Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Wycinka drzew przy Kąkolewskiej

Miejsce pod ciąg pieszo-rowerowy

Wycinka drzew przy Kąkolewskiej

04.03.2019. Radio Elka, Filip Wybieralski

(fot. Filip Wybieralski)
Przy ulicy Kąkolewskiej na odcinku od ronda Grzybowo do granic miasta wycięto kilkanaście drzew. Ma tam powstać ciąg pieszo-rowerowy, który zaplanowano w ramach remontu drogi krajowej nr 12. Już niedługo pod piły trafią drzewa w okolicach Nadleśnictwa Karczma Borowa. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Póki co wycięto drzewa po stronie domków jednorodzinnych osiedla Grzybowo. Obecnie trwają tam prace związane
z budową sieci kanalizacyjno-deszczowej. Są też wnioski o wycięcie drzew po drugiej stronie ulicy.

- Projekt zakłada, że powstanie tam częściowo chodnik, a częściowo ciąg pieszo rowerowy wraz z zatokami autobusowymi - wyjaśnia Lucyna Gbiorczyk z Biura Prasowego UM.

Warto dodać, że w miejsce wyciętych drzew wykonawca inwestycji (firma Strabag), zobowiązany jest wykonać nowe nasadzenia.

 
Komentarze (57)
1. Dodane przez rik, w dniu - 04-03-2019 15:13
Warto dodać że kilkaset drzew zlikwidowano na potrzebę budowania ścieżek do Dąbcza i pozostawiania śmieci w rowach. ludzie co wy macie z głowami?
2. Dodane przez Archanioł, w dniu - 04-03-2019 15:55
CZY NAPRAWDĘ zabrakło odrobiny dobrej woli i wyobraźni, żeby ocalić okazałe drzewa? Czy zwyczajnie problem w tym, że to nasadzenia pamiętające czasy PRL-u i obawiano się tupania nóżkami przez IPEEN?
3. Dodane przez Sromota, w dniu - 04-03-2019 16:00
Ciekawe kto zezwolił na taką wycinkę i dewastację kilkudziesięciu ZDROWYCH drzew. Paranoja polegająca na wycinanie drzew zdrowych a potem nasadzaniu nowych młodych jest porażająca.
4. Dodane przez Pszczelarz, w dniu - 04-03-2019 16:13
To były dorodne lipy. Miejmy nadzieję że również takowe zostaną posadzone..
5. Dodane przez coś strasznego, w dniu - 04-03-2019 16:27
TO BYŁY ZDROWE, DORODNE DRZEWA! (...) WSTYD PANIE PREZYDENCIE!!! WSTYD! Nie lepiej byłoby je po prostu przesadzić!? A tak po remoncie posadzą jakieś liche kikuty i dopiero za kilka lat doczekamy się dorodnych drzew (o ile wandale wcześniej ich nie połamią). WSTYD!
6. Dodane przez Ola, w dniu - 04-03-2019 16:28
To jakes kretynstwo wycinac stare dorodne drzewa pod jakas sciezke czy nie ma madrego co by tak planowal by takich drzew nie wycinac
7. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 04-03-2019 16:36
Byłem wczoraj na Grunwaldzkiej i chwaliłem po cichu naszą władzę, że jednak tam drzewa zostawiła. No i masz babo placek.
8. Dodane przez do 2, w dniu - 04-03-2019 16:43
Przecież będzie ścieżka rowerowa,chodniki,gdzie to miało być zrobione w powietrzu ! Robi się źle nie robi źle ! Obecnie Leszno to jeden plac budowy,gdzie nie jechać same budowy,remonty trzeba przeczekać i będzie dobrze.Zieleni w Lesznie jest dużo to mówi każdy co tu przyjeżdża,też szkoda tych drzew,ale komfort i bezpieczeństwo jest ważniejsze,tam gdzie się wycina zawsze są nasadzane nowe.Mamy parki,skwery,fakt niektóre powinny być lepiej zadbane,zieleni jest dużo,a wokół Leszna dużo zdrowych lasów nie wspominajac o licznych jeziorach.Wy naprawdę nie widzieliście chyba miast samych blokowisk i betonu,napewno nie Archanioł on 24 h pisze komentarze,wyjdz na powietrze,to Ci dobrze zrobi
9. Dodane przez Ala, w dniu - 04-03-2019 16:58
Do 1 to idz posprzątać,nie było ścieżki było non stop marudzenie,że niema ścieżki,kiedy będzie wreszcie ścieżka,ręce opadają !
10. Dodane przez Do komentarza 8, w dniu - 04-03-2019 17:36
Ty wyjdz na dwór. Od lat wypisujesz komentarze w swoim stylu na Elce. Ośmieszasz się tylko, tak jak się skompromitowałeś w komentarzach w sprawie lodowiska
11. Dodane przez jojo, w dniu - 04-03-2019 17:41
dobrze bedzie jaK zrobiom rynek co umiera i akwawit to jest ekologia a oni niechca SMOGU
reklama
12. Dodane przez do 5, w dniu - 04-03-2019 17:44
Przesadz takie 50 letnie drzewo.....haha !
13. Dodane przez asd, w dniu - 04-03-2019 18:29
Jak czytam o tych wycinkach i głupich komentarzach i protestach, że jak mogli to zrobić to zaraz mi się przypomina budowy Alejii Jana Pawła te kilkanaście lat temu jak poszerzali do dwóch pasów w każda stronę i wtedy tez wycinali duże zdrowe drzewa też były wielkie protesty i wręcz Ekolodzy się przykuwali do nich... Ciekawe co dzisiaj po tylu latach i tym jak to było potrzebne powiedziały by te wszystkie "mądrale"? :)
14. Dodane przez Jan, w dniu - 04-03-2019 19:03
Szkoda że wycina się lasy pod ścieżki rowerowe zaraz przy drodze. Szkoda że nasi włodarze nie wzięli przykładu z inych miast gdzie ścieżki są kilkanaście metrów od ruchliwych dróg. Bezpieczniej jakoś się jedzie i nie wdycha tego smrodu z tłumików.
15. Dodane przez Jan, w dniu - 04-03-2019 19:04
Odnośnie 10,kom no 8 to sama prawda,ludzie by chcieli piękne sciezki rowerowe,szerokie drogi,a co zrobić z drzewami ! Przykład z Popiełuszki dawniej było tam pole,obecnie jest droga,ścieżka pieszo- rowerowa,nasadzono kilkaset drzew po obu stronach,które juz są coraz większe i ładnie wyglada.Leszno się rozbudowuje,zobaczcie jak było niespełna 30 lat temu,gdzie się kończyło.Prawda jest kilka parków,zieleni jest dość dużo,jest olbrzymi teren na Antoninach,też w przyszłości ma tam powstać duży park i osiedle
16. Dodane przez do 11, w dniu - 04-03-2019 19:09
Twoja ortografia,pisownia,niski poziom inteligencji poraża ! Nic nie wnosisz do dyskusji,piszesz jak dziecko,zawsze to samo !
17. Dodane przez do kom. 8, w dniu - 04-03-2019 19:15
Nie pytaj gdzie to miało być zrobione, tylko zapytaj czy w ogóle musiała być ta ścieżka zrobiona? Przecież jest klimatyczna, zacieniona alejka, prowadząca aż od Dąbrowskiego do samej polany w Karczmie Borowej. Rowerzyści się tam nie mieścili? Nie można było ich puścić przez Rondo Grzybowo i przez krótki odcinek Unii Europejskiej? Ja osobiście wolę jeździć w cieniu gdy jest słonecznie.
18. Dodane przez do kom. 8, w dniu - 04-03-2019 19:18
Dodam jeszcze, że mieszkańcom Grzybowa lepiej chyba było zrobić ścieżkę do Karczmy Borowej wzdłuż lasu - Leszczynową.
19. Dodane przez do kom. 5, w dniu - 04-03-2019 19:24
Za kilka lat doczekamy się dorodnych drzew? Chyba, że to będzie drzewo tlenowe czyli oxytree. Jak wyglądają drzewa po kilku latach można zobaczyć chociażby na Antoninach, wzdłuż miejskiego odcinka DK5.
20. Dodane przez do 13, w dniu - 04-03-2019 19:26
To co bylo z drzewami to swoja droga ale to co zrobiono z zabytkowymi kamienicami to bylo nie zgodne z prawem.
21. Dodane przez Zielony Świat, w dniu - 04-03-2019 19:31
Witam! ,,pięknie" i po cichu umarły również drzewa na ul .Szczepanowskiego omijane ultranowoczesną metodą . 
Na ul.Kakolewskiej to skandal.Przecież można było wykupić trochę pola.Brzydka moda na wysadzanie,brzydka.
22. Dodane przez Archanioł, w dniu - 04-03-2019 19:32
do 8. PEWNIE KOLEGA NIE UWIERZY, ALE ZDARZA MI SIĘ CZASEM NA ZEWNĄTRZ WYCHODZIĆ, stąd w przeciwieństwie do kolegi wiem ile tam miejsca i że te zdrowe mogły najspokojniej pozostać. Szanowny kolega chyba nie zna zasady, że równa się raczej w górę, a nie w dół, za to wychodzi z założenia, że gdyby bezmyślnie wyrżnąć wszystkie drzewa od Helu po Zakopane, byłoby jeszcze bezpieczniej. I w pewnych kręgach jest to jakieś wyjście (wyjście na wiadomo kogo), bo zawsze potem można przecież drzewa na muralach nachlapać, co nie?
23. Dodane przez zolo, w dniu - 04-03-2019 19:41
Scieżki musza byc. Jak inaczej wydac kasę?Po co sie wyginac na niewygodnych projektach? A tak... drzewa pyk pyk, asfalcik na to i do kasy.
24. Dodane przez aaaaha będzie cuuuudnie..., w dniu - 04-03-2019 19:50
po wycięciu tych wszystkich drzew na wjeździe do miasta będzie istny pe gie eer na lewo Betonowy Raj na prawo Gargamel City. Nie wiecie co to? Wszystko co powstało bez ręki miejskiego urbanisty i architekta! Dokąd te "ciągi" prowadzą? Do nikąd bo do lasu mamy ścieżki na Osieckiej, Planty i do Nowej Wsi przyjazne rowerzystom i piękne, asfaltowe a nie jak tu z betonowej kostki. Zapewbe niewielu będzie ze ścieżki i chodnika korzystać.  
Komentarz dedykowany komentarzom 8, 9 i 13 ze słabymi argumantami. Przekonacie się, że po południowej stronie drzewa można było nie wycinać ! Aha niektóre wymogi wobec wykonawców należy bezwzględnie wymagać i wspomóc się chociażby komentarzami (jak w kom 1) żeby to wykonać.
25. Dodane przez do 17, w dniu - 04-03-2019 20:06
Tam będzie wszystko poszerzane,wiadomo,że musi być ścieżka rowerowa,bo powstało duże osiedle i cały czas się rozbudowuje.To dobrze,że są inne ścieżki,ale powinno być jeszcze więcej i wybór.Tak jak w kom 15 jest teren olbrzymi i tam w przyszłości na Antoninach powinien powstać przy Grzybowie nowy park,byłoby idealnie
26. Dodane przez Michu, w dniu - 04-03-2019 20:28
Kto pe pierdoły pisze. Gdyby nie wycieli drzew nie byłoby ścieżki pieszo-rowerowej. Nie macie pojęcie o czym piszecie. W myśl zasady skrytykować wszystko i wszystkich. Bardzo żałosne.
27. Dodane przez Pytanie mieszkańca, w dniu - 04-03-2019 20:46
Ktoś z Państwa wiedział o konsultacjach społecznych w sprawie przebudowy DK 12? http://www.konsultacje.leszno.pl/articlesView,115,15,Przebudowa-drogi-krajowej-nr-12-w-granicach-miasta-ZAKONCZONE,PL
28. Dodane przez Pawel, w dniu - 04-03-2019 20:56
Brawo. W tym tempie za kilkanaście lat nasze dzieci drzewa będą znały jedynie z obrazków.
29. Dodane przez do 26, w dniu - 04-03-2019 21:05
Głównie Archanioł
30. Dodane przez Marek, w dniu - 04-03-2019 21:15
Bardzo dobrze że są robione ścieżki rowerowe bo są potrzebne a to że przez to trzeba wyciąć jakieś drzewa to co..? 
Drzewa były sadzone dawno temu teraz są inne czasy inne potrzeby musimy robić tak żeby miasto było dla nas wygodne,bezpieczne i przyjazne.Duże wysokie drzewa niech rosną w parkach i lasach a przy drogach i chodnikach niższe dekoracyjne odmiany
31. Dodane przez mitch, w dniu - 04-03-2019 21:22
Dla mnie jasne jest, że na etapie planowania zachowanie drzewostanu powinno być priorytetem. Teraz nie jest i jest to 
wina osób biorących udział w planowaniu. Po samych komentarzach w internecie widać, że ludzie nie chcą wycinania drzew. 
Żadne konsultacje albo argumenty, "że coś musi być" nas nie przekonują ponieważ każdy widzi, że przy odpowiednim planowaniu nie trzeba by czekać czterdzieści lat na nowe drzewa.  
Po za tym nowe nasadzane drzewa są niewielkie i nigdy nie zastąpią starych.  
SZKODA
32. Dodane przez Do pseudo ekologów., w dniu - 04-03-2019 21:25
Który z was nie używa papieru? Co nie używacie? Więc przestańcie opowiadać pierdoły że martwicie sie o te drzewa.
33. Dodane przez Jotek, w dniu - 04-03-2019 21:28
Problem w tym, że drzewa się wycina, a nowe parki nie powstają jakoś. Najkepszy przykład to zielona pustynia Zatorze
34. Dodane przez Zuza, w dniu - 04-03-2019 21:34
Lesznie niedługo bedzie betonowe i zaasfaltowane. Kto wpada na takie głupie pomysły, zeby dorodne i zdrowe drzewa wycinać, a na ich miejsce wsadzać kikuty. Jeśli te młode drzewka przeżyją tzn. nie będą zniszczone przez wandali to minie kilkadziesiąt lat. Co to sie teraz dzieje to paranoja !
35. Dodane przez Johny, w dniu - 04-03-2019 21:37
Do kom.7 Mieszkańca Leszna. To nie władze Leszna uratowały drzewa przy ul. Grunwaldzkiej. To mieszkańcy ul. Grunwaldzkiej (i przyległych) przeciwstawili się nieudolnej władzy, która w pierwszej wersji zaplanowała tam wycięcie 65 drzew. BRAWO MIESZKAŃCY.
36. Dodane przez do miejskich oficjerów, w dniu - 04-03-2019 21:46
Gdzie się podział 
Oficer Rowerowy drogi 
Kiedyś je wszystkie przyjeżdżał  
Mierząc rowerowe progi 
Zabrakło mu odwagi 
Zakazać na drzewach budować  
Rowerowe drogi
37. Dodane przez do kom 9 rik, w dniu - 04-03-2019 22:04
po pierwsze nie jesteśmy na "ty" a sprzątam codziennie bo jest to przed moim domem i nie widzę najmniejszego powodu aby to tolerowac
38. Dodane przez Masowa wycinka, w dniu - 04-03-2019 22:18
Zieleni w Lesznie jest zdecydowanie za mało. Wzdłuż Mickiewicza drzewa wylatują podobno pod pomnik (spoko, oddychajmy pomnikami), wzdłuż dróg co chwila kolejne. Na Westerplatte idzie się ugotować odkąd zniknęły drzewa przy remoncie (wcześniej jakoś były i drzewa i ulica i parking). Drzewa w mieście wpływają na mniej kurzu i smogu, niższą temperaturę latem i wyższą zimą, na nasze zdrowie. Dlaczego wycina się zdrowe drzewa? Dlaczego nie szuka się alternatywnych rozwiązań? Ścieżka rowerowa jest potrzebna, ale te masowe wycinki drzew w mieście ostatnio to jakaś paranoja. Duże drzewa na Alejce Słowackiego zniknęły, zamiast tego zdecydowanie za gęsto posadzono marne badyle, które prędzej uschną nim się rozrosną. Wstyd! A jednocześnie grube pieniądze idą w projekt Zielone Leszno. Chyba betonowe. Strach się bać ile drzew wyleci przy "rewitalizacji" Parku Kościuszki. Albo przy remoncie Lipowej. Te na Jana Pawła II już nie wrócą...
39. Dodane przez Temat, w dniu - 04-03-2019 22:47
Lipny temat ! poćwierkamy i temat uschnie .Tylko ćwierkające nie będą miały gdzie ćwierkać.Pozostaje herbata z ..chińskiej lipy na otarcie łez....
40. Dodane przez Dr dendrolog, w dniu - 04-03-2019 22:49
Wyciąć Bolka.Zrobić potem parking imienia Bolka i ...Lolka albo modne rondo z parkingami...
41. Dodane przez do kom 40, w dniu - 04-03-2019 23:16
Bolek to się nie długo sam obali :D
42. Dodane przez prawdziwek, w dniu - 05-03-2019 00:15
Prosze usunac "nowa" przez was usytuowana lawke przy Aleji Slowackiego zanim dojdzie do katastrofy rowerowej z glebokim wozkiem dzieciecym , ktorego mloda matka niebedzie mogla uchronic. Reasumujac : na glupote nie bylo, nie ma i nie bedzie lekarstawa w zadnej aptece.Jak wejdziie 5 G to sie sami pozabijacie na chodnikach . Zmiarkujecie! Bo Polak madrzeje z wiekiem , tylko najczesciej jest to wieko od trumny.
43. Dodane przez Mokosz, w dniu - 05-03-2019 07:58
Prezydent przejdzie do historii, jako ten który pozwolił na wycięcie najwięcej drzew w Lesznie.
44. Dodane przez Bodo, w dniu - 05-03-2019 10:20
ALe o co chodzi? Przecież w miejsce starych sadzone sa nowe.
45. Dodane przez Mieszko 4584, w dniu - 05-03-2019 11:09
Zastał Leszno drewniane pozostawi wyasfaltowane i kostką wybrukowane
46. Dodane przez do 44, w dniu - 05-03-2019 11:34
No właśnie! Nowe, które będą wyglądać jak drzewa za jakieś 10-20 lat jak dobrze pójdzie! O ile wandale ich wcześniej nie połamią.
reklama
47. Dodane przez ZOJA, w dniu - 05-03-2019 15:46
PRZYRODA WAM SIE ODWDZIECZY ;SMOG: RAK :ASTMA::wichury 
Brawo ,jestescie ponadczasowi .Teraz MY:::::a potem po nas..
48. Dodane przez Nova, w dniu - 05-03-2019 15:53
Nowe drzewa, to jakieś 20 lat wzrostu. Mogę nie doczekać.
49. Dodane przez Mieszko 1432, w dniu - 05-03-2019 18:27
Było Leszno drewniane będzie wyasfaltowane
50. Dodane przez do 49, w dniu - 05-03-2019 19:03
Tam gdzie się wycina,wsadza się nowe,w Lesznie jest naprawdę dużo drzew,niemniej skandalem dla mnie to wycinka kilkunastu drzew przy PWSZ,pod pomnik ! Dość pomników,ludzie obudzcie się ! Co innego pod drogi,ścieżki,w tym miejscu powinien być ładny skwer,tym bardziej,że pięknie odnowiono wały,a nie pomnik,przecież z Polaków się śmieje europa z tymi pomnikami,przesada !
51. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 05-03-2019 19:44
tylko dla kogo ma być ten dukt leśny, skoro następny prowadzi ścieżką do Karczmy Borowej około 300 metrów dalej? smutno mi, gdy wycina się stare, ale zdrowe drzew, mieszkam niedaleko i te drzewa dawały dużo cienie , wyglądały pięknie, a teraz zrobiło się po prostu smutno, nowe drzewa?, ok, ale za ile lat będą wyglądały jak te scięte? dlaczego zamiast zmienić plany drogi lepiej ściąć, coś co żyło dłużej niż my sami? smutno..
52. Dodane przez popieram 50, w dniu - 05-03-2019 21:42
Tam, w sąsiedztwie PWSZ przy ul.Mickiewicza, powinien być park a nie smutny pomnik.
53. Dodane przez do kom. 50, w dniu - 05-03-2019 22:53
Przy PWSZ wycięto drzewa pod pomnik AK? Napiszcie, że to nieprawda!!
54. Dodane przez :-(, w dniu - 06-03-2019 12:34
Pewnie w wycince drzew przejdziemy do historii  
a ranking gdzieś jest?  
Żałosne to i smutne a drzewka były przeurocze (
55. Dodane przez smog, w dniu - 06-03-2019 20:45
a zas ze smog jest jak sie płuca wycina jak by nie mozna było zrobic obok dla chcacego nic trudnego a tu tylko na łatwizne
56. Dodane przez U, w dniu - 07-03-2019 12:51
JASNE ZE NIE CHCEMY WYCINANIA DRZEW !!! TO JAK TO JEST, MAMY DBAĆ O EKOLOGIĘ, DZIECIAKI UCZYĆ A WŁADZA DECYDUJE SIE NA TAKIE CZYNY !!! JEDNO PRZECZY DRUGIEMU
reklama
57. Dodane przez Maria, w dniu - 15-05-2020 00:28
O północy wietrzyłam mieszkanie, wyszłam na balkon i... Dech mi zaparło. Na osiedlu Zamenhofa, na placu zabaw za blokiem 99 - 101 obgryzał sobie krzaki wielki dzik. Pewnie znużył się tym zajęciem, gdyż po chwili położył się w tych krzakach i chyba zasnął, bo długo nic się tam nic nie ruszało. Ciarki mi przeszły po plecach, bo pomyślałam co się stanie, kiedy ktoś będzie wracał do domu pod nr 104 - 105 i będzie musiał przejść ścieżką blisko tego zwierza.  
Czy osoby decydujące o wycince drzew biorą pod uwagę takie sytuacje?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj