzieżowe ćwiczące w klubach, a sala za salę nic nie da ! I do tego jak mniemam koszt wynajęcia nowej sali będzie jeszcze większy niż obecnie Trapezu, który też do najtańszych nie należy ! Trochę krótkowzroczne patrzenie w przyszłość moim zdaniem !
39. Dodane przez Franek, w dniu - 25-02-2016 20:21
Jacek powinieneś się podpisać -pracownik właścieiela placu (Urzędu Skarbowego)
40. Dodane przez Jdyta, w dniu - 25-02-2016 20:22
no to kolega budowlaniec może wreszcie po tej robocie stanie na nogi
41. Dodane przez Aneta, w dniu - 25-02-2016 20:47
Dla dzieci które mają tam treningi ,czy zawody to zbyt daleko ,w miescie jeszcze sobie doszły a tam zbyt daleko,pozdrawiam
42. Dodane przez ja, w dniu - 25-02-2016 21:18
było blisko będzie daleko ja już z dziećmi z buta nie pójdę i trenować nie będą trudno ale będzie można zarobić na działce można przecież budować nową obok potem starą usunąć zrobić obok jakiś tor treningowy wszyscy skorzystamy dbanie tylko o Grzybowo Gronowo coś nie tak.
43. Dodane przez rafał, w dniu - 25-02-2016 21:20
Czytam,czytam, czytam i nie rozumiem niektórych komentarzy. Trapez nie.........Grzybowo nie.....nie jestem rodowitym człowiekiem urodzonym w Lesznie ale spędziłem tam kilka lat, pięknych lat. Konior liceum Zawodowe....Kolegium Nauczycielskie....mieszkałem tam siedem lat.....poznawałem trapez(wtedy wielkie wrażenie)poznawałem Akwawit(wtedy mega wrażenie)Do czego dążę ...dajcie szansę osobą których wybraliście... a na afekty trzeba, tak mi się zdaje trochę poczekać. Pozdrowienia dla mieszkańców Leszna bo jest to wspaniałe miasto. Rafał
44. Dodane przez do kom. 39, w dniu - 25-02-2016 21:51
Podpisałem się swoim imieniem, co jak na statystycznego komentatora Elki, to i tak chyba nie jest źle. Muszę Cię jednak rozczarować. Nie jestem posłańcem Urzędu Skarbowego - jedynie składam tam zeznania podatkowe :)
45. Dodane przez temida, w dniu - 25-02-2016 22:21
To zły pomysł!!! Z.B. nigdy by się na to nie zgodził!!!Ta hala wytrzyma jeszcze 20-30lat, a może nawet dłużej.....
46. Dodane przez M, w dniu - 25-02-2016 23:06
Ja się cieszę, że na Grzybowie. Dobra lokalizacja i planowana jest przecież modernizacja Osieckiej.
47. Dodane przez kris, w dniu - 25-02-2016 23:29
A nie można wybudować nowej hali na miejscu starej??
48. Dodane przez METEORYT, w dniu - 25-02-2016 23:46
Mieszkańcy Leszna wpadli z deszczu pod rynnę... Wybujałe koncepcje, oderwane od rzeczywistości. Co rusz, wszyscy dowiadują się; a to zmiana nazw ulic; a to próba usuwania niesłusznych tablic; a to chora koncepcja profesjonalnego teatru itd... A KASA, to SKĄD?!
49. Dodane przez borowik z grzybowa, w dniu - 26-02-2016 00:04
chodzę codziennie z centrum miasta na Grzybowo bo autobusy kursują tam tylko do godz.17.00-tej a praca do 18.00-tej.A więc od starego cmentarza prosto do ronda a potem w lewo na Grzybowo do nowych bloków komunalnych jest średnim krokiem 35 minut drogi,czyli nie taki koniec świata!Prezydent ma rację-świetna lokalizacja-popieram!
50. Dodane przez pp, w dniu - 26-02-2016 01:33
pan prezydent miasta Leszna jest ZLYM planista i dlatego nie ma pjecia w wydawaniu pieniedzy co rokuje zle na przyszlosc.Polaki wezcie sie za solidne myslenie a nie bajduzenie .Zachowujecie sie jak ruskie, ktore zawsze w biedzie a jak sie nie da bieda i wodka to wojenka.Bozia Wam nie dala mozgu od parady. A moze dala wlasnie dla parady?
