Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Bojanowo/Gołaszyn. Kolejowa komisja zakończyła swoje ustalenia w sprawie tragicznego wypadku na przejeździe w Bojanowie . Zginęły wówczas cztery osoby. Zdaniem ekspertów PKP winien katastrofy jest dyżurny ruchu. Mężczyzna czeka na proces.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Tragedia miała miejsce 17 listopada 2006 roku na przejeździe kolejowym obok dworca PKP w Bojanowie. Pociąg pospieszny relacji Gdynia - Wrocław najechał tam na dwa samochody: poloneza i żuka. Kierowca żuka
został ranny, kierowca i troje pasażerów poloneza zginęli na miejscu.
Już następnego dnia kolej rozpoczęła swoje dochodzenie mające na celu wyjaśnienie przyczyn tragedii. Komisję powołał prezes Urzędu Transportu Kolejowego. Dziś ogłoszono wyniki ustaleń komisji.
- Komisja ustaliła, że wszystkie urządzenia zabezpieczające na przejeździe działały prawidłowo, a przyczyną było przedwczesne otwieranie rogatek, co nastąpiło po przejeździe pierwszego z pociągów i tuż przed przejazdem drugiego - mówi Zbigniew Wolny, rzecznik prasowy kolei w Wielkopolsce.
Rzecznik nie wie, czy i jakie konsekwencje służbowe wobec pracownika stacji zostaną wyciągnięte. Na razie w ogóle ich nie będzie. Dyżurny ruchu z Bojanowa po wypadku nie wrócił bowiem do pracy. Cały czas jest na zwolnieniu lekarskim. W sprawie tragedii toczy się prokuratorskie śledztwo.
1. ***** Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-02-2007 14:11 00 Widocznie nie znają przepisów kierowca poloneza i żuka też jest winien -mówi przepis jeżeli pulsuje czerone swiatło nie wjezdżać na przejazd dlaczego obwiniać jednego
2. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-02-2007 15:26 00 JEŻELI KIEROWCY CZEKALIBY AŻ ZGASNĄ CZERWONE ŚWIATŁA, TO ŻYLI BY DO DZISIAJ. MOŻE POLICJA USTAWI SOBIE KAMERY KOŁO TEGO PRZEJAZDU, TO ZOBACZY Z JAKĄ PRĘDKOŚCIĄ JEŻDŻĄ W TYM MIEJSCU KIEROWCY!!!!!!! I GDYBY KOLEJARZE NIE ZOSTAWILI PRZY NASTAWNI DREZYNY TO KIEROWCA POLONEZA MÓGŁ ZAUWAŻYĆ ŻE ZBLIŻA SIĘ POCIĄG. MUSIALO DOJŚĆ DO TRAGEDII, ŻEBY DREZYNĘ STAWIAĆ W INNYM MIEJSCU!!!!!!!!!!!!!!!! SZKODA MI TEGO DYŻURNEGO!!!!!!!!!!!!!!!!! BYŁ ZAWSZE BARDZO OSTROŻNY!!!!!!!!!!
3. Wina była tylko dróżnika Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-02-2007 15:52 00 Stary, co Ty piszesz w ogóle. wina jest tylko jednej osoby i jest nią dróżnik, przecież szlabany jak się otwierają to chyba świadczy o tym że powinno być wolne, a światła się nie paliły. Wiem bo kierowca żuka był mój znajomy i wszystko dokładnie opisał.
4. Wina była tylko dróżnika Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-02-2007 16:25 00 Przede wszystkim na nastawni nie było dróżnika tylko dyżurny ruchu.Po drugie poprzednie posty są jak najbardziej prawdziwe.A kierowcę żuka proponuję wysłać na badanie wzroku i powtórny egzamin na prawo jazdy.
5. Wypadek Bojanowo Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-02-2007 17:10 00 Nie bardzo rozumiem ustaleń komisji dot.tego wypadku. Pamiętam, że zgodnie z regulaminem obslugi rogatek tego przejazdu, zamykanie i otwieranie rogatek wykonywało się na wyraźne ustne polecenie dyż ruchu. Polecenie to pracownik dokonujący zamkięcia miał obowiązek powtórzenia takiego polecenia, Nasuwa się więc pytanie- czy takie polecenie zostało wydane? A może niewłaściwe opracowane postanowienia regulaminu odsługi tego przejazu byly powodem tragedii.
6. kolejarz Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-02-2007 17:56 00 900 zł na miesiąc i taka odpowiedzialnośc. Żal mi tego dyżurnego. A panowie decydenci jak zwykle mają wszystko w d.........
7. smutno mi Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-02-2007 19:14 00 ja ta dziewczyne znalam bo miala zemna wczesniej sluczke
poprostu ci kolejaze nie powini byc 1 na zmianie tylko 2 i koniec by miniej bylo tych incydentow
8. Dodane przez 'Gość', w dniu - 09-02-2007 19:50 00 KIEROWCA ŻUKA NIE PRZYZNA SIĘ, ŻE WJECHAŁ NA CZEROWNYM SWIETLEBO: -BYŁBY WSPÓLWINIEN!!!!!!! -NIE DOSTAŁBY ODSZKODOWANIA ZA WYPADEK W CZASIE PRACY!!!!!!! -MÓSIAŁBY ODKUPIĆ SAMOCHÓD SŁUŻBOWY!!!!! A JEŻELI POWIE ŻE NIE PALIŁO SIĘ JUŻ CZERWONE ŚWIATŁO TO OCZYWIŚCIE BĘDZIE NIEWINNY!!!!!!!!!!! PARANOJA A TAKIEGO POSTERUNKU NIE POWINIEN OBSŁUGIWAĆ JEDEN DYŻURNY RUCHU KILKA LAT TEMU W DZIEŃ NA TEJ NASTAWNI BYŁO TRZECH, A W NOCY DWÓCH PRACOWNIKÓW. POTEM TYLKO DWÓCH CAŁY CZAS, A TERAZ JEDEN!!!!!!!!!!!!! ON MA B. DUŻO CZYNNOŚCI DO WYKONANIA ZA TE 900ZŁ. KOLEJ MIAŁA JUŻ 10 LAT TEMU ZROBIĆ BLOKADĘ ZEBY NIE MOŻNA BYŁO OTWORZYĆ ROGATEK GDY ZBLIŻA SIĘ POCIĄG I CO ZROBIŁA???????? NIC!!!!!!!!!!!! SZKODA TEGO DYŻURNEGO I JEGO RODZINY!!!!!!!
9. Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-02-2007 08:09 00 kierowcy nie są bez winy przekraczając przejazd kolejowy należy zachować szczególną ostrożność - w tej sytuacji rogatki podniesione były za wcześnie fakt ,a kto będzie winien w przypadku gdy dróżnik zasłabnie i nie zamknie przejazdu? lekarz który pół roku wcześniej podpisał mu zdolność do pracy ,bo powinien to przewidzieć?
10. DUZURNY Dodane przez 'Gość', w dniu - 11-02-2007 10:21 00 Jestem w 100%za pracownikiem PKP,sam pracowalem 30lat na nastawni i bardzo dobrze wiem jaka to ciezka i odpowiedzialna praca za marne 900 pl [ile zarabia dyrekcja za pierdzenie w stolki,jaka oni maja odpowiedzialnosc?]A jest ich coraz wiecej za to na posterunkach likwiduje sie obsade badz redukuje-jakim kosztem?Ale co tam najwazniejsze ze kierownictwo jest prezne i bardzo dobrze zarabia.Zal mi tego Dyzurnego juz jest po czlowieku.Wystarczy taka kara,a kierowcy jak jezdza to kazdy kto obsluguje rogatki dobrze wie.Nigdy nie widzialem polici przy rogatkach .
11. paranoja Dodane przez 'Gość', w dniu - 14-02-2007 19:08 00 kolej to taki twor ze nikt go nie zrozumie na liniach o malym natezeniu ruchu i malych predkosciach stosuje sie zabezpieczenia przed zbyt wczesnym otwarciem rogatek tam gdzie sa predkosci 140km/h i ponad 100 pociagow nie ma zadnych oni chyba kieruja sie tym ze tam moga przysnac a tu pracuje sie na pelnych obrotach i za ile przeciez kazdy mysli o tym jak zwiazac koniec z koncem a nie koncentruje sie tylko na pracy moze tak 10% pensji prezesow na podwyzki dla tych ludzi
12. malinek Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-02-2007 13:41 00 nikt nie jest winny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13. znajomy Dodane przez 'Gość', w dniu - 28-02-2007 20:37 00 nie rozuumeim dlaczego on jest tylko winny ci z samochodu tez powinni byc winni przeciez paliło się czerwone swiatło
reklama
reklama
14. ???? Dodane przez 'Gość', w dniu - 20-04-2007 21:27 00 wszyscy sa winni kazdy powinien sam uwazac kierowcy na swatlo i na sam wjazd na tory a druznik co mu po tych oskarzeniach i zarzutach on i tak do konca zycia bedzie to pamietal i to jest jego kara i moze za to ze byl przemeczony do konca zycia bedzie to sie za nim ciagnac
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.