Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Rozsądek czy imperializm?

Wróci temat przyłączenia Wilkowic do Leszna

Rozsądek czy imperializm?

09.02.2017. Radio Elka, Jarek Adamek

Zaproponuję radnym, żeby zdecydowali co robimy z tematem przyłączenia Wilkowic do Leszna – zapowiada Sławomir Szczot (PiS), przewodniczący Rady Miejskiej Leszna. Jego zdaniem można powrócić do przekonywania mieszkańców nie tylko Wilkowic, ale i całej gminy Lipno. -Raczej tego nie poprzemy, to pachnie imperializmem – odpowiada Hanna Kotomska  (PL 18). Odłożenie tematu na co najmniej kilka lat proponuje też Marek Ganowicz (Lewica).
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Podczas Kwadransa Samorządowego przewodniczący Rady Miejskiej Leszna Sławomir Szczot zapowiedział, że będzie chciał z radnymi przedyskutować dalsze kroki w sprawie postulatu części mieszkańców Wilkowic, którzy opowiadali się za
odłączeniem od gminy Lipno i przyłączeniem do Leszna. W grudniu podczas konsultacji społecznych większość mieszkańców wsi była przeciwna temu pomysłowi, jednak zdaniem Szczota konsultacje przeprowadzono jeszcze przed przedstawieniem przez samorząd Leszna propozycji dla Wilkowic. -Być może powinniśmy złożyć propozycję całej gminie Lipno, takie małe gminy przy dużych miastach mają nikłą rację bytu, z ich małymi budżetami - stwierdził przewodniczący.

Pozostali radni obecni w studio przyjęli ten pomysł dość sceptycznie. -Poszedł pan po bandzie, może jeszcze przyłączymy Święciechowę? - ironizował Marek Ganowicz (Lewica). -Nie chcemy imperializmu, chyba że taka będzie wola mieszkańców - dodała Hanna Kotomska (PL 18). Radni uznali jednak, że do tematu można wrócić, choć dopiero za kilka lat.
 
Komentarze (65)
1. Dodane przez zolo, w dniu - 09-02-2017 13:58
Jak widzimy, polityków PiS opanowała nowa mania przyłaczania wszystkiego i wszystkich. To tak mozna paluszkiem wskazac i przyłaczyc?jeden nawiedzony w warszawie juz sie wycofał. W swoim stylu oczywiscie robiac "z tata wariata"wiec sadze ze i tu na naszym terenie nastapi teraz opamietanie.Wiecej pracy na poziomie oczu i mniej wpatrywania sie w chmury. chociaz dzis, jak pokazuja wyniki badania powietrza to tam trzeba szukac rozwiazania istotnych problemów mieszkanców. Tych co sie teraz ma.
2. Dodane przez abc, w dniu - 09-02-2017 14:01
To jakas nowa moda na przylaczanie okolicznych miejscowosci?Przylaczmy Lipno, to juz maly krok aby przylaczyc Poznan do Leszna :)
3. Dodane przez jarek, w dniu - 09-02-2017 14:01
panie szczot panu juz dziekujemy.nie nadaje sie pan na stanowisko przewodniczacego rady ..nie slucha pan ludzi.to pana ostatnia kadencja
4. Dodane przez Tomek72, w dniu - 09-02-2017 14:18
Temat wymaga POWAŻNEJ i merytorycznej dyskusji ... trzeba przeduskutować koszty i korzyści i przekonać ludzi ... 
 
Wtedy dopiero można zapytać o zdanie mieszkańców (zarówno Leszna jak i przyłączanych terenów) PRZY OKAZJI kolejnych wyborów (najlepiej samorządowych) nie generując dodatkowych kosztów oddzielnego referendum.
5. Dodane przez fredek, w dniu - 09-02-2017 14:21
A może by tak utworzyć Metropolię Leszczyńską i przyłączyć Rydzynę?
6. Dodane przez leszcz, w dniu - 09-02-2017 14:26
Część Swięciechowy, która zostanie odgrodzona od reszty wsi drogą S5 powinna zostać wg mnie włączona do Leszna i nie ma co ironizować panie Ganowicz. Oczywiście są to tereny przynoszące jakiś tam dochód gminie Święciechowa, ale...
7. Dodane przez ja, w dniu - 09-02-2017 14:27
a ten znowu swoje, masakra. Proszę o odsunięcie tego pana od wszelkiej władzy, od mediów, od społeczeństwa. Wyjdzie to dobre wszystkim, również temu panu.
reklama
8. Dodane przez Leszno, w dniu - 09-02-2017 14:39
Leszno od morza po Tatry. Byle zdążyć przed Warszawą.
9. Dodane przez Charceż betlejemski, w dniu - 09-02-2017 14:42
A może by tak przyłączyć Leszno do Wilkowic?...
10. Dodane przez Marianna, w dniu - 09-02-2017 14:44
Następna metropolia?
11. Dodane przez stachu, w dniu - 09-02-2017 14:45
przylaczcie gmine Gora-jestem za
12. Dodane przez klik, w dniu - 09-02-2017 14:58
Dlaczego jeszcze nie zdjęto p. Szczota z funkcji przewodniczącego RM . Jest w mniejszości i ma coraz dziwniejsze pomysły.
13. Dodane przez zorba, w dniu - 09-02-2017 15:07
moze boja sie wiekszego nadzoru lub utraty stanowisk i dawno wyrobionych wplywow,
14. Dodane przez Lafajet, w dniu - 09-02-2017 15:07
Gdyby Leszno to była Warszawa to można by się przyłączyć. 
Metro,Tramwaje,kina,teatry. 
 
Zacznijmy od budowy międzygminnego związku komunikacyjnego. 
Wprowadzić obowiązkową opłatę od osoby tak jak za śmieci a zlikwidować bilety. 
Jak ja płacę za śmieci bogola to niech bogol łoży na mój przejazd -ekologia . 
Od montażu czujników smogu smogu nie ubędzie.
15. Dodane przez antek, w dniu - 09-02-2017 15:09
Czują że zostaną wykopani i szukają elektoratu. Szczocik zachorował na sasinowe rozwolnienie? Panie Szczot Panu już dziękujemy. Pan to już nawet nie nadaje się na przewodniczącą Koła Gospodyń Wiejskich (przepraszam serdecznie Panie z KGW) a gdzie Panu do metropolity leszczyńskiego! Przestańcie do jasnej cholery psuć ten kraj!
16. Dodane przez ared, w dniu - 09-02-2017 15:13
Przyłączyć jeszcze Górkę Duchowną do Leszna,a będziemy mieli w Lesznie miejsce kultu ,i pisowcy nie będą musieli wyjeżdżać do Torunia na nieszpory.
17. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 09-02-2017 15:35
Może by tak z całego powiatu leszczynskiego zrezygnować i zrobić jedno wielkie miasto LESZNO.
18. Dodane przez Obywatel, w dniu - 09-02-2017 15:54
Każdy pomysł Jarka dla pisowców staje się prawdą objawioną. Bezrefleksyjnie powtarzają wszelkie dyrdymały. Panowie i panie stoicie w szambie po samą szyję i robicie przysiady.
19. Dodane przez Dan, w dniu - 09-02-2017 15:58
Panie Szczot kończ waść ......
20. Dodane przez wowo, w dniu - 09-02-2017 16:15
Panie Szczot. Nie drogą Sasina.
21. Dodane przez Wrrr, w dniu - 09-02-2017 16:45
Wezcie (...) odwolajcie.
22. Dodane przez OBSERWATOR, w dniu - 09-02-2017 17:00
Widać że bunciciel S,działa teraz przez swojego szefa Sz i znalazło się teraz dwóch upierdliwców , którzy będą dążyć do celu
23. Dodane przez Andrzej, w dniu - 09-02-2017 17:03
Teraz na PIS psioczy była postkomuna wszystko co zrobi PIS im się nie podoba, ale zapomnieli że za komuny do Leszna przyłączyli Zaborowo ,Gronowo i część Strzyżewic i jakoś im to nie przeszkadzało, nikt mieszkańców tych miejscowości się nie pytał A teraz właśnie ci są najbardziej przeciwni i wypisują dyrdymały na temat przyłączenia . Ich zasada my mogliśmy a inni nie mogą.
24. Dodane przez olek, w dniu - 09-02-2017 17:18
Leszno żąda dostępu do morza!!!  
 
Co za megalomania w wykonaniu pisiorków...
25. Dodane przez nos w sos, w dniu - 09-02-2017 17:18
Panie Szczota, może dosyć już wojenek podjazdowych? Czego pan nie zrozumiał po konsultacjach społecznych? Może wyjaśnić bliżej, co znaczy NIE?! Kończ waść, wstydu sobie oszczędź.
26. Dodane przez do kom. 3, w dniu - 09-02-2017 17:22
Jak zdejmą Szczota z przewodniczącego to im zabiorą kasę na przebudowę dwunastki. Teraz tak to działa
27. Dodane przez kornik, w dniu - 09-02-2017 17:27
Bardzo dobra propozycja przew. Szczota, świadcząca o tym, iż ma wizje i zna realia samorządowe. A krytycy... no cóż, hejt widać ma się dobrze.
28. Dodane przez Janek, w dniu - 09-02-2017 18:15
Nie jeden by się zdziwił trzeba zapytać o to wszystkich mieszkańców gminy Lipna i co by było gdyby mieszkańcy opowiedzieli się za przyłaczeniem do Leszna?
29. Dodane przez Karol, w dniu - 09-02-2017 18:25
Proponuję najpierw odłączyć Szczota od funkcji przewodniczącego rady.Przestanie szkodzić.
30. Dodane przez haha, w dniu - 09-02-2017 18:34
panie Szczot, szabelek w Lesznie zabrakło?
31. Dodane przez , w dniu - 09-02-2017 19:22
Lipno do Leszna,Leszno doTorunia Toruń do Watykanu.Namiestnikiem papieskim na Leszno niejaki Szczot.On się na wszystkim zna.
32. Dodane przez tr, w dniu - 09-02-2017 19:35
tzw. "arogancja władzy" w wykonaniu PiS zdecydowanie przewyższa poprzednią partię rządzącą PO. Mieszkańcy Wilkowic już się wypowiedzieli, co sądzą o tym pomyśle, nawet elkowy sondaż pokazuje, że zdecydowana większość jest przeciw.
33. Dodane przez REF, w dniu - 09-02-2017 19:50
-JEDEN ROZSADNY WPIS 23 ANDRZEJ A RESZTA TO FRUSTRACI STALE SZUKAJACY DZIURY W CALYM A Z DRUGIEJ STRONY BYLO REFERENDUM I POWININ BYC TEMAT ZAKONCZONY !
34. Dodane przez ja, w dniu - 09-02-2017 20:05
jesteśmy mieszkańcami Wijewa - Wijewo też chce do Leszna
35. Dodane przez max, w dniu - 09-02-2017 20:06
No, ale do Poznania będzie bliżej!
36. Dodane przez xxx, w dniu - 09-02-2017 20:14
Pis-iole i radni Leszna łapy precz od Lipna, nie potraficie ogarnąć Leszna, kasy szukajcie gdzie indziej , a nie w naszych gruntach i podatkach!!
37. Dodane przez Divertimento, w dniu - 09-02-2017 21:29
Szczot, przyłącz sobie więcej oleju.
reklama
38. Dodane przez rr, w dniu - 09-02-2017 22:22
Wschowa do Leszna i robimy metro, a co!
39. Dodane przez do kom. 6, w dniu - 09-02-2017 22:25
Po co się ograniczać, wszystko co poniżej A2 i powyżej A4 do Leszna też przyłączmy! A co tam!
40. Dodane przez xyz, w dniu - 09-02-2017 22:27
Po co do Leszna, zaraz będziemy wszyscy WARSZAWĄ.
41. Dodane przez Irma, w dniu - 09-02-2017 22:57
Do 39 masz rację od razu do Warszawy
42. Dodane przez on, w dniu - 09-02-2017 23:04
M.st Leszno
43. Dodane przez Tak sobie myślę, że ..., w dniu - 09-02-2017 23:06
Zabieranie innym, mówienie co ludzie mają robić i rozdawanie nie swojego, to chyba najczęstsze sposoby "aktywności" niektórych polityków. Co za rasa ...
44. Dodane przez , w dniu - 09-02-2017 23:43
Najpierw pukał pan Jessa, potem pan Miłek w sprawie Galerii Goplana i co? I wielkie NIC! Tak im żeście jako lewica na czele z byłym już prezydentem kłody pod nogi rzucali, że póki co to mamy w tym rejonie wielki śmierdzący basen.
45. Dodane przez Do 11, w dniu - 10-02-2017 06:17
Góra z Chruscina marzy o połączeniu z Lesznem + Czernina NAPRAWDĘ
46. Dodane przez "wielbiciel" sławka, w dniu - 10-02-2017 06:27
Szczot (...) za wszelką cenę chcesz zostawić po sobie jakiś ślad nie ważne że pamięć po tobie będzie zła ważne że będzie jako jedyny cudowny w swoim rodzaju o...
47. Dodane przez reni, w dniu - 10-02-2017 07:28
Panie Szczot , a mnie sie wydaje ,że w przyłączeniu Wilkowic to pewnie Pan ma swój prywatny interes.
48. Dodane przez Pp, w dniu - 10-02-2017 07:45
Kto by pomyślał, że idee komunistyczne ciągle mogą być w modzie. Centralizacja wszystkiego. Narodzie obudź się
49. Dodane przez Szukając inspiracji, w dniu - 10-02-2017 08:23
Ktoś chyba pozazdrościł Wyspiańskiemu, gdy mówił "Teatr swój widzę ogromny" i pomyślał sobie "Miasto swe widzę ogromne".
50. Dodane przez rr, w dniu - 10-02-2017 08:45
Powiększenie Leszna jest koniecznością jeśli miasto ma się rozwijać.Im szybciej tym lepiej dla miasta, a w sąsiednich gminach boją się, że zniknie kilka stołków i układzików.
51. Dodane przez antek, w dniu - 10-02-2017 09:07
Panie Szczot proponuje przyłączyć do Leszna San Escobar. Nie trzeba będzie ganiać nad bajorko na Zaborowie albo tłoczyć się w Osiecznie albo w Boszkowie. Będziemy mieli ekskluzywną dzielnicą wypoczynkową o światowym wymiarze. To dopiero będzie promocja miasta a nie przez prymitywne bicie i smarowanie bohomazów po ścianach miasta!
52. Dodane przez do 48, w dniu - 10-02-2017 09:40
Proszę nie obrażać innych i nie mierzyć wszystkich swoją miarą. Z czego wynika ta konieczność rozrostu (nie mylić z rozwojem)? Jak miasto zamierza dbać o rolników? Pytań jest setki, a odpowiedź w dziwnych ambicjach lub kompleksach lub w śmiesznej mani wielkości.
53. Dodane przez do kom. 48, w dniu - 10-02-2017 10:40
Bzdury argument, populistyczna hasło, z którym nawet trudno polemizować. A gmina Lipno nie musi się rozwijać? Ale dlaczego kosztem sąsiadów? Niech się rozwija w granice, które mu wyznaczono.
54. Dodane przez MOHEREK, w dniu - 10-02-2017 13:36
Uważam, że gminy okalające Leszno, tzw pierwszym i drugim pierścieniem powinny być przyłączone do metropolii Leszno; a więc Osieczna, Krzemieniewo, Rydzyna, Święciechowa, Lipno oraz Poniec, Bojanowo, Śmigiel, Krzywiń i Włoszakowice. I powstanie jedna owczarnia i jeden pasterz.
55. Dodane przez mieszkaniec wilkowic, w dniu - 10-02-2017 14:19
A co macie przeciwko? Jestem za przyłączeniem Wilkowic do Leszna. Dużo korzyści. Bzdury ludzie gadają a wy jak matoły powtarzacie. Stawki podatków, opłat i tak będą zrównane.
56. Dodane przez kajtek, w dniu - 10-02-2017 16:32
CAŁKOWICIE POPIERAM KOMENTARZ NUMER 23 !!!!!
57. Dodane przez Karol, w dniu - 10-02-2017 17:52
Proponuję natychmiastowe przyłączenie Leszna do gminy Lipno. 
Korzyści: 
1.Rozsądny wójt oraz radni 
2.Przestaja rządzić w Lesznie dotychczasowe władze prezydenci oraż przewodniczący rady 
3.w wyborach będę głosował na konkretnego człowieka a nie na listę ustanowioną przez kacyków partyjnych 
Panie Jacku spokojnie poradzisz sobie.
58. Dodane przez Leszczyński nacjonalista, w dniu - 10-02-2017 18:05
TO JUŻ CZAS !!! ODDZIELMY POWIAT OD PAŃSTWA I PROKLAMUJMY NIEPODLEGŁE XIĘSTWO LESZCZYŃSKIE !!1!!!
59. Dodane przez Kamyczek, w dniu - 10-02-2017 20:56
A co na to Zbigniew Boniek? 
 
Poza Łyszkowicami farmy mają też stanąć w Lesznie. Czy staną - to się dopiero okaże, bo sprzeciwiają się temu okoliczni mieszkańcy. W czerwcu tego roku na ich wniosek rada gminy zmieniła plan zagospodarowania terenu, tak by w miejscu, gdzie miała powstać farma, nie można było stawiać wiatraków. Bonwind się nie poddaje i najprawdopodobniej będzie próbować dochodzić swoich racji na drodze sądowej. Tym bardziej że w projekt elektrowni w Lesznie Boniek i jego spółki zainwestowali już kilka milionów złotych.  
 
Dużo mniej wiadomo o włoskich interesach nowego prezesa PZPN we Włoszech.  
http://finanse.wp.pl/kat,1033823,title,Celebryta-menedzer-lobbysta-Wszystkie-twarze-Bonka,wid,15076660,wiadomosc.html?ticaid=1189a5
60. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 11-02-2017 06:41
Dobrało się kila osób z Leszna (patriotów)którzy za bezcen kopiło działki w Wilkowicach a teraz chcą do miasta ok zrobić gamoniom dopłatę do dziale. brak slow dla tych to chcą to zrobić chcieli wyjść z miasta a teraz chcą z powrotem do Leszna.Sprzedajcie swoje wloscin i kupcie w Lesznie - droga wolna a Gamonie
61. Dodane przez dod.przez mieszkaniec wilkowic do kom. 55 11.02.2017r., w dniu - 11-02-2017 07:34
Tylko Jacka kacyk może takie brednie pisać.Rozsądna rada ,Rozsądny Jacek ,aj bym napisał złodzieje i oszuści pasuje ci to. Jak nie to do szkoły na lekcje historii współczesnej.
62. Dodane przez do kom. 47, w dniu - 11-02-2017 08:53
Wyspiański też pisał też "Miałeś chamie złoty róg bez tą czapkę z pawich piór ostał Ci się jeno sznur". Można sobie to zinterpretować!
63. Dodane przez przeek, w dniu - 11-02-2017 11:50
POPIERAM KOMENTARZ NUMER 23 !
64. Dodane przez grzes, w dniu - 11-02-2017 20:18
Ten pisowski Szczot niech się zajmie innymi sprawami pytam się Szczot tak buczałeś ze tablety wejdą do szkół i co mondralo ucichło
65. Dodane przez , w dniu - 05-03-2017 23:02
Pomysł przyłączenia całej gminy Lipno do Leszna traktuję w kategoriach rozrywkowych, chyba że mówimy o jej LIKWIDACJI z podziałem na trzy części przyłączone odpowiednio do Leszna, Święciechowy i Osiecznej. Cały pomysł przyłączenia Wilkowic do Leszna na zasadach kontraktu społecznego zasadzał się jedynie na zmianie granic miasta z pozostawieniem do czasu pełnej urbanizacji sołectwa Wilkowice jako wsi leżącej w jego granicach administracyjnych, a nie jak to jest obecnie w granicach gminy Lipno. Dzięki temu sołectwo mogłoby pozyskać za pośrednictwem miasta DODATKOWE środki z funduszów celowych UE na poprawę swojej infrastruktury. Szacuje się, że byłoby to od 20 do 50 milionów złotych w ciągu 5 lat, licząc od momentu połączenia jednostki pomocniczej jaką jest sołectwo z miastem. Sam proces integracji trwa od dwóch do trzech lat, więc czasu na pozyskanie unijnych funduszy zostało nam naprawdę niewiele, co stało się motorem działania dla Grupy Inicjatywnej. To, że akurat teraz władzę ma PiS nie ma tu żadnego znaczenia. Takie są fakty. Być może, że za kilka lat układ polityczny w Lesznie będzie inny, ale wtedy znów będą ci za i ci przeciw, tylko i wyłącznie z powodów politycznych, wbrew zdrowemu rozsądkowi i dobru mieszkańców obu społeczności, z priorytetem dla własnych partykularnych interesów. Brak formalnej odpowiedzi na PISMO Zespołu inicjatywnego, zarówno ze strony Prezydenta miasta, jak i Rady miasta Leszna, jest także efektem bezmyślnej walki politycznej. Wystarczyła bezczelność władz Gminy Lipno i ich zwolenników popieranych przez Starostwo Powiatowe, personalne niewybredne ataki na włodarzy miasta, zarządzenie konsultacji w Wilkowicach zanim miasto zdążyło przedstawić swoje stanowisko, że o propozycjach kontraktu nie wspomnę, by Pan Prezydent zajął neutralne stanowisko w sprawie, a partykularne interesy leszczyńskiej opozycji sparaliżowały dalsze działania rady w tej sprawie. Prędzej czy później Wilkowice i tak staną się częścią Leszna, ale wtedy nie będzie już unijnych pieniędzy, a my do tego czasu będziemy swoimi podatkami wspomagać tonącą w długach Gminę, równocześnie sami tonąc w błocie na wilkowickich drogach. Nie zdziwię się jak za rok czy dwa tylko Maryszewice zmienią włodarza, chyba że "dobra zmiana" po wyborach samorządowych zmiecie wszystkie gminy z administracyjnej mapy Polski.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj