Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Radni rozmawiali o Nafisie

Czy woda to jedyny problem?

Radni rozmawiali o Nafisie

19.01.2018. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Jarek Adamek)
Czy w Lesznie ma powstać nowoczesna placówka medyczna spółki Nafis? – na takie pytanie mieli odpowiedzieć radni podczas posiedzenia Komisji Spraw Społecznych. Odpowiedź wcale nie była taka prosta, a właściwie podczas spotkania pojawiło się o wiele więcej pytań.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O zwołanie posiedzenia Komisji Spraw Społecznych z udziałem wszystkich radnych wnioskował niezrzeszony radny Piotr Więckowiak. -Musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, czy w Lesznie powinna powstać bardzo nowoczesna placówka medyczna, w której będą mogli leczyć się mieszkańcy Leszna i regionu - mówił radny.

Chodzi o wybudowany w sąsiedztwie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego szpital spółki Nafis, specjalizujący się w kardiologii. Mimo tego, że obiekt jest wyposażony, nie może zacząć działać, ponieważ nie jest podłączony do sieci wodnej i kanalizacyjnej. Przyłącze blokuje publiczny szpital, którego dyrekcja nie zgadza się na działalność konkurencyjnej placówki.

-Nie jesteśmy żadną konkurencją - zapewniał radnych Adam Koniuk, prezes Nafisu - w przeszłości może były takie plany, ale obecnie chcemy współpracować ze szpitalem. Jak podkreślał, współpraca mogłaby pozwolić na poprawę jakości leczenia w Lesznie. Jednak Marta Sobolewska, zastępca dyrektora WSZ do spraw operacyjnych, która wzięła także udział posiedzeniu przypomniała, że dziś większość zabiegów, które oferowałby Nafis, już jest wykonywana w szpitalu, gdzie już wkrótce pracownia kardiologii się znacznie rozwinie. Poza tym ewentualny kontrakt Nafisu blokowałby możliwość zarabiania przez publiczną placówkę. -Nie jest nam z wami po drodze - stwierdziła Sobolewska.

Odkreślenie przeszłości grubą kreską zalecał kolegom z rady także Piotr Więckowiak. -Ustawa o samorządzie gminnym nakazuje nam dbanie o rozwój miasta, a inwestycja Nafisu to innowacyjna placówka na skalę nie tylko Polski, ale i Europy -mówił.

Jak się jednak okazało, radny był raczej odosobniony w swoim entuzjazmie. -Co my tu mamy do powiedzenia, z technicznego i merytorycznego punktu widzenia nic - mówił Marek Ganowicz (Lewica), przypominając że problem rozwiązać mogą władze prywatnej spółki z władzami publicznego szpitala i jego właściciela, czyli samorządu województwa. -Rada może co najwyżej apelować, a pan Piotr Więckowiak może przyjąć rolę mediatora - proponował Sławomir Szczot (PiS).

Prezydent Łukasz Borowiak do zapewnień prezesa Koniuka także podszedł dość sceptycznie. -Zastanawia mnie, dlaczego wiedząc że nie macie zgody na przyłącze wodne i kanalizacyjne zdecydowaliście się na inwestycję - mówił. Prezes Nafisu zapewnił, że nie wie dlaczego tak się stało tłumacząc, że pracuje dopiero od roku, jednak jak dodał były dyrektor szpitala w pewnym momencie obiecał zgodę na przyłącze i dlatego budowa ruszyła. -Jeśli macie taki dokument to go pokażcie - apelowała Dorota Mała z Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Pracowników Ochrony Zdrowia.

W posiedzeniu uczestniczyli też przedstawiciele innych prywatnych podmiotów medycznych w Lesznie -Wasz problem nie sprowadza się tylko do wody i kanalizacji, bo niedawno zwracaliście się do nas o umożliwienie dostępu do tomografu, gastroskopii czy rezonansu - mówiła Teresa Baranowska z Ventriculusa - jeżeli macie już kontrakt „w kieszeni” to proszę się do tego przyznać i nie uprawiać lobbingu.

Jeden z mieszkańców, który przyszedł na komisję namawiał radnych do pomocy Nafisowi. -Nie bójcie się konkurencji - mówił - dzięki temu że mamy w Lesznie Biedronki i Kauflanda pomarańcze kosztują 3 złote, a nie 10. -Nie boimy się konkurencji, ale jesteśmy przeciwni nierównemu traktowaniu podmiotów gospodarczych - ripostowała Teresa Baranowska.

Radni ostatecznie nie podjęli żadnej decyzji ani nie przyjęli żadnego stanowiska.

 
Komentarze (56)
1. Dodane przez ja, w dniu - 19-01-2018 18:46
Gdzie była informacja o tym otwartym posiedzeniu? Info powinno być na głównej stronie www.leszno.pl, bo sprawa dotyczy mieszkańców.
2. Dodane przez I.O., w dniu - 19-01-2018 18:50
A dlaczego nie Nafis,oczywiście że powinien działać.
3. Dodane przez Prawda !!!, w dniu - 19-01-2018 18:51
Prawda jest taka że jeśli NAFIS jest włascicielem gruntu na którym stoja jego obiekty a zapewne jest -wszakze otrzymał Pozwolenie na budowe to dzisiejszy problem może zniknac . Możemy zaprojektować w tym leśnym terenie oczyszczalnie ściekow ( mała typu BIOBLOK) i rozsaczac w tym piaskowym przeciez lesnym terenie czyszczone scieki matoniast osad wywozić (to juz niewielka masa) . W miejscu Szpitala NAFIS-u tereny sa bardzo wodonośne -wywiercimy zatem studnię głębinowa i po problemie (filtrownia wody jest tania ). Prosze rozważyć nasza propozycję . Biuro Projektów Inzynierii Środowiska 60-259 Poznan ,ul. Dziadoszanska 10
4. Dodane przez grzes, w dniu - 19-01-2018 19:05
Nafis byla lepsza obsluga, atmosfera byla super, i kontrola
5. Dodane przez 112, w dniu - 19-01-2018 19:06
Konkurencja dobra rzecz. 
Ale gdyby Nafis był mój wybudował bym go w Wilkowicach. 
Byłby bezkonkurencyjny przy S5 tak jak stacja obsługi. 
Bezkonkurencyjny czas dojazdu. 
 
Gdyby S5 wybudowano jak pierwotnie planowano szpital otarłby się o drogę . 
Po poprowadzeniu drogi z drugiej strony miasta szanse na przeżycie uczestników wypadków spadają z kwadratem odległości i godzin szczytu.
6. Dodane przez TYLKO, w dniu - 19-01-2018 19:07
Tutaj tylko mała oczyszczalnia sciekow i rozsaczanie juz oczyszczonych w tym piaszczyztym leśnym terenie a także studnia głębinowa z tania filtrownia zwirowa (to tereny wodonośne ) - załatwiaja ten problem , Zapraszamy do rozmowy Biuro rojektów Inzynierii Srodowiska Poznan Dziadoszanska 10
7. Dodane przez leśny władek, w dniu - 19-01-2018 19:20
temat radnych zwyczajnie przerósł
8. Dodane przez Archanioł, w dniu - 19-01-2018 19:25
Panie prezesie Nafisu: jesteście konkurencją dla szpitala i nie tylko ... i nie ma się czego wstydzić, bo jedynie konkurencja może wpłynąć na postawienie na nogi państwowego bajzlu w służbie zdrowia albo humanitarnie i RYNKOWO skrócić jego męczarnię wykonując eutanazję czegoś, co już powoli zupełnie nie przypomina organizmu który sam wymaga leczenia, a dotąd miał z założenia dbać w imieniu państwa o zdrowie społeczeństwa. 
Mało tego: każda kolejna placówka prywatna będzie konkurencją także, a może zwłaszcza, dla lokalnych monopolistów, którzy dotąd bezkarnie zdzierają z chorujących mieszkańców ostatnią koszulę. Po przytoczonych wypowiedziach wyczuwam, że porcięta zadrżały... 
A radni? No cóż. Jak to powiedział jeden z nich w zeszłym chyba roku: radni często zmuszeni są podejmować decyzję w sprawach na których się nie znają. Aż dziw, że teraz nie podjęli, choć też się nie znają. Może w kwestii zdrowia odzywa się jednak walka sumienia z interesem. Poza tym zaraz wybory i adoracja, bezmyślne potakiwanie i podnoszenie łapek w górę teraz może być zapamiętane...
9. Dodane przez cwaniacy byli i będą :-(, w dniu - 19-01-2018 19:44
Pani Baranowska, u Was w tym pożal się Boże ośrodku zdrowia V...., tylko na odbiór badań czeka się ponad godzinę. KURIOZUM, jeszcze nigdy w życiu czegoś takiego nie widziałam, nawet w państwowym szpitalu. Pacjenci stoją w kolejce jak za komuny po ocet. Tam nie ma pacjentów, tylko klienci, liczeni w mln zł zł zł zł zł zł zł zł zł zł. Dlaczego tak bardzo Pani nowy ośrodek przeszkadza? Dla całej tej Waszej służby zdrowia to pacjent to tylko kasa a nie człowiek.
10. Dodane przez n, w dniu - 19-01-2018 19:57
Dobrze, że ktoś z mieszkańców przyszedł na komisję i odważnie zabrał głos.
11. Dodane przez Marta, w dniu - 19-01-2018 20:03
Krwiożerczy socjalizm trwa w najlepsze. Urzędnik zdecyduje o czyjejś inwestycji.
12. Dodane przez doktor, w dniu - 19-01-2018 20:07
moim zdaniem wygląda to nie ciekawie, coś tu bardzo śmierdzi.
reklama
13. Dodane przez pax, w dniu - 19-01-2018 20:10
...a w szpitalu pracownię angiografu po każdym deszczu jak zalewalo tak zalewa,woda leci z paneli sufitowych jak trza-taka jest jakość remontów w wsz Leszno.Moze ktoś w końcu wymieni etatowy "nadzór budowlany"na jakis bardziej sprawny i przejmujący się ........
14. Dodane przez ama, w dniu - 19-01-2018 20:12
Oni się panicznie boją konkurencji, bo prywatnie zarządza się o wiele sprawniej, a w razie czego odpowiada się własnymi pieniędzmi. Urzędnik woli doić państwowego molocha (WSZ) zapłacą przecież za wszystko głupie polaczki (no bo nie urzędnik). Przykre.
15. Dodane przez P.M., w dniu - 19-01-2018 20:16
Ha, ha, ha... taki mamy w Polsce "wolny" rynek. Urzędnicy zdecydowali, że Nafis jest nie potrzebny.
16. Dodane przez @@@, w dniu - 19-01-2018 20:21
Nafis niech się zwija. Kierownictwo WSZ dostanie teraz pewnie nagrodę za bohaterską postawę w walce z "prywaciarzem". Nagrodę z pieniędzy mieszkańców oczywiście.
17. Dodane przez BELFER, w dniu - 19-01-2018 20:22
Najlepiej zachować się jak struś, czyli głowa w piasek. A tak po prawdzie to czy kardiologia w szpitalu jest na tak samo "wysokim" poziomie jak ortopedia?
18. Dodane przez H, w dniu - 19-01-2018 20:28
O jakim nierównym traktowaniu podmiotów gospodarczych mówiła Pani Baranowska? Bo to przecież Wojewódzki Szpital Zespolony traktowany jest nierówno względem innych, to znaczy preferencyjnie.
19. Dodane przez zielonyPL, w dniu - 19-01-2018 20:43
Czyli każdy sobie rzepkę skrobię..Ventrculus pilnuje swoich interesów tak jak Szpital a pacjent ma stać w kolejkach i czekać na wizytę nie wiadomo ile no BRAWO... Dlatego też może dziwić że w Lesznie jest dużo ludzi którzy korzystają z kardiologia itd...Tez ktoś wydał zgodę na budowę i Kierownik budowy czy inni odpowiedzialni powinni pomyśleć o wod-kan . W Lesznie trzeba mieć nie wiadomo jakie znajomości (plecy) by załatwić tak jak się należy
20. Dodane przez leszczyniana, w dniu - 19-01-2018 21:25
Dwie ,,firmy" między sobą rywalizują? A co z nami, z pacjentami? Jak widać liczy się biznes a nie dobro społeczne. Druga rzecz bardzo mnie dziwi. Otóż lekarze strajkują, ze muszą pracować 48h. Jeśli konkurencja ruszy, to Was panowie odciąży i będziecie krócej pracować. O co więc ten krzyk? Z jednej strony niby brak lekarzy a tu nagle strach o konkurencję? To my zdecydujemy, gdzie chcemy się leczyć a nie dyrekcja szpitala czy radni. Jest wiele sklepów, siłowni w Lesznie i też mają konkurencję! Dlaczego ze służbą zdrowia ma być inaczej?
21. Dodane przez pacjent potencjalny WSZ, w dniu - 19-01-2018 21:36
Nafis -wiadomo ,ze to konkurencja dla istniejącego szpitala. Jeśli ktoś twierdzi inaczej to mówi bzdury lub jest z tą firmą w jakiś sposób powiązany. Nie mając pozwoleń na wszystkie media , budować a później biadolić to takie dawne pokomunistyczne zachowania . Nie powinno się wydawać zgody na przyłącza dla tej firmy .
22. Dodane przez ale jaja, w dniu - 19-01-2018 21:46
.................. nie ma rady
23. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 19-01-2018 21:51
Władze samorządu,władze miasta ,władze szpitala mają ustawowy obowiązek dbania o dobro zdrowotne mieszkańców miasta i powiatu.Jeżeli istnieje możliwość uruchomienia nowej i nowoczesnej placówki medycznej to z pewnością leży to w naszym wspólnym interesie/mieszkańców,samorządu, miasta i władz szpitala/ Szpital jako instytucja państwowa nie powinna bać się konkurencji,bo właśnie dzięki niej zyska szpital podnosząc standardy leczenia i opieki,a przede wszystkim zyskają mieszkańcy miasta i powiatu.Z kolei prywatna placówka medyczna również mając konkurencje ze strony szpitala będzie stosowała wysokie standardy leczenia.Dzięki dwóm podobnym placówkom medycznym do miasta przyjedzie więcej pacjentów spoza rejonu,nikt nie straci,wszyscy zyskają możliwość leczenia na wyższym poziomie.Szpital może zawrzeć z prywatną placówką partnerską umowę,która pogodzi i zabezpieczy interesy stron,a przede wszystkim szpitala.Dla dobra mieszkańców warto to zrobić.Rozwiązanie jest proste,wystarczy dobra wola.Warto wspomnieć,ze w obecnie mieście działa kilkanaście prywatnych placówek medycznych i nikt z tego powodu robi problemu,będą powstawały kolejne i nikt tego nie zatrzyma.Tylko dzięki konkurencji będzie lepiej więcej i taniej.
24. Dodane przez obiektywny, w dniu - 19-01-2018 22:52
Jedyne rozsądne rozwiązanie to odsprzedać budynek SZPITALOWI i finito.
25. Dodane przez Lemi, w dniu - 19-01-2018 23:04
Co tu dyskutować - w medycynie konkurencja powinna być maksymalna bo chodzi o nasze zdrowie!!! A nie tylko o pieniądze... A co do szpitala Leszczyńskiego... Raz trafiłem ze złamana ręką (drobiazg w sumie) ale na kontrolę ortopedy miałem czekać miesiąc!!! Pytam co on chciał po miesiącu sprawdzać? Czy jest OK czy łamać? Jako to ma sens?!?! Poszedłem prywatnie! Więc może sens mają placówki prywatne a nie państwowe!
26. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 19-01-2018 23:54
No to sobie porozmawiali. 
To, co trzeba przyznać Ventriculusowi, to fakt, iż nie pchali się na siłę w okolice Szpitala, tylko postanowili zainwestować w zupełnie innym miejscu. I budynek ten zasługuje teraz na udział w konkursie Modernizacja dekady.
27. Dodane przez ZSRR, w dniu - 20-01-2018 00:47
za komuny był taki dowcip: co by było jakby na Saharze wprowadzić socjalizm? na początku nic, ale już za 2 tygodnie by zabrakło piasku :) jak widać w Lesznie podobnie, ino zabrakło wody !
28. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r, w dniu - 20-01-2018 02:11
PO kłamie od rana do nocyCzuwaj!
29. Dodane przez treść ślubowania radnego, w dniu - 20-01-2018 06:09
Wierny Konstytucji i prawu Rzeczpospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie, uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców.
30. Dodane przez izis, w dniu - 20-01-2018 08:48
za pieniądze pacjenta tak się windują te prywatne kliniki biznes jeszcze raz biznes pacjent daleko na szarym końcu ...pierwsza klinika to chociaż na łapówkach się urządziła, a reszta legalnie rządowa kasa ich wspomaga kiedy to się skończy ? pacjent nie dostaje skierowań na badania kase dostaje przychodnia i tak zabawa trwa nadzieja w Premierze Morawieckim który stwierdził ,że musi się skończyć to dosypywanie pieniędzy a służba zdrowia nic ,a nic się nie zmienia
31. Dodane przez K, w dniu - 20-01-2018 08:55
Przeciez w szpitalu niema rechabilitacji kardiologicznej tylko trzeba jechac do KOwanowka tutaj NAFIS oferuje tekie leczenie dlaczego nie ma zgody dziwie sie bardzo tak nie moze byc zeby garstka radnych decydowala o zdrowiu mieszkancow ludzie powinni sie skrzyknac i zdecydowac po swojemu PACJENT
32. Dodane przez Zenek, w dniu - 20-01-2018 09:17
Dlaczego leszczyński szpital tak boi się NAFISU? Dlaczego radni chowają głowę w piasek? Dlaczego nikt nie mówi co jest lepsze dla mieszkańców?
33. Dodane przez Kuba, w dniu - 20-01-2018 09:22
Na konkurencji najbardziej zyskają pacjencji. Sam jestem sercowcem i muszę jeździć do Poznania na wizyty, operację bo w Leszczyńskim szpitalu nie można się doczekać. 
 
Ponownie zamiast myśleć o dobrze pacjentów o jak najszybszej możliwości ich leczenia myśli się tylko o ekonomii i pieniądzach. Dyrekcja szpitala choć raz mogła by wykazać dobre "serce".  
 
Leszczyński szpital posiada coraz gorszą opinie a znowu dzięki swojemu utrudnianiu staną się sławni. Słowo współpraca jest im obce.
34. Dodane przez Ola, w dniu - 20-01-2018 10:47
Jak najbardziej jestem za powstaniem Nafisu. Ojciec tam leżał i nic złego o nich powiedzieć nie mogę. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy: budowali i wyposażali taką placówkę wierząc na słowo komuś tam że ich do wody i kanalizacji przyłączy? Czegoś głupszego dawno nie słyszałam. Jak by Wam sąsiad coś takiego obiecał to byście mu chatę za miedzą postawili? Ja nie. A jak sąsiadowi palma odbije i strzeli focha to co? Chałupe rozbierać czy wychodek postawić? Dzieci w piaskownicy. Dyr szpitala wziął zabawki i pozamiatane. Żenujące, obie strony konfliktu się ośmieszają.
35. Dodane przez Jaki, w dniu - 20-01-2018 10:52
Jeżeli nafis powstanie to żadnej szkody nie będzie a może być tylko lepiej dla pacjentów. Paru przedsiębiorców nie może tylko dbać o swoje zarobki ale patrzeć na ogół społeczeństwa bo to im maja służyć oczywiście za pieniądze.otwarcie tej placówki polepszy opiekę medyczna zwykłego Kowalskiego i tyle.rada miasta powinna wydać decyzje ze szpital musi udostępnić te tematy i tyle. Na marginesie pani Tereska fajna kobitka całkiem
36. Dodane przez Obiektywny, w dniu - 20-01-2018 11:41
Z tego co pamiętam to NAFIS odkupił teren przy szpitalu od przedsiębiorcy.A w umowie było zaznaczone aby nie powstała na tym terenie konkurencyjny obiekt dla szpitala.Czy o tym już nikt nie pamięta? ??
37. Dodane przez ZENEK, w dniu - 20-01-2018 12:29
Zenek to ja byłem jako jedyny leszczyniak i odezwałem się o tej dobrej konkurencji która by zaistniała Ludzie to odnasz zależy jak będziemy tu leczeni .Dziękuję za dotychczasowe wpisy.
38. Dodane przez Dializy, w dniu - 20-01-2018 12:32
Dializy działające przy szpitalu nie stanowią konkurencji? przecie szpital ma oddział nefrologiczny ze stacją dializ.....Hipokryzja level king! no pachnie oczekiwaniem na kopertę...cokolwiek to znaczy.
39. Dodane przez CHORY, w dniu - 20-01-2018 12:46
Cóż z tego, że woj.szpital zakupuje nowoczesny sprzęt. Do tego musiałby jeszcze zakupić nowoczesną załogę. Obecna opieka nad pacjentem na tym oddziale woła o pomstę do nieba. Pacjent jest złem koniecznym, gdzie w porównaniu z Nafisem to był rzeczywiście pacjent, o którego się dbało i traktowało po ludzku / byłem pacjentem jednego i drugiego oddziału/. Pani (... i dyrekcja szpitala zrobią wszystko żeby konkurencja nie powstała. WIELKI WSTYD DLA LESZNA. Nie ma u nas ludzi myślących przyszłościowo, a dyrekcja szpitala i radni widzą tylko czubek własnego nosa, a będąc złośliwym życzę wszystkim oponentom powstania konkurencji opieki kardiologicznej DUUUŻO ZDROWIA.
40. Dodane przez mam pytanie, w dniu - 20-01-2018 13:44
Czy to posiedzenie komisji jest dostępne w internecie?
reklama
41. Dodane przez mam pytanie, w dniu - 20-01-2018 13:46
Czy nagranie posiedzenia tej komisji jest dostępne w internecie? Posiedzenia wszystkich komisji powinny być dostępne w internecie tak jak obrady sesji rady miasta.
42. Dodane przez Anty wirus., w dniu - 20-01-2018 14:17
Do 27. 
Szerzenie idei stalinowski, w tym emblematów, jest zakazane. 
Jest chyba na to nawet paragraf.
43. Dodane przez do 27, w dniu - 20-01-2018 16:45
Szkoda,że na twoją głupotę nie ma paragrafu.
44. Dodane przez do 28., w dniu - 20-01-2018 17:59
Dobre. Ale PIS jest lepszy.
45. Dodane przez 100 lat, w dniu - 20-01-2018 19:46
Wszyscy złote góry obiecują. 
Tylko , że emerytura na pobyt w domu starców nie starczy. 
Więc dla kogo te dobrodziejstwa w prywatnych placówkach?
46. Dodane przez 1234, w dniu - 20-01-2018 20:13
Szanowni Państwo.O jakiej konkurencji mówi dyrekcja szpitala?Czy wy,radni wogóle macie pojęcia jak ta kardiologia wygląda od strony leszczyńskiego szpitala?Mam skierowanie od lekarza kardiologa na koronografię,ale szpital nie może mi tego wykonać,ponieważ nie leżę na oddziale.Na koronografię musiałem więc się zarejestrować w Poznaniu.Jak więc Nefis może stanowić konkurencję dla szpitala?Zracam się do radnych SLD o przemyślenie tej sprawy i zajęcie stanowisk,bowiem pisiory i peowce mają to gdzieś.
47. Dodane przez 5,10,15, w dniu - 20-01-2018 20:30
Refundowane w 100% zabiegi rehabilitacyjne przez samorząd leszczyński dla seniorów. Wiadomo, jak długo trzeba oczekiwać na zlecone w ramach NFZ zabiegi rehabilitacyjne.O dziwo, wyjątkowo te zlecone przez samorząd leszczyński Ventriculusowi wymagały wielokrotnego zachęcania seniorów do skorzystania z nich - dlaczego? Czy zabiegi te to tylko np. przysłowiowe ćwiczenia z piłką i temu podobne, czyli proste i nie oczekiwane przez seniorów, czy może jakość świadczeń kiepska z powodu braku specjalistycznej kadry i urządzeń, czy inne przyczyny? Może w tej kwestii wypowie się publicznie p. Baranowska, a Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej zajmie się tym jakże istotnym problemem, bo wychodzi na to, że wydano niemałe społeczne pieniądze na zakres usługi niezbyt oczekiwany przez seniorów - mieszkańców Leszna. Jest to też temat bez wątpienia dla Rady Seniorów.
48. Dodane przez x,y,z, w dniu - 20-01-2018 20:39
Zapewne inwestycja firmy Nafis nie jest samowolą budowlaną.Uprawniony organ musiał wydać pozwolenie na budowę. Wodę dostarcza i ścieki odbiera MPWiK, a nie Wojewódzki Szpital Zespolony.Myślę, że stać firmę Nafis na opłacenie dobrej kancelarii prawniczej , która wskaże firmie skuteczne rozwiązanie tego niezbyt skomplikowanego problemu.
49. Dodane przez OLX, w dniu - 20-01-2018 20:54
Wszyscy tylko chcą na na chorych zarabiać, ale dobry szpital taki jak Nafis to była by chluba dla miasta. Dwa razy byłam pacjentką Nafisu, wszystko było na wysokim poziomie. 
Trzeci raz w zeszłym roku na zabieg musiałam jechać do Poznania - i wydałam dodatkowe duże pieniądze. 
Dlatego tam pojechałam bo wszyscy - od pielęgniarki ze szpitala, byłych i jednego pracującego lekarza naszego szpitala mówili mi - tylko nie idź tu do Leszna. 
Za dużo mówi się źle o oddziale kardiologii, też telefony na oddział o udzielenie informacji mnie zirytowały, nie zachęcały aby tam mieć zabieg. 
Jako też przedsiębiorca rozumiem dyrekcje szpitala, ale jako pacjentka chcę w Lesznie mieć szpital kardiologiczny na wysokim poziomie. 
A co do szpitala Vencriculus muszę poinformować wszystkich, że na zabieg do tego szpitala musiałam przyjść z własnym prowiantem - "bułką i zupką z paczki", i mam pytanie do Dyrekcji- czy pacjentowi w ramach zabiegu - NFZ nie refunduje wyżywienia.  
Czy takie szpitale nam pozostaną.
50. Dodane przez Salomon, w dniu - 21-01-2018 09:57
Mówiąc krótko kicha. 
Średnia wina tu Nafisu i szpitala. 
Wina tego co pozwolenia na budowę wydawał.  
Aczkolwiek pewnie też w dobrej wierze zostały pozwolenia wydane. 
 
Wybudować w Wilkowicach pod lasem przy stacji obsługi S5 Dobry dojazd jak kogoś zawał w trasie spotka a i z Leszna bliżej jak do Poznania. 
 
Wtedy obydwie placówki się uzupełnią ,sam pożytek dla systemu ratownictwa 112. 
 
Media już są !!!!!
51. Dodane przez Do 36, w dniu - 21-01-2018 10:59
Idealnie w punkt. Oto właśnie chodzi.
52. Dodane przez do 48, w dniu - 21-01-2018 10:59
Inwestycja firmy Nafis jest bez wątpienia inwestycją celu publicznego stąd może warto skorzystać z art. 124 ustawy o gospodarce nieruchomościami?
53. Dodane przez zdegradowany Antek, w dniu - 21-01-2018 12:20
do 29 zacytuj to kolesiom z Wiejskiej, i powtarzaj każdego dnia po 1000kroć
54. Dodane przez Marek, w dniu - 21-01-2018 22:40
Do wypowiedzi nr 39 . W zupełności się zgadzam z wyrażoną opinią Osobiście doznałem uszczerbku na zdrowiu/niedrożna prawa tętnica promieniowa- kto zawinił/ dziś borykam się z kłopotami zdrowotnymi,nikt nawet nie powiedział słowa przepraszam.Niedługo minie rok od zdarzenia ,cały rok zastanawiam czy zgłosić sprawę do rzecznika praw pacjenta.Przy tylu negatywnych opiniach zrobię -uczynię ten bolesny krok dla załogi szpitala.Miłego wieczoru.Pozdrawiam.
reklama
55. Dodane przez do leszczyńskich radnych, w dniu - 22-01-2018 08:12
Żenujące jest wasze zachowanie. Nic nie daje do myślenia tyle negatywnych komentarzy na nasz szpitala? Naprawdę nie możecie nic pomóc? Bardziej się zaangażować?
56. Dodane przez Piotr, w dniu - 22-01-2018 13:02
Cóż powiedzieć o leszczyńskiej państwowej lecznicy. Jest tak dobra jak dawniej Państwowe Gospodarstwa Rolne.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj