Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Leszno. Ulica Niepodległości będzie dwukierunkowa – zapowiada prezydent Tomasz Malepszy. Jego zdaniem to najlepsze rozwiązanie, idące w sukurs większości mieszkańców miasta. Mimo to prezydent zapowiada udział w spotkaniu na temat rozwiązań komunikacyjnych w tej części miasta, które dziś o 18.00 odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 10.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wydaje się, że prezydent podjął już decyzję w sprawie spornego odcinka ulicy Niepodległości. Mam silne argumenty za wprowadzeniem ruchu
w obu kierunkach - powiedział Radiu Elka. Przede wszystkim ruch dwukierunkowy jest na rękę większości mieszkańców, odpowiada też na postulaty Strategii Transportowej Miasta - dokumentu sporządzonego kilka lat temu na potrzeby Urzędu Miasta. Zdaniem Malepszego problem miejsc parkingowych, zgłaszany przez protestujących przeciw otwarciu obu kierunków mieszkańców bloków przy Niepodległości można rozwiązać. Parkingi będą urządzone na ulicy Jagiellońskiej - mówi. Pozostaje jeszcze kwestia wzmożonego ruchu i związanego z tym hałasu. To dotyczy tylko kilku rodzin - mówi prezydent - a podobny problem dotyczy domów w wielu częsciach miasta. (jad/tekst i foto)
1. Dodane przez jacek, w dniu - 13-12-2007 13:19 00 Hmm? Mimo wszystko jest tam bardzo ciasno. Po co wiec ta zmiana? Ciekawe, czy miną się tam dwa duze samochody jadące z naprzeciwka? Teraz swobodnie mozna w drugą strone przejechać Prochownią. To jest bardzo blisko pzreceiz? To może konsekwentnie Prochownia tez dwukierunkowa? Czy p. Prezydent w ogóle widział z bliska ten odcinek Niepodległosci?
2. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 13-12-2007 13:34 00 A co z bezpieczeństwem dzieci tam mieszkających albo ludźmi, którzy idą lub wychodzą z Biedronki tam przecież nie ma żadnego przejścia dla pieszych a cofać się kilkanaście metrów na pasy przez które też jest ciężko przejść - bez sensu.
3. Dodane przez +, w dniu - 13-12-2007 13:54 00 Po prostu będzie tak jak na większości ulic w Lesznie. I wreszcie skończy się objazd przez Prochownię, gdy z Niepodległości jedzie się na Kąkolewską.
4. Dodane przez Bogdan, w dniu - 13-12-2007 14:28 00 Brawo Rysiu, wypadków bedzie od groma, w miejscu gdzie znajduje sie wypozyczalnia Hallywood jest zwezenie drogi!! A ciekawe cozrobian Ci biednmi ludzie którzy beda chcieli przejsc na druga strone tam na jednokierunkowej jest ruch niedoopisania, Zle czynicie tak wam powiadam oj zle!!
5. Dodane przez DONA, w dniu - 13-12-2007 14:42 00 WRESZCIE! CAŁKOWICIE ZGADZAM SIĘ Z NR3. A CO DO "BEZPIECZEŃSTWA " TAM MIESZKAJĄCYCH LUDZI - JAK BEDĄ UWAŻAĆ TO NIC SIĘ NIE STANIE. CO TO JEST KILKANAŚCIE METRÓW TROCHE RUCHU DLA ZDROWIA SIĘ PRZYDA.
6. Dodane przez xvz, w dniu - 13-12-2007 15:03 00 jasne...czy tylko przez Niepodległości dzieci chodzą do szkoły?a co mają zrobic Ci, krórzy dreptają do SP 7, gim 4 czy LO II , idąc przez skrzyżowanie koło Alberta, tam tesh jest niebezpiecznie..no! zróbmy jednokierunkową koło Alberta..a jak!! (ironia ;P )
Niepodległości -DWUKIERUNKOWA !!
7. Dodane przez KK, w dniu - 13-12-2007 15:34 00 skoro jest juz przesądzone przez Tomasza M. to po co on sie zjawi na tym spotkaniu?? a pozatym ja mieszkałem na niepodległości i wiem jak tam jest
ZACZNĄ MYSLEĆ JAK JAKIEŚ AUTO WJEDZIE W KAMIENNICE NUMER 52
8. Dodane przez MG, w dniu - 13-12-2007 16:13 00 Co by w Lesznie nie zrobić - ciągle źle... Za co się nie zabrać - - to będzie złe... Ludzie - opamiętajcie się! Co to? Ułomni jesteście, że nie potraficie przez drogę przejść? Jakoś na innych dwukierunkowych ulicach ludzie sobie radzą... A Wy - nie - bo wpadniemy pod samochód... Ile macie lat? Zresztą - w innych dzielnicach nawet dzieci przechodzą przez drogę i żyją.... Nie rozumiem Was...
9. Dodane przez MG, w dniu - 13-12-2007 16:19 00 Co by w Lesznie nie zrobić - ciągle źle... Za co się nie zabrać - - to będzie złe... Ludzie - opamiętajcie się! Co to? Ułomni jesteście, że nie potraficie przez drogę przejść? Jakoś na innych dwukierunkowych ulicach ludzie sobie radzą... A Wy - nie - bo wpadniemy pod samochód... Ile macie lat? Zresztą - w innych dzielnicach nawet dzieci przechodzą przez drogę i żyją.... Nie rozumiem Was...
10. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 13-12-2007 16:29 00 Bogdan pisze,że będzie dużo wypadków, bo nie będzie można jak przejść, a co jest obecnie "na" Prochowni" pośrodku dużego osiedla jest droga, co prawda jednokierunkowa, ale przez nią przejeżdża dużo samochodów. Poronionym pomysłem było "puszczenie" samochodów przez środkek osiedla.
11. Dodane przez m, w dniu - 13-12-2007 16:41 00 Dwukierunkowa i tyle... Czy mieszkający przy tamtej ulicy są jakoś szczególnie uprzywilejowani? A argumenty za pozostawieniem jednokierunkowej są beznadziejne! Zgodnie z kodeksem pieszy jest zobowiązany korzystać z przejscia dla pieszych, chyba, że najbliższe jest oddalone o ponad 100m! A nie kilkanaście metrów.... Dzieci chodzą po całym mieście...
12. Dodane przez bizi, w dniu - 13-12-2007 17:24 00 Nareszcie! Brawo Panie Prezydencie! 100% poparcia!
13. Dodane przez R.G., w dniu - 13-12-2007 17:27 00 myślałam, ze p. Prezydent jest osobą myslącą jednak moje myślenie jest złudne po pierwsze miasto leszno nie jest instytucją prywatną p. Prezydenta więc należy się w takich sprawach konsultowac z mieszkańcemi po drugie jezeli ulia Niepodległości ma mieć dwa kierunki to koniecznie trzeba zmienić oświetlenie które na tej ulicy oświetla drzewa a nie jezdnie podobnie zresztą jest na ul. Grunwaldzkiej, a po trzecie proszę częściej korzystać z tej ulicy zwłaszcza przed godz. ósmą i osiemnasą gdzie ruch samochodów jest tak wzmożony , ze mieszkańcy ościennych bloków nie mogą wyjechać z ulic osiedlowych, życzę zatem większej kreatywności i rozsądku w poejmowaniu tak odpowiedzialnych decyzji.
14. Dodane przez OBSERWATOR, w dniu - 13-12-2007 17:40 00 Ludzie!!!javascript:ac_smilie('') javascript:ac_smilie('') Tu nie chodzi ani o bezpieczeństwo ani o wzmożony ruch na tej drodze ani o hałas tylko o to kto na tym ZAROBI co nie javascript:ac_smilie('') javascript:ac_smilie(''). Stawiam na młodego Pana B.javascript:ac_smilie('') javascript:ac_smilie('') Pozdrawiamjavascript:ac_smilie('') javascript:ac_smilie('') OBSERWATOR
reklama
15. Dodane przez anita, w dniu - 13-12-2007 17:50 00 Zgadzam sie z wypowiedzią "m" ciesze sie bardzo że bedzie tam dwukierunkowa..
16. Dodane przez ., w dniu - 13-12-2007 17:59 00 ja tam nie rozumiem o co ta cała heca. Mieszkam przy Dekana-Kiepury i jak nam 15 lat temu ustawiono zakaz parkowania bo musi być dojazd do szpitala to UM nic z nami nie konsultował. Olali nas i nie interesuje ich gdzie mamy parkować samochody! I nie ma co wspominać że to doskonale zwiększyło ruch na tej ulicy, zmniejszyło bezpieczeństwo... Co innego z Państwem z ul. Luksemburskiej- tam były konsultacje i oczywiście się na "przejezdność" do szpitala nie zgodzili. No widać że Pan Bukowski z byle kim nie rozmawia. Na niczym skończyły się obietnice o dojeździe do szpitala przedłużeniem ulicy Unii Europejskiej... A więc mieszkańcy Niepodległości- bądźcie wdzięczni WŁADZY że wogóle chce z Wami rozmawiać
17. Dodane przez ja, w dniu - 13-12-2007 18:34 00 to jzuw idze wyjazd z ul. jagielonskiej juz teraz jest cieżko przez wieksza czesc dnia a co dopiero jak bedzie dwukierunkowa. a po za tym to ciekawe w jakim miejscu powstana nowe miejsca parkingowe na jagielonskiej.
18. Dodane przez mamusia_ania, w dniu - 13-12-2007 18:59 00 uważam, że spokojnie zmieszczą się tam 2 samochody mijające się. prawie każdego dnia jadę tamtędy na Jagielońską, czyli skręcam przed rondem i nie dość, że jadę obok samochodów zmierzających w kierunku ronda, to jeszcze mieszczę się obok parkujących po lewej stronie aut. Co do bezpieczeństwa - to może nie używajmy aut- będzie bezpieczniej, środowisko mniej ucierpi.... to absurd wszędzie trzeba uważać, bez względu na to czy się idzie pieszo czy kieruje auto! Nie rozumiem osób, które są przeciwni dwukierunkowej drodze.
19. Dodane przez bdb, w dniu - 13-12-2007 19:05 00 i bardzo dobże się stało, co do bezpieczeństwa, to pasy są przy rondzie ajak się komu nie chce podejść 100m to jego ryzyko
20. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 13-12-2007 19:46 00 Jest jeszcze kilka ulic jednokierunkowych na których mozna wrócić do dwóch jak kiedys. Łaziebna, Narutowicza, kKoscielna, Lipowa, Sienkiewicza itp. skoro mozna na Niepodległosci. Idziemy do Europy czy sie wracamy? Ma być płynny ruch czy korki? W kazdym miesci powstaje coraz wiecej jednokierunkowych dla płynnosci ruchu. Na Niepodległosci dwa kierunki kosztem Jagiellońskiej? Gdzie logika?
21. Dodane przez Piotrek, w dniu - 13-12-2007 19:57 00 Oj glupi jestescie ludzie glupi (ci co tak chca dwukierunkowej-typowi malomiasteczkowi kierowcy), obecne rozwiazanie jest najlepsze z aktualnie mozliwych. Jeszcze wspomnicie swoja zajadlosc i glupote
22. Dodane przez Michal479, w dniu - 13-12-2007 20:14 00 Poczekamy do pierwszego nieszczęścia na zwężeniu drogi przy kamienicy numer 54 (prawie na przeciwko "Tygodnika Żużlowego" i wypożyczalni "Hollywood".
Niegdyś był okres kiedy często (NA JEDNOKIERUNKOWEJ) zdarzały się częste wypadki, a co dopiero teraz będzie..
23. Dodane przez leszczyniak z krwi i kości, w dniu - 13-12-2007 20:18 00 jaśnie panu prezydentowi pod oknami puścić kilka tirów i zaraz mu rura zmięknie
24. Dodane przez a, w dniu - 13-12-2007 20:27 00 czy Prezydent jest osoba myślącą to rzecz dyskusyjna, lecz na pewno bardzo AROGANCKĄ, jeśli mówi ,że idzie na spotkanie wsłuchać się w głosy ludzi a przed mediami zdecydowanie broni własnego widzi mi się i juz teraz mówi o tym jako decyzji to zakrawa na bezczelność i hipokryzję
25. Dodane przez henio z kiepury, w dniu - 13-12-2007 20:30 00 po co nam biedaki z niepodległości niech się biorą do robotry Prezydent jest nasz - bogatych i tak n=ma być
26. Dodane przez do sprawiedliwych, w dniu - 13-12-2007 20:34 00 jestem za tym bardziej ze mieszkam na ulicy krasinskiego a tam ruch jest najwiekszy
27. Dodane przez baron, w dniu - 13-12-2007 20:48 00 brawo (...), Prezydent myślał , że jak cię zjedzie za to , ze się spóxniłes i mu zasłaniasz to już nic z siebie nie wydusisz, a jak ładnie ci poszło, no a mały na tym spotkaniu naprawdę okazał się mały.
28. Dodane przez s, w dniu - 13-12-2007 20:47 00 jak przedzielą niepodległosci skwerem z chodnikiem to tez jestem za tak samo zróbcie jak na krasinskiego
29. Dodane przez ela, w dniu - 13-12-2007 20:56 00 myślałam ze wiem o wszystkich niedogodnosciach związanych z dwukierunkowością ul niepodl.ale po tym co powiedział komisarz moje włosy się pofalowały jak w czasach wczesnej młodości, mieszkancy go pytają jakie ma rozwiązania a on że lewoskręty zlikwiduje , to i ja na własna posesję juz nie wjadę a dziecko do szkoły będę woziła sikorskiego bo na jagiellonskiej będzie też jednokierunkowy, Boże chroń nas od władzy która ma tykolko rację dla swoich racji- teraz przynajmniej wiem gdzie zyje ,TU CHCE SIĘ WYC.
30. Dodane przez gruber, w dniu - 13-12-2007 20:58 00 oj mały straciłes na sądażach
31. Dodane przez Garbaty z Sikorskiego, w dniu - 13-12-2007 21:01 00 prezydent umie tylko jeździć po przeciwnikach, po za tym raczej opiera się na intuicji , która go coraz częściej zawodzi
32. Dodane przez alfons z przedziałkiem na...., w dniu - 13-12-2007 21:07 00 a czego wy ludzie się spodziewaliście, nasz Prezydent na koniec wam powiedział, że z góry przewidział wszystko to co powiedzieliście, przecie to wszechwiedzący człowiek, i co kolwiek byście mu powiedzieli to to samo by wam powiedział.
33. Dodane przez l, w dniu - 13-12-2007 21:19 00 w koncu!!!
a ci terrorysci z niepodleglosci niech w koncu zrozumieja ze sami w lesznie nie mieszkaja i 99 procent ulic jest dwukierukowych, z czego niejedna wezsza od niepodleglosci.
w koncu i rondo bedzie w pelni funkcjonalne.
z tego co widze to punkt iwdzenia zalezy od punktu siedzenia. "cale" leszno jest "za" oprocz hrabiostwa z niepodleglosci ktore to nie widzi nic wiecej niz czubek wlasnego nosa.
34. Dodane przez malkontenci, w dniu - 13-12-2007 21:41 00 jeszcze niedawno ujeżdżaliście sobie nad rondem w Gronowie, ja tym rondem przejeżdżam minimum 4 razy dziennie w szczycie i.... jeszcze nigdy nie stałem w korku więc przestańcie chrzanić głupoty, mieszkacie w centrum miasta to płacicie za to takie koszty. Jak się nie podoba to na rogatki tak jak ja, ale wtedy nie miejcie pretensji że: śnieg zimą nieodgarnięty, śmieci pod płotem, trawniki suche itd. Niestety coś za coś.
reklama
35. Dodane przez do eli, w dniu - 13-12-2007 21:43 00 chcesz WYĆ to pojedź do Paryża - tam już dawno lewoskręty polikwidowali
36. Dodane przez arsen lupin, w dniu - 13-12-2007 23:30 00 masz racje w paryżu w 90 % sa jednokierunkowe
37. Dodane przez coś, w dniu - 13-12-2007 23:50 00 Panie l jest pan g....zy niż moje dzieci idące co dzień tą ulicą i jak pan mówi 99% jest w lesznie dwu kierunkoych. Skąd pan mieszkasz byłeś w centum miasta łaskawco, czy tylko alejami drałujesz. A czemu by ulica Prochownia nie mogła być 2 kierunkowa a może Szkolna czy kościelna po 2 auta wejdą po szrokości tak najlepiej. Brakuje kasy w kasie parkować w strefach płatnych, czy walczyć z tymi z prochowni o miejsce , szybciutko z pracy i dawaj na parking kto pierwszy ten lepsz, prawo dżungli w rejonie prochowni. Na tym małym parkingu koło bloku wejdzie tylko kilka samochodów a wyjazd z tamtąd wizawi biedronki będzie graniczyć z cudem. Ludzie nie zainteresowani nie powinni zabierać głosu. Bo ktoś musi kawałek dalej pojechać przez prochoni . Pozdrowienia na święta.
38. Dodane przez dramat, w dniu - 14-12-2007 09:55 00 ciekawe ile teraz będziemy czekać z wyjechaniem z ulicy studziennej i grunwaldzkiej już teraz się czeka b. długo ale cóż pozdrawiam prezydenta
39. Dodane przez WRESZCIE!!!, w dniu - 14-12-2007 19:55 00 Teraz czas wrocic do ruchu dwukierunkowego na ulicach Narutowicza (w niedziele korek byl do Kosciuszki jak leszczynskie sklepy wielkopowierzchniowe czyli sklepiki na Rynku byly otwarte) Sienkiewicza (ta kolo elki) - jak to jest ze jadac od strony Zaborowa nie mozna skrecic w Sienkiwicza!!!! bzdura kompletna jak z Niepodleglosci, przeciez to jest jedna z glownych arterii komunkacyjnych leszna!!! Laziebna - zeby swobodnie dojechac do Rynku i pozniej wyjechac alternatywnie Narutowicza, Slowianska - kto wpadl na tak debilny pomysl zeby nie mozna bylo skrecic z Krasinskiego w Slowianska!!! przeciez to jest centrum miasta i ruch musi byc plynny!!! Jest jeszcze wiele przykladow gdzie trzeba przywrocic ruch dwukierunkowy!!! Niepodleglosci to tylko poczatek!! A jak zamkna dojazd do Gronowa to nie ma alternatywy, jedna droga w tamtym kierunku ewentualnie przez pola, to jest strategia SLD i Malepszego dla transportu w lesznie)) Pozdr
40. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 14-12-2007 19:55 00 jasnie państwo z niepodległości będzie miało mniej komfortu, i mniej kasy za wynajem mieszkań, a dlaczego macie być uprzywilejowani, jestem za decyzją prezydenta
41. Dodane przez OZON, w dniu - 14-12-2007 22:54 00 Mnie w wojsku dobrzy Oficerowie uczyli ze najpierw obywatelowi dac co sie nalezy a pozniej wymagac ,Agdzie w Lesznie parkingi
reklama
42. Dodane przez Wojtek, w dniu - 03-01-2008 00:15 00 Ruch dwu kierunkowy na ul Niepodleglosci ;wiaze sie scisle osiedlm Prochownia ijest to problem bardzo drazliwy iwywoluj bardzo zle emocje\
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.