Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
10
Stycznia 2025
Piątek
Imieniny obchodzą:
Jan, Paweł, Wilhelm
Do końca roku 355 dni.
Start arrow Leszno arrow Nowa dyrektor leszczyńskiego szpitala w Radiu Elka

O tym się mówi

Nowa dyrektor leszczyńskiego szpitala w Radiu Elka

09.01.2025. Radio Elka, Jarek Adamek

Największym problemem leszczyńskiego szpitala jest brak modernizacji, co przekłada się na zbyt duże koszty - mówiła w Radiu Elka Anna Jackowska, która od 1 stycznia jest dyrektorem Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego. Przyznała też, że wciąż nie można znaleźć specjalistów, którzy chcieliby pracować na neurologii. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Witam państwa serdecznie, witam mojego gościa, pani Anna Jackowska, nowy dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie. Dzień dobry pani dyrektor.

Dzień dobry, Szanowni Państwo.

Na początek kilka słów o sobie. Przyszła pani do leszczyńskiego szpitala z Poznania, z Urzędu Marszałkowskiego.

Urząd Marszałkowski jest podmiotem tworzącym dla leszczyńskiej placówki, tak jak dla pozostałych 17, które działają w całej Wielkopolsce.
Nadzorowała pani wszystkie, bo była pani dyrektorem Departamentu Zdrowia...

Dokładnie, byłam dyrektorem Departamentu Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego i współpracowałam z z podmiotem leszczyńskim i z podmiotami, które działają na terenie województwa wielkopolskiego.

Czy to jest awans - z bycia dyrektorem departamentu nadzorującego wszystkie szpitale, przyjść do jednego z tych nadzorowanych szpitali?
Nie wiem, jest to zupełnie inna ścieżka zawodowa. Ścieżka zawodowa, która gdzieś od dłuższego czasu grała mi w sercu. Stąd podjęcie decyzji życiowej o wystartowaniu w konkursie na dyrektora leszczyńskiej placówki i ostatecznie zjawieniu się tutaj z Poznania w Lesznie.

Nigdy wcześniej nie kierowała Pani żadną placówką medyczną?

Nie, nie kierowałam placówką medyczną, niemniej jednak od samego początku swojej kariery zawodowej współpracuję z ośrodkami medycznymi, jak również z całą ochroną zdrowia, biorąc pod uwagę moje wykształcenie kierunkowe i wcześniejsze doświadczenie zawodowe.

Jest pani absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu na kierunku fizjoterapia i ma pani MBA właśnie z zarządzania placówkami ochrony zdrowia.

Nie tylko, panie redaktorze. Tak, jestem magistrem fizjoterapii, ale również jestem magistrem zdrowia publicznego. Oba tytuły uzyskałam na Akademii, już teraz Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu. Dodatkowo mam MBA w ochronie zdrowia. Ponadto studia podyplomowe w zakresie restrukturyzacji i modernizacji placówek leczniczych i inwestycji i projektowania w ochronie zdrowia.

Co Panią skłoniło, że postanowiła Pani się rzucić na tak głęboką wodę jak szpital? Prowadzenie dużego zakładu pracy, no i takiej placówki, która obsługuje pacjentów w promieniu kilkudziesięciu kilometrów.

Chyba chęć nowych wyzwań. Podmiot leszczyński zatrudnia ponad 1200 pracowników, ma blisko 300 milionów przychodów z Narodowego Funduszu Zdrowia. Owszem, jest to placówka z problemami, jak każda
jedna w ochronie zdrowia, także spojrzenie na nią całościowo może być kolejnym ciekawym doświadczeniem w mojej historii zawodowej.

Jako szefowa departamentu doskonale pewnie pani ma rozpoznaną sytuację leszczyńskiego szpitala. Jaka ona jest?

Powiem tak: sytuacja leszczyńskiego szpitala się poprawia. Jest to szpital z problemami, tak jak wspomniałam wcześniej, ale z ogromnym potencjałem rozwojowym. Współpracując z Urzędem Marszałkowskim, który przyglądał się pozostałym szpitalom, mam pełny ogląd sytuacji, jeżeli mowa o finansach. Te finanse szpitala się poprawiają. Jest wprowadzony program naprawczy, który jest realizowany skutecznie od roku 2023, pokazuje to, że jednostka może się wyprowadzać z złej sytuacji finansowej, jaka była szpitalna.

No to jak się wyprowadza? Bilansu księgowego pewnie jeszcze nie ma, ale czy wie pani, jaka jest sytuacja, jeżeli idzie o zadłużenie szpitala?

Jeżeli mowa o wyniku finansowym, to takiego po roku 2024 nie mamy. Mamy wynik finansowy po 11 miesiącach zamkniętych. To minus 4,5 miliona złotych. Jest to sytuacja zdecydowanie lepsza niż w roku 2023, gdzie zamykaliśmy wynik finansowy w okolicach blisko 8 milionów na minusie.

Pani poprzednik, czyli pan dyrektor Albiński obiecywał, odchodząc, że zostawia szpital w tak dobrej sytuacji, że rok zamknie na plusie.

Nie będę komentować słów byłego pana dyrektora, niemniej jednak...

Ale bujał czy się przeliczył?

To zależy jak na to spojrzymy, bo sytuacja finansowa szpitala, jeżeli przyrównujemy ją miesiąc do miesiąca, ona jest różna. W zależności od tego, kiedy dostajemy spłatę z Narodowego Funduszu Zdrowia lub kiedy wpływają nam faktury kosztowe. Więc nigdy nie powinniśmy patrzeć na wynik szpitala z perspektywy jednego miesiąca.

Jeśli po 11 miesiącach mamy 4 miliony w plecy, czy nagle po 12 miesiącach będziemy choćby jeden na plusie?

Myślę, że w tym roku szpital nie zamknie bilansu z wynikiem dodatnim. Myślę, że na ten wynik dodatni musimy jeszcze trochę popracować.

Czy to będzie ten rok?

Nie wiem. Zobaczymy jak nam sytuacja z płatnikiem pokaże, czy sytuacja związana z prowadzeniem programu naprawczego, czy programu restrukturyzacyjnego, który zostanie opracowany przez podmiot. Tego nigdy na początku roku nie wiemy. Nie wiemy, jak zachowa się płatnik i jak ostatecznie zamknie się rok.

Czy ja dobrze zrozumiałem, że jeszcze jakiś program restrukturyzacyjny będzie?

Ustawa o działalności leczniczej zobowiązuje każdego kierownika podmiotu, którym wystąpi strata naprowadzonej działalności do opracowania programu naprawczego.

Ale macie program naprawczy.

Tak, mamy program naprawczy.

Trzeba go zmienić? Trzeba go zmodyfikować? Czy trzeba nowy zrobić?

Powiem tak: program naprawczy jest dokumentem, który jest przedkładany podmiotowi tworzącemu do zatwierdzenia. I takie coś zostało zatwierdzone.

A jakie jest wykonanie? Dobre czy niedobre?

To jest tak, że program zakłada się na realizację w okresie trzech lat. i planujemy wszystkie działania.

A jak jesteśmy z nim daleko?

Program został zatwierdzony w październiku, więc jesteśmy na początku drogi. Niemniej jednak, każdy program naprawczy jest dokumentem nieskończonym, tylko żyjącym. I ja obejmując stanowisko dyrektora, chciałabym po kilku miesiącach wprowadzić program restrukturyzacyjny, który będzie jakby nakładką na program naprawczy, i pomoże nam zoptymalizować szpital i wyprowadzić ostatecznie podmiot na plus.

Kiedy się słyszy słowo „restrukturyzacja” to pierwsza rzecz, jaka się pojawia w głowie, to że będziecie zwalniać.

Nie, nie będziemy zwalniać.

Dyrektor Albiński też tak mówił, a potem zwalniał.

Nie, należy odpowiednio zoptymalizować koszty, zasoby lub posiadany potencjał.

A jaki jest, pani zdaniem, największy problem szpitala?

Egzystowanie w starej bryle szpitala i brak modernizacji, co się przykłada na zwiększone koszty chociażby ogrzewania i remontów utrzymania.

Ta modernizacja miała być, nawet były daleko posunięte obietnice, po czym okazało się, że nic z tego nie wyszło. Tłumaczono, że za późno już na środki unijne, no i właściwie nie wiadomo, na czym stoimy.

Panie redaktorze, Szanowni Państwo, stoimy obecnie na takim etapie, że jesteśmy w przededniu opracowania koncepcji trzech wariantów co do przebudowy szpitala. Następnie z tych trzech wariantów zostanie wybrana jedna, kierunkowa.

O wariantach mówił pan Marszałek rok temu w czasie dyskusji nad budżetem, mówił o trzech opcjach: remoncik mały, remoncik średni i remoncik duży, czyli wyburzenie i zbudowanie na nowo. Obecnie która koncepcja jest w grze?

Wszystkie trzy. Jeszcze ostatecznie zarząd województwa nie podjął decyzji, bo nie zostały przedstawione dokumenty przez szpital. Chcemy, żeby te dokumenty były skompletowane, w pełni oddające obraz sytuacji, żeby decyzja kierunkowa, którą ostatecznie zarząd podejmie, była jedną decyzją kierującą.

A jak daleko jesteście z tymi dokumentami?

Ta koncepcja spłynęła. Niemniej jednak jeszcze jesteśmy na etapie uzgadniania szczegółów z wykonawcą, który realizował koncepcję.

Ale w którą koncepcję pójdziecie?

Tego jeszcze, panie redaktorze, nie wiem, jeszcze chwila cierpliwości. Muszę porozmawiać z podmiotem prowadzącym.

Ale opcja zburzenia i zbudowania na nowo też wchodzi w grę?

Tak, na ten moment jeszcze tak. Na ten moment to powinna być decyzja kierunkowa, która ustawi ostatecznie szpital. Myślę, że w ciągu pierwszego kwartału poznamy odpowiedź.

A przeprowadzenie tej modernizacji to jest perspektywa ilu lat?

Z mojej perspektywy jest to w okolicach dziesięciu lat. Biorąc pod uwagę rozpisanie przetargów, wyłonienie wykonawców, ewentualne spory sądowe, to jest perspektywa dziesięciu lat.

A w mniejszej i krótszej perspektywie? Myślałem, że powie pani o problemie z leszczyńską neurologią.

Tak, jest to problem i jest to wyzwanie. Tak jak państwo wiecie, leszczyńska neurologia została decyzją dyrektora Stawnego w grudniu zawieszona na kolejne trzy miesiące - do 31 marca. Szpital nadal boryka się z brakiem specjalistów, którzy by mogli zasilić oddział do prowadzenia oddziału neurologicznego.

Powie pani szczerze, z ręką na sercu, uczciwie, bez ściemy, dlaczego nie można znaleźć dwóch specjalistów do leszczyńskiego szpitala?

Bo tych specjalistów na rynku wolnych nie ma. Przede wszystkim. Wszyscy specjaliści zostali zaangażowani w pracę albo w poradniach, albo na innych oddziałach.

Dyrektor Stawny, zresztą dyrektor Albiński też to mówił, że już, już, za chwilę, reaktywacja oddziału, że już mamy ludzi... Nawet pani wicemarszałek Kretkowska mówiła, że od nowego roku oddział będzie, bo już przecież lekarze są po rozmowach i trzeba tylko podpisać umowę. I dochodzi do momentu podpisania umowy i okazuje się, że co? Odrzucają długopis, czy nie przychodzą na tę rozmowę?

Panie redaktorze, niestety nie byłam przy tych rozmowach, więc nie umiem panu odpowiedzieć na to pytanie.

Co się wydarzyło? Dlaczego ludzie, którzy są po słowie, ostatecznie nie doprowadzają? O co chodzi? O pieniądze? Za mało płacicie?

Myślę, że nie o pieniądze tutaj chodzi.

No to co może być powodem?
Nie wiem, mam teraz kolejne trzy miesiące.

Ale kiedy pani rządziła w departamencie, no to przecież pani chyba o tym rozmawiała. Parę osób w tej Wielkopolsce się niepokoiło o to, że wciąż nie ma neurologii, że trzeba pacjentów karetką wozić kilkadziesiąt minut, kiedy im w tym mózgu się te wszystkie złe rzeczy dzieją. No to chyba pojawiło się pytanie, czemu nie chcą podpisywać?

Owszem. Niemniej jednak te rozmowy, które były wstępnie prowadzone i później przekazywane do mediów, one nie były na tyle zaawansowane, że pozwoliły ostatecznie podpisać umowę.

Przepraszam, nie złośliwie, ale nie rozumiem. Osoba odpowiedzialna za służbę zdrowia w Wielkopolsce, która doskonale zna sytuację szpitala, mówi, „już są znalezieni, spokojnie, tylko podpisanie umowy”. Po czym pan dyrektor mówi, jednak nie podpisali. O co chodzi? Idę się umawiać na robotę, dogadujemy się co do warunków, kwestia tylko podpisania i ja nie podpisuję. Dziwne, nie?

Jest to dziwne, nie mniej jednak takie sytuacje się zdarzają, kiedy dwoje ludzi ostatecznie nie dochodzi do porozumienia.

Dopóki nie znajdziecie tego powodu, chyba nie przełamiecie tego impasu.

Dokładnie, stąd od pierwszych dni rozmawiamy z kadrą i mam nadzieję, że się to uda. Chciałabym bardziej, żeby się udało, żeby udało się reaktywować oddział neurologii tutaj w leszczyńskim szpitalu, bo faktycznie ten oddział ma potencjał i przede wszystkim zabezpieczenie społeczeństwa tutaj, bezpośrednio, w miejscu zamieszkania jest jak najbardziej wskazane.

Pół roku to słyszymy, Pani dyrektor, ale czy jest pomysł? Nie wiem, żeby tych ludzi porwać, uwięzić, w jasyr dzieci wziąć...?

Panie redaktorze, niestety uwięzić człowieka nie możemy. Tak jak się mówi, z niewolnika nie ma pracownika. To nie tędy droga, tylko i wyłącznie biznesowe rozmowy, podejście do lekarzy i podejście do rozmów może nam przynieść ostatecznie sukces. Jaki będzie tego skutek na ten moment, jeszcze tego nie wiem. Daję sobie szansę, daję szansę oddziałowi na to, żeby mógł się reaktywować.

Żadnych nowych terminów nie podacie?

Nie, na ten moment, Szanowni Państwo, niestety nie jestem w stanie podać żadnego terminu.

A czy na innych oddziałach może dojść do podobnej sytuacji?

Na ten moment nie.

Bo trochę ludzie się niepokoją, że za chwilę jakiś kolejny oddział się wykruszy.

Na ten moment żadne słuchy mi nie dochodzą, żeby jakakolwiek sytuacja tak dramatyczna jak się wydarzyła na neurologii była możliwa. Szpital jest zakładem pracy i ta fluktuacja kadr się zdarza. Niemniej jednak to kadra kierownicza musi stać na czele tego wszystkiego i panować, żeby drugi raz taka sytuacja nie powtórzyła się na żadnym innym oddziale.

A czy jest pani po rozmowach już z lekarzami, z ordynatorami? Jaki jest klimat w ogóle, bo znowu się zmienia dyrektor?

Rozumiem, że dla personelu to pewnie nie jest komfortowe. Myślę, że każda zmiana nie jest komfortowa, jednak każda zmiana niesie ze sobą pozytywne doświadczenia i pozytywne relacje. Tak, jestem po słowie w dniu wczorajszym z ordynatorami i kierownikami. Było to spotkanie organizacyjno-zapoznawcze. Teraz w ciągu najbliższych dni i tygodni będę spotykać się już na bezpośrednie rozmowy z oddziałami, z komórkami organizacyjnymi szpitala, żeby poznać ich oczekiwania, ich bolączki, jakie zgłaszają potrzeby związane z ich działalnością na danym obszarze i na danym poziomie i oddziale.

Właśnie ogłosiliście nabór nad kierownika ordynatora SOR-u. Tam też jest problem z lekarzami....

Tam był zawsze problem z lekarzami. Na każdym SOR-ze w Wielkopolsce są podobne problemy. Tak, z końcem grudnia odszedł od nas kierownik SOR-u. Niemniej jednak praca na SOR-ze jest zapewniona, oprócz tego kierownika, ale formalnie szukamy kierownika, który podejmie się kierowania oddziałem, którym jest SOR.

Czy z lekarzami medycyny ratunkowej jest podobny problem jak z neurologami?

Tak, lekarze medycyny ratunkowej, którzy pracują w SOR-ze, bo tacy specjaliści pracują między innymi, jest taki sam problem jak z lekarzami neurologami, ich po prostu nie ma. Niemniej jednak na SOR-ze również pracują inni specjaliści i pełnią dyżury, więc tutaj posiłkujemy się też różnymi innymi specjalnościami, którzy pomagają nam zabezpieczyć pracę SOR-u. I tak samo działają inne podmioty, które prowadzą SOR.

Zastanawiam się, czy ta rozmowa ma mieć optymistyczny koniec...

Myślę, że każda rozmowa, która jest otwierająca jakiś rozdział, a myślę, że jest to rozmowa otwierająca rozdział w historii i leszczyńskiej placówki i naszej współpracy z mediami, mojej współpracy z mediami, powinna być optymistyczna.

Na zasadzie „dajcie mi szansę”?

Nie. Trzymajcie kciuki.
Bardzo serdecznie dziękuję, pani Anna Jackowska, nowa dyrektor Leszczyńskiego Szpitala

Dziękuję ślicznie.
 
Komentarze (24)
1. Dodane przez pytanie, w dniu - 09-01-2025 12:48 4 0
A ordynatora/ordynatorkę neurologii Szpital już ma? To jest kluczowa sprawa.
2. Dodane przez Aldo, w dniu - 09-01-2025 13:18 4 0
Masło maślane ! Bujanie w chmurze należy zdyscyplinować personel czyli lekarzy i odnowić umowy o zatrudnieniu czy mają chęć pracować w tym szpitalu! Bo z jakością obsługi pacjenta jest mizerna i kierują do swych placówek! Personel lekarski pracuje jak mu się podoba ! Na plus tylko urologia!
3. Dodane przez oto co, w dniu - 09-01-2025 13:21 0 0
aha...
4. Dodane przez wacek, w dniu - 09-01-2025 13:28 9 0
a czy to MBA w ochronie zdrowia zdobyla pani w slawnym juz Collegium Humanum o ktorym tak glosno od parunastu miesiecy w prokuraturze gornoslaskiej?
5. Dodane przez Carl Johnson, w dniu - 09-01-2025 13:37 4 2
Służba zdrowia powinna zostać sprywatyzowana i tyle w temacie. Tak dramatycznie jest niewydolna. 
 
Dodatkowo minister Dziemianowicz - Bąk chciałaby uzależnić składkę zdrowotną od dochodów czyli wyższa składka tak jak wyższe zarobki - podobnie jak podatek dochodowy, im wyższe zarobki tym wyższa składka. Osobną sprawą jest jak najszybsze wyrzucenie podatku dochodowego i w jego miejsce wprowadzenie podatku pogłównego. 
 
Idąc tym torem, skoro wynajmujemy firmę np. do remontu i płacimy jej za usługę, to osoba zarabiająca więcej, powinna tym samym płacić więcej.  
 
Płacimy ogromne pieniądze w składkach zdrowotnych, z których nic nie mamy. Leczenie to usługa, gdzie do usług specjalistycznych w ramach funduszu mama bardzo ciężki dostęp - o tym zapominamy. Najprostszy przykład - ktoś do stomatologa chodzi w ogóle na NFZ?
reklama
6. Dodane przez Sprawa, w dniu - 09-01-2025 13:44 2 0
Co do szpitala to jest nawet petycja do Marszałka Województwa Wielkopolskiego w sprawie parkingu. Może redakcja poruszy ten temat? Link niżej, petycja z 30 grudnia 2024 
 
https://bip.umww.pl/7---k_195---k_197---petycje-2024
7. Dodane przez Gość, w dniu - 09-01-2025 14:35 8 1
Tego już się nie chce czytać. Sprawa neurologii jest banalnie prosta. Pozbycie się niektórych osób z kierownictwa załatwi temat raz na zawsze. A cały szpital to stajnia Augiasza. Układ.
8. Dodane przez do kom.2, w dniu - 09-01-2025 14:38 1 0
Chirurgia też daje radę.
9. Dodane przez Interesujące, w dniu - 09-01-2025 14:51 3 0
Zasada Laurencea J. Petera mówi o tym, że każdy dąży do osiągnięcia swojego poziomu niekompetencji. To znaczy, że jego celem jest objąć stanowisko, na którym jak najbardziej się nie zna. Takiego, na którym nie ma pojęcia, co robi, ani jak tam się znalazł.
10. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 09-01-2025 15:35 3 0
Ależ powitanie! Pan Redaktor dał nieźle do wiwatu Pani Dyrektor. Ja bym na jej miejscu musiał wziąć dwa dni wolnego na regenerację po takiej dociekliwości pytań. Witamy w Lesznie :)
11. Dodane przez tom, w dniu - 09-01-2025 16:48 4 0
zlikwidować państwową służbę zdrowia
12. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 09-01-2025 16:48 4 0
Ciekawy jestem jak długo nowa Pani dyrektor bedzię Panią dyrektor i kiedy dostanie odprawę.
13. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 09-01-2025 17:29 3 1
Ten szpital idzie ku upadkowi.... pani Dyrektor dostała wiczy bilet od Marszałka.... nic tam nie zrobi.... dobrze że ludzie w Drpartamencie Zdrowia wreszcie się cieszą
14. Dodane przez Budowniczy., w dniu - 09-01-2025 17:35 2 1
Takich szpitali jak w Lesznie jest w Polsce około 50 obiektów i nie wiem dlaczego mają taką koncepcję zburzyć tylko ten. Takie same są pięknie odnowione n p w Legnicy ,Jeleniej Górze ,Gdańsku potrafili to zrobić potrafili zreformować tylko U.W nie poradził sobie z tym obiektem .To są potężne koszty zburzyć i wybudować nowy. To jest zły pomysł. Jesteśmy naprawdę bogatym krajem.
15. Dodane przez do 12, w dniu - 09-01-2025 17:48 2 0
gora kilkanascie miesiecy! a co niepodoba sie? Traktujemy was jak sodomici w koncu zgaszone swieczki gasnica proszkowa o czym swiadcza ? kapito ? czy jeszcze pokierowac?
16. Dodane przez Słuchacz, w dniu - 09-01-2025 18:13 4 0
W czasie tego wywiadu nowa dyrektor o naszym szpitalu zawsze mówiła podmiot. Dla niej to nie jest "jej szpital" tylko podmiot. Dziwne
17. Dodane przez Fizjoterapeuta...- po raz I, w dniu - 09-01-2025 18:25 1 0
Nie będzie dobrze- nie liczymy na cud...- fizjoterapeuta - to II-ga Linia w medycynie no i jeszcze Podyplomowka ( prywatną) w nieakademickiej Dąbrowie Górniczej...- oceniam to za słabe wykształcenie medyczne raczej to Urzędniczka Medyczna a przed nią 1200 zatrudnionych ...och Leszno liczy na kasę z Poznania ,będzie tak jak wszędzie jako że pieniędzmi rządzi NFZ w oparciu o powszechne normatywy... w szpitalnictwie!!!Pozdrawiam ( Zygmunt -lek.med.rodz.)
18. Dodane przez cxz, w dniu - 09-01-2025 18:51 1 1
Wszystkie działy gospodarki, państwa zostały zreformowane a od ponad 30 lat żadnych zmian w ochronie zdrowia i w oświacie. Tam nic się nie zmieniło. Socjalizm jak był, tak jest.
19. Dodane przez Jan, w dniu - 09-01-2025 19:08 1 1
Słuchajcie państwo bo ja w tym miedze od lat , a więc szpital prędzej czy później sprywatyzują, pieniędzy nie ma będzie schyłek dzięki PO a później ktoś przejmie za bezcen oczywiście i placówka będzie prywatna , te zawirowania są celowe , dzięki PO
20. Dodane przez do kom. 14, w dniu - 09-01-2025 19:54 0 1
Nie jest prawdą, że plany wyburzenia dot. tylko szpitala w Lesznie. 
Proszę wpisać sobie w Guglarce "Szpitale do wyburzenia", aby dowiedzieć się, że już kilkanaście lat temu były takie plany w stosunku do wielu różnych szpitali. W innym miejscu można trafić na wypowiedź prof. Flisiaka: Połowa szpitali w Polsce kwalifikuje się do wyburzenia.
21. Dodane przez Do zastanowienia się, w dniu - 09-01-2025 20:56 1 0
A może tak zacząć od ordynatorów oddziałów znam przykład gdzie kolezanka pracowała na oddziale jako lekarka i przez to że nie była mężatką i nie miała dzieci to ładowali jej dyżury we wszystkie święta i sylwestra :(.Odeszła ze szpitala pracuje w jednej z prywatnych przychodni tu w Lesznie i bez pracy na oddziale ma więcej czasu dla siebie i co najlepsze zarabia więcej niż w szpitalu ( Przyjmuje także na NFZ )
22. Dodane przez do kom. 21, w dniu - 09-01-2025 21:19 0 0
Słyszałem podobną opowieść o młodym lekarzu, który mieszkał poza Lesznem i też zrezygnował z podobnych powodów. Widać starzy wyjadacze chcą od czasu do czasu odpocząć, co swoją drogą samo w sobie nie jest złe, lecz najwidoczniej potrafią czasami zniechęcić do pracy innych, nie licząc się z nimi.
23. Dodane przez HAHAHA, w dniu - 09-01-2025 21:23 0 0
Jak zwykle, sami fachowcy i dyrektorzy zarządzający w służbie zdrowia.
24. Dodane przez Miłosz, w dniu - 09-01-2025 22:01 1 1
Pani Dyrektor, proszę zająć się tematem niedziałających szlabanów, które prowadzą do szpitala dla pracowników oraz szlabanów na parkingu. To jest dramat tyle pieniędzy zostało utopione w te szlabany, na marne, bo to nie działa. A winowajca jest jeden - Pewien Pan od inwigilacji, który był za tym żeby zrobić szlabany. W międzyczasie doszło tam do wypadku z udziałem Pani rowerzystki, która została uderzona szlabanem w głowę i doznała bardzo poważnych obrażeń. Jeżeli ten pewien Pan wyleci z szpitala, na pewno wyjdzie szpital na prostą. Dla nowej Pani Dyrektor życzę wszystkiego dobrego i wytrwałości w kierowaniu tym tonącym statkiem.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Kontener do wynajęci... Wilkowice 210
Zatorze ul. grottger... Leszno 549000
Pokoje , kwatery les... Leszno 930
Nowe pokoje,kwatery ... śmigiel 1050
Nowoczesny apartamen... Leszno 2500
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj