Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Góra arrow Wołowicz rezygnuje

Na wtorek zwołana sesja nadzwyczajna

Wołowicz rezygnuje

15.03.2019. Radio Elka, Filip Wybieralski

Piotr Wołowicz nie będzie już starostą górowskim. Na wtorek zwołano sesje nadzwyczajną, której głównym punktem jest przyjęcie rezygnacji całego zarządu. Póki co starosta nie chce komentować swojej decyzji. - Przyjdzie na to czas na sesji - powiedział Radiu Elka.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pismo o rezygnacji starosty z funkcji wpłynęło do przewodniczącej Rady Powiatu 13 marca (datowane na 7 marca). Decyzja ta nie była jednak podana do publicznej wiadomości. Potwierdził ją dziś sam zainteresowany, po tym jak zwołano sesje nadzwyczajną w tej sprawie.

Piotr
Wołowicz objął fotel starosty w 2010 roku, po Janie Kalinowskim. Jego kandydaturę zaproponował wówczas radny Marek Biernacki, który w ostatnich dniach wypowiedział się negatywnie o pracach zarządu.

Przypomnijmy, że w momencie obejmowania funkcji przez Wołowicza, sytuacja finansowa powiatu była tragiczna. Złożyło się na to wiele czynników jak chociażby budowa nowej strażnicy, perturbacje związane ze szpitalem czy też liczne długi pozostawione przez poprzedników. W ostatnich latach powiat realizował program naprawczy, który miał unormować całą sytuację. W międzyczasie pojawiła się również wizja wprowadzenia zarządu komisarycznego.

- Początki tego powiatu były trudne. Dokonywano wielu zmian i nie wpływały one dobrze na jego funkcjonowanie. Przyczyną tego było zacietrzewienie i walki polityczne. Niestety w pierwszej kadencji popełniono wiele błędów, które odczuwamy do dziś. Zastaliśmy powiat w tragicznej sytuacji finansowej. Po raz pierwszy od 8 lat możemy przygotować budżet bez żadnych mankamentów finansowych - mówił Piotr Wołowicz, podczas ostatniej sesji poprzedniej kadencji.

Formalnie rezygnacje starosty muszą teraz poprzeć radni. Na wtorkowej sesji nadzywczajnej zaplanowano również wybór nowego zarządu.

 
Komentarze (134)
1. Dodane przez obserwator, w dniu - 15-03-2019 14:04
i co teraz?
2. Dodane przez mirek, w dniu - 15-03-2019 14:04
nooo wreszcie !!!!!!
3. Dodane przez oli, w dniu - 15-03-2019 14:05
piotrowiaqk na starostę
4. Dodane przez ele melek, w dniu - 15-03-2019 14:06
w końcu. Amen
5. Dodane przez Anna, w dniu - 15-03-2019 14:14
To że szpitala nici??
6. Dodane przez VV, w dniu - 15-03-2019 14:21
Odbić starostwo od rządzących gminą. Czas na zmiany. Panowie gdzie wasze kręgosłupy.
7. Dodane przez donek, w dniu - 15-03-2019 14:23
wszystko super pan starosta idzie na vice do wąsosza i tak trzymać
reklama
8. Dodane przez ciach, w dniu - 15-03-2019 14:24
Sama wymiana starosty na nic dopóki powiat uzależniony jest o rządów matczynych. Odciąć pępowinę łącząca powiat z gminą
9. Dodane przez i nic......, w dniu - 15-03-2019 14:28
będzie po staremu tylko pozamieniają się stołkami
10. Dodane przez trew, w dniu - 15-03-2019 14:38
szkoda, że o 8 lat za późno...
11. Dodane przez mix, w dniu - 15-03-2019 14:39
nie napalajcie się w tej polityce nic się nie zmieni po prostu zamiana miejsc
12. Dodane przez ani, w dniu - 15-03-2019 14:46
Lepiej nie będzie sądząc po tym kogo pani burmistrz widzi na fotelu starosty a to ona ciągnie za sznureczki w Górze
13. Dodane przez Rafał, w dniu - 15-03-2019 14:46
Nareszcie. Szkoda tylko że decyzja jest spóźniona o 8 lat...
14. Dodane przez ona, w dniu - 15-03-2019 15:20
Nareszcie
15. Dodane przez i co dalej, w dniu - 15-03-2019 15:41
Starosta był ponad dwie kadencje, to rekord bo wcześniej było po 2-3 w trakcie jednej kadencji. Rządził w najtrudniejszych czasach i jakoś wyprowadził powiat na prostą. To są fakty. I dlatego tak go górowski PIS i SLD atakowali. A teraz jak sytuacja jest stabilna to pewnie chętnych jest wielu do rządzenia. Myślę, że wróci, to co było przed Wołowiczem, czyli ciągłe kłótnie, zmiany koalicji, podziały. Nie wróżę następcy długiego rządzenia.
16. Dodane przez W kolko Macieju!?, w dniu - 15-03-2019 15:45
Gorowskie nieszczescie....przewage maja podopieczni Matki Ireny!I to ona wyznacza kto i co robi w powiecie. Moze ktos sie wreszcie wylamie z Rodziny i odda stery w rece innych? Przeciez ci radni ktorzy sa zaleznymi pracownikami w instytucjach gminy Gory nie podskocza Pani Irenie w powiecie....zal powiatu ,zal
17. Dodane przez ja, w dniu - 15-03-2019 15:46
ja bym na miejscu koalicji nie wchodził w żadne przymierza i oddał władzę opozycji. niech się teraz Biernacki dogaduje z PISem i tym radnym lewicowym. zobaczymy co zrobią jak się tak wymądrzali.niech ludzie i w Górze poczują co to rządy dobrej zmiany i się przekonają o skuteczności Biernackiego.Zobaczycie ile potrafią.
18. Dodane przez Górowska Polityka, w dniu - 15-03-2019 15:53
Panie starosto z mojej strony powiem tylko jedno: dziękuję za te osiem lat.
19. Dodane przez Pracownik starostwa, w dniu - 15-03-2019 16:01
Co by nie mówić kończy się jakaś era spokoju i normalności. Jeśli potwierdzi się to co mówi ulica że rządy przejmie duet górowsko - niechlowski to wrócimy do punktu wyjścia powiatu. Gierki układanki podjazdy a merytorycznej pracy nie będzie.
20. Dodane przez on, w dniu - 15-03-2019 16:13
...a jeszcze do niedawna psy wieszano na staroście za szpital...
21. Dodane przez 20, w dniu - 15-03-2019 16:17
do 17. Weź człowieku tabletke na głowę. zlikwidowac powiat i te jednostki powiatowe gdzie większośc ledwo przędzie.
22. Dodane przez prawda, w dniu - 15-03-2019 16:29
Starosta nie był dyrektorem szpitala tylko stał na czele powiatu. Jak szpital popadł w potworne długi i fatalny stan to pretensje do dyrektorów szpitala, starosta powiatem dobrze zarządzał skoro udało się ustabilizować jego finanse. A jak szpital ciągnął powiat ku przepaści, nikt nie miał odwagi coś z tym zrobić tylko potrafili krytykować. Gdyby nie starosta to dzisiaj nie byłoby ani szpitala ani powiatu. Każdy o tym wiedział, że tak by się to skończyło , tylko większość bało się o tym nawet mówić.
23. Dodane przez Qwe, w dniu - 15-03-2019 16:55
Do 22, a co szpital jest? Pozostał tylko powiat... nikt normalny nie podpisałby takiej umowy.
24. Dodane przez starosta, w dniu - 15-03-2019 16:57
Brawo w końcu trafna decyzja Pana Wołowicza (jedyna).
25. Dodane przez ..., w dniu - 15-03-2019 16:57
w demokratycznym państwie rządzi większość...kto jest w stanie zbudować większościową koalicję ten ma władzę...i nie ma co się obruszać z tego powodu...a co do Pani Burmistrz, to należy podziwiać za skuteczność w działaniu...jeszcze niedawno wszyscy pisali, że gdyby rządziła powiatem, to nie byłoby takich długów i być może byłaby przynajmniej namiastka szpitala...
26. Dodane przez Wizjoner, w dniu - 15-03-2019 17:06
Jeśli nie będzie następnego zarządu pod nadzorem naszego Słoneczka .to istnieje szansa ,niewielka ,ale istnieje na powstanie nowego szpitala . Budowanego od podstaw .
27. Dodane przez xyz, w dniu - 15-03-2019 17:24
Czyżby szykowały się jakieś ukryte długi/sprawy/problemy, które mają dopiero wypłynąć skoro wszyscy uciekają jak szczury z tonącego okrętu?
28. Dodane przez do kom 22 prawda, w dniu - 15-03-2019 17:26
Zapomniałeś tylko napisać że w momencie sprzedaży szpitala ten nie posiadał długów.
29. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 15-03-2019 17:29
Wielki żal, nie wyobrażam sobie kolejnych rządów... nikt niedorówna Staroście w klasie, inteligencji i kompetencjom.... nikt
30. Dodane przez Karma wraca... ha, ha, w dniu - 15-03-2019 17:29
Irena w powiat tanecznym krokiem weszła i zarządza wszystkimi instytucjami powiatowymi. Wystarczy spojrzeć kto jest powoływany obecnie na stołki kierownicze.
31. Dodane przez Do 27, w dniu - 15-03-2019 17:39
Trafiłeś w sedno. To dopiero początek...
32. Dodane przez Ja, w dniu - 15-03-2019 17:54
I co teraz będzie, przecież wszystko zaczęło się układać. Szkoda.
33. Dodane przez ja, w dniu - 15-03-2019 18:09
..czyżby były jakieś zmiany w jednostkach powiatowych..?...bo nie zauważyłem
34. Dodane przez Dasnte, w dniu - 15-03-2019 18:10
Szpitale w Polsce zadłużają się nadal bardziej niż dawniej,ale jakoś żaden starosta nie zdecydował się sprzedać = oddać za darmo,funkcjonującego szpitala.Co zyskał Powiat na nieprzemyślanym podpisaniu niekorzystnej 
umowy,materialnie nic.Zrobił niemiły prezent tutejszemu społeczeństwu.To zło jest nie do naprawienia,można tylko zagrać requiem.Układanki osobowe w Starostwie nie zmienią istniejącej sytuacji na lepsze.Polityka zdrowotna w całym Państwie nie sprzyja tym ,którzy być może mają szlachetne zamiary w poprawieniu tej bolesnej społecznie sprawy.
35. Dodane przez Górowska Polityka, w dniu - 15-03-2019 18:10
Do kom. 22 
 
A Ty zapomniałeś dodać, że te długi przejął powiat
36. Dodane przez do 28, w dniu - 15-03-2019 18:11
do 28 o, ponad 40 mln długu szpitala nagle wyparowało? Dług został, tylko został przejęty przez powiat. A to powiat był właścicielem szpitala i z takim zadłużeniem nie był w stanie wpakować kolejnych milionów w szpital aby go modernizować i wyposażyć w sprzęt tak aby Górowianie chcieli się tu leczyć s nie unikali go. Szpital pod powiatem nie przetrwałby i jeszcze by wykończył powiat. I to powiat z tym starosta spłacił dużą część tego długu. I takie są fakty. A reszta to brudna polityczna gra.
37. Dodane przez on, w dniu - 15-03-2019 18:14
....polecam komentarze....http://elka.pl/content/view/90857/77/
reklama
38. Dodane przez jak to jest, w dniu - 15-03-2019 18:17
jeszcze niedawno pisano komentarze, że powołanie na Starostę p Wołowicza to policzek dla wyborców...to jak to jest
39. Dodane przez KICIA, w dniu - 15-03-2019 18:23
Tylko Zbychu S.na starostę
40. Dodane przez do 34, w dniu - 15-03-2019 18:56
do 34. Średnie zadłużenie szpitali powiatowych w Polsce to dzisiaj 17 mln. Szpitale te obsługują w znaczniej mierze nieporównywalnie większe powiaty, bo powiat górowski pod względem ludności jest malutki. I to teraz, gdy budżety samorządów są dwukrotnie większe niż jeszcze kilka lat temu. Porównując to z ponad 40 mln długiem malutkiego górowskiego szpitala i to kilka lat temu, widać wyraźnie jak potwornie zadłużony był szpital w Górze. Teraz się mówi, że wiele szpitali powiatowych będzie zamykanych bo nie wyrabiają. Szpital w Górze tak naprawdę obsługiwał gminę Góra, przecież z innych gmin mają bliżej do Rawicza czy Wschowy. Szpital w Górze mógł funkcjonować ale pod warunkiem głębokiej restrukturyzacji i redukcji zatrudnienia, zmiany struktury działania poprzez zmniejszenie oddziałów oraz duże dofinansowanie w celu modernizacji. Powiat by tego nie zrobił bo po pierwsze potwornie zadłużony nie mógł brać kolejnych kredytów a po drugie będąc pod juryzdykcją radnych czyli polityków, ci nigdy by nie mieli odwagi aby zmniejszyć zatrudnienie czy oddziały. Bo to niepopularne decyzje. A pisanie o złej umowie czy jakieś insynuacje to zwyczajnie polityczne i populistyczne banialuki. Starosta przez 2 kadencje działał odważnie bo nie bał się niepopularnych decyzji i skutecznie bo przeprowadził, co chciał i rada przegłosowała wszystko za. I to był powód determinacji przeciwników i tych ich ataków.
41. Dodane przez do 40., w dniu - 15-03-2019 19:10
do 40. Człowieku? Co jest z tobą nie tak? Piszesz, że pisanie o złej umowie to polityczne insynuacje? Przecież ta umowa na sprzedaż szpitala powinna być obiektem dochodzenia prokuratora!!! Kto normalny podpisałby taką umowę bez zabezpieczeń? A jeśli nadal uważasz, że z umową było wszystko ok, to chciałbym ci zaproponować, że kupię twój dom/mieszkanie. Zrobimy to na podstawie analogicznej umowy, jak ta podpisana w kontekście szpitala. I obiecuję, że zapłacę ci dwukrotną wartość rynkową. To jak, pójdziesz na to?
42. Dodane przez arabeski, w dniu - 15-03-2019 19:10
A co z odpowiedzialnością za wszystko?
43. Dodane przez Górowska Polityka, w dniu - 15-03-2019 19:31
Do kom. 40 
 
Krzykacze niech krzyczą, hejterzy niech hejtują byle karawana jechała dalej. 
 
Gdzie byli kiedy sprzedawano szpital? Gdzie wtedy były te mądre głowy, górowscy myśliciele itd.? Wszyscy dobrze wiedzieli, że dni szpitala były policzone. On nie miał racji bytu. I każdy zdawał sobie z tego sprawę. 
Ja podziwiam starostę Wołowicza przede wszystkim za odwagę i odpowiedzialność. Za podejmowanie bardzo trudnych i niepopularnych decyzji. Chłop zasłużył sobie na szacunek. 
A klakierzy? Cóż, taka ich rola, tylko na szczęście górowianie nie dali się nabrać na serwowane banialuki i wypociny podczas wyborów, co dobitnie im pokazali tak w gminie jak i w powiecie. 
A panu staroście życzę powodzenia i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś go spotkam w powiecie a może i nawet w gminie.
44. Dodane przez Gorowianin, w dniu - 15-03-2019 20:04
Nareszcie
45. Dodane przez Dobre, w dniu - 15-03-2019 20:15
Teraz na sile będziecie bronić Piotrusia. To wymieńcie go sobie na Pawełka :)
46. Dodane przez do Górowska Polityka, w dniu - 15-03-2019 20:19
Tak długi przejął powiat. Wiele lat temu. I od tamtego momentu miał niezadłużony działający szpital, w którym działała nawet pracownia tomografii. Co nie zdarza się w każdym szpitalu powiatowym.
47. Dodane przez Kaziu, w dniu - 15-03-2019 20:20
Nareszcie!
48. Dodane przez górowianin, w dniu - 15-03-2019 20:22
Po co szpital, skoro i tak wszyscy na niego psioczyli i każdy z niego uciekał jak miał okazje? To samo jest ze szkołami średnimi. Podupadają, bo kto może wysyła dzieci do Leszna. Taka prawda. I zaraz nie będzie już czego ratować. Sami sobie strzelamy w kolano. Nie zasłużyliśmy na powiat. Same błędy podczas rządów praktycznie każdego ze Starostów. Wbrew pozorom obecny Starosta utrzymał ten powiat przy życiu. Ktoś musiał w końcu zacząć zamiatać.
49. Dodane przez Wyborca, w dniu - 15-03-2019 20:22
Panie Starosto nie będę pytać o minione 8 lat ale o ostatnie 4 miesiace. Proszę wskazać co zostało prze Pana zrealizowane. Tyle było obiecane!
50. Dodane przez szkoda, w dniu - 15-03-2019 20:22
Szkoda, teraz się znowu zaczną kłótnie, przepychanki. Kilka lat stabilizacji władzy i efekty były - spadek zadłużenia, a wcześniej tylko zadłużanie.
51. Dodane przez do 41, w dniu - 15-03-2019 20:33
do 41, ale ty piszesz nieprawdę, przeczytaj sobie dokumenty jakie niedawno powiat opublikował odnosząc się do tych insynuacji z programu TVP, które powtarzasz. Zresztą przypomnę ci, że to starosta podał do prokuratora tą firmę co kupiła i sąd uznał, że jej działania były niezgodne z prawem, gdyby umowa była zła to by, sąd uznał, że firma nie złamała prawa. Skoro musieli złamać prawo żeby nie płacić za szpital to znaczy, że umowa została złamana, nie że była zła. A twój przykład jest bez sensu. Jak chcesz to możemy tak zrobić - tylko pamiętaj, że analogicznie trafisz do więzienia, tak jak właściciel tego konsorcjum. To jak, pójdziesz na to?
52. Dodane przez aamej, w dniu - 15-03-2019 20:40
W końcu
53. Dodane przez odp, w dniu - 15-03-2019 20:42
Co do tomografa to mam pytanie - czy szpital w Górze miał kontrakt NFZ na tomografię? Czy był właścicielem tego tomografa, czy właścicielem była firma dzierżawiąca? Sprawdź sobie te informacje. Bo wiesz, ja też mogę wynająć garaż komuś, kto będzie tam trzymał nowego Mercedesa, ale czy to oznacza, że to mi się dobrze powodzi? A twój argument, że szpital przejął długi i miał niezadłużony szpital jest równie bez sensu. Szpital nie miał długów ale jego właściciel miał, co za różnica, skoro ten właściciel teraz był tak zadłużony, że nie mógł go utrzymać, a zwłaszcza dofinansować aby mógł świadczyć dobrej jakości usługi.
54. Dodane przez DGR, w dniu - 15-03-2019 20:58
Wydawałoby się, że teraz osoba, która przejmie starostwo będzie miała luz blus. Z jednej strony wszystkie zobowiązania ustabilizowane, z drugiej nikt nie będzie oczekiwał inwestycji bo wiadomo, ze jeszcze długo trzeba będzie spłacać szpital i chemeko. Następca powinien kupić Wołowiczowi najdroższy egzemplarz whisky w podzięce. Ale z drugiej strony zgadzam się, że takiego stabilizacji władzy jak za Wołowicza już nie będzie, i wrócą czasy częstych wymian starostów, zmian w układach w radzie.
55. Dodane przez Tao, w dniu - 15-03-2019 21:11
Piotr Wołowicz był dobrym starostą, który teraz jest przez pewne kręgi przedstawiany jako zło, ale jest zupełnie odwrotnie. Było za dużo pytań o szpital więc znaleziono kozła ofiarnego. To radni na których nie ma wpływu tak zdecydowali. Tak tak, samorządni, niezależni radni. To oni !
56. Dodane przez do kom 54, w dniu - 15-03-2019 21:15
..współczuję następcy...drogi, oczekiwania poprawy usług medycznych... a społeczeństwo jest roszczeniowe i nie obchodzi je zadłużenie...nie zazdroszczę
57. Dodane przez Gość, w dniu - 15-03-2019 21:18
O 8 lat za późno. Teraz Ci "mądrzy ludzie " którzy beda decydować o wyborze nastepnego Starosty powinni przedstawić plan naprawczy dla muasta Góry ,gdyz hest w oplakanym stanie.Procz sklepów nic nie powstaje i może jakiś mały oddział szpitalny. Wtenczas mniej ludzi by umieralo. Potrzeba Nam mądrości A nie cwaniastwa.
58. Dodane przez do 51., w dniu - 15-03-2019 21:23
Jak to dobrze, że w naszym powiecie górowskim wszystko jest tak dobrze! Też się zgadzam z tobą, tak sobie myślałem, gdy dziś jechałem nową obwodnicą Góry. Dojechałem do niej zwykłą boczną drogą powiatową, za to jak odremontowaną i do tego z chodnikiem. Pomyślałem, że to wspaniale, że powiat tak dba o ludzi. Przejeżdżałem też koło szpitala, wspaniały odremontowany budynek, jak to dobrze, że ludzie nie muszą jeździć daleko do innych szpitali, tylko u nas na miejscu mają fachową opiekę. Później przejeżdżałem koło młyna, produkcja szła pełną parą, wokół krzątało się mnóstwo pracowników, jak to dobrze, że udało się go uratować dekadę temu. Na ul. Dworcowej po 16:00 był straszny tłok, to ludzie wracali z pracy w cukrowni ze zmiany. Sznur samochodów, a w nich kilkuset pracowników tego wspaniałego zakładu. Gdy wyjechałem z Góry na Leszno minąłem po prawej stronie dzielnicę przemysłową, a w niej fabryki i zakłady produkcyjne. To dzięki powiatowi mamy tam od 10 lat elektryczne zasilanie dwustronne. Bez tego zasilania Góra nie dokonałaby tak wspaniałego skoku rozwojowego. Gdy dojechałem do Sławęcic musiałem trochę stać przy zamkniętym szlabanie. To produkcja z górowskich fabryk jechała wagonami w kierunku Głogowa. To dobrze, że kiedyś nie zlikwidowano tej linii kolejowej, dziś jest nam bardzo potrzebna. Czasami sobie myślę, że przydałby się wiadukt kolejowy w Sławęcicach, żeby nie trzeba było stać w korku, gdy jadą tamtędy składy, ale słyszałem, że podobno są już plany jego budowy, a nasze władze zamówiły już projekt i wykupują grunty pod inwestycję. Dobrze się nam żyje w powiecie. Ja jestem zadowolony, władza o nas dba. Nasi sąsiedzi z Wielkopolski zazdroszczą nam porządku i jakości życia. Oni nie mieli tyle szczęścia co górowianie.
59. Dodane przez do 56, w dniu - 15-03-2019 21:26
Społeczeństwo jest roszczeniowe? Bo chce mieć normalną sytuację jak w sąsiednich powiatach? Człowieku, czy ty jesteś normalny? TO jest roszczeniowość, że ktoś chce jechać równą drogą do pracy czy chce mieć szpital jak w każdym innym powiecie? Co jest z tobą nie tak?
60. Dodane przez Górowianin, w dniu - 15-03-2019 21:46
Nie usprawiedliwiam starostę, ale niech radny Marek, zostanie starostą i wyremontuje drogi, odbuduje szpital, spłaci długi chemeko, po szpitalu, strażnicy, życzę powodzenia.
61. Dodane przez Inka, w dniu - 15-03-2019 21:49
Nareszcie!!!!!
62. Dodane przez obserwator, w dniu - 15-03-2019 22:03
niech się biją w piersi-osoby,które zadłużały szpital.myślący logicznie dobrze o tym wiedzą a Panu staroście Piotrowi.W.życzę wszystkiego najlepszego
63. Dodane przez ja, w dniu - 15-03-2019 22:21
do 58. mogłeś tak lamentować jak poprzednicy starosty zadłużali szpital, zawalali sprawę z wysypiskiem czy strażnicą. Mogłeś wówczas się wymądrzać to być może dzisiaj tak by było jak piszesz. Być może starosta nie musiałby ratować powiat przed komornikiem tylko budowałby nowe drogi. Twoje lamenty o 10-15 lat spóźnione.
64. Dodane przez do 58, w dniu - 15-03-2019 22:34
do marzyciela, a potrafiłbyś sobie wyobrazić jak komornik wysprzedaje szpital, komisarz zamyka kolejne klasy i likwiduje etaty w szkołach i urzędach? Tak też mogło być. Twoja wizja powiatu była mrzonką już zanim obecne władze zaczęły rządzić, a przed przedstawioną wizją powyżej uratował nas kto?, kosmici?
65. Dodane przez śmiech na sali do 58, w dniu - 15-03-2019 22:43
tak, na pewno starosta by cokolwiek budowal buahahaha, przecież ten człowiek niczego nie zrobił, nic nie osiągnął! Takie bajki to możesz opowiadać dzieciom
66. Dodane przez ..., w dniu - 15-03-2019 22:51
zrezygnował?...nic na siłę...
67. Dodane przez do 65, w dniu - 15-03-2019 23:10
do 65 no i jak kończą się argumenty to zaczynasz obrażać. To wasz jedyny pomysł na powiat, brak pomysłów i argumentów więc kłamstwa i obraźliwe komentarze.
68. Dodane przez Do wpisu 63, w dniu - 15-03-2019 23:14
Od 8 lat ciągle słyszę wasz lament, że nic nie robicie bo to wina poprzednich władz. Jak długo jeszcze swoje lenistwo będziecie tak usprawiedliwiać?(...)
69. Dodane przez doradca finansowy, w dniu - 15-03-2019 23:54
zabrać emerytom trzynastkę rodzicom 500 plus i wszystkie drogi gminne i powiatowe będą cacy.Kto uważa że jest biedny to do opieki ale tam jest wymagany dochód/tam pieniądze są też z naszych podatków/,
70. Dodane przez Do 58, w dniu - 16-03-2019 04:11
Do komentarza 58 piękna pasta, gratulacje. Widać, że niektórzy nie wyczuła ironii
71. Dodane przez czytelnik doo kom 58, w dniu - 16-03-2019 07:02
Bardzo dobrze i dosadnie napisane , dodal bym jeszcze ze nasi radni jak i wlodarze miasta sa bardzo pomocni mieszkancom, licza sie tylko znajomosci i uklady aby zalatwic sprawe w tut instytucjach.
72. Dodane przez majk, w dniu - 16-03-2019 07:45
Z jednej strony prawda jest taka ze starosta nigdy niczego nie osiągnął i był raczej niechętny do jakichkolwiek działań, ociężały itd. Z drugiej strony za szpital odpowiadają przede wszystkim byli dyrektorzy szpitala w tym ci którzy tak jęczeli w reportażu Telewizji Polskiej co to się stało z naszą placówką, to oni ją pogrążyli i doprowadzili do stanu w którym jedyną opcją była sprzedaż.
73. Dodane przez mik, w dniu - 16-03-2019 07:47
Jaki pomysł na powiat miał starosta podejmując sie tego zadania po raz pierwszy, lata temu? Skoro było juz wtedy tak źle? nie miał pomysłu ale była okazja na dobrą fuchę, a on całe dorosle zycie niemal wyłącznie na urzędach. Może teraz sprawdzi się w biznesie?
74. Dodane przez ja, w dniu - 16-03-2019 08:47
a co z odpowiedzialnością??? Ja jak się pomylę w pracy to ponoszę konsekwencję. A tu wystarczy odejść i ręce czyste
75. Dodane przez śmiech na sali do 67, w dniu - 16-03-2019 09:05
Ojoj, biedny miś którego "obrażajo" i "pomawiajo". Prosimy o fakty, a nie demagogię! Co zrobił starosta, co osiągnął przez te lata itd.? To, że budżet wyszedł na prostą to żadna jego zasługa. Jak powiat niczego już nie musi utrzymywać (bo nie ma szpitala) i nie realizuje swoich podstawowych obowiązków to wydaje tylko na utrzymanie urzędników. W takiej sytuacji bardzo łatwo jest o dyscyplinę budżetową jak się nic nie robi. Ciekawe jest to, że troska o budżet kończy się tam, gdzie zaczyna się decydowanie o uposażeniu starosty i jego zastępcy. Tam to sobie nie żałują. Ja rozumiem, że w bogatym powiecie mogą być takie wypłaty, ale w jednym z najbiedniejszych powiatów w kraju? To oczywista hipokryzja.
76. Dodane przez Krzychu, w dniu - 16-03-2019 09:14
Po komentarzach wnioskuje, że zasłużyliście sobie na to wszystko co tam się wyprawia, takie społeczeństwo w tym powiecie wszystko macie na własne życzenie i na miarę tych których do władzy wybieracie. 
Myślącym radzę wyprowadzić się gdzieś do ościennych powiatów by rzyć w cywilizowanym świecie.
77. Dodane przez odp, w dniu - 16-03-2019 09:18
przeciwnicy starosty mówili dwie kadencje temu ze powiat zbankrutuje, ze takie długi sa ze nic sie nie da zrobic, a teraz jak powiat wyszedl na prosta to pisza ze wladza nic nie zrobila. a zarzucanie ze ktos cale zycie na urzedach obraza wszystkie osoby ktore pracuja w urzedach. widocznie wg ciebie to nie jest praca. albo im zazdroscisz albo sam bys tak chcial tylko ci nie wyszlo. a takie personalne obrazanie swiadczy ze nie macie argumentow.
78. Dodane przez do 77, w dniu - 16-03-2019 09:36
pracujecie w urzędach to róbcie coś a nie bierzecie pieniądze za picie kawy.
79. Dodane przez Bingo, w dniu - 16-03-2019 10:07
Trafiony kom. 58. Też podzielam pogląd, że lepiej się śmiać jak płakać. Po rządach PO w powiecie, tylko zgliszcza: zawalona opieka zdrowotna, fatalny stan dróg, migracja młodzieży do szkół poza Górą itd. 
Zamiast poczuwać się do współodpowiedzialności za degradację powiatu, samorządowi partacze wymyślają pokrętne komentarze którym może dać wiarę tylko lepszy sort. 
W perspektywie dalsza obsuwa powiatu pod patronatem tej samej ekipy, której najlepiej udaje się rozdzielnictwo apanaży.
80. Dodane przez ja, w dniu - 16-03-2019 10:44
pan spod 75 pisze o demagogii, jednocześnie obwinia się obecne władze, za sytuacje, które powstały przed ich rządami, a o tym co zrobiono za ich czasów - stabilizacja finansów - piszesz, że to nie ich zasługa. I ty wypominasz innym demagogię?
81. Dodane przez Xxx, w dniu - 16-03-2019 10:48
Lepiej późno niż wcale#
reklama
82. Dodane przez po co powiat?, w dniu - 16-03-2019 11:02
Jak uważasz, że powiat już niczego nie utrzymuje to rozumiem, że te pretensje o drogi to pod złym adresem są kierowane? Następnym razem jak będziesz chciał  
załatwić jakąś sprawę urzędową typu geodezja, rejestracja auta jedź od razu do Wrocławia, a i dzieci ze szkoły średniej jak masz to zabierz - też są powiatowe. No i będziesz musiał dzieciom, które korzystają z Hali sportowej powiedzieć, że już nie mogą bo jej tam nie ma. No i tym wszystkim, którzy korzystają z instytucji jak urząd pracy, biblioteka czy poradnia pedagogiczna i jej pracownikom będziesz musiał wytłumaczyć, że w sumie to ich nie ma. A co do szpitala, to akurat nie chodzi o ich posiadanie tylko zapewnienie opieki zdrowotnej. W Górze cały czas działa pogotowie, a opieka szpitalna jest zapewniona w szpitalach ościennych przez NFZ, zresztą i tak w dużej mierze to do nich jeździli górowianie jak był szpital w Górze. Więc albo jesteś ignorantem albo celowo kłamiesz.
83. Dodane przez kopiarze, w dniu - 16-03-2019 11:09
widzę, że lokalni populiści nic nie mogą wymyśleć tylko korzystają z wyświechtanych przekazów dnia swoich patronów z Warszawy, czyli OSTATNIE 8 LAT, POLSKA W RUINIE, WINA TUSKA. Tylko przekładają to na lokalną modłę.
84. Dodane przez Zdzichu, w dniu - 16-03-2019 11:42
Właśnie a co z ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?! Jak słusznie zauważyli przedmówcy. Przecież nie wystarczy ot tak sobie zrezygnować! A konsekwencje?
85. Dodane przez Mika, w dniu - 16-03-2019 12:08
Ciekawe czy na sesji wreszcie dowiemy się czy gmina Góra mogła kupić udziały szpitala, czy nie bylo takiej możliwości, bo w ogłoszeniu o sprzedaży jest taka możliwość. Pomimo tego żadnej oferty z ratusza nie było więc mówienie, że powiat nie chciał sprzedać to gruba przesada. Jak miał to zrobić jak gmina nie złożyła oferty przetargowej nawet po 1 zł za udział.
86. Dodane przez Rafał, w dniu - 16-03-2019 12:40
Skoro zwolennicy starosty twierdzą że jest tak dobrze w Powiecie to dlaczego Starosta zrezygnował? Jak mawiał trener Górski : "skoro jest tak dobrze to dlaczego jest tak źle?"
87. Dodane przez do kom 7, w dniu - 16-03-2019 13:48
my go nie chcemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
88. Dodane przez Do 82, w dniu - 16-03-2019 14:07
Ale skoro płacę podatki to dlaczego mam rezygnować z tego wszystkiego, ze szkół, z obiektów sportowych za które płacę, może od wodociągu też mam się odłączyć i od prądu? Dlaczego demagogicznie przypisujesz gminne inwestycje staroście? Tego powiatu powinno już nie być! Dlaczego miałbym jeździć do Wrocławia w sprawach urzędowych? To twój kolejny demagogiczny straszak? Jeździł bym do Głogowa lub Rawicza po likwidacji powiatu. To niedaleko. Z radością to zrobię! Co do opieki szpitalnej "zapewnionej" w szpitalach ościennych.... To starosta ją zapewniał? Byłeś kiedyś w Lesznie w szpitalu? Doświadczyłeś jak krzywo się tam patrzą na pacjentów spoza regionu? Człowieku, oszczędź nam tych bajeczek. Wstyd! Jak ma być lepiej jak tacy jak ty nawet nie dopuszczają myśli, że popełnili błędy?
89. Dodane przez Tadeusz, w dniu - 16-03-2019 14:31
Do 82.to wasze nowe wytłumaczenie że dobrze ze nie ma szpitala w Górze bo i tak górowianie jeździli do ościennych szpitali? Tak wynika z tego wpisu. Jak ci nie wstyd stosować takiej goebbelsowskiej propagandy. Czy takie jest oficjalne stanowisko politykierów górowskich, że szpital nie był potrzebny?
90. Dodane przez do 88, w dniu - 16-03-2019 14:58
Widać że masz blade pojęcie o wielu rzeczach, jakby zabrakło powiatu górowskiego to zapewne jeździłbyś do rawickiego-do innego województwa?!. Zastanów się człowieku. Jeśli płacisz podatki, jak mówisz to pewnie też powinieneś być niezwłocznie przyjęty do każdego specjalisty, powinieneś mieć też wiele innych rzeczy. Dlaczego ich nie ma? Bo jak to w życiu, najczęściej są ograniczenia finansowe np.
91. Dodane przez starosta, w dniu - 16-03-2019 15:00
Czyżby kolejne "zamknięcie" w powiecie Góra?
92. Dodane przez Irena, w dniu - 16-03-2019 15:01
Wow ale news a co na to Pani Irena K. czyli lokalna przewodnicząca PO?
93. Dodane przez xyz, w dniu - 16-03-2019 16:39
Czy Pan Rogala będzie starostą?
94. Dodane przez Górowska Polityka, w dniu - 16-03-2019 17:22
Szkoda, że Ci wszyscy obrońcy szpitala nie byli tak głośni przed jego sprzedażą. Co wtedy robiliście? Jakoś Was nie było słychać. Krytykować każdy potrafi tylko czy merytorycznie? Startujcie w wyborach, nikt przecież nie zabrania, osiągnijcie większość w Radzie i stanowisko starosty będzie Wasze. Tylko jakoś mieszkańcy Wam nie ufają, co pokazały ostatnie Wybory. 
 
Cóż, opozycja czekała, nawet stwierdzę, że to było ich marzenie, aby powiat z zbankrutował. Na takie osoby nigdy nie oddam głosu. Nawet w drzwi starostwa pukał komisarz, hucznie zapowiadany. Korki od szampana strzelały, ręce zacierano a tu ... Pan Wołowicz był bardzo dobrym starostą i tego nie zakrzyczycie. Oby tylko następny tego nie zepsuł.
95. Dodane przez do 90, w dniu - 16-03-2019 17:27
Co ty masz z tym Wrocławiem? Tak was poinstruowali w urzędzie, że macie straszyć petentów, że będą jeździć do Wrocławia? Nikt się tego nie przestraszy! Nie masz pojęcia o geografii, spójrz na mapę powiatową i zobacz gdzie leży Wrocław i pomiędzy jakie powiaty zostaniemy podzieleni. Jeśli mam napisać szczerze, to za odrobinę normalności chętnie bym jeździł do samego Wrocławia! Teraz to tylko godzina jazdy z Góry! To ofiara, którą wszyscy jesteśmy w stanie ponieść za odrobinę normalności! Do reszty tego co napisałeś się nie odnoszę, bo skończyły ci się argumenty i napisałeś jakieś brednie.
96. Dodane przez do 95, w dniu - 16-03-2019 18:04
Odstaw lepiej to co bierzesz, bo nie wiadomo do czego się odnosisz.
97. Dodane przez x, w dniu - 16-03-2019 21:12
I tak już wszyscy mieli dość PO rządów w powiecie. Dopiero byście się zdziwili gdyby Elka uczciwie publikowała komentarze a nie nieprzychylne PO wycinała. Jak zawsze są przychylni tylko jednej stronie.
98. Dodane przez jacek, w dniu - 16-03-2019 21:17
Zlikwidować powiat. Czemu mieszkańcy mają się męczyć w tworze dla którego sukcesem jest wypłacenie swoich pensji. Zobaczcie jak wyglądają drogi powiatowe, kto nam zapłaci za remonty samochodów?
99. Dodane przez do Jacka, w dniu - 16-03-2019 21:31
Masz rację powiat powinien być ZLIKWIDOWANY!!! Teraz jedynym sensem jego istnienia jest wypłacanie pensji urzędnikom i nic poza tym! Ten powiat NIE MA RACJI BYTU!!! JEST NIEPOTRZEBNY NIKOMU!
100. Dodane przez Do kom 98, w dniu - 16-03-2019 21:34
Popieram Panie Jacku! Z poważaniem Marcin.
101. Dodane przez Franek, w dniu - 16-03-2019 22:50
Do Górowskiej Polityki. Drogi kolego dobrze wiesz ze były protest przeciw sprzedaży Szpitala. Tylko głos tych ludzi nie byl niestety słyszalny przez radnych z PO I PSL. Mieli zamknięte oczy i uszy na tych ludzi i na to co mieli do powiedzenia. Nie bądź kolego taki butny bo jeden z posłów PO też kiedyś mówił "wygrajcie wybory i będziecie rządzić". I co i wygrali a PO od 4 lat płaczę ze niemożliwe stało się możliwie. Więcej szacunku do ludzi proponuję. Bo z taka arogancja doprowadzi obecnych rządzących do zeslania na śmietnik historii...
102. Dodane przez Do 98, w dniu - 16-03-2019 23:08
Sam się zlikwiduj
103. Dodane przez obserwator, w dniu - 17-03-2019 08:12
Irena z talii zgranych kart wyciągnęła już dwie i schowała do rękawa. Niestety, we wtorek okaże się, że to nie asy, lecz co najwyżej jokery, zwane też trefnisiami, by nie użyć bardziej dosadnych określeń.
104. Dodane przez ha ha, w dniu - 17-03-2019 08:35
do 102. co? boimy się o posadkę? Skończyły się czasy nicnierobienia! SPołeczeństwo nie będzie ci płacić za nic
105. Dodane przez pit, w dniu - 17-03-2019 08:41
Już pewnie czeka na niego stołek u kolegi w Wąsoszu.
106. Dodane przez dostarosty, w dniu - 17-03-2019 10:00
Wszystko pięknie ale niech poda powód odejścia, konkretnie. Czyżby wiedział coś więcej niż my? Bo nie wierze że nagle po 8 latach uznał że nie nadaje się na to stanowisko i rezygnuje z około 13 tys. zł na miesiąc.
107. Dodane przez :-), w dniu - 17-03-2019 10:02
Biedny chłop, tyle się nanosił torby Irenie, był na każde zawołanie. Stołka jednak nie utrzymał. Było warto?..
108. Dodane przez TAKIE ŻYCIE, w dniu - 17-03-2019 10:05
Wiel osób ma do Pana żal. Okazuje się że brakiem własnego zdania też można zrobić ludziom krzywdę...
109. Dodane przez Xxx, w dniu - 17-03-2019 10:16
:-) Irena pogoniła :-)
110. Dodane przez xxx, w dniu - 17-03-2019 10:21
Pan wicestarosta też odchodzi oczywiście ?
111. Dodane przez Anonim, w dniu - 17-03-2019 10:25
Jeden mniej, taka wola Burmistrzowej. Możemy być pełni podziwu dla jej umiejętności zarządzania
112. Dodane przez do 86, w dniu - 17-03-2019 12:48
Obawa przed konsekwencjami
113. Dodane przez Górowska Polityka, w dniu - 17-03-2019 13:29
Do Franka. 
 
Drogi panie, stwierdzam tylko fakty. Odgrzewanie tematu szpitala, przed wyborami, to zwykłe granie na emocjach. Powiedziałbym gorzej ale komentarz nie zostanie opublikowany a osoby które to robią to zwykli obłudnicy. 
 
A co opozycja zrobiła w tej sprawie poza krzykiem i lamentowaniem? Dosłownie nic, zero. Cztery lata minęły a radni ze śmiechu wartej opozycji nie kiwnęli palcem, podczas gdy krajem rządzi PiS. Nawet stwierdzę, że mieli większe pole do działania aniżeli starostwo. 
 
Nie rozumiem dlaczego zarzuca mi pan butę i arogancję. Jest mi to obojętne kto będzie rządził, takie prawa demokracji, że wygrywa większość. Oceniam kogoś po tym co robi a nie po tym co mówi. Powtórzę jeszcze raz: niech opozycja wygra wybory i będzie mogła wtedy pokazać, na co ją stać. Tylko że zdarta płyta przestanie w końcu grać.
114. Dodane przez stasiu, w dniu - 17-03-2019 14:50
DO 58 
 
Aż mi się łezka w oku zakręciła.  
Niestety tego trupa już się nie uda uratować. (Powiat)
115. Dodane przez lala, w dniu - 17-03-2019 17:31
Do 114,i pomyśleć,że po wojnie ludzie(bez szkół) mniej gadali po próżnicy a więcej pracowali.Fabryk,szkół,domów nabudowali,pracę zapewniali ...wariaci.Wcześniej( na dodatek )usunęli gruzy pozostałe z pożogi wojennej.
116. Dodane przez ?, w dniu - 17-03-2019 18:15
Do Górowskiej Polityki - (...) 
Wiesz, że można kupić sprzymierzeńca dając mu pracę. A może żona twoja albo ty jesteście z okładów.Przypuszczam, że jesteś też osobą, której udało się złamano kręgosłup. 
Doskonale wiesz co może opozycja - nic nie może poza wytknięciem błędów . choćby nawet było to wytknięcie konstruktywne.
117. Dodane przez nz, w dniu - 17-03-2019 18:18
Starosta musi odejść choćby po to aby nie wytykać Irenie wsadzenie go na zajmowany stołek.
118. Dodane przez Do 110, w dniu - 17-03-2019 18:30
Tak, oczywiście odchodzi z wice i przrchodzi na starostę
119. Dodane przez do kom 110, w dniu - 17-03-2019 20:30
czyli nastapi nowe po staremu...Amen
120. Dodane przez Rozeznani, w dniu - 17-03-2019 20:30
Wg naszego rozeznania starostą będzie Pan Stefan
121. Dodane przez Górowska Polityka, w dniu - 17-03-2019 20:31
Do kom. 117 
 
Czyli idąc Twoim chorym tokiem rozumowania, to Ty albo Twoja żona czerpiecie profity z "dobrej zmiany"? Zabawny jest Twój komentarz, bo wynika z niego, że każdy kto się z Waszym zdaniem nie zgadza, to jest z układów. Nie będę Cię wyprowadzał z błędu. Tkwij w tym umysłowym zaczadzeniu bo widzę, że dobrze się w tym czujesz. 
 
Skoro tak gorliwie martwisz się moim kręgosłupem to powiem Ci tylko, że był, jest i będzie tam, gdzie być powinien. Nikt i nic go nie ruszy bo poglądów się nie zmienia. Robią to tylko osoby niewiarygodne. A tak poza tym jeszcze, to co konstruktywnego wniosła opozycja?
122. Dodane przez Do wszystkich, w dniu - 18-03-2019 03:04
Faktycznie lepiej jakby powiatu górowskiego nie było
123. Dodane przez K....., w dniu - 18-03-2019 08:40
Z perspektywy lat, był najlepszym Starostą. Panie Starosto, wielka szkoda, życzę wszystkiego dobrego.
reklama
124. Dodane przez do kom 109, w dniu - 18-03-2019 09:43
Pani Burmistrz nie pogoniła co najwyżej otrzymała propozycje nie do odrzucenia.
125. Dodane przez ana, w dniu - 18-03-2019 09:57
A w gminie Wąsosz co jest do sprzedania?
126. Dodane przez do kom 24, w dniu - 18-03-2019 10:00
Grzeją mu już kolejny stołek, ciepłą posadkę.
127. Dodane przez ANETA, w dniu - 18-03-2019 11:47
A więc we wtorek będzie ciekawa sesja w powiecie, z tego co wiem to szykuje się duża publika przed kompem. Mam prośbę do przewodniczącej rady powiatowej, aby dopilnowała, żeby zabierający głos podczas sesji mówili do mikrofonu, będą wtedy lepiej słyszalni, ponieważ wiele wypowiedzi jest przy wyłączonym mikrofonie. To samo tyczy się sesji rady gminy, niech przewodniczący zadba o ten porządek na sesji. Skoro mają być w Internecie transmisje z obrad sesji, to niech będą należytej jakości.
128. Dodane przez ktos, w dniu - 18-03-2019 12:02
może Pani Burmistrz ma chęć na powiat, już swój ,, wicestarosta jest"- były wiceburmistrz
129. Dodane przez urzedas leszek, w dniu - 18-03-2019 12:15
UUU żle sie dzieje w prywatnym folwarku Góra...
130. Dodane przez Gosia, w dniu - 18-03-2019 13:03
Podajcie link do trnsmisji sesji rady powoaty górowskiego. Dzięki
131. Dodane przez obserwator, w dniu - 18-03-2019 13:17
jest dobrze dlatego pan starosta rezygnuje (...)
132. Dodane przez Bingo, w dniu - 18-03-2019 15:39
Górowską Politykę dopada schizofrenia (cyt.kom.94) "Tylko jakoś mieszkańcy Wam nie ufają, co pokazały ostatnie Wybory." 
Właśnie pokazały; Piotr Wołowicz został przez wyborców wyautowany, a górowskie politykierstwo zrobiło z niego jednego z głównych samorządowych funkcjonariuszy.
133. Dodane przez Górowska Polityka, w dniu - 18-03-2019 16:46
Do Bingo. 
 
Rozmawiamy o powiecie czy gminie? Co ma piernik do wiatraka?
reklama
134. Dodane przez romek, w dniu - 18-03-2019 23:09
robicie aferę z niczego. żadnej politycznej rewolucji nie ma. Nikogo sumienie nie ruszyło. Po prostu pan starosta postawił się konstruktorce górowskiej polityki i władczyni wszystkich radnych Pani X ( bo inaczej cenzura usunie ).I teraz misi zapłacić za to głową ,sorry stołkiem. A Pan Marek na jej polecenie się zbuntował że niby starosta nic nie robi i radni stracili do niego zaufanie. Jest pretekst, jest. Można wszystko zrobić po swojemu. A starosta na 200 % zostanie noszący przez lata królowej teczkę pan. x (znowu cenzura)
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj