Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Trwają prace przy zabezpieczeniu fragmentu skarpy jednego z nasypów kolejowych między Lesznem a Starym Bojanowem, który ze względu na ostatnie podtopienia osunął się, uniemożliwiając bezpieczny przejazd pociągu. Na miejscu obecny jest ciężki sprzęt, prowadzone są prace związane ze wzmocnieniem skarpy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Ruch na linii Wrocław - Poznań jest utrzymany, jednak odbywa się obecnie jednym z dwóch torów. Przypomnijmy, że w wyniku
nadmiarowych opadów deszczu i znacznego podniesienia wód gruntowych, doszło do osunięcia skarpy. - Przygotowano już tymczasową drogę techniczną dla ciężkiego sprzętu. Obecnie, z wykorzystaniem m.in. koparki i spychacza, prowadzone są prace związane ze wzmacnianiem skarpy. Wykonywane są elementy odwodnienia - informuje Radosław Śledziński z Biura Prasowego PKP PLK.
Warto zaznaczyć, że na czas prowadzonych prac powołany został specjalny zespół składający się z przedstawicieli zarządcy infrastruktury oraz przewoźników, który czuwa nad sprawną organizacją ruchu pociągów i na bieżąco podejmuje decyzje. Bieżącą sytuację podróżni mogą sprawdzać na portalu pasażera.
1. Dodane przez PL, w dniu - 28-02-2024 09:08 Po co te ble ble ble o nijakich działaniach? Napiszcie kiedy zostanie przywrócony ruch na tym odcinku i dlaczego tak późno?! Zamiast powoływać te zespoły wystarczy poprosić operatora Kolei Transsyberyjskiej jak oni radzą sobie na tym szlaku i to już od 1916 roku! Ich ,,ciężki sprzęt" to był kilof, młot i piła do drewna moja-twoja! Budowa tego naszego szlaku jakby wczoraj? ,,NADMIERNE OPADY DESZCZU" Kogoś tu ponosi? W starożytnym Egipcie były lata chude i tłuste? Dlatego budowali kanały nawadniające? U nas lament bo susze przez lata, dzisiaj NIEBIOSA podnoszą nam poziom wód gruntowych ale budowniczowie żelaznych dróg o takich cyklach nie uczyli się? (...)
2. Dodane przez miejscowy, w dniu - 28-02-2024 09:23 Czy aż tak szeroko idące prace ze zmianą infrastruktury trzeba było tam zastosować? Kolejna droga dojazdowa do torowiska?. Błoto na jezdni mało bezpiecznie prowadzone prace. Myślę, że za zachodnią granicą wykonanie tego typu prac robione jest mniej inwazyjnie ,a teren po pracy przywrócony jest do pierwotnego wyglądu . W Polsce dużo kosztuję , dłużej trwa i gorzej wygląda.
3. Dodane przez ?, w dniu - 28-02-2024 09:29 Knota wykonali to teraz pojedziemy do Poznania przez Wolsztyn-Zbąszyń a do Wrocławia przez Głogów? To dziadostwo trzeba odbudować od podstaw jak tą drogę z Osiecznej do Lipna! TEORETYCZNY POWIAT LESZCZYŃSKI na betonie stoi? Politycznym!
4. Dodane przez opo, w dniu - 28-02-2024 10:13 Ot --DO 1 i 2-- fachowcy się nam trafili...
5. Dodane przez Chandler, w dniu - 28-02-2024 10:25 Niemiec jak zrobił to było 100 lat, Polak przyszedł i od początku remontu się rozpada, najpierw ograniczenie prędkości tam było, później trochę popadało i zamknęli jeden tor.. Kto to: a) wykonał? b) odebrał? c) zapłacił?
6. Dodane przez Ja, w dniu - 28-02-2024 12:35 No modernizację tej linii poszło kilka miliardów zł i pociągi miały jeździć z.prędkością 160 km/h. I co z tego wyszło? Przed wojną lokomotywy na parę jeździły szybciej niż dzisiejsze elektryki Ktoś wie, dlaczego tak się dzieje?
7. Dodane przez Bronek, w dniu - 28-02-2024 13:37 Przed wojną urzędnik państwowy odpowiadał swoim prywatnym majątkiem za zaniedbania i błędne decyzje. A teraz jest jak jest.... Zawsza można zrzucić winę na klimat...
8. Dodane przez do 4, w dniu - 28-02-2024 15:09 ,,Ot do" inteligent nam się pojawił, ,,ot co" Pasażerowie tych pociągów wielkich prędkości raczej? Fachowiec to ty od tej partaniny? Przed wojną swoim majątkiem ręczył urzędnik, jak pisze ,,7" a dzisiaj Unia nas wszystkich przetrzepie za tego bubla? Miliardy wyrzucone w błoto, dosłownie!
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.