51. Dodane przez Zaniepokojony mieszkaniec, w dniu - 26-02-2016 02:18
REMONT RATUSZA TEŻ NIEOPŁACALNY!! Wyburzyć ten pustostan na środku Rynku - nie ma tam już nawet restauracji. Zbudujmy nowy, funkcjonalny Ratusz!! ;)
52. Dodane przez Popieram, w dniu - 26-02-2016 08:48
Popieram w 100% kom 22 i 32.
53. Dodane przez Paweł, w dniu - 26-02-2016 08:56
Nowa hala fajny pomysł , ale lokalizacja fatalna. Podam inną lokalizację np. na ul Dożynkowej tam miasto też ma tereny i nie jest tak daleko od centrum jak Grzybowo
54. Dodane przez ot co, w dniu - 26-02-2016 08:58
A nam się nie opłaca mieć takiego prezydenta.
55. Dodane przez głos, w dniu - 26-02-2016 09:03
Jeszcze basen kąpielowy przy gimnazjum na Rejtana się dyrekcji szkoły marzy. Już lobbują i po Polsce jeżdżą oglądać.
56. Dodane przez Anka, w dniu - 26-02-2016 09:05
Za rządów poprzedniego prezydenta wszyscy narzekali, że nic się w Lesznie nie dzieje, że miasto zamiast się rozwijać to umiera. Przyszedł Nowy, kreatywny, taki który chce walczyć o Leszno i co? Znów wam nie pasuje.... Malkontenci leszczyńscy, zastanówcie się czego wy w końcu chcecie??! Grzybowo nie leży na końcu świata, a Leszno nie jest metropolią. Przejazd samochodem z Grzybowa do Zatorza czyli przez całe miasto w godzinach szczytu to max 15 minut. Na Grzybowo kursują autobusy, jest tez piękna ścieżka rowerowa, można dojechać rowerem.... Spacer półgodzinny z centrum to nie wyczyn ponad miarę przeciętnego mieszkańca.... Często trzeba coś starcić aby coś zyskać.... Chcecie rozwoju miasta? To dajcie pracować Prezydentowi.
57. Dodane przez Jerzy, w dniu - 26-02-2016 09:22
Pomysł bardzo dobry, a w starej hali Trapez zrobić piękne kryte lodowisko, z ławeczkami kawiarenką, szatniami i wypożyczalnią sprzętu. To byłaby piękna inwestycja. Pozdrawiam.
58. Dodane przez Hm.., w dniu - 26-02-2016 09:57
Grzybowo teraz moze i jest poza miastem ale za kilka / kilkanaście lat będzie już pewnie w centrum miasta ;) (kiedyś cmentarz był daleeeeko, kościół św Józefa i os. Wieniawa daleko w polu - a teraz?)
59. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 26-02-2016 10:14
Według mnie bardzo zly pomysł by była na grzybowie w starym miejscu bardzo blisko centrum, idzie z buta dojść chodzi juz tu nawet o starsze osoby z wnukami - wnuczkami
60. Dodane przez rychu, w dniu - 26-02-2016 10:25
P . Borowiak jest pan wielkim fanem sportu i proponuje pan taki bzdurny pomysł pobudowania hali na Grzybowie.Jeśli panbywa na hali trapez to pan widzi ilu ludzi podjezdza samochodami pod halę.Moim zdaniem należało by ,wykupić teren po goplanie iwzorem innych miast pobudować centrum sportowo -widoskowe. Pomże to w rewitalizacji starówki oraz nie trzeba by realizować parkindów podziemnych na placu Metziga CO JEST BZDURNYM POMYSŁEM ,który jest proponowanym przez faceta bez wyobraźni.
61. Dodane przez grzes, w dniu - 26-02-2016 10:53
Panie Łukaszu Borowiak trzeba słuchać mieszkańców Leszna ja na pana głosowałem i uważam że komunistyczny TRAPEZ przy drodze trzeba przebudować a nie budować z dala od Leszna proszę słuchać mieszkańców i uważam że będzie to najlepsze rozwiązanie żeby TRAPEZ był przebudowany
62. Dodane przez do kom. 49, w dniu - 26-02-2016 11:17
Ja też czasami lubię pospacerować, ale nie mierzmy wszystkich jedną miarką.  
Pomysł całorocznego lodowiska na Trapezie coraz bardziej mi się podoba. To niemal idealne miejsce na lodowisko, a nie odkryte, uzależnione od kaprysów coraz cieplejszej pogody. Na ławeczki można wyjść prosto z tafli lodu, aby odpocząć. A rodzinie pozwoliłyby one komfortowo podziwiać pociechy. Ale cóż, pewnie już wszystko przesądzone...
