Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Rawicz. Zmiana wizerunku rawickiego urzędu miejskiego ma być głównym zadaniem należącym do rzecznika prasowego tej instytucji. Trwają jego poszukiwania, ale na przeszkodzie stanęły wymagania. Ich spełnienie jest bardzo trudne i mocno zawęża grono potencjalnych kandydatów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Ja nie potrzebuję rzecznika, sam umiem się zapromować. Rzecznika potrzebuje cała gmina - tak burmistrz Rawicza Tadeusz Pawłowski wyjaśnia powody, dla których zamierza zatrudnić w magistracie rzecznika prasowego.
Jak
podkreśla rawicki włodarz rzecznik miałby reprezentować interesy całego magistratu, a nie tylko burmistrza. Okazuje się jednak, że znalezienie człowieka na to stanowisko jest wyjątkowo trudne. - Okazuje się, że kandydat musi mieć niespotykane jak na Rawicz kwalifikacje. Dwa lata na funkcji samorządowej i to na stanowisku kierowniczym. Wychodzi więc na to, że musiałby być to któryś z naczelników - tłumaczy burmistrz.
Mimo to władze Rawicza cały czas szukają, choć konkursu na stanowisko jeszcze nie rozpisano. - Nie chcemy sztucznie ogłaszać konkursu i tłumaczyć później zainteresowanym, że nie mają szans właśnie z powodu formalnych ograniczeń. Będziemy się rozglądać za odpowiednią osobą i gdy zajdzie konieczność i znajdą się kandydaci, ogłosimy konkurs - dodaje T. Pawłowski.
Jedna z koncepcji zakłada, że etat przyszłego rzecznika miałby wejść w skład Gminnego Centrum Informacji w Rawiczu. O wysokości zarobków potencjalnego rzecznika władze miejskie na razie nie chcą mówić.
1. szukać trzeba w środowisku Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 10:40 00 Dobrego rzecznika szuka się w mediach panie Pawłowski. W tym środowisku zaczyna się rozpoznanie. Co to za rzecznik z naczelnika? Pan ma skłonność do niefortunnych wypowiedzi chętnie cytowanych w mediach. Dobry rzecznik by pana opanował. Dobry - to warunek. Musi być też skuteczny i wiarygodny. Niech pan szuka w środowisku dziennikarskim. To podstawa. A skuteczny rzecznik to klucz do sukcesu pani burmistrzu. Mało kto u nas takiego ma. A warto. PR-wiec z Poznania (rodem z Rawicza)
2. GOŚĆ Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 11:20 00 PANIE BURMISTRZU...PO CO PANU RZECZNIK...MOŻE SIĘ BOISZ PYTAŃ DZIENNIKARZY ???
3. TO DOBRY POMYSł Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 11:53 00 na zachodzie gdzie często przebywam, taki ktoś jest po prostu zatrudniony na umowę o dzieło lub prowadzi własną firmę i wykonuje konkretne zadania na tyle ile się od niego wymaga. Na pewno taka forma i dla Rawicza była by korzystniejsza, bo nie trzeba by było tworzyć nowego etatu, a w sumie wyszło by taniej.- AREK
4. mieszkaniec Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 12:01 00 w naszym urzędzie na pewno trzeba poprawić umiejętność słuchania, często w gronie bliskich komentujemy częste przypadki rodem z Urzędu Rawickiego, gdy przychodzi ktoś do urzędnika a ten nim sie cokolwiek powie to zaczyna swoją formułkę. To widać gołym okiem, że ci ludzie często nie potrafią słuchać, często są wystraszeni i nakręceni, więc Panie nasz Włodarzu ,zrób coś Pan z tym wreszcie a rzecznika może na potem.
5. janko z rawiczowa Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 12:16 00 Sporo będzie miał pracy taki rzecznik, by poprawić wizerunek pana Pawłowskiego. Zgadzam się z PR-owcem, że przy następnych wyborach bez rzecznika pan Tadek nie da rady. Za bardzo ostry język ma nasz włodarz, że przypomnę tylko: bydło na debacie politycznej, słowne perełki po strzelaniu ,,papieskim'',czy inne ,,kwiatki'' pana Tadzia. Rzecznik taki musi spoooro zarobić, bo będzie często workiem treningowym.
reklama
6. anna Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 12:39 00 bardzo podobają mi sie te wypowiedzi, ale zostawcie burmistrza, chwała mu za to , że chce coś zmienić, a zmienić trzeba, bo faktycznie urzędnikom przydało by sie trochę instruktażu, a może i więcej pewności siebie, która nie musi owocować arogancja a leprzym zrozumieniem petenta.
7. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 13:41 00 Nareszcie skończą się spotkania z mediami tzw.Kawa u Burmistrza - bo poziom tych spotkań jest na poziomie...... . Zwłaszcza postawa tak " zwanych dziennikarzy" to żenada i śmiech.
8. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 13:49 00 nie wiem o co chodzi. Oglądam ,,kawę''. Nie generalizuj. Poziomem odstaje tam dwójka panów dziennikarzy - sami pewnie wiecie, których.
9. Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 14:34 00 "...sam umiem się zapromować..." Panie Pawłowski, Panu potrzebny jest nie tylko rzecznik, ale korepetycje z Języka Polskiego!
10. bierzcie przykład z gostynia Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 17:59 00 Tu całą robotę robi sekretarz, poza tym szkolą się z obsługi klientów urzędu (bo tak teraz nazywają petentów) i widać efekty, nawet leszczynko nie ma co się z nami równać.
11. ejże Dodane przez 'Gość', w dniu - 16-04-2007 19:13 00 Jaką robotę robi sekretarz? PR? Buaahhaahaaaa, nie słyszałem, ani nie czytałem niczego sensownego w wykonaniu pana sekretarza Figisiaka w mediach od dawna (raczej nigdy). Ten pan z resztą rzadko bywa w mediach właśnie z w/w powodu zapewne. To jest PR?
No litości dyletancie. Rzecznik ma znać pracę urzędu -(n.p wydział inwestycji w małym palcu), wiedzieć o nowościach, inicjatywach, pomysłach władz miasta, umieć błyskawicznie reagować w sytuacjach kryzysowych, umieć ,,sprzedać'' gminę w mediach nawet gdy nie jest ,,różowo'', bo z mediów ludzie czerpią wiedzę o tym co się dzieje, gdzie i kiedy. Tego rawickiemu urzędowi brakuje. Rawicz to nie pipidówa, gdzie nic się nie dzieje. Otóż robi się wiele, ale mało lub źle się do sprzedaje. To zadanie dla PR-owca. Ale na Boga - nie urzędasa - naczelnika. To musi być medialne zwierzę, takie które zna środowisko, socjotechniki i umie myśleć kategoriami promocji. Bez emocji, profesjonalnie To obowiązkowe cechy dobrego rzecznika. Tylko, czy ma on być DOBRY w Rawiczu, czy po prostu ma BYĆ?
Burmistrzu, poddaję pod rozwagę. Dobry rzecznik to spokój i czas na robotę bez głowienia się o to jak, kiedy i co ludziom powiedzieć. Taki konkretny PR-owiec zorganizuje panu w tygodniu 2 rzeczowe konferencje prasowe, lepsze od ,,kawy'' i będzie ZAWSZE dla dziennikarzy. Są tacy ludzie.
12. znam ich wszystkich Dodane przez 'Gość', w dniu - 17-04-2007 22:18 00 a może Witczak... Burmistrz buc i rzecznik też !, a co do urzędników to przecież dobiera ich pan Gburmistrz to niby jacy oni mają być... Rzecznik mógłby np. wyręczać szfa w straszeniu internautów prokuraturą...
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.