Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartGóra Trzeba usprawnić podstawową opiekę medyczną
Dyskutowali o pacjentach z Góry
Trzeba usprawnić podstawową opiekę medyczną
08.02.2017. Radio Elka, Dorota Kozanecka
(fot. Dorota Kozanecka)
Jak można poprawić sytuację pacjentów z powiatu górowskiego? Na ten temat dyskutowali dziś między innymi dyrektorzy ościennych placówek w których leczą się górowianie. Podczas obrad komisji zdrowia głos zabrał także przedstawiciel dolnośląskiego NFZ-tu, który wyjaśniał procedury finansowania opieki zdrowotnej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na temat sytuacji mieszkańców powiatu dyskutowano dziś podczas obrad komisji zdrowia Rady Powiatu. W spotkaniu wzięli udział między innymi przedstawiciele wojewody dolnośląskiego, dolnośląskiego oddziału NFZ-tu oraz dyrektorzy szpitali w Lesznie, Wschowie i Głogowie.
- Pacjenci skarżą się, że są źle traktowani, ponieważ są z Góry - zwracała uwagę Teresa
Frączkiewicz, przewodnicząca Komisji Zdrowia.
Dyrektor szpitala w Lesznie wskazywał, że problem jest złożony. - Brakuje personelu medycznego, a liczba pacjentów z Góry wzrosła w ostatnim czasie dwukrotnie. Przybył nam do obsłużenia jeszcze jeden powiat, obciąża to szczególnie personel Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Nie wszyscy, którzy pojawiają się na leszczyńskim SOR-ze, kwalifikują się do udzielanej tam pomocy, a mimo to ich przyjmujemy - wyjaśniał.
Dodatkowym problem pojawia się przy finansowaniu leczenia. - Pieniądze nie idą za pacjentami z Góry - tłumaczył Tomasz Karmiński. - Rozliczenia funkcjonują na zasadzie migracji, pieniądze są przekazywane z dolnośląskiego oddziału do tego w Wielkopolsce - tłumaczył Dariusz Kłos z dolnośląskiego oddziału NFZ.
Dyrektorzy szpitali w Lesznie, Głogowie i Wschowie zadeklarowali gotowość do przyjmowania pacjentów z powiatu górowskiego.
Radny powiatu Kazimierz Bogucki pytał o możliwość stworzenia na miejscu podmiotu medycznego, który ułatwiałby życie górowian. - Szanse na stworzenie szpitala w Górze w obecnej sytuacji są małe - odpowiadał Krzysztof Albiński, dyrektor zarządu Nowego Szpitala we Wschowie.
Dyskusję podsumowano stwierdzeniem, że w obecnej sytuacji najważniejsze dla powiatu górowskiego jest właściwe usystematyzowanie podstawowej opieki medycznej, czyli usprawnienie działań przychodni, w której przyjmują lekarze rodzinni. Taką opiekę na terenie powiatu górowskiego zapewnia sześć podmiotów medycznych. Są to zarówno placówki publiczne, jak i prywatne.
1. Dodane przez emeryt, w dniu - 08-02-2017 15:38 00 Dyskutowano dyskutowano kawę wypito i czas do domu a mieszkańcy w dalszym ciągu są traktowani jak zło konieczne brak dyskusji o sprawach konkretnych osoby odpowiedzialne nie zabrali głosu bo nic nie maja na swoje usprawiedliwienie wstyd że mamy taka władzę.
2. Dodane przez michu, w dniu - 08-02-2017 16:03 00 Jak zwykle. Ludzie cierpią a władza ma to w dupie. I można się skarżyć na złe traktowanie do usranej śmierci. Jak za komuny. Wszyscy się starają a wyszło jak zwykle. A że leszczyniacy traktują górowian jak ludzi drugiej kategorii to już wiadomo od kilkunastu lat. Można sie o tym przekonać nie tylko w szpitalu ale i w urzędach a najbardziej przy kontaktach z Policją. Żałosne ale prawdziwe i musi wyrosnąć następne pokolenie nie skażone ksenofobią.
3. Dodane przez Archanioł, w dniu - 08-02-2017 16:10 00 I tak Amerykę odkryto kolejny raz ... Jak znowu czytam, że: zorganizowano ..., w dyskusji udział wzięli przedstawiciele... dyrektorzy,że wskazywano ... , że pieniądze idą albo nie idą, że ktoś coś deklaruje, że się usprawnia itd itd to proszę wybaczyć.... ale nie mogę opanować wymiotów.
Mam OGROMNY szacunek do szeregowych pracowników szpitali i przychodni i zupełnie odwrotne odczucia w stosunku do tych, którzy ciągle mówią o służbie zdrowia, wiecznie ją naprawiają i udają, że nią zarządzają.
4. Dodane przez Do autorki, w dniu - 08-02-2017 16:12 00 Gdyby komisja zdrowia istniała szybciej niż po swych latach kadencji totoby towszystkoinaczejwygladalo.A takradni opozycyjnej próbują załatwić problem a starostowie stoją z boku Paradoks
5. Dodane przez Mama, w dniu - 08-02-2017 16:28 00 Pan starosta bierze brutto 9,6 tyś.zł.co miesiąc A rodze moje dziecko we Wschowie...
6. Dodane przez +, w dniu - 08-02-2017 17:19 00 Komu potrzebne takie spotkanie, które nic, ale to nic nie zmienia!! Sprawa rypła się w dniu podpisania umowy z PCZ Wrocław, a starosta - przy główny sprawca Wołowicz ciągle przy żłobie. Nie widać na fotkach ikony promującej tą postać, czyli panią burmistrz. Jak się chowa głowę w piasek, to wyborcom pozostaje wypinka.
7. Dodane przez dgr, w dniu - 08-02-2017 17:31 00 Czyżby tylko Pani Teresa Frączkiewicz miała odwagę powiedzieć prawdę?
8. Dodane przez max, w dniu - 08-02-2017 18:04 00 do kom. mama - jak widać okoliczne szpitale od kilku jużlat przyjmują pacjentów z Góry i nikt z tego powodu nie został bez opieki medycznej , po co szpital w Górze jak ktoś chce urodzić dziecko w Lesznie czy Wschowie, to tylko wypada się z tego cieszyć
9. Dodane przez Xzser, w dniu - 08-02-2017 18:26 00 A gdzie jest Starosta i reszta jego koleżków ??
10. Dodane przez ałłłłła, w dniu - 08-02-2017 18:43 00 Pani T. F. cierpi na nadmiar czasu i nicniepotrzebność i nikomuniepotrzebność ! A takie ma wielkie parcie na chcenie czegoś, byleby tylko być - to może być nawet balet ! Jak nie oświata to może zdrowie ?
reklama
11. Dodane przez Mama, w dniu - 08-02-2017 18:44 00 Chyba nie zrozumiałeś mojego wpisu. Mnie chodziło o to,ze przez starostów nie mogę rodzić górze tylko gdzieś np.we Wschowie Matt
12. Dodane przez RYS, w dniu - 08-02-2017 18:46 00 POMOC SIE NALEZY BEZ WZGLEDU GDZIE SIE MIESZKA ALE GORABO WY ICH MIALA SZPITAL,,WLADZE W WROCLAWIU,GDZIE ROZLICZENIE STAROSTY GOROWSKIEGO,BURMISTRZ GORY KTORZY PRZYKLEJENI DO STOLKOW DOPROWADZILI DO TAKIEJ KARYGODNEJ SYTUACJI SAMI POBIRAJAC TAKIE WYNAGRODZENIA SMIEJA SIE Z WAS ZE ICH WYBIRACIE NA KOLEJNE KADENCJE.
13. Dodane przez XXX, w dniu - 08-02-2017 18:52 00 Uważam, że teraz to jest płacz nad rozlanym mlekiem. Zastanawia mnie dlaczego gminy powiatu górowskiego nie wykupiły szpitala, który służył naszemu społeczeństwu, a pacjenci często ludzie w podeszłym wieku oraz matki z małymi dziećmi muszą teraz tułać się po innych szpitalach- to jest żenujące.
14. Dodane przez pacjent, w dniu - 08-02-2017 19:13 00 Moze gbyby pacjenci z Góry od wielu lat nie jezdzili po wszystkich szpitalach tylko leczyli sie w gorze to szpital by byl. Ale wiekszosc wolala leczyc sie i rodzic w innych placowksch. Ostatnie kilka lat szpitala w Gorze to juz byla tragedia. Lepiej mieć wybór dobrych szpitala nawet 30 km dalej niz własny w ktorym i tak nikt nie chce sie leczyc.
15. Dodane przez Pani do bani, w dniu - 08-02-2017 19:20 00 Gorycz prawdy o problemach z opieką zdrowotną jest powszechnie znana i w tym świetle "odwaga" pani Frączkiewicz to zwyczajną autokreacją. Bez znaczenia jest, że nic nie załatwiła, ale ważne, że jest się w mediach. Za rok wybory, a więc już czas zacząć zamydlanie. Trudno o bardziej kretyński komentarz jak 8. Taka logika, to pozamykać szkoły, polikwidować miejsca pracy, "po co .... w Górze, jak ktoś chce .... w Lesznie czy Wschowie, to tylko wypada się z tego cieszyć"
16. Dodane przez xxx, w dniu - 08-02-2017 20:13 00 na temat szpitala zostało tak już wiele powiedziane, tak wiele opublikowano pism, listów, kto i jakie ma kompetencje, dlaczego tak postąpiono a nie inaczej, z jakich powodów itp. itd., a niektórzy dalej powielają nieprawdziwe fakty...albo nie rozumieją albo robią to celowo, a pani Fraczkiewicz? zgadzam się, to tylko chęć zabłyśnięcia bo już o niej Góra zapomniała...bardziej interesowałoby mnie co ustalono konkretnego na tym spotkaniu
17. Dodane przez jarek, w dniu - 08-02-2017 20:32 00 Odsyłają nas do szpitali w Lesznie, Wschowie, Rawiczu, Głogowie i Lubinie, a więc wypadałoby abyśmy w przyszłych wyborach samorządowych wybierali radnych do tych ościennych powiatów.
18. Dodane przez Dżony Brawo, w dniu - 08-02-2017 21:09 00 Pani ze zdjęcia stosownie ubrana.Nie jak na spotknie z koleżankami tylko do pracy.
19. Dodane przez Tak miało być, obcy tak zdecydowali, w dniu - 08-02-2017 21:42 00 A miało być tak pięknie, a pięknie to już było Dzięki Bolkowi mamy to co mamy, Bolek ogłupił roboli w niedoli, by ynteligencja rosła w siłę i się bogaciła kosztem roboli. Wcześniej było wszystko dla robotnika, a teraz robotnik ma jedynie harować na ynteligencję by oni żyli w przepychu a ty robolu po 50 latach pracy najlepiej jak byś ,,grzebnął nogami,,. Robolu jesteś za głupi by żyć jak człowiek Szpitale stały się firmami, i muszą na siebie zarobić, dziś życie ludzkie stało się mniej warte jak życie zwierzęcia
20. Dodane przez ja, w dniu - 08-02-2017 21:52 00 Jak mogli to i wcześnie leczyli się w innych miastach. A kto nie mógł to musiał się leczyć w bardzo słabym bo niedofinansowanym przez potforne zadłużenie górowskim szpitalu. Dlaczego górowianie mieliby być leczeni z konieczności w tak słabej placówce. I dobrze że teraz nie są przynajmniej skazani na słabą opiekę ledwie zipiącego szpitala. A odwagę to trzeba było mieć lata temu i mówić że szpital trzeba było zrestrukturyzować i zwolnić część ludzi tylko nikt nie miał odwagi. A teraz wieszają koty na tych co przynajmniej coś zrobili. Mieć byle jaki szpital tylko żeby był a i tak leczyliby się gdzie indziej. Tylko najbiedniejsi byli by skazani na słabą opiekę w Górze. Szpital w Lesznie jest o niebo lepiej wyposażony z dużo lepszą kadrą. A że 20 km od Góry? Coś za coś. Ciekawe jak ci co teraz wykorzystują to politycznie mieliby do wyboru leczyć się w słabym górowskim szpitalu jakby był albo porządnym leszczyńskim co by wybrali.
21. Dodane przez luk do 20, w dniu - 08-02-2017 23:10 00 Leczyłem się w górowskim szpitalu i dobrze wspominam ten pobyt, miły personel i lekarze w dobrej kondycji. Niedawno byłem w jednym z tych polecanych szpitali z tym samym problemem zdrowotnym - 4 godziny w poczekalni, wyzwiska ze strony miejscowych pacjentów, lekarz ten sam który wykonywał ten zabieg w Górze, lecz przemęczony no i poszło dużo gorzej. Ja do każdego z tych ościennych szpitali mam po około 40 km, a do Góry miałem 15 km. Proszę nie obrażać personelu byłego szpitala w Górze bo większość tych ludzi pracuje w ościennych szpitalach miedzy innymi w Lesznie. Leżałem w Lesznie miesiąc i dużo widziałem i jeśli jesteś przeciętnym pacjentem to w porównaniu z Górą nie ma różnicy.
22. Dodane przez Byłem na, w dniu - 08-02-2017 23:58 00 Njsympatyczniej dla gorowiakow były słowa starosty i dyrektora z Głogowa którzy powiedieli ze przyjmą wszystkich pacjetow z Góry którzy się zgłoszą do glogowskiego szpitala.
23. Dodane przez do kom 8, w dniu - 09-02-2017 00:10 00 Max (...)jak i Ci co popierają platformerską szajkę - po co w Górze szpital? a jak ta Pani czy inna Pani chciałaby urodzić w rodzinnym mieście Góra? to mają w domach zacząć rodzić czy w urzędzie na korytarzu? Ktoś za ten szpital beknie i się zdziwicie, że tak ich popieraliście i broniliście...
24. Dodane przez Ania, w dniu - 09-02-2017 07:50 00 Do kom 7 A któż to taki ta pani Teresa? Nie łudziłbym się, że zrobi coś dla społeczeństwa, (...)
25. Dodane przez ..., w dniu - 09-02-2017 07:56 00 Po co te dyskusje? Szpital w Gorze byl, wiec trzeba bylo go pilnowac. Gdzie wtedy byli ci ze zdjec? Przeciez oni sa radnymi od lat. Och co za kpina.
26. Dodane przez URZĘDAS LESZEK do kom 1, w dniu - 09-02-2017 08:02 00 Zgadzam sie z przedmówca jak zwykle ble ble ble ,kawka wypita rączka uscisnieta a konkretów zero czyli marazm i apatia w Górze juz tylko została ...BRAWO DLA STAROSTY I BURMISTRZ GÓRY ZA ROZŁOZENIE MIASTA NA ŁOPATKI !!!
27. Dodane przez Ja, w dniu - 09-02-2017 08:08 00 Polkowice, bogaty powiat i bez szpitala. Co Wy na to mądrale?
28. Dodane przez Jarosław, w dniu - 09-02-2017 09:51 00 MOC POPARCIA DLA PANI TERESY. Irka jest do niej za słaba.
29. Dodane przez do 27, w dniu - 09-02-2017 10:04 00 Polkowice już w 2006 miały mieć szpital, bo mają pieniądze tylko ktoś tam coś kręci, ale prędzej czy później ten szpital będą mieli. Z Polkowic do szpitala w Lubinie jest 16 km a do szpitala w Głogowie 19 km i to po dobrze utrzymanej drodze i w granicach jednego województwa. Na terenie Polkowic mają dostęp do wielu wyspecjalizowanych placówek medycznych i z wykonaniem podstawowej diagnostyki czy pomocy doraźnej nie ma problemu.
30. Dodane przez wyborca, w dniu - 09-02-2017 10:23 00 A co z referendum w sprawie górowskiego szpitala, osobami które je organizowały. Co z pieniędzmi, które wpłynęły na konto referendalne ? Dlaczego dwaj panowie radni miejscy milczą ?
31. Dodane przez michal, w dniu - 09-02-2017 10:41 00 Obecny nowy radny miejski organizować miał referendum w tej sprawie, czy jakoś się rozliczył przed mieszkańcami z tego? Dlaczego nikt nie podejmie tematu?
32. Dodane przez xyz, w dniu - 09-02-2017 11:00 00 do 30 referendum w sprawie czego? a) czy jesteś za sprzedaża przez powiat b)czy jesteś za sprzedażą przez komornika chemeko i blokadą kont powiatu. Gmina Góra miała kupic szpital ale wybrano basen.
33. Dodane przez Ja, w dniu - 09-02-2017 11:04 00 Do 29. Właśnie odpowiedziałeś, nie problem w braku szpitala, tylko w usprawnieniu pozostałych usług. Niestety, albo nie ma chętnych do prowadzenia tego typu działalności albo nikt nie staje do konkursów organizowanych przez NFZ-zwykły biznes. Władza musi zrobić przede wszystkim to, by zachęcić podmioty zajmujące się działalnością medyczną, aby u nas coś sensownego otworzyli.
34. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 09-02-2017 12:21 00 Tu należy podjąć konkretne działania a nie prowadzić dyskusje. Czas na dyskusje już minął .Musi być całodobowy oddział ratunkowy z lekarzem to nie podlega dyskusji.
35. Dodane przez Wieslaw Miroslawski, w dniu - 09-02-2017 12:27 00 Po dwoch latach OPOZYCJI udalo sie wywalczyc Komisje Zdrowia , radni z tej komisji z jej Przewodniczaca Teresa Fraczkiewicz wzieli sie do PRACY by ulatwic gorowiana dostep do opieki lekarskiej, ....a tu "zawodowcy" starostowie biora pensje i sie "przygladaja" co robi opozycja, z usmieszkiem na twarzy mowia no niech pokaza czy sie im uda naprawic to co my SPARTOLILISMY(!)Rozsiedli sie przy komputerach i dawaj napadac na tych co chca cos zrobic,A JA JESTEM WDZIECZY TEJ MALEJ KOMISJI ZA ICH HEROIZM W WALCE O LEPSZY LOS CHORYCH Z POWIATU GOROWSKIEGO
36. Dodane przez slonko do kom.14, w dniu - 09-02-2017 13:25 00 I słusznie....
37. Dodane przez do wieśka, w dniu - 09-02-2017 13:40 00 DO 35 Niezłomni, pomnik im postawić. Człowieku, zapoznaj się z pojęciem heroizm w słowniku zanim go użyjesz. Bo lżysz ludziom, którzy rzeczywiście w życiu musieli się wykazać odwagą, często płacąc za to wysoką cenę.
38. Dodane przez Do 30 i 31, w dniu - 09-02-2017 13:41 00 Wlaśnie,tez o to pytam.Tak jak tego staroste to tego pana tez wybrali na radnego!A na pierwszej sesji juz zaglosowal za starosta by sie burmistrz przypodobać.Przepraszal na blogu,że sie pomylił.Stary wyjadacz sie pomylil,ktos w to wierzy?A ludzie poszkodowani,to nie maile pisac do Robercika tylko prosto do gabinetu starosty!Dzialać,a nie pisać!
39. Dodane przez anna, w dniu - 09-02-2017 14:46 00 co za bagno, był szpital teraz go nie ma . osobiście słyszałam wypowiedż pielęgniarki przed sprzedaża szpitala ze ci co kupią nic tu dobrego nie zrobią....a tyle ludzi choruje, że to będzie masakra jak zamkną ten szpital, jak ludzie będą musieli jeździć gdzieś indziej...nic się nie pomyliła, a był to zwykły szary pracownik o wielkim sercu i oddaniu dla drugiego człowieka...przykre są konsekwencje takich decyzji, wstyd
40. Dodane przez ja, w dniu - 09-02-2017 15:04 00 PANI Teresa chociaż nie udaje ze problemu nie ma...a inni tak. pozdrawiam
41. Dodane przez ja ja, w dniu - 09-02-2017 17:30 00 Problem znają wszyscy mieszkańcy powiatu a PANI TERESA UDAJE, że problem da się rozwiązać. Gdyby miała na to sposób, yo wyłącznie w konkursie na lokalne science fiction (czyt. sajensfikszyn).
42. Dodane przez belfer, w dniu - 09-02-2017 17:36 00 (...) jak nawet udaje, to nie wie, że udaje...(...) czy to możliwe, że tak można udawać?
43. Dodane przez zus, w dniu - 09-02-2017 19:15 00 sprawdzić czy to prawda,jeśli tak, to kwalifikuje się na wyłudzenie kasy?
44. Dodane przez re 41, 42, w dniu - 09-02-2017 19:24 00 ... widać Twoja zajadłość w stosunku dp pani Teresy. Jad nad jadem. Jesteś typem, którego boli, że są ludzie, którym do piet nie dorastasz ( jesteś w typie blondynek goszczących w żartach).
45. Dodane przez chory kraj, w dniu - 09-02-2017 19:59 00 O co chodzi w tym durnym ustroju? Płacę składkę do NARODOWEGO nie górowskiego nie głogowskiego nie leszczyńskiego FUNDUSZU ZDROWIA. Logicznie rozumując mogę się leczyć równie dobrze i skutecznie w Lesznie, Głogowie czy Wschowie. I każda z tych placówek NORMALNIE powinna się cieszyć, że ma pacjenta z Góry i w związku z tym pieniądze. Ale przecież tak nie może być bo byłoby za łatwo i za przyjemnie. Komu na tym zależy?
46. Dodane przez xerox, w dniu - 09-02-2017 23:41 00 Szpital w Górze nie jednemu zycie uratowal.Widzialem na wlasne oczy.NIe jedej dzieki niemu zyje.A teraz co?Szpitala nie ma.KAsa kasa kasa.NIc wiecej.DO kom 20.Ze tylko biedni tam sie leczyli?Daj sobie spokoj.Szpital byl na miejscu i nie trzeba bylo jezdzic do Leszna Głogowa i Wschowy.W ciezkich przypadkach kazda sekunda sie liczy a inne szpitale sa kawalek oddalone wiec powodzenia
47. Dodane przez Do 41 i 42, w dniu - 10-02-2017 06:38 00 Uważam te dwa wpisy za wyjątkowo podłe henry...człowieku naprawdę można tak NIENAWIDZIĆ???.PRZECIEŻ ŻEŚ KATOLIK
48. Dodane przez Uczeń do41,42.43, w dniu - 10-02-2017 08:43 00 Jako uczeń do belfra TAK PRAWDZIWY BELFER NIE POSTĘPUJE jedynie hejter!
reklama
49. Dodane przez jad, w dniu - 10-02-2017 11:38 00 Jeżeli to co zrobiła pani Teresa jest takie mądre, dlatego że ludzie dowiedzieli się o tym, o czym wszyscy wiedzą, to idąc tym tropem należy oczekiwać spotkania z przedstawicieli PKP, żeby ludzie dowiedzieli się, że jest problem z wyłączeniem linii kolejowej Bojanowo-Góra-Głogów. Można dodać do tego jeszcze powtórkę z likwidacji powiatowego zarządu dróg i utworzenia hybrydowego zespołu szkół w miejsce ogólniaka i będą tematy na co najmniej jeszcze dwie kadencje.
50. Dodane przez Rebelianci, w dniu - 10-02-2017 11:57 00 Śmierć hejterom w przestrzeni publicznych mediów
51. Dodane przez Jad i hejter..., w dniu - 10-02-2017 13:52 00 jad i hejter to to samo...to samo zlo...Przeciez zes hejterze katolik???
52. Dodane przez rebeliant, w dniu - 10-02-2017 17:07 00 hejt to hejt a fakt jest faktem, żeby kogoś rozliczać trzeba być samym bez winy bez względu czy to katolik czy nie
53. Dodane przez x, w dniu - 10-02-2017 19:01 00 W Górze jak w całym kraju za rządów PO ruina ,złodziejstwo i dorabianie się hien na padlinie. Szkoda tylko ,ze rządzą do końca aż z Góry nic już nic nie zostanie. Góra to taka współczesna wersja Wesela: "Mieliście chamy złoty róg ostał się wam ino sznur ".
54. Dodane przez Kaziu, w dniu - 11-02-2017 15:43 00 Prawda! Jeszcze jedno, "fachowcy" od oswiaty i zdrowia.Nie szkodzi pogadać, nie?
55. Dodane przez Wasoszanka Marysia, w dniu - 15-02-2017 10:44 00 Pani Tereso i Komisjo Zdrowia ,bardzo dziekuje, ze zajmujecie sie problemem dostepu gorowian do opieki medycznej....okazuje sie ,ze " amatorzy-radni " bardziej sie tym interesuja od starostow i radnych rzadzacej koalicji. Dziekuje, Wasoszanaka Marysia (z zawodu pielegniarka )
56. Dodane przez pozdro Marysiu, w dniu - 17-02-2017 16:22 00 Pani Tereso i Komisjo Zdrowia bardzo podziękuję "amatorom-radnym" jeżeli przestaną mącić nam w głowach że poprawią obsługę i dostęp do opieki zdrowotnej. Po starostach i poprzedniej koalicji nie da się nic zmienić - są tacy dobrzy, że mogą reklamować klej ATLAS tak się trzymają stołków.
57. Dodane przez Iga, w dniu - 22-02-2017 22:03 00 Byłam w szpitalu w Lesznie na ginekologi i nie polecam nie którzy lekarze to porażka nie mili i na prawdę nie chce tam więcej trafić . Porażka ze szpitalem w Lesznie
58. Dodane przez Kaska, w dniu - 22-02-2017 22:06 00 Brakuje szpitala bardzo dobra opieka i porodówka . Byłam zadowolona
reklama
59. Dodane przez Dana, w dniu - 05-03-2017 22:28 00 Pół dzieciństwa spędziłam w Górze. Nie potrafię zrozumieć, jak takie miasto może funkcjonować bez szpitala! Żałość człowieka ogarnia.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.