Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
15
Sierpnia 2025
Piątek
Imieniny obchodzą:
Maria, Napoleon,
Stefan
ŚWIĘTO
WOJSKA POLSKIEGO
Do końca roku 138 dni.
Start arrow Gostyń arrow Po osiemnastej do rodzinnego

Po osiemnastej do rodzinnego

Po osiemnastej do rodzinnego

02.01.2008. Radio Elka, Aldona Brycka-Jaskierska

szpital_gos2.jpgGostyń. Z nowym rokiem zmieniły się zasady udzielania świadczeń zdrowotnych w gostyńskim szpitalu. Po godzinie 18.00  nie ma już tzw. pomocy ambulatoryjnej. Lekarze przyjmują tylko w stanach nagłych, zagrażających życiu.  

Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Gostyński szpital nie podpisał na ten rok umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia na świadczenie usług medycznych w ramach tzw. pomocy ambulatoryjnej. W tej sytuacji osoby, które pojawiły się po godzinie 18.00 w szpitalu, a dolegliwości, na które się uskarżały nie zagrażyły ich życiu odchodzili z kwitkiem.



Pacjenci byli odsyłani do lekarzy rodzinnych
- przyznaje Maciej Janiszewski,dyrektor SP ZOZ w Gostyniu. Ale w sytuacjach zagrożenia życia każdy parcownik medyczny jest zobowiązany udzielić pomocy.


Do pomocy lekarskiej w szpitalu kwalifikują się w szczególności urazy, zatrucia lub inne przyczyny zachorowania, wymagające natychmiastowej pomocy medycznej. Pomoc udzielana będzie także kobietom ciężarnym w przypadkach związanych z nagłym porodem. W sprawie udzielania porad lekarskich w godzinach nocnych i w dni wolne od pracy oraz w każdym innym czasie pacjenci mają zwracać się do swych lekarzy rodzinnych.

Z początkiem stycznia zaczęły obowiązywać także zapowiadane zmiany w pogotowiu ratunkowym. Zespoły ratownictwa medycznego pojadą do pacjenta wyłącznie w sytuacji zagrożenia życia.

-Zasada ta ma być bardzo rygorystycznie przestrzegana - zapowiada Janiszewski.


Zgłoszenie pacjentów przyjmuje wykwalifikowany pracownik medyczny, który na podstawie przeprowadzonego wywiadu ocenia sytuację i podejmuje decyzję o wysłaniu właściwego rodzaju karetki. W zależności od wyniku wywiadu do zdarzenia wysyłany jest ambulans z lekarzem lub ratownikiem medycznym. (abj/tekst i foto)

 
Komentarze (46)
1. Dodane przez pacjent, w dniu - 02-01-2008 16:25 0 0
Pacjenci MEDICUSA gdzie mają się zglaszać po godz. 18.
2. Dodane przez Basia, w dniu - 02-01-2008 16:35 0 0
Tak nie powinno być!!!! Jeżeli komuś coś dolega i nie koniecznie zagraża to życiu nie powinien być odsyłany z kwitem. A co na to władze miasta????
3. Dodane przez oburzony, w dniu - 02-01-2008 16:40 0 0
Ktoś będzie umierał a gość przez telefon będzie ankietę przeprowadzał. To jest niepojęte!
4. Dodane przez ja, w dniu - 02-01-2008 16:41 0 0
najlepiej zlikwidujcie wszystkie karetki i pieniadze bedziecie brali za nic a pacjeci beda umierac. KPINA!!!!!!!! CI LEKARZE TO JUZ NA GLOWE DOSTALI !!!!!
5. Dodane przez Kropidło, w dniu - 02-01-2008 17:24 0 0
Po godzinie 18 pozostaje tylko HADES i inne zakłady pogrzebowe
6. Dodane przez wojtek, w dniu - 02-01-2008 17:27 0 0
tak ich nauczyliscie lapowki .gospodarze jajka a teraz macie pretensje ze na glowe dostali
7. Dodane przez on, w dniu - 02-01-2008 17:28 0 0
kto na to pozwala, gdzie liczy cię człowiek chory, o to dopiero czas nastały, sytuacja do natychmiastowego rozwiązania, co z pieniędzmi które płacimy przez wiele lat, ajak jest się chory to do kogo o pomoc, to jest wszystko chore.
8. Dodane przez Nelly, w dniu - 02-01-2008 17:44 0 0
Żyjemy chyba w Trzecim Świecie,gdzie ludzie umierają na ulicy.U nas też tak będzie,zanim otrzymasz pomoc możesz umrzeć.Trzeba być bogatym,to lekarz cię przyjmie. Z biedakami nie gadają.
reklama
9. Dodane przez mirek, w dniu - 02-01-2008 17:47 0 0
trzy proste rozwiazania; 
kasy fiskalne dla lekarzy 
prywatny gabinet lub szpital  
kontrakty na uslugi 
i sluzba zdrowia bedzie zdrowa!!
10. Dodane przez XXX, w dniu - 02-01-2008 17:58 0 0
Możecie się zgłaszać na izbę przyjęć , tam dyżuruje lekarz przez 24 godziny na dobę , tak jak w każdym innym szpitalu. We wszystkich szpitalach na izbie przyjęć musi dyżurować lekarz, więc bez paniki.
11. Dodane przez zus-hańba, w dniu - 02-01-2008 18:10 0 0
jeżeli coś się komuś nie daj boże stało TO PODAJCIE NAZWISKO ; DONALD TUSK LUB EWA KOPACZ ITP NAPEWNO NIE BĘDĄ ROBIĆ GŁUPICH PYTAŃ A PRZYLECĄ HELIKOPTEREM NAWET DO SRA.......KI ! ludzie za co my płacimy !!!!!!!!!!!
12. Dodane przez MALA, w dniu - 02-01-2008 18:57 0 0
TEMAT CHORY A CO JAK RODZINEGO LEKARZA NIE BĘDZIE ???? NA PRYWATNIE MAMY IŚĆ ? UMIERAĆ RZYJDZIE NAM NA ULICY!!!!!!!!!!!!!
13. Dodane przez ŚMICH, w dniu - 02-01-2008 19:14 0 0
Złamałem sobie noge w NOWY ROK dowiźli mnie do szpitala w Gostyniu a pilęgniarki mi powiedziały, że chiirurgia nieczynna i byłem dopiero dziś w cierpieniu cała dobę ! nienawidze ich ! to co się tu dzieje to horor! to kpina z ludzi ! a biedę lekarzy widać na ulicach i nowych osiedlach mieszkaniowych! nie robicie sobie z pacjentów nic !
14. Dodane przez J 23, w dniu - 02-01-2008 19:44 0 0
Brawo komentarz 11!!! Strach w oczach !!! Co będzie jak wykwalifikowany pracownik medyczny podejmie złą decyzję i wyśle nie tą karetkę??? Umieraj człeku! :cry Za co my płacimy? Prywatnie jak idziemy to wiemy za co, ale swoją drogą to ceny jakie żądają lekarze są czasami dobijające ! Serca nie mają - niektórzy. Kasy fiskalne to dobry pomysł :grin :grin :grin :grin :grin Życzenia noworoczne dla tych wyjątkowych pracowników służby zdrowia, dla tych z SERCEM niech się spełnią wasze życzenia :p :zzz
15. Dodane przez Ben, w dniu - 02-01-2008 19:54 0 0
I znowu Pan Dyrektor nie zapoznał się z ustawą o ratownictwie z dnia 8 września 2006 roku, a konkretnie z art. 3 pkt 8 wyżej cytowanej ustawy - " Definicja stanu nagłego zagrożenia zdrowotnego". Odsyłam Pana do szczegółowego przeczytania i poprawnego zinterpretowania. A Pana Panie Starosto do wyciągnięcia konsekwencji z głupot jakie Dyrektor SP ZOZ podał w ogłoszeniach. WSTYD
16. Dodane przez Wera, w dniu - 02-01-2008 20:07 0 0
Karetkę możne wzywać każdy , zgodnie z ustawą o ratownictwie, a na izbie przyjęć musi być lekarz , gdyż te zasady są określone w szczegółowych materiałach informacyjnych o przedmiocie postępowania w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych, które wydaje NFZ. A jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości to niech wyjaśnia sprawę w Narodowym Funduszu Zdrowia w Poznaniu. Tam wytłumaczą , kto powinien przyjmować na izbie przyjęć i kto może być przyjęty. Zapewniam, że każdy pacjent, gdyż wynika to z zabezpieczenia 24 godzinnego i kontraktu, jaki ma podpisany szpital.
17. Dodane przez 9 !!!, w dniu - 02-01-2008 20:22 0 0
obydwoma rękoma podpisuję się pod komentarzem nr 9 !!!
18. Dodane przez jaja, w dniu - 02-01-2008 20:31 0 0
Może Wyjaśnień doczekamy się na sesji Rady Powiatu, a może i NIE . Jak zwykle. Ha Ha :grin :p
19. Dodane przez BECIA, w dniu - 02-01-2008 21:28 0 0
Co się z tym światem dzieje?Do czego to dojdzie??Będziemy musieli sobie godziny wybierać na choroby!!Niech Ci co takie bzdury wymyślają niech trochę pomyślą,niech się postawią na miejscu chorych :sigh :sigh
20. Dodane przez Gostynianin, w dniu - 02-01-2008 22:07 0 0
A co z przyjezdnymi mają zdychać bo szpital nie przyjmie, to jest paranoja jakiej jeszcze nie było. GRATULACJE !!!!!!!!
21. Dodane przez halina, w dniu - 02-01-2008 22:26 0 0
)d początku zmian w służbie zdrowia należę do GOS-METU,konkretnie do Pana doktora Wożniaka izawsze otrzymywałam potrzebną pomoc inie tylko ja.Ze względu na sytuacje czesto prosze o wizyte domową i nigdy nie spotkalam się z odmową. Zawsze otrzymuje odpowiednią pomoc ,zawsze też znajdzie tyle czasu aby wyjaśnić co się zchorym dzieje,dlaczego i jak powinny zadziałać leki. Pozdrawiam.
22. Dodane przez *****, w dniu - 03-01-2008 08:19 0 0
to wszystko to jakiś absurd !! 
a jak człowiek 89 letni dostanie zawał w nocy , to ma sobie umierac w domu , bo nikt do niego nie przyjedzie ?? za płacimy ?? 
w Nowy Rok ktoś mnie popchnął i mam pęknięte żebro , nikt mnie nie przyjął , jestem ciekawa czy dziś ktoś mnie przyjmie !! 
za taką ''obsługę''w szpitalu dziekuje !! oni dopiero przejza na oczy jak ludzie sie wyprowadza do miast w ktorych normalnie dyzuruje szpital !!
23. Dodane przez w, w dniu - 03-01-2008 10:27 0 0
po 18 tej mam do domu lekarza rodzinnego dzwonicto zadowolony napewno niebedzie jeszcze to za fri
24. Dodane przez pytajnik, w dniu - 03-01-2008 10:27 0 0
czy my zyjemy w Afganistanie, Czadzie czy moze Papui Nowei Gwinei !?! Nie cche pisać o odczuciu jakie mam kiedy czytam tą wiadomość !
25. Dodane przez s, w dniu - 03-01-2008 11:29 0 0
zróbmy wszystko prywatne to zaraz będą bas lepiej traktować bo kasa im doi kieszeni popłynie a tak i tak musimy płacić może tez wtedy będą mieli czasami uśmiech na twarzy, chore te przepisy, na zachodzie mają wszystko prywatne i wiedzą że zawsze do nich przyjedzie pogotowie a nie jakiś misiek bedzie robił wywiad a ja bedę umierac panowie palcem po łowie się postukać
26. Dodane przez lol, w dniu - 03-01-2008 12:00 0 0
Ja bym pozwolił lekarzom odejśc ze szpitali , niech przyjmują prywatnie ... a za pare dni nasłał bym na nich urząd skarbowy żeby sprawdził w jaki sposób przy tak "niskich " zarobkach wyposażyli gabinet :D :P
27. Dodane przez xyz, w dniu - 03-01-2008 12:07 0 0
do kom. 10  
Tak można się zgłaszać do szpitala, ale lekarz badanie dziecka zaczyna od wyzywania że trzeba iść do rodzinnego lekarza bo oni są tu tylko w stanach zagrożenia życia.... Lekarz rodzinny przyjmuje np. do 14-tej a przecież większość ludzi pracuje i nie może sobie pozwolić na urlop za każdym razem kiedy dziecko zachoruje. A gdy dziecko ma 39,8 stopni gorączki to ma się z nim czekać do następnego dnia...?? Żle się robi w naszej służbie zdrowia... !!!
28. Dodane przez Gosmed, w dniu - 03-01-2008 14:01 0 0
Zmieńcie lekarza rodzinnego,moja rodzina leczy się u lekarzy w Gosmedzie i nie muszę sie tułać i prosić lekarzy w szpitalu o poradę, na Granicznej lekarz dyżuruje całodobowo
29. Dodane przez driver480, w dniu - 03-01-2008 15:57 0 0
Byłem kiedyś w szpitalu troszke dłużej i widziałem co tam sie dzieje! Nie są wcale tacy zapracowani a kawa to sie leje szerokim potokiem. Zresztą każdy wie jak tam jest. Przewraca im sie w głowach od tych państwowych posadek!
30. Dodane przez jk...., w dniu - 03-01-2008 16:59 0 0
Jaki człowiek taki lekarz.Nie wszyscy są nieuprzejmi, ale to prawda, że niektórzy są strasznymi zarozumialcami. Mają wysokie mniemanie o sobie i robią łaskę pacjentom Zapominają jednak że to dzieki nim mają kasę.Mimo to uważam żewielu należy się szacunek, bo jednak ratują nasze życie.
31. Dodane przez do 28, w dniu - 03-01-2008 17:06 0 0
A gdzie twój lekarz rodzinny był w zeszłym roku ? Kto przyjmował po 18:00 za twojego lekarza? oraz w święta ?
32. Dodane przez DO 27, w dniu - 03-01-2008 17:32 0 0
Na izbie przyjęć musi być przyjęty każdy pacjent, bo jest tam dyżur ( albo powinien być) przez 24 godziny na dobę. Za przyjmowanie takich pacjentów szpital ma płacone, gdyż ty jako rodzic nie wiesz co jest dziecku. Jeżeli masz wątpliwości to zadzwoń do NFZ , wytłumaczą Tobie, czy lekarz powinien Cię przyjąć , czy nie ? Wynika to z kontraktu jakie podpisał fundusz.
33. Dodane przez ZDROWY JAK RYBA, w dniu - 03-01-2008 19:35 0 0
PROTESTUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!! NIE BĘDĘ CHOROWAŁ !!!!! :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin
34. Dodane przez obserwator, w dniu - 04-01-2008 22:47 0 0
do komentarza 28 prosze sie nie chwalić ta swoja opieka bo 1 01 br pacjent z poza naszego miasta ze szpitala został przysłany do was a gosmed jej nie przyjął tylko odesłal pod 6ef a tam byli lekarze o wielkim sercu i przyjeli wiec bez tych przechwałek
35. Dodane przez xxx, w dniu - 05-01-2008 01:07 0 0
gdzie jest lekarz z pogotowia od kilku dni po godzinie 13 czy 14 nie widzialam ani jednego lekarza w pogotowiu.nie wspomne o pielegniarce ktora jak przyjechali do mojej mamy to juz w drzwiach bardzo brzydko sie zachowywala i krzyczala o wszystko a lekarz sie podsmiechiwal tylko pod nosem
36. Dodane przez Zuza, w dniu - 06-01-2008 02:07 0 0
I po co ten hałas i czepianie się szpitala? Czy ktokolwiek zastanowił się ile kasy dostaje lekarz rodzinny za każdego pacjenta? Spójrzmy na ich stany majątkowe a przestańmy wytykać wszystkie przywary lekarzom w szpitalu? To oni po godz.18 i w dni wolne od pracy musieli przyjmować pacjentów od rodzinnych,a odpowiedzmy sobie szczerze ile to razy przychodziło się do szpitala w środku nocy,bo od kilku dni miało się kaszek czy coś tam dusiło, ale w ciagu dnia to do przychodni nie łaska,bo kolejki-a trzeba iśc na targ czy na plotki do sąsiadki.A w nocy spokój a szpital przyjmie. Czy takie postępowanie nas pacjentów jest OK? A teraz wielka krzywda. Dajmy popracować rodzinnym, a tym samym lekarz w szpitalu będzie miał dla nas więcej czasu bo nie będzie przemęczony. Wypisanie recepty i osłuchanie to nie jest tak wyczerpujące zajęcie, a jeśli trzeba wykonać specjalistykę to do szpitala pacjenta, bo to już bardzo obciąża budżet rodzinnego lekarza. A jeśli chodzi o izbę przyjęć to akurat w gostyńskim szpitalu niggy nie była taką z prawdziwego zdarzenia,prędzej spełnia rolę sekretariatu. A gdzie jest oddział ratunkowy,chyba taki winien być w szpitalu? A co do karetek-ich obecność w Krobi czy w Borku nie poprawi naszego zdrowia,to tylko wymarzone i spełnione aspiracje jednego pana radnego powiatowego.Ale to już inny temat. ZYJMY ZDROWO i dajmy spokój szpitalowi
37. Dodane przez zdrowy, w dniu - 06-01-2008 13:48 0 0
a moze wprowadzic ustawe o zakazie zachorowania w dni wolne i po godz,18? i po sprawie
38. Dodane przez maniek, w dniu - 06-01-2008 15:32 0 0
naszą sprawą - społeczeństwa jest wymusić na posłach RP wprowadzenie ustawy wprowadzającej obowiązkowe rozliczanie się lekarzy z urzędem skarbowym z dochodów. Tojest największa szara strefa gdzie nie płaci się podatków od dochodu. Zgadzam się z wcześnejszymi wypowiedziami popatrzcie na ich majątki - biedaki.Taksówkarze, sklepy,(woźnica w Zakopanem niedłougo też ny miał ) i inne zawody mają kasy fiskalne, a lekarzom jakoś nie można wprowadzić, bo jest ich za dużo w sejmie. Bezrobotnemu nie chcą dać zapomogi, ale lekarzowi 7 tyś.na razie, bo później i to będzie mało. To są zwykłe hieny a nie lekarze. Niech sobie przypomną jaką składali przysięgę. Jak im mało kasy jako lekarze nich idą do górnictwa tam dostaną więcej. Albo niech wyjadą na platfonmę wiertniczą do Norwegii. Ucząc się na studiach medycznych wiedzieli co będą robić i za ile.
39. Dodane przez eqis, w dniu - 06-01-2008 15:53 0 0
no własnie -po co karetki w Borku i w Krobi?żeby stały i czekały na zawał lub wypadek?przeciez te dyżury są platne :eek ... ale to jest fucha siedzieć 12godzin na d.... i czekać na telefon ,a jak już zadzwoni ,to pani dyspozytorka go spławi normalnie łZY
40. Dodane przez janek, w dniu - 06-01-2008 22:22 0 0
Dyskusja- jak ożywiona tak niekompetentna. Co znaczy po polsku "Izba Przyjęć"? Znaczy, że jest to miejsce przyjmowania do szpitala. I ta będzie oczywiście działać. Ale nie jest to miejsce do wypisywania recept na kaszel, mierzenia ciśnienia - bo mnie glowa dzisiaj bardzo boli, wykonywania diagnostyki w chorobach przewlekłych, jeszcze może wypisywania wniosków do sanatorium czy udzielania porad psychiatrycznych. Zatem prosta rada - jeśli uważasz, że choroba, uraz, krwotok, utrata przytomności - wymagają leczenia szpitalnego - izba przyjęć zaprasza. A reszta - do lekarzy rodzinnych. Jak od Odry na zachód aż do Portugalii.
41. Dodane przez lola, w dniu - 07-01-2008 12:29 0 0
do 39. Karetki w Borku i w Krobi nie maja służyć temu żeby stały i czekały tylko temu żeby w krótszym czasie dojechać do innych miejscowości w razie wypadku czy jakiejś innej przyczyny.Nie wszystkie zdarzenia mają miejsce w samym Gostyniu a karetki pogotowia często muszą dojeżdżać po 20km i na to też jest potrzebny czas i co w tym czasie pacjent ma umierać bo nie mieszka w Gostyniu tylko mniejszej miejscowości??? Ludzie pomyślcie czasem choć troszkę zanim cokolwiek napiszecie.
42. Dodane przez Lu Lu, w dniu - 08-01-2008 14:27 0 0
Moim skromnym zdaniem powinno być tak jak w Czechach. Tam musi być O.K bo oni nie narzekają na swoją słóżbę zdrowia, idzie do lekarza wrzuci parę "złotych" w maszynkę, numerek mu wyskoczy i gotowe. Powinniśmy się uczyć od innych, oni już to sprawdzili i to wszystko funkcjonuje jak należy. Ale polak NIE!!! On sam sobie radę da, tylko że za jaką cenę???:(
43. Dodane przez zxc, w dniu - 08-01-2008 17:34 0 0
Zgoda. Prywatne gabinety to szara strefa.
44. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 09-01-2008 12:34 0 0
nie powiedziałabym że wszyscy lekarze w GOS-MEDZIE są uprzejmi pojechałam kiedyś w sobotę bo miałam w domu wypadek i trafiłam na panią (...) potraktowała mnie jak śmiecia to zresztą nie pierwszy raz jest najgorszą lekarką w tym ośrodku i gwarantuje że mam świadków którzy mogą to potwierdzić nie życzę nikomu aby na tę osobę trafił która nie ma serca
45. Dodane przez do 44, w dniu - 14-01-2008 11:02 0 0
A traf do nich po 18.oo, to dopiero się zdziwisz. Oni po 18.oo uważają że na tzw. dyżurze to świadczą opiekę medyczną tak jak pogotowie, a jak zgłosisz wizytę lekarską to każą dzwonić na \"999\" , bo się bidule nie dorobili samochodu i nie mogą dojechać. Porada na miejscu, tylko w przypadku zagrożenia życia, jeżeli go nie ma, to proszę następnego dnia roboczego do tzw. normalnej przychodni. Czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić jaką przychodnią oni są w soboty, święta, i w dni robocze między 18.oo a 8.oo, nie normalną, to jaką ? Może ANORMALNĄ. Ciekawi mnie czy ktoś mi to wyjaśni publicznie, tak jak mówią to w cztery oczy, bez świadków ? Ciekawe, poza tym, co by na to powiedział ich płatnik NFZ, gdyby znał takie praktyki ? Najlepiej to im na dyżurach nie przerywać wcale snu, a na wypłatę za \"każdy\" etat płacić po trzy średnie krajowe, wtedy dopiero będą zadowoleni i wcale nie będą odpoczywać w domu, tylko bić się o dyżury na których i tak się wyśpią jeżeli nie będziemy im przeszkadzać, bo jak już to zrobimy to i tak wyślą nas do \"normalnej przychodni\".
46. Dodane przez klm, w dniu - 14-01-2008 21:41 0 0
45 ma rację.Dlatego należy informować NFZ,ale konkretnie o lekarzu z imienia i nazwiska.Nie ma innej rady.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Lokal biurowy/usługo... Leszno 600
Całoroczny domek w b... Boszkowo 1200
Lokal biurowy/usługo... Leszno 950
Wykończone mieszkani... Leszno 429000
Osiedle lniane?rosza... Leszno 579134
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj