Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. W przyszłym roku zacznie się modernizacja linii kolejowej E-59 z Wrocławia do Poznania. Na pierwszy odcinek zaplanowano w budżecie państwa 135 milionów złotych – poinformował zasiadający w sejmowej komisji infrastruktury poseł Wiesław Szczepański. W budżecie są też pieniądze na drogę S-5, jednak są to tak zwane środki bieżące, a nie zapis w programie operacyjnym Infrastruktura i Środowisko.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Ekspresowa “Piątka” będzie póki co finansowana jest ze środków na utrzymanie dróg, a to oznacza, że nie jest “żelaznym” punktem w planowaniu kolejnych budżetów państwa, w których muszą
znaleźć się pieniądze na drogę. W lepszej sytuacji jest kolejowa trasa E-59 z Wrocławia do Poznania. Tu już zapisano 135 milionów złotych - mówi poseł Szczepański. Pieniądze pozwolą na rozpoczęcie przebudowy torów, które mają być “polskim TGV” - czyli linią, na której pociągi pojadą z prędkością 160 kilometrów na godzinę. Na początku zmodernizowane zostanie 58 kilometrów torów z Wrocławia do granicy Dolnego Śląska - mówi Szczepański. Prace ruszą w przyszłym roku i potrwają trzy lata. Nie przeszkadza to pracować na kolejnych odcinkach - mówi poseł - w 2009 roku ma zacząć się przebudowa w Wielkopolsce. Całość inwestycji to półtora miliarda złotych. Ostatecznie udało się też już uregulować wszystkie sporne kwestie dotyczące lokalizacji inwestycji. Dwa tygodnie temu ostatnią decyzję wydała gmina Śmigiel. Pozostaje tylko spór w sprawie wiaduktu w Poznaniu, który z PKP toczy tamtejszy samorząd. (jad/tekst i foto)
1. Dodane przez Przemysław, w dniu - 27-11-2007 15:12 00 Do TGV to daleka droga . Jak można porównywac jeśli TGV jeździ z prędkością 300-320 km/h ? Mizeria .
2. Dodane przez mos, w dniu - 27-11-2007 16:22 00 Czy wplanach jest budowa wiaduktu lub tunelu na trasie leszno-lipno bo chyba każdy kierowca zna ten problem stania na przejeżdziem 10-15 minut to jest skandal i wstyd żeby na głównej trasie.
3. Dodane przez Do Przemysława, w dniu - 27-11-2007 16:54 00 Jaki kraj, takie TGV...
4. Dodane przez kolejarz, w dniu - 27-11-2007 17:13 00 popieram kom.nr.1 To wstyd szczycić się tym że 2009 zacznie się przebudowa lini na odcinku kilkudziesięciu kilometrów po skończeniu której i tak będziemy zaściankiem europy. Znając zaangażowanie naszych służb i polityków nie prędko zakończą inwestycje i tak już teraz przestażałej technologi, a jak już to nastąpi to prawdziwe TGV będzie zasówać po torach europy i azji z prędkością nie 300 a 500km/h. W Chinach już istnieje taka kolej testowa. A nam pozostaną brudne furmanki na szynach.
5. Dodane przez zawiedziona, w dniu - 27-11-2007 17:39 00 Za moją zachętą cała moja rodzina głosowała na Pana.I co ?/ g...no!!!!. zdobył Pan mandat / jestem pewna , że ostatni/ . Ani słowa w wystąpieniu sejmowym na temat naszej 5 . WSTYD Tylko sława i pieniądze. Następnej kadencji i pieniędzy jyż nie będzie.. WOLĘ PANA HAYNA. Do pięt mu Pan nie dorósł. Wexź się Pan za prawdziwą pracę/ tylko czy Pan potrafi??????? Nie ma Pan się czym popisywać. do ROBOTY polityku.
6. Dodane przez WS, w dniu - 27-11-2007 17:51 00 Zamiast na piątkę pieniądze przeznaczyć na chodnik przy ul Lipowej w Lesznie od Netto do Strzeleckiej. Z tym problemem rząd powinien sobie poradzić. Nasz samorząd nie daje rady. A to jest właśnie wyzwanie na miarę nowego parlamentu.
7. Dodane przez Paweł, w dniu - 27-11-2007 18:20 00 Ciekawe czy w zwiazku z tą inwestycją kolejową będą remontowane dworce i przystanki, które wołają o pomstę do nieba.
8. Dodane przez pejotl, w dniu - 27-11-2007 19:42 00 hehe, to trzeba się przygotować na kilka lat permanentnych spóźnień pociągów na tej trasie. W końcu remont ... Uwielbiam te nasze inwestycje . 200 km torów będą wymieniać przez dwa czy trzy lata ... A potem pociągi będą sunąć z prędkością "aż" 160 km/h - wielki powód do dumy ...
9. Dodane przez DOLAR, w dniu - 27-11-2007 22:23 00 POPIERAM KOM. NR 6-NAPRAWCIE WRESZCIE TEN CHODNIK /dziury i są tam miejsca, gdzie nawierzchnia chodnika jest niżej od krawężnika/
10. Dodane przez PASAŻER PKP, w dniu - 28-11-2007 14:47 00 a co będzie w trakcie remontów na torach z pociągami,bo przecież ludzie dojeżdżają do pracy i szkół a spóźnienia na dzień dzisiejszy są od 60 - 90 minut.Może puścić tylko pośpieszne ,expresy a reszte zorganizować na pekaesie.To jest horor w tej chwili jak dojeżdża się do pracy.A czekanie na tych śmierdzących dworcach do przyjemności nie należy.Wołam o ratunek dla dojeżdżających.
reklama
11. Dodane przez tom, w dniu - 28-11-2007 21:44 00 Czy pan oseł nie wie że kampania się zakończyla i czas brać się do roboty? Ale on chyba tego nigdy nie zrozumie!
12. Dodane przez Tjest dobre jesli bendzie obok, w dniu - 20-01-2008 22:18 00 Slszalem rze TGV jedzie 330km/h a nie 160! Tesz slyszalem rze bendzie budowa specjlnych TGV toruw w kszalcie Y Warszawa-Lodz-Kalisz-(z kalisza) rozdielanie w strone Wroclawia a druga w strone Poznana ktura ma sie skonczyc 2012/2013
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.