Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Nowy zarząd rawickich Niedźwiadków planuje sporo zmian jeżeli chodzi o funkcjonowanie klubu i wszystko to, co będzie działo się na stadionie. Na początek zmieniło się logo drużyny. – Niedźwiadek jest teraz z wyglądu zdecydowanie groźniejszy - mówi nowy prezes Sławomir Knop.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Groźniejsza ma być także drużyna, do której trafił skuteczny w minionym sezonie na drugoligowym froncie Damian Dróżdż jemu na rawickim owalu zwykle dobrze się wiodło.
Oczywiście
działalność rawickiego klubu ma podobnie jak w minionych latach opierać się na współpracy z Fogo Unią Leszno, ale jeżeli będą możliwości, to w pierwszym przyszłorocznym okienku transferowym być może do Niedźwiadków trafi, któryś z zawodników nie związanych z Lesznem.
A co ze stadionem? - Musimy wymienić bandy, popracować nad odwodnieniem toru, chcemy przygotować specjalną strefę VIP i ściągnąć na stadion dzieci i młodzież, oczywiście pod warunkiem, że nie będzie obostrzeń związanych z koronawirusem. Nie zabraknie mam nadzieję tradycyjnej rodzinnej atmosfery - wylicza prezes Sławomir Knop, którego firma Metalika Recycling nadal będzie sponsorem tytularnym drużyny.
1. Dodane przez a, w dniu - 08-12-2020 15:40 To logo Metailki to tak sobie będzie do czasu, aż ktoś nie zgłosi plagiatu i zapłacą...
2. Dodane przez Martin, w dniu - 08-12-2020 15:52 Wow, kompletnie nie zrozumiana decyzja. prawdopodobnie wymuszona sponsoringiem, nasuwa się pytanie co z pozostałymi sekcjami drużyn z Rawicza. Czy również zmienią logo.
3. Dodane przez RKS, w dniu - 08-12-2020 16:22 Ekstra sprawa, czyli bedzie wyjscie z tej sytuacji impasowej brawo brawo RKS
4. Dodane przez jan, w dniu - 08-12-2020 17:27 To już tylko hybryda leszczyńska a nie kolejarz.kolejarza już dawno nie ma.
5. Dodane przez ...h, w dniu - 08-12-2020 18:23 Modern Speedway
6. Dodane przez Kuba, w dniu - 08-12-2020 18:53 Zajebi**te te logo. Podoba mi się
7. Dodane przez Demon, w dniu - 08-12-2020 20:16 Mój boże... i to cały komentarz. Groźne logo, a za nim kiepska drużyna.
8. Dodane przez Do kom. nr 7., w dniu - 08-12-2020 21:30 Myślisz że każdy klub jest tak bogaty jak UL? Nie sztuka zakontraktować zawodnika na którego po 1- 2 meczach skończą się pieniążki. Rawicz nigdy nie zmieniał nazwy żeby uniknąć spłacania zobowiązań. A młodzi leszczynianie tylko zyskają na tym że pojadą na tym torze.
9. Dodane przez Dźwiedź, w dniu - 09-12-2020 07:51 . Wygląda jak łeb typowe niedźwiedzia wiszący gdzieś u jakiegoś tzw. myśliwego lub łeb niedźwiedzia na tarczy. W obu przypadkach nie kojarzy się ze zwycięskim niedźwiedziem, ale wyraźnie pokonanym.
Rozumiem potrzebę zmiany logo, ale jak często bywa w naszym kraju, za projektowanie zabrała się osoba nie mająca pojęcia o tym. Druga opcja, to zlecający jest delikatnie mówiąc mało wybredny o nie zbyt wyrafinowanym guście. Trzecia opcja, która łączy obie pierwsze i zakłada, że był jakiś śmieszny budżet, za który nikt poważny nie zabrałby się do projektu i zlecono to jakiemuś Mietkowi, bo zlecający "nie wydo tysiunca na jakeś gływniane longo" I tak powstają w naszym kraju pseudo logotypy, które przyzwyczają nas do tej powszechnej w naszym kraju bylejakości, bo "tanio i szypko".
Nad znakiem firmy "metaliki" można byłoby pastwić się długo, a nawet nieskończoność, bo to jeden wielki dramat.
Krótko mówiąc, można było zrobić to dużo lepiej. Począwszy od koncepcji po samo wykonanie. .
10. Dodane przez Zdichu kolasa, w dniu - 09-12-2020 16:38 Śmiechu warte TYLKO UNIA LESZNO
11. Dodane przez Rafi, w dniu - 09-12-2020 20:50 W logo drużyny powinien być Sebastian Niedźwiedź
reklama
12. Dodane przez Leszczynianin kibic UL, w dniu - 09-12-2020 21:52 Powodzenia drużynie z Rawicza życzę. Miejmy nadzieję, że obecny Zarząd potrafi wzmocnić ten Klub. Powodzenia panie Sławomirze.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.