Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLeszno Policja: chłopiec wtargnął na czerwonym
Policja: chłopiec wtargnął na czerwonym
Policja: chłopiec wtargnął na czerwonym
05.12.2007. Radio Elka, Michał Wiśniewski
Leszno. To nastolatek był sprawcą wczorajszego wypadku na skrzyżowaniu Alei Konsytytucji 3 Maja i Niepodległości – wynika ze wstępnych ustaleń policji. Chłopiec wtargnął na pasy prosto pod jadące auto. Stan 14-latka cały czas jest ciężki.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przypomnimy skutkiem wczorajszego wypadku, którego ofiara padł 14-latek jest uraz mózgowo czaszkowy. Od wczoraj też chłopiec leży na oddziale intensywnej
terapii.
Policja po przeprowadzeniu wstępnych czynności potwierdziła wersję kierowcy fiata, który zapewniał, że wjechał na skrzyżowanie na zielonym świetle. Policjanci dysponują zeznaniami innych kierowców, którzy widzieli prawidłową jazdę kierowcy fiata. Jak dowiedzieliśmy się w sekcji ruchu drogowego w Lesznie w takiej sytuacji policja zdecyduje się na odstąpienie od czynności. Nie potwierdzono bowiem również, że kierowca wjeżdżając na skrzyżowanie przekroczył prędkość lub w jakikolwiek inny sposób złamała przepisy ruchu drogowego.
1. Dodane przez kamcia, w dniu - 05-12-2007 08:47 00 a znalezliscioe jakich kolwiek swiatkow tego wypadku?? moim zadniem jest to glopie ze kierowca nie ponosi jakiej kolwiek kary...
2. Dodane przez Madziara, w dniu - 05-12-2007 08:49 00 znam Macieja od urodzenia. Gdy sie dowiedzialam o tym wczorajszym wypadku bylam przerazona i zrozpaczona Mam nadzieje ze kierowca ma jakiekolwiek wyzuty sumienia...! Powinien poniesc jakies kosekwencje...!
3. Dodane przez gość, w dniu - 05-12-2007 09:24 00 Co Wy gadacie? Jakie konsekwencje? Rozumiem, gdyby jechał 120km/h albo więcej, to tak. Ale mając zielone światło nie bedzie przecież zwalniał do 40km/h na drodze, gdzie dozwolone jest 70km/h. Jasne, szkoda tego potrąconego chłopaka, ale wszedł na bardzo ruchliwą drogę na czerwonym świetle, więc sprawa jest chyba jasna?
4. Dodane przez aeiou, w dniu - 05-12-2007 09:25 00 a dlaczego powinnien ponieść? jego wina, że chłopakowi coś strzeliło do głowy? a jak wy byście się czuli gdyby wam ktoś wskoczył po koła?Łatwo jest oskarżać...
5. Dodane przez xxx, w dniu - 05-12-2007 09:27 00 Dlaczego kierowca ma ponieść konsekwencje? To ten gówniarz wtargnął nagle na jezdnię! Czytajcie uważnie co pisze portal. A nie wypisujecie głupoty. Ciekawe co byście sądzili na ten temat gdyby to właśnie Wy byliście na miejscu tego kierowcy. Na pewno nie bylibyście tacy mądrzy jak teraz i mielibyście inne zdanie na temat tego wypadku. Są zeznania świadków więc dajcie spokój i nie oczerniajcie tego kierowcy. Sama jestem kierowcą i wiem jak ludzie się zachowują. Nie patrzą czy mają zielone ważne że nic nie jedzie i przechodzą. A na pasach jak nie ma sygnalizacji świetlnej chodzą jak święte krowy. Jak nie jesteście świadkami wypadku to się nie wymądrzajcie!!!
6. Dodane przez jajajajaja, w dniu - 05-12-2007 09:29 00 gdzie byli rodzice w tym czasie smarkate dziecko weszło i co i wina na kierowcę jak kit,, bo taki smarkacz myśli ze moze włazic niech będzie to dla niego nauczka na całe zycie jeszcze powinień na wóżku jezdzić
7. Dodane przez sławek do kamci, w dniu - 05-12-2007 09:31 00 Taaak... Droga kamciu... Czyli jeśli Ty pójdziesz zgodnie z przepisami przez przejście dla pieszych na zielonym i potrąci Cię samochód, to będzie bardzo głupie, że nie poniesiesz za to żadnej kary. Należałoby Cię wtrącić do więzienia - tak na 2 lata - dla zasady. I jak rozumiem dobrowolnie poddasz się karze? Czy nagle zmienisz swoje zdanie? Jeśli zmienisz to twoja postawa będzie już hipokryzją. A hipokryci to najgorsi ludzie.
8. Dodane przez Mati, w dniu - 05-12-2007 09:33 00 Do Madziara. Do Madziara. To kierowca powinien mieć wyrzuty sumienia?? No proszę Cie. Oczywiście to zdarzenie nie powinno mieć miejsca, ale prawda jest taka że to właśnie ten młody wtargnął na pasy.
9. Dodane przez pskl:), w dniu - 05-12-2007 09:37 00 jezeli chlopiec wtargnal na pasy i widzial ze jedzie samochod to dlaczego zganiacie wine na kierowce wiadomo ze nie zachamuje tak szybko . a teraz ta mlodziesz taka rozczepana . ale szybkiego powrotu do zdrowia zycze
10. Dodane przez ????, w dniu - 05-12-2007 09:39 00 Czasami za brak myślenia ponosi się dużą karę... Po co młody się pchał na czerwonym?! Myślał, że zdąży??? JAK JEST CZERWONE TO SIĘ STOI I TYLE!!!
11. Dodane przez Daria ..:(, w dniu - 05-12-2007 09:41 00 jest mi bardzo smutno ... nie sidzllam tego ale jak sie dowiedzialam o tym to lzy mi same plynely ... oby Maciej jak najszybciej wyzdrowial ..
12. Dodane przez sign, w dniu - 05-12-2007 09:42 00 To może zamknijmy wszystkie drogi i zacznijmy poruszać się pieszo, skoro wszystkiemu winni są kierowcy?
Za co niby kierowca ma zostać ukarany
13. Dodane przez xxx, w dniu - 05-12-2007 09:43 00 w tym momencie jestescie nie powarzne dziewczyny. dlaczego kierowca skoro jechal prawidlowo? a przez tego mlodego teraz facet bedzie mial wyrzuty... po co wchodzil na czerwonym? nie rozumiem...
14. Dodane przez żal mi Was małolaty, w dniu - 05-12-2007 09:45 00 Żal mi Was za te komentarze. Smarkacz wbiegł na czerwonym. Niech wraca do zdrowia. Kierowca wjechał prawidłowo na zielonym świetle. Czy piesi to święte krowy, których chroni immunitet? Zastanówcie się. Jaki ma ponieść w związku z tym konsekwencje kierowca? Pytam się... Czy to kierowca złamał przepisy? ,,Szczaw niech się leczy" na pewno wyjdzie z tego. Nikomu tego nie życzę, a z drugiej strony nie można wbiegać bezmyślnie pod jadące auta.
reklama
15. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 05-12-2007 09:48 00 Nie bardzo rozumie komentarz 1i 2,jedno jest pewne,jest to ogromna tragedia dla rodziny tego chłopca,ale dlaczego niewinny kierowca ma ponieść konsekwencje.Drogi są dla samochodów i trzeba uważać ,a co do wyrzutów sumienia to ten kierowca na pewno je ma.Życzę temu chłopcu szybkiego powrotu do zdrowia.,
16. Dodane przez dasrja, w dniu - 05-12-2007 09:49 00 a niby dlaczego ma poniesc kare skoro ten mały mu wleciał na czerwonym
17. Dodane przez Kasia, w dniu - 05-12-2007 09:54 00 kazdy obwinia każdego a czy ktos widział jak było może chłopiec czekał na zielone i zasłab może ktos go popchal czy może swiadkowie wypowiedza sie troszke wiecej rozsadku a kierowcy i tk musza uwazać tak samo jak piesi choć jedzie na zielonym swietle a jak by to komus kolo odleciało od samochpodu był by wypadek czyja by była wina wydaje mi sie że tutejsze komentarze sa bezpodstawne teraz cierpi dziecko i rodzice i\tak samo kierowca
18. Dodane przez AMW, w dniu - 05-12-2007 09:58 00 Chociaż sama jestem młoda ( mam 18 l. ) , i chociaż jest mi bardzo żal chlopaka, ktory został potrącony, to uważam, że w żadnym wypadku kierowca nie powinien być osądzony. Bo niby dlaczego?? Nie raz i nie dwa widziałam, jak te dzieciaki z podstawówki i gimnazjum BEZCZELNIE wymuszaja sobie pierwszeństwo, wchodza wręcz pod koła nadjeżdżającym samochodom, jednym slowem - mają gdzieś przepisy. A ten tutaj? Ślepy jest czy jak? Sam sobie winien...To było do przewidzenia, że w koncu tak to się skończy. Niech to będzie przestroga dla innych cwaniaków, którzy myśla, że mając te glupie 14 lat moga robic to , co im się podoba....Najłatwiej jest nazważ policję psami lub jeszcze gorzej, a kierowców wyzwać od debili..;/;/;/
19. Dodane przez daria, w dniu - 05-12-2007 09:58 00 Bachor poprostu nie zna przepisów i tyle!!! Ja bym mu dała kare za wtargnięcie na jezdnie! sam jest sobie winny. A kierowca niczemu nie zawinił!
20. Dodane przez Michał, w dniu - 05-12-2007 10:05 00 Przepraszam w imieniu leszczynian kierowce, wiem co może czuc. Jest niewinny wszytsk ozrobiłdobrze a mimo to ciagle o tym myśli. Swoją droga życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia temu chłopakowi, każdy może się raz w życiu zagapic . np mi sie to zdarzyło na szczeście bez takich konsekwencji
21. Dodane przez DANKA, w dniu - 05-12-2007 10:14 00 czytam wasze komentarze.. i normalnie jetsem w szoku.. zacznijmy od tego.. 1 jesli na przejsciu jest czerwone swiatlo to jak dla mnie oznacza ze sie stoi--- moze jestem juz zacofaana moze przepisy sie smienily 2. jak sie ma zielone swiato do przejscia to samochody nie jada w tym czasie w kierunku przechodnia.. 3. jets nie raz przyoadek ze jets zielone dla pieszego i kierowca ktory skreca ma strzaleczke zielona to moze jechac ale pierw musi sie dobrze rozejrzec czy jest ktos na pasach czy nie..
A tak a propo to na polskich drogach jets bardo duzo wypadko..
P.s Zycze temu chlopcu szybkiego powrotu do zdrowia..
P.s1 moze nauczy ten wypadek ze jesli sie ma czerwone swiatelko to sie stoi a nie wchodiz pod nadjezdazajacy samochod...
22. Dodane przez Karolina, w dniu - 05-12-2007 10:17 00 Kierowca nie powinien ponieść żadnych konsekwencji, skoro jechał prawidłowo. Żal jest tego chłopca i życzę mu powrotu do zdrowia. Tak widocznie miało być, nie ma co obwiniać kierowcę, który napewno ma wyrzuty sumienia.
23. Dodane przez kierowca, w dniu - 05-12-2007 10:26 00 Współczuje rodzicom tego chłopca ale ppowiem jeszcze jedno ile jest takich osób co przechodzą nie po pasach tylko na ukos i pózniej kierowca winien ..współczuje temu kierowcy bedzie musiał z tym żyć ,że potrącił nierozwarznego gówniarza
24. Dodane przez ziomal, w dniu - 05-12-2007 10:47 00 Co za ludzie......wypisują bzdury że kierowca powinien ponieść konsekwencje !!!!!!!! Pewnie to ci sami co wchodzą na pasy bo pieszy ma pierwszeństow. Normalnie PATAFIANY !!!!!!!!!! wsiądźcie za kółko i zobaczycie jak to jest, jak dojeżdżasz do przejścia dla pieszych i nie wiesz czy pieszy ci wejdzie czy nie !!!!!!! Poza tym wina jest jednoznaczna - młody wtargnął i ................wiemy co było dalej. Żal mi kierowcy, bo może mieć psyche zryta do końca życia !!! a "KAMCIA", "MADZIARA" to chyba jakieś niemowlaki nie znające się na przepisach
25. Dodane przez 6767, w dniu - 05-12-2007 11:01 00 Piesi nie rozumieją,że jak jest ciemno,mokro na ulicy i z przeciwka oswietlają inne samochody to ich gorzej widać.Może młody chcał popelnić samobójstwo lub zwrócić uwagę rodziców??? Współczuję rodzicom no i oczywiście kierowcy,który jest bez winy ,a i tak dręczy go sumienie.Najgorsi piesi są na Słowiańskiej(obok poczty). Myślą,że jak idą na PKP lub PKS to mogą wchodzić na pasy.Nie wspomnę o przejściu obok szybowca.Skręcając z wiaduktu w Święciechowską po ciemku,po prostu na pasach tych ludzi nie widać.Tym bardziej,że wychodzą zza samochodów,które jadą w stronę wiaduktu.
26. Dodane przez kierowca, w dniu - 05-12-2007 11:06 00 Co mnie interesuje,że znasz poszkodowanego'do Madziary".Kierowca jechał prawidłowo i koniec rozmowy.W tamtym miejscu może jechać do 70km/h i gówno mnie interesuje,że młody smarkacz wchodzi sobie na pasy na czerwonym świetle.Będzie to dla niego przestroga do końca życia,oczywiście jak przeżyje czego życzę mu z całego serca.Atakich prymitywnych pisarczyków jak Ty powinno się izolować od normalnego społeczeństwa. Tego nieszczęsnego kierowcę,który napewno bardzo przeżywa wczorajszy wypadek zostawcie w spokoju.FINAŁ KOMENTARZY I JUŻ. pozdrowienia
27. Dodane przez ss83, w dniu - 05-12-2007 11:41 00 jaka kara dla kierowcy skoro jest niewinny? o czym wy ludzie w ogóle mówicie? :/ wystarczającą karą dla niego już jest fakt,że chłopak jest w cięzkim stanie...ogarnijcie się :/ P.S. mam nadzieję,że młody z tego wyjdzie
28. Dodane przez początkujący kierowca, w dniu - 05-12-2007 11:43 00 Zal mi tego chłopca bardzo i życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia ale moi przedmówcy maja racje. Piesi są nieodpowiedzialni. Wchodzą na pasy kiedy chcą (nawet na czerwonym swietle). Jak jest ciemno to naprawdę kiepsko widać. Ludzie opanujcie sie i uważajcie na drogach. Na jezdnie wchodzcie dopiero jak nic nie jedzie!!!!!!!
29. Dodane przez floyd, w dniu - 05-12-2007 11:46 00 Dość często poruszam sie samochodem i wiem jedno, piesi i nieoswietleni rowerzyści beż elementarnej znajomości przepisów to plaga naszych dróg. Zgadzam sie tez że wielu kierowców popełnia błędy ale w przypadku konfrontacji pieszego lub roweru z samochodem skutki sa powszechnie znane.W tym przypadku o którym mowa wyżej nie ma cienia wątpliwości że chłopiec zawinił. Zawinił tym bardziej że jest z Leszna i zna tą droge i wie dobrze jaki ruch na niej panuje.Bardzo mi go żal bo to dzieciak, mam nadzieje że się z tego wygrzebie.Równie mocno jest mi żal tego kierowcy który bedzie miał tą traume do końca życia. Wiem też to że kierowca nie jest tutaj winny. Ech dzieciaki, uwazajcie na drogach.Rodzicom tego chłopca jest ch6yba najtrudniej. Bedzie dobrze.
30. Dodane przez julita, w dniu - 05-12-2007 12:39 00 a znacie imię i nazwisko tego chlopaka?jesli tak to napiszcie .prosze o szybka odpowiedz
31. Dodane przez lesczynianin, w dniu - 05-12-2007 12:56 00 Współczuje mu z całego serca, ale wiadomo kogo wina. A chłopak pewnie chciał sie popisać...i teraz widzi do czego to prowadzi.
32. Dodane przez Tomek, w dniu - 05-12-2007 13:09 00 Polska to nie Niemcy. W Niemczech istnieje przepis, który pozwala pieszym przechodzic przez pasy na czerwonym świetle pod warunkiem, ze nic nie jedzie (wyjazd z bocznej ulicy itp) Prkto jeździ tam zgodnie z przepisami.awda jest taka, ze na leszczynskim odcinku drogi ne 5 na skrzyzowaniach dziejs sie "cuda". Piesi przełaża w ostatniej chwili, wrecz na czerwonym, samochody przejeżdzaja na czerwoym... Czesto mało kto jezdzi tam zgodnie z przepisami. Chce przypomniec ze na terenie zabudowanym obowiazuje ograniczenie do 50 km/h... Moze ktos by sie w koncu zainterdsował tak na powaznie co sie dzieje na tej drodze.
A kwestia ze dzieciak wlazl na przejscie na czerwonym swietle nie powinna pozostawiac watpliwosci kto jest sprawca wypadku...
33. Dodane przez ktos, w dniu - 05-12-2007 13:14 00 tylko nie obrażając tego chłpca, to jest dobry uczeń, wracał ze szkoły, nie widomo dlaczego wszedł na czerwonym na pasy, może się po prostu zagapił, zamyślił.
34. Dodane przez ktos, w dniu - 05-12-2007 13:21 00 Wy sie ogranijcie, Za co kare kierowcy?? za to ze wjechał na zielonym na skrzyzowanie, jestescie smieszni, Mam 17 lat nie jezdze samochodem ale jak widze jak niektorzy ludzie bez wyobrazni wchodza na pasy gdy np jezdnia jest oblodzona i to jeszcze na bruku. A potem taka swieta krowa ma problem ze ktos ja potracił
35. Dodane przez Kumpel, w dniu - 05-12-2007 13:34 00 z tego co słyszałem to Maciej był już na pasach kiedy zapaliło się czerwone światło
36. Dodane przez ^^, w dniu - 05-12-2007 13:43 00 sory to jest moj kolga z kasy. a jego przyjaciel tez moj kolega z klasy to starsznie przezywa. to jest tragedia.! wiem ze Maciek wszedl na czerwonym swietle ale kierowca nic z tego nie bedzie mial.;/ Maciej wyzdrowiej.! musisz. Kochamy Cie.
37. Dodane przez janek, w dniu - 05-12-2007 14:02 00 współczuje ;/ zdrowiej !
38. Dodane przez natiska, w dniu - 05-12-2007 14:30 00 Maciek trzymam za ciebie kciuki mam nadzieje że wyjdziesz z tego
39. Dodane przez chłopiec był winny, w dniu - 05-12-2007 14:33 00 do komentarza 36... sam piszesz że kolega wtargnął na czerwonym, ewidentnie jego wina, to dlaczego chcesz by kierowca miał mieć z tego powodu wyciągniete jakies sankcje... skoro ma byc sprawiedliwość to kierowca w tym wypadku jest niewinny... do końca zycia będzie pamietał ten wypadek i t jest dla niego kara...niezasłuzona
40. Dodane przez kierowca, w dniu - 05-12-2007 14:35 00 do komentarza 32... fakt w obszarze zabudowanym jest 50 tylko że na tym odcinku obowiązuje 70 ... droga jest szeroka, z kilkoma pasami ruchu, tak wiec nie kaz jeżdzic kierowcom 50 skoro moga jechac 70 i jeszcze maja zielone swiatło
41. Dodane przez Sonia, w dniu - 05-12-2007 14:35 00 Bardzo mi przykro z powodu tego wypadku!!!Sama niecaly miesiac temu przezylam tragedie.Na pasach zginal moj Brat.Wyrazy wspolczucia dla rodziny.Mam nadzieje, ze chlopiec wyjdzie szybko z tego.Niestety na drodze trzeba bardzo uwazac, czy jest sie na pasach czy nie, czy jest czerwone czy zielone,trzeba bacznie obserwowac co sie dzieje na drodze.Macku wracaj do zdrowia i pamietaj CZERWONE-STOP.
42. Dodane przez ;(, w dniu - 05-12-2007 14:42 00 Maciej jest moim kolegą z klasy wiem że to była jego wina ale nie musicie go nazywac od najgorszych jak wy byście się czuli jak by koś waszego kolege tak nazywał.
Maciej wracaj do zdrowia.
IId jest z tobą pamiętaj
43. Dodane przez FLYP, w dniu - 05-12-2007 14:59 00 Ej sorry ja 5min. luib 10.min przed wypadkiem gadałem z nim śmaiłem rozmawiałe. szedł on z moimi innymi 4 kolegami. Wiem jaki on jest. Macieju 3maj się !
PS. Wkurza mnie to że niektózi z was boją się pokazać kim sie jest ! Chodzi mi o nicki osób które wpisują tutaj komentarz i w poprzednim nnews'ie ! Przyznajcie się kim jesteście !
44. Dodane przez świadek, w dniu - 05-12-2007 15:02 00 Nie rozumiem jakie konsekwencje ma ponosić kierowca :/ on już i tak został ukarany za nic!! Za głupote tego szczeniaka!! Pewnie szedł z kimś i sie popisał !! szkoda ze nie ostatni raz!! powinien od razu paść sztywny za takie coś!!
45. Dodane przez Klaudia, w dniu - 05-12-2007 15:04 00 Wy tu tak piszecie jak by sie nic nie stało szczególnie mówie o xxx a stało sie. Przez ten wypadek ludzie powinni zrozumiec ze to niebezpieczne miejsce powinni coś z tym zrobić bo czesto jest tak ze jak jest zielone za skrzyzowaniu to na pasach tez zdaza sie być zielone. Tak ze nie mozna jesdnoznacznie stwierdzik kto tu jest winny. słyszałam o tym wypadku w radiu ale jak sie dowiedziałam ze to kolega ze szkoły normalnie mną wstrząsneło. Jestem załamana. Maciej Trzymaj sie i zdrowiej!! !szyscy są z tobą!!
reklama
46. Dodane przez klaudia, w dniu - 05-12-2007 15:18 00 Maciej jesteśmy z tobą
47. Dodane przez nauczyciel, w dniu - 05-12-2007 15:24 00 tylko nie obrażając tego chłpca, to jest dobry uczeń, wracał ze szkoły, nie widomo dlaczego wszedł na czerwonym na pasy, może się po prostu zagapił, zamyślił.
48. Dodane przez Michal479, w dniu - 05-12-2007 15:50 00 Coraz więcej ludzi przechodzi na czerwonym świetle, często jest to spowodowane przez szybko zmieniające swoją barwę światła na przejściach dla pieszych, ale w tym wypadku raczej było to umyślne wejście na czerwonym..
49. Dodane przez kolega, w dniu - 05-12-2007 15:55 00 Trzymaj sie II D zawsze będzie z tobą
50. Dodane przez wracaj, w dniu - 05-12-2007 16:00 00 Maciek, całe Gimnazjum czeka na Ciebie
51. Dodane przez guzio, w dniu - 05-12-2007 16:03 00 wszyscy piszą tylko o przepisach ale są tez świadkowie tego wypadku którzy potwierdzają wersje kierowcy ze on miał zielone a na przejściu dla pieszych było czerwone (tak było powiedziane w radiu)
P.S. temu chłopakowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia
52. Dodane przez kierowca, w dniu - 05-12-2007 16:03 00 Uczono mnie,że na takich skrzyżowaniach jak to kierowca powinien stosować zasadę ograniczonego zaufania w stosunku do pieszych. Wydaje mi się że kierowca patrzył tylko na światła i wydawało mu się że ma zielone i wszystko może. I co się okazało - będzie miał wyrzuty sumienia do końca życia - czy był winien czy nie. Wystarczyło obserwować przejście dla pieszych - tak mnie uczono, tak postępuję i dzięki temu jeżdzę bezwypadkowo, nie mam nikogo na sumieniu. Kierowca ma mieć "oczy dookoła głowy" a nie jak koń klapki i tylko w przód. Pewnie,że niektórych rzeczy nie da się przewidzieć i uniknąć, może tak było - nie wiem. Współczuję przede wszystkim chłopcu i jego rodzicom, życzę żeby wszystko dobrze się skończyło. Kierowcy też współczuję, ale niech się zastanowi czy zielone światło oznacza, że może wszystko?
53. Dodane przez tak było, w dniu - 05-12-2007 16:09 00 do wysepki chłopak przeszedł na zielonym, swiatło zaczęło mrugać, chłopak poszedł dalej choć nie powinien. W tym czasie na 2 pasach od wewnętrznej stały dwa auta - chłopak sadził, że zanim nabiora predkości przejdzie ale NIE PRZEWIDZIAŁ ŻE 3 PAS (TEN OD CHODNIKA JEST WOLNY) I WŁAŚNIE JAK STRZAŁA WPAROWAŁ NA TEN PAS ŻÓŁTY FIAT. Kierowca nie widział chłopaka, bo zasłaniały go inne samochody. KIEROWCA ZAUFAŁ WYŁACZNIE ZIELONEMU ŚWIATŁU i doszło do tragedii. Chłopak źle zrobił to fakt, ale nie można powiedzieć, że nie postapił logicznie, nie pomyślał tylko, że 3 pas był wolny i nikt nie będzie z niego ruszać z prędkości zerowej.
54. Dodane przez piesza, w dniu - 05-12-2007 16:35 00 do "kierowcy": oczywiście, to piewszy na czerwonym wszystko może gratuluję głupoty
55. Dodane przez tez kierowca, w dniu - 05-12-2007 16:56 00 Dzisiaj na przejściu koło Shela, przy Kauflandzie była podobna sytuacja - piesza wpadla na czerwonym swietle na przejscie, na chwile tylko przystajac, aby pobieznie spojrzec w lewo i prawo. W tym czasie jadacy od strony Kauflandu mieli zielone swiatlo!!! (nie strzalke, warunkowo zezwalajaca na wjazd, tylko swiatlo) Tak wlasnie chodza pieszy. Jak swiete krowy!!! o do zachowania szczegolnej ostroznosci to winni zachowywac ja nie tylko kierowcy, ale takze piesi!!!
56. Dodane przez Jaga, w dniu - 05-12-2007 17:13 00 Maciej jesteśmy z tobą!!
57. Dodane przez tak, w dniu - 05-12-2007 17:45 00 i wlasnie zeby uniknac tego typu zdarzen pieszy za spowodowanie wypadku tez powinien poniesc konsekwencje karna dlaczego tylko kierowcy je ponosza
58. Dodane przez Królik, w dniu - 05-12-2007 18:52 00 Ludzie chodza jak święte krowy-daltoniści. Kierowca nie powinnien ponieść żadnej konsekwencji
59. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 05-12-2007 18:54 00 No sorry ale niektorzy z Was (czyt. jajajaja) są nieźle popiżdżeni!! Zyczyc komus kalectwa???!! Idiota
60. Dodane przez po co, w dniu - 05-12-2007 19:04 00 jego wina po co wchodził na czerwonym
61. Dodane przez Axeel, w dniu - 05-12-2007 19:11 00 Maciej to ja Axel z Rydzyna pamietasz zawsze razem sie bawilismy dobrze na koloniach i pamietaj jestesmy z toba
62. Dodane przez Tomek 2D, w dniu - 05-12-2007 19:15 00 Zombi trzymaj się i wracaj szybko do nas
63. Dodane przez ktos, w dniu - 05-12-2007 19:20 00 Maciej moze i nie powinien wejsc na czerwone swiatlo ale gdyby kierowca jechal max z predkoscia 70 km top maciej nie byl by w takim stanie!! a pozatym ile jest wypadkow gdzie nie ma sygnalizacji swietlnej na pasach? polscy kierowcy nie wiedza ze pieszy ma pierwszenstwo !! jedzcie sobie do norwegii i zobaczycie jaki tam panuje pozadek a nie to co w polsce!! a pozatym jesli ktos nie znam Macieja niech nie nazywa go gowniarzem!! pod kola tego samochodu wszedl 14-to latek a ciekawe co powiedzielibyscie jak by to byla osoba dorosla!!
p.s MACIEJ WRACAJ SZYBKO DO ZDROWIA ;(;(
64. Dodane przez michula, w dniu - 05-12-2007 19:27 00 moim zdaniem ci sia glupi co kierowcy chca pojechac chopaczek wlaz na czerwonym jego wina tzw przyroda co kirowca mógl zrobic mial zielone zastanówce sie co wy piszecie luzie
65. Dodane przez 2e, w dniu - 05-12-2007 19:37 00 to jest po prostu żałosne, że takie artykuły można komentować ! Zostawcie to dla siebie, okej !? Jeśli on przeżyje to będzie rośliną ! więc skończcie już z tymi ostrymi słowami !
66. Dodane przez julita, w dniu - 05-12-2007 19:46 00 znam Macieja... i jak sie dowiedziałam o tym wypadku to mnie z nóg ścieło
bardzo przykro nam wszytskim z tego powodu...
on jest młody i ponósł już bardzo dużą karę... a kierowca bez wyobraźni...:/
3maj sie Maciek jesteśmy wszyscy z Tobą:*
67. Dodane przez AngelofDeath, w dniu - 05-12-2007 20:05 00 Uwazam, ze rodzice tego dziecka, powinni pokryc koszty naprawy auta kierowc, ktory w niego uderzyl oraz wyplacic odszkodowane w/w kierowcy. A na to wszystko powinni dostac mandat za niedopilnowanie gowniarza. Niestety za glupote trzeba placic, niekiedy nawet zdrowiem czy zyciem...
68. Dodane przez Kumpel, w dniu - 05-12-2007 20:15 00 do komentarza 61 AngelofDeath sam jesteś gówniarz nie obrażaj mi tu przyjaciela
69. Dodane przez Kumpel, w dniu - 05-12-2007 20:22 00 do komentarza 63 Zombi to mój przyjaciel sam jesteś gówniarz
70. Dodane przez Adasko, w dniu - 05-12-2007 20:23 00 po cholere wlazil na czerwonym swietle swiatla nie sa po to zeby swiecic tylko zeby pokazac kiedy mozna przechodzic a przechodzi sie na zielonym a nie czerwonym.
71. Dodane przez Matyss, w dniu - 05-12-2007 20:33 00 Kierowca dojezdzajac do jakiegokolwiek skrzyzowania powinien zachowac szczegolna ostroznosc!! a tym bardziej do skrzyrzowania z przejsciem dla pieszych!!
72. Dodane przez magda, w dniu - 05-12-2007 20:42 00 do 6 zastanow sie co piszesz!!! dobrze mu tak ?? No strasznie!!! i piszez ze jeszcze na wozku powinien jezdzic!!! A zebys wiedzial bo jak sie obudzi ze spiaczki to do koncza zycia bedzie jezdzil !! nie wtracaj sie jak nie masz o czyms pojecia !!!! co za idiota !!!!
73. Dodane przez Kaaruskaa, w dniu - 05-12-2007 20:50 00 zdecydowanie popieram osobe "ktos"... masz 100 % racje,
Macius 3m sie!! ZDROWIEJ!!
74. Dodane przez A, w dniu - 05-12-2007 20:51 00 O tak nie ma jak nie miec o niczym pojecia a wypisywac ze to jego wina. albo ze kierowca powinien ponies konsekfencje, ze moze chłopiec chcial popelnic samobujstwo albo ze przynajmniej bedzie mial nauczke !!!!! Nie rozumiecie jaki to jest szok dla rodziny znajomych. kierowcy.!!! Psss ogarnijcie..!!!
75. Dodane przez barany, w dniu - 05-12-2007 21:10 00 tak piszecie - kierowcy, jakbyście nigdy pieszo nie chodzili, mam wrażenie, że nawt do KIBLA samochodem wjeżdżacie!!!!
76. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 05-12-2007 21:24 00 Do komentarza 6!Nie wiem jak mozna byż tak bezdusznym i życzyć komuś kalectwa?!Idiotyzm!!!Gdzie my żyjemy...brak słów!W ogóle jak możecie komentować takie sytuacje ,zwłaszcza w tak ostry sposób?!Ciekawe gdyby Was dotknęło takie nieszczęście...Ludzie dajcie spokój!
77. Dodane przez karnet, w dniu - 05-12-2007 23:09 00 do Danki komentarz21 i do wielu innych ludzie jak Wam pisanie na klawiaturce nie idzie to błagam nie piszcie wcale bo ciężko stwierdzić co Wy wogóle piszecie. a teraz na temat żal mi tego chłopaka ale sorry jak jest czerwone to się stoi a nie wali popisy przed kumplami mimo wszystko zyczę temu chłopakowi jak najszybszgo powrotu do zdrowia
78. Dodane przez damian, w dniu - 05-12-2007 23:27 00 "ofiara padł 14-latek"wedlug mnie to ofiarom jest kierowca a nie ten bachor bo to on przezyl szok przez dzieciaka
79. Dodane przez Uwaga, w dniu - 05-12-2007 23:30 00 Przepis Ustawy Prawo o ruchu drogowym wyraźnie mówi, ze kierowca w sytuacji kiedy ma zielone światlo, a na przejsciu pojawi się pieszy . To musi się popwstrzymac od dalszej jazdy.. Wina pieszego. to prawda. Ale popatrzmy jak jeźdza szybko kierowcy na tej ulicy. A tam w każdej chwili moze wyjsć pieszy. W takiej sytuacji skutecznosć zatrzymania zero. Trzeba apelować do wyobraźni kierowcow. Zwalniajcie przed przejsciami nawet wowczas gdy ma się zielone światlo. Ujęcie nogi z gazu jeszcze nikomu nie zaszkodziło. I jeszcze jedno. Kierowcy z rejestracjami wrocławskimi to wyjatkowi kamikadze. Wschodni ostry temperament.Ostre przyspieszania i ostre hamowania. Nagminne lamanie przepisów.
80. Dodane przez od ......, w dniu - 06-12-2007 00:46 00 do Matyss - a. Proponuje najpierw przeczytac artykuł uważnie a potem komentowac - "Nie potwierdzono bowiem również, że kierowca wjeżdżając na skrzyżowanie przekroczył prędkość lub w jakikolwiek inny sposób złamała przepisy ruchu drogowego."
81. Dodane przez *******, w dniu - 06-12-2007 08:17 00 Teraz wszyscy jego koledzy itp. zwalają winę na kierowcę.Po co on wogóle wchodził na czerwonym świetle na pasy po to żeby zaszpanować kolegom.I teraz tylko pełno kłopotów przez takiego. Ps.Niech chłopak wraca szybko do zdrowia
82. Dodane przez xxxx, w dniu - 06-12-2007 09:15 00 do Uwaga... czlowieku to jest przejscie ze swiatlami, tak samo dla aut jak i pieszych. Gdy pieszy moze przejsc zapala sie zielone a nie jak w przypadku tego gowniarza czerwone. cala ta dyskusja toczy sie pomiedzy znajomymi Macka a "reszna i poki co bedzie juz jakies 20:0 dla "reszty". Brak rozsadku i tyle...
83. Dodane przez ++, w dniu - 06-12-2007 10:47 00 Ten chłopiec zawsze przechodził na czerwonym świetle. Tym razem nie udało mu się Nie widzę żadnego powodu dla ktorego prawidłowo jadący kierowca miałby ponieść konsekwencje karne. Bo co do sumienia, to mimo, że nie była to jego wina ,myśłeć o tym będzie i moment wypadku prześladować go będzie bardzo długo. Na to akurat brak winy nie ma wływu. spółczuję kierowcy i temu bezmyślnemu chłopcu też. Nie wiem czy ztego uda mu się wyjść.Straszna zapłata za głupotę i bezmyślność,ale w życiu za wszystko się płaci.
84. Dodane przez Gangsta, w dniu - 06-12-2007 12:07 00 DO damian!!Tak łatwo powiedzieć że nie chłopak , a kierowca padł ofiarą wypadku . CHyba Jesteś głupi !! Fakt chłopak wszedł na pasy, na czerwonym ale gdyby kierowca był sprawny to by uniknoł wypadku . A pozatym niektórzy debilni kierowcy właśnie tam spieszą się żeby zdąrzyć na zielonym .Według mnie jest to strasznie debilne w jechać żeby zdąrzyć na zielone prz takich wybojach na tej drodze!! JAk Ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem artykółu to niech się cofnie do 1 klasy !! I nie zwalają winy na kierowce . Równie dobrze mogła to być wina chłopaka jak i kierowcy - Ale przed przejściem dla pieszych tżeba zachować ostrożność! a nie jechać bo ja jade i nei poczekam 5minut na światłach tak jak to zrobił kierowca !!
reklama
85. Dodane przez pomysl, w dniu - 06-12-2007 13:30 00 Zielone swiatlo dopiero co zgaslo. wiec kierowca nie spieszyl sie zeby zdazyc przejechac !
86. Dodane przez ******, w dniu - 06-12-2007 14:35 00 sgasło ?! A dlakogo ??!!
87. Dodane przez to ty pomyśl!, w dniu - 06-12-2007 14:38 00 Światło zgasło dla kierowcy auta - Więc co kierowca robił na pasach . ! Pieszy wtedy miiał zielone a kierowcu zmieniły się n a czerwone !!
88. Dodane przez kierowca zawodowy daf 95XF, w dniu - 06-12-2007 15:10 00 już nie wymyslajcie prawda jest 1 wbieg na czerwonym stanoł i wołał kumpli jest jedna mozliwość chłopak ponosi konsekwencje a nie rozumiem komentarzy 1 i 2 jak nie macie pojęcia to nie wypowiadajcie sie
89. Dodane przez ortografia, w dniu - 06-12-2007 15:32 00 Do Gangsta Chłopczyku, zeby sie pisemnie wypowiadać to tzrba mieć podstawową ortografie opanowaną. Jak nie umiesz pisac poprawnie, to sie faktycznie cofnij do pierwszej klasy. Chyba cie za szybko do gimnazjum promowali. A do całej reszty gimnazjalistów - bronicie chłopaka, bo to wasz kolega. Smutne jest jednak to , że tym samy chwlicie głupote i brawurę. Ilu z was , ot tak, dla szpanu, przechodzi na czerwonym , przeskakuje przez ploty, skacze po murach ? Sami ryzykujecie, bo myslicie, ze was nie dosiegną konsekwencje własnej głupoty. Pomyslcie chwile nad tym co sie stało i z czego to tak naprawde wynika. Trzeba ponosic konsekwencje własnych czynów. Na tym polega dorosłość, nie na paleniu papierosów za budynkiem szkoły.
90. Dodane przez hania, w dniu - 06-12-2007 16:12 00 to w koncu kto miał czerwone,bo zrozumiałam że pieszy a jesli tak to powinien zaplacic spory mandat
91. Dodane przez 87, w dniu - 06-12-2007 16:34 00 do jasnego nieba - przeciez to chlopak wszedl na czerwonym !!!!!! Nie kierowca. chlopcu zgaslo zielone - kierowcy sie zapalilo, wiec po co mial sie spieszyc?
92. Dodane przez SARAH, w dniu - 06-12-2007 16:49 00 Znam Maćka. Kierowca nie powinien być ukarany-jechał przpisowo. Ale ludzie miejcie trochę sumienia zdarzyła się tragedia. Jeśli wasze dziecko wpadłoby pod samochód, nawet na czerwonym świetle to uważalibyście że jest "głupim smarkaczem" albo "samobujcą". Dla mnie to żałosne. Dojdź Maciek do zdrowia jak najszybciej!!!
93. Dodane przez wypadek, w dniu - 06-12-2007 18:53 00 Nie zwalajcie winy na nikogo . Bo wina jest kierowcy jak i chłopca.chłopak jest leży w szpitalu i jest podłączony do respiratora i jest w śpiączce! A wy rozważacie kogo wina czy kierowcy czy chłopaka ?! Posłuchajcie się !! są rożne zeznania np. że chłpaka wszedł na czerwonym na pasy , że kierowca snie zatrzymał się a widział chłopaka , albo że jehcał za szybko jechał.jedni są za chłopakiem a jedni za kierowca.I nie dziwcie się że młodzirz gimnazjalna jest za chłopakiem - to jets ich rówieśnik i to normalne ! Ja też jestem za chłopcem !
94. Dodane przez g, w dniu - 06-12-2007 19:02 00 Z tego co piszecie rozumię że kierowca jest winny że wogóle tam jechał
95. Dodane przez sw, w dniu - 06-12-2007 19:05 00 pieszy ma znajomości więć kierowca winny,dajcie mi osobę a znajde artykół
96. Dodane przez sss, w dniu - 06-12-2007 19:14 00 Do 52 jak ile masz lat prawo jazdy będziesz jeździł 40 lat bezkolizyjnie to możesz to piasać
97. Dodane przez anula, w dniu - 06-12-2007 19:19 00 do jajaja.Sama mam dziecko w podobnym wieku i nie wyobrazam sobie takiej sytuacji.Rodzice o tej porze sa na ogol w pracy a 14- latek to nie niemowle.Ma prawo do tego aby isc gdzies sam lub z kolegami.NAPEWNO nie wbiegal pod auto bo taki mial kaprys zal mi go strasznie i jego rodziny zal tez kierowcy ktory bedzie myslal ciagle o tym mimo ze nie byla to jego wina.Mam wielka nadzieje ze ten chlopiec szybko wroci do zdrowia.A tobie jajajaj zycze tego abys w przyszlosci czasem uzywal rozumu zanim cos powiesz lub napiszesz nawet wrogowi sie nie zyczy zle.Ty chyba nie masz dzieci co?
98. Dodane przez ktos, w dniu - 06-12-2007 19:24 00 Dobra ja nie chce nikogo oskarzac ale wezcie przestancie kurde moze to jest wina Macka no ale co z tego teraz najwazniejsze jest jego zycie zeby szybko mugl zjawic sie wsrod nas i tyle mam do powiedzenia
Maciek wracaj do zdrowia....wszyscy przyjaciele na ciebie czekaja
99. Dodane przez www, w dniu - 06-12-2007 19:34 00 takie życie dzisiaj chodzisz jutro umierasz,do następnej tragedii,pieszy winny,może rodzice nie nauczyli go odróżniać kolorów
100. Dodane przez ew, w dniu - 06-12-2007 19:38 00 życie jest loterią ,jedni maja pieniniądze,jedni nie,jedni żyją,drudzy nie,wypadki chodza po ludziach,młody winny
101. Dodane przez tomazi, w dniu - 06-12-2007 21:05 00 no oczywiscie jest zielone swiatlo ale samochod nie powinein jechac wiecej niz 10km/h bo zawsze musi byc gotowy ze ktos nierozsadny wtargnie na pasy to idzie wywnioskowac z komentarzy broniacych macka... napewno szkoda ze tak sie stalo i niech wyzdrowieje ale niestety za glupote trzeba placic taki jest ten swiat...
102. Dodane przez Mandziaa, w dniu - 06-12-2007 21:48 00 Uwarzam że nie powinien iść na czerwonym, ale kierowca mógł sie zatrzymać. ^.^
Maciej, żyj. ! prosze. Iskierki będą załamane... ;(
wracaj do zdrowia. ! ;*;*;*
103. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 06-12-2007 22:50 00 do (...) NR 1 i 2 niby dlaczego kierowca ma ponoscic odpowiedzialnosc jesli to nie z jego winy i dlaczego ma miec wyzruty sumienia tylko dla tego ze chllopiec to twoj dobry znajomy?? Kierowca napewno juz zdrowie psychiczne nadszarpnal i napewno to wystarczy a o jakiej kaze wy tu piszecie??!!! zasatnowcie sie ludzie !!!
104. Dodane przez xzibit, w dniu - 07-12-2007 13:28 00 do tomazi:10km/h to ja jade szybciej rowerem zastanów sie co piszesz moze wprowadzisz zakaz ruchu samochodowego w lesznie
105. Dodane przez agata, w dniu - 07-12-2007 16:27 00 no ja wiem to straszne wspułczuje mojej kolezance to był jej kuzyn
106. Dodane przez stach, w dniu - 07-12-2007 18:54 00 trudno stało się ale na drugi raz niech uważa
107. Dodane przez natacia, w dniu - 07-12-2007 19:05 00 KURCZE, co wy wszyscy piszecie!!!!!!!!!!
życzę zdrowia )
108. Dodane przez co, w dniu - 07-12-2007 19:06 00 DO 105 komętarza!? Jak był jej kuzynem to już nie jest co on już nie żyje ??
109. Dodane przez człowiek, w dniu - 07-12-2007 22:03 00 nawet nie macie pojęcia jacy wszyscy jesteście głupi
110. Dodane przez Martusss, w dniu - 07-12-2007 22:33 00 Do cholery, czy wy serca nie macie?
On walczy o życie, a wy tu się kłócicie, kto był winny. To chyba bezcelowe, skoro i tak jest napisane, że kierowca nie poniesie konsekwencji, bo jechał zgodnie z przepisami.
I jeszcze, tak jedziecie Macieja, a ile razy i wy, dorośli przechodzicie przez pasy na czerwonym? Prawda jest taka, że niezależnie od wieku wielu ludzi tak robi i po co szufladkować, że gówniarze tak robią, a inni nie. Ogranijcie się wszyscy.
Współczuję ogromnie kierowcy. Teraz mogę się tylko domyślać tego, jak się on czuje. I obojętne mu pewnie to, kto był winny.
A Maciek, pamiętaj, że zawsze jesteśmy z tobą! Wyjdziesz z tego!
111. Dodane przez Jeszcze raz., w dniu - 07-12-2007 23:35 00 Nie mogę patrzeć na komentarz nr 6. Jak można życzyć komuś kalectwa?!
I zgadzam się w pełni z komentarzem 97.
Komentarz nr 65. To z tą rośliną. Musiałeś/aś tak dobitnie to napisać? Przecież ma jeszcze szanse na normalne życie, prawda?
I tak BTW. Nie wiem, czy wiecie (to tak do niektórych - nie chce mi się wymieniać, bo nocy by nie starczyło), ale istnieje coś takiego jak słownik ortograficzny. Może czasem warto byłoby tam zajrzeć?
112. Dodane przez ********, w dniu - 08-12-2007 15:32 00 Jak czytam te komentarze to smiac mi sie chce!!!! powiem tylko, ze tez chodze do tej szkoly co Maciek, znam go tylko z widzenia. Nie wiem czyja to wina i nie musze wiedziec.Rownie dobrze mogl przechodzic na zielonym i zapalilo sie czerwone, a samochody tam maa na tym zakrecie tez zielone.wracajac ze szkoly boje sie tamtedy przechodzic. A ten chloak niech wraca do zdrowia!!!
113. Dodane przez ..., w dniu - 08-12-2007 19:38 00 Iskierki będą załamane. Żal, on walczy o życie a wy takie bzdury wypisujecie!!!!!!! Żal mi was wszystkich!!!!!!!!
114. Dodane przez Nat., w dniu - 08-12-2007 20:16 00 Maciek trzymaj się!;((( Wyjdziesz z tego. Na pewno;(
115. Dodane przez cassie, w dniu - 09-12-2007 00:27 00 Maciek nie rób mi tego prosze wracaj do zdrowia...
i prosze Was zamiast sie kłócić kogo to wina pomudlcie się za zdrowie dla Macieja
116. Dodane przez uczen 2A, w dniu - 09-12-2007 17:33 00 znam go osobiscie i widzialem go dziesiatki razy jak PRZECHODZI NA CZERWONYM! A prawda jest taka ze chcial sie popisac bo zawsze to robi
117. Dodane przez bogna, w dniu - 10-12-2007 22:50 00 Do ucznia 2A; napewno sam nie raz przechodzisz na czerwonym! i łamiesz przepisy.Nie jesteś bez skazy.
reklama
118. Dodane przez ewa, w dniu - 11-12-2007 18:28 00 starsi i młodsi kazdy z nas przeszedl nie prawidlowo chociaż raz teraz zamiast robić domysly to pomodlcie się o chlopca to wiecej pomoze
119. Dodane przez ++++++++++, w dniu - 12-12-2007 16:15 00 zgadzam się z komentarzaem 111
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.