Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Pakówka. Tuż po godz. 6 nad ranem w okolicach Pakówki zapaliła się lokomotywa pociągu Inter City relacji Wrocław – Warszawa Wschodnia. Ruch na trasie został częściowo wstrzymany, do składu podstawiono nową lokomotywę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na całe szczęście pożar nie był groźny. - Zabezpieczyliśmy teren, a następnie przystąpiliśmy do gaszenia pożaru. Jego przyczyną
było zatarcie się łożysk lokomotywy - wyjaśnia mł. kapitan Dominik Maruwka z KP PSP w Rawiczu.
Gaszenie trwało około dziesięciu minut. Strażacy zapobiegli rozprzestrzenianiu się ognia, dlatego nie było potrzeby ewakuacji pasażerów. Prąd w trakcji został na jakiś czas wyłączony. Uszkodzona lokomotywa nie mogła ciągnąc już składu, w związku z czym PKP podstawiło lokomotywę zastępczą. W akcji prócz strażaków z JRG w Rawiczu brali także udział strażacy z OSP Bojanowo.
1. Dodane przez xxx, w dniu - 13-09-2007 11:09 00 ciekawe kiedy ten pociag ruszy od 6 zaden pociag nie przyjechał ze strony wrocławia a zadnego pociagu nie podstawili aby zawióżł ludzi do poznania i dalej. Paranoja ciekawe kto bedzie siedział za mnie w pracy bo musze siedziec po godzinach za to ze sie spoziłam nie z mojej winy moze byśmy wreszcie ruszyli na to pkp aby odszkodawania nam wypłacali za straty?? na takie cos pkp powinna byc juz przygotowana biorac pod uwage ze puszczaja takie pociagi ktore sie do jazdy wogole nie nadaja
2. Dodane przez Rafał Biedrowski, w dniu - 13-09-2007 12:25 10 "Lokomotywy te zaprojektowane były do prowadzenia pociągów pasażerskich z prędkością do 160 km/h. Seria EP09 miała posiadać rozruch elektroniczny oparty na tyrystorach, ale posiada rozruch oporowy. Wśród innych polskich lokomotyw wyróżnia się hamulcem elektrodynamicznym. Niektóre EP09 posiadają klimatyzację." - A w niekturych to się łożyska zacierają -
3. Dodane przez O PAKÓWKA!, w dniu - 13-09-2007 13:26 00 Ojej! Znowu Pakówka! A juz wygladało na to ze spokój jest!
4. Dodane przez do p.xxx, w dniu - 13-09-2007 14:25 00 jak miala pani byc w pracy to jakim cudem pisze pani posty chyba ze taka praca to mozna i nadgodziny walic do oporu
5. Dodane przez ss83, w dniu - 13-09-2007 14:42 00 haha i to jest wlasnie Polska,po co dawac lokomotywy na okresowe przeglady techniczne,najlepiej zarżnąć do trupa i pozniej wywalac niewiadomo ile kasy na remonty:/ a pozniej ,ze bilety takie drogie :/
6. Dodane przez misza, w dniu - 13-09-2007 18:33 00 Do wiadomości ss83 lokomotywa EP-09-42 po naprawie rewizyjnej przejechała 155800km obliczona jest na przebieg 330000 przegląd kontrolny dzień wcześniej przepracowała 12 godzin może pracować 24+_(8godz)czyli od 16-32 godz pracy pomiędzy przeglądami. Kto ma samochód to wie co to jest zatarte łożysko tylko mała różnica mocy naszych samochodzików a tej lokomotywy około 3000kW więc niema co polemizować. Dla Pani xxx pociąg ten został rozwiązany to znaczy osoby jadące tym pociągiem przesiadły się na pociąg ŚLĘŻA i pojechały dalej.Co do zwrotu jeżeli potrafi Pani udowodnić że poniosła straty z tego powodu to na pewno kolej zwróci 100% sprawa wygrana. Dla wszystkich pozdrowienia maszynista feralnego pociągu.
7. Dodane przez łukasz, w dniu - 14-09-2007 08:43 00 Dzięki dla miszy za fachowe wyjaśnienia! Naprawdę prowadziłeś tę dziewiątkę? A co z nią się stało? Wróciła do szopy wrocławskiej? Czy to była warszawska?
8. Dodane przez k, w dniu - 14-09-2007 11:01 00 He,he.. czesi nie chcą wpuszczać do siebie i potem prowadzić przez czechy naszych wspaniałych lokomotyw. Oni też się mylą ???
9. Dodane przez jan, w dniu - 14-09-2007 15:19 00 Pewnie sie w ciuchci wegiel zapalil
10. Dodane przez pasażer z przymusu, w dniu - 14-09-2007 16:41 00 kilka przykładów na postęp i nowoczesność naszego PKP : ulica Dworcowa Leszno, Toi Toi na łańcuchu w Bojanowie. Budynki przystanku PKP w Kaczkowie,przejście pod peronami na dworcach w Lesznie i Rawiczu, no i ostatnio dwie wspaniałe Toiki w Rawiczu. A na osłodę od dwóch z psem do ośmiu w kamizelkach kuloodpornych SOK-istów pilnujących przejść a pod nosem wandale dewastują budynki. Wpisujcie inne przykłady z życia PKP
11. Dodane przez misza, w dniu - 14-09-2007 19:31 00 Tak prowadziłem tą lok. Co do syfu na PKP to nie pracownicy są tymi którzy to robią tylko szanowni klienci korzystający z usług PKP. Dlaczego Czesi nie chcą ich wpuszczać? Potrafią szanować swoją narodowość czyli kolej lepsza czeska niż obca Niemców też nie wpuszczają póki in unia nie nakaże zresztą tak samo jak nam to nie będzie obca lok pałętała się po ich i naszych torach. W Czechach jest jeszcze problem z napięciem północ prąd stały tak jak u nas południe zmienny.to odpowiedź dla k Można pisać i zapisać całe strony nikt z was nie pisze co robi lub kim jest a myślę że na każdego drugi miałby jakieś ale że można lepiej szybciej czyściej itd itp Pozdrawiam PKP nie jest zła a kiedyś będzie OK
reklama
reklama
12. Dodane przez łukasz, w dniu - 14-09-2007 22:47 00 Panie misza szacuneczek dla Pana. Miło będzie jechać pociągiem przez Pana prowadzonym. Milionów spokojnych kilometrów i szczęśliwych powrotów do domu!!!
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.