63. Dodane przez mat, w dniu - 26-02-2016 12:35
Ludzie ogarnijcie trochę, Grzybowo to dzielnica Leszna, nie można przecież wszystkiego pchać w centrum bo sie nie ruszymy. W tych czasach każdy ma auto a i komunikacja miejska jest, rowerkiem dla zdrowia też można podjechać :) Ile razy przeciętny Kowalski pojedzie na hale ? Przypomnijcie sobie jak często na trapez w ciągu roku szliście. Wiadomo są kibice którzy są tam na każdym meczu kosza, ale dla takich kilka km różnicy nie zrobi. I żeby nie było mieszkam w śródmieściu ;)
64. Dodane przez do kom 30, w dniu - 26-02-2016 12:39
A gdzie tą hale postawić ?
65. Dodane przez Leszno, w dniu - 26-02-2016 12:44
Mamy w mieście AUTOBUSY MZK !!! Grzybowa najlepszym miejscem na nową hale.
reklama
66. Dodane przez do kom 32, w dniu - 26-02-2016 12:49
A jak nie wybudują to myślisz że ci oddadzą ? hah
67. Dodane przez Taaak!, w dniu - 26-02-2016 19:24
Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu! Popieram pomysł Pana Borowiaka. Leszno dzięki takim inwestycją może znów zaczenie się rozwijać i zacznie coś znaczyć na arenia sportowej w naszym kraju. Potrzeba tej inwestycji bo barkuje nawet miejsca na różne eventy np. Koncerty, wystawy, pokazy, targi. Zedecydowanie najlepszy pomysł ze wszystkich dobrych do tek pory:) świetnie, aż serce rośnie gdy patrzy się na nasze zmieniające się miasto!
68. Dodane przez Dobry., w dniu - 26-02-2016 21:30
Gdy będziemy mieli nowoczesną hale będzie można pomyśleć o AWANSIE do ekstraklasy naszej piłki ręcznej i koszykówki!!! Będziemy mieli kolejne produkty do promowania Leszna, już nie będzie to tylko Unia:)
69. Dodane przez Dziki Bill, w dniu - 26-02-2016 22:32
Czytając niektóre negatywne komentarze na temat lokalizacji czy tez samej budowy hali Stwierdzam ze 90% ludzi mieszkających w Lesznie to buraki. Ludzie ogarnijcie się czy każda koncepcja czy tez decyzja musi być odbierana tak negatywnie, niech w końcu to miasto zacznie się rozwijać czy wy nie widzicie ze młodzi ludzie uciekają!! Ciagle słyszę ze po co nowa Galeria po co nowa hala po co w ogóle wychodzicie na ulice. Zobaczcie jak wyglada rynek obraz nędzy i rozpaczy. Powinno polikwidować się wszystkie sklepy i pootwierał restauracyjki, knajpki czy tez na wzór np Krakowa kulturowe miejsca spotkań. Ale mieszkańcy Leszna do tego nie dojrzeli (...) tylko potrafią narzekać na swój los. Leszno tu chce się zyg....!!!!!!!!
70. Dodane przez do kom. 69, w dniu - 27-02-2016 01:00
"Powinno polikwidować się wszystkie sklepy i pootwierał restauracyjki, knajpki czy tez na wzór np Krakowa kulturowe miejsca spotkań. Ale mieszkańcy Leszna do tego nie dojrzeli". 
 
Poczytaj różne komentarze, to dowiesz się, że nie Ty pierwszy na to wpadłeś. Tyle, że do tego trzeba skali i działań zachęcających ludzi do naszego miasta.  
Kraków ma ok. 760 tys. mieszkańców, ok. 200 tys. studentów, a w 2015 roku odwiedziło go 10 050 000 turystów. Taka ilość pozwala na wypełnienie wielu miejsc kultury i knajpek. Razem ok. 11 mln. ludzi. 
 
Dla porównania w Lesznie mieszka ok. 65 tys. osób, studentów jest ok. 2 % tego co w Krakowie a turystów ok. 15 tys. tysięcy rocznie. 
Razem nieco ponad 80 tys. ludzi. Tu nie tylko dojrzałość mieszkańców ma znaczenie.
71. Dodane przez Fan Leszczynskich Olimpijczykow, w dniu - 27-02-2016 02:29
A co sie stanie z tabliczkami Leszczynskich Olimpijczykow zapomnianych zupelnie przez waaadze Leszna?
72. Dodane przez raviel, w dniu - 27-02-2016 07:42
ale na piknik lotniczy nikomu nie przeszkadza isc z buta z innych części miasta
73. Dodane przez hir, w dniu - 27-02-2016 08:11
69 trafiłeś w samo sedno sprawy trzeba budować dużą halę żeby coś można byłoby w zrobić a w którym miejscu to nie ma znaczenia i tak wszyscy mają samochody , żeby Leszno się rozwijało trzeba dużych inwestycji bo na razie to same buraki nawet posła swojego nie potrafili wybrać .
74. Dodane przez kl, w dniu - 27-02-2016 11:26
Zostawić Trapez i wybudować nową halę. Jedyne słuszne rozwiążanie. Nie można likwidować obiektu, który wrósł w tradycję Leszna i jest optymalne wykorzystany. Drodzy Radni mam nadzieję,że nie poprzecie tego niezbyt mądrego projektu
75. Dodane przez havier, w dniu - 27-02-2016 12:50
A co się stanie z imieniem Zbigniewa Białasa?
76. Dodane przez Tadeusz W., w dniu - 27-02-2016 15:22
Coś mi się wydaje, że tam dzieciaczki będą szabelką machać pod wodzą szermierza Sławomira Mocka.
77. Dodane przez do kom. 73, w dniu - 27-02-2016 15:39
W jaki sposób ta "duża inwestycja" przysłuży się rozwojowi Leszna?
78. Dodane przez do kom. 72, w dniu - 27-02-2016 15:46
Podczas Pikniku Szybowcowego tylko część osób przychodzi na piechotę. Miejski Zakład Komunikacji w Lesznie uruchamia wtedy trzy dodatkowe linie autobusowe, które dowożą mieszkańców. W dodatku piknik szybowcowy jest w drugiej połowie czerwca, najczęściej w przyjemne pogodowo dni przełomu wiosny i lata. 
Dla porównania sezon koszykarski na hali zaczyna się na początku października i kończy pod koniec maja. Długie spacery w chłodne i często mokre dni jesieni, zimy i początku wiosny, nie należą do najprzyjemniejszych.
79. Dodane przez gawel, w dniu - 28-02-2016 00:18
Pewnie któryś z koleszkow (...) czeka na ten teren m(...) postawi tam mieszkania
80. Dodane przez Gaweł, w dniu - 28-02-2016 00:21
Tzn popieram budowę nowego obiektu Ale sprzedaż trapezu słaby pomysl
81. Dodane przez Rawiczanin, w dniu - 28-02-2016 00:32
Myślałem,że tylko w Rawiczu mamy bezmózgowców we władzach hehe:-).Widzę,ze Leszno jeszcze bardziej przebija Rawicz beznadziejnymi pomysłami decyzjami władz.Sam pomysł budowy nowej hali bardzo dobry potrzebny ale burzenie najsłynniejsze budowli sportowej Leszna po przez historię wszelkich imprez wart Rawickich krat hehe:-).To tak jak by np.w Poznaniu zburzyli stadion Lecha na szczęście zachowali woleli rozbudować przebudować czy we Wrocławiu zburzyli halę stulecia.Bardzo dobry pomysł z całorocznym lodowiskiem ale pewnie odpada na starcie bo wolą latami poprawiać fuszerki obecnego odkrytego boisk bo lodowiskiem nie można nazwać tego tworu hehe:-).
82. Dodane przez aa, w dniu - 28-02-2016 20:34
No tak,już nie chodzę na żadne przedstawienia teatralne,czy występy,bo mnie nie stać.Bilety nie na moją kieszeń.Na pewno nie pójdę do Grzybowa.A co jest nie tak z tą halą.Stała tyle lat to jeszcze postoi.
83. Dodane przez bb, w dniu - 29-02-2016 07:22
Mnie również nie stać.
reklama
84. Dodane przez na, w dniu - 02-03-2016 17:12
na rekolekcje nie ma biletow
85. Dodane przez ZENEK, w dniu - 06-03-2016 14:29
Jeśli ma powstać NOWA HALA SPORTOWA to po byłej ROSZARNI są hektary miejskich terenów które są niezagospodarowane.Do stacji transformatorowej niedaleko woda i kanalizacja prawie na miejscu Wielkość terenu i lokalizacja niezła Terenu nie trzeba kupować Czego więcej potrzeba.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala z częścią biuro... Leszno 10600
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj