Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Ruszyła budowa parkingu

45 dni na wykonanie inwestycji

Ruszyła budowa parkingu

17.07.2017. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

(fot. Bartłomiej Klupś)
W rejonie ulic Studziennej i Niepodległości, na terenie byłych ogródków działkowych, rozpoczęła się zapowiadana budowa parkingu. W sumie powstanie tam osiemdziesiąt sześć miejsc postojowych. Inwestycja będzie kosztować leszczyński Urząd Miasta blisko 600 tysięcy złotych.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Prace, które prowadzi firma Nodo z Leszna mają potrwać 45 dni. Ponad dwa tysiące metrów kwadratowych terenu u zbiegu ulic
Niepodległości i Studziennej zostanie utwardzone kostką brukową.

- Wcześniej jednak wykonawca musi przystąpić do wybudowania kanalizacji deszczowej, a także do położenia kabli i postawienia słupów, gdyż przewidziane jest też wykonanie oświetlenia - mówi Lucyna Gbiorczyk z Urzędu Miasta Leszna.

inwestycja obejmuje również budowę dróg dojazdowych i chodników. Na zakończenie wykonawca musi zadbać także o tereny zielone.

Koszt robót wynosi niewiele ponad 598 tysięcy złotych.
 
Komentarze (53)
1. Dodane przez MT, w dniu - 17-07-2017 14:24
Nie powinno być napisane, że "inwestycja będzie kosztować leszczyński Urząd Miasta 600 tysięcy złotych", tylko "inwestycja będzie kosztować mieszkańców Leszna 600 tysięcy złotych". Mała zmiana, a wszyscy myślą, że to urząd daje pieniądze.
2. Dodane przez KINGA Grzybowo, w dniu - 17-07-2017 14:25
Dlaczego z MOICH podatków komuś funduje miejsca parkingowe? Mnie nikt się do ozdobnej kostki na podjeździe nie dołożył, stać kogoś na samochód, niech opłaca parking i zwróci kasę społeczeństwu.
3. Dodane przez MARCO, w dniu - 17-07-2017 14:32
i w koncu odcinek niepodległości do ronda solidarności będzie dwukierunkowyyy.
4. Dodane przez Archanioł, w dniu - 17-07-2017 14:35
Może tym razem się uda w terminie ... który, jak na taki placyk, nie należy do najkrótszych.
5. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 17-07-2017 14:59
Trafią się komentarze po co budować parkingi ! Ja popieram budowę takich parkingów . Parkingi zlokalizowane na jezdni blokują tylko drogę. Ale chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jeden problem. W centrum Leszno są bloki do których nie ma dojazdu służb ratowniczych . Dokładnie nie ma dojazdu ! są to np. bloki na ulicy Opalińskich . Tylko do zewnętrznych bloków można dojechać. Aż strach pomyśleć jak by coś tam się stało. Może coś da się z tym zrobić
6. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 17-07-2017 15:40
Można by rozważyć parking dwupoziomowy. Ale oczywiście dobrze, że powstanie jakikolwiek parking. Ot tyle w tym temacie.
7. Dodane przez Do Kingi, w dniu - 17-07-2017 15:47
A płacisz wogule podatek?
8. Dodane przez Kustosz pamieci, w dniu - 17-07-2017 15:56
Czy parking przejmie po ogrodach pracowniczych imie gen.K.Świerczewskiego?Czuwaj!
reklama
9. Dodane przez marta, w dniu - 17-07-2017 16:19
do kom.5 Z drugiej strony jest specjalny chodnik, tzw. pieszojezdnia i do wszystkich bloków można dojechać. Chyba nie mieszkasz na Opalińskich.
10. Dodane przez Archanioł, w dniu - 17-07-2017 16:21
do 8. Pamięci tego pana (nic do niego nie mam) była też słynna w mieście szkoła, a niektórzy z obecnych rządzących bili pokłony przed jego popiersiem, składali wiązanki kwiatów, w harcerskich krótkich spodenkach ze łzami wzruszenia odczytywali pochwalne hymny o bohaterskiej śmierci generała itd. Mam zdjęcia z tamtych czasów. Te same osoby dziś rządzą, udają mądrzejszych niż są i krytykują generała. Ale właściwie niby czemu nie nazwać parkingu jego imieniem?
11. Dodane przez Tęskno mi, w dniu - 17-07-2017 17:00
Taki piękny humus wylatuje, a w to miejsce trafi beton. I pod samymi oknami mieszkań zamiast uspokajającego szumu liści i cienia w upały, będzie hałas i smród spalin. I to pod płaszczykiem rozwoju. A później wszyscy się dziwią, że ludzie są nerwowi i zmęczeni. Pod tym względem Leszno cofa się w rozwoju. Nie mam cienia ... wątpliwości. 
 
Do kraju tego, gdzie winą jest dużą 
Popsować gniazdo na gruszy bocianie, 
Bo wszystkim służą... 
 
Tęskno mi, Panie...
12. Dodane przez Do kom 9, w dniu - 17-07-2017 17:31
Marta prawda ze jest tam chodnik , ale straż pożarna tamtym chodnikiem nie przejedzie , no chyba ze osobowym.
13. Dodane przez rita, w dniu - 17-07-2017 18:26
do kom. 5 na Opalińskich rzeczywiście nawet po chodniku służby dojadą ale na OSTROROGA na podwórze w środek bloków czyli na plac zabaw to się nie wjedzie na wjeździe pachołki z kłódką Gdyby się coś wydarzyło to ciekawe u kogo szukać kluczy do kłódek Na dodatek zawsze jakiś baran zastawi samochodem
14. Dodane przez zacofan, w dniu - 17-07-2017 20:13
W Europie i na swiecie są parkingi podziemne, które nie zabierają ludziom przestrzeni. nikt jeszcze na to nie wpadł ?
15. Dodane przez do kom. 14, w dniu - 17-07-2017 21:40
Pewnie wpadli na to, ale takie parkingi są bardzo kosztowne. Zazwyczaj ok. 100 tys. za jedno miejsce parkingowe. Poza tym w Lesznie zazwyczaj jest niski stan wód gruntowych.
16. Dodane przez Ogrodnik, w dniu - 17-07-2017 22:11
Całe życie patrzyłem na zielone Ogrody a teraz będę widział beton i blachy samochodów.. "Gratuluję" pomysłu Panie Prezydencie.. :(
17. Dodane przez kubaa, w dniu - 17-07-2017 22:18
i opanują ten parking busy z firm... jak to opanowały parking mieszkanców Niepodległości gdzie Fresh Market.. firmowe busy a zajmują nam miejsca i nie ma gdzie zaparkować.. bo trudno jechać na parking strzeżony bo koszty.... dramat.. prywatny słuzbowy jeszcze auto żony a sąsiad niech parkuje w polu na Grzybowie.. brak słów.. jeszcze na dodatek parkuja tak, że przerwy między autami żeby weszło 2/3 szerokosci auta i nie wcisniesz się ważne, że on zaparkował a innego ma głęboko..
18. Dodane przez Anioł, w dniu - 17-07-2017 23:04
Mam nadzieję że zostaną umieszczone parkomaty,w ten sposób pieniadze wrócą do kasy miejskiej.
19. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 17-07-2017 23:10

Do kom. 16 - To postęp. Każdy chce mieć własny samochód, szybko dojechać do pracy , wygodnie żyć. 
Chcesz mieć las pod domem to kup leśniczówkę i zrezygnuj z telefonu komórkowego, internetu, mydła w płynie, pralki, kuchenki mikrofalowej, pierz w rękach i kąp się w strumieniu ... 
Gdzie parkujesz swój samochód gdy jedziesz do galerii lub na Starówkę na zakupy ? 
.
20. Dodane przez Ardilla, w dniu - 18-07-2017 00:28
'Na zakończenie wykonawca musi zadbać także o tereny zielone'. Ten cytat jakby z Barei żywcem wyjęty.
21. Dodane przez do: GOŚKA, w dniu - 18-07-2017 00:33
Może dla Pani jest postępem mieszkanie w wygodnym samochodzie - z tym nie dyskutuję. Natomiast nazywanie postępem likwidowanie terenów zielonych, ogródków, które są zbawienne dla środowiska, jak i dla ludzi - tu już zastanowiłabym się.
22. Dodane przez Brawo...:-/, w dniu - 18-07-2017 00:43
I tak oto nazwa osiedla traci sens...
23. Dodane przez ja, w dniu - 18-07-2017 06:17
Gośka, nie ma w Lesznie Starówki. W Lesznie jest Rynek, Śródmieście, okolice Rynku, stare miasto (małą literą). Starówka jest tylko w Warszawie a poza Warszawą jest pojęciem neutralnym, którym posługują się ludzie nie czujący miasta.
24. Dodane przez rr do 23, w dniu - 18-07-2017 08:26
Starówka to pojęcie oznaczające najstarszą część miasta z zabytkową zabudową. Czasem warto sięgnąć do słownika.
25. Dodane przez do kom. 22, w dniu - 18-07-2017 09:18
Tym bardziej nazwa Rondo Ogrody byłaby wskazana a nie Inka. Dla upamiętnienia tego zielonego ongiś miejsca.
26. Dodane przez Bart, w dniu - 18-07-2017 09:29
Gocha, jeżeli samochód to dla Ciebie postęp to mentalnie nie wyszłaś jeszcze z lat '90!! W dużych ośrodkach miejskich znakiem postępu jest obecnie zjawisko "urban farming" czyli powrotu ogródków działkowych do miast a także lokalizowanie ich na dachach budynków mieszkalnych. Samochód nie jest lekarstwem na całe zło - na stare miasto zapraszam spacerkiem a do centrum handlowego na rowerze! Będziesz szczęśliwsza! ;)
27. Dodane przez do kom.23, w dniu - 18-07-2017 09:35
Z jakiej wsi pochodzisz? Każde miasto ma starówkę!
28. Dodane przez do kom. 19, w dniu - 18-07-2017 09:47
Nie chcę napisać żeś głupia, bo to nieeleganckie. Więc napiszę, że masz klapki na oczach i jesteś słabo zorientowana. Poczytaj sobie w internecie jak i dlaczego na świecie rozwijają się tzw. farmy miejskie. Co to jest rolnictwo miejskie, zrównoważony rozwój obszarów miejskich oraz zrównoważony rozwój transportu. Jak nowoczesne miasta świata tworzą je dla ludzi, a nie dla aut. Jakie znaczenie na świecie zdobywa istota zieleni w przestrzeni miejskiej? Jak zieleń wokół domu wpływa na zdrowie i poprawę samopoczucia człowieka? Co nam dają drzewa - jaka jest ich rola w życiu człowieka?  
 
Nie tylko w cywilizowanych krajach zachodu zmienia się świadomość ludzi. Chociażby w Krakowie mieszkańcy protestowali chcąc parku zamiast parkingu na Zabłociu. W Lesznie niestety powszechna świadomość jest na poziomie poprzedniej epoki, zachłyśnięcia się bryką, którą można zaimponować innym i nie ruszać się, tylko wszędzie jeździć. Dla nas nadal ważniejszy jest często samochód niż człowiek. A w tym samym czasie z centrów kolejnych europejskich miast znikają miejsca parkingowe, a zastępują je ścieżki rowerowe oraz chodniki. I porządna komunikacja publiczna oraz rozwiązania alternatywne.
29. Dodane przez jojo, w dniu - 18-07-2017 09:55
starówka maja te duze miasta
30. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 18-07-2017 13:22

do kom. 28 - Tak trudno pojąć, że jesteś właścicielem tylko tego co masz w księdze wieczystej i na koncie w banku? 
Chcesz mieć drzewa to kupujesz dom z ogrodem a nie mieszkanie w bloku. Ja mam dom a pod domem główną drogę wyłożoną poniemieckim brukiem czyli tzw."kocie łby" oraz przystanek autobusowy, na który od godziny 5:00 rano podjeżdżają autobusy. Pod moimi oknami parkują samochody a z drzew które rosną przy chodniku do jesieni sypią się liście. W fugach koślawego chodnika rosną chwasty, które muszę systematycznie wyrywać. Leszczyniacy stojący na przystanku autobusowym pod moim domem wrzucają na mój trawnik butelki, puszki po napojach oraz papierki po cukierkach i batonach typu Mars, bo na przystanki nie ma kosza na śmieci. I żyję. Zamiatam chodnik, zimą porządnie go odśnieżam ale śpię w pokoju od strony ogrodu. Teraz siedzę przy oknie , za oknami mkną po bruku samochody osobowe, autobusy i TIR-y. Mieszkam w mieście, kocham miejski hałas i rozgardiasz.  
Kup sobie Magnez , bo jesteś zestresowany i nienawidzisz ludzi ... i poszukaj czegoś na wsi ale ... musisz do Leszna przyjeżdżać autobusem PKS bo my normalni ludzie nie życzymy sobie abyś parkował na parkingach w mieście, również na tym przy Ogrodach. 
A tak na marginesie - ile Twoja rodzina zajmuje miejsc parkingowych na osiedlu ? 
.
31. Dodane przez Karina, w dniu - 18-07-2017 14:29
Będzie solidne zaplecze parkingowe - na pewno odciąży okoliczne ulice ! brawo i teraz pora otworzyć Niepodległości.
32. Dodane przez Wesoła, w dniu - 18-07-2017 14:31
Stare miasto (także: starówka) historyczne centrum, najstarsza dzielnica miasta, często charakteryzująca się zwartą zabudową. Typowymi budynkami w obrębie starego miasta są kamienice
33. Dodane przez do kom.29, w dniu - 18-07-2017 14:39
Piszesz jak typowy "jojo" ze wsi która niestety nie ma starówki!
34. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 18-07-2017 14:48
ja biorę magnez i dzięki temu mylę się rzadko, tutaj np pisuje jakaś fałszywa GOŚKA pod kom 19 i 30 wypisuje jakieś brednie jakby wszystkie rozumy pozjadała podobnie na temat sądownictwa w innym temacie wie wszystko najlepiej i potem ja wychodzę na idiotkę bo ta fałszywa GOŚKA robi mi obciach
35. Dodane przez zoja, w dniu - 18-07-2017 15:48
Wreszcie bo ten teren dzialkowy wrecz straszy mam nadzieje ze od osiedla ogrody tez bedzi porzadek bo strach wyjsc wieczorem z domu
36. Dodane przez do kom. 34, w dniu - 18-07-2017 16:27
To by trochę tłumaczyło te brednie, które tamta osoba wypisuje. Ale mimo tego odpowiem na ostatnie pytanie z kom. 30. Zajmujemy dwa miejsca parkingowe, bo mamy dwa samochody. A wiesz dlaczego? Bo w naszym mieście nie ma rozsądnej alternatywy komunikacyjnej, o której wcześniej wspominałem.  
 
W zupełności wystarczyłby nam jeden samochód, gdyby był w mieście wygodny dostęp do niedrogich aut współdzielonych. Pozbyłbym się drugiego samochodu, zwolniłbym miejsce na parkingu i nie martwił się OC, naprawami, zakupem, utrzymaniem, itp. Ale dopóki jest jak jest, muszę mieć drugie auto, bo bez mobilności ciężko będzie mi wykonywać swoją pracę (muszę raz po raz przewieźć w różne miejsca kilkadziesiąt kg i nie mogę tego targać pieszo). Jeżeli pojawią się auta współdzielone w rozsądnej cenie, z wielką przyjemnością pozbędę się drugiego auta i zwolnię jedno miejsce. Prawdopodobnie nie tylko ja.
37. Dodane przez Ax, w dniu - 18-07-2017 16:29
Co to za firma modo? Kto jest współwłaścicielem??
reklama
38. Dodane przez obiektywnieobiektywnymieszkaniecmiastaLeszna., w dniu - 18-07-2017 18:21
Nie normalni jestescie, jak nie ma miejsca gdzie zaparkowac zle, jak juz bedzie to tez zle. Wezcie sie wyprowadzcie z Leszna spokoj bedzie.
39. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 18-07-2017 19:37
do kom. 36 - tak wygląda współdzielony ( będący współwłasnością dwóch osób ) samochód po podziale, gdy stroną wniosą sprawę do sądu :)
40. Dodane przez do kom. 37, w dniu - 18-07-2017 20:07
Nodo a nie Modo. Polecam komentarze nr 20 i 24 z tego wpisu:http://elka.pl/content/view/84206/80/
41. Dodane przez do kom. 39, w dniu - 18-07-2017 20:12
Chciałaś być dowcipna, a z Twojego wpisu można wywnioskować, że nie do końca rozumiesz jak działa car sharing.
42. Dodane przez do kom. 19, w dniu - 18-07-2017 20:14
Zechcesz napisać czym jest dla Ciebie postęp i jak go mierzysz? Jeżeli ilością wdychanych spalin, to raczej nie jesteś myślącym człowiekiem, tylko destruktorką.
43. Dodane przez ja, w dniu - 18-07-2017 22:13
Do kogo należy grunt na którym powstaje parking bo wiem,że był 
kościelny jak był tam ogrody działkowe a teraz do kogo należy bo może po wybudowaniu parkingu zbierac należnośc bedzie kościelny z ministrantami jak na 1 listopada
44. Dodane przez ktos, w dniu - 18-07-2017 23:09
Teren należy do miasta a nie do kościoła
45. Dodane przez parkowy, w dniu - 18-07-2017 23:36
Lichy ten parking!! 2000 metrów kwadratowych to niespełna prostokąt o bokach 60x33m. Niektórzy mają działki o połowę mniejsze.... Teren byłych działek wzdłuż Studziennej ma co najmniej 100m a wzdłuż Niepodłegłości także 100m czyli mamy powierzchnię 10000m2. To co powstanie na pozostałej części działek. czyżby kolejny supermarket???
46. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 18-07-2017 23:38
czereśnie w tym roku kiepsko obrodziły
47. Dodane przez ogrody, w dniu - 18-07-2017 23:45
juz Moja teściowa nie wystawi swojrj wielkiej pupy na balkon ooo yeah!
48. Dodane przez x, w dniu - 19-07-2017 06:27
Popieram 43. Może tu ktoś odpowie.
49. Dodane przez do kom. 43, w dniu - 19-07-2017 07:42
Nadal grunt ten należy do parafii, a miasto go dzierżawi. Tak przynajmniej wynika z poniższych wpisów. Szukajcie a znajdziecie ;) 
http://elka.pl/content/view/82450/613/ 
http://elka.pl/content/view/79248/80/
50. Dodane przez x, w dniu - 19-07-2017 17:47
Czy kwota dzierżawy teraz ulegnie zmianie? Jak daleko sięga teren kościoła i spółdzielni mieszkaniowej a może całe Ogrody są kościelne. Dziwne to wszystko.
51. Dodane przez rafael, w dniu - 19-07-2017 18:29
Popieram kom.2 dlaczego Miasto ma budować parking dla mieszkańców osiedli to powinny Spółdzielnie Mieszkaniowe lub Wspólnoty Mieszkaniowe dla własnych mieszkańców.
52. Dodane przez sebaPL, w dniu - 19-07-2017 18:44
Czy te duze zdrowe drzewa musialy zostac wyciete ???
53. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 19-07-2017 20:47


do kom.51 - To będzie parking ogólnodostępny. Zostawię tam samochód i mogę udać się spacerkiem np. na cmentarz albo do Mc'Donalds :) 
Jeśli się okaże, że na parkingu parkują mieszkańcy Ogrodów to miasto wprowadzi opłaty :)  
.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj