Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartRawicz Dróżnik z Bojanowa nie chce iść do więzienia
Dróżnik z Bojanowa nie chce iść do więzienia
Dróżnik z Bojanowa nie chce iść do więzienia
24.05.2007. Radio Elka, Michał Wiśniewski
Rawicz. Bezwzględnej kary więzienia dla dróżnika z Bojanowa, który w listopadzie otworzył szlabany przed nadjeżdżającym pociągiem domaga się w sądzie prokurator. Dziś ruszył proces z udziałem krewnych czterech śmiertelnych ofiar i jednej, która przeżyła. Sam dróżnik przeprasza, żałuje i tłumaczy, że nie wie jak doszło do dramatu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Rawicka prokuratura oskarżyła dróżnika o nieumyślne spowodowanie śmierci czterech osób i zagrożenia katastrofą w ruchu lądowym. Pociąg, który 17 listopada wjechał w poloneza i staranował żuka na przejeździe w Gołaszynie wiózł ponad 500 osób. Sam Roman B. dziś w rozmowie z nami przyznał, że żałuje tego co się stało i czuje się winny. - Nie ma dnia, czy nocy bym nie myślał o tym, co się stało. Bardzo mi przykro
i żałuję - mówił. Później w zeznaniach wyjaśnił, że zupełnie nie rozumie dlaczego po przejeździe pierwszego pociągu wiedząc, o kursie drugiego podniósł szlabany i wpuścił auta na przejazd, wprost pod pociąg pospieszny.
Rodziny ofiar nie potrafią wybaczyć tragedii. - Zostałam sama z dwójką dzieci. Winię dróżnika, bo to on otworzył szlabany - mówi żona jednej z ofiar.
Polonez, którym jechał jej mąż i 3 inne osoby został zmiażdżony przez pociąg. Wszyscy zginęli.
Wypadek na torach cudem przeżył Ireneusz Błochowiak kierujący żukiem, jego auto zostało zniszczone, on przeżył. - Pociąg zahaczył mnie zaledwie na kilka centymetrów. To wystarczyło by zniszczyć mi auto, połamać kręgosłup, zedrzeć skórę z głowy i zostawić na psychice ślad do końca życia. Nie winię jednak za to tylko dróżnika - mówi kierowca.
Mecenas Maciej Loga, obrońca oskarżonego dróżnika przyznaje, że jego klient mimo, iż przyznaje się do winy nie jest jedynym sprawcą tragedii. - Chcemy uświadomić tylko, że współwinni tragedii byli kierowcy. Mój klient rzeczywiście z nieuzasadnionego powodu podniósł szlaban, ale nie do końca. Nadal paliło się czerwone światło, a szlabany nie uniosły się do pionu co oznacza zakaz wjazdu. To, że poniósł szlaban wynika, jak sam mówi, z jakieś luki w pamięci. Oskarżony cały czas leczy się psychiatrycznie - wyjaśnia mecenas.
Dróżnik zeznał, że kilka lat temu z miejsca pracy zabrało go pogotowie. Wówczas trafił do neurologa z rozpoznaniem przykurczu mięśni. Po tym wrócił do pracy.
Roman B. nie zgodził się na dobrowolne podanie karze. Prokurator domaga się dla niego kary bez zawieszenie. Obrona chce natomiast wykazać, że nie był on jedynym winnym listopadowej tragedii.
1. karolina Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 13:40 00 "Z nieuzasadnionego powodu podniósł szlaban ale nie do końca..." to po co w ogóle go podnosił jak nie do końca go podniósł, przecież to wiadomo że jak ludzie widzą że szlaban sie podnosi to ruszą... z jego winy zginęły 4 osoby więć musi za to ponieść kare i tak dla rodziny ofiar będzie to mało bo nic i nikt nie zwróci im rodziny. Więc sie ogarnijcie za kraty go wsadzić...
2. karolina Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 13:44 00 Jak czuje sie winny to kara musi być za pozbawienie życia 4 osób, mam wielką nadzieje że pójdzie siedzieć...
3. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 13:55 00 i co komu da to że on będzie siedzial. Przestroga dla innych już jest wystarczająca !
4. przeczytaj kodeks Karolina, póxniej wypi Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 14:05 00 Karolino... nie wiesz co wypisujesz... przeczytaj kodeks ruchu drogowego, tylko szlabany podniesione do pionu zezwalaja na wjazd na przejazd... oczywiście drożnik zawinił ale kierowcy tez powinni stosowac sie do przepisów. Nie wypisuj takich rzeczy. Jest to dramat wszystkich których ta sprawa dotyczy. Przczytaj kodeks a za kierownicę nie siadaj bo czasem może sie to źle skonczyć, skoro nie znasz przepisów o rychu drogowym.
5. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 14:33 00 popieram poprzednika! Kazdy kto siada za kierownice w kazdej chwili jest zobowiazany zachowac szczegolna ostroznosc by nie zrobic kzywdy ani sobie ani tez innym uczestnikom ruchu! Palilo sie czerwone swiatlo to nie powinien wjezdzac jeden zdrugim na tory a gdyby nawet juz sie nie palio to i tak powinien zwrocic uwage czy nie nadjezdza pociag!
reklama
6. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 14:36 00 Zdaje sie ze karolinka jest z tych co to za nia państwo i rząd RP calkowicie odpowiada. Podniosa szlaban to wjedzie bezwzglednie na tory, otworzą studzienke to wskoczy, podsuna drabinke do slupa z wysokim napieciem - to wejdzie i sie chwyci...
7. Edgar Gosiewski Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 14:46 00 Niezły był ten żuk, jak sie w nim zmieściło 500 osób. OC to za model? Z góry dziękuje za info
8. nikusia Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 14:56 00 a dlaczego winic druznika??? ludzie skoro pali sie czerwone swiatlo to chyba swiadczy o tym ze nie mozna wjezdzac na przejazd nawet gdyby szlabany byly calkiem otwarte. nie mozna zwalac calej winy na druznika. a co gdyby ten druznik byl waszym ojcem mezem???? czy tez tak bardzo upieralibyscie sie zeby zostal skazany???
9. do Edgar Gosiewski Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 14:59 00 niech sie pan nauczy czytac ze zrozumieniem a pozniej niech pan zadaje głupie pytania.
co do tematu, to myśle, ze wystarczającą karą dla dróżnika jest ciągła myśl o tym, ze kogos zabił. Wiezienie jest dla bandytów. Ludzką rzeczą jest sie mylić.
10. pkp Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 15:14 00 Po tym wypadku PKP szybko zainstalowała sygnalizację zbliżania się pociągu, Dlaczego tego nie zrobiono wcześniej. Były już tam takie wypadki.
11. goja Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 16:19 00 Ja też uważam że nikt niejest nieomylny , ja przejerzdając przez tory w każdej sytuacji dla pewności rozglądam się sama.No i trż uwaram że myśl że zabiło się 4 ludzi jest już wystarczającą karą niech lepiej wezmą sie za przestępców któży robią to z premedytacją . Napewno jest wszystkim ciężko i rodzinie zabitych i drużnika ale też troche zrozumienia przecież to nie było zamierzone.
12. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 17:54 00 Droznik poniosl juz kare- ma sumienie. A jak ktos nie zna przepisow niech nie siada za kolko ciekawe kogo by winili jakby na skrzyzowaniu wjechal na czerwonym?- pewnie wiiny bylby ten co jechal na zielonym).Jestem po stronie droznika a nie osob ktore nie mysla jak jada.ZACHOWAJ SZCZEGOLNA OSTROZNOSC PRZY PRZEJAZDACH KOLEIOWYCH!!!!!!!!!!
13. karolina Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 18:26 00 edgar nie bądź taki mądry... jesteś tak głupi że pewnie byś sam pojechał jakbys zobaczył ze przejazd jest otwarty
14. obronc Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 19:13 00 Nie chce obraniac tego goscia ale kurcze wczujcie sie też w niego wy mu teraz piszecie ze ma poniesc kare wieszacie psy napewno nikogo nie chciał zabić wiem że zgineli ludzie i im wspołczuje ale [i] no naprawde scigajmy przestępcow a nie przypadkowych ludzi.
Panie drużniku głowa do góry
15. do pkp Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 19:22 00 Pkp niczego po wypadku nie zainstalowały są tylko odległe plany by coś w tym kierunku zrobić. A tak poza tym to jak by były rogatki uszkodzone to właśnie zapala sie na pionowych drągach awaryjnie światła by kierowcy stosowali sie do czerwonego. Pan orokurator jest troche nad gorliwy bo jak kierowca w Warszawie wjechał na przystanek i zabił 5 osób dostał wyrok w zawiasach i jeszcze trochę to by go uniewinnili bo to wypadek tu tez mamy doczynienia z wypadkiem
16. wypadek Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 19:24 00 Roman trzymaj sie pamiętaj to był wypadek a nie zabójstwo kierowcy tez sa winni a inni niczego się nie nauczyli i dalej jeżdżą tak ze dragi połamią a się nie zatrzymają
17. damian Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 19:39 00 dzieki Goja za poparcie a co do instalowania sygnalizacji zblizajacego sie pociagu, dopiero po wypadku to tez troche zrozumienia... wpadłbys na to przed wypadkiem? poza tym 'gdybym wiedzial, ze sie przerwoce to bym sie polozył'
18. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 19:59 00 Edgar, jesteś idiotą? Ja widzę, że pociągiem jechało 500 osób, ale ty pewnie...
19. SEY Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 21:28 00 Goja, jak Ty tak jeździsz, jak piszesz, to ja bym Cię nie chciał spotkać na swojej drodze...
20. chory psychicznie Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 22:15 00 Jaki CIUL zatrudnił chorego psychicznie DRÓŻNIKA. Taki to powinien siedzieć pod parasolką i się nie przemęczać a nie mieć tak odpowiedzialnego zajęcia. Założę się z każdym, że stojąc pod szlabanami, w momencie gdy one się podnoszą, ruszy każdy z was i przestańcie PIEP........ i opowiadać pierdoły.
21. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 22:44 00 W DOKUMENTACH PKP SĄ ZAPISKI, ŻE (PO WYPADUKU SPRZED 10 LAT, GDY NA TYM PRZEJĘŹDZIE ZGINĘŁO MAŁŻEŃSTWO), ZAINSTALOWANO "CZUJNIKI" - COŚ W RODZAJU, ŻE JEŻELI POCIĄG MA ZIELONE ŚWIATŁÓ, TO JEST BLOKADA PRZY URZĄDZENIU PODNOSZĄCYM ROGATKI, ALE W RZECZYWISTOŚCI NIC TAKIEGO NIE MA I MUSIAQŁ ZNOWU STAĆ SIĘ WYPADEK, BY DO TEGO WRÓCIĆ! SZKODA TEGO DROŻNIKA - BYŁ NAPRAWDĘ BARDZO OSTROŻNY! KSIĘGOWY MYLI SIĘ W LICZENIU, A ON NIESTETY.......... dLACZEGO POLICJANCI JEŻDŻĄ NA INTERWENCJĘ PARAMI - BO ICH PRACA JEST NIEBEZPIECZNA, A DROŻNIK PRACUJE 12 GODZ. SAM. DO JEGO OBOWIĄZKÓW NIE NALEŻY TYLKO OTWIERANIE I ZAMYKANIE SZLABANÓW, ALE TAKŻĘ ZAPOWIADANIE POCIĄGÓW, PRZESTAWIANIE ZWROTNIC, TEL. INFORMOWANIE INNYCH DROŻNIKÓW, O ZBLIŻAJĄCYM SIĘ POCIĄGU, A TAKŻE ZAPALANIE I GASZENIE ŚWIATŁA NA DWORCU, CO NA MIESIAC DAJE MU 1000 ZŁ. WSZYSTKIO BĘDZIE DOBRZE, PANIE ROMANIE!
22. Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 23:01 00 CZORY PSYCHUCZNIE TO CHYBA TY JESTEŚ, JAK CI ŻYCIE NIE MIŁE TO RUSZA ZARAZ PO UNOSZENIU SIE SZLABANÓW, TYLKO, ŻE PÓŹNIEJ ZNOWU JAKIŚ DROŻNIK NIE BĘDZIE MÓGŁ SPAC PO NOCACH I BĘDZIE CZEKAŁ NA WYROK W SĄDZIE BO TOBIE SIĘ SPIECZY!!! PALANCIE JAK JEST CZERWONE ŚWIATŁO TO STÓJ JAK H.., BO KTOŚ MOŻE MIEĆ PRZEZ CIEBIE KŁOPOTY. CIEKAWE JAKI BYŁBY TWÓJ KOMENTARZ, GDYBY TYM DROŻNKIEM BYŁ KTÓRYŚ Z TWOICH RODZICÓW??? WSZYSCY JESTEŚMY TYLKO LUDŹMI I NIKT NIE JEST NIEOMYLNY!!!
23. znajomy Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 23:18 00 on juz kare poniusl przestancie obwiniac na pkp tylko doklada sie obowiazkow i nic wiecej sie nie robi a kierowcy jezdrza jak swiete krowy
24. kolega Dodane przez 'Gość', w dniu - 24-05-2007 23:22 00 jestem z toba badz dzielny
25. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 07:23 00 Ten pociąg był bardzo blisko, kierowca musiał go widzieć a jednak zdecydował się na przejazd i po co!!!!!!
26. czujniki Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 08:34 00 ludzie skąd wy macie wiadomości o jakiś czujnikach Ja tam pracuję i żadnych czujników ani przed ani po wypadku nie ma i nie było i jeszcze dlugo nie będzie. Na dodatek na tym przejeździe praca drożnika to tylko dodatkowe obowiązki podstawowa praca to prowadzenie ruchu pociągów i wiele innych obowiązków oraz dwa przejazdy do obsługi. Romek trzymaj się.
27. znajomy dróznika Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 08:51 00 ludzie przestancie juz o tym pisac rozumiem złosc rodzin osob ktore zgineły w tym wypadku ale troche wspólczucia nalezy sie tez druznikowi i jemu rodzinie on tego celowo nie zrobil a uraz bedzie mial pewnie do konca zycia wiec prosze przestancie pisac juz na niego te durne komentarze ja np jadac samocchodem widzac otwarty szlaban i tak zawsze spojrze czy nie nadjezdza pociag bo ostroznosci nigdy nie jest za wiele nie zebym go wielce bronił ale badzmy obiektywni i spojrzmy na to z obu stron ze strony droznika i jegi rodziny oraz ze strony rodzin zabitych to nasze odczucia beda zupelknie inne bardziej obiektywne
28. kolejarz Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 11:51 00 Zgadzam sie z tymi piszącymi na temat prowadzenia pojazdu na przejeździe kolejowym.Dróżnik zawinił i owszem ale kierowcy też.A prokurator znalazł okazje żeby zabłysnąć swoją "inteligencją" i tak nie zostanie prokuratorem krajowym wiec po co się tak spuszcza ?Medialny jest czy co ? Karolina walnij się w łeb!
Romek jestem z Tobą.
29. krobianka Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 13:26 00 JEST MI SZKODA TEGO PANA B WIEM CO ON PRZEZYWA ALE WY TU LUDZIE NAPRAWDE NIE MACIE CO ROBIC TYLKO CIAGLE KOMUS JAKĄS LATKE PRZYSZYWAC WIEM COS NA TEN TEMAT WSPOLCZUJE ZE TAK SIE STALO NIKT NIKOMU ZYCIA NIE WROCI ALE ON MA RODZINE I JESTEM PEWNA ZE NIE TAK CHCIAL ABY SIE STALO WIEM ZA BLEDY TRZEBA PLACIC I TO SROGO ZNAM BARDZO DOBRZE TEN BOL BO SAMA GO MAM WIEC DAJCIE SPOKUJ SADY SA OD TEGO A NIE WY M.
30. prorok Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 14:20 00 posadzcie tam prokuratora na 5 godzin zobaczymy ile razy nie zamknie przejazdu lub nie odzwoni pociagu. ludzie tam jest praca 12 godz stresu za 1000 zl ja winie pkp plk za to ze ludzie za tak odpowiedzialną prace dostają tak malo wystarczy chwila dekoncentracji lub nie uwagi efekty znamy tam jest gorzej niz ma saper ktory jak sie pomyli zginie sam tu jak sie pomyli moga zginac nawet setki bo wystarczylo by zeby sie wykoleil pospiech wspolczuje wszystkim ale bez przesady to nie morderca tylko nieszczesliwy czlowiek z urazem na cale zycie ludzie uwazajcie na przejazdach przeciez droznik idac zamknac przejazd moze miec zawal , zaslabnac czy cokolwiek pociag zasowa a nikt o tym nie wie bo skąd skoro nie ma odpowiednich urządzen przyklad przejazd w Karolewie pozdro dla kierowcow
31. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 14:28 00 Panie Drużniku. Przypominają mi się słowa z Bibli - Kto jest bez winny niech pierwszy rzuci kamień. Przykro mi, że tyle osób obrzyca Pana kamieniami. Maria
32. b8c4 Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 14:30 00 Ludzie podnieśmy na duchu Pana dróżnika. Mała
33. PKP Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 21:14 00 Myśle ze pan.R.B. już ma dostateczna kare za to co mu się przydarzyło, bo napewno nie chciał nikogo skrzywdzić . A z z tym zdarzeniem w pracy -ze dostał porażenia -to prawda-sama wzywałam karetkę.
34. Dodane przez 'Gość', w dniu - 25-05-2007 23:40 00 Ludzie kto Wam powiedział, że szlabany nie były otwarte!!!!!!! Są świadkowie którzy wiedzą jak było naprawdę!!!!!!!! Wypisujecie swoje opinie nie wiedząc że dodatkowo ranicie mnie i moją rodzinę!!!! Wczoraj byłam na rozprawie i wiem ,że dróżnik ubolewa nad ta tragedią ale do cholery on ma rodzinę która go wspiera a ja już nie mam nikogo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pomyślcie trochę zanim coś napiszecie! nie chcę ingerować w to czy on pójdzie siedzieć czy nie dla mnie jest ważne żeby udowodniono że mój tata nie jest winny bo wiem że był rozważnym kierowcą. Może się dziwicie że piszę ale chcę coś wyjaśnić. łatwo osądzać jak się nie wie wszystkiego. Pozdrawiam
35. tragedia Dodane przez 'Gość', w dniu - 26-05-2007 10:29 00 Byla to tragedia ale wine ponosza droznik i kierowcy zgadzam sie z obronca mam prawo jazdy czesto przejazdzam przez tory i co zauwazylam kierowcy lekcowaza sobie przepisy nie zatrzymuja sie na stop przed torami nie czekaja az szlabany podniosa sie calkowicie do gory tylko wszyscy sie spiesza chyba po smierc tak jak ci w listopadzie bo skoro szlaban nie jest w pionie i nie zgasnie czerwone swiatlo nie wolno wjechac na tory wieksza wina jest po stronie kierowcow
36. Panie dróżniku Dodane przez 'Gość', w dniu - 30-05-2007 19:35 00 Proszę się trzymac.Awy wszyscy wstrzymcie się od komentarzy.WSTYD.Mieszkam bliziutko i widzę jak jeżdżą.Światło pulsuje atu gaz do dechy i co niektórzy potrafią przeleciec w powietrzu przez tory. Póżniej jest płacz i lament ale niestety za póżno.
reklama
37. wypadek Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-05-2007 20:55 00 r.b trzymaj sie!!!!bojanowo i golaszyn jest z toba
38. JM Dodane przez 'Gość', w dniu - 31-05-2007 22:43 00 Jestem blisko z pokrewniona z ofiarą wypadku i wiem, że nie wjechała ona na czerwonym świetle na tory. Może posłuchalibyśmy czasami drugiej strony! I wcale nie uważam, że winę za wypadek ponosi tylko drużnik - PKP nie zainteresowałą sie poszkodowanym wcale, tak jakby ich to wogóle nie dotyczyło. Panu Romanowi bardzo współczuję, jego rodzinie również, świadomość wypadku i śmierci czterech osób jest dla niego KARĄ, z którą ja nie wiem czy umiała bym żyć. Wierzę,że prawda będzie górą. Dla nie wtajemniczonych - pociąg widać dopiero jak wjedziesz na tory - widoczność jest ograniczona, szczególnie gdy jedzie ok 100km/h. PS. Mam nadzieję, że to ostatni taki wypadek!!!!!!
reklama
39. B Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-06-2007 22:35 00 większośc z was jest za dróżnikeim a kto pomyslał o drugiej stronie??? nie obwiniajcie kogoś kogo nie znacie!!!!! bo nikomu nie życzę przeżywania takiej tragedii.Stracić jedną osobę to ból a stracić całą rodzinę.........ta choroba dróżnika to tylko chwyt żeby kara była łagodniejsza.
40. ja ich znałam! Dodane przez 'Gość', w dniu - 01-07-2007 16:21 00 dróżnik powinien dostac kare smierci, wiem ze to nie mozliwe ale jak mam zareagowac skoro moja wspollokatorka zginela wraz z rodzicami. do dzisiaj nie moge sie z tym pogodzic
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.