Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLeszno Grabianowski: potrzebujemy nowego stadionu, ale...
O tym się mówi
Grabianowski: potrzebujemy nowego stadionu, ale...
18.02.2026. Radio Elka, Jarek Adamek
Nie wyobrażam sobie realizacji tej koncepcji bez zewnętrznego finansowania – stwierdził w audycji „O tym się mówi” wiceprezydent Maciej Grabianowski, komentując plany przebudowy obiektów sportowych. Pierwszy etap to budowa nowego Stadionu Smoczyka, szacowana na ponad 300 milionów złotych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zaprezentowana kilka dni temu koncepcja urbanistyczna przebudowy obiektów w rejonie Stadionu Smoczyka pobudza wyobraźnię: architekci przedstawili pomysł budowy zupełnie nowego stadionu, ale także hali sportowej i hotelu, łącznie szacując wartość inwestycji na pół miliarda złotych. Wiceprezydent Maciej Grabianowski w Radiu Elka zastrzegł, że realizacja
koncepcji będzie bardzo skomplikowana. -Nie ulega wątpliwości, że będzie to etapowane, nie ulega wątpliwości także, że bez zewnętrznego finansowania nie będzie to możliwe - powiedział.
Pierwszy etap to przebudowa, a właściwie budowa nowego Stadionu Smoczyka. -Obiekt w obecnej formie powstał prawie 50 lat temu, dziś potrzebne są nowe jego funkcje - poinformował wiceprezydent. Według założeń powstać ma obiekt na 16 tysięcy miejsc. -W koronie umieścilibyśmy ośmiotorową kręgielnię, strzelnicę, biura MOSiRu, biura klubowe, bieżnię lekkoatletyczną, skocznię w dal, byłoby tam miejsce na siłownię i być może na pierwsze muzeum żużla - wyliczał Grabianowski - park maszyn zostałby przeniesiony na nowe miejsce naprzeciwko prostej startowej. Ile miałoby to kosztować? - Sam stadion to 315 milionów złotych, gdybyśmy chcieli go zadaszyć byłoby to dodatkowe 90 milionów - powiedział Maciej Grabianowski.
Inne nowe obiekty to kryte lodowisko szacowane na 19 milionów złotych i hali sportowej za 29 milionów. Jeśli chodzi o tę ostatnią, to wiceprezydent przyznał, że byłby to obiekt z niewielką widownią, na 300 miejsc, więc pod względem publiczności nie zastąpiłaby ona hali Trapez. -Coraz częściej mówi się o potrzebie budowy hali większej niż Trapez - mówił Grabianowski. To oczywiście kolejny duży koszt: duża hala Skry, na którą rozstrzygany jest właśnie przetarg w Warszawie, kosztować ma 240 milionów złotych.
1. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 18-02-2026 12:39 9024 Tego nawet nie chce się komentować.
2. Dodane przez kornik, w dniu - 18-02-2026 12:39 3351 Inwestycje bardzo potrzebne, należy działać i budować.
3. Dodane przez Kania, w dniu - 18-02-2026 12:44 6411 Czyli koszt to około miliarda. Ale czy ktoś się zastanowić skąd na to wszystko pieniądze? Kto to utrzyma skoro w tej chwili Leszno liczy około 55tys mieszkańców? A to nie jedyne pomysły w mieście, a to plan budowy tunelu lub wiaduktu nad linią kolejową poznan - Wrocław, a to hale, a to rewitalizacja rynku. Na szkoły i przedszkola nie ma i są zamykane... Kto to wszystko utrzyma, skąd na to pieniądze. Dofinansowanie zewnętrzne tu na bym nie liczył bo państwo jest bardzo zadłużone. Także te wszystkie pomysły uznaje jako fantastykę.
4. Dodane przez zadaszenie smoka, w dniu - 18-02-2026 12:47 4711 Jedno w tej koncepcji mi nie pasuje. Zadaszenie trybun. Po co to robić, jak tor nie zostanie zadaszony? Jak będzie padało to impreza i tak się nie odbędzie.
5. Dodane przez abc, w dniu - 18-02-2026 12:47 6512 Planowane obiekty z kosztami jak w olbrzymiej metropolii. To jest Leszno- bizancjum nam nie potrzebne..
6. Dodane przez Rycerz Covida, w dniu - 18-02-2026 12:51 6114 Megalomania.
7. Dodane przez Ira, w dniu - 18-02-2026 12:59 3221 Ludzie macie oczy i słuch na to co się wyprawia by zniszczyć zadłużeniami nas ,a potem to juz tylko w łapy niemieckie . Myślę, że nie ma rodziny dotkniętej hitlerowska wojną ,a jednak szybko zapomnieli to barbarzyństwo które nas dotknęło. Z Niemcami trzeba wszystko na zimno kalkulować jak to oni robią nigdy nie przestaną myśleć o zniszczeniu nas !
8. Dodane przez Marcin, w dniu - 18-02-2026 13:04 7311 Mam dwa pytania. 1 Kto zlecił ten projekt? 2 Ile kosztowało wykonanie tego projektu? Dziękuje za odpowiedz
reklama
9. Dodane przez ccc, w dniu - 18-02-2026 13:06 359 Przepraszam bardzo, kto potrzebuje stadionu i wydatków za pół miliarda bez gwarancji kompleksu basenów odkrytych za parę milionów (vide Góra, Głogów, Czempiń)?
Czy była ankieta dla mieszkańców, konsultacje? Dlaczego mieszkańcy nie zostali zapytani, czy potrzebujemy kolejnej miejskiej sali za dziesiątki milionów? Wszystko robicie bez konsultacji z mieszkańcami a nawet, jak ludzie mówią, że nie chcą zmian na Placu Powstańców, bo jest optymalny to i tak p.prezydent mówi, że zmiany muszą nastąpić.
10. Dodane przez XXX, w dniu - 18-02-2026 13:06 5311 Ludzie, opanujcie się z tymi bzdurnymi pomysłami! Leszno to grajdołek, które z roku na rok się wyludnia. Tu nie są potrzebne monumentalne budowle, sale koncertowe. Te, które są, wystarczają. Tu są potrzebne miejsca pracy dla młodych ludzi, żeby chcieli tu zostać i mogli godnie zarabiać. Przestańcie wydawać "nasze" pieniądze na swoje "fantastyczne" pomysły.
11. Dodane przez tej.., w dniu - 18-02-2026 13:12 588 Stadion żużlowy jest w porządku, na nasze potrzeby nic więcej nie trzeba. dodatkowo ma swój klimacik.
12. Dodane przez Mateusz, w dniu - 18-02-2026 13:13 468 Chyba tylko naiwny uwierzy w to wszystko. Przecież Leszno co roku traci kilkaset mieszkańców więc dla kogo jest to wszystko robione? Kto to utrzyma i za co to będzie wybudowane? Trochę wyobraźni... Zresztą ile przez ostatnie 10 lat było obietnic składanych? Dziwię się że ktoś jeszcze to łyka.
13. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 18-02-2026 13:16 517 halo czy leci z nami pilot? to miasto ma 50tys mieszkańców nie 500tys, prawnuki będą jeszcze spłacać te fantazje
14. Dodane przez a, w dniu - 18-02-2026 13:18 518 Przecież to wygląda jak dywersja ekonomiczna, sabotaż. Ręce precz od Leszna!
15. Dodane przez xxx, w dniu - 18-02-2026 13:24 358 Potrzebujemy nowej siedziby dla szkoły specjalnej...
16. Dodane przez KSUL, w dniu - 18-02-2026 13:25 479 Jestem kibicem KSUL od 1996 roku, miałem 8 lat.
Od zawsze marzyłem o nowym stadionie cz tam remoncie konkretnym. Obecny no powiedzmy sobie szczerze nie spełnia wymagań (pomimo, że ma duszę szczególnie jak jest wypełniony). Toalety tragedia, bliskość trybun szału nie ma. Nowy stadion to by było mega nowe otwarcie...ale na Boga...ponad 300 mln i nawet brak zadaszenia toru?
Patrząc w jaką stronę brnie żużel jako kibic mówię NIE takim inwestystią no chyba, że z BARDZO dużym dofinansowaniem z zewnątrz. Raptem 10 konkretnych imprez w roku (czyli raz na 30 dni średnio) to mega mało, ten obiekt musi na siebie zarabiać i jak już wydawać miliony to musi być to inwestycja z jajem a nie kolejny pusty klocek betonowy.
17. Dodane przez licealista, w dniu - 18-02-2026 13:30 1510 zgadzam się z poprzednikami. Nie budujmy tego nowego stadionu i lodowiska dla mieszkańców. Jeśli razem zablokujemy tą inwestycję, to na pewno nasi kochani politycy wykorzystają nasze podatki na inne, o wiele ważniejsze rzeczy jak np. edukacja czy służba zdrowia. W szczególności trzeba doinwestować i dać sowitą podwyżkę nauczycielom z LO2, ci ciężko pracujący ludzie zasługują na o wiele wyższy wynagrodzenie. Nie zapominajmy również o lekarzach, biedaczki ledwo wiążą koniec z końcem poświęcając się całkowicie swojej pracy w szpitalu na Kiepury Im też należą się podwyżki.
18. Dodane przez Jan, w dniu - 18-02-2026 13:31 3010 To chore.
19. Dodane przez Witek, w dniu - 18-02-2026 13:36 187 Żurzlowcy będą szybciej się ścigać na tak drogim owalu wygrają mistrzostwa w złotych hełmach a Lesznianom pospolitym podniosą podatki od nieruchomości i złoty owal się jakoś tam spłaci a motor będzie pierwszy i szybszy na mecie..
20. Dodane przez Janina, w dniu - 18-02-2026 13:40 379 Boję się jakoś jak patrzę na tego Pana ze zdjęcia.
21. Dodane przez Konrad, w dniu - 18-02-2026 13:47 78 PAX między chrześcijany !
22. Dodane przez alf, w dniu - 18-02-2026 13:53 306 300mln na początek a skończy się na 900mln,ale jak to powiedział ten herr nie wszystko w tym kraju jest za darmo, wiec skoro chce stadion no niech płaci
23. Dodane przez rocznik 72, w dniu - 18-02-2026 13:59 338 czy kiedyś w tym kraju jakiś urzędas państwowy odpowie przed sądem za swe idiotyczne decyzje ?
24. Dodane przez I co jeszcze, w dniu - 18-02-2026 14:01 3010 No tego jeszcze w kinie nie grali .
25. Dodane przez Aspirant Maurycy, w dniu - 18-02-2026 14:09 369 Jak tak dalej pójdzie to nasz drogi prezydent wpadnie na pomysł aby na Strzyżewicach stworzyć coś na miarę CPK.
26. Dodane przez BlackCat, w dniu - 18-02-2026 14:14 3410 300 baniek na stadion, żeby wynająć prywatnemu klubowi za bezcen. To jest polityka...bez komentarza
27. Dodane przez do kom. 4, w dniu - 18-02-2026 14:18 1216 Zadaszenie po to żeby widzowie nie siedzieli na mokrych miejscach a jesteśmy w Ekstralidze więc przypominam, że jeden z warunków koniecznych do spełnienia już od kilku sezonów w najlepszej lidze żużlowej to posiadanie maty ochronnej na tor w razie opadów. Poza tym zawody odbywają sie podczas niewielkich opadów więc w czym problem?
28. Dodane przez serio?!, w dniu - 18-02-2026 14:35 3310 Referendum nad odwołanie prezydenta. Trzeba było głosować na p. Kamilę Schaschner, miała twarde ale logiczne poglądy bez rozbuchanego ego. Obecni radni wraz z prezydentami mają ewidentnie (...) jak można planować inwestycje typu basen za 100 mln, sala widowiskowa na Chrobrego za miliony, jakiś stadion za pół miliarda, inne dyrdymały - miasto ma ok. 50 tyś mieszkańców! nie 500 tyś! Powaliło was tam w tym urzędzie?! przecież wystarczy poczytać budżet miasta Leszna to nawet laik widzi, że miasta na to nie stać, zadłuży się na jakieś 350 lat!
29. Dodane przez Ryszard Ochódzki., w dniu - 18-02-2026 14:43 1433 Najbardziej utytułowany klub żużlowy w Polsce musi mieć nowoczesny stadion!
30. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 18-02-2026 14:51 268 Potrzebny stadion, jak kul donogi,Angli Szwecji, Dan jeżdżą na stadionach, co mają wały i siedzą na swoich krzesłach. Może jeszcze drugi ratusz wybudować.
31. Dodane przez aczi, w dniu - 18-02-2026 15:04 215 Szkoda że nie uwzględnia się pod taką inwestycją, schronów dla ludności cywilnej. Cóż dobre i to że podczas ataku rakietowego mieszkańcy będą sobie mogli pójść na kręgle.
32. Dodane przez Zart, w dniu - 18-02-2026 15:09 219 Do póki rządzący nie będą rozliczani ze swoich czynów to tak właśnie będzie. Czy ktokolwiek wyjdzie protestować przeciwko stadionowi? Nie, nikt nie wyjdzie. To co wy się dziwicie, że ten stadion dla prywatnego klubu powstanie.
33. Dodane przez Były fan, w dniu - 18-02-2026 15:15 2210 Nowego stadionu potrzebuje PRYWATNA SPÓŁKA, nie miasto!!! Dlaczego miasta płaci za remonty, dostosowanie do wymogów Ekstraligi, jak to nie sprawa miasta, a klubu!
34. Dodane przez witam, w dniu - 18-02-2026 15:15 1925 Znowu jeden zazdrosny troll z sąsiedniego 20 tyś miasteczka szczeka. Otóż Leszno liczy łączenie zameldowanych na stałe 55 tyś i czasowo 2 tyś co daje 57 tyś, najwięcej liczyło 64.613 i na tle wielu miast wyludnia się powoli,a ten (...) uważa, że tylko Leszno się wyludnia.Oczywiście na stadion potrzeba dofinansowania i trzeba się starać. Tyle co w Lesznie się robi i tyle co jest dofinansowania na różne rzeczy to bardzo dobrze.Filharmonia,pływalnia,drogi wiele już zrobiono,ścieżki rowerowe,robiona królowej Jadwigi,za chwile boczne uliczki,jest dofinansowanie na rynek i piękny projekt,zieleń zwiększy się tam kilkukrotnie.Drogi ,niebawem ruszy swieciechowska, łącznik do Gronowa,robiona Kiepury,remonty kamienic,są plany stadionu a ten troll tylko jęczy a to się wyludnia,po co to robić,referendum i od razu miasto ma około 50 tyś pisze to chory człowiek ! itd typowy życiowy nieudacznik hejtuje tu 24 h najwięcej na Unię.
35. Dodane przez arr, w dniu - 18-02-2026 15:17 1610 Oby nie sprzedali jakiejś działki polnej lub leśnej, żeby pomóc finansować tą (i jakąkolwiek inną) inwestycje. Niektórzy chcą od życia więcej, niż igrzysk i chleba i wolą rekreacje na łonie natury.
36. Dodane przez Idea, w dniu - 18-02-2026 15:32 2513 Wychodzę z pomysłem zbudowania metra, które ułatwiłoby komunikację pomiędzy galeriami, dworcem pkp oraz rynkiem. Zalążki jednej stacji już istnieją także koszty nie powinny być aż tak oszałamiające.
37. Dodane przez dość, w dniu - 18-02-2026 15:32 2310 Zacznijmy inwestować w to, co przyciągnie ludzi do Leszna. Drogi, chodniki, zieleń, parkingi, domy seniora, ośrodki zdrowia, mieszkania. Ściągajmy duże firmy, nawet Chińskie aby dać pracę, jeśli nie Polakom to Ukraińcom i innym. Pracując w Lesznie, będą w Lesznie kupować produkty, wynajmować mieszkania, płacić podatki. Dom Kultury? Po co? Dla kogo? Dla emerytów? Stadion? Dla kogo? Dla emerytów? Nowe przedszkole za 10mln zł ? Dla kogo? Aż tyle rodzi się dzieci w tym rejonie? SP1 chcecie likwidować a przedszkole budować przy takim niżu.
38. Dodane przez doktryna kononowicza wciąż żywa, w dniu - 18-02-2026 15:48 1816 komentariat oczywiście woli, żeby (zgodnie z doktryną kononowicza) nie było w lesznie niczego. przedstawiono koncepcję a nie żaden przetarg czy umowę na budowę więc nie wiem o co jest ta cała awantura jeżeli ta koncepcja zostanie zrealizowana w calosci (w co wątpię) to będzie realizowana stopniowo przez wiele kadencji i na pewno ulegnie znaczącym zmianom. leszno wbrew opini komentariatu nie wyludnia się w tempie szybszym niż inne miasta + silnie się suburbanizuje (wilkowice, święciechowa, dąbcze, gronówko) więc inwestycje są podstawą rozwoju atrakcyjności miasta ale oczywiście najlepiej narzekać na każdą inwestycję albo nawet koncepcje przyszłej inwestycji bo po co to komu skoro niedługo i tak stracimy prawa miejskie (tak, pod jednym z poprzednich artykułów był taki komentarz); także dyskutujmy merytorycznie a nie w oparciu o doktrynę: żeby nie było niczego
39. Dodane przez Lejek, w dniu - 18-02-2026 16:27 1813 Czy leci z nami pilot?
40. Dodane przez hmmm, w dniu - 18-02-2026 17:33 97 do 8 : tu masz link kiedy była ta koncepcja opracowywana i ile nas kosztowała elka.pl/content/view/126039/80/
41. Dodane przez Tak się zastanawiam o co tu chodzi, w dniu - 18-02-2026 18:01 1313 315 milionów na stadion i 90 milionów na samo zadaszenie stadionu? Rocznie odbywa się nie więcej niż 12 ekstraligowych zawodów i Dni Leszna. Czasami coś jeszcze. Z czego tylko kilka imprez rocznie zazwyczaj bywa zagrożonych opadami deszczu. Do tych 400 milionów dojdą na pewno spore koszty konserwacji / utrzymania, a później remontów. Zakładając, że stadion posłuży przez 40 lat, daje to min. 10 milionów zł rocznie. W praktyce pewnie więcej. Do tego wsparcie miasta dla Unii. Czyli realna średnia pewnie wyjdzie w granicach 15 milionów złotych rocznie.
Miasto dofinansowuje sport w mieście kwotą ok. 1,4 mln zł, w tym na bieżącą działalność, szkolenie dzieci i młodzieży oraz organizację znaczących zawodów sportowych https://elka.pl/content/view/128076/80/
Czy to trzeba jeszcze komentować?
42. Dodane przez Tak się zastanawiam o co tu chodzi, w dniu - 18-02-2026 18:03 114 Chyba przed chwilą zaniżyłem omyłkowo wysokość kwoty dofinansowania sportu w Lesznie. Przepraszam za pomyłkę, choc i tak wysokość planów potrafi szokować. No chyba, że dofinansowanie wyniesie 80-90% wszystkich kosztów.
43. Dodane przez do 38, w dniu - 18-02-2026 18:03 1518 nie trzeba kononowicza bo w Lesznie od dawna nic niema i niczego nie będzie bo to dziura zapyziała i tyle
44. Dodane przez Rafał, w dniu - 18-02-2026 18:11 124 O ile rozumiem remonty dróg, obiektów miejskich użytkowanych przez miejskie instytucje, szkół, przedszkoli, szpitala itd. to chyba Unia Leszno jest prywatnym przedsięwzięciem nie miejskim. Przy obecnej populacji miasta stadion i cała reszta, skoro mają kosztować 500 baniek, to na końcu okaże się ze wyszła duża bańka, czyli po około 18,000 na każdego zameldowanego Leszczyniaka. No jak na siedzibę dla prywatnej firmy to dosyć duża ściepa. Rozumiem że to ma być też siedziba mosiru itd. ale jedyne, co moim zdaniem na prawdę uzasadnia taką inwestycję to możliwość przytulenia sporej "prowizji" od przetargów z tą inwestycją związanych. Nie wszyscy Leszczynianie są fanami żużla, za to wszyscy korzystamy z dróg, szkół, służby zdrowia, parków i chcemy mieszkać w czystym bezpiecznym mieście. Skoro można zrobić głosowanie dotyczące inicjatyw obywatelskich, to w czym problem aby zapytać mieszkańców o inwestycje dotyczące wszystkich mieszkańców?
45. Dodane przez Max, w dniu - 18-02-2026 19:54 1516 Nowy stadion tak, ale nie w tym miejscu. To już centrum miasta. Puknijcie się w głowę urzędast.
46. Dodane przez ANTEK, w dniu - 18-02-2026 19:54 1317 Ile miejsc "pracy" dla znajomych powstanie.
47. Dodane przez Do 43, w dniu - 18-02-2026 20:12 2412 Dziury to Kościan, Rawicz i Góra jeśli już.
reklama
48. Dodane przez jot23, w dniu - 18-02-2026 20:30 1512 dziś jest prima aprilis? cyrk czynny 2 miesiące, miasto bidne,ale co się nie robi dla tłumu. Rynek Leszno to masakra po g. 17- wszystko pozamykane
49. Dodane przez Do 10, w dniu - 18-02-2026 20:46 1310 Ty grajdołek to stwórz te miejsca pracy skoro taki mądry jesteś.
50. Dodane przez ddd, w dniu - 18-02-2026 20:48 1010 widze maja w lesznie wizje
51. Dodane przez M, w dniu - 18-02-2026 21:22 1410 Niepoważny pomysł. Najlepiej zburzyć to i będzie spokój.
52. Dodane przez Mateusz, w dniu - 18-02-2026 21:28 119 To są takie pomysły dla takich naiwniaków jak ten z komentarza numer 34 by przez następne pół roku mieli temat na pisanie kolejnych pochwalnych komentarzy.
53. Dodane przez Do 51, w dniu - 18-02-2026 21:36 1310 Może twoja chatę zburzymy. Będzie spokój.
54. Dodane przez Do 48, w dniu - 18-02-2026 21:40 167 Nie zmyślają. Puby i restauracje są otwarte.
55. Dodane przez xyz, w dniu - 18-02-2026 22:32 138 Uśmiechnij się, jak szefunio. To nie WASZA kasa.
56. Dodane przez Honnold, w dniu - 18-02-2026 22:57 118 Przyda się jeszcze ścianka wspinaczkowa!
57. Dodane przez XXX, w dniu - 19-02-2026 05:42 126 Fajnie to wygląda. Gdyby jeszcze było dofinansowanie na poziomie 80-90% to wtedy coś z tego będzie. Chociaż może zamiast zadaszenia stadionu lepiej zrobić odkryty basen z prawdziwego zdarzenia.
58. Dodane przez Radosław, w dniu - 19-02-2026 07:13 169 Niestety ale to prawda, po 17 Leszno staje się miastem widmo gdyby nie pijaczki w centrum to w mieście by życia nie było. Quo Vadis miasto Leszno?
59. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 19-02-2026 08:14 99 A My mieszkańcy nie wyobrażamy sobie aby to bylo budowane z pieniedzy miejskich do niczego to miastu nie jest potrzebne!!!!
60. Dodane przez Halo, w dniu - 19-02-2026 08:49 117 Jeszcze hawajska dla wszystkich
61. Dodane przez Panie Wiceprezydencie, w dniu - 19-02-2026 09:03 129 Panie Wiceprezydencie, do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy pl. J. Metziga wchodzą czytelnicy z psami, także dużymi psami i spacerowo przechadzają się z tym psami po parterze biblioteki także pomiędzy regałami z książkami, zajmują z tym psami miejsce w kolejce z książką do pracownika. Jeżeli do biblioteki można wprowadzać psy, to wydaje się, że powinny być zachowane jakieś reguły, zasady. W ILO przed wejściem na drzwiach jest piktogram, że można wejść z psem przewodnikiem (!). W marketach są wyznaczone godziny jednego tygodnia, kiedy zachowana jest cisza. Proszę o wprowadzenie jakichś zasad, to znaczy umieścić informację na drzwiach wejściowych do biblioteki, kiedy i które psy (wszystkie?) mogą wchodzić do budynku biblioteki, czy jest wejście dla wszystkich psów oraz, w przypadku psów innych niż psy przewodnicy napisać, kiedy psów tych nie ma i można bezpiecznie wejść do budynku.
62. Dodane przez Marek, w dniu - 19-02-2026 09:25 116 A mnie sie wydaje ze kampania wyborcza Po ruszyła a wiec trzeba obiecać. Nawet to co w tej chwili nie potrzebne są inne wazniejsze rzeczy.
63. Dodane przez Marek, w dniu - 19-02-2026 09:32 127 Jeszcze dodam rządzący powinni odpowiadać za swoją nie gospodarność. Każdy z nich w gospodarstwie domowym potrafi gospodarzyć nie bierze kredytów w milionach złoty. Ale nie za swoje to hulaj dusza piekła nie ma.
64. Dodane przez Ben, w dniu - 19-02-2026 09:36 119 Brak takich obiektňw w Lesznie to wstyd dla miasta, ale u nas wolą reanimować stare trupy za grube miliony. Podleszczyńskie gminy i miasteczka dawno przegoniły Leszno w budowie tego Typu obiektňw. Wstyd
65. Dodane przez Do 58, w dniu - 19-02-2026 09:59 117 Piszesz o sobie i kolegach?
66. Dodane przez POPis, w dniu - 19-02-2026 12:34 136 Akwawit, Mój, a teraz to.. trapez też zresztą. Ludzie,czy ten świat się już kończy? Kto komu zabroni obiecać?
67. Dodane przez W, w dniu - 19-02-2026 14:27 117 Koniecznie trzeba rozszerzać miasto o okoliczne wioski "pod miastem" bo tam uciekają pieniądze z podatków. A co do inwestycji w halę sportową czy nowe centrum żużla i rekreacji to jak najbardziej OK - trzeba to tylko mądrze zaplanować i bić się o duże granty z zewnątrz. Malkontenci piszący o zadłużeniu nie zwracają uwagi na to jak budżet miasta rośnie rdr. Trzymam kciuki zarówno za nową halę (min. 2 tys miejsc siedzących przydałoby się), a także nowy stadion żużlowy z otoczeniem.
68. Dodane przez ADA, w dniu - 19-02-2026 16:54 116 A jak tam droga S12 - obiecana przed każdymi wyborami - Panie Prezydencie ?
69. Dodane przez DO 67, w dniu - 19-02-2026 16:57 125 Tak i jeszcze trzeba wybudować lotnisko dla fanów żużla, bo jak powstanie stadion to wszak fani będą przybywać do Leszno tabunami, i obecne lotnisko będzie za małe.
70. Dodane przez MK, w dniu - 19-02-2026 22:07 116 Świetny plan rozwoju regionu! Panie Prezydencie, Grzegorzu, nasi Ojcowie przepracowali 2/3 życia w delegacji, najczęściej na Zachodzie. Nasze pokolenie natomiast wyjechało za granicę, jak tylko otwarto granice do EU w 2004 roku. Później nie było wcale lepiej z pracą w Lesznie. W związku z tym nowy stadion na pewno się przyda! Reelekcja gwarantowana!
71. Dodane przez leszczyniak prawdziwy i zarazem fan żużla, w dniu - 20-02-2026 09:03 115 Pewnie nie jestem obiektywny gdyż jestem fanem żużla jak połowa Leszna (bez napływowych). Tylko jedno pytanko do Was hejterków, gdzie byliście /jesteście gdy budują basen za 150 milionów?? Basen dla prywatnej osoby wiemy jakiej starczy spojrzeć obok. Kiedy ten basen się zwróci??? Basen za 150 baniek? A żużel? Ile tysięcy ludzi przyjdzie na stadion w porównaniu do teego co na basen. i porównanie w skali basen |~~| 150mln stadion żużlowy |~~~~~~~~~~~~~~~~| 300mln.
72. Dodane przez Do 71, w dniu - 20-02-2026 10:26 135 Basen jest tak samo niepotrzebny ja ten stadion. Ale urzędnicy mają wolną rękę do wydawania miejskich pieniędzy i cobie wydają np na taki basen 150 mln. A Leszczyniak d& cicho. Ja tylko mam nadzieję, że karma istnieje
73. Dodane przez stary ( kibic od lat 60- tych ub. wieku), w dniu - 20-02-2026 14:56 86 Za lat 10 takiej dyscypliny jak żużel już nie będzie ( no może jakaś liga amatorska ) więc nie ma tematu .
reklama
74. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 21-02-2026 15:36 66 Czuć ,że coś śmierdzi.....zbliżają się wyboru i wyścig za coraz głupszymi pomysłami , ręce opadają . Ciekawe co jeszcze głupiego wymyślą ???
75. Dodane przez Z Leszna, w dniu - 21-02-2026 17:23 74 Jeśli będzie dofinansowanie to czemu by nie.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.